[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Heb maar even een mailtje aan gewaagd waarom optie 2 en 3 nagenoeg hetzelfde zijn, maar waarbij je aan optie 3 eigenlijk niks hebt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

Ik blijf lekker wachten op de camera(s). :+

• Vespa
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 08:26
Beste mevrouw, meneer XXXXXXXX,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling met ordernummer 201509-00XXXXXXX.

Bij BCC krijgt u altijd de beste prijs. Soms is een prijs echter te mooi om waar te zijn, en ook al is deze het gevolg van een fout aan onze kant, wij komen onze belofte natuurlijk na: Wij leveren u de Canon EOS 750d voor de te lage prijs.

Omdat deze lage prijs heeft geresulteerd in erg veel bestellingen, is de voorraad momenteel ontoereikend. Wij zullen de beschikbare exemplaren in volgorde van bestellen uitleveren aan onze klanten. Helaas is er voor uw bestelling geen exemplaar meer beschikbaar. Daarom willen wij u de volgende mogelijkheden voorstellen:

1. Wachten tot de camera bij ons binnen is. Wij hebben helaas geen enkel zicht op wanneer de camera weer beschikbaar is, waardoor uw bestelde exemplaar lang op zich kan laten wachten.

2. Uw bestelling annuleren.U ontvangt het aankoopbedrag van ons retour en ter compensatie voor het ongemak een BCC Cadeaukaart met een waarde van 50,-.

3. Uw bestelling annuleren. U ontvangt ter compensatie voor het ongemak in plaats van uw aankoopbedrag een BCC Cadeaukaart met een waarde van 400,-.

U kunt uw keuze eenvoudig aan mij doorgeven door een reply te sturen op deze e-mail.

Ik verneem het graag van u.

Met vriendelijke groet,

*knip*
manager Customer Service

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 15:23 ]

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
Señor Sjon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:12:
Heb maar even een mailtje aan gewaagd waarom optie 2 en 3 nagenoeg hetzelfde zijn, maar waarbij je aan optie 3 eigenlijk niks hebt.
Als daar nu 450 of 500 had gestaan idd..

Lastig.. aangezien er geen idee is wanneer ik de camera kan verwachten; een paar weken, een paar maanden..
Duurt het te lang eer ik 'm ontvang, zal ie de verkoop ingaan na ontvangst. Maar als er komende maanden 100+ van deze op mp komen te staan, dan ben ik wss beter af met 50 euro shoptegoed in het handje :)

[ Voor 20% gewijzigd door henri86 op 24-09-2015 15:24 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Als men emails plaatst, anonimiseer deze dan ook mbt de personeelsnamen. En check eerst of de email al geplaatst is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• BPP

BPP

henri86 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:22:
[...]

Als daar nu 450 of 500 had gestaan idd..

Lastig.. aangezien er geen idee is wanneer ik de camera kan verwachten; een paar weken, een paar maanden..
Mocht dat te lang duren dan annuleer ik hem alsnog. Een 50 euro cadeaukaart kan mij echt aan mijn reet roesten. De 750 is een redelijk recent model, neem aan dat BCC hem op den duur gewoon als voorraad op de website wil hebben.

• .SnifraM
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Misschien waren jullie dan eerder en staan jullie nog wel in de queue?

lol+lol=hihi

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Ik heb de mail wel ontvangen, en twijfel.
Ben de camera echt niet nodig heb een D700, maar ik kon deze prijsfout niet laten lopen vond ik en vandaar mijn bestelling.
Dus annuleren geld terug en € 50 euro overhouden aan de fout van BCC lijkt me de meest logische, ff over nadenken....

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kunnen de ongeduldige mensen de "ik ook" (of beter gezegd "ik ook niet") posts achterwege laten? Geduld is het motto, wacht op de email en check je spambox. Of je belt BCC.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 16:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
GRUMBLER schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:11:
Ik heb de mail wel ontvangen, en twijfel.
Ben de camera echt niet nodig heb een D700, maar ik kon deze prijsfout niet laten lopen vond ik en vandaar mijn bestelling.
Dus annuleren geld terug en € 50 euro overhouden aan de fout van BCC lijkt me de meest logische, ff over nadenken....
Zelfde situatie als voor mij, heb ook een 700d en dit leek mee een mooie goedkope upgrade. Ik wacht rustig af en kies dus voor 1.

