Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:22:
[...]

Coole game inderdaad, ik moet ook zeggen dat de variant van control/cube/whatever variant hij speelt veel mogelijkheden heeft, zelfs op het einde waar hij veel van zijn keycards al had gebruikt kon hij nog een flink board bouwen.

Zelf speel ik zonder giants en prince, maar ga mijn deck denk ik toch maar aanpassen.
Ik heb alleen moeite om die Prince te craften aangezien ik denk dat het de eerste kaart is die je cut mocht er in de volgende uitbreiding een bruikbare kaart uitkomen.

Verder is die ook in geen ander deck speelbaar maar goed we wachten rustig af.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 14:01

Kasai

Legendary

beuker19 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:30:
[...]

Ik heb alleen moeite om die Prince te craften aangezien ik denk dat het de eerste kaart is die je cut mocht er in de volgende uitbreiding een bruikbare kaart uitkomen.

Verder is die ook in geen ander deck speelbaar maar goed we wachten rustig af.
Yeah dat houdt mij ook tegen :D

Op zich een siphon soul kan geen kwaad, maar omg die prince kan sterk zijn in de mirror.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik zou em waarschijnlijk ook niet craften.. ik had alleen alle neutral legendaries uit mijn packs KoFT bij launch en vond t zonde om ze te dusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-06 12:22

Lapras

Ice beam

mosselmossel schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:41:
[...]

Zitten leuke decks bij in Wild. Speelde het deze maand ook veel meer dan Standard. Zat ook al te kijken om Mal'ganis te craften voor een Cube Warlock. Maar ja, GVG. Ik weet het nog niet. En ik denk dat het vooral een winmore card is.
Mal'ganis de turtle is een mooie card, maar ik heb hem nooit werkend gekregen. Dit was in de tijd van 3 mana BGH, maar zelfs als je hem uit die 4 mana pull a demon kon halen werkte hij zelden. Het was inderdaad een win more card.

Ik heb zelf ook redelijk wat wild gespeeld deze maand. In mijn zoektocht om King's Bane te spelen, kwam ik toch bij een Oil variatie uit. Jammer, want de rest van de lijst is allemaal Standard. Je mist gewoon nog net één buffkaart voor je dagger en die 4 mana pirates zijn te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Laatst online: 09:44
Lapras schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Mal'ganis de turtle is een mooie card, maar ik heb hem nooit werkend gekregen. Dit was in de tijd van 3 mana BGH, maar zelfs als je hem uit die 4 mana pull a demon kon halen werkte hij zelden. Het was inderdaad een win more card.

Ik heb zelf ook redelijk wat wild gespeeld deze maand. In mijn zoektocht om King's Bane te spelen, kwam ik toch bij een Oil variatie uit. Jammer, want de rest van de lijst is allemaal Standard. Je mist gewoon nog net één buffkaart voor je dagger en die 4 mana pirates zijn te langzaam.
Mill kingsbane is ook wel leuk
Wel te langzaam tegen aggro

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Lapras schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:03:
[...]

Mal'Ganis was voor mij wel een win condition in een Dreadsteed deck. Als je eenmal wat steeds (1/1's die nooit dood kunnen) op het bord hebt, kan je met Mal'Ganis ineens flinke damage doen :)

Het was vooral ook een kewl kaart omdat je icm hem een Jaraxxus, gewoon even een Giant met face kon attacken. Dat was ook erg vet :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

louzy82 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Mill kingsbane is ook wel leuk
Wel te langzaam tegen aggro
En te ingewikkeld voor mij. Ik speel de laatste tijd vooral op mijn telefoon en dan heb ik niet de neiging om erg lang na te denken over beurten. En ik mis DK Valeera die ik alleen voor dat deck zou moeten craften. Wellicht doe ik dat alsnog, aangezien het wel een mooie kaart is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo een aantal flinke nerfs op komst

Bonemare nu 8
Creeper 2/5
Patches geen charge meer
Raza HP kost nu nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Laatst online: 08:04
Patches en Corridor Creeper zijn echt zo keihard de grond in generfd, niet normaal. Bonemare is op 8 mana ook meteen niet meer auto-include (m.a.w. zo'n beetje instant deleted van elk deck).

Nice. :D

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PCBaas schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:46:
Patches en Corridor Creeper zijn echt zo keihard de grond in generfd, niet normaal. Bonemare is op 8 mana ook meteen niet meer auto-include (m.a.w. zo'n beetje instant deleted van elk deck).

Nice. :D
Dust here I come :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/23ke85.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:30
beuker19 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:31:
Zo een aantal flinke nerfs op komst

Bonemare nu 8
Creeper 2/5
Patches geen charge meer
Raza HP kost nu nog 1
Raza was de enige kaart die eigenlijk altijd unfair aan voelde, blij dat die generfed wordt. _/-\o_

Bonemare, creeper & patches zijn allen kaarten waarop je kunt anticiperen en reageren. Raza wordt gespeeld en dan is de 'buit' binnen.

Voorzie hoogtij dagen voor Druids en Warlocks :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Control meta incoming :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Eindelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-06 22:39
LOL! Nooit natuurlijk.

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racing-Paradise schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Raza was de enige kaart die eigenlijk altijd unfair aan voelde, blij dat die generfed wordt. _/-\o_

Bonemare, creeper & patches zijn allen kaarten waarop je kunt anticiperen en reageren. Raza wordt gespeeld en dan is de 'buit' binnen.

Voorzie hoogtij dagen voor Druids en Warlocks :z
Nou sorry hoor maar zo vaak gehad dat ik of mijn tegenstander op t5/6 gewoon 2 Creepers speelde + een 6 drop dus dat noem ik niet echt gebalanceerd.

Patches word eigenlijk generfed omdat hij anders tot in de eeuwigheid in Wild gespeeld gaat worden en laten we eerlijk zijn als zelfs Priest/Warlock/Druid de Pirate package spelen is er toch echt wel iets aan de hand.

