Bestellen op de BlackBerry site is nog al lastig omdat hij geen PayPal accepteerd op ander adres dan in uk maar creditcard staat op addr in Ierland.itsyaboy schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:00:
[...]
OnePlus 2? Je ging toch weer over op een iPhone..? Wat is überhaupt alles wat je wilt?
En kan je niet gewoon gebruikmaken van de korting via de BlackBerry shop? Of is dat geen voordelige deal? Er gaan wel vaker geruchten over het zakken van de prijs, maar om die nu elke keer af te wachten.. zo blijf je bezig toch?
Dus het kost een week langer, momenteel is het gewoon voordeliger om te bestellen in Ierland ivm alle moeite maar als ik nu bestel voor 739 en over een week gaat hij voor 650 weg op de BlackBerry website dan baal ik als een stekker.
Ik heb al sinds december mijn OnePlus 2 ja. Daarvoor een motorola moto G. De iPhone sad echt lang geleden hoor... ergens in september.
Ik wacht tot de 26ste als prijs niet super omlaag is gegaan dan bestel ik hem alsnog voor die 739 maar wil gewoon even wachten.. Is maar een weekje