[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Ik heb via Twitter verhaal gehaald en net mail gehad ;)

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:55
Ik kreeg een uurtje geleden een verzendbevestiging, besteld op 2 september 4.30u

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Mijn bevestiging ook binnen, 2 sept rond half 10 besteld, en pas week later mijn keus doorgegeven. :-)

Nu bedenken of ik hem hou of toch voor een gopro ga....

Hier staat wat

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Flappiewappie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:18:
Mijn bevestiging ook binnen, 2 sept rond half 10 besteld, en pas week later mijn keus doorgegeven. :-)

Nu bedenken of ik hem hou of toch voor een gopro ga....
Bevestiging net binnen of al een paar uur? Ik heb op 1 september 23.29 uur besteld en was twee dagen later met het doorgeven. Helaas nog geen bevestiging en ook geen reactie op mijn mail. Ik hoop dat ze druk bezig zijn met inpakken en dat er nog meer verzendbevestigingen zullen volgen.

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:55
De mijne moet ook morgen komen, heb de mail gehad. Hopen maar dat ie echt komt, want morgen komt er al iemand voor :p (heb 'm voor een schappelijke prijs verkocht binnen een half uur na het plaatsen vd advertentie; uiteindelijk te lang geduurd om 'm zelf te houden. Een woekerwinst hoeft dan niet van me).

[ Voor 9% gewijzigd door henri86 op 12-11-2015 20:46 ]

• Nostordici
Zojuist toch de mail dat ie verstuurd is, dus ik denk dat ze iedereen afwerken vandaag (of zoveel mogelijk). Ben er nu al blij mee haha :)

Verwijderd

paulus_01 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:14:
Ik heb via Twitter verhaal gehaald en net mail gehad ;)
Ik vanochtend via de mail én Twitter, dus zou ik voorrang moeten krijgen, maar niets. :( :( :(

:+

edit: geen mail ontvangen maar al wel te volgen via DHL (orderstatus via de BCC site werkt nu)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren nog een beklag via Twitter gedaan.
Bestelling 02-09 01.30 uur
Mail met DHL t&t Verzonden:,, 12 november 2015 21:11:55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Nou ik ben benieuwd of er op V&A straks nog wat op staan voor een leuke prijs :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Christiano007 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:05:
Nou ik ben benieuwd of er op V&A straks nog wat op staan voor een leuke prijs :P
Ik zit nog in Dubio, een spiegelreflex vind ik heel vet, en had ook echt de intentie om deze te gaan gebruiken. Echter als ik hem voor een redelijke prijs kwijt kan (lees 550 ongebruikt) dan koop ik er liever een gopro van; deze kan ik veel vaker inzetten (bijvoorbeeld bij duiken/snowboarden e.d.).

Ik ga er nog even over nadenken :-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Flappiewappie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:53:
[...]

Ik zit nog in Dubio, een spiegelreflex vind ik heel vet, en had ook echt de intentie om deze te gaan gebruiken. Echter als ik hem voor een redelijke prijs kwijt kan (lees 550 ongebruikt) dan koop ik er liever een gopro van; deze kan ik veel vaker inzetten (bijvoorbeeld bij duiken/snowboarden e.d.).

Lekker houden, ik heb zelf de 700d en hoewel ik die niet veel gebruik - de keren dat ik het wel doe ben ik zo blij met het resultaat - kan geen normale, niet SLR, camera tegenop.
Voor de 350,- die je kwijt was ga je nooit meer zoiets vinden.

Koop dan voor 60 euro een sj4000 in China als je per se een action cam wil voor onderwater, verschil met een gopro valt redelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Flappiewappie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:53:
[...]

550 zou je er idd voor kunnen krijgen, tenzij marktplaats en v&a dit weekend overspoeld worden met 100+ camera's.
Ik heb de mijne iig voor minder dan dat verkocht - als het goed is, moet nog opgehaald worden - met een klein beetje winst en binnen 30 min :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De V&A hoort hier dus niet thuis, ook niet allerlei aankoop/verkoopbeslissingen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Nou, ik heb binnen gekregen! Vind het, ondanks dat het zo lang duurde, best prima dat ze zonder morren dit ding gewoon uitgeleverd hebben. Gezien de aantallen ook niet zo verwonderlijk dat het zo lang duurde. Op Twitter reageerden ze altijd binnen 10 minuten op mijn vragen over een status-update.