En 4000 Dust :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Denken jullie dat patches nog gespeeld gaat worden? Prince + 2 x Shadowstep is nog steeds een gratis 4/4.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kasai schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:53:
Denken jullie dat patches nog gespeeld gaat worden? Prince + 2 x Shadowstep is nog steeds een gratis 4/4.
Denk het niet. Veel decks hadden hem erin omdat je dan icm southsea captain even 5/5 aan stats kon neerleggen waarvan de 2/2 ook nog charge heeft. Nu dat generft is zullen decks die niet met pirates spelen (Druid, Priest bijv.) waarschijnlijk de hele pirate package uit hun deck gooien.

Corridor Creeper is bij deze ook dood trouwens. Die gaat niemand meer spelen. Een 2/5 is een te kleine board swing voor een kaart die je lang niet in alle situaties voor weinig kan spelen.

Bonemare is op zich een prima nerf denk ik. Nog steeds speelbaar, maar minder OP

Raza lijkt me ook een prima nerf

Uiteindelijk heeft Rogue het meeste last van deze wijzigingen, denk dat ik mijn keleseth rogue deck wel kan weggooien zo'n beetje.

Edit: Cubelock is trouwens helemaal niet aangepakt en een paar andere decks wel. Nu zal dat deck nog wel populairder worden dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 30-01-2018 09:54 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:09
Prince + 2 x Shadowstep heeft geen gratis 4/4 nodig, dat is sowieso een 90% of hogere winrate... Als mijn Rogue tegenstander in de eerste 3-4 turns 2x een prince heeft kunnen neerleggen dan ga ik daar zeker in 95% van de keren geen tijd meer instoppen en is het een insta-concede, tenzij ik b.v. als Warlock nog een redelijke follow-up heb en met die 2/2 deathrattle of met m'n weapon een gratis Deathlord op het bord kan krijgen welke ik vervolgens meteen met een Faceless kan kopieren en dan nog is het hopen dat je ergens in de volgende 5 beurten je N'zoth of Guldan trekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt maar mocht je hem trekken is hij wel veel slechter want je kunt hem nu ook niet meer op t8 spelen met Bonemare of met Cold Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
beuker19 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:08:
[...]
Patches word eigenlijk generfed omdat hij anders tot in de eeuwigheid in Wild gespeeld gaat worden en laten we eerlijk zijn als zelfs Priest/Warlock/Druid de Pirate package spelen is er toch echt wel iets aan de hand.

En 4000 Dust :o :o
Idd. heb de laatste 2 jaar voor een leven genoeg aan Patches voor bij zien komen. Zal die kaart zeker niet gaan missen. Idem met Raza... Highlander priest komt me echt mijn strot uit, moet er niet aan denken dat dat straks in Wild door zou gaan...

4000 dust dus, dat is precies wat ik ook dacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze Creeper 2/5 Taunt gemaakt hadden was er nog een reden geweest om 'em te includen. Als plain 2/5 inderdaad compleet zinloos.

Patches change is prima. Nog steeds thinning en wat tempo in pirate decks maar useless als je verder geen pirate speelt.

Raza change is wel prima. Nog steeds wel speelbaar, effect nog steeds sterk maar niet meer broken met DK.

Bonemare een beurt later is wellicht genoeg...hij blijft nog erg sterk voor 8. Een increase naar 9 was ook te verdedigen geweest.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
Ik zie Creeper nog steeds wel viable zijn in bijvoorbeeld een Silence/OTK Priest deck (mocht daar een deck speelbaar van worden op ladder met de komende expansion of nerfs). En natuurlijk leuk om zo'n creeper dan met Psychic Scream het deck van je tegenstander in te knallen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Creeper wordt VEEL minder viable terwijl het nu bijna een autmatische slot krijgt in vrijwel iedere deck, zelfs (of juist) in control en facedecks.
Enorme nerf op de Creeper zeg, van 5/5 naar 2/5.... Geeft wel aan hoe slecht de initiele design was

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sypheron schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:22:
Ik zie Creeper nog steeds wel viable zijn in bijvoorbeeld een Silence/OTK Priest deck (mocht daar een deck speelbaar van worden op ladder met de komende expansion of nerfs). En natuurlijk leuk om zo'n creeper dan met Psychic Scream het deck van je tegenstander in te knallen anders.
2/5 aan stats is maximaal 3 mana waard, waarschijnlijk is 2 realistischer. Met Raza change gaan 0-drops wellicht wat nuttiger zijn maar als dat je game-plan is...nee, ik zie dat niet gebeuren. Wellicht nog in Evolve Shaman...crap stats maar hoge base mana cost zodat die na reduction snel gedropt en Evolved naar high-value kan worden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Die nerfs komen waarschijnlijk door zeurende noobs. Ik snap niet het probleem met patches en corridor, die zijn dood generfed. De rest kan ik me iets bij voorstellen, maar zonder OP kaarten is het spel stuk minder leuk :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 08:45
@Adamoland als kaarten bijna auto include zijn in elk type deck is het goed als er eens serieus naar die kaarten gekeken wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Adamoland schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:
Die nerfs komen waarschijnlijk door zeurende noobs. Ik snap niet het probleem met patches en corridor, die zijn dood generfed. De rest kan ik me iets bij voorstellen, maar zonder OP kaarten is het spel stuk minder leuk :)
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Al vind ik Corridor wel echt dood generft.

De nerfs komen echt niet door zeurende noobs 8)7 8)7 . De kaarten worden geanalyseerd en daaruit komt naar voren welke kaarten in aanmerking komen voor een nerf. Als kaarten een auto-include, teveel effect hebben en/of teveel waarde hebben voor de manacost dan worden ze generft. Dit is goed om te zien omdat hun value dan beter bij de manacost past.

OP kaarten houd je altijd. Nu deze zijn aangepast weet iedereen dat Guldan, Spiteful Summoner en Call to Arms weer bovenaan de OP-ranking staan.

Door deze nerf zijn er weer andere decks die T1 zullen worden. Denk maar eens aan Tempo Mage met zijn eigen Corridor. CubeLock is in geen enkel opzicht aangepast. Jade Druid wordt nog steeds aan geschaafd maar kent geen enkel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Astie schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Al vind ik Corridor wel echt dood generft.