Communicatie kan beter, maar wel netjes opgelost!
BPP schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:24:
[...]

Mocht dat te lang duren dan annuleer ik hem alsnog. Een 50 euro cadeaukaart kan mij echt aan mijn reet roesten. De 750 is een redelijk recent model, neem aan dat BCC hem op den duur gewoon als voorraad op de website wil hebben.
Idd. Als het nu echt enorm lang duurt, >2+ mnd voor mij, dan annuleer ik of vraag een andere optie als het vooruitzicht onbekend blijft.

[ Voor 29% gewijzigd door paulus_01 op 24-09-2015 16:37 ]

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik ga over maandje op vakantie dus wacht nog ff af. Zit er een termijn op deze aanbieding?

Hier staat wat

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 17:21
BLACKfm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:10:
Er zijn genoeg BCC winkels, hebben ze die camera's daar niet gewoon in de vitrine liggen? Lijkt me dat je ook prima met je ordernummer naar een winkel kunt gaan met 'Ik haal het wel op, scheelt jullie weer verzendkosten en er liggen hier toch 3 dozen op het schap'... Wie gaat er eerst? :P
Nou, bij de BCC in Arnhem hoef je het iig niet te proberen. Van alle Canon D serie camera's die er opgesteld stonden was er 1 plek angstvallig leeg (leeg steuntje waar ze op staan) die kwa typenummer best eens de 750D had kunnen zijn (ze stonden van goedkoop naar duur).

Maargoed, die plek kan niet eeuwig leeg blijven... Gewoon eens in de zoveel tijd controleren. Maar voor nu maar even afwachten op de levering.

Litebit.eu voorraad check :).

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
BLACKfm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:17:
[...]

Nou, bij de BCC in Arnhem hoef je het iig niet te proberen. Van alle Canon D serie camera's die er opgesteld stonden was er 1 plek angstvallig leeg (leeg steuntje waar ze op staan) die kwa typenummer best eens de 750D had kunnen zijn (ze stonden van goedkoop naar duur).

Maargoed, die plek kan niet eeuwig leeg blijven... Gewoon eens in de zoveel tijd controleren. Maar voor nu maar even afwachten op de levering.
Klopt, als je mijn post van een tijdje terug leest dan zie je dat ik precies hetzelfde had opgemerkt. En dit was niet in de BCC van Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Snoop schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:45:
[...]

Klopt, als je mijn post van een tijdje terug leest dan zie je dat ik precies hetzelfde had opgemerkt. En dit was niet in de BCC van Arnhem
Die? Haal ik er niet als zodanig uit, maar hoe dan ook zou het een bevestiging zijn van het gezegde.

Wellicht hebben ze alle modellen die nog wel in de showroom stonden ook gewoon verzonden. De mensen die dus iets ontvangen moeten maar even nakijken of ze geen show model krijgen.
Voor die prijs en met garantie op zich nog geen probleem, maar ze moeten niet de kantjes er van af gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 30augustus is er absoluut geen voorraad 750d's geweest. Ik was namelijk serieus opzoek naar een 750d. Ik ben in de winkels geweest en kreeg van de verkoper toen het advies om online te bestellen. Levertijd van 5 tot 10 dagen zou kloppen. En ook over de prijs zei hij 'gewoon bestellen'. Ik heb zijn advies gevolgd. Daarom was ik ook redelijk pissig dat het zo lang duurde en alles zo onduidelijk was. Ik was namelijk bereid om er de volle pond voor te betalen als ik hem maar voor de vakantie had. Uiteindelijk is de onzekerheid en camera loos de vakantie in te gaan beloond Door de BCC waarvoor dank. Wel zou wat openheid van zaken een hoop frustraties schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
BLACKfm schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:18:
[...]

Die? Haal ik er niet als zodanig uit, maar hoe dan ook zou het een bevestiging zijn van het gezegde.

