[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zane11 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:07:
[...]
... waarna uiteindelijk een niet zo leuk bericht volgt en je dag kan zeggen tegen die 349,- euro. ;w
En dat is dus precies waar een CC-maatschappij mij (en zichzelf) tegen verzekert. Sterker nog, en off-topic, als ik met mijn vliegticket op Schiphol sta en het vliegtuig gaat niet, is erg vertraagd of overboekt, kan ik Mastercard bellen en zij regelen onderkomen/overnachting & vervangend vliegtuig voor me.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik verwacht eerder dat je 1 maand of langer op deze order kunt wachten, als je hem al überhaupt krijgt. Lees die reviewsites nog eens even na, daar wordt je echt niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
Sorry hoor, maar de BCC heeft alle trekjes van een bedrijf dat op omvallen staat, wie gaat er dan met iDeal betalen, geen medelijden mee. Moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dan schuift de CC-reservering een maandje door. ;) Heb dat al eens eerder met een bol.com levering meegemaakt die uiteindelijk nooit kwam.
NotSoSteady schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:13:
Ik kan bevestigen dat het niet goed gaat met de BCC.
Noem een 'stenen' keten waar het wel goed gaat... Ook Metro (MediaMarkt) draait verlies.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
NotSoSteady schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:13:
Ik kan bevestigen dat het niet goed gaat met de BCC.
In welk opzicht? Ben je een werknemer? Enkel met dit zinnetje hebben we natuurlijk niet zoveel aan. Mocht je een werknemer zijn dan snap ik dat je gebonden bent en niet zomaar uitspraken kan doen over de financiële situatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Wat een geneuzel over dat het slecht gaat: http://www.retailnews.nl/...joenen-voor-overname.html

[ Voor 17% gewijzigd door fezoj op 02-09-2015 12:20 ]

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
OmeJoyo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:59:
Hij kost eer 725, ben benieuwd, want er lijken er nu dus niet veel Tweakers voor de verkeerder prijs te zijn besteld.
De aanbieding stond gisteravond al op andere sites. Er zijn er dus al heel veel besteld en het verbaast met eerlijk gezegd dat de BCC het nu pas heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
objectief2 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:07:
En zoek vast het telefoonnummer van BCC om herhaaldelijk te vragen wanneer de camera komt;)
Telefonisch zeer slecht bereikbaar.
Bel 0900-0555 (lokaal tarief)

Of na 3 kwartier wordt je eraf geknikkerd, etc....... Lees net op FB

Patricia Achenbach-Veira
Vandaag om 12:11
Op dit moment ben ik al 22 minuten aan het wachten om doorverbonden te worden met een van de medewerkers van BCC terwijl ik er een kwartier geleden één aan de lijn had die me zou verbinden met de juiste afdeling. LOW pricing NO service :p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Doet me denken aan Neckermann en het aanbieden van de XBO voor 349 ipv 499 tijden terug. Duurde en duurde, kwam uiteinde niks van want failliet en doorstart zodat bestaande bestellingen niet gehonoreerd hoeven te worden.

Las dit te laat maar in al die zaken betaal ik graag met creditcard. Bij geen levering heb je de transactie zo teruggedraaid door het openen van een dispuut. Zo ben je iig niet lang je geld kwijt mocht je niets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zolang er niks geleverd wordt, blijft het ook een reservering (in tegenstelling tot iBood overigens die direct afschrijft van CC... :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:55

BPP

Señor Sjon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:32:
Zolang er niks geleverd wordt, blijft het ook een reservering (in tegenstelling tot iBood overigens die direct afschrijft van CC... :S).
Mooi, dan kan er weinig mis gaan lijkt mij. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:32:
En dat wisselt dus per CC. BCC heeft zelf bevestigd bij een eerdere order dat het beleid bij betaling per CC direct afschrijven is en niet reserveren. Alleen gaan niet alle betaalafhandelaars daar in mee.

Het is overigens handig om voor de financiële positie van BCC ook naar het Franse moederbedrijf Darty te kijken.

www.dartygroup.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankyy
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Na een aantal reacties in dit topic te lezen en ook een aantal shop reviews blij om te lezen dat ik met de CC heb besteld. Heb eerder ook gedoe gehad met de online shop. In de fysieke winkel gelukkig wel altijd goede ervaringen.

[ Voor 6% gewijzigd door Frankyy op 02-09-2015 12:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

sambalbaj schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:41:
[...]

En dat wisselt dus per CC. BCC heeft zelf bevestigd bij een eerdere order dat het beleid bij betaling per CC direct afschrijven is en niet reserveren. Alleen gaan niet alle betaalafhandelaars daar in mee.