De nerfs komen echt niet door zeurende noobs 8)7 8)7 . De kaarten worden geanalyseerd en daaruit komt naar voren welke kaarten in aanmerking komen voor een nerf. Als kaarten een auto-include, teveel effect hebben en/of teveel waarde hebben voor de manacost dan worden ze generft. Dit is goed om te zien omdat hun value dan beter bij de manacost past.

OP kaarten houd je altijd. Nu deze zijn aangepast weet iedereen dat Guldan, Spiteful Summoner en Call to Arms weer bovenaan de OP-ranking staan.

Door deze nerf zijn er weer andere decks die T1 zullen worden. Denk maar eens aan Tempo Mage met zijn eigen Corridor. CubeLock is in geen enkel opzicht aangepast. Jade Druid wordt nog steeds aan geschaafd maar kent geen enkel verlies.
Ach er is verschil in perspectief wellicht dat jij op hogere ranks speelt een daarom dit anders ziet. Het is gewoon jammer dat kaarten zou snel de deur uitgaan. Uiteindelijk is het gewoon gezeur om winrates of kans geven aan de noobs (voor blizzard ook een issue). Ik heb liever een aparte game modus met de niet-generfde kaarten, in originele OP mode. De vorige brawl heeft dit bij me getriggered.

Anyway, blizzard probeert all heel lang de game noob-friendly te maken op de lagere ranks. Dit is weer een fenomeen dat gewoon jammer is. Ik hoop echt op een niet generfede game modus ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Zie nu pas de nerfs. Prima dat patches eraan gaat, want die kaart speelde ik uit pure wanhoop ook maar, maar wat ging er in hemelsnaam door hen heen met de corridor nerf. 2/5 is totaal bizar. 4/4 of zelfs 4/3 was prima geweest, maar 2 attack is echt te weinig.

Had zelf ook nog wel een aanpassing voor void lord kunnen waarderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Adamoland schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:
Uhh...wat? Heb je de deck lists van de tier 1 decks de afgelopen expansies bekeken? De deck lists van de grote toernooien? De nerfs komen door over-performance, niet door zeurende noobs.

Dat jij een spel met OP kaarten leuker vind is iets waar je waarschijnlijk mee in de minderheid bent. De meesten zullen een beter gebalanceerd spel waar skill belangrijker is dan de RNG van wie het eerst een OP kaart trekt leuker vinden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lapras schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:55:
Zie nu pas de nerfs. Prima dat patches eraan gaat, want die kaart speelde ik uit pure wanhoop ook maar, maar wat ging er in hemelsnaam door hen heen met de corridor nerf. 2/5 is totaal bizar. 4/4 of zelfs 4/3 was prima geweest, maar 2 attack is echt te weinig.

Had zelf ook nog wel een aanpassing voor void lord kunnen waarderen.
Void Lord zelf is niet OP. Goede stats en ability voor 9 mana. Echter als je hem op een makkelijke manier uit je hand of uit je deck kan halen is dat wel OP. Echter dan gaat het om een combo van kaarten. Maar dat is het mooie aan combo's. Ze zijn vaak OP maar ook inconsistent.

Corridor vind ik zelf ook te hard generft. Nu wordt hij door niemand meer gespeeld. Maak je er een 4/3 of zelfs een 5/2 van dan spelen de tempo en aggro decks hem mssn nog wel.
In mijn ogen dient hij nu enkel voor Evolve Shaman maar ook als nerf voor Evolve. Weer een slechte 7 drop erbij.

[ Voor 16% gewijzigd door Astie op 30-01-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:27
Ik kan me ook wel goed vinden in de nerfs. Corridor Creeper is zeker hard aangepakt en inderdaad nauwelijks meer speelbaar. Hij heeft nog wel de beast tag, dus wellicht dat Hunter er nog wat mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Zarhrezz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:06:
[...]

Uhh...wat? Heb je de deck lists van de tier 1 decks de afgelopen expansies bekeken? De deck lists van de grote toernooien? De nerfs komen door over-performance, niet door zeurende noobs.

Dat jij een spel met OP kaarten leuker vind is iets waar je waarschijnlijk mee in de minderheid bent. De meesten zullen een beter gebalanceerd spel waar skill belangrijker is dan de RNG van wie het eerst een OP kaart trekt leuker vinden.
Poldermodel 2.0 :O HT is toch gewoon ook RNG. Zonder enig unbalanced is het spel saai en voorspelbaar. Dan moet je een andere game mode verzinnen. Ik speel graag tegen OP decks, dat is winnen of verliezen, maar wel soms ook verrassend. Tja zoals ik eerder aangaf, het is verschil in perspectief. Blizzard had allerlei simulaties kunnen toepassen blijkbaar zegt dat dus ook niet alles. Nu zitten we allemaal met de helft je kaarten verzameling generfed tot niet speelbaar. Leuk is dat. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 17-06 12:33

Dhrax

Prog Lord

Adamoland schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Poldermodel 2.0 :O HT is toch gewoon ook RNG. Zonder enig unbalanced is het spel saai en voorspelbaar. Dan moet je een andere game mode verzinnen. Ik speel graag tegen OP decks, dat is winnen of verliezen, maar wel soms ook verrassend. Tja zoals ik eerder aangaf, het is verschil in perspectief. Blizzard had allerlei simulaties kunnen toepassen blijkbaar zegt dat dus ook niet alles. Nu zitten we allemaal met de helft je kaarten verzameling generfed tot niet speelbaar. Leuk is dat. ;w
Bij heel veel games is de RNG natuurlijk een bepalende factor. Ik heb zelf meer dan een jaar HS niet aangeraakt omdat ik er wel klaar mee was. Uiteindelijk een aantal maanden terug weer wat decks (na)gemaakt (Cube, Pirate, Jade) en dit gaat op zich prima. Met Cube en Jade kun je met een slechte mulligan de game nog wel naar je hand zetten. Uiteindelijk ben je wel afhankelijk van je draw, maar dit is met MTG en Pokemon niet anders ...