Wellicht hebben ze alle modellen die nog wel in de showroom stonden ook gewoon verzonden. De mensen die dus iets ontvangen moeten maar even nakijken of ze geen show model krijgen.
Voor die prijs en met garantie op zich nog geen probleem, maar ze moeten niet de kantjes er van af gaan lopen.
Verrek, ik dacht dat ik er hier iets over gezegd had, maar het had ook op Pepper kunnen zijn. In ieder geval was mij iets soortgelijks opgevallen in een andere BCC winkel. Zag er heel verdacht uit. Het was een opvallende "lege plek in het schap" om het zo maar te zeggen. Bij mij schoot dus exact dezelfde gedachte door mijn hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:33:
Sinds 30augustus is er absoluut geen voorraad 750d's geweest. Ik was namelijk serieus opzoek naar een 750d. Ik ben in de winkels geweest en kreeg van de verkoper toen het advies om online te bestellen. Levertijd van 5 tot 10 dagen zou kloppen. En ook over de prijs zei hij 'gewoon bestellen'. Ik heb zijn advies gevolgd. Daarom was ik ook redelijk pissig dat het zo lang duurde en alles zo onduidelijk was. Ik was namelijk bereid om er de volle pond voor te betalen als ik hem maar voor de vakantie had. Uiteindelijk is de onzekerheid en camera loos de vakantie in te gaan beloond Door de BCC waarvoor dank. Wel zou wat openheid van zaken een hoop frustraties schelen.
Maar waarom heb je hem niet bij één van de tientallen andere winkels besteld als je het volle pond wilde betalen? :? Bij bol.com en coolblue is hij gewoon op voorraad.
pricewatch: Canon EOS 750D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:01
Wat ik niet zo goed snap is dat de website nog steeds 5-10 dagen aangeft terwijl we hier inmiddels al bijna op 20 zitten. Ze geven als nog aan dat ze geen idee hebben wanneer ze kunnen leveren..

Haal dan ook de 5-10 dagen van de website..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 17:14
Omdat bij heel veel bedrijven (waaronder blijkbaar dus ook BCC) "Onbekend" als "5 tot 10 werkdagen" wordt weergegeven. Wat een bedrijf op de website heeft staan is helaas al jaren geen maatstaf meer, er zijn er (helaas) heel veel die "op voorraad" neerzetten als de leverancier van hun leverancier er nog eentje heeft liggen.

Hij komt wanneer hij komt :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij CoolBlue heb ik nog nooit misgegrepen. Overal kost ie 719 euro, dus dat zou geen probleem moeten zijn. :) Maar goed, dit dwaalt offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Zijn er trouwens meer mensen die gisteren geen mail hebben gekregen of ben ik de enige? Heb het nog even de kans gegeven omdat de mail misschien later aan had kunnen komen, maar ik denk dat ik hem niet meer ga krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peter13579
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:04
Hebben jullie een bevestiging van je keuze ontvangen van de BBC?

Zolang ze producten voor deze prijs leveren ben ik heel tolerant, maar een beetje betere communicatie moet niet moeilijk zijn. Overigens is mijn ervaring met BCC meestal goed!

Tip: wie bij de camera bijpassend goedkoop sd kaartje zoekt: SanDisk Ultra SDXC UHS-I 64GB voor 16€ bij Amazon.de

http://www.amazon.de/gp/o...amp;ascsubtag=0b004l42hoi

Ps eigenlijk moeten we die maar bij de BCC bestellen om hun pijn iets te verlichten

[ Voor 9% gewijzigd door peter13579 op 25-09-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:47:
[...]

Maar waarom heb je hem niet bij één van de tientallen andere winkels besteld als je het volle pond wilde betalen? :? Bij bol.com en coolblue is hij gewoon op voorraad.
pricewatch: Canon EOS 750D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM Zwart
Puur omdat de verkoper mij garandeerde dat de levertijd zou kloppen ondanks de wellichte foute prijs. Ik ben gewoon nederlander en je zou een dief zijn uit eigen portemonnee. Makkelijker kun je ze immers niet verdienen. Dus vandaar heb ik de gok genomen. Maar goed, gezien de gok heb ik er maar een videocamera bij gekocht waar ook wel ok foto's gemaakt mee kunnen worden. Mijn zoontje is immers maar 1 keer 14 maanden en een eerste vakantie doe je niet meer over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Snoop schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:06:
Zijn er trouwens meer mensen die gisteren geen mail hebben gekregen of ben ik de enige? Heb het nog even de kans gegeven omdat de mail misschien later aan had kunnen komen, maar ik denk dat ik hem niet meer ga krijgen..
Ja, ik heb hem ook gehad. Heb gekozen voor de camera.
Vind het wel netjes dat ze het toegeven dat het een fout is, en dat ze hem gaan leveren.
Ook dat ze je nog een alternatief geven om voor een cadeaubon te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn vraag wat nou het voordeel is van optie 3 t.o.v. optie 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Ik heb aangegeven te willen wachten op de camera en de vraag gesteld of ik, wanneer mijn geduld op is, mijn keuze kan herzien. Dat kan, zo vertelde de BCC-medewerker me.

