Acties:
  • +2Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 19:05
pl0xs schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:57:
Als ik op AliExpress kijk naar GU10 5w lampen zie ik dat ze een lichtopbrengst hebben van 200-220LM.

Maar als ik kijk naar webshops in NL die deze lampen verkopen staat er dat ze een lichtopbrengst hebben van 440-490LM

Is er iemand die dit voor mij kan verduidelijken?
De 5w zijn het oude type, de 4watt zijn rgbww trouwens. 5w komt wel op zo'n 450 lumen schat ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paposaurus
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-06-2020
rens-br schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:28:
[...]

Je moet de lampen niet zo zeer aan/uit zetten, maar je moet ze als ik me niet vergis spanningsloos maken en er weer spanning opzetten binnen 3 seconden. Doe je dit ook?

Geen idee wat precies verschil is maar om je idee te geven, heb een gu10 aansluiting 230v aan een stekker gemaakt, lampje fut011 erin en de lamp uitgetrokken en terug ingeplugd op 10cm van de detector. Denk dat dit toch overeenkomt met spanningsloos, niet?

Wat jheb je precies gekocht en hoe bevalt het?

Ik heb besteld:

- lampjes in bestaande armaturen: FUT018 X 6
- lampjes in bestaande armaturen wit licht: FUT011 x 20
- wireless controller iBox2 x 2
- Downlights voor in de rand rond ons tuinhuis: FUT063 x 6
- Verlichting van bomen (uplight): FUTC04 X5
- Bewegingssensor: FUT034 x 1
- Opritverlichting: Ledstrip 5m 60 leds per meter IP65 proof X6 + controller FUT045 + versterker

Bedankt voor de tip! Ik wist helemaal niet dat ze ook bewegingsdetectoren verkochten. Alleen wel jammer dat hij niet op batterijen werkt en dat hij een vierkante vormfactor heeft. Volgens mij past hij dan niet goed in de Nederlandse ronde WCD's.
De fut034 is achteraan niet erg diep en rond, dus past in normale ronde inbouwdozen. Maar je hebt gelijk, de vormgeving en witte kleur zijn niet top, dus heb het plastic antraciet gespoten (eerst plastic primer uiteraard).

• dvdbosch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 01:13
Olla! Zojuist de miboxer ontvangen ter vervaning van de ibox2.

Heeft iemand deze controller al werkend gekregen binnen Domoticz? Ofwel hoe/via welke port kan ik deze controller benaderen?

Dennis

• Svends
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-02 14:59
Ik heb een vraag.
Heb me nu ledstrip en toebehoren aangeschaft.
Ik heb het volgende in elkaar gestoken in volgorde :
Voeding,bewegingssensor,controller,ledstrip. Bijkomend een wifimodule apart.
Wat wil ik nu bereiken : de ledstrip moet oplichten wanneer beweging waargenomen wordt en moet kunnen gedimd worden . Bijkomend.
Wil ik de strip ook gewoon kunnen aan en uitzetten zonder dat er beweging waargenomen wordt door de sensor.
De strip werkt via WiFi vi de MiBoxer app
De strip schakelt wel aan wanneer er beweging waargenomen wordt en dan kan ik m via de app wel aan en uitdoen. Maar wanneer er geen beweging waargenomen werd kan ik de strip niet aan of uitdoen.
Werkt de bewegingssensor dan altijd prioritair?of is het gewoon niet mogelijk in de combinatie die ik gemonteerd heb?
Heb dit onderwerp al doorzocht maar vind niet direct iets terug dus tips zouden welkom zijn _/-\o_

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Svends schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 15:38:
Voeding,bewegingssensor,controller,ledstrip. Bijkomend een wifimodule apart.
Welke bewegingssensor gebruik je?

• Svends

• rens-br

rens-br

Die zit zo te zien fysiek tussen de voeding en de ledstrip. Op het moment dat er geen beweging plaatst vind, heeft de ledstrip geen spanning en kan je deze dus niet bedienen met de Mi Light afstandsbediening. Wat je wilt kan dus simpelweg niet met deze hardware.

Het kan eventueel wel werken met een losse bewegingsmelder, maar dan heb je ook een centraal regelsysteem nodig. Zoals bijvoorbeeld Domoticz of Home Assistant.

• Svends
Dacht al zoiets , bedankt voor de info alvast! :)

• ToFast
  • Laatst online: 25-05 19:05
ToFast schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 18:06:
[...]

De 5w zijn het oude type, de 4watt zijn rgbww trouwens. 5w komt wel op zo'n 450 lumen schat ik.
Er zijn nu net nieuwe 6w gu10 versies rgbww zag ik by the way :)

• nickfysiek1
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Heb de combinatie met domoticz opgegeven, dat heeft goed gewerkt met milighthub esp. Maar deze moest ik regelmatig opnieuw opstarten. Ook de pi, moest heel af en toe opgestart worden. Ik heb cw ww bulbs en ik kon ze met alexa enkel aan uit doen, percentage aanpassen. zegdWarm wit en koud wit wisselen lukte niet.
Heb nu 4 miboxers gekocht via ali, omdat je idd 1 nodig hebt per zone. Moet zeggen dat dit perfect werkt, reageert heel snel.
Voor de twijfelaars doen!
Heb ook de yt1 dewelke goed werkt, maar niet met google.