Gezien ik enkel standard speel kon ik met redelijk veel gemak 10k dusten van alle legendaries en rares die ik toch nooit meer ga gebruiken. De laatste nerfs vind ik dan ook prima. Ik denk dat iedereen inmiddels wel klaar is met Patches ... Het biedt uiteraard ook weer openingen voor de creatievelingen onder ons voor nieuwe decks.

[ Voor 4% gewijzigd door Dhrax op 30-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bliz analyseert de statistieken, Bliz voert wijziging door. Daar is echt helemaal niets Polderen aan.
HT is toch gewoon ook RNG. Zonder enig unbalanced is het spel saai en voorspelbaar.
Het is dus RNG, maar wel saaie en voorspelbare RNG...juist ja. Laat de mate van RNG nou net datgene zijn waar er bergen spelers van vinden dat het minder moet om het spel beter en meer skill-based te maken.
Dan moet je een andere game mode verzinnen. Ik speel graag tegen OP decks, dat is winnen of verliezen, maar wel soms ook verrassend. Tja zoals ik eerder aangaf, het is verschil in perspectief.
Lich King met alle classes verslaan, Dungeon run met alle classes doen...
Blizzard had allerlei simulaties kunnen toepassen blijkbaar zegt dat dus ook niet alles.
Inschatten of iets OP is of niet is niet helemaal het sterkste punt aan Bliz, maar goed, dit gaat bij wel meer spellen af en toe mis. Ook beta-testing is daar niet waterdicht (getuige meerdere Diablo 3 patches).
Nu zitten we allemaal met de helft je kaarten verzameling generfed tot niet speelbaar. Leuk is dat. ;w
Als je halve verzameling generfd is, heb je niet echt een enorme collectie, zullen we maar zeggen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Heb wat vriendjes nodig voor mijn daily quests. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Iamjev schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:46:
Heb wat vriendjes nodig voor mijn daily quests. Anyone?
Voeg me toe, zie signature.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Dhrax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:54:
[...]

Het biedt uiteraard ook weer openingen voor de creatievelingen onder ons voor nieuwe decks.
Ja daarom pleit ik ervoor om gewoon een game modus toe te voegen voor pre-nerf (originele) versies. Zeg maar Wild+. Je kunt er onwijs zieke OP decks mee maken. Gewoon iets voor HT om over na te denken, zie de afgelopen tavern brawl met die champion decks. Echte nostalgie.
Zarhrezz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:18:
[...]

Bliz analyseert de statistieken, Bliz voert wijziging door. Daar is echt helemaal niets Polderen aan.
Volgens mij juist wel, ze willen meer noobs aantrekken en playerfriendly houden. Dat statistieken er deel bij dragen is 1, maar ze voeren genoeg simulaties uit om te weten hoe ' ernstig' een bepaalde kaart is.
Het is dus RNG, maar wel saaie en voorspelbare RNG...juist ja. Laat de mate van RNG nou net datgene zijn waar er bergen spelers van vinden dat het minder moet om het spel beter en meer skill-based te maken.
Ja ik ben daar ook niet op tegen. Maar als alle kaarten OP zijn is dat RNG probleem opgelost en geen argument meer. Juist door dat specifiek nerfen krijg je die grotere verschillen. Kijk naar Arena, al die kaarten die het goed doen, zijn OP kaarten. Nog steeds skill based omdat je steeds keuzes moet maken, maar soms kun je een combo uithalen die je niet verwacht. Ach ja.
Lich King met alle classes verslaan, Dungeon run met alle classes doen...
Done en done. Dungeon run blijft leuk en nu met pre-nerfed modus? :P
Inschatten of iets OP is of niet is niet helemaal het sterkste punt aan Bliz, maar goed, dit gaat bij wel meer spellen af en toe mis. Ook beta-testing is daar niet waterdicht (getuige meerdere Diablo 3 patches).
I know.
Als je halve verzameling generfd is, heb je niet echt een enorme collectie, zullen we maar zeggen.
Ja as a matter of speaking, ik zeg stel. We zijn nu paar jaar verder, ik heb een complete (en flink deel golden) verzameling sinds de launch. Mijn punt is ik vind het jammer dat je niet terug kan en wat oude OP decks kan spelen. Als je daar niet mee eens bent dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-06 00:05

Nitai

Live the life you love.

Is wel een beetje omgekeerde wereld, toen die nerfs er niet waren was het een en al savage roar en force of nature waar je dus kansloos tegen was, of patron-fiesta. Daar viel niet tegen te spelen, en nu zou er een modus moeten komen die die nerfs tegen gaan? Eh nee, bedankt.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:12
Nitai schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:53:
Is wel een beetje omgekeerde wereld, toen die nerfs er niet waren was het een en al savage roar en force of nature waar je dus kansloos tegen was, of patron-fiesta. Daar viel niet tegen te spelen, en nu zou er een modus moeten komen die die nerfs tegen gaan? Eh nee, bedankt.
of gewoon een spelmodus maken waar alle kaarten in hun orginele form zitten en het classic noemen :+ ow wacht..

maar patches is idd geweldig te zien dat ze hem aanpakken en raza ook (ongewenste interactie met andere kaarten) creeper is wel heel erg dood nu

hmm als ik bovenstaande lees is tempo rogue nu ook wel redelijk dood want ja 3 kaarten uit dat deck generfed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Nitai schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:53:
Ik snap de gedachte van @Adamoland wel, denk dat het ook best vraag naar is vanuit de spelersbase.
Volgens mij is dit ook vrij makkelijk te realiseren, het is immers gewoon een nieuwe modi met afwijkende kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dhrax schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:57:
[...]

Ik snap de gedachte van @Adamoland wel, denk dat het ook best vraag naar is vanuit de spelersbase.
Volgens mij is dit ook vrij makkelijk te realiseren, het is immers gewoon een nieuwe modi met afwijkende kaarten.
Ik snap de gedachte ook maar als je dan verder door gaat denken zijn sommige kaarten meer dan 1x generft. Unleash the Hounds is daar een voorbeeld van en waarschijnlijk zullen er in de toekomst nog meer kaarten meerdere keren generft gaan worden.
Hoe ga je met deze kaarten om?

