Nou dat valt me anders ook op. In Belgie heb je veel meer Diesels als in Nederland en zowel bij nieuwere als bij oudere moet je door zo'n rookpluim heen als je daar achter rijdt (ik probeer ze altijd maar in te halen en dan snappen ze niet waarom 'want ze rijden toch door'. Ik heb gewoon geen zin heel de weg naar mijn werk in roet te moeten happen)Chevy454 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:16:
[...]
Opmerkelijk dat jij dingen kan zien die we tijdens de ontwikkeling niet kunnen zien, wij rijden namelijk met een open DPF tijdens het afstellen. Heel frappant, misschien dat we toch eens naar dezelfde oogarts als jou moeten gaan.
Iets gaat er fout met die roetmetingen in Belgie (misschien is het dat verhaal aan het begin van het topic als reactie op de TS, maar ik zou liever hebben dat er wat strenger op gecontrolleerd werd en dat het vervangen van een roetfilter meegenomen werd in het onderhoud). Kijk eens naar oude huizen in Belgie en naar oude huizen in Nederland. Dat verschil komt puur door die stinkdiesels.
[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 23-09-2015 14:01 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.