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-06 00:29

Yor

Yor1313#2571

mrwolf schreef op maandag 8 juni 2020 @ 15:03:
Ik heb een situatie waar ik niet uit kom. Ik heb de volgende Milight-producten:

- Mi-Light Wifi iBox Controller (iBox2)
- Mi-Light E27 6W RGB WW Led Bulb (AC86-265V) (oud)
- Milight E27 LED Lamp RGB+CCT 6W (RGB+ 2700K-6500K) (nieuw)
- 2.4G Wireless RF Control For RGB/Single Color Mi Light
- 2.4Ghz RGB+CCT 4 ZONE TOUCH PANEL WANDBEDIENING WIT

Dit is een combinatie van oud spul (sinds 2015) en nieuw spul (2020). Het doel is vrij simpel, ik wil beide lampen koppelen aan de wandbediening.
Het probleem is nu dat ik de oude lamp niet gekoppeld krijg aan de wandbediening. Tig keer geprobeerd te koppelen, zonder resultaat. De oude lamp laat zich echter wel prima koppelen aan de oude afstandsbediening, dus de lamp an sich is prima. Ook koppelen aan de app werkt prima.

De nieuwe lamp koppelt vervolgens zonder problemen met de wandbediening, de app én de oude afstandsbediening.

Alle onderdelen op zich werken dus prima, maar koppelen tussen de wandbediening en de oude lamp werkt niet. Geprobeerd op verschillende zones, maar de lamp reageert gewoon niet op koppelsignalen van de wandbediening.

Iemand nog een briljant idee, ik snap er even niks meer van. Is er een soort van compatibiliteits-issue met de oude serie lampen en de wandbediening?

edit: het koppelen van de oude lamp en de wandbediening probeer ik (uiteraard) door de stroom van de lamp af te halen, in te schakelen en direct één van de zoneknoppen op de wandbediening te selecteren.
Kijk eens of je de lamp niet eerst moet ontkoppelen? Ik had dat met een ledcontroller, die ik van group wilde wisselen.....

http://yor.minitroopers.com

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Yor schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 09:31:
[...]

Kijk eens of je de lamp niet eerst moet ontkoppelen? Ik had dat met een ledcontroller, die ik van group wilde wisselen.....
Uiteindelijk bleken de lampen niet compatible, toch te oud denk ik. Nieuwe lamp gekocht, en alles werkte gewoon zoals verwacht ;)

• jorismathijssen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:05
Sinds kort ben ik ook in de Milight (nu miboxer?) wereld gedoken. De termen die hier de afgelopen jaren zijn geroepen worden mij langzaam duidelijker.

Nu begrijp ik dat ik een Miboxer WL-Box1 heb aangeschaft. Blijkbaar is dit een vrij nieuwe gateway die bijna volledig via de (chinese) cloud lijkt te werken?

Ik vind het op dit moment lastig om hier meer en up to date informatie over te vinden. Iemand die misschien nieuws heeft over het benaderen/aansturen van deze gateway lokaal?

• rens-br

rens-br

jorismathijssen schreef op woensdag 2 september 2020 @ 21:29:
Iemand die misschien nieuws heeft over het benaderen/aansturen van deze gateway lokaal?
Helaas is er nog geen nieuws / informatie daarover te vinden.

• Maxmannl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 16:59
Zijn er meer mensen waarbij de downlights niet helemaal uit zijn als de lampen "uit" zijn. Staat dus nog wel spanning op.

Het is niet de nachtstand.

Heb bijvoorbeeld op mijn slaapkamer 4 downlights als ik de groep uitzet gaan er 2 volledig uit andere 2 blijven heel flauw branden. Je moet er echt op letten om het te zien maar in pikkedonker zie je het.

Iemand ook eventueel de oplossing :)

• rens-br

rens-br

Maxmannl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:52:
Zijn er meer mensen waarbij de downlights niet helemaal uit zijn als de lampen "uit" zijn. Staat dus nog wel spanning op.

Welke heb je precies?

• rmafficioli
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2022
Vandaag mijn WiFi GU10 ledspots in combinatie met 220V RGB+CCT 4 ZONE TOUCH PANEL ontvangen, maar heb problemen met het bevestigen van hey Touch Panel aan de wand. Aan de achterkant zit een zwart plaatje wat ik als eerste op de wand heb bevestigd, exact zoals staat afgebeeld op de beschrijving en zelfs even via YouTube wat zaken bekeken. Helaas heb ik toch problemen met het vastklikken van het frontje op de zwarte houder. Alleen de bovenkant klikt, maar vervolgens kan ik de onderkant niet dichtklikken. Alles geprobeerd zelfs omgedraaid. Iemand enig idee?

• Maxmannl
Fut 069

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-02 12:04
Maxmannl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:52:

Heb bijvoorbeeld op mijn slaapkamer 4 downlights als ik de groep uitzet gaan er 2 volledig uit andere 2 blijven heel flauw branden. Je moet er echt op letten om het te zien maar in pikkedonker zie je het.

Iemand ook eventueel de oplossing :)
Merk het hier wel eens met een paar FUT068, maar ik twijfel nog of ze echt branden of dat het plastic lichtgevend is. Lijkt alleen maar te gebeuren als ze lang hebben aan gestaan. Waar ik het zie gebeuren kan ik ze niet heel makkelijk volledig spanningsloos maken, behalve door de volledige groep uit te zetten in de meterkast. Maar daar zitten nog andere dingen op die dan down zouden moeten. Kun jij dat makkelijk testen?

• rr.kardol
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-07-2022
ik heb hier de fut103 4w gu10
in plafon zitten en een ledstrip achter het bed aangestuurd door een fut092 nu brand de ledstrip wel fel rood maar de gu10 spotjes niey rood te krijgen schijnen meer paars ?

iemand daar ervaring mee ?

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022

• Maxmannl
Tycoontje schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 17:56:
[...]