Ik heb geen haast en wil graag de camera houden als upgrade van mijn 450d. Op enig moment in 2016 zal ik mijn geloof echter wel verliezen in een goede afloop. Het is mooi dat ik dan alsnog een cadeaubon van BCC tegemoet kan zien.

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Heb net een mail ontvangen dat mijn keuze is doorgekomen en dat ze de camera opsturen wanneer deze op voorraad komt. (had dus gekozen voor optie 1)
In ieder geval prettig dat ze snel op de mail reageren, hopelijk verloopt de communicatie vanaf nu wat voorspoediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Over de verschillen tussen 2 en 3:
Bedankt voor uw e-mail.

Dat klopt inderdaad, die opties ontlopen elkaar niet veel. Graag vernemen wij uw keuze.
Ik ga denk ik ook maar door voor de camera. 400 euro levert ie sowieso wel op binnen de Canon-tak van mijn familie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Señor Sjon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:49:
Over de verschillen tussen 2 en 3:

[...]

Ik ga denk ik ook maar door voor de camera. 400 euro levert ie sowieso wel op binnen de Canon-tak van mijn familie. ;)
Er zit welgeteld 1 euro verschil tussen. Als je iets van 400+ euro wilt aanschaffen bij de BCC dan moet je voor optie 3 gaan. :+

Je kunt overigens vragen op welke "plek" je ongeveer staat zodat je ongeveer kunt inschatten of je bij een volgende levering tot de gelukkigen behoort. Ik sta zelf ergens rond de 15e plek dus ik hoop dat de mijne bij de volgende levering zal zitten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Heb er wel schik van.... Hoeveel mensen hebben ondertussen geannuleerd n.a.v. de mail van BCC?

Kreeg net mail van BCC dat ik op de nominatie sta om morgen een Canon 750D te ontvangen.

Voor geïnteresseerden zie besteldatum: Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33c93jq.png

[ Voor 20% gewijzigd door fezoj op 25-09-2015 16:19 ]

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Geannuleerd en voor 50 euro bonus gegaan. ;)
Ben de camera eigenlijk niet nodig en geen zin op een mogelijke levering te wachten, als die al ooit komt.

Ze leveren uit op order binnenkomst, wie zegt me dat als ik wacht ik binnenkort wel een krijg...

[ Voor 24% gewijzigd door GRUMBLER op 25-09-2015 16:18 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

fezoj schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:16:
Heb er wel schik van.... Hoeveel mensen hebben ondertussen geannuleerd n.a.v. de mail van BCC?

Kreeg net mail van BCC dat ik op de nominatie sta om morgen een Canon 750D te ontvangen.

Voor geïnteresseerden zie besteldatum: [afbeelding]
02-09. Dat was de laatste dag toch? Hoelaat precies? Ik had hem in de ochtend besteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Ik op 1 september...uitleveren op binnenkomst van order klopt dus ook niet.
BPP schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:24:
[...]

02-09. Dat was de laatste dag toch? Hoelaat precies? Ik had hem in de ochtend besteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
BPP schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:24:
[...]

Kan me iets herinneren van rond 04:00 - 05:00. Even wakker gezien en besteld en gaan slapen :z

[ Voor 3% gewijzigd door fezoj op 25-09-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:43
Snoop schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:06:
Ik heb ook niks gehad, raar inderdaad!

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Toch maar goed dat ik hier zo nu en dan een kijkje neem, want ik was in de veronderstelling dat als ik niet reageerde optie 1 zou worden gekozen (waarschijnlijk is dat ook zo). Voor de zekerheid nu toch maar een reply gestuurd. Ik ben benieuwd, toch wel fijn dat er veel mensen lijken te annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Virtual Reality schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:30:
Ik op 1 september...uitleveren op binnenkomst van order klopt dus ook niet.

