Verwijderd

itsyaboy schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:00:
[...]

OnePlus 2? Je ging toch weer over op een iPhone..? Wat is überhaupt alles wat je wilt?

En kan je niet gewoon gebruikmaken van de korting via de BlackBerry shop? Of is dat geen voordelige deal? Er gaan wel vaker geruchten over het zakken van de prijs, maar om die nu elke keer af te wachten.. zo blijf je bezig toch?
Bestellen op de BlackBerry site is nog al lastig omdat hij geen PayPal accepteerd op ander adres dan in uk maar creditcard staat op addr in Ierland.

Dus het kost een week langer, momenteel is het gewoon voordeliger om te bestellen in Ierland ivm alle moeite maar als ik nu bestel voor 739 en over een week gaat hij voor 650 weg op de BlackBerry website dan baal ik als een stekker.
Ik heb al sinds december mijn OnePlus 2 ja. Daarvoor een motorola moto G. De iPhone sad echt lang geleden hoor... ergens in september.

Ik wacht tot de 26ste als prijs niet super omlaag is gegaan dan bestel ik hem alsnog voor die 739 maar wil gewoon even wachten.. Is maar een weekje :)

Verwijderd

Mizgala28 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 23:44:
[...]

Ik zie hem al dit kopen alsof het niks is.
is het ook niet... maar heb nu motorola 360 second gen :)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 06:53:
[...]
is het ook niet... maar heb nu motorola 360 second gen :)
Beter dan Samsung of Apple in ieder geval.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb de Priv nu een week, en hij bevalt erg goed. Het is nogal wennen vanaf het formaat van een iPhone 5S naar de Priv, maar over het algemeen vind ik het grotere scherm wel fijn. Dat het toestel zo groot is hoort er dan een beetje bij. Hij ligt lekker in de hand, ook met het toetsenbord uitgeschoven.

Een collega van me heeft er ook één, en die kwam er gisteren achter dat hij een serieus probleem heeft: hij had een mail geforward vanaf zijn exchange account naar een klant, maar toen hij een reply kreeg van die persoon, kwam hij er achter dat er een mail van zijn hotmail account onder was geplakt! Hij is toen gaan zoeken naar meer gevallen, en kwam er achter dat dit nog twee keer gebeurd is in de afgelopen week (willekeurig uitgaand mailtje geplakt onder een geforwarde mail). Beide accounts staan in zijn BB Hub.

Heeft iemand hier een mogelijke verklaring of oplossing voor? Een snelle Google search leverde me geen andere gevallen op van mensen die hier last van hebben.....

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
gwystyl schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:24:

Een collega van me heeft er ook één, en die kwam er gisteren achter dat hij een serieus probleem heeft: hij had een mail geforward vanaf zijn exchange account naar een klant, maar toen hij een reply kreeg van die persoon, kwam hij er achter dat er een mail van zijn hotmail account onder was geplakt! Hij is toen gaan zoeken naar meer gevallen, en kwam er achter dat dit nog twee keer gebeurd is in de afgelopen week (willekeurig uitgaand mailtje geplakt onder een geforwarde mail). Beide accounts staan in zijn BB Hub.

Heeft iemand hier een mogelijke verklaring of oplossing voor? Een snelle Google search leverde me geen andere gevallen op van mensen die hier last van hebben.....
Ik heb dit probleem met de outlook app gehad. ik mailde via de outlook app met mijn hotmail adres maar kreeg als afzender mijn gmail adres. ik ben toen gestopt met het gebruik van de outlook app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afhankelijk hoe de post valt moet hij vandaag aankomen. Hij is inmiddels al bij aflever centrum van DHL. Helaas ben ik niet goedkoper uit dus gewoon 754 euro betaald. Inc verzending.

Ben benieuwd wat mijn ervaring is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Weet nu je eerste opmerking al: boehoe, geen bbm video...

Maar verder veel plezier er mee hoor

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
gwystyl schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:24:

Ik heb zelf geen Priv, maar een Passport. Op de BlackBerry 10 Hub kan je in elk nieuwe forward-mailtje kiezen met welk emailaccount je dit mailtje wilt sturen. Standaard hoort dit echter wel op hetzelfde emailaccount te staan. Misschien per ongeluk een ander emailaccount gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

itsyaboy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:43:
[...]

Ik heb zelf geen Priv, maar een Passport. Op de BlackBerry 10 Hub kan je in elk nieuwe forward-mailtje kiezen met welk emailaccount je dit mailtje wilt sturen. Standaard hoort dit echter wel op hetzelfde emailaccount te staan. Misschien per ongeluk een ander emailaccount gekozen?
Dat kan ik op de Priv inderdaad ook, en als ik van mijn werkmail een mailtje forward staat daar ook mijn werkaccount, en bij forwarden van een privémail mijn privéaccount. De afzender was ook niet het probleem, maar dat een ander mailtje dan het mailtje dat binnengekomen was er onder werd geplakt....

Ik heb zelf nog een optisch probleempje met de Hub: ik wil mijn whatsapp berichten niet in de Hub, dus heb ik whatsapp weergave in de Hub uitgezet. Toch krijg ik elke keer een *ongelezen* sterretje als ik een berichtje krijg. Weet iemand hoe ik de hele account uit de Hub verwijder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
gwystyl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:52:
[...]

Dat kan ik op de Priv inderdaad ook, en als ik van mijn werkmail een mailtje forward staat daar ook mijn werkaccount, en bij forwarden van een privémail mijn privéaccount. De afzender was ook niet het probleem, maar dat een ander mailtje dan het mailtje dat binnengekomen was er onder werd geplakt....
Oh, je bedoelt dat het verkeerde bericht is geforward???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

itsyaboy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Oh, je bedoelt dat het verkeerde bericht is geforward???
Ja inderdaad, vandaar ook dat ik het best een ernstig probleem vind. Ik kan alleen niemand vinden die dat probleem ook heeft of een oplossing voor het probleem. Hij heeft nu een factory reset gedaan, maar hij vertrouwt de Hub niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
gwystyl schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Ja inderdaad, vandaar ook dat ik het best een ernstig probleem vind. Ik kan alleen niemand vinden die dat probleem ook heeft of een oplossing voor het probleem. Hij heeft nu een factory reset gedaan, maar hij vertrouwt de Hub niet meer.
Oke dat is inderdaad een naar probleem! Heb je al contact opgenomen met de BlackBerry Help op Twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

calvin schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:55:
Weet nu je eerste opmerking al: boehoe, geen bbm video...

Maar verder veel plezier er mee hoor
BBM Video is erg jammer ja, zou je wel verwachten als je een duur toestel koopt.
maar mijn vriendin woont nu hier bij mij in Ierland dus BBM video is niet meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 19:53

GJA

De laatste tijd in Nederland in Duitsland gezocht naar winkels die eentje op voorraad hebben maar niemand heeft er eentje die je even kunt vasthouden.... Het is wel een dusdanig ander toestel dan mijn huidige dat ik dat eerst even wil proberen.
Iemand een tip?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
De camera en launcher hebben een leuke update gekregen.
Slow motion video is nu mogelijk en je kunt nu homescreens verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem binnen, gisteren om 22.00 lag hij in mijn locker bij werk, meteen even opgehaald :)

Eerste indruk: Mooi apparaat!
Minpunten: nog geen
In gebruik: sinds vanmorgen 6.00 (is nu 9.00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30
Slow motion video is nu inderdaad mogelijk, ziet eruit als 4x slow motion (120 fps opname) net als op m'n Note 4. Wat mij betreft is de Priv nu het ideale toestel voor mij, tijd om m'n review te updaten met een extra ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat het toestel nog zo godsgruwelijk duur is in vergelijking met maanden terug...
Ik wil best eens gek doen en m'n abbo ermee verlengen, maar dan betaal ik alsnog de hoofdprijs, gier dat ik ben.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Ik vind het als vroege koper stiekem wel fijn dat hij niet gelijk een paar honderd euro goedkoper is geworden in die paar maanden :+

Sterker nog, hij is wat duurder geworden. Maar of dat voor BlackBerry zo'n goede zet is? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:01
De hoge prijs weerhoudt mij er nu nog van om mijn Z10 te vervangen. Hoewel het enige waar ik me echt aan erger eigenlijk alleen de accu is. Ik wacht nog maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 19:53

GJA

Het toetsenbord is touchsensitive, maar zit er ook iets van een swipe functie op?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Myedvyed schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:43:
Ik vind het als vroege koper stiekem wel fijn dat hij niet gelijk
een paar honderd euro goedkoper is geworden in die paar maanden :+
Kan ik inkomen, voor mij net een te grote gok, voordat ik het apparaat überhaupt ooit in het echt heb gezien.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet vinden waar ik led kan aanpassen voor apps, kon ik wel op mijn oneplus 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
CLB schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:07:
[...]

Kan ik inkomen, voor mij net een te grote gok, voordat ik het apparaat überhaupt ooit in het echt heb gezien.
Begrijpelijk, zeker bij dit toestel. Er zijn toch een paar dingen waar sommige mensen zich kapot aan ergeren terwijl anderen er juist geen probleem in zien.