Merk het hier wel eens met een paar FUT068, maar ik twijfel nog of ze echt branden of dat het plastic lichtgevend is. Lijkt alleen maar te gebeuren als ze lang hebben aan gestaan. Waar ik het zie gebeuren kan ik ze niet heel makkelijk volledig spanningsloos maken, behalve door de volledige groep uit te zetten in de meterkast. Maar daar zitten nog andere dingen op die dan down zouden moeten. Kun jij dat makkelijk testen?
Stroom eraf, pikkedonker.
Dacht eerst dat plastic ook werd opgeladen net als glow in the dark maar is niet het geval.

• wieland99
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-05 22:44
Misschien kan iemand van jullie mij met volgend probleem helpen:
Ik heb 1 Wifi module van Miboxer en 2 ledstrips, elk op een controller (FUT038) aangesloten.

Beide controllers zijn momenteel aangesloten op "zone 1" via de app.
Ik wil graag elke ledstrip in een eigen zone plaatsen, maar het "unlinken" wil maar niet lukken...

Wat ik al gedaan heb:
- Bij ledstrip 1: stroom van controller afgehaald + aangesloten en direct op unlink drukken in de app
- Hetzelfde bij ledstrip 2
- De wifi module eens gereset maar met mijn account worden de zones direct terug herkend...

Iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen? Het lijkt zoiets simpel maar ik krijg het maar niet voor elkaar...

• rens-br

rens-br

@wieland99 hoelang heb je de stroom eraf gehaald?

• wieland99
rens-br schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:11:
@wieland99 hoelang heb je de stroom eraf gehaald?
Ik heb het wel 20x geprobeerd en zeker een aantal keer meer dan 10sec..
Of moet dit in de praktijk veel langer?

• rens-br

rens-br

wieland99 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:19:
[...]

Ik heb het wel 20x geprobeerd en zeker een aantal keer meer dan 10sec..
Of moet dit in de praktijk veel langer?
10 seconden zou ruim voldoende moeten zijn. Maar hou de strips eens één minuut van de stroom af. En welke wifi hub gebruik je precies?

• wieland99
rens-br schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:22:
[...]

10 seconden zou ruim voldoende moeten zijn. Maar hou de strips eens één minuut van de stroom af. En welke wifi hub gebruik je precies?
Ik heb zonet nog eens geprobeerd na zeker 10 min zonder stroom... Als ik op "unlink drukt" veranderd de kleur wel naar wit licht maar blinkt deze niet...
Ook toevoegen aan een andere zone zonder unlinken doet niets...

Als wifi module gebruik ik volgende:
WL-box 1
https://www.ledstripkonin...ule/#products_description

Bedankt voor de hulp alvast!

• rens-br

rens-br

wieland99 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:39:
[...]

Ik heb zonet nog eens geprobeerd na zeker 10 min zonder stroom... Als ik op "unlink drukt" veranderd de kleur wel naar wit licht maar blinkt deze niet...
Ook toevoegen aan een andere zone zonder unlinken doet niets...

Als wifi module gebruik ik volgende:
WL-box 1
https://www.ledstripkonin...ule/#products_description

Bedankt voor de hulp alvast!
Heel vreemd. Ik heb zelf geen ervaring met die controller. Heb je deze ook al een keer spanningsloos gemaakt?

• wieland99
rens-br schreef op donderdag 19 november 2020 @ 08:59:
[...]

Heel vreemd. Ik heb zelf geen ervaring met die controller. Heb je deze ook al een keer spanningsloos gemaakt?
Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik wou hem zelfs resetten maar de zones zijn blijkbaar gelinkt aan mijn account via de App. Dus vanaf ik terug inlog op de App staan de bestaande zones er terug in...

Iemand nog een idee wat ik kan proberen? 🤔

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Hallo,

Ik wil mijn milights inzetten als ''ambilight'' voor de pc.

Ben toe uitgekomen bij ''MiLight controller'', alleen deze wordt niet meer ondersteund en kan zelfs de pro versie niet meer aanschaffen. Zijn er alternatieven voor dit programma?

https://www.epocapp.eu/milight/#home

edit heb een ander programma ''Jasper goes to colorland'' gevonden, maar deze werkt niet goed met films. Licht is dan te donker.Resolutie 3840x210

http://www.jaspergoes.com/colorland/

@Pander

[Voor 28% gewijzigd door n0elite op 23-12-2020 18:43]

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• Pander
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 18:48
Dit is natuurlijk een buitengewoon vreemde resolutie. Dat zal wel niet kloppen, neem ik aan. Als dat géén fout is, dan is een hoog percentage van de pixels op je beeld zwart, en is het totaal geen wonder dat de gemiddelde helderheidswaarde laag is.
n0elite schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:06:
edit heb een ander programma ''Jasper goes to colorland'' gevonden, maar deze werkt niet goed met films. Licht is dan te donker.
De colorland app neemt de gemiddelde kleur en gemiddelde helderheid van alle pixels op het scherm.

Echter, wanneer je zwarte balken in beeld hebt, bijvoorbeeld wanneer je een 21:9 film speelt op een beeld met 16:9 resolutie, dan kun je in colorland de balken buiten de berekening stellen door de velden "top/bottom offset" (en eventueel "left/right offset") aan te passen om zodoende de gemiddelde helderheid niet laag te laten uitvallen.

Het feit dat je enkel meldt dat de helderheid niet naar wens is, doet me vermoeden dat het ding precies doet waarvoor ik het ooit geschreven heb.

Tenslotte ben ik lichtelijk allergisch voor mensen die de instructies niet lezen, vervolgens jáááren later roepen dat iets niet werkt en doodleuk mijn naam erbij kwakken. Succes ermee.

