[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Ik kreeg vanochtend dit bericht via hun FB:

"Goedemorgen xxx, helaas is het artikel nog niet binnengekomen we gaan dit navragen bij onze inkoopafdeling zodra we een antwoord hebben zullen we contact met je opnemen. Onze excuses voor de vertraging, Judith"

Als ik meer weet zal ik het hier posten.

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gajus26 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:10:
Ik kreeg vanochtend dit bericht via hun FB:

"Goedemorgen xxx, helaas is het artikel nog niet binnengekomen we gaan dit navragen bij onze inkoopafdeling zodra we een antwoord hebben zullen we contact met je opnemen. Onze excuses voor de vertraging, Judith"

Als ik meer weet zal ik het hier posten.
Dat antwoord kreeg ik gisteren ook al. Ons geduld wordt echt op de proef gesteld. We zullen moeten afwachten, maar dat is niet echt eenvoudig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

Zojuist bericht via Twitter dat we komende dagen een mail krijgen van BCC met meer informatie.

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:01
Toch wel grappig: Hij is bij alle webshops mogelijk om hem nog deze week geleverd te krijgen. Dan wel niet door te bestellen bij de leverancier.

• Snoop
  • Niet online
BPP schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:16:
Zojuist bericht via Twitter dat we komende dagen een mail krijgen van BCC met meer informatie.
Ik heb ook een bericht gekregen op Twitter, maar volgens mij moet je het iets anders interpreteren (op voorwaarde dat ze jou hetzelfde bericht hebben gestuurd uiteraard)
Niet wij, maar zij krijgen binnenkort een mail van de inkoopafdeling met daarin (hopelijk) meer informatie over de levering.

Dat er geen mensen zijn die nu gaan wachten op een bericht, want die zullen ze niet krijgen. En dat is volstrekt logisch gezien de communicatieve vaardigheden van onze BCC Vrinden.

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Snoop schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:06:
[...]

Ik heb ook een bericht gekregen op Twitter, maar volgens mij moet je het iets anders interpreteren (op voorwaarde dat ze jou hetzelfde bericht hebben gestuurd uiteraard)
Niet wij, maar zij krijgen binnenkort een mail van de inkoopafdeling met daarin (hopelijk) meer informatie over de levering.

Dat er geen mensen zijn die nu gaan wachten op een bericht, want die zullen ze niet krijgen. En dat is volstrekt logisch gezien de communicatieve vaardigheden van onze BCC Vrinden.
Deze tweet staat publiek op het @BCCNL twitter account:
er wordt binnen enkele dagen een mail met meer informatie verzonden we vragen je nog even geduld te hebben ^ Judith
Enigszins multi-interpretabel, maar neigt er toch naar dat de mail richting de klant gaat zoals ik het lees.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• BPP

BPP

Snoop schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:06:
[...]

BCC.nl @BCCNL 1 u1 uur geleden
@WHY892 er wordt binnen enkele dagen een mail met meer informatie verzonden we vragen je nog even geduld te hebben ^ Judith

Lees niets over een inkoopafdeling of wat dan ook. En mocht jij gelijk hebben, dan mag ik hopen dat het bericht dat zij krijgen van hun inkoopafdeling communiceren met hun klanten.

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 21:20
guppie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:31:
Toch wel grappig: Hij is bij alle webshops mogelijk om hem nog deze week geleverd te krijgen. Dan wel niet door te bestellen bij de leverancier.
Waarschijnlijk uit eigen voorraad of beperkte voorraad van leverancier.

BCC heeft er dacht ik 250 in bestelling?

• Snoop
  • Niet online
DexterDee schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:16:

Enigszins multi-interpretabel, maar neigt er toch naar dat de mail richting de klant gaat zoals ik het lees.
Dat is het ook inderdaad.

Via twitter kreeg ik hetvolgende bericht:
We zijn dit aan het navragen bij onze inkoopafdeling zodra we meer weten laten we dit weten ^ Judith
Als antwoord op mijn vraag of ze al een reactie hadden van de inkoopafdeling, kreeg ik het volgende bericht:
er wordt binnen enkele dagen een mail verzonden met de informatie we vragen je nog even geduld te hebben ^ judith
Ik interpreteer dit als zijnde dat onze Judith wacht op een antwoord van de inkoopafdeling met de opgevraagde informatie, maar het is maar hoe je het wilt lezen.

• BPP

BPP

Snoop schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:42:
[...]

Dat is het ook inderdaad.

Via twitter kreeg ik hetvolgende bericht:

[...]

Als antwoord op mijn vraag of ze al een reactie hadden van de inkoopafdeling, kreeg ik het volgende bericht:

[...]

Ik interpreteer dit als zijnde dat onze Judith wacht op een antwoord van de inkoopafdeling met de opgevraagde informatie, maar het is maar hoe je het wilt lezen.
Ik neem aan dat ze ook iets met die informatie willen doen? ;)

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 17:21
guppie schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:31:
Dat zie jij staat op de frontpage van een bepaalde webshop, maar zolang er niet staat dat er 250 op voorraad zijn en binnen een halve dag worden er zoveel besteld dan hebben er vast een paar mensen even geduld nodig.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
BPP schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:45:
[...]

Ik neem aan dat ze ook iets met die informatie willen doen? ;)
Ik verwacht dat onze Judith deze informatie naar mij stuurt, maar niet via een algemene mail. Ik heb namelijk geen hoge pet op van ze en verwacht dus niet dat ze een nette mail opstellen en dit naar iedereen opsturen. Sterker nog, ik denk dat wanneer er nu passief gewacht wordt op een bevredigende mail, je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bijzonder bedrogen uit kan komen.
De snelste manier om het te weten te komen is dus gewoon blijven zeuren tot ze een aantwoord geven.:)

We zullen het vanzelf wel zien

• BPP

BPP

Snoop schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:54:
[...]

Ik verwacht dat onze Judith deze informatie naar mij stuurt, maar niet via een algemene mail. Ik heb namelijk geen hoge pet op van ze en verwacht dus niet dat ze een nette mail opstellen en dit naar iedereen opsturen. Sterker nog, ik denk dat wanneer er nu passief gewacht wordt op een bevredigende mail, je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bijzonder bedrogen uit kan komen.
De snelste manier om het te weten te komen is dus gewoon blijven zeuren tot ze een aantwoord geven.:)

We zullen het vanzelf wel zien
Hoogstwaarschijnlijk dus wel een mail naar de klant toe. Zie hun laatste twitterberichten.

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
BPP schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:05:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk dus wel een mail naar de klant toe. Zie hun laatste twitterberichten.
Inderdaad een bericht richting de klanten, zie dit FB bericht dat ik heb ontvangen:

"Goedemorgen, er komt binnen enkele dagen een mail naar je toe met informatie over je bestelling we willen je vragen deze even af te wachten. Met vriendelijke groet, Judith"

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Ik kreeg vandaag gewoon zonder bevestiging of een excuses mijn geld terug gestort van BCC. Ondanks dat het een prijsfout is hebben ze niet eens de moeite genomen om een mail of iets in die trend te communiceren met hun klanten.

Radical Birds

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
@Chibi2k Wanneer heb je besteld of welk bestelnr. had de bestelling ?

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Gewoon op de dag toen je het nog kon bestellen, ik was vrij vroeg bij ook. Alles afgerekend via iDeal, kreeg een bevestiging in mijn mail en heb daarna niks meer over gehoord. Ik was toevallig vorig weekend in Hengelo en ging even langs de BCC om te vragen hoe het zat. Super slechte service medewerkers, die vroegen alleen naar een ordernummer en mijn contact gegevens en zouden terug bellen, ook niks gehoord meer daarna. Het is gewoon een rot zaak, geen wonder dat ze op het randje zitten.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Heb ook via iDeal besteld en net even gecheckt, (nog) niks terug gestort gekregen. Heb gisteren ook een mailtje terug gehad (binnen 1 dag, dus heel netjes) op mijn vraag wat de status was van mijn order. Klinkt mij als dat ze toch gewoon gaan leveren... (staat in nota???)
Geachte heer/mevrouw,

De door u bestelde canon is inderdaad nog niet geleverd maar staat in nota.

Het product is niet in voorraad.

Mijn excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,

******** I Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
bebopper schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:09:
Heb ook via iDeal besteld en net even gecheckt, (nog) niks terug gestort gekregen. Heb gisteren ook een mailtje terug gehad (binnen 1 dag, dus heel netjes) op mijn vraag wat de status was van mijn order. Klinkt mij als dat ze toch gewoon gaan leveren... (staat in nota???)

[...]
Ook het terugstorten van geld is een drama bij BCC, er zijn mensen die maanden op hun geld wachten of product die zogenaamd op voorraad was of je krijgt een afleverbevestiging zonder levering. Goed in de gaten houden, ze hebben altijd het standaard riedeltje klaar. Heb ik ook meegemaakt, passief zijn en hun beloften afwachten werkt niet, ook al staat het in hun 6 beloftes dat ze erg goed zijn.
https://www.facebook.com/bccnl?fref=ts

[ Voor 8% gewijzigd door Wasabi! op 18-09-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jameslast17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 14:17
Svp negeren.

[ Voor 93% gewijzigd door jameslast17 op 18-09-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
jameslast17 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:16:
Hou er maar rekening mee dat de camera niet geleverd gaat worden. Ondanks dat ik er niet om gevraagd heb, ik had liever de camera gehad , is het bedrag naar mijn creditcard teruggestort.
Bij mij is er nog niks teruggestort op mijn creditcard, maar zeg dan gewoon dat het niet doorgaat of dat het een prijsfout is (al vind ik het daar na zoveel tijd een beetje laat voor). Waarom moeten ze dit zo geheimzinnig oplossen? Low prices, high service noemen ze dat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Omdat niemand in de organisatie de handschoen op wil pakken en daarmee een fout erkennen.
Alleen de financiele afdeling draait droogjes de betaling terug en verder wil niemand zijn handen er vuil aan maken.

Het is ook best moeilijk om als webshopgigant de klanten voorop te stellen, want die ziet niemand ooit.
Hun collega's zien ze iedere dag en daardoor raakt men makkelijk gefixeerd op de interne processen en worden de klanten vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
Ook ik heb er 31-08 een besteld. Na veelvuldig contact kreeg ik ook te horen dat er een mail aan zat te komen. Een uitspraak of ze gaan leveren ja of nee geven ze je gewoon niet zwart op wit. Ik ga maandag op vakantie en had echt een camera nodig daarom had ik nogmaals de vraag gesteld of ze leveren of niet, anders zou ik alsnog snel een camera kopen daar de mijne gesneuveld is. De volgende twee antwoorden is het enige dat zij mij gaven.

Hoi , er wordt maandag uiterlijk dinsdag een mail gezonden we willen je vragen deze af te wachten.

En

Hoi ..

Helaas is er nog niets bekend over de levering van de camera. Wij kunnen nog niet duidelijk aangeven wanneer wij deze binnen krijgen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sandra

Ik ben benieuwd. Ook ben ik benieuwd wat er gebeurd wanneer ik niet thuis ben ivm vakantie. Leveren ze eventueel bij de buren? Allemaal vragen waar ze mij geen antwoord op willen geven. Iemand hier enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:09:
Beste mensen,
Ook ik heb er 31-08 een besteld. Na veelvuldig contact kreeg ik ook te horen dat er een mail aan zat te komen. Een uitspraak of ze gaan leveren ja of nee geven ze je gewoon niet zwart op wit. Ik ga maandag op vakantie en had echt een camera nodig daarom had ik nogmaals de vraag gesteld of ze leveren of niet, anders zou ik alsnog snel een camera kopen daar de mijne gesneuveld is. De volgende twee antwoorden is het enige dat zij mij gaven.

Hoi , er wordt maandag uiterlijk dinsdag een mail gezonden we willen je vragen deze af te wachten.

En

Hoi ..

Helaas is er nog niets bekend over de levering van de camera. Wij kunnen nog niet duidelijk aangeven wanneer wij deze binnen krijgen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sandra

Ik ben benieuwd. Ook ben ik benieuwd wat er gebeurd wanneer ik niet thuis ben ivm vakantie. Leveren ze eventueel bij de buren? Allemaal vragen waar ze mij geen antwoord op willen geven. Iemand hier enig idee?
Als je echt een camera nodig had/hebt dan zou ik hier niet op gokken idd ;) en wat betreft bezorging kun je gewoon even kijken op de website: bezorging via DHL. Volgens mij bezorgen die bij een DHL punt als je niet thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik hem voor mijn vakantie niet meer krijg is wel duidelijk. Ik heb tijdelijk een andere camera geregeld, dus ik ga er nu ook op wachten. Zoals ook al voorbij is gekomen is het aardig laat al dan niet te laat om te annuleren door de bcc, dus ik ga er voor.

