Ok, mijn ervaring is toch nog anders. Ik heb vorige week vrijdag via een link hierboven in het topic een reparatieverzoek aangevraagd. Meteen een label gekregen, zaterdag afgegeven bij een lokaal UPS-point. Maandag verstuurd naar Duitsland en vandaag wordt er een vervanger afgeleverd thuis. We zien wel hoe deze zich gaat houden. Maar wat service betreft nog steeds geen klachten__Erik__ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 00:16:
Pfff, valt echt niet meer mee om aan UPS labels te komen, aanmelden voor een service order loopt standaard fout via de voorheen gangbare kanalen. Uitendelijk via de chat op de UK website een zeer hulpvaardige supporter 'gesproken', uiteindelijk via die manier toch nog een retourlabel weten te bemachtigen, deze gaf overigens wel aan dat het inmiddels zo kan zijn dat er geen voorraad meer aanwezig is of komt in Ichtershausen, ze lopen echt tegen de laatste onderdelen aan, in dat geval gaan ze over tot een refund. Nah, maar even afwachten, wat mij betreft sturen ze mij geld terug, zou er niet echt rouwig om zijn
Ik had ook moeite een ups label te krijgen, maar was via de chat op te lossen.
Ik kreeg een nieuw exemplaar retour ipv refurbished...
Ik kreeg een nieuw exemplaar retour ipv refurbished...
Die links hierboven eindigden gister allemaal in een fout 'service kan niet worden gevonden' 
Pakketje is in ieder geval onderweg, we gaan het wel zien.
Heb de eerste keer ook een nieuwe mogen ontvangen, de tweede keer een refurbished exemplaar, maakte allebei niet veel uit in levensduur van de band, was allebei ruk...
Als het product net zo goed zou zijn als de service, die is echt top, was het een wereld product
Pakketje is in ieder geval onderweg, we gaan het wel zien.
Heb de eerste keer ook een nieuwe mogen ontvangen, de tweede keer een refurbished exemplaar, maakte allebei niet veel uit in levensduur van de band, was allebei ruk...
Als het product net zo goed zou zijn als de service, die is echt top, was het een wereld product
[ Voor 13% gewijzigd door __Erik__ op 02-12-2016 18:59 ]
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Zo, ook via de chat een UPS label gekregen. Dit wordt mijn 3e nieuwe (of refurbished) Band. Hopen dat ze toch ergens volgend jaar met een Band 3 komen die het langer uithoudt. Ik blijf de service van Microsoft goed vinden ook al heb ik de chat nodig gehad. Ik denk alleen dat Microsoft op de Band 2 alleen maar verlies heeft gedraaid vanwege alle garantie zaken omdat die verrekte band steeds scheurt. Ach, met een bedrijfswaarde van zo'n 400 miljard zullen ze niet omvallen van die garantieclaims...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Nee, die had een minder comfortabel, maar veel stevigere 'plastic' band...Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:33:
Had de Band1 dan geen last van scheuren?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Misschien moeten ze ook zo'n systeem als Xiaomi heeft bedenken dat je er andere bandjes omheen kan doen (goedkope rubberen, of leren of metalen).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik geloof zo langzamerhand dat ik de enige geluksvogel in dit gezelschap ben die Band 2 nog niet heeft teruggestuurd. Ik heb de MB2 al meer dan een jaar dagelijks in gebruik.
Hier geen scheuren. Misschien ligt dit aan het feit dat mijn band (maat S) min of meer op de strakste stand om mijn pols zit. Ook tijdens het opladen zit hij in dezelfde vorm. Eerdere problemen die ik had bleken allemaal terug te voeren op de software en zijn opgelost. Ik draag de band iedere dag en de enige beschadigingen die ik heb, zijn wat krasjes op de clasp.
Hier geen scheuren. Misschien ligt dit aan het feit dat mijn band (maat S) min of meer op de strakste stand om mijn pols zit. Ook tijdens het opladen zit hij in dezelfde vorm. Eerdere problemen die ik had bleken allemaal terug te voeren op de software en zijn opgelost. Ik draag de band iedere dag en de enige beschadigingen die ik heb, zijn wat krasjes op de clasp.
Blij om te lezen dat het het ook goed kan gaan, knijp maar in je handjes!
Ik heb het idee dat sinds de laatste update mijn Band 2 een fiets tochtje registreert als lopen (de stappenteller dus verhoogt). Naar mijn weten was dit eerst niet.
nee hoor. hier twee banden in huis die allebei prima werken zonder enige probleem.__Erik__ schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:12:
Blij om te lezen dat het het ook goed kan gaan, knijp maar in je handjes!
Is ook mijn ervaring met de groep kennissen die ik heb met een band , geen daarvan heeft nog problemen. Aanvankelijk was er 1 met een scheurtje maar alles is keurig en snel opgelost.
Prima product!
Copyright and left by SED...
Tja, bij mij komt morgen de 4e thuis, allemaal met gescheurd rubber vervangen 
En, nee, heb gewoon een buro baan, loop 4x / week hard, fiets het een en ander aan woon-werk en controleer m'n nachtrust ermee, niks spannends, dus
En, nee, heb gewoon een buro baan, loop 4x / week hard, fiets het een en ander aan woon-werk en controleer m'n nachtrust ermee, niks spannends, dus
[ Voor 49% gewijzigd door __Erik__ op 08-12-2016 00:24 ]
Dat vervangen is leuk, maar we mogen er toch vanuit gaan dat het langer door moet kunnen gaan na de garantieperiode. Ik heb ook al mijn derde. Ik gebruik hem veel en ook graag, maar op deze manier heb ik er geen vertrouwen meer in en zie ik mijn geld toch graag terug.__Erik__ schreef op donderdag 8 december 2016 @ 00:23:
Tja, bij mij komt morgen de 4e thuis, allemaal met gescheurd rubber vervangen
Ben ik ook nieuwsgierig naar, volgens devicesupport loopt mijn garantie tot 1/1/2017, da's natuurlijk lariekoek, heb het ding gekocht op 19/11/2015, dus Europees loopt 't nog tot 18/11/2017, maar uiteindelijk houdt 't een keer op, ja, en dan???
Ennieweej, heb dit keer weer een gloednieuwe mogen krijgen, lot# 1605, dus oude rubber, ben benieuwd...
Ennieweej, heb dit keer weer een gloednieuwe mogen krijgen, lot# 1605, dus oude rubber, ben benieuwd...
Ik heb mijn derde inmiddels ook ontvangen, maar het lijkt er op dat deze weinig zin heeft om een GPS verbinding tot stand te brengen (had mijn eerste ook last van). Gister 20 minuten gewacht in een open veld, maar geen verbinding......Hoop dat ik deze niet weer terug hoef te sturen.