Al met al, erg tevreden over hun service, gezien de omstandigheden en hoe het had kunnen gaan.

Overigens vind ik al het ongeduldige gezeik en het geklaag over alle 'rechten' die iedereen zou hebben zo ontzettend sneu. Je hebt fucking 50% korting gekregen op een camera, wees er blij mee. Ze hadden ook kunnen weigeren te leveren aangezien het overduidelijk een prijsfout was. Helemaal erg als je je dan zo op gaat zitten winden en hem dan doorverkoopt voor die 200 euro winst. Goed bezig man, trots op jezelf.

[ Voor 34% gewijzigd door armageddon_2k1 op 13-11-2015 11:55 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x 200 euro zelfs oOo *O*

Op mijn factuur staat trouwens alleen een factuurdatum en geen besteldatum.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Wat staat er nou in gambieter in "[Prijsfout][Afhandeling] Canon EOS750D + 18-55MM voor €349"?

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 13-11-2015 13:39 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:17
BCC is goed bezig. Camera wordt vandaag bezorgd.

2 september 1:25 besteld
25 september 18:15 keuze doorgegeven.

Al met al dikke prima van BCC. Ook al kon helaas de servicedesk weinig extra informatie geven. Maar voor zulke prijzen mag je eigenlijk ook niet te veel klagen. Ik blijf voorlopig nog wel lokaal in de winkel spulletjes kopen, zoals ik al deed.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Ik ben echt helemaal tevreden en door omstandigheden zal die toch de verkoop ingaan. Heb vorige week een 70D overgenomen van een collega, tja die kans ga ik niet laten liggen. BCC verdient echt een lintje voor deze actie want ik vind het echt netjes opgelost en toch nog vrij vlot geleverd. Natuurlijk had de communicatie iets beter gekund, maar ze willen ook weer geen valse verwachtingen geven, of iedere keer aangevallen worden op de melding het duurt nog even.

Al mensen die er mooie foto's mee hebben geschoten?

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddyx
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-08 12:52
Hulde voor BCC! Vandaag ook gewoon geleverd gekregen (besteld op 4 sept. via cache!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21
Hmz... Wel een kleine f*ckup van de BCC dat ze de verzendmail met trackingcode naar mijn ouders hebben gestuurd ipv naar mijn eigen e-mail adres. Maar blijkbaar is het onderweg, maar kan nog tot laat in de avond duren voordat het geleverd wordt.

Weet niet waarom ze dat niet naar mijn e-mail hebben gestuurd, heb in geen enkel deel van het proces hun e-mail adres opgegeven.... Maargoed, als het maar geleverd wordt vind ik het prima :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmeJoyo schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:57:
Ik ben echt helemaal tevreden en door omstandigheden zal die toch de verkoop ingaan. Heb vorige week een 70D overgenomen van een collega, tja die kans ga ik niet laten liggen. BCC verdient echt een lintje voor deze actie want ik vind het echt netjes opgelost en toch nog vrij vlot geleverd. Natuurlijk had de communicatie iets beter gekund, maar ze willen ook weer geen valse verwachtingen geven, of iedere keer aangevallen worden op de melding het duurt nog even.

Al mensen die er mooie foto's mee hebben geschoten?
Zeer netjes dat BCC hem heeft geleverd net zoals eerdere prijsfouten. Maar de service (en het leveren van producten met prijsfouten schaar ik daar niet onder) is natuurlijk best wel waardeloos daar. Het is echt niet zomaar dat de ze kwa reviews onderaan de ladder staan. Het is daar gewoon een enorme puinhoop. Heel jammer, want Mediamarkt heeft zo lekker vrij spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
BLACKfm schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:45:
Hmz... Wel een kleine f*ckup van de BCC dat ze de verzendmail met trackingcode naar mijn ouders hebben gestuurd ipv naar mijn eigen e-mail adres. Maar blijkbaar is het onderweg, maar kan nog tot laat in de avond duren voordat het geleverd wordt.