Het fysieke toetsenbord viel me in het begin flink tegen trouwens, en dat was de hoofdreden om het te kopen dus ik had tijdelijk spijt van de aankoop. Maar nu ben ik gewend aan het formaat en de layout en wil ik niet meer zonder 8) Dus mocht de Priv ooit in de winkels te bewonderen zijn, hou er rekening mee dat snel/handig typen niet persé meteen gaat.
GJA schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:06:
Het toetsenbord is touchsensitive, maar zit er ook iets van een swipe functie op?
Ik neem aan dat je Swype bedoelt, dat zit er niet op. Je kunt wel Swype installeren natuurlijk, maar het swypen zal niet met het fysieke toetsenbord werken. Het 'normaal' typen waarschijnlijk grotendeels wel (alleen speciale tekens etc. werken soms niet ideaal op non-BB toetsenborden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 17:25
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:21:
Ik kan niet vinden waar ik led kan aanpassen voor apps, kon ik wel op mijn oneplus 2
Ik weet niet hoe OnePlus het geïmplementeerd heeft, maar bij stock Android en BB's versie stel je dat per app in, in de instellingen van die app. Er zijn geen centrale instellingen voor en een app moet het dus ondersteunen. Je kunt eventueel LightFlow proberen, maar volgens mij werkt die niet meer zo geweldig...

[ Voor 9% gewijzigd door vickypollard op 01-03-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, ik heb wachtwoord ingesteld maar wil graag terug naar picture password.
Nu is hij disabled, hoe los ik dit op?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CcijSafWIAAgc8c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:45:
vraagje, ik heb wachtwoord ingesteld maar wil graag terug naar picture password.
Nu is hij disabled, hoe los ik dit op?

[afbeelding]
Er staat bij dat het vanwege de policy is uitgeschakeld. Ik zou eens kijken bij apparaatbeheerders (Instellingen / Beveiliging) of je Blackberry Launcher daarbij hebt staan. Als die niet aan staat kan je die aan zetten. Anders blokkeert een exchange server of andere apparaatbeheerder dat misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
De melding zegt het al, in het systeem zit ergens een policy die het niet meer toestaat. Bij mij trad dit op na het toevoegen van een PPTP VPN verbinding. Na verwijderen van die verbinding (en vervanging door OpenVPN) kon ik weer een picture password instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Er staat bij dat het vanwege de policy is uitgeschakeld. Ik zou eens kijken bij apparaatbeheerders (Instellingen / Beveiliging) of je Blackberry Launcher daarbij hebt staan. Als die niet aan staat kan je die aan zetten. Anders blokkeert een exchange server of andere apparaatbeheerder dat misschien?
Ik heb de launcher ook als administrator staan :(

link: https://drive.google.com/...Bi6FvIK9sLcU5tcHU0c0I5NTg

andere vraag: als ik auto-wipe na 10x uit zet, wat gebeurt er dan als iemand 10x password verkeerd typt? krijgt die gene dan wel toegang of wordt hij dan gewoon volledig geblokkeerd en kan je niks meer?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2016 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Er zijn hier geen mensen die een antwoord kunnen geven hoe het toetsenbord aan voelt. Zij er hier mensen die weten waar het toestel fysiek in de winkel ligt zodat ik de het zelf kan ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:56:
Er zijn hier geen mensen die een antwoord kunnen geven hoe het toetsenbord aan voelt. Zij er hier mensen die weten waar het toestel fysiek in de winkel ligt zodat ik de het zelf kan ervaren?
Toetsenbord is wennen, maar vind hem absoluut niet slecht.
Niet zo breed als de passport, ongeveer het zelfde als de Q10 naar mijn gevoel.
Erg fijn maar zeker wennen, gebruik toetsenbord meer dan touchscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:02:
[...]

Na 2 weken was ik gewend aan het toetsenbord en wil ik niet meer zonder. Ook merk ik dat ik (bij het checken van Facebook, Instagram en websites) dat ik niet scroll op het scherm maar op het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshua... schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Na 2 weken was ik gewend aan het toetsenbord en wil ik niet meer zonder. Ook merk ik dat ik (bij het checken van Facebook, Instagram en websites) dat ik niet scroll op het scherm maar op het toetsenbord.
Dat doe ik ook inderdaad vaak, zou fijn zijn als ik de scroll volgorde kon omdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07-2023
heb net een systeem update ontvangen (was 17mb).
iemand een idee wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krmn schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:41:
heb net een systeem update ontvangen (was 17mb).
iemand een idee wat het is?
maandelijkse security update, ook net gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:06:
[...]

maandelijkse security update, ook net gehad :)
ah ok thanks, zo een vermoeden had ik al.
heb de toestel sinds zaterdag, iemand nog algemene tips / trucs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krmn schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:51:
[...]

ah ok thanks, zo een vermoeden had ik al.
heb de toestel sinds zaterdag, iemand nog algemene tips / trucs ?
Ik heb hem ook net pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wilde ook net posten dat ik een update had gehad, maar zie dat ik niet de eerste ben :). Ik ben benieuwd wanneer Marshmellow komt. Ik zag berichten van Q1-2016, dus dat zou niet lang meer moeten duren.....

Ik heb net ook de originele flipcover (ACC-62173-001) binnen gekregen. Eerste indruk is OK. Telefoon past er goed in, en de tijdweergave in het venstertje is erg handig. Je kan daarin ook previews van binnenkomende e-mails, sms-jes, whatsapp berichtjes e.d. zien. Het leer is nog wat stug dus hij blijft een klein beetje open staan, maar ik verwacht dat dat wel beter wordt. Met het hoesje open is het uitschuiven nog steeds goed te doen en is het toetsenbord goed bereikbaar.