• rr.kardol
iemand ervaring met de wl-box1

hij blijft op sys knipperen en krijg hem niet in link modus
3sec set button werkt niet
5sec set buttot werkt ook niet

• Maxmannl
rr.kardol schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:25:
iemand ervaring met de wl-box1

hij blijft op sys knipperen en krijg hem niet in link modus
3sec set button werkt niet
5sec set buttot werkt ook niet
Probeer het IPadres te achterhalen en log in op de webinterface.

• rr.kardol
probleem is hij wil niet connecten dus kan hem ook nergens vinden

• DarkAllMan
  • Laatst online: 16:34
rr.kardol schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 00:03:
probleem is hij wil niet connecten dus kan hem ook nergens vinden
Bedoel je dat hij niet wil connecten met je WIFI?
Dat is een heel ander probleem dan.....

Ik dacht niet connecten met de app of lamp. Dan kun je via je router het ip adres wel achterhalen.........

• j0eyv
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05 14:12
Maxmannl schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:01:
[...]

Probeer het IPadres te achterhalen en log in op de webinterface.
De wl-box1 heeft geen webinterface.

• j0eyv
n0elite schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:06:
Hallo,

Ik wil mijn milights inzetten als ''ambilight'' voor de pc.

Ben toe uitgekomen bij ''MiLight controller'', alleen deze wordt niet meer ondersteund en kan zelfs de pro versie niet meer aanschaffen. Zijn er alternatieven voor dit programma?

https://www.epocapp.eu/milight/#home

edit heb een ander programma ''Jasper goes to colorland'' gevonden, maar deze werkt niet goed met films. Licht is dan te donker.Resolutie 3840x210

http://www.jaspergoes.com/colorland/

@Pander
Ik ben zoekende naar zoiets als dit voor mijn TV. Hoe praat een losstaande TV tegen de software/ibox? Of werkt dit alleen als je de video afspeelt via de computer?

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
j0eyv schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:02:
[...]

Ik ben zoekende naar zoiets als dit voor mijn TV. Hoe praat een losstaande TV tegen de software/ibox? Of werkt dit alleen als je de video afspeelt via de computer?
Ik heb mijn pc aangesloten op mijn tv (LG E8). Als software gebruik ik nu ''Jasper Goes' colorland''.

Dit is een programmatie wat je beeld analyseert en dan de gemiddelde kleur commando's doorstuurt naar mijn wifi controller (milight v6 lamp). Op de controller heb ik 2 12-watt milight-lampen gekoppeld achter mijn tv staan.

Werkt prima en erg fijn met films (in MPC) en games (Borderlands 3/ Fifa), vooral 's avonds omdat overdag de lampen wat te zwak zijn. Helaas heeft het ''jasper goes colorland'' programma geen dag stand of iets dergelijks.

Het werkt dus niet als standalone programma oid, de content moet via de pc worden afgespeeld. Het werkt dus niet met een mediabox of digitale tv via CL. Ook werkt het niet met bepaalde apps die drm hebben. Bijvoorbeeld Netflix app op windows.

[Voor 12% gewijzigd door n0elite op 26-01-2021 15:49]

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 15:31
Zijn de eerst serie lampen nog aan te sturen met de nieuwe miboxer dit compatible is met Google Home?

Momenteel verbonden met deze controller:

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 23:20
Zijn alle mi-light producten wel compatibel?

Ik heb een mi-light light-strip controller (Y2LS) gekocht en krijg deze helaas niet aan de praat met de mi-light 3.0 app of met de mi-light smart panel remote (B3). Wel lukt het met de mi-light cloud app welke me geadviseerd wordt om te gebruiken door de fabrikant.

Ik heb geprobeerd om de iBox1 (waar de andere mi-light lampen aan gekoppeld zitten) dan maar toe te voegen aan deze mi-light cloud app. Deze wordt wel gevonden in de app alleen is daarna niet zichtbaar...

Ik zou graag al mijn lampen in dezelfde app willen bedienen of dit in mi-light 3.0 is of de mi-light cloud app maakt niet zo veel uit.

• rens-br

rens-br

LLEEDD schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:30:
Zijn alle mi-light producten wel compatibel?

Ik heb een mi-light light-strip controller (Y2LS) gekocht en krijg deze helaas niet aan de praat met de mi-light 3.0 app of met de mi-light smart panel remote (B3). Wel lukt het met de mi-light cloud app welke me geadviseerd wordt om te gebruiken door de fabrikant.
Ik kom die controller helemaal niet tegen als ik de website bekijk. Heb je wat meer informatie van die controller?

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 01:34
@rens-br ,

hij heeft de YL2S!
@LLEEDD

De YL2S werkt alleen met de cloud-app
De B3 kan niet aan die Y2LS gekoppeld worden.

Zie: http://futlight.com/light/download.html

who put a "stop payment" on my reality check

• nickfysiek1
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
hier hangen overal ww cw bulbs 9w. alles werkt met stembediening met miboxer. ik heb ook een aantal wandbedieningen en een hanheld remote. ik kocht er nog 1 bij met 8 zones. bij een aantal bulbs wil hij niet linken. zijn allemaal dezelfde lampen. wel in 2x gekocht. zou er een oudere versie zijn die niet meer werken?

• r4mpie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 09:40
Ik heb net een miboxer 2,4Ghz gateway (WL-box1) aangekocht om te koppelen met mijn bestaande led-verlichting.

Deze bestaat uit
- 1 ledstrip aangesloten via transfo en aangestuurd via 1 FUT036
- 4 ledstrips aangesloten via transfo en aangestuurd via 1 FUT036
- Afstandsbediening is een FUT007

Ik heb de Gateway gekoppeld aan mijn WiFi-netwerk en bij het toevoegen van een nieuw apparaat kan ik de afstandbediening kiezen met type FUT007.