Na een ruime week weer een Band 2 terug na het scheuren van de band. En weer een gloedje nieuwe! Hopen dat deze het uit gaat houden tot er een waardige opvolger komt. Anders heb ik nog garantie tot begin 2018...
De mijne mag ook weer terug, geen gps verbinding 😞. Hoe vragen jullie nu een rma aan?
https://support.microsoft.com/en-us/products/microsoft-bandSkarloc schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:47:
De mijne mag ook weer terug, geen gps verbinding 😞. Hoe vragen jullie nu een rma aan?
Daar kan je contact opnemen met de customer support en dan verder naar de chat. Ik hoop dat dat dezelfde chat is die ik 2 weken geleden heb gebruikt, want toen ben ik via een andere weg bij een chat terecht gekomen. Je moet wel in het Engels chatten daar...
Heb vandaag mijn tweede band binnen gekregen. Zag al wat langer dat het rubber op de bekende plaatsen wat dunner begon te worden en ineens was daar een klein scheurtje. Toeval of niet maar een dag later bleef ook de batteij op 0% hangen. Uiteindelijk heeft die het net geen jaar vol gehouden.
Vervanging is voor mij ook via de chat gelopen. Moest mijn oplader en doosje houden maar heb een nieuwe band gekregen dus weer helemaal kras vrij en heb nu een extra oplader erbij
Eerste keer gebruiken ging wel wat moeizaam. Was echt helemaal leeg en daarna kwamen meerdere software updates tegelijk. Maar nu doet die het weer prima. Miste hem wel, hoop dat er toch een band 3 komt!
Vervanging is voor mij ook via de chat gelopen. Moest mijn oplader en doosje houden maar heb een nieuwe band gekregen dus weer helemaal kras vrij en heb nu een extra oplader erbij
Eerste keer gebruiken ging wel wat moeizaam. Was echt helemaal leeg en daarna kwamen meerdere software updates tegelijk. Maar nu doet die het weer prima. Miste hem wel, hoop dat er toch een band 3 komt!
Mooi, ook jij weer veel plezier ermee!
Gisteren weer een nieuwe Band 2 ontvangen. Dit is de 4e, de vorige hadden allemaal last van scheuren.
Koppelen aan mijn Lumia 950XL ging prima, alleen kan ik een aantal tegels niet meer op de Band zetten, ze zijn 'uitgegrijst' Het gaat om de volgende tegels:
-Oproepen
-Facebook
-Facebook messenger
-Twitter
-Meldingencentrum
Bij de vorige 3 was dat niet het geval en kon ik alle tegels kiezen. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Koppelen aan mijn Lumia 950XL ging prima, alleen kan ik een aantal tegels niet meer op de Band zetten, ze zijn 'uitgegrijst' Het gaat om de volgende tegels:
-Oproepen
-Facebook messenger
-Meldingencentrum
Bij de vorige 3 was dat niet het geval en kon ik alle tegels kiezen. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik zou een factory reset van de band uitvoeren en zeker je oude band verwijderen van je telefoon (bluetooth) en de Health app indien dat nog niet of niet goed is gedaan. Misschien zelfs de Health app verwijderen en opnieuw installeren...Wubbi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:50:
Gisteren weer een nieuwe Band 2 ontvangen. Dit is de 4e, de vorige hadden allemaal last van scheuren.
-Oproepen
-Facebook messenger
-Meldingencentrum
Zo, nog even een kleine 'afscheidspost' van mijn kant. Ik moest 3 weken geleden mijn 5e Band 2 (na 4 eerdere reparaties/vervangingen) wéér gaan terugsturen omdat de batterij rond de 20-22 uur zat. Na een paar boze belletjes en chatsessies kreeg ik eindelijk iemand te pakken die de zaak 'escaleerde' en zojuist heb ik de bevestiging gehad dat ik het volledige aankoopbedrag terug krijg. Wel wat verlies natuurlijk ivm de grote daling van de pond, maar oké. Voor degenen die hier ook plannen voor hebben: ik voerde aan dat de fora op internet vol staan met klachten, en vrijwel iedereen zijn of haar band 2 of meer keer heeft terug gestuurd. Vervolgens de vergelijking gemaakt met een stereo: wat zou ú doen, meneer de support medewerker, als je in een jaar tijd je stereo al 4x hebt terug gestuurd, en niet eens gerepareerde, maar nieuwe stereo's terug krijgt elke keer weer binnen 2-3 maanden stuk zijn. Zou u hem dan nog een 5e keer gaan opsturen en vertrouwen dat het dan wel goed komt? Toen was meneer overtuigd
Inmiddels heb ik mezelf een Apple Watch Series 2 kado gedaan en voor wie geïnteresseerd is; deze heeft ook GPS en is zelfs waterdicht dus je kan ermee zwemmen. De software is soms flink beter dan de Band 2 (bijv. als een melding op je Watch is bekeken, verdwijnt hij ook op je telefoon. en: via Siri Whatsapp berichten dicteren en zonder telefoon of toetsenbord chatten
), maar op andere plekken merk je dat er nog wat slordigheidjes in zitten. Grootste gemis is sleep tracking, maar dat is vooralsnog op te lossen met 3rd party appjes.