Het is overigens handig om voor de financiële positie van BCC ook naar het Franse moederbedrijf Darty te kijken.

www.dartygroup.com/
En die maken 'gewoon' winst. Ook de omzet van BCC is t/m 30-04-2015 gestegen t.o.v. een jaar eerder. Echt 'goed' zal het dus wel niet gaan bij BCC, maar van een faillissement is evenmin sprake.
On a more personal note; ik vind het nogal vervelende bangmakerij dat hier zonder al teveel kennis van zaken over faillissementen wordt gesproken. Nergens voor nodig, imho.

Stam + t

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Ik ben ook niet bang voor een faillissement, meer dat het wellicht weken of maanden duurt voor het is opgelost :), puur omdat ze nu al zo'n achterstand hebben met orders en bovenal de klantenservice.

Wat je op Facebook zit gebeuren is ook een kettingreactie, iemand die nu een beetje ontevreden is zal veel sneller klagen nu er al zoveel klachten staan als dat er alleen maar positieve reacties staan. De slecht beantwoorde telefoon heeft er natuurlijk ook een handje in.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het is niet alleen facebook, maar alle reviewsites voor shops gillen moord en brand. Maar goed, eerst maar even die twee weken afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Wasabi! schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:22:
[...]

Telefonisch zeer slecht bereikbaar.
Bel 0900-0555 (lokaal tarief)

Of na 3 kwartier wordt je eraf geknikkerd, etc....... Lees net op FB

Patricia Achenbach-Veira
Vandaag om 12:11
Op dit moment ben ik al 22 minuten aan het wachten om doorverbonden te worden met een van de medewerkers van BCC terwijl ik er een kwartier geleden één aan de lijn had die me zou verbinden met de juiste afdeling. LOW pricing NO service :p!
De telefonische klantenservice van de BCC is echt een drama. Als je ervoor kiest om ze op die manier te bereiken dan moet je daar met voorbedachten rade aan gaan beginnen, want reken er maar op dat je even aan de lijn hangt.
Je kunt dan beter via Twitter contact zoeken. Ook daar zijn ze niet de snelste en beste in, maar het is in ieder geval beter dan per telefoon.

Overigens blijf ik er maar op hameren dat iedereen die nog geen CC heeft er snel eentje aan moet schaffen want je haalt er enorm veel voordeel uit. Dat lijkt me nu wel duidelijk :+

[ Voor 9% gewijzigd door Snoop op 02-09-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Net gebeld met BCC, na een wachttijd van 19 minuten kreeg ik iemand aan de lijn.
Die vertelde me dat ze wekelijks een lading canons binnen krijgen maar dat deze week wel opvallend veel camera's zijn verkocht. :P
Ook vertelde de jongen dat door onvoldoende personeel de wachttijd zo dramatisch is dat je gemiddeld een half uur aan de lijn hangt om iemand te spreken.
Mocht je contact willen opnemen, stuur dan geen email want daar is een achterstand van meer dan een week.
beter kan je bellen om 08.00 of aan het einde van de dag 18.00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Laatst online: 13-09 11:28
Prom0 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:30:
Die vertelde me dat ze wekelijks een lading canons binnen krijgen maar dat deze week wel opvallend veel camera's zijn verkocht. :P
Deze week opvallend veel als in vandaag, of vorige week en dat de voorraad nu op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:37
Bedrag is hier op de CC ook alleen gereserveerd (MasterCard via ABN, ICS).

Ik wacht het wel af, mijn tante was al een tijdje opzoek naar een goede instap Spiegereflex. Mocht ze geen interesse hebben dan maak ik er wel een tweaker gelukkig mee voor 350.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prom0
Famous Copra schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:32:
[...]

Deze week opvallend veel als in vandaag, of vorige week en dat de voorraad nu op is...
Hij zei deze week, en volgens mij bedoelt hij daarmee vandaag en gister.( ik weet niet wanneer de actie online stond)

Hij zei ook normaal komen er gemiddeld 30 stuks binnen maar nu was er een vraag van 200 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 16:19
ik heb ook maar geannuleerd. Prijsfout was gisteren rond 22 aan de gang. ik zie niet dat ze alle bestellingen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
ze hoeven ook niet alle te leveren hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
Beetje off-topic, maar voor mijn gevoel gaat het bij Klein slechter, met hun al weken durende 'tegen elk aannemelijk bod'-actie en flinke klantenservice achterstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
*knip*

[ Voor 193% gewijzigd door Perkouw op 02-09-2015 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21
Señor Sjon schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:19:
Het is niet alleen facebook, maar alle reviewsites voor shops gillen moord en brand. Maar goed, eerst maar even die twee weken afwachten. :)
Amen! Het is 5-10 dagen levertijd, mits er voor die tijd nog niks te horen valt of mensen persoonlijk (en dan ook met audiovisueel bewijs a.u.b.) de BCC benaderen lijkt me er geen reden tot paniek.

Het is gokken op een paard, en die zal winnen of verliezen. In het slechtste geval ben je je geld kwijt, maar dat is de name of the game :P

Litebit.eu voorraad check :).

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Hoe lang duurde het bij de laptop tot BCC met een mail kwam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
[Afhandeling][prijsfout] Asus laptop aanbieding bcc.nl

Originele post stond ergens in het aanbiedingentopic, lijkt op 31 mei > 4 juni.

Overigens was die ook de helft van de prijs en dan afgerond (van 899 naar 449). Voordeel is wel dat in tegenstelling tot laptops de specificaties van camera's niet elke 3 weken wijzigen. Ik geloof dan ook prima dat die laptops niet meer te krijgen waren bij hun groothandel.

• troost42
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11-2021
Het bedrag is overigens niet meer op gereserveerd bij mijn CC, is er nu gewoon af

• BPP

BPP

troost42 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:13:
Het bedrag is overigens niet meer op gereserveerd bij mijn CC, is er nu gewoon af
Hier nog steeds gewoon gereserveerd op mijn Rabocard.

• BasvanS
Hier ook afgeschreven, ABN MasterCard

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:17
Toch vreemd dat ik zowel geen reservering als afschrijving op mijn kaart zie.

edit: Toch maar even gebeld met BCC. Order en betaling was goed binnen gekomen. Levertijd was wel nog steeds 5 tot 10 werkdagen gaf de verkoper aan.

[ Voor 51% gewijzigd door Morpheusk op 03-09-2015 16:42 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 18:51
Pffff, ik wacht al heel lang op een aanbieding op een canon camera. Kijk ik twee dagen niet op de forum, heb ik dit weer gemist. Het is idd gokken op een goede uitslag, maar diegene met cc zijn iig safe.

• Famous Copra
  • Laatst online: 13-09 11:28
Morpheusk schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:37:
Toch vreemd dat ik zowel geen reservering als afschrijving op mijn kaart zie.

edit: Toch maar even gebeld met BCC. Order en betaling was goed binnen gekomen. Levertijd was wel nog steeds 5 tot 10 werkdagen gaf de verkoper aan.
Dus de planning is gewoon dat alles uitgeleverd gaat worden?!

Dat is super nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Famous Copra schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:12:
[...]

Dus de planning is gewoon dat alles uitgeleverd gaat worden?!

Dat is super nice.
Als alles echt uitgeleverd gaat worden was de levertijd inmiddels natuurlijk 3 tot 7 dagen ;-)

Hier staat wat

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Bedrag is hier nu ook afgeschreven van de creditcard, nou dan mogen ze gaan uitleveren ;)

• Pepper92
Dabbel schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:57:
Het is idd gokken op een goede uitslag, maar diegene met cc zijn iig safe.
Ja die fout ga ik niet nog een keer maken. In een gedachtenspinsel toch maar met IDEAL betaald, omdat ze mijn geld dan direct hadden en de verkoop dan misschien minder snel terugdraaien. Maar dat dus met het idee dat BCC een degelijke winkel was zonder leverings- of terugbetalingsprobkemen. Een gedachtenspinsel dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fezoj
Nogmaals... Er Is helemaal niets aan de hand met BBC qua faillissement, iig niets wat erop zou kunnen wijzen.

Een paar mensen laten zich door wat andere mensen gigantisch opdraaien omdat BCC behoorlijk achterloopt met levering.

Wacht rustig af of laat je inhoudelijk informeren. Vanochtend heb ik nog met een medewerker gesproken die aangaf dat er ruim 250 canons waren besteld. Woensdag zouden ze binnen moeten komen en vanaf donderdag uitlevering.

Prima BCC actie voor zover!

Mooiste is...... Dat de kans bestaat dat "bestsellers" eerder hun Camera hebben dan "annuleerders" hun centjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
Bijkomend voordeel voor BCC kan zijn dat mensen wellicht eens een goede review achterlaten op die websites die eerder zijn aangehaald. Slechte reviews belanden tenslotte sneller online dan een goede.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
fezoj schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:41:
... Dat de kans bestaat dat "bestsellers" eerder hun Camera hebben dan "annuleerders" hun centjes.
Ach ja, als dat zo is dan staat marktplaats er binnenkort ook vol mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Tja, of het valt wel mee, ik verkoop ook mijn huidige body als die komt, want het is een prima camera en voor veel mensen wellicht de kans om een mooie camera te kopen voor weinig. Tuurlijk zullen er meer op marktplaats staan dan normaal, maar ik verwacht op zijn hoogst een kwart ofzo.