Als ik echter de zones wil koppelen, steek ik 1 van de LEDs aan en klik op link in de applicatie, maar er gebeurd verder niets. Ik heb de gateway al gekoppeld aan verschillende telefoons, echter steeds met hetzelfde resultaat.
Ik heb de transfo ook al eens zonder stroom gezet zodat zowel de LED-strip als de FUT036 zonder stroom zaten, echter brengt dit geen oplossing.

Iemand een idee wat de oorzaak en eventueel oplossing kan zijn?

• jvanvliet
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:32
Hoii allemaal,

ik probeer een controller te zoeken voor deze ledstrip https://ibb.co/THVdK2Q zou daar de CCT of FUT035 geschikt voor zijn?

ik hoor het graag!

• rens-br

rens-br

jvanvliet schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:16:
Hoii allemaal,

ik probeer een controller te zoeken voor deze ledstrip https://ibb.co/THVdK2Q zou daar de CCT of FUT035 geschikt voor zijn?
Volgens mij is het een Cold white + Warmt White controller. Dus elke CCT controller gaat daarmee werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ameliusvtwil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:43
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Ik heb vandaag al m’n spullen ontvangen. WL-box1 van MiBoxer en mi-light fut036 en de MiBoxer B3. Nu probeer ik te linken met de app en de B3 maar er gebeurd niets. Nu heb ik in huis ook al een ibox2 met de Mi-Light app en als ik hem daarmee probeer te linken werkt het wel. Ik kan alleen niet unlinken. Werkt Mi-Light en MiBoxer niet samen? Is er geen compatibiliteit tussen de oude en nieuw generatie? Terwijl de producten dezelfde naam hebben..

Ik ga ook een kijken of ik hem kan linken met m’n Mi-light T4

Ik hoor graag of hier meer mensen last van hebben.
r4mpie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:30:
Ik heb net een miboxer 2,4Ghz gateway (WL-box1) aangekocht om te koppelen met mijn bestaande led-verlichting.

Deze bestaat uit
- 1 ledstrip aangesloten via transfo en aangestuurd via 1 FUT036
- 4 ledstrips aangesloten via transfo en aangestuurd via 1 FUT036
- Afstandsbediening is een FUT007

Ik heb de Gateway gekoppeld aan mijn WiFi-netwerk en bij het toevoegen van een nieuw apparaat kan ik de afstandbediening kiezen met type FUT007.

Als ik echter de zones wil koppelen, steek ik 1 van de LEDs aan en klik op link in de applicatie, maar er gebeurd verder niets. Ik heb de gateway al gekoppeld aan verschillende telefoons, echter steeds met hetzelfde resultaat.
Ik heb de transfo ook al eens zonder stroom gezet zodat zowel de LED-strip als de FUT036 zonder stroom zaten, echter brengt dit geen oplossing.

Iemand een idee wat de oorzaak en eventueel oplossing kan zijn?

• GabeNewell333
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-05 10:10
rcbadboy schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:45:
iemand dit probleem al gehad met de nieuwe MIboxer wlbox1.
Nieuw uit de doos.
sys blinkt.
Miboxer app geinstaleerd.
Wannner ik een device wil toevoegen zegt de app
"Smartphone doesnt link wifi now."
Ben geconecteerd op een 2.4 ghz wifi signaal met de gsm.

grts

Edit geprobeerd met een andere iphone waarbij ik locatie wel heb toegelaten als altijd en direct geconecteerd??
1. Gebruik een access point die 2,4ghz uitzendt.
2. iOS: deel je eenmalig je locatie aan app miboxer
Hier zou die al moeten werken.
3. Extra: eventueel WPA + WPA2 gebruiken
4. Extra: gebruik geen mesh routers die zelf van frequentie kiezen: Tp-link deco zal bijvoorbeeld niet werken.

Ik heb ledstripkoning ingelicht. Zij wisten er ook niks van omdat zij met Android werken

• Maarten_klusser
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 17-06-2021
*knip* Spam.

[Voor 91% gewijzigd door rens-br op 17-06-2021 15:49]

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik kan met geen mogelijkheid meer mijn milight lampen verbinden met mijn remote.

Ik heb de oude limitless/milight lampen (versie 1 denk ik) Ik kon hem altijd met de remote bedienen. Vroeger kon ik ze resetten door de lamp 2/3 keer snel aan en uit te doen dan ging hij knipperen en kon ik op 1 / 2 / 3 / 4 1 van de 4 zones op | klikken om hem te verbinden. Als je niks deed ging de lamp op rood. wat dus blijkbaar laatst gebeurde.

Nu kan ik de lampen aan en uit klikken wat ik wil maar met geen mogelijkheid komt hij in de binding proces. ook als ik 100% zeker de stroom van de lamp heb door hem fysiek los te draaien komt hij niet tot binden.

Ik heb ook andere methodes geprobeerd die overal nu ineens op internet staan die werken met nieuwe types lampen. Dus binnen 1 seconde op de | klikken werkt logischerwijs ook niet en dat heeft ook nooit zo gewerkt.

Erg frustrerend want nu heb ik een set lampen waar ik niks mee kan. Ik kan ook nergens meer de originele milight app vinden die zou moeten werken met mijn lampen. Alleen de V3 app maar die is niet compatible met mijn lampen.

Heeft iemand suggesties?