[...]
Inderdaad ik heb hem ook al op 1 september besteld. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:32
fezoj schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:16:

Voor geïnteresseerden zie besteldatum: [afbeelding]
Waarschijnlijk staat nu alles op volgorde van reactie op de mail? Anders begrijp ik er helemaal niks meer van 8)7

• paulus_01
Thecola schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:53:
[...]

Ik heb ook niks gehad, raar inderdaad!
Ik op 1 order ook niet, vandaag voor gebeld....moest uitgezocht worden, bleek gisteren per abuis door BCC geannuleerd te zijn, geld al terug gestort XD

Wel netjes nieuwe bestelling voor me aangemaakt met een betaal link....

• Le-xxx-ie
  • Laatst online: 02-08 08:14
Ik heb ook geen mail ontvangen, net gebeld met de bcc, de mail zou wel naar mij verstuurd zijn... Ik kon telefonisch niet voor optie 1 kiezen. Ze gaan de mail nu opnieuw sturen. Jammer, ik had eerder besteld dat sommige hierboven..

• GRUMBLER
Waar ik dan wel van baal is dat er gewoon 349 euro wordt afgeschreven terwijl ik niets heb gekregen en dus ook inmiddels heb geannuleerd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedy15
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:23
Net een email gekregen als reactie op mijn vraag, hoeveelste ik in de rij stond.

Er stonden er ruim 200 voor mij.
Heb dus maar gekozen voor optie 3. Ga dan voor de Nikon D5200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
Ik had gevraagd of ik de Sony a6000 of Nikon D5300 (met bijbetaling) als alternatief kon ontvangen gezien de onbekend lange levertijd, maar dat deden ze helaas niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

henri86 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:37:
Ik had gevraagd of ik de Sony a6000 of Nikon D5300 (met bijbetaling) als alternatief kon ontvangen gezien de onbekend lange levertijd, maar dat deden ze helaas niet :/
Denk dat ze iedereen richting optie 2 of 3 proberen te pushen. Ook al hoe ze benadrukken dat het wel héééééééééél lang kan duren voordat de 750D binnen kan komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ach, store credit met een BTW actie in januari kan ook geen kwaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Señor Sjon schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:48:
Ach, store credit met een BTW actie in januari kan ook geen kwaad. :P
Prima, wil ook nog een ps4 kopen... Ga over een maand op vakantie en zou hem dan graag hebben. Gewoon ff wachten.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Ik ben er superblij mee. Voor het prijsverschil + verkoop oude 450D, een originele BatteryGrip + originele accu + 2*32GB + 18-135 STM lens gescoord. Leuke set weer ;) De hogere iso is echt een plus t.o.v. de 450D. Binnenkort eens met een 70-200 2.8 en 4.0 binnen schieten om te kijken of de 4.0 eigenlijk dan niet goed genoeg is. Het is sportfotografie, binnen vaak goed verlicht maar wel op 1/250 of 1/320.
Ow, en ik had van BCC een waardebon van €25 gekregen vanwege de slechte evaring (na m'n eerste waar-blijft-hij mailtje). Tot nu toe voor mij de koop van de eeuw :) Succes allen met jullie bestellingen en afhandeling, mijn eerste duizend clicks zijn alweer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:14
henri86 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:37:
Dat heb ik ook geprobeerd met de 70D body, maar ook daarop was de reactie "Wij kunnen helaas niet de 70D leveren met de door u opgegeven constructie."

Dan maar gewoon wachten, mijn 600D doet het verder ook nog prima dus het heeft geen haast.