Weet niet waarom ze dat niet naar mijn e-mail hebben gestuurd, heb in geen enkel deel van het proces hun e-mail adres opgegeven.... Maargoed, als het maar geleverd wordt vind ik het prima :).
Ha! Jij ook! Mijn ouders kregen ook het mailtjes over mijn pakket...
Ik was vanochtend nog op de uni toen het pakket werd aangeboden. Morgen is er iig iemand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:38:
[...]

2x 200 euro zelfs oOo *O*

Op mijn factuur staat trouwens alleen een factuurdatum en geen besteldatum.
Ik heb een pro forma factuur erbij gekregen... Jij wel een normale bcc factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:48:
[...]

Ik heb een pro forma factuur erbij gekregen... Jij wel een normale bcc factuur?
Ook pro forma inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw super misschien kunnen we nog meedoen met de actie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 11:38
Ook hier het pakketje ontvangen. Ik heb via mail geen factuur ontvangen. Dus ik denk dat wij geluk hebben en alsnog wel met de cashback actie mee kunnen doen met de Pro Forma factuur in de doos.=)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Tjiwa schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:06:
Ook hier het pakketje ontvangen. Ik heb via mail geen factuur ontvangen. Dus ik denk dat wij geluk hebben en alsnog wel met de cashback actie mee kunnen doen met de Pro Forma factuur in de doos.=)
Eigenlijk behoren we nog een officiële factuur te ontvangen, pro forma wil namelijk zeggen dat het om een voorlopig factuur gaat. Deze is daarom niet officieel. Ondanks dat heb ik mijn aanvraag gewoon bij Canon ingediend, als ze moeilijk gaan doen, kan ik altijd nog het officiële factuur indienen die we vast nog van BCC gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:09:
[...]

Eigenlijk behoren we nog een officiële factuur te ontvangen, pro forma wil namelijk zeggen dat het om een voorlopig factuur gaat. Deze is daarom niet officieel. Ondanks dat heb ik mijn aanvraag gewoon bij Canon ingediend, als ze moeilijk gaan doen, kan ik altijd nog het officiële factuur indienen die we vast nog van BCC gaan krijgen.
Die wordt nog nagestuurd kreeg ik te horen. Geen idee of dat via de post is of mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaa010
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
camera vandaag ontvangen en gelijk de aanvraag gedaan

Goed nieuws! Je aanvraag voor de Canon winterpromotie is goedgekeurd. We zullen de betaling van EUR 45.00 binnen 30 dagen uitvoeren.

[ Voor 18% gewijzigd door Raaa010 op 13-11-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raaa010 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:04:
camera vandaag ontvangen en gelijk de aanvraag gedaan

Goed nieuws! Je aanvraag voor de Canon winterpromotie is goedgekeurd. We zullen de betaling van EUR 45.00 binnen 30 dagen uitvoeren.
Ook met een pro forma factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootahH
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:28
Heeeuj de mijne is ook binnen:) . Ook de aanvraag gelijk maar ingediend voor de 45 euro o.b.v de pro forma. Nu nog mijn 1100d verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:19:
[...]

Ook met een pro forma factuur?
Ja, die van mij is zojuist ook goedgekeurd en ik had een pro-formafactuur. Wel lekker, nog 45 euro terug op de rekening :)

Dus een Canon 750D voor 304 euro, helemaal blij. Nu nog een mooie 32 GB of 64 GB SDHC/SDXC uitzoeken, class 10 is voldoende? Mijn huidige 4 GB voldoet niet echt meer en is langzaam helaas hehe.

[ Voor 26% gewijzigd door Nostordici op 13-11-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:16:
[...]

Ja, die van mij is zojuist ook goedgekeurd en ik had een pro-formafactuur. Wel lekker, nog 45 euro terug op de rekening :)

Dus een Canon 750D voor 304 euro, helemaal blij. Nu nog een mooie 32 GB of 64 GB SDHC/SDXC uitzoeken, class 10 is voldoende? Mijn huidige 4 GB voldoet niet echt meer en is langzaam helaas hehe.
Wij hebben er twee en zouden 125 moeten terugkrijgen. Ik ben benieuwd. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:38:
[...]