@krmn: hetzelfde als bij andere Android toestellen: kijk bij instellingen / programma's welke programma's je niet gebruikt en schakel die uit. Dat scheelt nutteloze updates binnenhalen en ruimt je app drawer wat op.

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 07-03-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
@gwystyl

eerlijk gezegd is het mijn eerste Android toestel.
heb tot nu toe alleen maar bbry (os) toestellen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
gwystyl schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:08:
Wilde ook net posten dat ik een update had gehad, maar zie dat ik niet de eerste ben :). Ik ben benieuwd wanneer Marshmellow komt. Ik zag berichten van Q1-2016, dus dat zou niet lang meer moeten duren.....
Even nuanceren: BlackBerry kondigde aan dat ze in Q1 2016 gingen een release date aankondigen voor Marshmallow. Een aankondiging van een aankondiging dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zezke schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Even nuanceren: BlackBerry kondigde aan dat ze in Q1 2016 gingen een release date aankondigen voor Marshmallow. Een aankondiging van een aankondiging dus...
BlackBerry riep ook dat BB10 naar de PlayBook kwam, of riep in 2013 dat "soon" BBM op android en ios video bellen kreeg.... dat BlackBerry iets roept zegt niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

zezke schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Je hebt gelijk, maar ik hoop dat een aankondiging ook betekent dat de update er niet al te lang na volgt. Het heeft niet veel zin om over een week te roepen dat de aankondiging er nog voor de kerst zal zijn. Zeg dan niks.......

Ik heb daarnaast dezelfde reserve die alexmeijer heeft. Ik heb ook een Playbook en wacht na een paar jaar nog steeds tevergeefs op een update naar BBOS10 :'(

De smartcase is wel mooi, maar ik ga hem waarschijnlijk toch proberen te ruilen. Ik ben linkshandig en vind het erg onhandig dat de vouw aan die kant zit. Daardoor is het bedienen met één hand een stuk lastiger geworden. Dat is bij bijna alle flipcases zo, dus die categorie valt een beetje af. Ik ben nu aan het twijfelen tussen de pouch
Afbeeldingslocatie: http://store.shopblackberry.com/Storefront/Company/bbrry/images/detail/ProductMainImages/_Priv/BlackBerry_Accessories/Pocket/Black/1-Leather-Pocket-Front-Angle-400x500.png

en een slider case
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2001011615.png

heeft iemand toevallig al ervaring met één van beide? Ik ben op zoek naar een case die zo dun mogelijk is maar toch beschermt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:42:
heeft iemand toevallig al ervaring met één van beide? Ik ben op zoek naar een case die zo dun mogelijk is maar toch beschermt.
Via china deze besteld, nog niet binnen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:29
Ik heb de pouch.
Knap leer en goed afgewerkt, zit aan het begin wel erg strak, maar dat rekt nog.
Verder valt er niet zoveel over te zeggen.

Ik gebruik hem overigens maar 1 week per jaar op wintersport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb nu beide besteld, ik laat wel weten wat de ervaringen zijn. De case van alexmeijer is via eBay zelfs nog iets goedkoper te krijgen. Misschien dat ik die ook nog wel bestel.

In mijn zoektocht naar cases op AliExpress kwam ik ook een pouch met smart-functie tegen. Dat ziet er wel een beetje flimsy uit, maar het idee is leuk.
Afbeeldingslocatie: http://g03.a.alicdn.com/kf/HTB1zjpFLFXXXXaaXVXXq6xXFXXXE/2016-SIKAI-Leather-Pocket-Case-Cover-For-Blackberry-Priv-Case-Leather-Pouch-Case-With-Smart-View.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
kom er nu achter dat mijn telefoon niet trilt wanneer ik een oproep binnen krijg.
terwijl dit wel ingeschakeld staat. heb beltoon uitgezet en wil dat het alleen trilt bij oproepen.

iemand een oplossing hiervoor?

edit: nevermind heb het al opgelost :) wel een beetje omslachtig maar goed

[ Voor 15% gewijzigd door krmn op 08-03-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 19:55
Als je nu even post wat je gedaan hebt hebben meer mensen er iets aan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krmn
Kapot schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:29:
Als je nu even post wat je gedaan hebt hebben meer mensen er iets aan......
met de volumeknoppen het balkje van het geluid niet helemaal naar links maar een na laatste zullen we maar zeggen. dan gaat ie ook trillen en krijg je een icoontje met een telefoon met "trillingen" er naast.

zo ziet het eruit dan :

Afbeeldingslocatie: https://www.bright.nl/sites/default/files/styles/article_940_528/public/legacy_files//stillemodus.jpg?itok=Y7Tz2EdH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:02:
[...]

Klinkt goed. Zelf geen ervaring met de passport. Wel ervaring met de Q10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

gwystyl schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:42:
[...]