Inmiddels heb ik mezelf een Apple Watch Series 2 kado gedaan en voor wie geïnteresseerd is; deze heeft ook GPS en is zelfs waterdicht dus je kan ermee zwemmen. De software is soms flink beter dan de Band 2 (bijv. als een melding op je Watch is bekeken, verdwijnt hij ook op je telefoon. en: via Siri Whatsapp berichten dicteren en zonder telefoon of toetsenbord chatten
[ Voor 7% gewijzigd door DeNachtwacht op 29-12-2016 11:30 ]
youtube.com/@hisrep
Microsoft is vrij coulant, ook ik heb een keer een volledig aankoopbedrag teruggekregen na wat gestunt met een product (geen band). Uiteindelijk toen een nóg betere deal gesloten door een nieuw product aan te schaffen met een korting die groter was dan dat aankoopbedrag.DeNachtwacht schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:15:
Zo, nog even een kleine 'afscheidspost' van mijn kant. Ik moest 3 weken geleden mijn 5e Band 2 (na 4 eerdere reparaties/vervangingen) wéér gaan terugsturen omdat de batterij rond de 20-22 uur zat. Na een paar boze belletjes en chatsessies kreeg ik eindelijk iemand te pakken die de zaak 'escaleerde' en zojuist heb ik de bevestiging gehad dat ik het volledige aankoopbedrag terug krijg. Wel wat verlies natuurlijk ivm de grote daling van de pond, maar oké. Voor degenen die hier ook plannen voor hebben: ik voerde aan dat de fora op internet vol staan met klachten, en vrijwel iedereen zijn of haar band 2 of meer keer heeft terug gestuurd. Vervolgens de vergelijking gemaakt met een stereo: wat zou ú doen, meneer de support medewerker, als je in een jaar tijd je stereo al 4x hebt terug gestuurd, en niet eens gerepareerde, maar nieuwe stereo's terug krijgt elke keer weer binnen 2-3 maanden stuk zijn. Zou u hem dan nog een 5e keer gaan opsturen en vertrouwen dat het dan wel goed komt? Toen was meneer overtuigd![]()
Inmiddels heb ik mezelf een Apple Watch Series 2 kado gedaan en voor wie geïnteresseerd is; deze heeft ook GPS en is zelfs waterdicht dus je kan ermee zwemmen. De software is soms flink beter dan de Band 2 (bijv. als een melding op je Watch is bekeken, verdwijnt hij ook op je telefoon. en: via Siri Whatsapp berichten dicteren en zonder telefoon of toetsenbord chatten), maar op andere plekken merk je dat er nog wat slordigheidjes in zitten. Grootste gemis is sleep tracking, maar dat is vooralsnog op te lossen met 3rd party appjes.
Voor wat betreft de watch: groot heikel punt is dat een iPhone vereist is. Dat komt er bij mij niet in. Ik word al priegelig als ik wat voor iemand anders wat op de iPhone moet regelen.. zo'n gesloten systeem (kan niet eens vanuit de ene app wat met een andere app delen?), die hele instellingenpagina is zo ondoordacht. Mij niet gezien. Vooralsnog houdt mijn band 2 het echter prima uit (2e band). Ik draag hem dagelijks, af en toe sporten (vooral fietsen) en lange afstandswandelingen. Gaat prima.
Naast het feit dat de band 2 veel problemen kent met het bandje.
- Hoe verhoud de band 2 zich in activity/sport tracking. Dus een rondje hardlopen, krachtraining, fietsen etc.
-Als je veel op kantoor zit en dus veel typt, zit de onderkant dikke stukje van het bandje dan niet drukkend in de weg?
- En heeft de band autotracking? Zoals Fitbit heeft?
Ik kan namelijk voor 50 euro eentje nieuwe overnemen.
- Hoe verhoud de band 2 zich in activity/sport tracking. Dus een rondje hardlopen, krachtraining, fietsen etc.
-Als je veel op kantoor zit en dus veel typt, zit de onderkant dikke stukje van het bandje dan niet drukkend in de weg?
- En heeft de band autotracking? Zoals Fitbit heeft?
Ik kan namelijk voor 50 euro eentje nieuwe overnemen.
[ Voor 18% gewijzigd door Reverb_ op 29-12-2016 16:00 ]
Ik heb vorige week me Band 2 voor de 5e keer ofzo aangeboden voor reparatie, de site werkte niet, maar via de chat is het prima gelukt, en heb ook een nieuwe band 2 ontvangen, geen refurbished, maar dit lijkt wel een andere type, me batterij is veel platter dan me vorige band 2, hebben meer mensen dit ?
Dat lijkt me toch wel vrij sterk, anders waren er inmiddels echt wel foto's uitgelekt ergens? Kun je eens een foto plaatsen?
youtube.com/@hisrep
Welk lot# staat er op de doos?
Ben heel benieuwd naar een foto!murdock01 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:40:
Ik heb vorige week me Band 2 voor de 5e keer ofzo aangeboden voor reparatie, de site werkte niet, maar via de chat is het prima gelukt, en heb ook een nieuwe band 2 ontvangen, geen refurbished, maar dit lijkt wel een andere type, me batterij is veel platter dan me vorige band 2, hebben meer mensen dit ?
Hi all,
dit staat op de doos
LOT NO 1620
model 1721
en de foto

is toch anders ben ik nou gek
dit staat op de doos
LOT NO 1620
model 1721
en de foto
Jamurdock01 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:28:
Lol het is idd een beetje tricky... ik twijfel ook als ik dit foto'tje zie. Zie hier https://www.google.nl/sea...RAhVDmBoKHcrLCEIQ_AUICCgDmurdock01 schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 13:28:
Hi all,
dit staat op de doos
LOT NO 1620
model 1721
en de foto
[afbeelding]
Is het nou dikker of niet? Je zou het op moeten meten en vergelijken denk ik. Maar aan de andere kant, dit was echt wel ergens anders te vinden geweest, of via MS gecommuniceerd ergens. Zowel op de reddit, als de windowscentral fora is er niets over te vinden en daar zijn ook MS employees actief. Kortom, ik zou toch zeggen we verbeelden het ons...
youtube.com/@hisrep
Maar er was wel een leak van een band met dunnere accu en sluiting op windows central tijd terug, dus wellicht een refresh?
Nee dat waren de eerste concepts voor de helaas gecancelde Band 3. Dat was ook een totaal ander design vd bevestiging.Worsteneter schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:52:
Maar er was wel een leak van een band met dunnere accu en sluiting op windows central tijd terug, dus wellicht een refresh?

[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 07-01-2017 20:18 ]
youtube.com/@hisrep
Hopelijk komen ze nog met iets volgend jaar.. ben dan wel weer toe aan iets nieuws. De band 2 was gelukkig dermate goed dat ik geen drang voel om te upgraden i.t.t bij de band 1.DeNachtwacht schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:17:
[...]
Nee dat waren de eerste concepts voor de helaas gecancelde Band 3. Dat was ook een totaal ander design vd bevestiging.
[afbeelding]
Ik heb je tekst even veranderd in jouw quote... Het is al 2017!Worsteneter schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:48:
[...]
Hopelijk komen ze nog met iets volgend dit jaar.. ben dan wel weer toe aan iets nieuws. De band 2 was gelukkig dermate goed dat ik geen drang voel om te upgraden i.t.t bij de band 1.
Swerfer schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 20:56:
Ik heb je tekst even veranderd in jouw quote... Het is al 2017!
Ik heb hem nóg een keer voor je aangepast. Daarvoor moeten we even kijken naar het bericht waar deze foto uit kwam... helaas maar waarHopelijk komen ze nog met iets volgend jaar.. (being 2018) ben dan wel weer toe aan iets nieuws. De band 2 was gelukkig dermate goed dat ik geen drang voel om te upgraden i.t.t bij de band 1.
nieuws: Foto's tonen vermoedelijk geannuleerde Microsoft Band 3
Als als er al weer een nieuwe zou komen zou microsoft opnieuw de markt in moeten stappen. Er is geen developers team meer en de microsoft band 2 zelf is inmiddels al discontinued en wordt niet meer via de site verkocht. Ik denk dus dat ze eerst eens goed de kat uit de boom gaan kijken, áls ze uberhaubt alweer terugkeren zal dat niet voor 2018 zijn gok ik zo, maar realistischer is denk ik dat er niet eens meer een opvolger komt...
[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 07-01-2017 21:08 ]
youtube.com/@hisrep
De Band 3 is misschien geannuleerd, maar misschien werken ze aan een wearable device die wel de 'opvolger' van de Band 2 wordt, maar niet meer Band heet. Een Windows 10 wearable in de Surface lijn of zo (ik blijf hopen en op dit jaar)...
[ Voor 3% gewijzigd door Swerfer op 07-01-2017 21:24 ]
Zo, mijn derde Band is ook weer terug naar Duitsland, wilde op geen enkele manier GPS verbinding oppikken. Aanvraag prima verlopen via de US chat. Hierbij werd wel al aangegeven dat ze uit hun voorraden lopen dus dat de Band wellicht gerefund wordt. We zien het wel.
Dat is ook een teken aan de wand... klein maandje terug had ik nog heel veel gezeur en diverse chats nodig voordat ik een refund kreeg na 4 eerdere replacements. Ik moet zeggen ik ben nu over naar de Apple Watch en die is toch wel op flink wat punten volwassener hoor... hoewel er ook nog wat bugs in zitten en fitness tracking op de band wel beter ging.Skarloc schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:20:
Hierbij werd wel al aangegeven dat ze uit hun voorraden lopen dus dat de Band wellicht gerefund wordt. We zien het wel.
Maar over t algemeen bevalt de Watch me meer, hoewel t natuurlijk ook een ander prijskaartje heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 07-01-2017 23:38 ]
youtube.com/@hisrep
Wilde net gaan lopen, maar GPS lockte weer eens niet.. net zoals de laatste 4 runs. Ben er nu echt wel een beetje klaar mee..
Vind het een mooi apparaat, maar de GPS moet wel werken!
Men tweede band nu die ik terug kan sturen, de eerste die kon terug vanwege een scheur in de band. Bij de chat gaven ze aan dat ze "out of stock" raken en dat het mogelijk is dat ik een refund krijg ipv een ander, let wel, een refund van de laatste suggested retail price. Zucht..
Mocht ik een refund krijgen, stap ik denk ik net als DeNachtwacht over op een Apple Watch. Maar zoals ik van zijn review had begrepen moet je dan wel een third party app downloaden voor serieus hardlopen
FU MICROSOFT!!! ):
Vind het een mooi apparaat, maar de GPS moet wel werken!
Men tweede band nu die ik terug kan sturen, de eerste die kon terug vanwege een scheur in de band. Bij de chat gaven ze aan dat ze "out of stock" raken en dat het mogelijk is dat ik een refund krijg ipv een ander, let wel, een refund van de laatste suggested retail price. Zucht..
Mocht ik een refund krijgen, stap ik denk ik net als DeNachtwacht over op een Apple Watch. Maar zoals ik van zijn review had begrepen moet je dan wel een third party app downloaden voor serieus hardlopen

FU MICROSOFT!!! ):
Als je alleen een rondje rent voldoet het wel. Zelf doe ik ook veel intervaltrainingen en daar is de work out app echt nog niet geschikt voor.
PS de gps fix van de watch is briljant t.o.v. de band, letterlijk onmerkbaar snel. Wel is het trouwens zo dat er inmiddels véél alternatieven met gps zijn, dus als waterdicht niet belangrijk voor je is zou ik ook zeker verder kijken dan alleen de Apple watch
PS de gps fix van de watch is briljant t.o.v. de band, letterlijk onmerkbaar snel. Wel is het trouwens zo dat er inmiddels véél alternatieven met gps zijn, dus als waterdicht niet belangrijk voor je is zou ik ook zeker verder kijken dan alleen de Apple watch
youtube.com/@hisrep
Er zijn inderdaad veel alternatieven met gps, alleen is de gps lock niet in allemaal even goed. En dan koop ik nu liever iets wat wel 100% werkt.DeNachtwacht schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:51:
Als je alleen een rondje rent voldoet het wel. Zelf doe ik ook veel intervaltrainingen en daar is de work out app echt nog niet geschikt voor.
Smarwatches met GPS zijn er inderdaad alternatieven beschikbaar, maar een tracker/band alternatief (met GPS!) is er volgens mij niet (?).DeNachtwacht schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:51:
Ik zit ook aan mijn 3de maar ik ben wel klaar met het product. De volgende keer koop ik wel een echt horloge van die 200 euro. Hoe mooi en fijn het apparaat ook is het werkt niet optimaal, scheurtjes gps. Er gaat vaak wel iets mis. Ik ben nu ook met mijn GPS bezig en die is op dit moment dat ik het nu schrijf al 3 minuten op zoek. Is dit normaal?
Nu verbinding, duurde 4 minuten.
[ Voor 4% gewijzigd door Daniel. op 10-01-2017 10:49 ]
Mijn ervaring is dat de GPS veel sneller een lock heeft als je vlak daarvoor even synct met de Band-app. Het lijkt alsof die locatie-data doorgeeft aan de Band, zodat die alvast weet in welke regio hij moet gaan zoeken.ShittyNL schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:48:
Ik zit ook aan mijn 3de maar ik ben wel klaar met het product. De volgende keer koop ik wel een echt horloge van die 200 euro. Hoe mooi en fijn het apparaat ook is het werkt niet optimaal, scheurtjes gps. Er gaat vaak wel iets mis. Ik ben nu ook met mijn GPS bezig en die is op dit moment dat ik het nu schrijf al 3 minuten op zoek. Is dit normaal?
Ondertussen is mijn vijfde Band 2 naar me onderweg vanuit Duitsland. De eerste vier allemaal teruggestuurd vanwege scheuren in het rubber. Ik draag de Band 24/7 (op af en toe een uurtje laden na), doe gewoon kantoorwerk, ren drie á vier keer in de week en ben erg voorzichtig met het ding (zelfs geen krasje op de clasp of het scherm). Gewoon normaal gebruik dus waarbij deze beschadiging echt niet valt te verwachten.