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
Voor mij is het een upgrade voor mijn 700d. Die gaat dan MP op icm de kitlens vd 750d (heb zelf de 18-135). Zou mooi zijn als ik die combi voor ergens rond de 350 verkocht krijg. Gratis upgrade.

Al heb ik er 2 besteld ;)

• Pepper92
Ik twijfel nog. Heb een Nikon D90, qua kwaliteit van de foto's misschien minder, maar wel extra instelwiel en schermpje. En extra lens. Dus hou het toch bij de Nikon denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
fezoj schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:41:
Wacht rustig af of laat je inhoudelijk informeren. Vanochtend heb ik nog met een medewerker gesproken die aangaf dat er ruim 250 canons waren besteld. Woensdag zouden ze binnen moeten komen en vanaf donderdag uitlevering.
Als ik dat zo lees heb ik achteraf wel spijt dat ik m'n order heb geannuleerd. Nouja, pech gehad dan maar. Kwam gisteren bij Coolblue 2ekans een hele mooie aanbieding tegen, daar maar voor gegaan :)

Overigens lof voor mensen als guppie die hun 750D aan een mede-tweaker willen verkopenvoor de normale prijs (als zijn tante de camera niet wilt), in plaats van direct geld ruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Nordlys op 04-09-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Mochten ze wel uitleveren dan zou het een mooie poets zijn, maar eigenlijk ben ik die camera ook helemaal niet nodig.
Heb thuis nog een 700D liggen van een jaar oud.
Denk dat ik die dan maar met die 18/55 lens van deze kit op marktplaats ga zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nordlys schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:40:
[...]

Overigens lof voor mensen als guppie die hun 750D aan een mede-tweaker willen verkopenvoor de normale prijs (als zijn tante de camera niet wilt), in plaats van direct geld ruiken.
Goh, ben ik nou echt 1 van de weinigen die de (mogelijk) geleverde 750D gewoon voor eigen gebruik gaat worden als eerste stapjes naar het gebruik van een DSLR?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:54:
[...]

Goh, ben ik nou echt 1 van de weinigen die de (mogelijk) geleverde 750D gewoon voor eigen gebruik gaat worden als eerste stapjes naar het gebruik van een DSLR?
Nee hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Ik ruik geen geld zie dat alleen als een mogelijke goedkope upgrade, mocht ik via marktplaats mijn 700D plus die 18/55 verkopen rond die € 350 dan heb ik geen winst gemaakt alleen een goedkope upgrade gehad.
Zo zie ik het ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tjsa en ik zie dan wel handel. Sue me. :P Meer om upgrades aan mijn Nikon te bekostigen overigens. De moraal mag achterwege blijven, dat is verder niet relevant in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Señor Sjon schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:34:
Tjsa en ik zie dan wel handel. Sue me. :P Meer om upgrades aan mijn Nikon te bekostigen overigens. De moraal mag achterwege blijven, dat is verder niet relevant in dit topic.
Verkoop dan ten minste je Nikon, om upgrades aan je Canon te bekostigen :+
Al zou ik nooit een 750D overwegen...

Tip van flip: sla die instapmodellen over en ga minimaal voor een 70D...

[ Voor 13% gewijzigd door BlakHawk op 04-09-2015 10:37 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb een D7000 en die bevalt prima. Canon is gewoon niet mijn merk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Señor Sjon schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:34:
Mjah, ik heb 'm in ieder geval ook niet gekocht om mijn 7D te vervangen :P

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
€300x250...€75000,- dit soort foutjes moeten ze niet veel maken, dan gaat het vanzelf wel slecht met BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
weertenaar schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:14:
€300x250...€75000,- dit soort foutjes moeten ze niet veel maken, dan gaat het vanzelf wel slecht met BCC
Zal wel iets anders liggen.... De winstmarge zal normaal zo'n 40 - 50% zijn? Kost de camera inkoop zo'n 450€ Leggen ze 100€ toe op de camera. Op een fout hoef je geen winst te maken.

Aantal verkopen zal zo'n 200 zijn gezien het aantal dat meneer van de helpdesk noemde. Normaal zo'n 60 per week en nu ruim 250. Hebben we nog een aantal annuleerders erbij zitten O-) Houden we er misschien 150 "aanbiedingscamera's" over? Gaat nog steeds wel om een duur foutje (15.000€ ?!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
fezoj schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:26:
Zal wel iets anders liggen.... De winstmarge zal normaal zo'n 40 - 50% zijn?
Ik denk dat jij hen moet gaan vertellen waar ze voortaan moeten inkopen :) Zulke marges halen ze niet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
Brad Pitt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:27:
[...]

