Even iets heel anders, wellicht 'leuk' na al die update berichten

.
Probleem
Ik kan
www.funda.nl niet meer bereiken op mijn thuisnetwerk en ik ben redelijk radeloos waarom de website niet te bereiken is.
"This site can’t be reached
The connection was reset.
Try:
Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_RESET"
Alle andere websites werken, behalve deze. Het is een harde foutmelding in de browser alsof je niet bent verbonden bent met het internet. Ik kan deze website al een tijdje (maanden) niet bereiken. Het is niet alsof ik daar dagelijks op wil, maar het viel me vanavond weer op. Tijd om het op te lossen.
Situatie/achtergrond
Ik gebruik het WiFi van de Synology niet, maar heb een paar Unifi access points hangen met een controller.
Verder heb ik nog een Mikrotik draaien vanwege de uitgebreidere DHCP opties en hardware accelerated VPN.
Verder heb ik een pihole draaien, en die heeft het over CNAME, dus ik heb de pihole uitgeschakeld, helpt niet.
Vervolgens een andere DNS server ingesteld op de laptop, die van Google (8.8.8.8), werkt ook niet.
Ik kan wel
www.funda.nl pingen en tracerouten met de laptop.
Andere apparaten/software
Ook andere apparaten (iPad en iPhone) kunnen de website niet openen. Zodra de telefoon op 4G zit, laadt de website direct. Het is dus geen browser probleem op de telefoon.
Mijn hoofdbrowser is Vivaldi, maar ook Internet Explorer doet het niet.
Routerinstellingen
Ik ben al door de instellingen van de router gegaan, maar het is op een nieuwe laptop met een nieuw mac-adres en IP en sowieso staat funda niet op een blokkeerlijst. Ik heb het dan over parental control, maar die moet je handmatig toewijzen aan elk apparaat en dat heb ik nooit gedaan.
De router kan de website gewoon pingen en tracerouten (via Amerika

?) middels de netwerktools.
Ik heb ook de firewallregels al uitgeschakeld die het inkomende verkeer uit Amerika blokkeren, maar ook dat helpt niet. Volgens mij zou dat ook niet uit mogen maken, dus die staan weer aan.
Browseropties
Ik ben al bezig geweest met de F12 functie van de browser, maar daar ben ik niet bedreven genoeg mee.
Ook incognito helpt niet (dus zonder de extensies).
Google-resultaten
Ik kwam op deze site, maar dat lijkt me niet relevant omdat andere apparaten de site ook niet kunnen bereiken:
https://whatsabyte.com/windows/err_connection_reset/. Bovendien is de laptop amper 10 uur aan geweest in zijn leven, dus het lijkt me sterk dat het daar aan ligt.
Vraag
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Welke vervolgstappen kan ik ondernemen?
Wireshark? Ben ik niet heel goed in, dus prefereer iets anders

.