Wij hebben er twee en zouden 125 moeten terugkrijgen. Ik ben benieuwd. :P
120 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
Voor geheugenkaartjes pepper een beetje in de gaten houden. Ik heb mijn Sandisk 64Gb voor 16 eur van Amazon.de kunnen halen.

MicroSD kaartjes zie je nog regelmatiger, ook rond de 15 eur voor 64Gb. Wel altijd ff kijken voor de snelheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:07
armageddon_2k1 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 11:48:
Nou, ik heb binnen gekregen! Vind het, ondanks dat het zo lang duurde, best prima dat ze zonder morren dit ding gewoon uitgeleverd hebben. Gezien de aantallen ook niet zo verwonderlijk dat het zo lang duurde. Op Twitter reageerden ze altijd binnen 10 minuten op mijn vragen over een status-update.

Al met al, erg tevreden over hun service, gezien de omstandigheden en hoe het had kunnen gaan.

Overigens vind ik al het ongeduldige gezeik en het geklaag over alle 'rechten' die iedereen zou hebben zo ontzettend sneu. Je hebt fucking 50% korting gekregen op een camera, wees er blij mee. Ze hadden ook kunnen weigeren te leveren aangezien het overduidelijk een prijsfout was. Helemaal erg als je je dan zo op gaat zitten winden en hem dan doorverkoopt voor die 200 euro winst. Goed bezig man, trots op jezelf.
^eens, altijd als een stel aasgieren op prijsfouten duiken, sommige mensen bestellen er zelfs meerdere puur om bij een eventuele uitlevering meteen weer door te verkopen voor winst. En dan janken over 'rechten' en levertijden terwijl het overduidelijk een prijsfout is waar een winkel of leverancier verlies op gaat draaien bij eventuele uitlevering :').

Ik heb helaas achter het net gevist, de 750D leek mij een erg mooie upgrade vanaf mij 550D. Inmiddels ben ik een tevreden gebruiker van een 7D.

Voor de tweakers die er één gekocht hebben en geleverd krijgen voor eigen gebruik: veel plezier met de camera, het is echt een fijn toestel(voor deze prijs al helemaal). Voor de gieren: veel plezier met de winst.

edit: voor de geheugenkaartjes kan ik jullie aanraden om eens bij amazon te kijken. Goedkoper dan dit worden ze niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Terrz op 14-11-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:35:
[...]

winkel of leverancier verlies op gaat draaien bij eventuele uitlevering :').
Ja, verschrikkelijk zeg.
:
[...]

Voor de gieren: veel plezier met de winst.
d:)b

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Terrz schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:35:
[...]

^eens, altijd als een stel aasgieren op prijsfouten duiken, sommige mensen bestellen er zelfs meerdere puur om bij een eventuele uitlevering meteen weer door te verkopen voor winst. En dan janken over 'rechten' en levertijden terwijl het overduidelijk een prijsfout is waar een winkel of leverancier verlies op gaat draaien bij eventuele uitlevering :').

Ik heb helaas achter het net gevist, de 750D leek mij een erg mooie upgrade vanaf mij 550D. Inmiddels ben ik een tevreden gebruiker van een 7D.

Voor de tweakers die er één gekocht hebben en geleverd krijgen voor eigen gebruik: veel plezier met de camera, het is echt een fijn toestel(voor deze prijs al helemaal). Voor de gieren: veel plezier met de winst.

edit: voor de geheugenkaartjes kan ik jullie aanraden om eens bij amazon te kijken. Goedkoper dan dit worden ze niet :)
Ik heb 'm ook doorverkocht met een beetje winst. Iets meer dan gepland dankzij de extra 45 euro cashback. Maar als je bij zoiets gaat zeuren over zaken vind ik het ook sneu. Dat er geleverd werd was een leuke verrassing, dat ik dan langer moet wachten dan normaal kan me echt gestolen worden. Uiteindelijk duurde het te lang voor me om 'm te houden, maar het heeft me indirect wel een leuke korting op m'n andere aankoop opgeleverd. Alleen maar blij hier! De persoon die 'm heeft overgenomen was ook blij met z'n goedkopere camera. Dus ik zie niets negatiefs!