-----------------------
Patch changes
Patch 1.0.0.5314 (2014-05-08): Now costs 3 (up from 2)
Patch 1.0.0.4458 (2014-1-16): Now costs 2 (down from 4)
Patch 1.0.0.4217 (2013-12-10): Has been reworked and now reads: “(4) For each enemy minion, summon a 1/1 Hound with Charge”.
Previously: Give your Beasts +1 Attack and Charge. [1 mana, Spell, Common]
Alpha patch (unknown date, pre-May 2013): Now gives +1 Attack instead of +1/+1.
Previously: Give your Beasts +1/+1 and Charge. [1 mana, Spell, Common]
-----------------------

Edit:
Warsong Commander nog zo'n kaart:
------------------------
Patch changes
The Grand Tournament logo.png Patch 3.2.0.10604 (2015-10-20): Has been reworked again and now reads: Your Charge minions have +1 Attack.
Blackrock Mountain logo.png Patch 2.4.0.8311 (2015-03-31): Bug fix: "Will now [correctly] give charge to minions summoned by other minions—charge forward!"
Patch 1.0.0.4458 (2014-1-16): Has been reworked and now reads: Whenever you summon a minion with 3 or less Attack, give it Charge.
Patch 1.0.0.3140 (April or May 2013): Health increased from 2 to 3.
Previously: Your other minions have Charge. [3 mana, 2 Attack, 2 Health][6]
---------------------------

[ Voor 52% gewijzigd door Astie op 31-01-2018 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Astie schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Ik snap de gedachte ook maar als je dan verder door gaat denken zijn sommige kaarten meer dan 1x generft. Unleash the Hounds is daar een voorbeeld van en waarschijnlijk zullen er in de toekomst nog meer kaarten meerdere keren generft gaan worden.
Hoe ga je met deze kaarten om?
Ik denk dat ze dan gewoon de setup moeten aanhouden zoals de kaarten initieel zijn gelanceerd (live).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat zo'n classic mode niets is want ook zul je daar snel 2 of 3 decks zijn die beter zijn dan de rest.

Ik denk dat het juist van belang is dat ze vaker balanceren om de meta fresh te houden en andere classes ook een kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Classic mode levert Blizzard ook geen geld op want daar komen geen nieuwe kaarten bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm...kan interessant zijn. Hoeveel dust is 30 packs gemiddeld voor die €20?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Gemiddeld zit je op 120 dust per pack geloof ik maar je hebt minimaal 40 dust per pack.
Dus in het slechtste geval 1200 dust. Gemiddeld 3600 dust.

[ Voor 3% gewijzigd door Astie op 31-01-2018 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hmm dus je kan met een simpele quest completen de hoofdprijs winnen van 3000 card packs? Sounds nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:57
Zarhrezz schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Gemiddelde dust value van een pack is ~105 dust per pack en ~21 per kaart. Daarnaast heb je nog de gemiddelde rarity en de pity timers.

Gemiddelde aantal epics is 1 per 5 packs met een pity timer van 10.
Gemiddelde aantal legendaries is 1 per 20 packs met een pity timer van 40
edit: bovenstaande telt voor packs uit dezelfde expansion.

Aangezien deze bundle komt met 10 packs per expansion krijg je in het slechtste geval 3 epics en 0 legendaries. Mocht dit het geval zijn en je hebt al deze kaarten al dan hou je een netto dustwaarde van 1440 dust. Het gemiddelde aantal dust wat je zal krijgen is 3150. Uiteraard als je nieuwe kaarten erbij hebt voor je collectie ligt de value hoger, want een kaart krijgen is een factor 4 goedkoper dan craften.

[ Voor 12% gewijzigd door Royy90 op 31-01-2018 13:57 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Leuke aanbieding, goed dat het de packs zijn die we aankomend hearthstone jaar nog gaan gebruiken.

Over de hoofdprijs, 3000 packs, ben benieuwd of je dan volledige standard collectie hebt, mag hopen van wel :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:31:
Leuke aanbieding, goed dat het de packs zijn die we aankomend hearthstone jaar nog gaan gebruiken.

Over de hoofdprijs, 3000 packs, ben benieuwd of je dan volledige standard collectie hebt, mag hopen van wel :')
Je zal in ieder geval genoeg dust krijgen om te craften wat je mist :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-06 20:10
Hele maand nauwelijks gespeeld: 4x brawl = 3 legendaries. Welcome back commander. :P

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-06 12:37

1lau

Hearthstone Arena Player

M'n 2 packs van OmegaZero zijn binnen van de Chinese server, Yay! :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DU5995rXkAAXw8Y?format=jpg&name=orig

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Waar blijft die patch :+

Atlas#22744

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mosselmossel
Geen charge, dus vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Ik had wel weer eens een legendary uit die 2 packs die ik van Purple kreeg. Helaas dat Warrior wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Die Mammoth bundle van 10/10/10 packs (van elke expansion van afgelopen jaar 10 packs) gaat weg voor $20. Nu zal dat voor EU waarschijnlijk wel weer EUR 20,- worden dus die bundle kan je (net zoals alles van Blizzard) het beste via de US site van Blizzard kopen: https://us.shop.battle.net/en-us/family/hearthstone

Dan alleen even opletten dat je goed aangeeft voor welke region je je aankoop doet (EU dus) en dan kan je mooi in dollars aftikken, dat scheelt toch weer een paar euro 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
The_Big_Easy schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:58:
[...]

Die Mammoth bundle van 10/10/10 packs (van elke expansion van afgelopen jaar 10 packs) gaat weg voor $20. Nu zal dat voor EU waarschijnlijk wel weer EUR 20,- worden dus die bundle kan je (net zoals alles van Blizzard) het beste via de US site van Blizzard kopen: https://us.shop.battle.net/en-us/family/hearthstone

Dan alleen even opletten dat je goed aangeeft voor welke region je je aankoop doet (EU dus) en dan kan je mooi in dollars aftikken, dat scheelt toch weer een paar euro 8)
Twee tientjes voor misschien 2 of 3000 dust. Ik zie er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Lapras schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:37:
Ik had wel weer eens een legendary uit die 2 packs die ik van Purple kreeg. Helaas dat Warrior wapen.
Die is best goed, alleen niet in deze meta :)
Heb daar wel succesvol mee geranked van 10 naar 5 in Wild het vorige seizoen (Big Recruit Warrior.). Kostte veel potjes, maar was wel superleuk, CW gevoel kwam weer terug.