Je hebt gelijk, maar ik hoop dat een aankondiging ook betekent dat de update er niet al te lang na volgt. Het heeft niet veel zin om over een week te roepen dat de aankondiging er nog voor de kerst zal zijn. Zeg dan niks.......

Ik heb daarnaast dezelfde reserve die alexmeijer heeft. Ik heb ook een Playbook en wacht na een paar jaar nog steeds tevergeefs op een update naar BBOS10 :'(

De smartcase is wel mooi, maar ik ga hem waarschijnlijk toch proberen te ruilen. Ik ben linkshandig en vind het erg onhandig dat de vouw aan die kant zit. Daardoor is het bedienen met één hand een stuk lastiger geworden. Dat is bij bijna alle flipcases zo, dus die categorie valt een beetje af. Ik ben nu aan het twijfelen tussen de pouch
[afbeelding]

en een slider case
[afbeelding]

Ik ben erg tevreden met mijn PDAir case =).

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/J0QJMqO93nU/maxresdefault.jpg

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:56
Sinds een paar dagen heb ik ook de Priv.
Is het iets? zelf vind ik het niet.
Het blijft maar een "spelletjes" OS en de Blackberry Apps kunnen daar niet veel aan veranderen.
Op dit moment gebruik ik hem samen met de Passport, Op deze komen de meldingen als eerste binnen.
En de Priv is voor als ik gebeld wordt.
De Android software kan niet tippen aan BB10.
Zal proberen verder nog wat deugdelijke software te krijgen, maar ik spiegel het steeds met de passport
Het laatste alternatief zou een IPhone zijn, maar ook daar heb ik geen goed gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Von Henkel schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:04:
Het blijft maar een "spelletjes" OS en de Blackberry Apps kunnen daar niet veel aan veranderen.
Op dit moment gebruik ik hem samen met de Passport, Op deze komen de meldingen als eerste binnen.
Zal proberen verder nog wat deugdelijke software te krijgen, maar ik spiegel het steeds met de passport
Het laatste alternatief zou een IPhone zijn, maar ook daar heb ik geen goed gevoel bij.
ik heb meerdere iPhones gehad, het eerste dat je gaat missen is het simpel kunnen kopieren van bestandjes op je telefoon omdat je dingen misschien wilt indelen.

Verder werkt BB10 idd erg goed, maar Android is echt een verademing tegenover iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Ik zoek nog 2 dingen voor de Priv op dit moment, wat ik ook op de Passport had

1- Keyboard shortcut, om het geluid aan/uit te zetten van de telefoon
2- Aansluiten op mijn Windows pc en dat ik de telefoon via de verkenner kan benaderen.

Iemand dit gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Voor jouw 2de vraag, kan dit helpen? http://www.ifastime.com/t...s-to-blackberry-priv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Dat werkte, gevonden d:)b
Instellingen>>opslagruimte>>rechtsboven USB-computerverbinding
Dan vinkje bij SD-kaart koppelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Von Henkel schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:04:
Kun je wat negatieve punten die je ten opzichte van BB10 ervaart, beschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
vickypollard schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 20:01:
[...]

Kun je wat negatieve punten die je ten opzichte van BB10 ervaart, beschrijven?
De negatieve punten zijn,

- Blackberry Hub, android versie zit geen WhatsApp en BBM geintregeerd
- Blackberry Blend voor de sync van bestanden, foto’s, Outlook 2016 contacten.
(Gedeeltelijk weten op te lossen met MyPhoneExplorer)
- Toetsenbord werkt niet fijn (toetsen zitten vrij dicht op elkaar)
- Toestel word snel heet
- Ontvangst 5 streepjes Passport naar 1-2 streepjes Priv (KPN)
- Accu Gaat bij mij net geen dag mee, maar door de snel lader even aan de stroom en je komt een eind.
- Frontcamera
- Achterzijde van het toestel is “hol” (makkelijk in te drukken)
- Prijs aan de hoge kant, maar de mijne was 2e hands (4 dagen oud, 550 euro)
- Hij loopt niet soepel, soms wat traag
- Verouderde OS
Op dit moment begin ik een beetje te wennen aan Android en ben voor mijn vrouw bezig met het overzetten van de Passport naar LG Nexus 5x. Wat ik een completer/sneller toestel vind dan de Blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Heeft er iemand een idee waar je de back cover van de Priv zou kunnen vinden? M'n oom heeft een Priv en daarvan is het plastic "glaasje" wat voor de camera zit gebarsten, wat je dus op elke foto kunt zien (het is echt alleen dat, heb de back cover er afgehaald). Heb me rot gegoogled maar kan het simpelweg niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn priv nu een tijdje en eigenlijk ben ik er nog best wel tevreden over :)

Betreft hol, ik merk het geen eens met typen/vast houden
Toetsenbord is prima
voorcamera is idd minder
accu gaat lang genoeg mee voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine geruchten over de BlackBerry Hamburg als opvolger van de Priv duiken op...
Zou in de herfst van dit jaar op de markt moeten komen, met dezelfde vormfactor, hmm could be interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik hoop dat ze dan niet nog groter gaan. Mijn vrouw is erg jaloers op het toetsenbord op mijn Priv, maar vindt het toestel veel te groot. Ze heeft nu een Huawei P6 en vindt dat eigenlijk wel de maximale maat. Als er dus een BB komt met hardware toetsenbord maar met een scherm van pak m beet 4,7" (liefst niet gekromd), dan hebben ze een extra klant.

