De reacties op dat artikel zijn wel weer heel typisch maar van autoweek-gebruikers had ik niet veel beter verwachtTheBrut3 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 09:11:
En weer een nieuw hoofdstuk voor de Nederlandse slechtoffers van "dieselgate", je zou maar van die VAG rotzooi op de oprit hebben staan en er ooit iets aan krijgen
http://www.autoweek.nl/ni...ant-volkswagen-tot-actie/
Die blinde haat snap ik niet zo goed bij volwassen mensen. Als het merk je niet bevalt koop je toch lekker wat anders? Zie het in m'n omgeving ook wel hoor. Een vriend van me loopt ook al jaren te klagen over PON en VAG en hoe kut het allemaal wel niet is. Rijdt nu (prive lease want ja geen kapitaal) in een Dacia en zag ik op social media al klagen over hoe slecht en verouderd de navigatie is en de importeur (waarom ie bij de importeur klaagt snap ik al helemaal niet maar goed) niet thuis geeft. Moest daar wel even hard om lachen
Laten we nu niet doen alsof dit allemaal uniek is ofzo
Gonadan schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:23:
Waar zijn overigens al die VAG-haters heen die af en toe even kwamen zeiken over de sjoemelsoftware en schraapveren? Ik vond het toch wel fijn om eens in het nieuws bevestigd te zien dat werkelijk alle merken zich schuldig maken aan trucjes om de normen te halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 25-07-2017 09:22 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC