Bij deze mijn geknutsel met Nova Launcher Prime

Mijn doel was om zo dicht mogelijk in de buurt van de Google Now Launcher look te komen, maar dan zonder alle EMUI icons.
Ik ben begonnen met een Factory reset (even een schone start na al het testen de afgelopen dagen).
Vervolgens heb ik de volgende apps uit de Play Store gedownload:
-
Nova Launcher
-
Nova Launcher Prime
De instellingen die ik in Nova Launcher Prime aangepast heb:
Desktop
Desktop grid: 4 x 4, Subgrid Positioning uit
Icon layout: Icon size 125%
Width padding: Medium
Height padding: Large
Persistent search bar: Gekleurde bar
App & widget drawers
Icon layout: Icon size 125%
Frequently used apps: Uit
Background: Wit (#ffffffff)
Scroll accent color: Groen linkse rij
Search bar: Aan
Pull to search: Uit
Automatically close: Aan
Dock
Icon layout: 110%
Width padding: Large
Height padding: Large
Look & feel
Icon theme: Marshmallow
Scroll speed: Stock
Animation speed: Stock
App animation: Slide up (Lollipop)
Transparent notification bar: Uit
Via de standaard Marshmallow optie in Nova Launcher of een andere willekeurige icon pack zullen de belangrijkste icons al aangepast zijn. Door een icon ingedrukt te houden en 'edit' te kiezen kun je nog individueel een icon per app kiezen.
Enkele system apps kunnen helaas niet verwijderd / disabled worden maar kunnen via de Nova Launcher Prime settings verborgen worden (App & widget drawers > Drawer groups > Hide apps). Bepaalde standaard apps zoals Backup, Flashlight, Music, Smart Controller en Updater heb ik qua icoontjes even gelaten voor wat het is (New Bloom theme icons).
Het heeft even geduurd om tot de goede instellingen te komen. Ik heb steeds layers in Photoshop over elkaar gelegd om te vergelijken met Google Now Launcher. Omdat Nova Launcher net een iets andere grid lijkt te gebruiken zit er soms een paar millimeter verschil in, maar dat valt eigenlijk vooral op als je ze naast elkaar legt.
Het resultaat ziet er vervolgens zo uit. Naar mijn mening voldoende 'stock gevoel' en super snel
Update 07-03-2016: Inmiddels Moonshine volledig verwijderd en ik gebruik nu alleen nog maar de Marshmallow optie in Nova Launcher. Voor enkele icons zoals bijvoorbeeld de camera zijn overal wel losse PNG files te vinden, zoals deze via Wikipedia:
File:Google Camera Icon.png
[
Voor 9% gewijzigd door
Bigf00t op 07-03-2016 16:59
]