Het tweede toestel dat ik genoemd zie worden samen met de Blackberry Rome, waarbij de Rome dezelfde formfactor als de Priv zou moeten hebben, en de Hamburg een midrange toestel met alleen een scherm zou moeten worden. Dat laatste zou ik jammer vinden, omdat Blackberry dan gewoon één van de rest is. Met een midrange toestel denk ik dat ze niet onderscheidend genoeg zijn en op prijs kan BB meestal ook niet concurreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gwystyl schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:22:
Ik hoop dat ze dan niet nog groter gaan [...] dan hebben ze een extra klant.
Zoveel mensen, zoveel wensen inderdaad :)
Voor mij hoeft het ook allemaal niet zo groot, gekromd scherm mag weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat gekromde scherm vind ik er wel erg mooi uitzien en het houdt fijn vast (itt de Galaxy S6 edge, die is veel te scherp; S7 edge is een stuk prettiger vast te houden), maar ik zie de meerwaarde er niet zo van in. Blackberry heeft er lang niet zoveel functionaliteit aan gegeven als Samsung, waardoor ik sneller gewoon de hub open dan dat vanuit de zijkant doe.

Daarnaast merk ik dat bij sommige spelletjes de kruisjes om advertenties weg te klikken precies op de ronding van het scherm zitten. Dan is het net wat lastiger mikken om de advertentie weg te krijgen.

@Von Henkel: Whatsapp en BBM zitten afaik gewoon in de hub? Twee minpuntjes van mijn kant zijn de temperatuur bij spelletjes en de noodzaak om te wachten op sommige acties. Ze hadden wat mij betreft beter de aangepaste snapdragon 810 kunnen nemen dan de 808. Nu duurt het soms even voor hij reageert op de back, home of andere software toets. Daar had ik met mijn vorige iPhone 5S nooit last van, en ook de Galaxy S3 daarvoor had dat niet zo duidelijk de kleine twee jaar dat ik hem gebruikt heb.

[ Voor 30% gewijzigd door gwystyl op 31-03-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:12:
Ik heb mijn priv nu een tijdje en eigenlijk ben ik er nog best wel tevreden over :)

Betreft hol, ik merk het geen eens met typen/vast houden
Toetsenbord is prima
voorcamera is idd minder
accu gaat lang genoeg mee voor mij
Verwijderd in 'nieuws: BlackBerry start bètaprogramma voor Android 6.0-update...

"Mooi maar ik heb mijn priv weggedaan wat een scheit telefoon zeg. Camera is onbruikbaar en je krijgt nu pas android update... Ik gebruik nu even tijdelijk een Huawei p8 lite maar er komt mooi een iPhone 7 Plus in september. veel betere kwaliteit"

Snap ik nu iets niet meer :?

In ieder geval mooi dat MM eraan komt, dat heeft toch mooie nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Alexmeijer heeft meerdere persoonlijkheden en ze mening is per dag verschillend. Dus zijn bevindingen kan je met een korreltje zout nemen.

Ik vind het een goede stap dat BlackBerry een bèta heeft opgezet voor de Priv users, zodat Marshmallow eerst goed getest kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:12
iemand ervaring met eenderwelke tempered glass screen protector voor de priv ik zie er een aantal op ebay en aliexpress, maar als ze dan eens positief zijn zijn er maar een handvol reviews

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rens1967
Ik heb sinds 3 weken 1 voor mijn Z30 van SDTek, gekocht via Amazon UK. Krast (tot nu toe) absoluut niet, ik heb alleen een softcase, verder geen bescherming. Enn ik vind het contrast mooier dan met een gewone folie.
Van SDTek zie ik zo niks voor de Priv trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm geen high-end BlackBerry met fysiek toetsenbord, too bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Mja, je kan al de discussie starten of de Snapdragon 808 high-end was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zezke schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:50:
Mja, je kan al de discussie starten of de Snapdragon 808 high-end was.
Dat klopt natuurlijk, maar ik zie geen toestel met dezelfde specs als de Priv voor € 400 verschijnen.
Dan zal er toch beknibbeld worden op bijvoorbeeld het scherm, de resolutie, bouwkwaliteit en al die bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Op het scherm en de camera zal inderdaad bespaard worden. Maar hopelijk op de bouwkwaliteit niet al te veel, die is niet super. Zeker als je even teruggrijpt naar een Passport of Z30. Op de frontcamera hadden ze al goed bezuinigd bij de Priv (slechts 2 megapixel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week in het bezit van de Priv! Toestel bevalt goed.
Heeft toevallig iemand een fatsoenlijke (glazen) screenprotector gevonden voor de Priv?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
De bèta versie van Android 6.0 is uit voor de Blackberry Priv. Ik ben hem nu aan het downloaden / Installeren.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/4j16d5.png