Vervolgens maar de sprint naar Legend gemaakt met Dragon en Silence priest.
Deze maand nog een keer die-hard grinden naar Legend aan het eind van het seizoen, en dan zal het minder moeite kosten in maart hoop ik met upcoming changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:27:
Twee tientjes voor misschien 2 of 3000 dust. Ik zie er vanaf.
Ik ben er nog niet helemaal uit...afhankelijk van hoe compleet je al bent op de sets is het wel / niet interessant denk ik. Komt bij dat deze sets nog een jaartje meegaan. What to do, what to do.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Lapras schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:37:
Recruit warrior is wel leuk.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik haal die voordeel bundel wel al was het maar voor de dust.

Gisteren nog wel een gelukje want ik kocht per ongelijk nog een MSoG pakje en zo waar kwam er nog even een golden Knukels uit rollen(met andere woorden een Legendary na keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb de laatste 2 keren niet gepreorderd, maar deze deal laat ik niet aan me voorbij gaan, ook al zal het voor mij waarschijnlijk uitdraaien op 1200 dust :+

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Hoe is dit nog leuk, wat er op beurt 3 al ligt? Man wat een kut spel is het toch ook soms.

Vomit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Daarom moet je ook Wild spelen, is veel leuker. Oh wacht :+

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:41:
Hoe is dit nog leuk, wat er op beurt 3 al ligt? Man wat een kut spel is het toch ook soms.

[afbeelding]
Drake he.... Yolo dus..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:41:

[afbeelding]
valt wel mee toch?:) vroeger met Fledgling / Innervate +2 zit je op T3 al op -5 en hier heb je nog 30 leven :D

(en kan je soms niet je plaatje wat kleiner maken? of tenminste ff met [img = x,y] wat aanpassen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke mensen die hier naar HCT Amsterdam zijn geweest hebben hun card back al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Tijdje met Kingsbane Mill zitten spelen op Wild. Eindelijk is mijn Rogue nu ook level 60. Dat was na een jaar of drie, vier de enige die dat nog niet was. Maar ik vind ook Rogue nooit zo leuk, alleen Mill Rogue vind ik leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:00:
Welke mensen die hier naar HCT Amsterdam zijn geweest hebben hun card back al ontvangen?
Gister toevallig een ticket gemaakt.
Dear Pieter,

Issue ID: #62382137

Your ticket has received the following response:

Heya Pieter,

Specialist Game Master Bakzthor here, thank you for being patient in waiting for a response, I hope your day is going well :)

In regards to your petition about the Thrill of Victory cardback from attending a live Championship Hearthstone event in person. These can take 2-3 weeks to be delivered. However if after 3 weeks you don't have the cardback please let us know and we can check into it ^,^

Bonus GM joke: Do you know what you get when you cross a Gnome and a Worgen?

You get....

A Micro-Worgenism!

Click here to review your ticket. If we were able to solve your issue, you can resolve this ticket. If you continue to experience issues, you can respond with additional information.

If you do not resolve the ticket or provide an additional response within one week, we will resolve the ticket automatically and you'll receive a final update via email.

Regards,
Blizzard Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

beuker19 schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 22:00:
Negative, zal wel in de papiermolen zitten met registratie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Sinds gisteren ontzettend veel lol met Noggenfogger! Doet het verbazendwekkend goed in Wild.
Samen met Charged Devilsaur doe je snel damage en dwarsboom je vooral Exodia Mages en Razza Priests end game :D Inmiddels al rank 10, gaat best lekker rap.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ksTxHHM.png

AAEBAZ/HAgz2AqUJ0wrWCqirAoW4Are7Avu/AsbCAsLOAvDPAujQAgnXCvoRtxehrALRwQLlzALmzAK0zgLj6QIA

[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 04-02-2018 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Oude instagram post, maar ik kwam deze onlangs tegen:
Opening your account in a new region is like Christmas!

Envymuch voor sommige die ik niet heb :9~

[ Voor 5% gewijzigd door 1lau op 05-02-2018 13:17 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1lau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:30:
Oude instagram post, maar ik kwam deze onlangs tegen:
Opening your account in a new region is like Christmas!

Envymuch voor sommige die ik niet heb :9~
Heb ik iets gemist? Snap echt totaal niet wat je bedoeld :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

de link bevat 2 videos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Ik snap het ook niet, ik zie (ook) maar één link naar twitch en die heeft bar weinig met Hearthstone te maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

copy paste fart, was ook met een andere topic bezig |:(
Sorry voor de fout de link is aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Dag 7, nog steeds geen patch.

:-(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:19
9 feb is er een maintenance window, ik hoop dat de patch dan ook gepushed wordt.

https://eu.battle.net/support/en/article/breaking/17609270

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Aanstaande vrijdag rond 19:00 ga ik vanwege de komende nerfs
600 Hearthstone packs openen op kanaal
https://mobile.twitter.co...status/960513393055748097

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Na de patches patch denken jullie dat het nog waard is om Swashburglar te spelen? Ik haal er soms winnende kaarten uit en maar zelden echte bagger, maar de kracht komt misschien wel doordat het twee keer een 1/1 summoned. Ik speel verder geen pirates in mijn deck op Captain Greenskin na.

Man, de early game gaat echt volledig veranderen straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:25:
Na de patches patch denken jullie dat het nog waard is om Swashburglar te spelen? Ik haal er soms winnende kaarten uit en maar zelden echte bagger, maar de kracht komt misschien wel doordat het twee keer een 1/1 summoned. Ik speel verder geen pirates in mijn deck op Captain Greenskin na.