De echte 'aasgieren' willen 'm wss voor het maximale verkopen, dus met wat geluk blijven ze er nog heel lang mee zitten als het aanbod op mp groot genoeg is/wordt :D Ik was 'm binnen 30 minuten na het plaatsen van m'n advertentie kwijt. 0 moeite gekost en toch iets leuks aan overgehouden.

Edit: kunnen we nog een echte factuur verwachten van BBC ipv de Pro Forma, of zouden we daar zelf nog even achteraan moeten?

[ Voor 4% gewijzigd door henri86 op 14-11-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiWii
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:56
henri86 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:20:
[...]
Edit: kunnen we nog een echte factuur verwachten van BBC ipv de Pro Forma, of zouden we daar zelf nog even achteraan moeten?
Voor zover ik weet krijg je van BCC altijd de Pro Forma, voor de echte factuur moet je contact opnemen met BCC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaat nu weer over V&A, en "aasgieren" is ook niet de bedoeling. Let daar svp op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Hier nog steeds niet binnen, na initiële euforie dat het toestel onderweg was staat er nu reeds drie dagen:

Datum Tijd Omschrijving
13 nov 2015 08:28 Sorteerfout gevonden, pakket is langer onderweg.
13 nov 2015 08:28 Pakket is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.
13 nov 2015 03:43 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.

Zojuist mogen ontvangen. Blij mee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 17-11-2015 13:55 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cashback hier ook goedgekeurd voor 120 euro. Ik heb 1 camera verkocht voor 500 en de andere ga ik houden. Een 750D voor 80 euro, kan slechter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:56:
Cashback hier ook goedgekeurd voor 120 euro. Ik heb 1 camera verkocht voor 500 en de andere ga ik houden. Een 750D voor 80 euro, kan slechter. :+
Hoe kan het dat je 120 euro krijgt? Zou je dan niet 90 euro cashback krijgen? Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:32:
[...]

Hoe kan het dat je 120 euro krijgt? Zou je dan niet 90 euro cashback krijgen? Of zie ik nu iets over het hoofd?
De eerste camera is of 45 euro cashback of 75 euro die je mag besteden aan een ander actieproduct gekocht bij dezelfde winkel. In dit geval dus weer een 750D waarop ik 45 krijg. Dus de eerste 75 + 45 van het tweede product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist via twitter de bon opgevraagd en ontvangen via de mail. Hij wordt ook opgestuurd naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
Iemand de voucher gekregen voor deze workshop?:

http://www.canon.nl/eosworkshop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
Die zat er hier niet bij nee.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
zat er hier ook niet bij. Is het niet zo dat je maar van 1 actie tegelijk gebruik kan maken? Wel jammer trouwens, want ik wilde hem wel graag volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Waarschijnlijk is BCC niet een van de deelnemende winkels, zoals in de actievoorwaarden beschreven wordt. Helaas kan ik nergens een lijst van deelnemende winkels vinden.

Foto Klein wel bijvoorbeeld

Edit: Bij de kit met 18-135mm lens geeft BCC blijkbaar wel de voucher.

[ Voor 29% gewijzigd door Tutti-frutti op 18-11-2015 20:52 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• paulus_01
Goed idee, vroeg degene die hem van mij had overgenomen ook al ;)

Voor de zekerheid even nagevraagd voor hem ;)

BCC heeft het naar de inkoopafdeling doorgestuurd om na te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Vandaag de cashback al op mijn rekening gestort, netjes snel afgehandeld van Canon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook. 120 in de pocket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al succes met de workshop voucher ??

• henri86
paulus_01 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:04:
[...]