Ik vind de Band functioneel gezien echt een supergadget en op waterdichtheid na zou ik niet veel verbeterpunten kunnen noemen, maar het is echt belachelijk hoe slecht de kwaliteit van de bandjes is. Hopelijk doen ze dat beter of de Surface Watch (als die ooit komt natuurlijk, maar ik zou hem kopen
Ondanks de eerdere melding dat ze out of stock begonnen te raken met de Band 2, is er toch weer een nieuwe onderweg die als het goed is morgen aankomt. Ben benieuwd, al heb ik me wel voorgenomen dat dit de laatste keer is dat ik ze de kans geef. In geval van niet tevreden gaat ie linea recta terug voor een refund en dan maar op zoek naar een gelijksoortig product. On verra...
*edit Zojuist is er een gloednieuwe Band afgeleverd. Lotnr 1620 (was dat goed?) We zullen zien of deze het wel vol gaat houden. De garantie loopt nog tot eind juni, dus we hebben nog even.
*edit Zojuist is er een gloednieuwe Band afgeleverd. Lotnr 1620 (was dat goed?) We zullen zien of deze het wel vol gaat houden. De garantie loopt nog tot eind juni, dus we hebben nog even.
[ Voor 20% gewijzigd door Skarloc op 12-01-2017 10:18 ]
Vraag de retour site van MS werk niet. Maar ook de chat functie niet hoe hebben jullie contact gelegen met MS?. Hier namelijk ook het probleem met gescheurd bandje, waardoor de contacten blootliggen 😐
Gr
Martijn
Gr
Martijn
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Via de chat, maar die is niet altijd open. Er staan ergens openingstijden vermeld...Desperado112 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 08:28:
Vraag de retour site van MS werk niet. Maar ook de chat functie niet hoe hebben jullie contact gelegen met MS?. Hier namelijk ook het probleem met gescheurd bandje, waardoor de contacten blootliggen 😐
Gr
Martijn
had ik ook altijd als ik ver in de bossen ga mtb-en. Zoals eerder gemeld, een sync op locatie met je bandje versneld het naar binnen de 30 sec is mijn ervaring, ik doe niet meer anders.ShittyNL schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:48:
id, als de mijne het begeeft ga ik serieus kijken naar die van tomtom. Lijken me dikke prima.DeNachtwacht schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:51:
[ Voor 31% gewijzigd door Martinus op 20-01-2017 09:44 ]
no comment
Ook mijn band is weer eens gescheurd. Stom gedoe. 'Gelukkig' kan je hem nu ook niet meer ter reparatie aanbieden via de UK site. Werkt niet meer, op alle opties wordt aangegeven dat er niets kan worden gedaan. Lijkt verdacht veel op de ellende die ik had met een defecte Lumia 1520.
*Edit* Contact gehad met de UK chat en inmiddels een terugzendlabel gekregen. Ging snel en goed. Hoogstwaarschijnlijk wordt hij niet meer vervangen zegt de chat, maar we gaan het toch proberen.
Als de band niet meer wordt gerepareerd, maar gerefund, wat zouden jullie dan nemen? Ik ken eigenlijk geen echt alternatief dat hetzelfde kan in dezelfde prijsklasse. Iets van Fitbit?
*Edit* Contact gehad met de UK chat en inmiddels een terugzendlabel gekregen. Ging snel en goed. Hoogstwaarschijnlijk wordt hij niet meer vervangen zegt de chat, maar we gaan het toch proberen.
Als de band niet meer wordt gerepareerd, maar gerefund, wat zouden jullie dan nemen? Ik ken eigenlijk geen echt alternatief dat hetzelfde kan in dezelfde prijsklasse. Iets van Fitbit?
[ Voor 17% gewijzigd door RoJan op 26-01-2017 11:37 ]
Is weer mooi ruk!
In dezelfde prijsklasse zou ik gaan voor de Garmin HR235.
Zelf kijk ik inmiddels ook naar Garmin, maar dan naar de Fenix 5, komt kwa prijs niet in de buurt, mja.
In dezelfde prijsklasse zou ik gaan voor de Garmin HR235.
Zelf kijk ik inmiddels ook naar Garmin, maar dan naar de Fenix 5, komt kwa prijs niet in de buurt, mja.
[ Voor 52% gewijzigd door __Erik__ op 26-01-2017 11:40 ]
Toen ik de refund kreeg dacht ik "met dat extra'tje erbij kan ik dan wel voor de Apple watch gaan". Maar ook ik ben dus niet in dezelfde prijsklasse gaan kijken (wel heel tevreden trouwens).
Een handige tip is eens te googelen op best 2017 smartwatches, CES is net geweest dus er zijn weer veel mooie nieuwe in aantocht, inmiddels zijn er zelfs rond de €200 al best wat vergelijkbare devices als de Band te vinden.
Een handige tip is eens te googelen op best 2017 smartwatches, CES is net geweest dus er zijn weer veel mooie nieuwe in aantocht, inmiddels zijn er zelfs rond de €200 al best wat vergelijkbare devices als de Band te vinden.
youtube.com/@hisrep
Bedankt voor de tips, ik ga kijken. Hopelijk is er ook iets bij dat werkt met een Windows Phone
De vector watch, maar die heeft helaas geen gps.
youtube.com/@hisrep
Ach, over een week heb je gewoon weer een Band 2. Ze roepen al meer dan een half jaar dat ze waarschijnlijk geen vervanger meer hebben, maar tot nu toe krijgt nog steeds iedereen een nieuwe of refurbished. Ik heb zelf 2 maanden geleden een gloednieuwe gehad, mijn 2e gloednieuwe...RoJan schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:13:
Bedankt voor de tips, ik ga kijken. Hopelijk is er ook iets bij dat werkt met een Windows Phone
Dat zou inderdaad de beste oplossing zijn. Het wordt voor mij ook de tweedeSwerfer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:46:
[...]
Ach, over een week heb je gewoon weer een Band 2. Ze roepen al meer dan een half jaar dat ze waarschijnlijk geen vervanger meer hebben, maar tot nu toe krijgt nog steeds iedereen een nieuwe of refurbished. Ik heb zelf 2 maanden geleden een gloednieuwe gehad, mijn 2e gloednieuwe...
Dat is maximaal een maandje hoor. Toen ik eind december eiste dat ik, na 5 nieuwe bands gehad te hebben die steeds weer stuk gingen, een nieuwe wilde hebben was dat wel even een flinke discussie. Uiteindelijk gelukkig wel gelukt, maar ik vrees met grote vrezen voor iedereen hier die nog wel een nieuwe opgestuurd krijgt. Ik hoop natuurlijk dat deze het dan wél blijft doen, maar realiseer je ook dat er een eind komt aan je garantie en als band nummer 4 nét na de garantieperiode van 1 jaar kapot gaat zit je ineens in een heel andere situatie... die dingen blijven helaas nu eenmaal stuk gaan, vrijwel iedereen heeft er al meerdere versleten. Dus heb niet de illusie dat je er nog 2 jaar lol van hebt. En bovendien: met de software-updates is het ook alweer een tijdje klaar...Swerfer schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:46:
Ze roepen al meer dan een half jaar dat ze waarschijnlijk geen vervanger meer hebben, maar tot nu toe krijgt nog steeds iedereen een nieuwe of refurbished.
youtube.com/@hisrep
Toch weer even een positief verhaal: geweldig hoe je Spotify en Groove kunt bedienen met de Band2. Ik heb een oude (1991) Kenwood stereoset, als ik thuis kom hang ik mijn 950xl aan de Aux-in (en op een wireless Charging Dock) en draaien maar.
Voor hen die het niet eerder gebruikten: even 2 keer kort op de powerknop van je Band2. Dan naar links of rechts swipen voor volume of de onscreen knoppen voor back, forward of pauze.
Voor hen die het niet eerder gebruikten: even 2 keer kort op de powerknop van je Band2. Dan naar links of rechts swipen voor volume of de onscreen knoppen voor back, forward of pauze.
Klinkt niet erg prettig.... Afijn, de mijne is dus onderweg. Ik ga maar zitten duimen, maar de kwaliteit valt me vies tegen, terwijl het ding op zich precies is wat ik nodig heb. Hij zit prettig, neemt alles op wat ik wil, kortom is handig. Niemand kent hem overigens. Veel mensen vinden het een heel interessant ding, vooral als ik vertel wat er allemaal mee kan. Maar zonder een fatsoenlijke band houdt het natuurlijk helemaal op.DeNachtwacht schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:05:
[...]
Dat is maximaal een maandje hoor. Toen ik eind december eiste dat ik, na 5 nieuwe bands gehad te hebben die steeds weer stuk gingen, een nieuwe wilde hebben was dat wel even een flinke discussie. Uiteindelijk gelukkig wel gelukt, maar ik vrees met grote vrezen voor iedereen hier die nog wel een nieuwe opgestuurd krijgt. Ik hoop natuurlijk dat deze het dan wél blijft doen, maar realiseer je ook dat er een eind komt aan je garantie en als band nummer 4 nét na de garantieperiode van 1 jaar kapot gaat zit je ineens in een heel andere situatie... die dingen blijven helaas nu eenmaal stuk gaan, vrijwel iedereen heeft er al meerdere versleten. Dus heb niet de illusie dat je er nog 2 jaar lol van hebt. En bovendien: met de software-updates is het ook alweer een tijdje klaar...
Helaas moet ik nu toch melden dat mijn band enkele dagen geleden overleden is. Hij laadt niet meer op.
Ik denk niet dat het zinvol is om deze ter reparatie aan te bieden want ik neem aan dat de garantie na 1 jaar verlopen is.
Jammer, ik mis de Band echt.
Ik denk niet dat het zinvol is om deze ter reparatie aan te bieden want ik neem aan dat de garantie na 1 jaar verlopen is.
Gewoon indienen. Er zijn zoveel problemen mee geweest dat ik niet gok dat ze moeilijk gaan doen. Bovendien is garantie niet na 11 maanden en 30 dagen een nieuwe, na 12 maanden en 1 dag pech gehad. Zo'n ding heeft een bepaalde gebruiksduur, redelijkerwijs kun je toch wel stellen dat een fitness tracker een jaar of 3 mee moet gaan. Kortom; je hebt sowieso recht op een deel geld teruggave (of reparatie met kleine bijbetaling)Anneke_001 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:02:
Helaas moet ik nu toch melden dat mijn band enkele dagen geleden overleden is. Hij laadt niet meer op.
Ik denk niet dat het zinvol is om deze ter reparatie aan te bieden want ik neem aan dat de garantie na 1 jaar verlopen is.Jammer, ik mis de Band echt.
youtube.com/@hisrep
Garantie in de EU is standaard 2 jaar. Gewoon garantie claimen dus...Anneke_001 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 23:02:
Ik denk niet dat het zinvol is om deze ter reparatie aan te bieden want ik neem aan dat de garantie na 1 jaar verlopen is.Jammer, ik mis de Band echt.
Precies, MS kan proberen garantie te beperken tot 1 jaar, ze hebben geen - juridische - poot om op te staan.
MS beperkt de garantie niet eens. Als je de Band 2 registreert bij MS, dan wordt hij gekoppeld aan je account en als het goed is, is dat een Nederlands account, dus automatisch 2 jaar garantie. Ik heb tenminste altijd 2 jaar garantie gekregen bij Microsoft ook voor artikelen die niet in Nederland gekocht zijn...__Erik__ schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:45:
Precies, MS kan proberen garantie te beperken tot 1 jaar, ze hebben geen - juridische - poot om op te staan.
Ok dank je wel voor het advies, ik ga morgen proberen om contact te krijgen.
Mooi, succes!
vandaag blijft mijn band ook op 0% steken met opladen.
worden de bands nog vervangen? of is er een refund procedure?
worden de bands nog vervangen? of is er een refund procedure?
En Band nummer 4 gaat ook weer retour. Bij een ritje op de MTB werd de accu al voor 40% leeggetrokken binnen 15 minuten. Hoop nu op een refund, maar zal wel weer een nieuwe worden. Ben het vertrouwen eigenlijk wel kwijt nu in dit product, volgende watch wordt ws een Garmin.
Sja als je er niet zelf om vraagt bij de retouraanvraag, is het natuurlijk beetje eigen schuld als je geen refund krijgt...
youtube.com/@hisrep
Ik heb direct gevraagd om een refund en zelfs aangehaald dat dat inmiddels bij mensen ook gedaan wordt, maar de chatmedewerker bleef volhouden dat hij daar niet toe gemachtigd was. Ik ben denk ik niet doortastend genoegDeNachtwacht schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:12:
Sja als je er niet zelf om vraagt bij de retouraanvraag, is het natuurlijk beetje eigen schuld als je geen refund krijgt...
Dan vraag je of hij het escaleert naar iemand die daar wel toe gemachtigd is. Laat je niet zomaar nee verkopen.Skarloc schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:28:
[...]
