bebopper schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:07:
Toen ik bestelde was er ook in geen enkele winkel een op voorraad (afhalen was nergens mogelijk) en dat is daarna gewoon niet meer veranderd. Heb niet het idee dat ze moedwillig overal 750Ds hebben weggehaald.
En verder? Gewoon geduldig afwachten (dat wisten we ook al toen we bestelden), ik zie het als een leuke verrassing dat je geen idee hebt wanneer je een update gaat krijgen

met spanning houd ik mijn mail in de gaten.
Ik geloof nog steeds dat BCC dit zeker netjes zal oplossen (worst case = geld terug, best case is camera of tegoedbon voor waarde van de camera). Kan alleen misschien even duren.
[...]
Dit...precies....
Snap al dat gezeik op bcc niet.
We bestellen een item dat op het moment van bestellen nergens in de winkels op voorraad was en online ook niet, vandaar
verwachte levering 5-10 dagen.
Vervolgens bestellen we en masse die camera, waarbij ik het idee heb dat de helft of meer deze niet zelf gaat houden, maar goed....en dan gaan we met z'n allen bcc maar afzeiken. ...
Ze hadden gewoon het kennelijke vergissing argument kunnen gebruiken, maar dat doen ze niet. Het lijkt er dus ook meer op dat ze gewoon bezig zijn de levering te regelen, net als bij de laptop en de blenders.
Is er eindelijk een bedrijf dat niet meteen de prijsfout kaart speelt, is het ook niet goed!....
Heb geduld, bel een keer met de klantenservice , bel nog een keer na een tijd ls je niks houdt en anders kun je altijd nog annuleren.
Ik ben het er wel mee eens dat ze in hun communicatie wat laten vallen, een pro actieve houding om iedereen te informeren zou veel frustratie voorkomen.
Al is het maar, product is niet te leveren, we doen ons best, maar heb geduld, we gaan leveren. u kunt altijd annuleren als u het te lang vindt duren.
Maar heb geduld, ik ga er vanuit dat het goed komt