Goed idee, vroeg degene die hem van mij had overgenomen ook al ;)

Voor de zekerheid even nagevraagd voor hem ;)

BCC heeft het naar de inkoopafdeling doorgestuurd om na te kijken.
Nog iets over vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon750d
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-02-2021
Na 3 keer mailen waar de reactie van de afdeling inkoop blijft, heb ik deze mail vandaag ontvangen.

"Beste heer,

Wij begrijpen dat het vervelend is als u zo lang moet wachten op een voucher. BCC biedt daarvoor zijn excuses aan.

De reden dat het zo lang duurt, heeft te maken dat wij meermaals navraag hebben gedaan om een levering van vouchers te bewerkstelligen. Helaas blijft dit antwoord op zich wachten.

Wij hebben geregeld dat een voucher vanuit een filiaal naar u wordt opgestuurd. Wij zien graag uw reactie tegemoet wanneer de voucher is ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
[Black Friday] Canon EFS 55-250 IS STM voor €96 (na kassakorting en cashback) @ Klein LET OP: Alleen vandaag!

http://www.klein.nl/canon...s&utm_campaign=Digidip+NL

Je krijgt gelijk 100 euro kassakorting en krijgt 25 euro terug van Canon. Leuk als uitbreiding op de 750D, kun je er ook wat meer mee inzoomen. Toch maar hier ook even gepost, want in het Black Friday topic is dit denk ik wat lastiger om snel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
En vergeet niet dat je via http://www.canon.nl/lens-cashback/eos-750d-760d/ nog eens 50 euro terug kunt krijgen! Ik weet alleen niet of de 25 euro wintercashback dan ook nog geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
dennistd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:00:
En vergeet niet dat je via http://www.canon.nl/lens-cashback/eos-750d-760d/ nog eens 50 euro terug kunt krijgen! Ik weet alleen niet of de 25 euro wintercashback dan ook nog geldt.
Thanks, dit zou gunstiger zijn dan 25 euro.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
En vergeet de code Nieuwsbriefvoordelen ook niet: scheelt nog eens €5. Alle kleine beetje helpen nietwaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

dennistd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:00:
Nee de 25 euro winter cashback werkt dan niet helaas. Daar kreeg ik afkeur, omdat de lens reeds gebruikt was voor de lens cashback. Wel heb ik de 750d kunnen gebruiken in de winter en lens cashback.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Mijn cashback is afgekeurd, zie onderstaande reactie Hebben meer mensen een afwijzing gehad die de camera met een afleverdatum van 13-11 en een besteldatum van 2-9?

Helaas hebben we je aanvraag voor de Canon winterpromotie niet kunnen goedkeuren. Dit heeft de volgende reden:

Het door jou gekochte product is buiten de actieperiode is gekocht. Conform de actievoorwaarden van deze promotie moet de aankoop zijn gedaan tussen 01.11.2015 en 31.01.2016 om aanspraak te kunnen maken op het Cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Vjenne-ICT schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:00:
Mijn cashback is afgekeurd, zie onderstaande reactie Hebben meer mensen een afwijzing gehad die de camera met een afleverdatum van 13-11 en een besteldatum van 2-9?

Helaas hebben we je aanvraag voor de Canon winterpromotie niet kunnen goedkeuren. Dit heeft de volgende reden:

Het door jou gekochte product is buiten de actieperiode is gekocht. Conform de actievoorwaarden van deze promotie moet de aankoop zijn gedaan tussen 01.11.2015 en 31.01.2016 om aanspraak te kunnen maken op het Cashback.
Bij mij stond er helemaal geen besteldatum op de (pro-forma) factuur, alleen een factuurdatum, wat de datum is waarop hij verzonden is. Wat heb je opgestuurd?

[ Voor 4% gewijzigd door bigbass op 02-12-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Ah, iemand heeft de GoogleDoc leeggehaald. Zo jammer weer.