[ Voor 9% gewijzigd door dennistd op 28-09-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
*knip* spam/werving

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 29-09-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Heeft iedereen al een mailtje gekregen met die drie opties of zijn er alsnog mensen die nog niks hebben ontvangen? Behoor zelf tot de laatste groep en snap ook eigenlijk niet helemaal waarom de een wel iets te horen krijgt en de ander niet :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Ik heb denk ik te laat op het mailtje gereageerd :(
Vraag me niet waarom, maar ik ben nu bang dat BCC op de reacties van de mail reageert, in plaats van op ordernummer. Ik reageerde pas twee dagen later op de mail. BCC reageerde niet op welke volgorde ze de bestellingen afhandelen. Ik hoop dat iemand het tegendeel kan bewijzen. Dat wordt dus waarschijnlijk extra lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nostordici schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:37:
Ik heb denk ik te laat op het mailtje gereageerd :(
Vraag me niet waarom, maar ik ben nu bang dat BCC op de reacties van de mail reageert, in plaats van op ordernummer. Ik reageerde pas twee dagen later op de mail. BCC reageerde niet op welke volgorde ze de bestellingen afhandelen. Ik hoop dat iemand het tegendeel kan bewijzen. Dat wordt dus waarschijnlijk extra lang wachten.
Hier hetzelfde ook pas twee dagen na het mailtje een bericht gestuurd dat ik nog wel even wacht. Had in eerste instantie eroverheen gelezen dat ze in een reply je keuze wilde hebben. Al komt de camera pas in het nieuwe jaar, ik wacht wel!

• Thecola
Brad Pitt schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:16:
Heeft iedereen al een mailtje gekregen met die drie opties of zijn er alsnog mensen die nog niks hebben ontvangen. Behoor zelf tot de laatste groep en snap ook eigenlijk niet helemaal waarom de een wel iets te horen krijgt en de ander niet :)
Ik heb ook nog niks gehad, raar idd.

toettoett

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Staat deze niet bij ongewenste mail?

Ik heb de email ook binnen gekregen en voor de optie gekozen om te wachten op de camera.

Zelf op die email is al gereageerd.

• Brad Pitt
Prom0 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:37:
Staat deze niet bij ongewenste mail?
Nope, nada.

• paulus_01
Heb je ze al gebeld?

Verwijderd

Mijn broertje heeft er zowel een voor hem als voor mij besteld. Wel apart. Op de eerste ordernummer kreeg die wel een mail op de tweede niet. Vervolgens geantwoord dat we bij beide orders op de camera zouden wachten. Later een bevestiging gekregen dat beide orders bij voorraad de cameras zullen ontvangen.

• Thecola
Heb zojuist gebeld en zojuist de bekende mail ontvangen. Ik denk dat ik voor de 50 euro cadeaukaart ga.

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Vanochtend mail met factuur ontvangen waar op staat dat de aflevering voor morgen geplanned staat.
In mijn geval was het dus nog maar één week extra wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

dimako_

Vogel

Virtual Reality schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:25:
Vanochtend mail met factuur ontvangen waar op staat dat de aflevering voor morgen geplanned staat.
Wanneer had jij besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Op 1 september, ergens in de avond geloof ik. Precies een maand geleden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Virtual Reality schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:25:
Ik heb de mail ook ontvangen! _/-\o_
Levering staat inderdaad op 2 oktober. Ben benieuwd.
Ik had op 1 september besteld en stond ongeveer op plek 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Volgens mij kan al niet meer met droge ogen beweerd worden dat uitgeleverd wordt op volgorde van bestelling, maar met mijn bestelling op 2 september om 09:47, zou ik nog zo'n 200 man voor me hebben... Ook geloof ik niet dat nu wordt uitgeleverd op volgorde van antwoorden op de mail. Tussen ontvangst ervan en mijn antwoord daarop zat zeven minuten... Ben eigenlijk wel benieuwd welke volgorde ze dan hanteren.
Wij hebben inderdaad de meeste antwoorden binnen en bijna iedereen wacht op de camera. Zodoende heeft u een goede 200 orders voor u.

[ Voor 4% gewijzigd door orejas op 01-10-2015 09:03 ]

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 10:33
Geen mail gehad maar wel 3 beloftes dat de mail zou komen later heb ik net een verzendbericht ontvangen...rarapolitiepet

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:59
Hier ook mail en een geplande afleverdatum morgen. 1 September laat in de avond besteld. We gaan het meemaken morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, waarom gaat niet iedereen gewoon voor de cadeaukaart optie. Is toch veel beter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
orejas schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:55:
Volgens mij kan al niet meer met droge ogen beweerd worden dat uitgeleverd wordt op volgorde van bestelling, maar met mijn bestelling op 2 september om 09:47, zou ik nog zo'n 200 man voor me hebben... Ook geloof ik niet dat nu wordt uitgeleverd op volgorde van antwoorden op de mail. Tussen ontvangst ervan en mijn antwoord daarop zat zeven minuten... Ben eigenlijk wel benieuwd welke volgorde ze dan hanteren.