[ Voor 14% gewijzigd door Joshua... op 14-04-2016 17:02 . Reden: status update en plaatje verkleind. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Het is versie 6.0.1 met de Android beveiligingspatch voor 1 mei 2016

[ Voor 3% gewijzigd door Von Henkel op 14-04-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Joshua... schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:06:
De bèta versie van Android 6.0 is uit voor de Blackberry Priv. Ik ben hem nu aan het downloaden / Installeren.
[afbeelding]
Die beta was toch alleen bedoeld voor toestellen van specifieke Amerikaanse retailers en providers? Of val jij daaronder? :)

En uuhhh.. Is het wat?

[ Voor 3% gewijzigd door vickypollard op 14-04-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Ja klopt het is inderdaad 6.0.1

Je kon je gewoon opgeven en dat heb ik dan ook gedaan afgelopen week.
Tot nu toe merk ik nog niet veel verschil en alles werkt prima.
Ik heb sowieso nog niet goed gekeken wat er allemaal nieuw is vanaf versie 6.

[ Voor 0% gewijzigd door Joshua... op 14-04-2016 19:56 . Reden: Typfoutje gemaakt op mijn Priv ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Hier inmiddels ook op de beta. Het draait allemaal verdacht vlot (gezien eerdere ervaringen met BlackBerry beta's). Weinig verschil op het eerste zicht: Google Now On Tap is er. Verder integreert de Hub nu ook Slack en Instagram. Batterij lijkt ook niet echt te lijden onder de diagnostics die aanstaan.

Hopelijk fixen ze nu ook eens het probleem van de Twitternotificaties die steeds als ongelezen terug in de Hub belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarsnik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Hier ook de melding gekregen. Iemand al een test / gebruikerservaring met het opwarmen van het toestel onder Marshmallow?

(deze middag en in de loop van het weekend de benchmarks / review updaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb vannacht de update gedraaid, dus toen ik wakker werd was hij al weer afgekoeld. In de auto met navigatie aan bleef hij redelijk koel. Zal het komende tijd in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
Ik merk dat de mute knop anders werkt dan voorheen.
Als ik de telefoon op stil wil zetten drukte ik voorheen op de mute knop. nu werkt dit niet meer.
als ik bijvoorbeeld muziek luister en ik druk op de mute knop werkt het wel.

[ Voor 69% gewijzigd door Joshua... op 15-04-2016 11:58 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Joshua... schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:45:
Als ik de telefoon op stil wil zetten drukte ik voorheen op de mute knop. nu werkt dit niet meer.
Dit was altijd al zo. Althans, het Is bij mij zo en ik draai nog op Lollipop. Als ik hem indruk krijg ik de snelle geluidsinstelling, maar hij gaat niet uit zichzelf op mute. Dit gebeurt inderdaad wel als je muziek luistert of een video kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
vickypollard schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:05:
[...]

Dit was altijd al zo. Althans, het Is bij mij zo en ik draai nog op Lollipop. Als ik hem indruk krijg ik de snelle geluidsinstelling, maar hij gaat niet uit zichzelf op mute. Dit gebeurt inderdaad wel als je muziek luistert of een video kijkt.
Bedankt voor het checken. maar als ik hem nu indruk krijg ik niet meer de snelle geluidsinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshua... schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:45:
Bij mij werkt de mute kop inderdaad ook niet meer, ik draai Android 6.0.1. Het zal wel een bekend probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Joshua... schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:13:
[...]

Bedankt voor het checken. maar als ik hem nu indruk krijg ik niet meer de snelle geluidsinstellingen.
Het knopje is dus nog nuttelozer geworden :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Voordelen van deze Android 6.0.1

- Hitte probleem lijkt verdwenen
- Batterij verbruik vind ik veel beter (zakt nu niet meer elke 2 min, -1%)
- De hub werkt nu feilloos voor mij en is erg uitgebreid.
- Alles loopt soepeler (meestal in het begin) hopelijk blijft dat zo
- En mijn ontvangst is ook weer terug op het oude niveau (4-5bars)

Al met al begin ik het toestel weer leuk te vinden :-)

Nadeel,
- Het verdwijnen van de "mute knop" vond deze best handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Whatsapp doet toch nog wat moeilijk hier. Ook mentions en favorites op Twitter verschijnen weer te pas en te onpas opnieuw als ongelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Von Henkel schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:40:
- Het verdwijnen van de "mute knop" vond deze best handig.
Hoe bedoel je dit precies? Doet die knop nu helemaal niks meer, of is de functie veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Myedvyed schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:41:
[...]

Hoe bedoel je dit precies? Doet die knop nu helemaal niks meer, of is de functie veranderd?
Die functie is veranderd naar niets.
Als je eerst drukte kreeg je meteen het instelmenu en stond het geluid uit voor 1 uur.
Je kon dan heel makkelijk meer uren ingeven of constant geluid uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
Hmm, das wel minder, ik gebruik em niet zozeer als mute maar wel als snelle shortcut naar de volumeinstellingen. Maar goed, tis nog een beta, als dit alles is valt het me heel erg mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Was ik eindelijk gewend aan priority mode voor geluid, is het niet meer in te schakelen in de MM bèta... Althans, ik zie dat nergens meer. Ik weet dat je het kunt instellen, maar het inschakelen gaat dus niet bij mij. En de kleur van mijn scherm is veranderd. Er zit meer blauw in.

Verder nog weinig ervaringen kunnen opdoen met de bèta, aangezien hij er nog maar net op staat bij mij.

Edit: oké, priority mode zit nu dus verwerkt in de snelle instellingen. Niet per se handig als je het mij vraagt. Het is vooral een extra stap. 8)7 Schermkleur heb ik maar handmatig aangepast zodat grijs weer grijs Is ipv blauwig.

[ Voor 29% gewijzigd door vickypollard op 18-04-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mij is de belkwaliteit (sinds update naar de beta?) heel belabberd, vooral in de auto. Via de carkit van mijn Honda Civic ben ik nauwelijks te verstaan. Ik kraak, woorden vallen compleet weg. Gisteren was het bij een gewoon gesprek ook lastig voor de andere partij om mij te verstaan. Hebben meer mensen hier last van of een idee wat je daaraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
gwystyl schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:14:
Hebben meer mensen hier last van of een idee wat je daaraan kan doen?
Heb je alles al eens gewist, opnieuw opgestart en dan een nieuwe install?

Bij mij waren diverse profielen na de upgrade niet meer daar. kon wel alles daarna installeren zodat het weer werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hij maakt wel verbinding met de auto (profiel bestond en werkt nog gewoon). Bedoel je met alles wissen een clean install van de beta of alleen de BT apparaten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Een volledige factory reset in dit geval. Zelf heb ik geen enkel probleem met telefoneren (wel nog maar 1 keer een BT gesprek in de wagen gedaan sinds de beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm zal ik vanavond eens proberen dan.... Was net zo blij dat het zonder werkte, scheelt een boel instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Mijn ervaringen met de bèta tot nu toe:
- verhittingsprobleem lijkt grotendeels verholpen. Het komt heel af en toe nog voor, maar hij wordt bij lange na niet zo vaak heet.
- voelt soepeler aan
- batterij lijkt langer mee te gaan. Dat is deels Doze, maar ik denk ook deels optimalisatie en verhelpen van het verhittingsprobleem.
- eindelijk weer permissions instellen, jeeej. Dat miste ik nadat ik afscheid had genomen van mijn Nexus.
- het Is leuk dat swipen op het virtuele (en fysieke!) toetsenbord nu mogelijk is, maar ik mis dan heel erg de swipe to delete functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarsnik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-05-2023
Ook de indruk dat het toestel minder snel warm loopt met de beta.
Hoewel enkele bugs in het toestel blijven. Zoals het wisselen van batterijspaarmodus in de quick settings en dan snel een andere taak proberen uitvoeren of hervatten. Blijft hij toch even hangen (van modus aan naar spaarmodus uit).

Ik merk wel een langere levensduur in testen, maar niet zo zeer een verschil als ik naar de screen on time kijk op het einde van de dag. Of ik gebruikte het toestel te vaak waardoor de Doze functie nog niet correct in werking treedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
vickypollard schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:12:
- het Is leuk dat swipen op het virtuele (en fysieke!) toetsenbord nu mogelijk is, maar ik mis dan heel erg de swipe to delete functie.
Kijk, dat is nog een bonus (voor mij dan). Swipe to delete is juist een functie die ik selectief zou willen kunnen uitzetten omdat ik hem alleen per ongeluk gebruik en er dan steeds 'random' woorden verdwijnen in m'n zinnen. Je kunt in 5.x wel alle gebaren uitzetten, maar dat is geen optie voor mij want het scrollen met toetsenbord vind ik zo fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Myedvyed schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:30:
[...]

Kijk, dat is nog een bonus (voor mij dan). Swipe to delete is juist een functie die ik selectief zou willen kunnen uitzetten omdat ik hem alleen per ongeluk gebruik en er dan steeds 'random' woorden verdwijnen in m'n zinnen. Je kunt in 5.x wel alle gebaren uitzetten, maar dat is geen optie voor mij want het scrollen met toetsenbord vind ik zo fijn :P
Als je swipen op het fysieke toetsenbord aanzet denk ik dat je nu random woorden erbij gaat maken ipv dat je ze weghaalt ;)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke mogen in [BlackBerry Priv] Levertijden en prijzen