Ik denk dat jij hen moet gaan vertellen waar ze voortaan moeten inkopen :) Zulke marges halen ze niet.
Als je berekent dat van die 40% ook nog loonkosten - panden - reclame - etc af moet lijkt me dat niet heel veel en normaliter nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Mooie reclame toch, kijk maar in dit topic ;) Er zijn vast wel mensen die nu regelmatig de site gaan checken, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Brad Pitt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:27:
[...]

Bij een juwelier, of kleding/schoenenzaak zijn dit marges haalbaar....bij camera's en Electronics eerder een 20%? Tot zover de offtopic discussie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Laatst online: 04-09 18:23
GRUMBLER schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:00:
Ik ruik geen geld zie dat alleen als een mogelijke goedkope upgrade, mocht ik via marktplaats mijn 700D plus die 18/55 verkopen rond die € 350 dan heb ik geen winst gemaakt alleen een goedkope upgrade gehad.
Zo zie ik het ;)
Voor mij hetzelfde verhaal, al heb ik er 2 gekocht, met het idee op die 2e een beetje winst te kunnen maken om het eventuele verlies van de 700d icm 18-55 lens te compenseren, zodat de upgrade idd gratis is.

Lof voor iemand lijkt me niet nodig.

Ik denk dat er stiekem heel veel mensen deze puur en alleen met een winstoogmerk hebben gekocht en dat van die mensen er nagenoeg nog geen 1 hier heeft verteld dat ze hem hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
[b]paulus_01 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:46:[/

Lof voor iemand lijkt me niet nodig.

Ik denk dat er stiekem heel veel mensen deze puur en alleen met een winstoogmerk hebben gekocht en dat van die mensen er nagenoeg nog geen 1 hier heeft verteld dat ze hem hebben gekocht.
Dat vind ik ook. Er is niks op tegen om het door te verkopen met wat winst omdat er altijd een win-win situatie ontstaat. Zowel de verkoper als de koper zijn immers blij. De koper kan zijn gewenste nieuwe camera halen tegen een leuke korting terwijl de verkoper wat winst maakt. Daar lijkt me niks op tegen.
De enige "verliezer" is in dit geval de BCC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
fezoj schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:26:
[...]

Zal wel iets anders liggen.... De winstmarge zal normaal zo'n 40 - 50% zijn? Kost de camera inkoop zo'n 450€ Leggen ze 100€ toe op de camera. Op een fout hoef je geen winst te maken.

Aantal verkopen zal zo'n 200 zijn gezien het aantal dat meneer van de helpdesk noemde. Normaal zo'n 60 per week en nu ruim 250. Hebben we nog een aantal annuleerders erbij zitten O-) Houden we er misschien 150 "aanbiedingscamera's" over? Gaat nog steeds wel om een duur foutje (15.000€ ?!)
Maakt van die winstmarge maar een procent of 5% Hooguit 10% op sommige producten, meestal hoesjes etc. ;) Op computers, camera's en tablets zit vaak maar een euro of tien winst. Daarom proberen ze zoveel bijverkoop, zoals hoesjes en verzekeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
FiXeR.nl schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:19:
[...]

Maakt van die winstmarge maar een procent of 5% Hooguit 10% op sommige producten, meestal hoesjes etc. ;) Op computers, camera's en tablets zit vaak maar een euro of tien winst. Daarom proberen ze zoveel bijverkoop, zoals hoesjes en verzekeringen.
Als ze leveren dan koop ik mijn volgende camera-accesoire misschien wel bij BCC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
ik heb inmiddels na 2x bellen 1 keer 55 minuten in de wacht toen werd de verbinding verbroken, 2e poging meer succes.
order's staan gewoon in het systeem en gaan gewoon uit geleverd worden gaf deze jongeman mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

weertenaar schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:54:
[...]