[...]
Ik zit dan drie kwartier voor jou in de rij. :+ Met een stuk of 30-50 leveringen/week zal het wel ergens november worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj

[...]
Om de puzzel leuker te maken... Levering is uitgesteld. Heb de camera dus niet binnen. 8)7 De klantenservice gaf aan: Voordat er geleverd gaat worden maakt men eerst telefonisch een leverafspraak.

Geen haast en prima dat er geleverd gaat worden zal me een zorg zijn wanneer :z

[ Voor 0% gewijzigd door fezoj op 01-10-2015 10:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:08

[...]
Ik heb dezelfde dag om 9.15 besteld.
Ik heb ruim 190 mensen voor mij, werd benoemd in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
fezoj schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:42:
[...]

Om de puzzel leuker te maken... Levering is uitgesteld. Heb de camera dus niet binnen. 8)7 De klantenservice gaf aan: Voordat er geleverd gaat worden maakt men eerst telefonisch een leverafspraak.

Geen haast en prima dat er geleverd gaat worden zal me een zorg zijn wanneer :z
Erg vreemd, maar jij had volgens mij ook op 2 september besteld toch? Mischien waren ze te hard van stapel gelopen en alvast een factuur naar jou verzonden. Het was sowieso al vreemd dat je die factuur al zo snel had gekregen aangezien er mensen zijn die eerder dan jij besteld hadden.
Het geeft maar weer eens aan dat we pas mogen juichen zodra we een trackingcode hebben van de DHL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Snoop schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:09:
[...]

Erg vreemd, maar jij had volgens mij ook op 2 september besteld toch? Mischien waren ze te hard van stapel gelopen en alvast een factuur naar jou verzonden. Het was sowieso al vreemd dat je die factuur al zo snel had gekregen aangezien er mensen zijn die eerder dan jij besteld hadden.
Het geeft maar weer eens aan dat we pas mogen juichen zodra we een trackingcode hebben van de DHL :P
Klopt, 2 september héél vroeg :z Op zich was het niet vreemd, kreeg een verzendbevestiging n.a.v. telefoontje waarin aangegeven was dat ze "op een experimentele manier" de orders wilden gaan uitleveren. Dit lukte dus helaas niet. Wacht nu eerst wel even af of anderen geleverd worden en dan weer eens contact opnemen met BCC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
fezoj schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Klopt, 2 september héél vroeg :z Op zich was het niet vreemd, kreeg een verzendbevestiging n.a.v. telefoontje waarin aangegeven was dat ze "op een experimentele manier" de orders wilden gaan uitleveren. Dit lukte dus helaas niet. Wacht nu eerst wel even af of anderen geleverd worden en dan weer eens contact opnemen met BCC. :)
Kreeg je een echte verzendbevestiging of alleen de factuur waarop de leverdatum staat aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Snoop schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:21:
[...]

Ik heb de mail ook ontvangen! _/-\o_
Levering staat inderdaad op 2 oktober. Ben benieuwd.
Ik had op 1 september besteld en stond ongeveer op plek 15.
Hoelaat heb jij dan besteld?

Een klein overzicht (van o.a. Pepper en hier):
1/9 22:22: plaats ???, factuur ontvangen, zou morgen uitgeleverd moeten worden.
1/9 23:28: plaats 50
2/9 08.30: plaats 140
2/9 09:47: plaats 200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le-xxx-ie
  • Laatst online: 02-08 08:14
Besteld om 1/9 23:28, plaats 50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
2/9 09:01: plaats 180+ Edit: mail terug gehad.
2/9 09:15: plaats 190+

[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 02-10-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 10:30
Leuk overzicht.. mijn vriendin heeft de bestelling staan, geen idee op welke plek. (2/9 07:32) dus zit tussen de 50 en 140, hopelijk dus rond de 100/110 :)

Wij wachten rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

2/9 07:32: plaats onbekend
2/9 07:40: plaats 120+ (er zijn ruim 120 orders voor mij)
2/9 09:01: plaats nog onbekend, ik heb gemaild. :P

lijkt tot nog toe hier dan toch redelijk te kloppen qua uitleverings volgorde :)

ik wacht rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bebopper schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:40:

lijkt tot nog toe hier dan toch redelijk te kloppen qua uitleverings volgorde :)