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-02 12:04
kaasaanfiets schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 23:53:
Erg frustrerend want nu heb ik een set lampen waar ik niks mee kan. Ik kan ook nergens meer de originele milight app vinden die zou moeten werken met mijn lampen. Alleen de V3 app maar die is niet compatible met mijn lampen.
Hier staan in elk geval links naar de 2.0 app voor zowel iOS als Android: https://www.futlight.com/light/download.html

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:09
Heeft iemand nog een Tip om aan een oude FUT016 te komen?
Op Snelle-Ome-Ali heeft niemand er meer en verder krijg ik geen (mega shady of zwaar overpriced, lees 3x de prijs) websites gevonden die het verkopen.

De FUT016 is een E27 9W RGBWW lamp.
Ik ben specifiek op zoek naar dit oudere model, omdat de nieuwere FUT012 FUT105 15-18mm langer en 14mm breder zijn. Met de nieuwere modellen past de lampenkap er niet meer op.

• Fijnisdat
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 14:47
Toevallig (dat gebeurt vaak op internet ;) ) kwam ik de MI Light series tegen.

Daarmee heb ik (4-10-2021) de woonkamer voorzien van:
3 x E27 Kleur 9 Watt lampen à € 14,95
5 x E27 Kleur 6 Watt lampen à € 10,95
Wifi hub voor € 24,95
Afstandsbediening voor 8 lampen voor € 16,95
Deze laatste is zeldzaam handig, meestal zie je maar 4 als mogelijkheid.
https://www.ledgigant.nl/...iening-8-zone-rgbcct.html

Adres: was milightwinkel.nl in Weesp, nu: https://www.ledgigant.nl/.

Aansluiten en app gebruiken is een fluitje van een cent, net als de afstandsbediening afregelen.

[Voor 15% gewijzigd door Fijnisdat op 17-11-2021 20:05]

• Fijnisdat
diefightdie schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:09:
Op Snelle-Ome-Ali heeft niemand er meer en verder krijg ik geen (mega shady of zwaar overpriced, lees 3x de prijs) websites gevonden die het verkopen.

Ik ben specifiek op zoek naar dit oudere model, omdat de nieuwere FUT012 FUT105 15-18mm langer en 14mm breder zijn. Met de nieuwere modellen past de lampenkap er niet meer op.
Heb je hier al eens gevraagd : https://www.milight-nederland.nl/nl/search/
of hier: https://www.ledgigant.nl/

• Fijnisdat
diefightdie schreef op woensdag 1 september 2021 @ 17:09:

https://www.superlighting...led-light-bulb-p-940.html al geprobeerd?

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 15:31
mpx200_05 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:43:
Zijn de eerst serie lampen nog aan te sturen met de nieuwe miboxer dit compatible is met Google Home?
[Afbeelding]
Momenteel verbonden met deze controller:
[Afbeelding]
Contact opgenomen met Futlight en dit was het antwoord:

Thank you for reaching out.

and yes, they are compatible with each other.

Best Regards,
Steve
Sales
www.futlight.com, www.miboxer.com
Contact marketing manager if need more assistance.
marketingmanager@futlight.com

Add: 2 floor Building 4, Good Mind industry,No.68 Chao Yang Road, Yan Luo street, Bao an district, Shen Zhen, China
Mobile Phone & Whatsapp: 0086 13802702464
Wechat: 18025341955
Tel: + 86-0755-23208814 ext 8025

• j0eyv
Gaat tijd worden voor voor een WL-BOX die alexa gestuurd is per groep/zone ipv alles. Kan momenteel alleen alles tegelijk bedienen. Gebruik het ook alleen voor aan/uit maar alexa vragen om bijv. Zone 1 uit te doen en niet meteen alles zou handig zijn.

//edit

Hmm.. kan de zb-box1 dat?

[Voor 7% gewijzigd door j0eyv op 16-01-2022 14:55]

• Fijnisdat
Ik kan met bovenstaandeafbeelding alles aan/uit maar ook per apparaat bedienen

• j0eyv
Fijnisdat schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:14:
Ik kan met bovenstaandeafbeelding alles aan/uit maar ook per apparaat bedienen
Welke bovenstaande apparaat? Je bedoelde toch niet de FUT089 afstandbediening? Want dat is alles behalve waar ik op doel. Ik heb het over de alexa integration.

• Fijnisdat
j0eyv schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:01:
[...]

Welke bovenstaande apparaat? Je bedoelde toch niet de FUT089 afstandbediening? Want dat is alles behalve waar ik op doel. Ik heb het over de alexa integration.
Inzake de Alexa heb ik helaas voor je geen ervaring

• tvbruwae
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-05 23:57
Ik heb al een jaar enkele FUT036 dimmers op overschot. Ik wilde die nu gaan gebruiken en laten aansturen door een vaste controller en schafte daarvoor een B3 model aan (RGB controller). Ik krijg echter die dimmers niet gekoppeld aan die controller, terwijl ik alles doe wat in de handleiding staat. Zijn die 2 wel compatibel of heb ik de verkeerde controller besteld?

• r.marijnissen
  • Laatst online: 20-04 22:00

r.marijnissen

sapphire512mb

Iemand ervaring met de GLEDOPTO Zigbee naar RF signaal converter voor Mi-Light en Philips hue?

Ofwel hiermee kun je je milight lampen aan je hue bridge koppelen en bedienen via hue app.

Begrijp eruit dat 1 zon converter heel veel lampen kan aansturen maar allemaal in dezelfde zone.

Wil je b.v 2 zones dan heb je 2 converters nodig.

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

j0eyv schreef op zondag 16 januari 2022 @ 14:51:
Gaat tijd worden voor voor een WL-BOX die alexa gestuurd is per groep/zone ipv alles. Kan momenteel alleen alles tegelijk bedienen. Gebruik het ook alleen voor aan/uit maar alexa vragen om bijv. Zone 1 uit te doen en niet meteen alles zou handig zijn.