Ik heb de 20e aangemeld. Ik moet nog op de rekening kijken, maar volgens de statuspagina is het de 26e allemaal overgemaakt. Je zou bijna denken dat BCC Canon een hak heeft willen zetten door vertraagd te leveren en zo van de actieperiode gebruik te kunnen maken. ;) 200x45 is toch 9.000 euro.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiWii
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:56
Señor Sjon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:57:
Ik heb de GoogleDoc voor je hersteld, kan je gewoon doen via revisiegeschiedenis (moet je rechts naast het 'Help' knop drukken, waar iets staat van 'laatste bewerking...') ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Señor Sjon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:57:

Ik heb de 20e aangemeld. Ik moet nog op de rekening kijken, maar volgens de statuspagina is het de 26e allemaal overgemaakt. Je zou bijna denken dat BCC Canon een hak heeft willen zetten door vertraagd te leveren en zo van de actieperiode gebruik te kunnen maken. ;) 200x45 is toch 9.000 euro.
Kan maar zo zijn dat dat zo is he....

bepaalde order grote kunnen halen, target of wellicht verdiend de BCC ook wel geld per wel/niet geïncasseerde cash back...

Ik ben inmiddels alweer paar clicks verder, thnx BCC :-)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Overigens is het bedrag hier gewoon binnen een week gestort van de cashback.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Vandaag mijn Canon EFS 55-250 IS STM van Klein ontvangen. Erg mooie lens en je kan er goed en scherp mee inzoomen. Echter is het wel aangekomen in een witte verpakking, zonder Canon opdruk. Dit heb ik net op internet opgezocht en blijkbaar is het een bulk-verpakking. Nu is de kans groot dat de cashback niet goedgekeurd zal worden. Ik ga dit uiteraard wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Ik heb de 50-250 lens inmiddels ook binnen. De cashback van de 750D is al goedgekeurd en binnen.

Zou leuk zijn als die van de lens ook nog komt.

Tijdje geleden ook al een 2-tal 64Gb SanDisk Ultra SDXC UHS-I kaartjes gehad. Als alle cashbacks meewerken dan heb ik voor <450 eur de hele set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
DJSmiley schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:29:
Ik heb de 50-250 lens inmiddels ook binnen. De cashback van de 750D is al goedgekeurd en binnen.

Zou leuk zijn als die van de lens ook nog komt.

Tijdje geleden ook al een 2-tal 64Gb SanDisk Ultra SDXC UHS-I kaartjes gehad. Als alle cashbacks meewerken dan heb ik voor <450 eur de hele set :)
Net even de site van Klein gecontroleerd, ze adverteren wel met de Canon cashback. Ik neem aan dat jij ook een witte bulk-verpakking hebt ontvangen? Het is inderdaad een erg goede koop geweest, ben echt blij met deze lens ook :) Voor mij in ieder geval de beste koop van het jaar, met al deze extra's. Ik moet alleen nog een goed en snel sd-kaartje hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-02 12:31
Jammer dat ik te laat ben en nu pas dit Topic tegenkom !

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Nostordici schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:12:
[...]

Net even de site van Klein gecontroleerd, ze adverteren wel met de Canon cashback. Ik neem aan dat jij ook een witte bulk-verpakking hebt ontvangen? Het is inderdaad een erg goede koop geweest, ben echt blij met deze lens ook :) Voor mij in ieder geval de beste koop van het jaar, met al deze extra's. Ik moet alleen nog een goed en snel sd-kaartje hebben.
Ik heb idd ook een witte doos ontvangen.

Geheugenkaartje: samsung evo 64gb voor 17 eur momenteel
http://www.amazon.de/dp/B00OBSK8T0/

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:56
Heeft iemand zich al aangemeld voor de workshop van canon?

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Prom0 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:08:
Heeft iemand zich al aangemeld voor de workshop van canon?
Nee nog niet maar wil hem graag volgen!

• henri86
MNTN schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:27:
[...]

Nee nog niet maar wil hem graag volgen!
Ik had die voucher niet bij de camera. Anderen hier wel dan?

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:35 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

• Nostordici
Ik ben die voucher ook niet tegengekomen, zat ie in de doos? Lijkt me best leuk om zo'n workshop te volgen.