Hier op 2 sept 8:01 besteld. Dus tussen 120 en 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
bebopper schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:40:

Ik heb ooknog even opgezocht, mijn bestelling heb ik geplaatst om 22:13 (op 1 september dus) Factuur dus ontvangen met levering voor morgen, nog geen DHL tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almeerder
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-05-2023
Hmm, besteld om 22:43 1 sept. Volgens bcc zit ik bij de eerste 40 orders, maar vandaag geen e-mail ontvangen. Het zal mij benieuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Het opsommen is dus niet de bedoeling :)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 01-10-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
*knip* wat staat er nu direct hierboven?

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 02-10-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADK
  • Laatst online: 04-09 12:56

ADK

De eerste worden al aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
550 en 600 euro... tot zover de marge. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:02:
550 en 600 euro... tot zover de marge. :+
Stelletje oplichters. :+ Ik ga daar lekker onder zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Geen mail ontvangen nog steeds, dus net maar even gebeld. Levertijd zou 5 tot 10 werkdagen zijn maar zou nog een mailtje ontvangen (niet "de" mail) met daarin een wat specifiekere datum omdat de beste man het ging vragen aan de inkoopafdeling. Hij vond het ook een nette prijs en raadde aan nog even te wachten.

Hoe lang nog zou 'ie dus op terugkomen. Wel bizar dat sommige mensen dus blijkbaar niet "de" mail krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 10:30
ADK schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:57:
De eerste worden al aangeboden op V&A
Misschien 400 euro aan BCC bonnen op bieden?
(misschien klaag ik teveel, maar wil de camera ook echt gaan gebruiken vanwege ontbreken video opnemen op mijn 40D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat mensen met de spullen doen moeten ze zelf weten. Ook dat soort moralisme is off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddyx
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08 12:52
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:12:
.... Wel bizar dat sommige mensen dus blijkbaar niet "de" mail krijgen.
Ik heb ook (nog?) niet de e-mail ontvangen, maar ik heb dan ook wel heeel laat besteld...Ik wacht rustig af. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Freddyx schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:38:
Ik heb ook (nog?) niet de e-mail ontvangen, maar ik heb dan ook wel heeel laat besteld...Ik wacht rustig af. :O
Hier besteld op 2 september 09:30 uur, hetgeen volgens mij niet absurd "laat" is? Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kan er niet beter iemand even een google spreadsheet organiseren? Desnoods kan ik die wel in de topicwarning zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Señor Sjon schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:44:
Kan er niet beter iemand even een google spreadsheet organiseren? Desnoods kan ik die wel in de topicwarning zetten. :)
Dat is de enige manier waarop die vergelijkingen gemaakt kunnen gaan worden, want het is niet de bedoeling dat die posts in dit topic komen. Zelfde met statusupdates of "ik ook" en "ik ook niet" posts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
*knip* ook dit is niet de bedoeling.

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 05-10-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Ik heb een Google Drive document gemaakt, waarin iedereen zijn bestelling en statusupdates kan toevoegen.
Alle orders die al eerder gemeld zijn, ga ik proberen toe te voegen, en anders mag men dat zelf doen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb het in de topicwarning erbij gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Ik lees in het google document over een RANGNUMMER. Heb ik wat gemist? Of kun je dat opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:14
Je kunt vragen aan BCC hoeveel mensen je voor je hebt inderdaad, ik heb het zelf via Twitter aan ze gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:59
Ik ben toch nieuwsgierig of het document de realiteit weergeeft? Er lijken dus nog steeds maar enkele te zijn uitgeleverd? De camera is hier overigens naar tevredenheid in gebruik. Daar ga je blij van worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
35 van de 200+ bestellingen staan erop. Zo te zien zijn er deze week nog geen leveringen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is ook niet meer bestelbaar. BCC wil waarschijnlijk eerste de huidige foute orders hebben afgehandeld voordat er weer nieuwe binnen komen.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen net doen alsof men niet wist dat het een prijsfout was. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.

De gegevens van uitlevering worden in deze Google Doc bijgehouden. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)