Het blijft een goede 1-drop...je hand size blijft gelijk, je hebt wat body op het bord. Kaarten van andere class kan totaal nutteloos tot game-changing zijn, maar een kaart is een kaart. Aan de andere kant is Halucination ook 1-mana en een discover. Beide zijn goed wat mij betreft.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:35

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nitai schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:38:
[...]

Die is best goed, alleen niet in deze meta :)
Heb daar wel succesvol mee geranked van 10 naar 5 in Wild het vorige seizoen (Big Recruit Warrior.). Kostte veel potjes, maar was wel superleuk, CW gevoel kwam weer terug.

Vervolgens maar de sprint naar Legend gemaakt met Dragon en Silence priest.
Deze maand nog een keer die-hard grinden naar Legend aan het eind van het seizoen, en dan zal het minder moeite kosten in maart hoop ik met upcoming changes.
Hey zou je je decklist eens willen posten van je Big Recruit Warrior? Heb dat wapen ook en er al erg veel plezier mee gehad op standard maar ben benieuwd wat je in Wild runt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lapras schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:25:

Zeker een goede kaart. Het blijft een 1-drop die icm je wapen op de volgende beurt al aardig wat 1 en 2-drops tegen kan houden.
Daarbij gebeurt het maar weinig dat je bijvoorbeeld een Shield Slam eruit trekt. Ik speel hem in elk Roque deck puur vanwege zijn value. Ook is hij een goede combo activator!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

hifigamefreak schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:33:
[...]

Hey zou je je decklist eens willen posten van je Big Recruit Warrior? Heb dat wapen ook en er al erg veel plezier mee gehad op standard maar ben benieuwd wat je in Wild runt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tcPX7gc.png

Deckcode heb ik helaas niet meer, heb het niet meer als deck in m'n slots. Image boven komt uit HDT.
Scourgelord moet je echt late game spelen, anders heb je niet genoeg armor voor Yip (tenzij je Bring it On hebt, maar dat is wel heel afhankelijk)

[ Voor 14% gewijzigd door Nitai op 05-02-2018 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Ik snap de winrate van Big Priest in Wild niet. Hoe haal je 60% als je zo afhankelijk bent van Barnes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op maandag 5 februari 2018 @ 21:52:
Ik snap de winrate van Big Priest in Wild niet. Hoe haal je 60% als je zo afhankelijk bent van Barnes?
Nou simpel hard mulligan voor barnes en anders hopen dat je op T6 een goede 5/5 krijgt uit die spell en dan ben je bijna onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Astie schreef op maandag 5 februari 2018 @ 18:47:
[...]

Zeker een goede kaart. Het blijft een 1-drop die icm je wapen op de volgende beurt al aardig wat 1 en 2-drops tegen kan houden.
Daarbij gebeurt het maar weinig dat je bijvoorbeeld een Shield Slam eruit trekt. Ik speel hem in elk Roque deck puur vanwege zijn value. Ook is hij een goede combo activator!
Alleen denk ik dat Tempo Rogue dood is en je toch een ander type deck speelt misschien Mill/Steal/Miracle/quest en in sommigen werkt hij wel en in andere minder.

Heb nu deze maand bijna alleen maar Tempo Rogue gespeeld en de nerfs doen heel veel pijn en ik denk dat tot de rotatie Rogue een stuk minder zal zijn behalve Quest Rogue misschien en daar zal hij wel in gespeeld gaan worden.

Ik ben nu overigens rank 10 met een winrate van 70% alleen tegen Priest ga ik echt super slecht 1/5 en ik weet eigenlijk niet hoe ik die match up kan verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:41

Thompson

Beeromaniac

Ok ik dacht, laat ik Hearthstone weer eens proberen.
De laatste keer dat ik gespeeld heb is denk ik zo'n 1,5 jaar terug dus ik mis echt alles aan decks/kaarten.

Welke decks zijn nu nog interessant om te verzamelen? Ik heb geen zin om een boel tijd/geld in een set te stoppen die over een maand oid uit de standard rotatie gaat (Wild is voor mij op dit moment al helemaal geen doen en ik speelde voorheen ook altijd standard en was daar prima tevreden mee)

Ik vind het niet erg als ik de komende weken maar een beetje voor de fun kan spelen omdat ik veel kaarten mis maar daarna wil ik wel weer eens proberen om wat hoger te komen in rank. Volgens mij is de hoogste rank die ik lang terug gehaald heb iets van rank 8 ofzo.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:41:
Ok ik dacht, laat ik Hearthstone weer eens proberen.
De laatste keer dat ik gespeeld heb is denk ik zo'n 1,5 jaar terug dus ik mis echt alles aan decks/kaarten.

Welke decks zijn nu nog interessant om te verzamelen? Ik heb geen zin om een boel tijd/geld in een set te stoppen die over een maand oid uit de standard rotatie gaat (Wild is voor mij op dit moment al helemaal geen doen en ik speelde voorheen ook altijd standard en was daar prima tevreden mee)

Ik vind het niet erg als ik de komende weken maar een beetje voor de fun kan spelen omdat ik veel kaarten mis maar daarna wil ik wel weer eens proberen om wat hoger te komen in rank. Volgens mij is de hoogste rank die ik lang terug gehaald heb iets van rank 8 ofzo.
Het is heel lastig aangezien er waarschijnlijk deze week een reeks nerfs aan komen en er over 2 maand een boel uit de rotatie gaat.

Zelf denk ik dat Inner Fire/spiteful Priest cube/control Warlock het beste zijn maar ik denk ook dat er wel wat nieuwe decks zullen op duiken want heel spelers verwachten ook dat Secret Mage het heel goed gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

beuker19 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:02:
[...]

Het is heel lastig aangezien er waarschijnlijk deze week een reeks nerfs aan komen en er over 2 maand een boel uit de rotatie gaat.
Het is elke keer weer hetzelfde.
Een aankondiging op een aankondiging op een patch dat 2 maanden later pas uit komt. :F

Hetzelfde verhaal over die x aantal packs wat je kan winnen...

Edit:
@Wognummer mijn post was meer als een overdreven klaagpost bedoeld.
Ik had namelijk verwacht dat Blizzerd begin februari de nerfs zou doorvoeren. Begin van een nieuw ladder seizoen. Fresh start met speelruimte en nieuwe ideeën.