Verder is de cashback voor mijn 55-250 lens goedgekeurd door Canon. Ben ik wel blij mee, aangezien ik een witte bulk verpakking had. Ach, kan ik nu misschien weer besteden aan de workshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
Ik heb de voucher gisteren van BCC per post gekregen.
Moet zeggen, het duurt lang, maar de service vind ik prima! Communicatie kan beter, maar heel erg blij met hoe ze het afhandelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
paulus_01 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:11:
Ik heb de voucher gisteren van BCC per post gekregen.
Moet zeggen, het duurt lang, maar de service vind ik prima! Communicatie kan beter, maar heel erg blij met hoe ze het afhandelen!
Heb je deze vanzelf gekregen of heb je hierom gevraagd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paulus_01
Prom0 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:01:
[...]

Heb je deze vanzelf gekregen of heb je hierom gevraagd?
Wat denk je zelf? Ik heb nog niemand gezien hier die er 1 zomaar gekregen heeft ;)

Ik heb het via mail gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Nostordici schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:18:
Verder is de cashback voor mijn 55-250 lens goedgekeurd door Canon. Ben ik wel blij mee, aangezien ik een witte bulk verpakking had. Ach, kan ik nu misschien weer besteden aan de workshop :)
Heb je de winter-cashback of de lens-cashback hiervoor aangevraagd? De lens-cashback (van €50) is namelijk afgewezen bij mij omdat ik op de body al een winter-cashback had gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
dennistd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:56:
[...]

Heb je de winter-cashback of de lens-cashback hiervoor aangevraagd? De lens-cashback (van €50) is namelijk afgewezen bij mij omdat ik op de body al een winter-cashback had gekregen....
Ik heb de wintercashback gebruikt, deze is goedgekeurd. Volgens mij heb ik dit ook bij de cashback van de 750D gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
dennistd schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:56:
[...]

Dat is raar ik heb namelijk zowel de Body als de lens kunnen claimen, 45€ voor de body de (Canon winterpromotie) en 50€ voor de lens(Canon Lens Cashback Promotie). allebei goedgekeurd!
paulus_01 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:04:
[...]

Wat denk je zelf? Ik heb nog niemand gezien hier die er 1 zomaar gekregen heeft ;)

Ik heb het via mail gevraagd.
Heb gister contact opgenomen met de BCC,
Vandaag een mail ontvangen dat ze de voucher hebben opgestuurd!

De klantenservice gaat er al op vooruit! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Prom0 op 12-12-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
Prom0 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:08:
[...]

Dat is raar ik heb namelijk zowel de Body als de lens kunnen claimen, 45€ voor de body de (Canon winterpromotie) en 50€ voor de lens(Canon Lens Cashback Promotie). allebei goedgekeurd!
Ik heb nog even contact opgenomen met Canon, en zij zeggen:
Naar aanleiding van uw contact met ons support betreffende uw EOS 750D en de afgekeurde lens cashback registratie moeten we U helaas aangeven dat een product maar één keer kan meedoen in een promotie registratie.

De EOS 750D en zijn unieke serienummer is reeds in samenhang met een promotie geregistreerd en valt derhalve buiten een volgende promotie registratie om aan mee te doen.
Dan maar voor de gewone korting gaan, 85 euro is nog steeds een mooie prijs voor deze lens die normaal 219 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
In het weekend toch maar even BCC gemaild over de workshop voucher, vandaag reactie terug gekregen dat ze de voucher op zullen sturen. Goed geregeld dus! Nu maar hopen dat de dichtstbijzijnde workshop in de buurt is natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
*knip*

[ Voor 88% gewijzigd door Perkouw op 15-12-2015 11:12 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld als organisatieplek, wel voor discussie. Geen moralisme, geen net doen alsof men niet wist dat het een prijsfout was. Geen "ik ook" posts of statusupdates of je nummer in de wachtrij.

De gegevens van uitlevering worden in deze Google Doc bijgehouden. Posten in het topic hierover is dus niet de bedoeling.

Waar het topic wel voor is: discussie, nieuws, ontwikkelingen e.d.
Waar het topic niet voor is: oproepen, organisatie, werving, donaties e.d.

Eventuele discussie/vragen/opmerkingen hierover NIET in dit topic, daar is Shopping Forum - Feedbacktopic voor :)