En de DHL houd maximaal 5 dagen een pakket vast, daarna gaat hij terug naar de bcc. Of de dhl ook bij de buren wil leveren kom ik niet helemaal uit en bcc wil niet echt meewerken daar in dmv een huisnummer van de buren noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 10:03
Chibi2k schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:24:
Ik kreeg vandaag gewoon zonder bevestiging of een excuses mijn geld terug gestort van BCC. Ondanks dat het een prijsfout is hebben ze niet eens de moeite genomen om een mail of iets in die trend te communiceren met hun klanten.
Ben geen jurist, maar dit deugt echt voor geen meter.
Je hebt een koopovereenkomst gesloten met BCC (zie bevestigingsmail). Jij komt jouw deel van de overeenkomst na (lees: betaalt). BCC kan dan m.i. niet eenzijdig onder deze deal uit. Dat kun jij ook niet, los van het retourrecht. En al helemaal niet door alleen het geld terug te storten. Jij moet daaruit dan maar de conclusie trekken dat zij de deal door de shredder hebben gehaald?
Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt, of een rechtenstudent onder handbereik, maar ik zou naleving van de koopovereenkomst eisen. Desnoods via de kantonrechter.
Ik heb het hierboven al eerder geroepen, maar een beroep op "prijsfout" kan volgens mij niet meer na zo'n lange tijd. Je mag er na een dag of 2 toch wel op vertrouwen dat ze de overeenkomst gestand doen. Want hoe lang duurt het voor ze een fout ontdekken en de kopers daarvan in kennis kunnen stellen? Een mail op dag 2 lijkt mij max. Het was ook niet in het weekend of zo.
Na ruim 2 weken het geld terug smijten en jou laten raden naar de reden? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Cruciaal punt hierin is of er geen twijfel was/kon bestaan met de aankoop bij de consument aangaande de prijs voor het aangeboden product. Daarom is het vaak verstandig om eerst contact op te zoeken met de winkel als het echt een groot verschil is met andere aanbiedingen.

[ Voor 12% gewijzigd door Saybia op 18-09-2015 21:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Mij is nu al een aantal keer bevestigd dat ze leveren en dat de vraag niet is óf ze gaan leveren maar wanneer. Ik ben dus heel erg benieuwd naar die mail want ik heb hier zwart op wit staan dat ze gewoon gaan leveren.
Tel daarbij op de hele geschiedenis, de directe afschrijving van de credit card en het niet direct annuleren en dan kom je tot de conclusie dat ze niet erg sterk staan willen ze nu nog de hele handel gaan annuleren.

[ Voor 33% gewijzigd door Snoop op 18-09-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Als zij vermelden dat ze gaan leveren dan lijkt mij dat ze de wil hadden (art. 3:33 BW)

Maar wat ik dus eerder melde mag er geen twijfel zijn omtrent de prijs van het product (art. 3.35) en dient de consument ook zelf onderzoek te doen (art. 3.11). De camera is elders veel duurder (niet een paar euro).

Is er sprake van gerechtvaardigd vertrouwen?

BCC hanteert trouwens wel hele algemene voorwaarden, namelijk die van Thuiswinkel.org:

http://images.bcc.nl/webs...orwaarden_Thuiswinkel.pdf

En daarin staat o.a.: "Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de
ondernemer niet."

[ Voor 10% gewijzigd door Saybia op 18-09-2015 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saybia
Nog een "kleine" aanvulling. Ik zat nog even na te denken over deze interessante casus. Ik denk dat er eerder een zaak zit in het structurele "probleem" van BCC vanwege het maken van prijsfouten en deze bestellingen uiteindelijk niet leveren ondanks sommige communicatie vanuit BCC. Het kan toch niet zo zijn dat een bedrijf elke keer een fout maakt, zich verschuilt achter de hele algemene voorwaarden, consumenten aan het lijntje houd, weken geld van gemaakte bestellingen (waarvan BCC weet dat het om een prijsfout gaat) op een rekening kan zetten, daarover rente kan trekken en dan zegt sorry voor het ongemak.

Het word een zaak als er veel klachten zijn. Het mooiste is om alle klachten te bundelen of massaal deze te deponeren bij Thuiswinkel.org https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen (BCC krijgt automatisch bericht hiervan vanuit Thuiswinkel.org). Mocht na het verlopen van de reactietijd geen oplossing zijn (denk aan terugbetalen rente, schadevergoeding omdat je een andere aanbieding hierdoor ben misgelopen enz), laat dan de geschillencommisie er maar eens naar kijken (Dit kan overigens allemaal worden teruggevonden in de algemene voorwaarden). Hier zitten wel kosten aan verbonden maar de kans bestaat dat BCC door de branche op de vingers wordt getikt.

Gevonden: "Voor het starten van deze regeling betaalt de consument € 52,50 klachtgeld dat (gedeeltelijk) wordt terugbetaald als de consument (gedeeltelijk) in het gelijk wordt gesteld." volgens https://www.thuiswinkel.o...en/de-geschillencommissie

Mocht het antwoord van de geschillencommisie niet bevallen dan staat de weg naar de rechter nog open (wel binnen twee maanden na de uitspraak van de geschillencommisie). Just my 2 cents...

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:32
Saybia schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:45:
Mocht het antwoord van de geschillencommisie niet bevallen dan staat de weg naar de rechter nog open (wel binnen twee maanden na de uitspraak van de geschillencommisie). Just my 2 cents...
Hmmm, ik weet niet of je dit topic kent?
[afhandeling][Otto] Panasonic TX-L42B6 voor 149 euro

Men is al bijna een jaar bezig met een geschillencommissie, gang naar de rechter, etc. Ik heb die televisie toentertijd ook besteld, maar direct nadat bleek dat er niet genoeg televisies voor iedereen waren, weer mijn order geannuleerd.