//edit

Hmm.. kan de zb-box1 dat?
Beetje late reactie, maar als ik het zo lees kan inderdaad die nieuwe zigbee box dat wel per lamp/zone. Alleen werkt dat dan weer alleen met de nieuwe zigbee 3.0 lampen en niet met de oude lampen. Dat is dan weer een kostbare exercitie om alle lampen in huis te gaan vervangen.

Mijn ibox2 (die wel aan domoticz te koppelen is en die ik nu gebruik voor automatisering) is gesneuveld, dus die nieuwe zigbee controller leek mij ook wel wat. Uiteindelijk toch maar gekozen om een nieuwe ibox2 te bestellen.

Als experiment heb ik ook nog een WL-Box1 gekocht een tijd terug en daar heb ik alle buitenlampen op aangesloten. Dus die kan ik dan wel met google home bedienen (maar dus alleen als 1 zone) al is dat meer een gimmick omdat ik ze nu gewoon ingesteld heb via google dat ze een uur na zonsondergang aan gaan en een half uur voor zonsopkomst weer uit gaan...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• j0eyv
Sandyman538 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 23:13:
[...]

Beetje late reactie, maar als ik het zo lees kan inderdaad die nieuwe zigbee box dat wel per lamp/zone. Alleen werkt dat dan weer alleen met de nieuwe zigbee 3.0 lampen en niet met de oude lampen. Dat is dan weer een kostbare exercitie om alle lampen in huis te gaan vervangen.

Mijn ibox2 (die wel aan domoticz te koppelen is en die ik nu gebruik voor automatisering) is gesneuveld, dus die nieuwe zigbee controller leek mij ook wel wat. Uiteindelijk toch maar gekozen om een nieuwe ibox2 te bestellen.

Als experiment heb ik ook nog een WL-Box1 gekocht een tijd terug en daar heb ik alle buitenlampen op aangesloten. Dus die kan ik dan wel met google home bedienen (maar dus alleen als 1 zone) al is dat meer een gimmick omdat ik ze nu gewoon ingesteld heb via google dat ze een uur na zonsondergang aan gaan en een half uur voor zonsopkomst weer uit gaan...
Ik heb hem voor de lol besteld. De ibox2 en wlbox1 heb ik al voor hetzelfde idee (scheduled on/off op momenten). Als de lampen echt vervangen moeten worden heb ik een probleem. Dat zijn er iets te veel. Zijn er al een stuk of 25 alleen in de woonkamer.

• Ant86
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 16:08
Sinds vandaag heb ik de Miboxer aangeschaft om zo mijn lampen en ledstrips te bedienen met de Google Hub. Dit werkt prima! Ik wil alleen de ledstrips niet via de Miboxer bedienen dus unlinken. Maar dit lukt op geen enkele wijze. Iemand een suggestie?

Ook de lampen unlinken is me trouwens nog niet gelukt. Dus het lijkt dat de hele unlink niet werkt. Ik gebruik remote fut096/B3/T3 in de app.

Als iemand een manier weet om alle configuraties te wissen vind ik het ook prima. Dan link ik gewoon de ledstrips niet meer.

EDIT: Heb het kunnen oplossen door een de remote aan te passen. Heb nu op de fut092/B4/T4 de lampen opnieuw gelinkt en de ledstrips niet. Zolang ik in Miboxer deze afstandbediening heb geslecteerd, zal de voicecontrol niet de ledstrips ook bedienen.

[Voor 53% gewijzigd door Ant86 op 10-02-2022 11:29. Reden: Oplossing]

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 15:50
Hallo nerds.

Ik heb in 2017 een boel Milight lampen gekocht, vooral FUT103 spotjes (4W, GU10, rgb+cct). Daarbij ook een FUT092 afstandsbediening. Werkt allemaal prima.

Nu is het 2022 en wil ik een paar lampen toevoegen. Dus ik bestel meer van dezelfde FUT103 spotjes (en een ledstripcontroller) en een FUT089 afstandsbediening met 8 groepen, zodat ik de nieuwe lampen in nieuwe groepen kan plaatsen.

Het eerste wat opvalt is dat je overal nu de merknaam Mi-Boxer ziet ipv enkel Mi-Light. En het tweede is dat er op het doosje nu ineens een EU energielabel zit en een TÜV keurmerk, ookal heb ik deze toch echt van AliExpress gehaald en niet van een van de vele Nederlandse verkopers.

Dus ik pak uit, doe de spotjes in het armatuur, en wil alles koppelen met de nieuwe afstandsbediening. Wat blijkt, alleen de nieuwe spotjes luisteren naar de nieuwe afstandsbediening!

De oude afstandsbediening werkt wel met alle oude en nieuwe spotjes samen. Maar die heeft slechts 4 groepen. Niet het einde van de wereld, maar 8 groepen is wel fijn. En de knopjes van de nieuwe afstandsbediening zijn veel fijner.

Weet iemand of er zoiets bestaat als software upgrades voor onze lampen? Of een software downgrade voor de afstandsbediening? Of een andere oplossing, anders dan een stuk of 15 prima werkende spotjes vervangen TWV ruim €150 totaal?

Edit: ik overweeg om op twee plaatsen in huis een wandpaneeltje met 4 groepen te hangen. Zo kan ik alsnog aan 8 groepen totaal komen. Maar alsnog zou ik het fijn vinden om óók dezelfde 8 groepen op de afstandsbediening te hebben.