[ Voor 21% gewijzigd door murphylee op 06-02-2018 08:34 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:12
murphylee schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:14:
[...]

Het is elke keer weer hetzelfde.
Een aankondiging op een aankondiging op een patch dat 2 maanden later pas uit komt. :F

Hetzelfde verhaal over die x aantal packs wat je kan winnen...
lol nerfs komen altijd sneller dan men denkt ik vermoed zelfs donderdag al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:41

Thompson

Beeromaniac

beuker19 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 00:02:
[...]

Zelf denk ik dat Inner Fire/spiteful Priest cube/control Warlock het beste zijn maar ik denk ook dat er wel wat nieuwe decks zullen op duiken want heel spelers verwachten ook dat Secret Mage het heel goed gaat doen.
Ah excuus, ik doelde niet op specifiek een bepaald deck/build maar meer welke kaartensets voorlopig nog wel in de running blijven. Toen ik nog regelmatig speelde waren er nog zo goed als geen "verlopen" sets.
Ik zal uiteindelijk vast wel een keer een netdeck proberen maar ik vind het, zeker om er weer terug in te komen, altijd leuk om zelfs decks/combo's te verzinnen en kijken hoe ver ik daar mee kan komen.

Kobolds en catacombs is de nieuwe (van december 2017?) dus die zal nog wel een half jaar oid in de running blijven? Of zou het zomaar kunnen dat die over een maand of 2/3 alweer geschrapt wordt omdat het een soort van "seasonal" card pack is?

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mosselmossel
Thompson schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 08:47:
[...]

Ah excuus, ik doelde niet op specifiek een bepaald deck/build maar meer welke kaartensets voorlopig nog wel in de running blijven. Toen ik nog regelmatig speelde waren er nog zo goed als geen "verlopen" sets.
Ik zal uiteindelijk vast wel een keer een netdeck proberen maar ik vind het, zeker om er weer terug in te komen, altijd leuk om zelfs decks/combo's te verzinnen en kijken hoe ver ik daar mee kan komen.

Kobolds en catacombs is de nieuwe (van december 2017?) dus die zal nog wel een half jaar oid in de running blijven? Of zou het zomaar kunnen dat die over een maand of 2/3 alweer geschrapt wordt omdat het een soort van "seasonal" card pack is?
Nee, de volgende rotatie is in april. Dan gaan de drie sets die in 2016 uitkwamen eruit. De laatste drie expansions blijven tot april 2019 in de roulatie. Dus Knights of the Frozen Throne, Kobolds & Catacombs en Journey tot Un'goro blijven tot april 2019.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik heb gekeken naar welke kaarten uit standaard weg zullen gaan die nu veel gespeeld worden. De rotatie zal toch best een impact gaan hebben:

# One Night in Karazhan
Druid | Enchanted Raven
Hunter | Kindly Grandmother
Mage | Babbling Book, Fireland Portal, Medivh's Valet
Priest | Priest of the Feast
Roque | Swashburglar
Shaman | Maelstrom Portal
Warlock | Malchezaar's Imp
Neutral | Medivh, the Guardian, Barnes, Arcane Giant, Netherspite Historian

# Whispers of the Old Gods
Druid | Fandral Staghelm, Mire Keeper, Mark of Y'Shaarj
Hunter | Call of the Skill
Mage | Cabalist's Tome
Paladin | Ragnaros Lightlord, Rallying Blade, Vilefin Inquisitor
Priest | Shadow Word: Horror
Roque | Xaril, Pousoned Mind
Shaman | Thing from Below, Flamewreathed Faceless, Evolve
Warlock | Darkshire Councilman
Warrior | Bloudsail Cultist, N'Zoth's First Mate, Ravaging Ghoul
Neutral | N'Zoth, the Corruptor, C'Thun, Y'Shaarj, Rage Unbound, Yogg-Saron, Deathwing Dragonlord

# Mean Streets of Gadgetzan
Druid | Kun, the Forgotten King, Jade Idol, Jade Behemoth, Jade Blossom, Mark of the Lotus
Hunter | Allycat
Mage | Kabal Crystal Runner, Volcanic Potion, Kabal Lackey
Paladin | Wickerflame Burnbristle, Getaway Kodo, Grimscale Chum
Priest | Raza the Chained, Dragonfire Potion, Drakonid Operative, Greater Healing Potion, Kabal Talonpriest, Potion of Madness
Roque | Counterfeit Coin, Shaku, the Collector
Shaman | Devolve, Jade Lightning, Jade Claws
Warlock | Abyssal Enforcer
Warrior | Sleep with the Fishes
Neutral | Kabal Courier, Aya Blackpaw, Jade Spirit, Kazakus, Finja, the Flying Star ,Patches the Pirate, Dirty Rat, Mistress of Mixtures

Als ik dan kijk naar de huidige tier list, nerfs en de aankomende rotation moet ik zeggen dat er aardig wat gaat veranderen:

T1 - niet meer speelbaar: Highlander Priest, Murloc Paladin, Tempo Roque
T1 - speelbaar: Cubelock, Aggro Paladin, Zoo Warlock
T2 - niet meer speelbaar: Aggro Token Druid, Big Priest, Jade Druid, Tempo Mage, Pirate Warrior, Face Hunter
T2 - speelbaar: Control Warlock, Spiteful Summoner Priest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mofkees
Als starter is het beste deck nu zowiezo Spiteful Summoner Priest. Veel streamers hebben met dat deck, F2P, zelfs legend gehaald.

Straks ben je wel Drakonoid OP kwijt, dat kan het deck enigzins verzwakken.

Priest heeft zoveel goeie kaarten gekregen laatste tijd en ik denk niet dat ze in 2018 weer hetzelfde gaan doen. Ze verliezen bij de rotatie nu wel veel top kaarten zeg, zeker van de MSG set, ook veel top arena kaarten zijn daar terug te vinden.

... en hoe kan je trouwens de #1 kaart van de rotatie, Purify, niet vermelden? :D

Pagina: 1 ... 179 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.