Je moet er namelijk veel tijd en energie in stoppen, en het is maar de vraag is of je daar zin in hebt. Als men levert wil ik ze best een leuke review geven. En als ze niet leveren, dan heb ik het geprobeerd, ben ik een ervaring rijker en weet ik dat ik voor de service niet bij BCC moet kopen :)

Verwijderd

Ik neem toch aan dat wanneer het daadwerkelijk een fout geweest zou zijn het geld direct teruggeboekt had moeten worden?
Ook ik heb aardig wat toezeggingen zowel mondeling als schriftelijk(als ik Facebook daarbij als wettelijk schrijven mag beschouwen?). Ik heb ze namelijk bewust gemeld dat het om een aanzienlijk prijsverschil ging en bang was of de camera daarom wel geleverd zou worden. Vervolgens heb ik genoeg berichten waaruit ik mijn inziens mag geloven dat bcc toch echt zou leveren.
Zelf ben ik nu bereid dit best ver te laten gaan. Het begint voor mij zelfs onderhand een principe kwestie te worden. Wanneer ze mij gemeld zouden hebben dat het een hier om een fout geprijsd artikel zou gaan, dan had ik daar vrede mee gehad en een andere camera uitgezocht. Nu 20 dagen later zou dit in mijn ogen te laat zijn. Nou weet ik niet hoe dat juridisch in elkaar steekt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Persoonlijk zie ik de camera als een leuke aanbieding, maar ik ga er niet achteraan als ze de aankoop willen ontbinden. Prijsfout is prijsfout, mooi als we daar gebruik van kunnen maken, maar ik ga er geen werk van maken.

Ik denk overigens dat ze in die brief een alternatieve optie aan gaan bieden zoals een waardebon, zodat ze minder camera's hoeven leveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
oohh schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:24:
[...]

Men is al bijna een jaar bezig met een geschillencommissie, gang naar de rechter, etc. Ik heb die televisie toentertijd ook besteld, maar direct nadat bleek dat er niet genoeg televisies voor iedereen waren, weer mijn order geannuleerd.

Je moet er namelijk veel tijd en energie in stoppen, en het is maar de vraag is of je daar zin in hebt. Als men levert wil ik ze best een leuke review geven. En als ze niet leveren, dan heb ik het geprobeerd, ben ik een ervaring rijker en weet ik dat ik voor de service niet bij BCC moet kopen :)
Groot verschil met deze camera is wel dat Otto toendertijd het geld (tenminste bij mij) met 4 dagen weer teruggestort had op mijn rekening zonder dat ik de order had geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Of ze sturen mindere camera's op, net zoals met de prijsfout van de laptop.

Daar hadden ze een keurige alternatief aangeboden, later bleek dat mensen zelfs laptops kregen die .minder waard waren dan de prijsfout.

Zelf heb ik 3x een laptop ontvangen. 2x het alternatief en als laatst het origineel. Had maar 1 besteld.

Toen ze de andere laptops ophaalden, wouden ze een omruiling doen, ze stonden er met een hele grote TV :p heb deze ook maar geweigerd ..

Rare zaken doen ze!
Pepper92 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 08:24:
Persoonlijk zie ik de camera als een leuke aanbieding, maar ik ga er niet achteraan als ze de aankoop willen ontbinden. Prijsfout is prijsfout, mooi als we daar gebruik van kunnen maken, maar ik ga er geen werk van maken.

Ik denk overigens dat ze in die brief een alternatieve optie aan gaan bieden zoals een waardebon, zodat ze minder camera's hoeven leveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
Pepper92 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 08:24:

+1 Voor deze meneer. Iedereen op dit forum was op de hoogte dat het een prijsfout betrof. Tevens wist iedereen dat dit ook wel een tijdje zou gaan duren gezien het actuele nieuws en de reviews van deze zaak. Voor de mensen die geen geduld hadden was dan ook sterk aangeraden om te annuleren zodat je direct je centjes terug hebt. Om dan te zeggen dat het in principe kwestie word vind ik nogal tegenstrijdig. Jij als consument weet heel goed dat dit een prijsfout is en het daar een zooitje is op dit moment. Het is dan hyprocriet om te zeggen dat je het "uit principe" wel ver zou willen laten gaan.

Uiteraard is het van BCC niet netjes. Echter de customer support medewerkers doen ook maar hun werk. Die kijken gewoon in het systeem voor jou en zien die order staan, komen dan met het standaard berichtje van "ja hoor, wordt gewoon geleverd!". Die weten immers niet of er nog van bovenaf een besluit genomen moet worden.

Verwijderd

Nou niet iedereen over een kam scheren. Ik heb hier een gebruikersnaam aangemaakt doordat dit topic tegen kwam. En even voor de duidelijkheid. Ik was serieus opzoek naar een camera en had ook al voorgesteld bij bcc om eventueel voor een ander wel te leveren exemplaar te gaan. Mij werd dit afgeraden en zij konden me ook niet verzekeren of deze wel op tijd geleverd zou worden. Nogmaals was ik niet direct opzoek naar het onderste uit de kan en ben ook geen koopjesjager zoals velen hier. Ik heb mijn best gedaan op een normale en eerlijke manier, echter laat de service zich te wensen over. Nadat ik de bestelling ook gedaan had schrok ik me rot Door alle slechte ervaringen. Ik ging er nog altijd vanuit dat het wel goed zat bij bcc. En mede doordat ik zo slecht word geholpen Door bcc zeg ik dat het een principe kwestie is geworden. Wellicht als ik zomaar opzoek was naar handel of alle koopjes af ging kon ik beter emotioneel afstand doen van dit geheel, maar die vlieger gaat voor mij in deze niet op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Goed, dit gaat weer de standaard richting op van prijsfout-topics: aan de ene kant moralistische posts over misbruiken van een fout, aan de andere kant wat schijnheilige posts als "ik dacht dat het gewoon een goede aanbieding was" of over principes gaan praten.

Dit topic dient zakelijk te blijven, dus principes, moralisme en andere irrelevant visies mogen richting de social media en blogs gaan. Ook de meningen over BCC (goed of slecht) horen hier niet thuis.

Verder schopje naar het Shopping Forum en een titlechange, en de topicwaarschuwing krijgt ook een update.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 19-09-2015 12:59 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saybia
oohh schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:24:
[...]

