Ik weet dat deze vraag niet in dit topic hoort, maar ik heb een SP4, die net naar de 1703 versie is geüpgraded ... en nu heb ik problemen met Skype voor bedrijven (via Office 365 werkgever geïnstalleerd) ... hij wil niet meer aanmelden. Toevallig heb ik ook recentelijk mijn wachtwoord voor dat account moeten aanpassen ... maar Outlook doet het prima. Geen idee ... heb Office 365 al opnieuw geinstalleerd, Skype opnieuw geïnstalleerd en naar updates gezicht ... nix !
Heeft iemand hier een idee ?
Edit: zojuist het hulpprogramma van MS voor reparatie/herinstallatie van Office365 geïnstalleerd en deze heeft er een geruime tijd over gedaan, maar alles is weer gefixed ... Skype werkt weer. De office icoontjes op mijn tiles zijn ook weer dezelfde grootte als voorheen ... die waren tijdens de problemen veel groter ??
Anyway, ikke weer happy ...
Heeft iemand hier een idee ?
Edit: zojuist het hulpprogramma van MS voor reparatie/herinstallatie van Office365 geïnstalleerd en deze heeft er een geruime tijd over gedaan, maar alles is weer gefixed ... Skype werkt weer. De office icoontjes op mijn tiles zijn ook weer dezelfde grootte als voorheen ... die waren tijdens de problemen veel groter ??
Anyway, ikke weer happy ...
[ Voor 26% gewijzigd door bhorvers op 31-07-2017 21:13 ]