Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Eerlijk gezegd mis ik alleen de icoontjes. Geen enkele uitstap naar touchscreen is mij ooit bevallen. Dus zolang dat niet hoeft gaat het ook niet gebeuren. Mijn Droid 4 en Photon waren onbruikbaar traag voordat ik ze dumpte. De Priv doet nog met gemak alles wat ik wil. En hopelijk blijft het zo tot er een nieuwe slider komt. Of hopelijk maakt Samsung ooit een verlicht keyboard cover.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er zou inderdaad deze periode nieuws omtrent Nougat komen, maar dit nieuws had ik niet verwacht.CLB schreef op zondag 10 september 2017 @ 23:44:
Hmm, dit had ik toch niet zien aankomen: geen Android Nougat-update
Om heel eerlijk te zijn had ik het ondertussen al verwacht dat wij geen update gingen krijgen.
Nou ja, so be it, de priv bevalt me nog steeds prima, ik ben helemaal verliefd op het toetsenbord.
Ik blijf er wel lekker mee werken totdat hij er helemaal mee nokt.
Precies mijn gedachte.Tha-Skunk schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:11:
Ik vond het al met al veel te lang duren voordat er nieuws kwam over nougat.
Om heel eerlijk te zijn had ik het ondertussen al verwacht dat wij geen update gingen krijgen.
Nou ja, so be it, de priv bevalt me nog steeds prima, ik ben helemaal verliefd op het toetsenbord.
Ik blijf er wel lekker mee werken totdat hij er helemaal mee nokt.
Sinds deze update is mijn priv heel langzaam met opladen geworden lijkt het wel.pineapple23 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:49:
Volgens mij krijg ik nu eindelijk de September update binnen.
Was hij voorheen helemaal vol na een uurtje, nu duurt het wel 8 uur wil die volladen.
Verschillende laders geprobeerd en ook in de auto.
Ben ik de enige die dit meemaakt?
Wanneer ik de kabel gebruik die bij een LG Gpad zat wordt de telefoon warm, net alsof ik de browser open heb staan, en duurt het laden inderdaad een halve dag. Die kabel wordt dus niet meer gebruikt
Dat was toevallig een week of twee geleden. Erg dikke en mooi afgewerkte kabel. Had ik duidelijk niet verwacht.
Ik heb reeds de '32 second reboot' geprobeerd (power button inhouden totdat hij reboot) en cache gecleared. Dat heeft voor 2 dagen gewerkt maar daarna was hij weer zo sloom als vanouds.
Als ik kijk met procesmonitor of OSmonitor zie ik geen processen die CPU vreten, wel zie ik iets van 100 UDP6 connecties op poort 5353 met de status Listen vanaf 'Google Accountbeheerder'. Ik kan hierover bijna niks terugvinden op Google maar ik vermoed dat het daarin zit.
Welke opties heb ik nog meer om dit probleem te analyseren? Een reset naar factory defaults is het laatste wat ik wil, maar ik ben op het punt aanbeland dat ik denk dat er vrijwel niks anders op zit (helaas)..
Thanks!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Herinstallatie van Whatsapp vorige week heeft het probleem tijdelijk opgelost, maar binnen 2 dagen was het menu weer onbruikbaar, plus het is een gedoe met backup, opnieuw aanmelden/activeren en hopen dat de backup netjes terugkomt.
Iemand dit al eerder gezien? De herinstallatie-tip had ik via crackberry gevonden, maar in het topic daar wordt niets over terugkeer van het probleem gemeld.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik ga er vanavond nog maar eens mee ruzien.
[ Voor 69% gewijzigd door Tarin op 02-11-2017 11:49 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik las het net, jammerdebammerRens1967 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:49:
De okotober update was de laatste: https://crackberry.com/bl...hly-updates-going-forward
Ik vond en vind de Z30 nog steeds de beste telefoon ooit, maar het gebrek aan apps deed me besluiten voor de Priv te gaan, echter dat besturingssysteem vond ik lang niet zo goed als BB10, daarom nu een Iphone SE waar ik ondanks een aantal nadelen toch wel tevreden over ben, dagdag Priv!
Vanochtend om 8:30 uur met een volle accu van de lader gehaald.
In mijn broekzak vond ik de priv al erg warm tegen het middaguur uitgeschakeld en aan de lader gehangen.
Vanmiddag rond 14:30 weer aangezet maar tegen etenstijd om 18:00 weer leeg.
Tot nu toe kon ik makkelijk een dag met een volle accu toe.
Het lijkt dat de App Outlook de grootste stroomverbruiker is vandaag terwijl ik hem helemaal niet eens gebruikt heb

Ik hoop dat er een wonder geschied en dat als ik hem morgenochtend weer aan zet alles weer bij het oude is

edit:
De Outlook App verwijderen did the trick
Verbazingweekend dat 1 app je hele telefoon onbruikbaar kan maken

[ Voor 9% gewijzigd door nokiaan958GB op 28-01-2018 23:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En klein/compact is toch wel fijn. Nog maar eens over nadenken als ik terug ben.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel jammer, end of an era. Vorig jaar bij een cursus moesten we onszelf introduceren door iets unieks over onszelf te zeggen. Ik heb toen gezegd "ik ben waarschijnlijk de enige overgebleven Blackberry gebruiker", die kan nu ook niet meer
Dit had commercieel beschikbaar moeten zijn:
[YouTube: https://youtu.be/mLoEcgAaRpI]
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 29-06-2018 14:25 ]
Qua snelheid doet hij het nu nog prima. De mijne is helaas gesneuveld, maar twee collega's hebben m nog in gebruik en daar werkt hij nog snel genoeg voor redelijk zwaar zakelijk gebruik. Veel Whatsapp, mail en internet browsen, maar ze spelen beide geen zware spellen.
Er is nog steeds geen vergelijkbaar toestel, dus als je voornamelijk veel wil typen lijkt het me nog steeds wel de moeite waard.
De KeyOne en Key2 hebben een kleiner scherm maar iets snellere hardware. Beide zijn wel duurder volgens mij.
Het algehele gevoel is "stroperig", en ten 2de: IOS zit toch wel erg goed in elkaar......
Mijn Priv lijkt afgelopen weekend (na een jaar of 6) te zijn overleden - het scherm blijft zwart.
De telefoon zelf lijkt echter nog gewoon prima te werken
- Backlight toetsenbord werkt nog
- Ik krijg nog notificaties binnen (trilt+led knippert)
- Opstarten lijkt nog goed te werken (begint met tikgeluid maken na aanzetten)
- Touchscreen lijkt nog te werken (telefoon trilt als ik na opnieuw opstarten mijn lock screen patroon probeer te tekenen)
- Maakt nog verbinding met pc
Dus mijn conclusie is dat alleen het scherm zelf stuk is, en verder niks...
Nu zou ik graag mijn foto's er nog vanaf halen. Ik had bedacht, dat het misschien mogelijk was een zelfde Priv ernaast te leggen en dan op die telefoon te kijken waar ik moet klikken om mijn pincode in te toetsen en evt het goede protocol te selecteren voor bestandsoverdracht. Is er iemand in omgeving Eindhoven die hieraan mee zou willen werken?
Of als iemand nog een oude Priv heeft liggen (eventueel met andere mankementen dan het scherm), zodat ik het scherm kan omzetten, hoor ik het graag.
Andere suggesties om bestanden eraf te krijgen zijn ook welkom.
[ Voor 6% gewijzigd door Luc2000 op 28-03-2023 23:07 ]
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke mogen in [BlackBerry Priv] Levertijden en prijzen