Ja ik kende het topic, nee ik had niet gezien dat men verdere stappen had ondernomen. Ga het even goed bestuderen en kan waarschijnlijk als voorbeeld dienen (ben dus benieuwd naar de uitspraak). Enige kanttekening is her wel op zijn plaats: Conrad wel het geld snel had teruggestort. De klachtenafwikkeling en eventueel een eruit voorkomende rechtsgang duurt inderdaad lang. Ik vrees dat we daar niet veel aan kunnen veranderen. Maar niet een klacht indienen en elke keer bij wat voor bedrijf dan ook hun bankrekening een tijdje spekken daar moet echt een verandering in plaatsvinden. Lijkt mij dat de branche-organisatie hier ook niet op zit te wachten qua imago. Klaag je niet dan leren deze bedrijven het nooit.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 02:12:
Ik neem toch aan dat wanneer het daadwerkelijk een fout geweest zou zijn het geld direct teruggeboekt had moeten worden?
Ook ik heb aardig wat toezeggingen zowel mondeling als schriftelijk(als ik Facebook daarbij als wettelijk schrijven mag beschouwen?). Ik heb ze namelijk bewust gemeld dat het om een aanzienlijk prijsverschil ging en bang was of de camera daarom wel geleverd zou worden. Vervolgens heb ik genoeg berichten waaruit ik mijn inziens mag geloven dat bcc toch echt zou leveren.
Zelf ben ik nu bereid dit best ver te laten gaan. Het begint voor mij zelfs onderhand een principe kwestie te worden. Wanneer ze mij gemeld zouden hebben dat het een hier om een fout geprijsd artikel zou gaan, dan had ik daar vrede mee gehad en een andere camera uitgezocht. Nu 20 dagen later zou dit in mijn ogen te laat zijn. Nou weet ik niet hoe dat juridisch in elkaar steekt.
Vraag 1: Daar mag je wel vanuit gaan. Net zoals dat er absoluut geen twijfel mag zijn bij de consument inzake de prijs van het product.

Vraag 2: Facebook: Het gaat om het totaalplaatje en de berichtgeving/mails die BCC daarnaast ook heeft verstuurd. Lees dit stuk van Arnoud Engelfriet maar eens: http://blog.iusmentis.com...et-belachelijk-eigenlijk/

Het staat iedereen vrij om wel of niet de klachtenprocedure te starten. Doe met de aangereikte informatie wat jou het beste lijkt. Mocht men er allemaal niet uitkomen met de te nemen procedure dan is er uiteindelijk maar een die uitspraak kan doen in zo'n zaak. Ik citeer even een oud-rechter: "Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 21-09-2015 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen uiterlijk overmorgen weten we meer.
Doen jullie je ding, dan doe ik mijn eigen ding maar nu eerst vakantie, succes!

Saybia bedankt voor de info!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Eens kijken of er mensen inderdaad na 17u een tracktrace ontvangen.

Reactie van PPR op de pepper website:
Net gebeld met BCC wat de status is. De camera's zijn vanmorgen binnen gekomen en zullen vandaag naar de 1e personen op de post gaan.
Track en Trace code heb ik direct ontvangen. Een volgende groep zal dit na 17:00u ontvangen.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Tutti-frutti schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:34:

[...]
die gene praat onzin, ik heb inmiddels BCC gebelt en gevraagd hoe en wat het enige antwoord wat ik kreeg is dat het niet op voorraad was en hoe lang het ging duren hadden ze geen antwoord op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
Tutti-frutti schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:34:

[...]
Als je even op de pepper website kijkt dan zie je dat deze meneer een broodje aap verkoopt. Hij is pas vandaag geregistreerd en loopt gewoon wat te trollen. Zodra iemand het hoort zullen uiteraard meerdere mensen per direct een reactie geven op dit forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoals hierboven correct wordt aangegeven, niet te snel happen op dergelijke berichten. Er zijn ook mensen die het leuk vinden om verwarring te zaaien. Geduld hebben, en wachten op nieuws dat bevestigd wordt uit verschillende bronnen, liefst officieel :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

op het forum van pepper hebben nog wat mensen contact gehad met BCC;
- 29/39 toestellen in bestelling
- in overleg met Canon
- einde deze week / begin volgende week communicatie vanuit BCC

en verder heel veel geleuter :P
paulus01 15 u, 57 m
Zojuist ook de klantenservice gebeld.
Er was 0 voorraad er stonden 29 toestellen in bestelling :S

Eind deze week of begin volgende week kregen we een mail met hoe en wat.

BCC was in overleg met Canon.

Veel meer dan dit kon ze niet meedelen.
ElSalvador 15 u, 2 m
Dit is ontzettend vermoeiend. Volgens mijn laatste informatie zijn er 39 stuks in bestelling en krijgen we aan het eind van de week (wellicht begin volgende week) een brief. Dit zegt de klantenservice via de mail. Op twitter zeggen ze dat we uiterlijk woensdag een mail met een update krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 17:14
...oftewel, gewoon wachten. Ik heb 1 van die 34±5 camera's besteld, toen de 10 werkdagen voorbij waren een mailtje gestuurd of er al meer info was voor bestelnummer 1234567890 en that's it. Of de camera komt, dat is mooi meegenomen, of de camera komt niet, en dan heb ik er voldoende vertrouwen in dat ze het geld terugstorten.

Iedere dag gaan lopen bellen, mailen, twitteren, facebooken, wat schiet je daar mee op, behalve een heleboel frustratie aan beide kanten?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 750d met 135mm is inmiddels wel op voorraad. Zal nu snel een verlossend antwoord volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera is onderweg, zojuist namelijk een mail ontvangen van bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:01:
Camera is onderweg, zojuist namelijk een mail ontvangen van bcc.
Goed om te horen! Wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

31 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
2 dagen voor de aanbieding?
Show me een printscreen en ik geloof je misschien

[ Voor 34% gewijzigd door henri86 op 22-09-2015 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
henri86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:05:
[...]

