Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 09:11
Of je stelt remote dekstop in, als dat werkt, uitzetten, open maken, schermkabel los halen, en opstarten. Als je er dan met RDP bij kan ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

swhnld schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:10:
Of je stelt remote dekstop in, als dat werkt, uitzetten, open maken, schermkabel los halen, en opstarten. Als je er dan met RDP bij kan ben je er.
Ja maar het scherm haal niet zomaar even los, daarbij verniel je het scherm en is dan ook nog steeds een rotklus. Dus ik hoopte dat iemand dit zou weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 09:11
Dan zou je nog even internationaal kunnen zoeken, op Engelstalige forums bereik je een grotere groep, dit is redelijk specifiek, maar er zullen misschien wel modders zijn die dit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik heb sinds gisteren ook last van de flickering & shaking. Een ongewenst kerstcadeau. :/

Het vervelende is dat het er soms is en dan weer niet. Ook valt mijn exemplaar buiten de garantieperiode namelijk ouder dan de drie jaar. Iemand ervaring met hoe Microsoft hier mee om gaat?

Update: krijg het aanbod om mijn Surface Pro 4 te vervangen voor een Surface Pro 5 met bijbetaling van 600 euro. Dat vind ik geen gunstig voorstel.

Nu kan ik ook mijn toestel inleveren en dan krijg ik er nog een bedrag van 70 euro voor terug.

Eigenlijk kan ik vrij weinig dan anders dan een vervanger voor dit product aanschaffen.

[ Voor 39% gewijzigd door Radical1980 op 27-12-2019 15:14 ]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Voor levertijden en prijzen zie: [Microsoft Surface Pro 4] Levertijden & Prijzen