Bij een juwelier, of kleding/schoenenzaak zijn dit marges haalbaar....bij camera's en Electronics eerder een 20%? Tot zover de offtopic discussie..
Bij camera's en Electronics eerder een 5% als er überhaupt al winst wordt gemaakt, zaken als bcc en mediamarkt maken geregeld verlies op een product.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Boh echt jammer, mn pa was net aan het zoeken voor een goede camera. Toen ik dit zag zat ik in de trein en lukte bestellen niet, toen ik t wel kon doen was het al offline gehaald. Was mooi geweest om betaalbaar toch een leuke camera voor m te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
mark-k schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:38:
Boh echt jammer, mn pa was net aan het zoeken voor een goede camera. Toen ik dit zag zat ik in de trein en lukte bestellen niet, toen ik t wel kon doen was het al offline gehaald. Was mooi geweest om betaalbaar toch een leuke camera voor m te vinden.
Vet-offtopic met een dikke ;) Misschien wil er nog iemand met een iDeal betaling 'm in paats van te annuleren aan jou gunnen? >:)

en een beetje meer on-topic... Zullen we allemaal minstens 1 goede beoordeling achterlaten voor BCC als de camera geleverd wordt? Wellicht dat (ze dan zeker niet meer failliet gaan en) we dan over een tijdje weer zo'n actie krijgen. O-)

[ Voor 22% gewijzigd door fezoj op 04-09-2015 21:15 . Reden: aanvulling ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

fezoj schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:48:
[...]

Vet-offtopic met een dikke ;) Misschien wil er nog iemand met een iDeal betaling 'm in paats van te annuleren aan jou gunnen? >:)

en een beetje meer on-topic... Zullen we allemaal minstens 1 goede beoordeling achterlaten voor BCC als de camera geleverd wordt? Wellicht dat (ze dan zeker niet meer failliet gaan en) we dan over een tijdje weer zo'n actie krijgen. O-)
Prima, als ze hem netjes op tijd leveren kunnen ze net als elke andere webshop een positieve review verwachten :-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Laatst online: 16:32
fezoj schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:48:
[...]

Ik hoop echt dat hij uitgeleverd wordt, ik kan mijn zusje hier echt superblij mee maken. Die review komt dan sowieso! En ookal leveren ze niet, we weten dat het een prijsfout is, dus daar ga ik ook niet moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Laatst online: 14-09 10:03
dageeknerd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:47:
(...) En ookal leveren ze niet, we weten dat het een prijsfout is, dus daar ga ik ook niet moeilijk over doen.
Volgens mij kunnen ze een week na bevestiging van de order zich niet meer op een prijsfout beroepen. Dezelfde dag, maximaal de volgende. Daarna is de deal m.i. beklonken en moeten ze gewoon leveren. En zo denken ze er kennelijk zelf ook over.
Voor mij ook: gokje en gewonnen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Marcva op 06-09-2015 12:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 11:38
Via Facebook vroeg ik om de orderstatus van mijn bestelling, omdat er op de website niks in mijn account stond.

De reactie was dat het artikel besteld was, en aankomende week geleverd wordt.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Het gaat er volgens mij meer om of ze hun order bij de leverancier binnen krijgen dan dat het om de "fout" gaat. Mij is ook al verschillende keren aangegeven dat ze wachten op de levering van de leverancier en ik daarna de camera zal ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Marcva schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:59:
[...]

Volgens mij kunnen ze een week na bevestiging van de order zich niet meer op een prijsfout beroepen. Dezelfde dag, maximaal de volgende. Daarna is de deal m.i. beklonken en moeten ze gewoon leveren. En zo denken ze er kennelijk zelf ook over.
Voor mij ook: gokje en gewonnen :)
Tuuurlijk, dus je hebt de camera al thuis liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Laatst online: 14-09 10:03
ITsEZ schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:16:
[...]
Tuuurlijk, dus je hebt de camera al thuis liggen?
Zo als je had kunnen lezen is er aan diverse tweakers bevestigd dat ie (donderdag?) verstuurd wordt.
OK: ik heb 'm nog niet liggen, maar levertijd was ook 5-10 dagen. Dat 'ie komt is erg aannemelijk. Nu nog een beroep op "prijsfout" doen zou vrij kansloos zijn.
Zelf zeker niet besteld? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Marcva schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:24:
[...]

Zo als je had kunnen lezen is er aan diverse tweakers bevestigd dat ie (donderdag?) verstuurd wordt.
OK: ik heb 'm nog niet liggen, maar levertijd was ook 5-10 dagen. Dat 'ie komt is erg aannemelijk. Nu nog een beroep op "prijsfout" doen zou vrij kansloos zijn.
Zelf zeker niet besteld? :+
Klopt, ik ben meer een Nikon persoon, nog even over na zitten denken om de camera wel te bestellen maar vond 350 euro nogsteeds veel voor iets wat ik vrijwel zeker niet ga gebruiken. Bij dit soort prijsfouten weet je totdat de pakjes bezorger aan de deur staat niet zeker of het artikel wordt geleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door ITsEZ op 06-09-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
ITsEZ schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:04:
[...]

Klopt, ik ben meer een Nikon persoon, nog even over na zitten denken om de camera wel te bestellen maar vond 350 euro nogsteeds veel voor iets wat ik vrijwel zeker niet ga gebruiken. Bij dit soort prijsfouten weet je totdat de pakjes bezorger aan de deur staat niet zeker of het artikel wordt geleverd.
weer off-t.... O-) Mooie redenering... tot ie aan de deur staat weet je het niet zeker..... Nee en tot je het pakketje aangepakt hebt weet je ook niet of je droomt.... Enz... Knijp jezelf eens..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Volgens mij is het echt een teringbende bij BCC als ik zo hun Twitter lees. Bezorgafspraken die zonder bericht worden geannuleerd. Producten die al lange tijd niet op voorraad zijn. Ik ben nu heel echt blij dat ik mijn CC heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is in het begin van dit topic al uitvoerig behandeld. Iedereen moet braaf even afwachten tot de aangegeven levertijd voorbij is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het geld is vandaag door BCC teruggestort (had geannuleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Op zich natuurlijk top dat de terugstorting goed is gegaan. Ik hoop nog steeds donderdag goed nieuws te krijgen :) Zou mooi zijn een upgrade net voor de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 06:51

Maf

Als je op Marktplaats kijkt, dan lijkt het alsof de eerste al zijn uitgeleverd.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Maf schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:09:
Als je op Marktplaats kijkt, dan lijkt het alsof de eerste al zijn uitgeleverd.
Ik kan er niet veel vinden hoor. Zie er twee met een foto staan waarvan eentje hem heeft gestolen van de ander :') Voor de rest is het meerendeel dat hem aanbiedt een winkel.

Bcc stuurt me nu via twitter het volgende bericht:
ze worden geleverd alleen kunnen we niet exact aangeven of dit binnen een week of binnen een maand is.
De vraag is dus niet óf we het krijgen, maar wanneer.

[ Voor 23% gewijzigd door Snoop op 09-09-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Man man wat een problemen daar. Problemen met leveringen duren blijkbaar al sinds juni.
Fijn dat Nordlys in ieder geval zijn geld terug heeft, geeft nog iets van hoop dat het allemaal wel goed komt.
Echter als ik zo de berichten lees hecht ik 0 waarde aan wat ze op facebook of twitter melden.
Ik hoop maar dat de óf de camera geleverd krijgen óf ten minste ons geld terug mochten ze toch niet leveren (of pas over een half jaar ofzo)

Wat ik wel weet is dat ik hierna nooit meer iets bij BCC ga bestellen, tenminste niet totdat ze hun zaakjes weer op orde hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Een waarschijnlijke prijsfout bestellen en dan nog klagen. Man man man, ze kunnen ook gewoon alles annuleren. Nu proberen ze het en is het nog niet goed.

Je kan toch gewoon je bestelling annuleren als je niet langer wilt wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
Uxstyle schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:35:
Een waarschijnlijke prijsfout bestellen en dan nog klagen. Man man man, ze kunnen ook gewoon alles annuleren. Nu proberen ze het en is het nog niet goed.

Je kan toch gewoon je bestelling annuleren als je niet langer wilt wachten?
Ik weet niet of dit direct naar mij gericht was maar begrijp mij niet verkeerd; ik zou het super vinden als ze de camera uitleveren (wil deze namelijk graag voor eigen gebruik, niet doorverkopen met winst) Echter kijkende naar alle loze beloftes die gedaan worden door BCC via FB en Twitter zeg ik enkel dat ik het eerst nog moet zien of ze ook daadwerkelijk gaan uitleveren.

Mocht dit gewoon gebeuren zoals ze aangeven (en hopelijk dus binnen afzienbare tijd) kunnen ze ook zeker op een positieve review rekenen! (wat ze wel kunnen gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die discussie is op dit moment niet zo relevant aangezien ze 5-10 werkdagen levertijd hadden staan. De discussie is al op de eerste pagina's gevoerd en het lijkt me niet dat we dat weer gaan herhalen totdat er geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Señor Sjon schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:51:
[mbr]Die discussie is op dit moment niet zo relevant aangezien ze 5-10 werkdagen levertijd hadden staan. De discussie is al op de eerste pagina's gevoerd en het lijkt me niet dat we dat weer gaan herhalen totdat er geleverd wordt.[/]
"Op onze website kunt u van elk product de voorraadstatus controleren en tonen wij u ook een indicatie van de levertijd"

Eerder dan v.d.w woensdag kunnen we ons geen zorgen gaan maken idd (ivm werkdagen...), tevens is het daarnaast ook nog eens een indicatie...

Iets meer geduld :) !

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Virtual Reality schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:48:
[...]