2 dagen voor de aanbieding?
Show me een printscreen en ik geloof je misschien
2 dagen :? Misschien bedoel je één dag voor de aanbieding aangezien het op 1 september al op Pepper stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Ik heb hem ook de 31e besteld, om 13:00. Maar vandaag nog een "we weten nog niks" mail gehad.
Voor de non-believers:
xAn52 in "aankoopadvies: opvolger canon EOS 450d"

[ Voor 35% gewijzigd door xAn52 op 22-09-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Stond de prijs er al vanaf maandagochtend de 31e verkeerd op? Dan geloof ik er niets van dat er maar 29/39 zijn verkocht. Ik heb hem woensdagochtend rond 7 uur besteld en daar zit dus bijna 2 dagen tussen. Dit moet wel in de honderden lopen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IM4N
xAn52 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:36:
Ik heb hem ook de 31e besteld, om 13:00. Maar vandaag nog een "we weten nog niks" mail gehad.
Voor de non-believers:
xAn52 in "aankoopadvies: opvolger canon EOS 450d"
Ik had de klantenservice vandaag gebeld. Er werd mij verteld dat er wel uitgeleverd is, maar dat ze blijkbaar niet genoeg voorraad hebben om alle bestellingen te kunnen leveren. (Misschien slaat dat op die aantallen van 29/39 die hier steeds langskomt.) Zodra er weer genoeg voorraad is gaan ze verder met leveren. Op de vraag wanneer er weer voorraad is. Gaf hij als antwoord dat hij dat niet weet, maar dat alle bestellingen wel worden uitgeleverd. Maar het kon volgens hem zomaar een maand duren. Ach ja, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken. Zolang ze uitleveren maakt het mij niet uit dat je langer moet wachten.

• xAn52

xAn52

Whatever...

Net een mail gehad dat hij onderweg is. Ik ga maar als dank een review maken ☺ grote kudos naar BCC!

• Paul
IM4N schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:53:
Ik had de klantenservice vandaag gebeld. Er werd mij verteld dat er wel uitgeleverd is
O.a. aan mij, ik heb net als xAn52 mail dat de camera onderweg is :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Ik heb net even gebeld,
Wachttijd was minder dan 1 minuut.

Er staan nog 239 in bestelling.
Levertijd is onbekend.

Het is nog even afwachten, maar als xAn52 en Paul bericht hebben gekregen dat de camera onderweg is dan steld dat mij wel een beetje gerust =).

• IM4N
Paul schreef op woensdag 23 september 2015 @ 01:12:
[...]
O.a. aan mij, ik heb net als xAn52 mail dat de camera onderweg is :)
Mooi man. Wanneer had jij besteld? Dan kunnen we ongeveer zien in welke volgorde het gaat.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Als er 30-40/week komen, dan zijn ze nog wel even bezig. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• BPP

BPP

Señor Sjon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:16:
Als er 30-40/week komen, dan zijn ze nog wel even bezig. :+
Eerder 30/40 per 3 weken

• Paul
IM4N schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:15:
Mooi man. Wanneer had jij besteld? Dan kunnen we ongeveer zien in welke volgorde het gaat.
31-08-2015 om 16:27. DHL tracking geeft aan dat het pakketje vandaag wordt bezorgd.

Rhàshan - Aditu Sunlock

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

dimako_

Vogel

@ paul, zou super zijn maar wat een tegenstrijdige berichten....
bcc roept dat er binnen enkele dagen een mail/brief uit gaat met meer informatie maar hij zou ook al naar sommigen verzonden zijn..

gek?

• Snoop
  • Niet online
als je hun Twitter er nog bij neemt, wordt het er nog ingewikkelder op. Via Twitter geven ze weer iets anders aan, namelijk dat we gisteren/vandaag een mail zouden krijgen (gisteren niks gekregen, ben benieuwd vandaag). Verder ontkennen ze in alle toonaarden dat er camera's verzonden zijn. Zelfs wanneer je ze met de neus op de feiten drukt en met bewijzen komt.
Iedereen roept daar maar wat en ze weten half niet wat er speelt. Intern is het echt een grote bende daar, maar dat wisten we eigenlijk al voordat we bestelden.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 23-09-2015 10:39 ]

• jowe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Zojuist een Facbook bericht ontvangen van ^judith dat de mail vandaag wordt verzonden.

• IM4N
jowe schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:25:
Zojuist een Facbook bericht ontvangen van ^judith dat de mail vandaag wordt verzonden.
Dat zeggen ze al sinds vorige week :+ (zie onderstaand bericht), inmiddels zijn we een week verder.
BPP schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:16:

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 08:13
Zojuis de klantenservice aan de lijn gehad.

Die heeft gemeld dat er een brief gaat komen (waarschijnlijk volgende week) met daarin 3 opties.

- Wachten totdat het product weer op voorraad is (levertijd onbekend)
- Koop ontbinden en geld terug
- Giftcard ter waarde van de cameraprijs (Originele prijs) om bij BCC te besteden.

Ik ben geen troller en heb echt besteld zie mijn beoordelingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xAn52

xAn52

Whatever...

http://static.tweakers.ne...9GiFbKU8jr97wh/medium.jpg

Hij in binnen!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door xAn52 op 23-09-2015 13:15 ]

• BPP

BPP

crazymonkey87 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:13:

Die heeft gemeld dat er een brief gaat komen (waarschijnlijk volgende week) met daarin 3 opties.

- Giftcard ter waarde van de cameraprijs (Originele prijs) om bij BCC te besteden.

Geen idee of dit waar is, maar dan zeker optie 3. :+

• BLACKfm
crazymonkey87 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:13:

De camera was voor mij niet eens zo heel belangrijk, maar zeker een leuke extra voor het 'aanbiedings-'bedrag, als je een giftcard kunt krijgen van ruim 700 euro (= originele prijs?) dan kan ik daar wel andere leuke dingen voor doen.
Mits waar zeker een optie om te overwegen.

• crazymonkey87
Dit is wat ik net te horen kreeg dus even afwachten of ze nog van koers gaan veranderen..

• BPP

BPP

crazymonkey87 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:22:
Dit is wat ik net te horen kreeg dus even afwachten of ze nog van koers gaan veranderen..
Maar serieus, nu zeggen ze weer volgende week? Op twitter loopt die ^judith te verkondigen dat we vandaag een mail krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazymonkey87
Ja ik weet het ook niet he ;) dat is wat de klantenservice net aan mij gemeld heeft.