Ik heb direct gevraagd om een refund en zelfs aangehaald dat dat inmiddels bij mensen ook gedaan wordt, maar de chatmedewerker bleef volhouden dat hij daar niet toe gemachtigd was. Ik ben denk ik niet doortastend genoeg
Je moet bij de Store chat zijn. Microsoft Store co.uk en dan in de balk rechts naar de chat gaan. Heel onduideijk, maar die support chat kan alleen reparaties doen.Skarloc schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 09:28:
Ik heb direct gevraagd om een refund en zelfs aangehaald dat dat inmiddels bij mensen ook gedaan wordt, maar de chatmedewerker bleef volhouden dat hij daar niet toe gemachtigd was. Ik ben denk ik niet doortastend genoeg
youtube.com/@hisrep
Ik kijk wel even hoe het nu gaat verlopen. Als ik een vervangend exemplaar krijg zal ik het nog één keer een kans geven en anders neem ik wel contact op via de store chat. Wist inderdaad niet van het bestaan daarvanDeNachtwacht schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:39:
[...]
Je moet bij de Store chat zijn. Microsoft Store co.uk en dan in de balk rechts naar de chat gaan. Heel onduideijk, maar die support chat kan alleen reparaties doen.

Edit: Net via de chat contact opgenomen met de UK store. Refund wordt nu voorgedragen ter goedkeuring. Antwoord binnen twee werkdagen. Ik ben benieuwd.
[ Voor 13% gewijzigd door Skarloc op 09-02-2017 13:26 ]
Heel benieuwd @Skarloc. Die van mij nog niet de bus op gedaan.Als ik een refund kan krijgen ga ik dat denk ik ook aanvragen (helaas .. vind het een gouden product verder). Ik zag dat Samsung een tracker met GPS heeft, wellicht is dat een goede vervanger voor mensen die geen smartwatch willen hebben (zoals ik)
Refund is goedgekeurd. Vandaag opgestuurd naar Duitsland. Meteen een Garmin 235HR aangeschaft. Mooi product met veel meer GPS mogelijkheden.Mattie84 schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 18:06:
Heel benieuwd @Skarloc. Die van mij nog niet de bus op gedaan.Als ik een refund kan krijgen ga ik dat denk ik ook aanvragen (helaas .. vind het een gouden product verder). Ik zag dat Samsung een tracker met GPS heeft, wellicht is dat een goede vervanger voor mensen die geen smartwatch willen hebben (zoals ik)
Goed om te horen en bedankt voor de feedback. Mag ik vragen welke argumenten je gebruikt hebt met de chat?Skarloc schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:34:
[...]
Refund is goedgekeurd. Vandaag opgestuurd naar Duitsland. Meteen een Garmin 235HR aangeschaft. Mooi product met veel meer GPS mogelijkheden.
5e horloge dus vertrouwen in product kwijt. Werd niet moeilijk over gedaan. Ik heb nooit gescheurde bandjes gehad, maar wel twee keer niet werkende GPS, één maal barometer defect en bij mijn laatste (gloednieuwe) werd de accu zeer snel leeggetrokken bij GPS gebruik. Jammer, want vond het toch een fijn product.
Dat ligt natuurlijk iets genuanceerder, want onder Nederlands recht geldt zolang als je redelijkerwijs van een product mag verwachten en onder de EU richtlijn geldt twee jaar tenzij in een land dit is teruggebracht. In dat geval is het minimaal 1 jaar, maar Microsoft is de moeilijkste niet. Wanneer je aangeeft het product in de EU gekocht te hebben als EU inwoner en verwacht dat de garantie toch langer is, doen ze bij de helpdesk een escalatie en verlengen ze 24-28 uur later je garantie naar 2 jaar na aankoop.Swerfer schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:07:
[...]
Garantie in de EU is standaard 2 jaar. Gewoon garantie claimen dus...
Mij werd nu wel gezegd dat ik 50% kans had dat ik een nieuwe band kreeg, en 50% kans dat ik mijn geld terug kreeg omdat de voorraden nu wel erg laag geworden waren.
Natuurlijk ga ik voor de nieuwe band, maar dit is gewoon een nette afhandeling van een garantiezaak.
Wat zie je onder barometer defect. Ik loop altijd per dag 20 a 140 trappen terwijl het er daadwerkelijk maar 5 zijn.Skarloc schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 23:21:
5e horloge dus vertrouwen in product kwijt. Werd niet moeilijk over gedaan. Ik heb nooit gescheurde bandjes gehad, maar wel twee keer niet werkende GPS, één maal barometer defect en bij mijn laatste (gloednieuwe) werd de accu zeer snel leeggetrokken bij GPS gebruik. Jammer, want vond het toch een fijn product.
Dat inderdaad, ik liep gemiddeld 150+ trappen per dag. De laatste band die ik had deed het wel weer netjes. Het was ook niet echt een halszaak, maar als het aanwezig is dan moet het ook naar behoren werken.ShittyNL schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:15:
[...]
Wat zie je onder barometer defect. Ik loop altijd per dag 20 a 140 trappen terwijl het er daadwerkelijk maar 5 zijn.
Hoeveel geld krijg je eigenlijk terug, wanneer je daar voor kiest of MS niet meer (kan) leveren? Is dat 100% van het aankoopbedrag?
Ik ben ook aan mijn 4e Band2, maar nog steeds zeer tevreden (zolang ie het doet).
Ik ben ook aan mijn 4e Band2, maar nog steeds zeer tevreden (zolang ie het doet).
Dan ga ik het maar weer in de gaten houden. Ik vind het een mooi product maar ik zit nu ook zwaar te kijken naar een alternatief!Skarloc schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:24:
[...]
Dat inderdaad, ik liep gemiddeld 150+ trappen per dag. De laatste band die ik had deed het wel weer netjes. Het was ook niet echt een halszaak, maar als het aanwezig is dan moet het ook naar behoren werken.
Ik heb 100% terug gekregen maar helaas is de pond wel flink gedaald in die tijd. Zo'n €50 in de min dus, maar ach ik heb er wel een jaar plezier van gehad dus zo bezien is het een koopje geweest...BrBuggyB schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:25:
Hoeveel geld krijg je eigenlijk terug, wanneer je daar voor kiest of MS niet meer (kan) leveren? Is dat 100% van het aankoopbedrag?
youtube.com/@hisrep
Als ik mijn in het buitenland gekochte Band 2 registreer op de website van Microsoft, dan wordt daar automatisch een periode van 2 jaar aan gekoppeld. Dit had ik met de Band 1 (US gekocht) en de Band 2 (UK gekocht = EU land). Volgens mij gaat het er bij Microsoft om in welk land jij woont en de producten registreert.Sandwalker schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:04:
[...]
Dat ligt natuurlijk iets genuanceerder, want onder Nederlands recht geldt zolang als je redelijkerwijs van een product mag verwachten en onder de EU richtlijn geldt twee jaar tenzij in een land dit is teruggebracht. In dat geval is het minimaal 1 jaar, maar Microsoft is de moeilijkste niet. Wanneer je aangeeft het product in de EU gekocht te hebben als EU inwoner en verwacht dat de garantie toch langer is, doen ze bij de helpdesk een escalatie en verlengen ze 24-28 uur later je garantie naar 2 jaar na aankoop.
Mij werd nu wel gezegd dat ik 50% kans had dat ik een nieuwe band kreeg, en 50% kans dat ik mijn geld terug kreeg omdat de voorraden nu wel erg laag geworden waren.
Natuurlijk ga ik voor de nieuwe band, maar dit is gewoon een nette afhandeling van een garantiezaak.
Vandaag een spiksplinternieuwe band ontvangen.
[ Voor 78% gewijzigd door Anneke_001 op 13-02-2017 20:01 ]
Dear Mr. ,BrBuggyB schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:25:
This is Adrian from the Microsoft Online Store.
Based on our chat discussion, I obtained for you an exception and my colleagues informed me you received a message from Microsoft with the return instructions.
Please follow those instructions in the message ( to print the return label, to stick it on the return package and to call UPS for the pick up).
You will get the full refund in 5 to 7 business days after the package with the MS Band arrives back at our warehouse.
I will also keep an eye on your case and I will keep you informed.
Thank you for your interest in our products.
Kind Regards,
Adrian Andras
Microsoft Online Store
Customer Service
Dit is wat ik teruggekoppeld kreeg. Maar inderdaad dat is dan wel met koersverlies. Zoals DeNachtwacht al zei, voor dat geld ondanks de ongemakken toch veel plezier gehad van het product.
Lijkt me ook een prima regeling
Mijn band is nu ok ge-escaleerd. Heeft wel 5 chats geduurd. Van de UK chat naar de UK technische support (geen garantie meer 1 jaar ouder), weer naar UK, naar NL chat en weer naar UK en die laatste medewerker wilde me helpen en weer escaleren.
Er is gekozen voor een refund, ik ben benieuwd. Over 2 dagen krijg ik antwoord.
Ik vind het een prachtig product. Ik zou ook zo de band 3 kopen, maar in de 2 heb ik geen vertrouwen meer. Verder heb ik veel Microsoft producten en deze stelt me echt zwaar teleur.
Even kijken wat ik ga halen als ik een refund krijg. Eventueel de Xiaomi band om als er een 3 uitkomt die te kopen met het geld wat ik overhoud. Ik vind het erg veel geld en voor de 200 pond kan ik ook een mooi horloge kopen. Mijn duurste komt daar nu niet eens bij in de buurt van de 200 pond.
Ik laat het weten.
Er is gekozen voor een refund, ik ben benieuwd. Over 2 dagen krijg ik antwoord.
Ik vind het een prachtig product. Ik zou ook zo de band 3 kopen, maar in de 2 heb ik geen vertrouwen meer. Verder heb ik veel Microsoft producten en deze stelt me echt zwaar teleur.
Even kijken wat ik ga halen als ik een refund krijg. Eventueel de Xiaomi band om als er een 3 uitkomt die te kopen met het geld wat ik overhoud. Ik vind het erg veel geld en voor de 200 pond kan ik ook een mooi horloge kopen. Mijn duurste komt daar nu niet eens bij in de buurt van de 200 pond.
Ik laat het weten.
Goed, ik krijg dus geen vervangende Band 2 meer, maar mijn geld terug. Binnen 6 tot 8 weken ontvang ik een cheque in Euro's. Helaas. Geen Band 2 meer dus.
Als alternatief lijkt de Garmin VivoActive HR me wel wat. De software Garmin Connect is er ook voor Windows Mobile en je kunt er zelfs mee zwemmen. Verder ongeveer dezelfe mogelijkheden als met een MS Band 2 zie ik. Alleen een beetje groot.
Als alternatief lijkt de Garmin VivoActive HR me wel wat. De software Garmin Connect is er ook voor Windows Mobile en je kunt er zelfs mee zwemmen. Verder ongeveer dezelfe mogelijkheden als met een MS Band 2 zie ik. Alleen een beetje groot.
[ Voor 37% gewijzigd door RoJan op 16-02-2017 14:43 ]
Mazzelaar!Anneke_001 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:41:
Vandaag een spiksplinternieuwe band ontvangen.
Ik krijg hem dus niet meer..
Bedoel je helemaal niet meer lverbaar?
no comment
Krijg je dan het bedrag terug wat je betaald hebt of de huidige winkel waarde? Moet je de factuur opsturen?ShittyNL schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:53:
Ik krijg ook mijn geld terug. Ik ben er wel klaar mee. Mooi product maar helaas.
Maken ze het over naar je creditcard of rekening, of krijg je een cheque?
Nee. Volgens de UK chat zijn de voorraden op en wordt er niet meer geleverd.Martinus schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:25:
[...]
Bedoel je helemaal niet meer lverbaar?
Het tijdperk van de MS Band (2) isdus helaas ten einde. Jammer dat het ding zo kwetsbaar blijkt, ik vond het verder een topding.
Tegen mij vertelde de chat dat ik een cheque in Euro's krijg. Wat voor één weet ik niet. Maar het schijnt dus wel een poosje te duren. Een nieuwe band ging een stuk sneller.barber schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:20:
[...]
Krijg je dan het bedrag terug wat je betaald hebt of de huidige winkel waarde? Moet je de factuur opsturen?
Ik heb het geld via mijn creditcard teruggestort gekregen. Band is woensdag in Duitsland aangekomen, donderdag kreeg ik bericht dat de transactie richting mijn creditcard wordt uitgevoerd en vandaag het geld ontvangen. Ik kan niet anders zeggen dan superservice vanuit Microsoft.barber schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:20:
[...]
Krijg je dan het bedrag terug wat je betaald hebt of de huidige winkel waarde? Moet je de factuur opsturen?
goed om te weten.... heb nog ff garantie, betekend dus eind van tijdperk... zonde.... was echt wel fan.Skarloc schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:17:
[...]
Ik heb het geld via mijn creditcard teruggestort gekregen. Band is woensdag in Duitsland aangekomen, donderdag kreeg ik bericht dat de transactie richting mijn creditcard wordt uitgevoerd en vandaag het geld ontvangen. Ik kan niet anders zeggen dan superservice vanuit Microsoft.
no comment
Mogelijk komt dat doordat ik maat S heb. Die hebben ze misschien nog op de plank liggen omdat die maat wat minder gangbaar is dan M of L