Ik weet niet of dit direct naar mij gericht was maar begrijp mij niet verkeerd; ik zou het super vinden als ze de camera uitleveren (wil deze namelijk graag voor eigen gebruik, niet doorverkopen met winst) Echter kijkende naar alle loze beloftes die gedaan worden door BCC via FB en Twitter zeg ik enkel dat ik het eerst nog moet zien of ze ook daadwerkelijk gaan uitleveren.

Mocht dit gewoon gebeuren zoals ze aangeven (en hopelijk dus binnen afzienbare tijd) kunnen ze ook zeker op een positieve review rekenen! (wat ze wel kunnen gebruiken).
Het ging meer om dit gedeelte o.a.:
Wat ik wel weet is dat ik hierna nooit meer iets bij BCC ga bestellen, tenminste niet totdat ze hun zaakjes weer op orde hebben.
Wilde alleen behoeden dat mensen deze opdracht als graadmeter gebruiken voor de service die ze verlenen of niet verlenen. Natuurlijk krijg je of het product of het bedrag geretourneerd.

Ik zie in heel het topic mensen die over BCC klagen en maar een aantal die daadwerkelijk echt een statusupdate kunnen vermelden. Laten we dit topic dan ook voor dat soort dingen gebruiken en niet om BCC te bashen a.u.b. Bereikt niemand iets mee en leidt alleen maar tot paniek of angst (en bij sommige woede :P ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fezoj
Gisteren een medewerker gesproken.

Hij vertelde dat ik één van de gelukkigen ben die door de fout van een of andere flapdrol de camera voor de prijs 349 euro geleverd ging krijgen. Bevestiging dus. Hij kon niet precies aangeven wanneer dit ging gebeuren omdat het aantal van de verkochte camera's wat hoger lag dan gemiddeld en daardoor levering wellicht wat later :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Was het diezelfde flapdrol van de laptops een paar maanden geleden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:59
fezoj schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:50:
Gisteren een medewerker gesproken.

Hij vertelde dat ik één van de gelukkigen ben die door de fout van een of andere flapdrol de camera voor de prijs 349 euro geleverd ging krijgen. Bevestiging dus. Hij kon niet precies aangeven wanneer dit ging gebeuren omdat het aantal van de verkochte camera's wat hoger lag dan gemiddeld en daardoor levering wellicht wat later :o
En op basis waarvan ben je dan " gelukkig "? Ik heb de camera ook besteld als upgrade voor mijn 1100d. Niet geannuleerd en netjes met CC betaald. Gaan ze die allemaal uitleveren?

Ben benieuwd! Bij centralpoint.nl moest ik 6 maanden op mijn geld wachten en steken ze standaard hun middelvinger op.. dus BCC heeft zeker bij mij geen slechte reputatie. Mijn beide macbooks en tv komen er vandaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:27
Vandaag bij de bcc geweest om de status te vragen. maar die arme man zei ja sorry geen idee. het is 1grote zooi hier en niks werkt hahahah hij belt me morgen op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopkiller
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-10-2022
Heeft iemand nog iets gehoord want het is wel angstvallig stil.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
Nee nog niet helaas, website geeft 5 tot 10 werkdagen levertijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:58

dimako_

Vogel

Ik heb gisteren via FB te horen gekregen dat mijn order tussen 5 en 10 dagen levertijd heeft.
Zelfde als post hierboven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
Zojuist ook bericht gehad omdat ik al vermoedde dat ze de 10 werkdagen levertijd niet gaan halen.

Kreeg een bericht terug dat de levertijd onbekend is, of ik misschien interesse had in een alternatief toestel.

Vriendelijke bedankt natuurlijk en aangegeven dat ik wel even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Even op facebook gevraagd naar de status van mijn bestelling:
Goedemorgen (***), deze camera staat in bestelling bij de fabrikant zodra deze beschikbaar is zal het pakket verzonden worden en ontvang je hier een mail van . Met vriendelijke groet, j****
We wachten dus nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:27
vandaag langs geweest en idd hij gaat geleverd worden.. maar wanneer das nog effe de vraag

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Bij mij is geld nu van gereserveerd op mijn CC (ing mastercard) naar afgeschreven gegaan. Ik verwacht hem dus 'spoedig' te ontvangen :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Flappiewappie op 12-09-2015 16:35 ]

Hier staat wat

• BPP

BPP

Denk dat we deze camera voorlopig nog niet zullen ontvangen. Zijn nu in de 10 werkdagen, maar op Twitter hebben ze geen idee wanneer die binnenkomt. Ik denk dat die 5 a 10 werkdagen termijn al lang voor de fout er op stond.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen net doen alsof men niet wist dat het een prijsfout was. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.

De gegevens van uitlevering worden in deze Google Doc bijgehouden. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)