Ik vind de laatste optie ook de beste dan koop ik een zwaarder model :D
BPP schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:23:
[...]

Maar serieus, nu zeggen ze weer volgende week? Op twitter loopt die ^judith te verkondigen dat we vandaag een mail krijgen.

• Paul
Ik heb de camera ook binnen :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

• dimako_

dimako_

Vogel

Heb je dan ook een mail met track en trace etc gehad?
Of kreeg je ''ineens'' een pakketje binnen?

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
dimako_ schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:01:
[...]

Heb je dan ook een mail met track en trace etc gehad?
Of kreeg je ''ineens'' een pakketje binnen?
Je zou het topic ook kunnen lezen.....;)
Paul schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:53:
[...]
31-08-2015 om 16:27. DHL tracking geeft aan dat het pakketje vandaag wordt bezorgd.

• Marcva
  • Laatst online: 14-09 10:03
Hierbij wil ik de geluksvogels feliciteren met hun camera!
Als eerder gemeld: er zit inderdaad een mededeling in de pijplijn. Vandaag namelijk via Twitter: ... er zal uiterlijk morgen een mail met een update van je bestelling worden verzonden. ik wil je vragen deze even af te wachten^ J

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Was vorige week uiterlijk maandag of dinsdag, naja ze communiceren in ieder geval iets...

Hier staat wat

• Snoop
  • Niet online
Dus nu is het ineens morgen? Zo kan ik het ook. Elke keer zeggen dat er uiterlijk de volgende dag een mailtje komt. Ze zijn totaal ongeloofwaardig. Het is lachwekkend

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Snoop schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:50:
Dus nu is het ineens morgen? Zo kan ik het ook. Elke keer zeggen dat er uiterlijk de volgende dag een mailtje komt. Ze zijn totaal ongeloofwaardig. Het is lachwekkend
Het is wel faal op faal inderdaad, rare toko. Maar zolang ze leveren binnen de wettelijke kaders volgens mij...

Hier staat wat

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
Flappiewappie schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:35:
[...]

Het is wel faal op faal inderdaad, rare toko. Maar zolang ze leveren binnen de wettelijke kaders volgens mij...
Áls dat laatste waar is, dan vergeef ik ze het direct en ben ik blij dat ik de camera nog niet ontvangen heb :+

• BLACKfm
Er zijn genoeg BCC winkels, hebben ze die camera's daar niet gewoon in de vitrine liggen? Lijkt me dat je ook prima met je ordernummer naar een winkel kunt gaan met 'Ik haal het wel op, scheelt jullie weer verzendkosten en er liggen hier toch 3 dozen op het schap'... Wie gaat er eerst? :P

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:14
Als je even op de site zou kijken zie je dat hij bij geen enkel filiaal op voorraad is: http://www.bcc.nl/foto-en...s750d-18-55mm%28101395%29

• BLACKfm
dennistd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:22:
Als je even op de site zou kijken zie je dat hij bij geen enkel filiaal op voorraad is: http://www.bcc.nl/foto-en...s750d-18-55mm%28101395%29
Tja, met de reputatie van administratie van BCC die in dit topic een beetje is opgebouwd hecht ik daar ook niet echt waarde aan :P. Een winkel kun je altijd even binnenlopen. Die van mij zit 'om de hoek' dus ga vanmiddag gewoon even kijken.

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Volgens @BCC krijg ik nu 'voor het weekend' een mail..... ja vast.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
BLACKfm schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:10:
Er zijn genoeg BCC winkels, hebben ze die camera's daar niet gewoon in de vitrine liggen? Lijkt me dat je ook prima met je ordernummer naar een winkel kunt gaan met 'Ik haal het wel op, scheelt jullie weer verzendkosten en er liggen hier toch 3 dozen op het schap'... Wie gaat er eerst? :P
Heb dit nagevraagd bij de klantenservice. Reactie: Dit is in verband met administratie niet mogelijk O-)

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

• BPP

BPP

armageddon_2k1 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:51:
Volgens @BCC krijg ik nu 'voor het weekend' een mail..... ja vast.
"Binnen enkele dagen, uiterlijk maandag of dinsdag, vandaag (gisteren), uiterlijk vandaag of morgen, voor het weekend." Lachwekkend is het.

• Snoop
  • Niet online
fezoj schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:51:
[...]

Heb dit nagevraagd bij de klantenservice. Reactie: Dit is in verband met administratie niet mogelijk O-)
Ze hebben volgens mij de 750D's systematisch weggehaald uit hun winkels toen de prijs nog zo laag was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bebopper

bebopper

Toen ik bestelde was er ook in geen enkele winkel een op voorraad (afhalen was nergens mogelijk) en dat is daarna gewoon niet meer veranderd. Heb niet het idee dat ze moedwillig overal 750Ds hebben weggehaald.

En verder? Gewoon geduldig afwachten (dat wisten we ook al toen we bestelden), ik zie het als een leuke verrassing dat je geen idee hebt wanneer je een update gaat krijgen :) met spanning houd ik mijn mail in de gaten.

Ik geloof nog steeds dat BCC dit zeker netjes zal oplossen (worst case = geld terug, best case is camera of tegoedbon voor waarde van de camera). Kan alleen misschien even duren.
Snoop schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:00:
[...]

Ze hebben volgens mij de 750D's systematisch weggehaald uit hun winkels toen de prijs nog zo laag was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
bebopper schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:07:
Toen ik bestelde was er ook in geen enkele winkel een op voorraad (afhalen was nergens mogelijk) en dat is daarna gewoon niet meer veranderd. Heb niet het idee dat ze moedwillig overal 750Ds hebben weggehaald.

En verder? Gewoon geduldig afwachten (dat wisten we ook al toen we bestelden), ik zie het als een leuke verrassing dat je geen idee hebt wanneer je een update gaat krijgen :) met spanning houd ik mijn mail in de gaten.

Ik geloof nog steeds dat BCC dit zeker netjes zal oplossen (worst case = geld terug, best case is camera of tegoedbon voor waarde van de camera). Kan alleen misschien even duren.

[...]
Dit...precies....
Snap al dat gezeik op bcc niet.

We bestellen een item dat op het moment van bestellen nergens in de winkels op voorraad was en online ook niet, vandaar verwachte levering 5-10 dagen.

Vervolgens bestellen we en masse die camera, waarbij ik het idee heb dat de helft of meer deze niet zelf gaat houden, maar goed....en dan gaan we met z'n allen bcc maar afzeiken. ...

Ze hadden gewoon het kennelijke vergissing argument kunnen gebruiken, maar dat doen ze niet. Het lijkt er dus ook meer op dat ze gewoon bezig zijn de levering te regelen, net als bij de laptop en de blenders.

Is er eindelijk een bedrijf dat niet meteen de prijsfout kaart speelt, is het ook niet goed!....

Heb geduld, bel een keer met de klantenservice , bel nog een keer na een tijd ls je niks houdt en anders kun je altijd nog annuleren.

Ik ben het er wel mee eens dat ze in hun communicatie wat laten vallen, een pro actieve houding om iedereen te informeren zou veel frustratie voorkomen.

Al is het maar, product is niet te leveren, we doen ons best, maar heb geduld, we gaan leveren. u kunt altijd annuleren als u het te lang vindt duren.

Maar heb geduld, ik ga er vanuit dat het goed komt ;)

• BPP

BPP

paulus_01 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:08:
[...]

Dit...precies....
Snap al dat gezeik op bcc niet.

We bestellen een item dat op het moment van bestellen nergens in de winkels op voorraad was en online ook niet, vandaar verwachte levering 5-10 dagen.

Vervolgens bestellen we en masse die camera, waarbij ik het idee heb dat de helft of meer deze niet zelf gaat houden, maar goed....en dan gaan we met z'n allen bcc maar afzeiken. ...

Ze hadden gewoon het kennelijke vergissing argument kunnen gebruiken, maar dat doen ze niet. Het lijkt er dus ook meer op dat ze gewoon bezig zijn de levering te regelen, net als bij de laptop en de blenders.

Is er eindelijk een bedrijf dat niet meteen de prijsfout kaart speelt, is het ook niet goed!....

Heb geduld, bel een keer met de klantenservice , bel nog een keer na een tijd ls je niks houdt en anders kun je altijd nog annuleren.

Ik ben het er wel mee eens dat ze in hun communicatie wat laten vallen, een pro actieve houding om iedereen te informeren zou veel frustratie voorkomen.

Al is het maar, product is niet te leveren, we doen ons best, maar heb geduld, we gaan leveren. u kunt altijd annuleren als u het te lang vindt duren.

Maar heb geduld, ik ga er vanuit dat het goed komt ;)
Het is toch ook de communicatie waar mensen op 'zeiken'? Als zij binnen een paar dagen hadden aangegeven dat het een prijsfout was, dan had ik het er zeker bij gelaten. Zelfs als ze nu met een bericht zouden komen dat het een prijsfout was dan zou ik er niets mee doen. Ik zou het zeer slordig vinden, maar het er zeker bij laten. Maar eerst laten ze weken niets weten en daarna roepen ze 1,5 week dat er binnen enkele dagen een mail zou komen, die nog niemand heeft mogen ontvangen. Het boeit mij helemaal niets dat het product voor een euro, de helft of de normale prijs te koop is. De communicatie richting de klant dient niet anders te zijn. Zeker niet voor een organisatie die pretendeert 'High Service' te leveren.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]
...vandaar verwachte levering 5-10 dagen.
Dat was op 2 september volgens BLACKfm in "[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349" We leven vandaag de 24e; dat is 16 werkdagen (!!) verder met, zoals je kan teruglezen, ontzettend knullige, wisselende en over het algemeen incorrecte informatie vanuit de leverancier.
Helaas zijn wij door de voorraad heen en de verwachte levertijd is 5 tot 10 werkdagen.
^BCC klantenservice afgelopen maandag; sorry hoor maar wat voor ***bedrijf run je dan wel niet als je dit soort informatie maar blijft communiceren. Alsof de helpdesk ook gewoon op de webshop zit te kijken naar de leverdatums.

Anyhow, voor degenen die wel een camera (hebben) ontvangen; heel veel plezier ermee! Hopelijk was het het wachten waard en hou mijn vingers gekruist voor je dat je niet stomtoevallig op korte termijn BCC nodig gaat hebben voor eventuele garantie-afhandeling. d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 24-09-2015 14:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• dimako_

dimako_

Vogel

Nou, iedereen check z'n mail. Bcc heeft voorstel gemaild.

• Señor Sjon
En we hebben mail:
1. Wachten tot de camera bij ons binnen is. Wij hebben helaas geen enkel zicht op wanneer de camera weer beschikbaar is, waardoor uw bestelde exemplaar lang op zich kan laten wachten.

2. Uw bestelling annuleren.U ontvangt het aankoopbedrag van ons retour en ter compensatie voor het ongemak een BCC Cadeaukaart met een waarde van 50,-.

3. Uw bestelling annuleren. U ontvangt ter compensatie voor het ongemak in plaats van uw aankoopbedrag een BCC Cadeaukaart met een waarde van 400,-.

• speedy15
  • Laatst online: 23:23
Zo juist de mail met de 3 opties binnen gekregen.

- Wachten
- Annuleren + cadeaubon van €50
- Cadeaubon van €400

• Snoop
  • Niet online
[...]

En jij doet er zelf ook vrolijk aan mee. Tot welke helft behoor jij dan?

Dit vind ik altijd van die loze kreten die totaal niet relevant zijn. Het zal me aan mn derrière roesten wat iedereen met die camera doet.

Het gaat inderdaad om de bedroevende communicatie zoals hierboven al gezegd is. Daar mag naar mijn mening best commentaar op worden geleverd.

• Señor Sjon
Waarom zou iemand voor optie 3 kiezen?

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Señor Sjon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:50:
Waarom zou iemand voor optie 3 kiezen?
Precies. Opties 2 en 3 zijn qua 'bonus' inwisselbaar, waarbij je bij optie 3 een minimaal bestedingsbedrag van € 400 aan je broek hebt hangen...

Ik ga voor 1. Wil het ding graag hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door orejas op 24-09-2015 14:55 ]

Stam + t

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:En toen stopte het ranten en het reageren daarop, en vice versa.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 24-09-2015 14:55 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen net doen alsof men niet wist dat het een prijsfout was. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.

De gegevens van uitlevering worden in deze Google Doc bijgehouden. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)