Oplossingen met de wifi-bridge en apps en smartphones zullen er ongetwijfeld zijn, maar ik vind smartphones maar niks. Daarnaast, de oude wifi-bridge doet ook maar 4 groepen en ik heb nog geen nieuwere gezien. Ik kan er wel twee naast elkaar zetten maar dat is ook stom.

En ik ken [ESP8266 Mi-Light Hub] Ervaringen & Discussie ook wel maar dat heb ik nog niet werkend gehad. Is de moeite waard om nog eens tijd in te steken.

[Voor 20% gewijzigd door Peetz0r op 22-03-2022 10:27]

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:29

Sandyman538

SandstorM [148839]

Peetz0r schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:24:
Hallo nerds.

Ik heb in 2017 een boel Milight lampen gekocht, vooral FUT103 spotjes (4W, GU10, rgb+cct). Daarbij ook een FUT092 afstandsbediening. Werkt allemaal prima.

Nu is het 2022 en wil ik een paar lampen toevoegen. Dus ik bestel meer van dezelfde FUT103 spotjes (en een ledstripcontroller) en een FUT089 afstandsbediening met 8 groepen, zodat ik de nieuwe lampen in nieuwe groepen kan plaatsen.

Het eerste wat opvalt is dat je overal nu de merknaam Mi-Boxer ziet ipv enkel Mi-Light. En het tweede is dat er op het doosje nu ineens een EU energielabel zit en een TÜV keurmerk, ookal heb ik deze toch echt van AliExpress gehaald en niet van een van de vele Nederlandse verkopers.

Dus ik pak uit, doe de spotjes in het armatuur, en wil alles koppelen met de nieuwe afstandsbediening. Wat blijkt, alleen de nieuwe spotjes luisteren naar de nieuwe afstandsbediening!

De oude afstandsbediening werkt wel met alle oude en nieuwe spotjes samen. Maar die heeft slechts 4 groepen. Niet het einde van de wereld, maar 8 groepen is wel fijn. En de knopjes van de nieuwe afstandsbediening zijn veel fijner.

Weet iemand of er zoiets bestaat als software upgrades voor onze lampen? Of een software downgrade voor de afstandsbediening? Of een andere oplossing, anders dan een stuk of 15 prima werkende spotjes vervangen TWV ruim €150 totaal?

Edit: ik overweeg om op twee plaatsen in huis een wandpaneeltje met 4 groepen te hangen. Zo kan ik alsnog aan 8 groepen totaal komen. Maar alsnog zou ik het fijn vinden om óók dezelfde 8 groepen op de afstandsbediening te hebben.

Oplossingen met de wifi-bridge en apps en smartphones zullen er ongetwijfeld zijn, maar ik vind smartphones maar niks. Daarnaast, de oude wifi-bridge doet ook maar 4 groepen en ik heb nog geen nieuwere gezien. Ik kan er wel twee naast elkaar zetten maar dat is ook stom.

En ik ken [ESP8266 Mi-Light Hub] Ervaringen & Discussie ook wel maar dat heb ik nog niet werkend gehad. Is de moeite waard om nog eens tijd in te steken.
Zelf heb ik hier al tijden de FUT089 icm met de oudere spotjes. Lijkt me gek dat dit niet zou werken. Misschien dat er teveel gekoppelde apparaten aan de spotjes zitten? Ik geloof dat er maximaal 3 apparaten gekoppeld kunnen zijn aan een lamp. Dus altijd handig om andere controllers eerst te unlinken voordat je ze aan een nieuw apparaat gaat koppelen

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 15:50
Sandyman538 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:32:
[...]

Zelf heb ik hier al tijden de FUT089 icm met de oudere spotjes. Lijkt me gek dat dit niet zou werken. Misschien dat er teveel gekoppelde apparaten aan de spotjes zitten? Ik geloof dat er maximaal 3 apparaten gekoppeld kunnen zijn aan een lamp. Dus altijd handig om andere controllers eerst te unlinken voordat je ze aan een nieuw apparaat gaat koppelen
Nope, er is maar 1 ander ding gekoppeld, en dat is die afstandsbediening.

Aan een deel van mijn lampen is ook nog een wifi bridge gekoppeld die ik niet meer gebruik, maar ook bij de lampen waarbij die nooit gekoppeld geweest is heb ik hetzelfde probleem.

Ondertussen heb ik nogmaals de ESP8266+NRF24 geprobeerd met iets meer succes deze keer :) Moet ik later nog verder naar kijken.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-06 08:09
Net door het topic geworsteld maar kon niet per se mijn vraag vinden, of wellicht niet in dezelfde hoedanigheid als dat ik zoek.

Ik was benieuwd of er een product is die als inbouwschakelaar, de oude fysieke knoppen kan vervangen.
De lamp boven de eettafel is een lange Ledlamp die ik niet kan/ga vervangen voor E27 lampen.
Het zou voor de WAF fijn zijn als het oude schakelpunt word vervangen voor een milight inbouwdoos (1schakelpunt fysiek, de rest gewoon via wifi).

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Marc_c
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 12-04-2022
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen...
Ik heb een mi boxer 4 kanaals 220 gevoede controler waar ik rgbww strips mee aanstuur.
In deze setup blijft de voeding van de rgbstrip permanent onder spanning staan want is het de ontvangstunit die daar achter staat die de rgb strip schakelt.
Gaat zo´n voeding geen verbruik hebben, al is het minimaal. Wat ifv levensduur.
Bestaat er geen schakelmodule die op hetzelfde kanaal via de mi boxer kan worden aangestuurd en waarbij de voeding kan afgeschakeld worden.
Probleem is dat ik het bos door de bomen niet meer zie tussen de compabiliteit van verschillende Smart systemen.
Pagina: 1 ... 36 37 38 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee