Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
[Honor 7] Levertijden & Prijzen topic

Afbeeldingslocatie: http://albumizr.com/ia/3a2cd65c57e7ac5dcbc9896bf874722e.jpg

Intro

Net zoals bij andere modellen dreigt het 'ervaringen en discussie' topic van dit model vervuild te geraken met allerlei posts over bestellingen en leveringen. Om dit op te lossen start ik een nieuw topic waar deze zaken wel thuishoren.

Gerelateerde topics

[Huawei Honor 7] Ervaringen en Discussie

Prijzen en verzendkosten

De Honor 7 (EU versie) is verkrijgbaar vanaf 349€ via onderstaande webshops. Geregeld zijn er echter acties op de website van de officiële verdeler van Honor voor Europa waarbij hij te verkrijgen is vanaf 299€.

Tweakers pricewatch
Vmall.eu (officieel erkende Huawei & Honor webshop)

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
De Honor 7 staat vandaag in op actie op Vmall.eu en zowel de witte als grijze versie zijn op dit moment nog in stock.

Ik heb zelf deze middag de grijze versie besteld + flipcover. Zonet heb ik ook bevestiging gehad van mijn bestelling via mail, dit heeft ongeveer een 4-tal uur geduurd. Er zit een link bij naar mijn orderstatus maar op die pagina valt momenteel nog niets te zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Largamelion op 11-11-2015 18:23 ]

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik heb gisteren de honor 7 mystery grey + flip-cover besteld. Op mijn account staat dat hij verzonden is. Ik ben benieuwd wanneer ik hem heb. Ik hou jullie op de hoogte.

• Largamelion
  • Nu online
Ik heb ook een mail gehad dat hij verzonden is, maar op mijn account zie ik niets staan. Onderstaande stond in de mail:
quote: mail
Geachte klant,

Uw bestelling XXXX-XXXX-XXXX is verzonden.

In de bijlage vindt u de desbetreffende factuur.

Klik op https://www.vmall.eu/be/myaccount voor informatie.

Via deze link heeft u volledige toegang tot de tracking details van uw bestelling, ervan uitgaand dat u voor een levermethode met tracking heeft gekozen.
U kunt via onderstaande nummers contact opnemen met de koerier:
DHL BE: (02 715 50 50.) / DHL NL: (0800-0552)
UPS BE: ( 078250877) UPS NL: (0800 099 1300)
Chronopost: Gelieve contact op te nemen met vMall
Standaard Post: Tracking niet mogelijk.
Ik heb hem laten verzenden met de gratis methode (standaard koeriersdienst) dus ik vermoed dat ik hem niet kan tracken. Onder mijn account bij 'home' staan enkel mijn gegevens (facturatie- en afleveradres) en bij 'mijn bestellingen' staat er niets. Morgen heb ik nog een dagje verlof dus met wat geluk wordt hij dan geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door Largamelion op 12-11-2015 16:41 ]

• MicBomer
  • Nu online
Net bericht van DHL gekregen dat de bestelling morgen aan de eind van de dag wordt afgeleverd. Ik ben benieuwd.

Edit
Dhl stond met de honor voor de deur. Helaas net op een tijdstip waarop er niemand thuis was. Maandag nieuwe poging.

[ Voor 37% gewijzigd door MicBomer op 13-11-2015 17:53 ]

• Largamelion
  • Nu online
MicBomer schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:25:
Net bericht van DHL gekregen dat de bestelling morgen aan de eind van de dag wordt afgeleverd. Ik ben benieuwd.
Damn, ik heb minder geluk. Ook bericht gehad van DHL dat het maandag geleverd wordt tijdens de kantooruren ... natuurlijk is er niemand thuis die dag. Zit wel een link bij om de levering aan te passen. Even kijken of ik een ander adres kan ingeven, anders wordt het pas dinsdag :-(.

Laatste gegevens pakket: 16u24 Processed at LONDON-HEATHROW - UK. Ik wacht nog af tot morgenavond.

Edit: Heb me ingeschreven op de site van DHL om statuswijzigingen van mijn pakket te ontvangen via mail, maar dat lijkt niet te werken. Hier een update:

Friday, November 13, 2015 Location Time Piece
7 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 15:33 - 1 Piece
6 Departed Facility in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:29 - 1 Piece
5 Processed at GATWICK - UK GATWICK - UK 05:42 - 1 Piece
Thursday, November 12, 2015 Location Time Piece
4 Arrived at Sort Facility GATWICK - UK GATWICK - UK 23:23 - 1 Piece
3 Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:36 - 1 Piece
2 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:36 - 1 Piece
1 Shipment information received LONDON-HEATHROW - UK 00:00

Pakketje zit momenteel dus op de vlieger denk ik. Op Vmall zelf zie ik nog steeds niets staan bij 'mijn bestellingen'.

Edit: aangekomen in Brussel, zal dus idd maandag worden.

[ Voor 52% gewijzigd door Largamelion op 13-11-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kunnen jullie de bestelling tracken? Ik heb nooit een tracktrace code ontvangen van Vmall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:33:
Hoe kunnen jullie de bestelling tracken? Ik heb nooit een tracktrace code ontvangen van Vmall
Ik heb 2 mails ontvangen van Vmall, één orderbevestiging en één bestelling verzonden. In de 2e mail zat volgende link: https://www.vmall.eu/be/myaccount voor zogezegd meer informatie, maar daar valt niets te zien. Even na die mail kreeg ik echter een SMS met een tracking code van DHL en via die link kan ik mijn pakketje volgen. Ondertussen is dit de status:

Saturday, November 14, 2015 Location Time Piece
10 Arrived at Delivery Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:26 - 1 Piece
9 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:26 - 1 Piece
8 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:43 - 1 Piece

Had je een GSM nummer ingevuld bij je account op Vmall?

Edit: Ik heb de levering maar verzet naar dinsdag aangezien er maandag niemand thuis is. Een ander adres ingeven kon niet, levering bij de buren was dan wel weer een optie.

[ Voor 8% gewijzigd door Largamelion op 15-11-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Largamelion schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:11:
[...]
Ik heb 2 mails ontvangen van Vmall, één orderbevestiging en één bestelling verzonden. In de 2e mail zat volgende link: https://www.vmall.eu/be/myaccount voor zogezegd meer informatie, maar daar valt niets te zien. Even na die mail kreeg ik echter een SMS met een tracking code van DHL en via die link kan ik mijn pakketje volgen. Ondertussen is dit de status:

Saturday, November 14, 2015 Location Time Piece
10 Arrived at Delivery Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:26 - 1 Piece
9 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:26 - 1 Piece
8 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 19:43 - 1 Piece

Had je een GSM nummer ingevuld bij je account op Vmall?

Edit: Ik heb de levering maar verzet naar dinsdag aangezien er maandag niemand thuis is. Een ander adres ingeven kon niet, levering bij de buren was dan wel weer een optie.
Ja, ik heb dit nu ook ontvangen.
status:
Zaterdag, november 14, 2015 Locatie Tijd Collo
6 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 10:39

1 Collo
5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 08:36

1 Collo
Vrijdag, november 13, 2015 Locatie Tijd Collo
4 Vertrokken van DHL vestiging in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 22:16

1 Collo
3 Verwerkt in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 20:59

1 Collo
2 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 20:49

1 Collo
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicBomer
  • Nu online
Ik heb hem binnen. Netjes volgens afspraak. Nu de telefoon "ontdekken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Bij mij is hij ook net geleverd (mail gehad van DHL). Had toch nog iemand kunnen regelen om hem te ontvangen vandaag.

Vanavond even langs een Proximus winkel om een nano SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn ze niet geweest helaas.
Ik kreeg een sms'je dat er niemand thuis was. Terwijl ik gewoon de hele dag thuis was.

Ik hoop dat ze morgen wel even aanbellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Laatste update zag er bij mij als volgt uit:

Maandag, november 16, 2015 Locatie Tijd Collo
12 Zending afgeleverd -Getekend door: XXX GEMEENTE 14:14 - 1 Collo
11 Zending bij koerier voor aflevering BRUSSELS - BELGIUM 07:32 - 1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:57
Op de Facebook pagina van honor worden 400 kortingscodes weg gegeven. Je hoeft alleen te reageren op een post van ze.

[ Voor 20% gewijzigd door imafishlol op 22-11-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Nieuwe actie nu vrijdag:
quote: mail
Om u te bedanken voor uw vertrouwen, kunt u gebruik maken van de volgende kortingsbonnen die geldig zijn op vrijdag 27 november. De actie start om 10.30 uur op www.vmall.eu en duurt zolang de voorraad strekt. Misschien bent u wel de eerste koper!

Producten Korting vCode
Honor 7 € 50 XXXXXXXXXXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joene69
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Actie net begonnen.... en de voorraad is (nog) op peil.... Net besteld...dus I am happy.... Dus wie er een wil....NU toeslaan....50 euro korting via Vmall!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo_nl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2022
Vmall krijgt een slechte naam, ik zit al 2,5 week op mijn flip cover en bleutooth speaker voor mijn Honor7 te wachten.
En dat terwijl die ruim op voorraad was toen ik hem bestelde.
Als ik deze week weer niets krijg ga ik mijn geld maar eens terug vragen via PayPal.

[ Voor 19% gewijzigd door Cosmo_nl op 15-12-2015 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist onderstaande mail gekregen van amazon.de:
um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:

Wat ik ervan begrijp is dat ze mijn creditcardgegevens en kopieen per post willen ontvangen. Heeft iemand dit eerder ontvangen. Lijkt me bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAT EEN KLOJO'S DIE LUI VAN AMAZON.DE

Gisteren Honor 7 besteld voor 283 euro of zo. Krijg vandaag een rare mail dat ze een creditcardafschrift per post willen ontvangen. Dacht even dat het phishing was. Heb dus gebeld. Maar ja hoor, moet dus echt naar duitsland per post mijn afschrift opsturen. Fuck hun. Heb dus de order geanulleerd.

Maar nu ben ik daardoor ook nog eens de actie bij vmall.eu misgelopen en is de Honor 7 nu overal 350 euro. Had wel de View Flip Cover besteld voor 9 euro (+6 euro verzendkosten) en een screenprotector. MAAR HEB DUS NU GEEN HONOR 7!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Tsja, wat kost een envelop en een EU postzegel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Ik heb de actie dus ook gemist. Er stond duidelijk registreer op 17-12. Dat heb ik gedaan, heb ook een code maar die is dus verlopen. Je moest het toestel dus ook gisteren bestellen. Mailen bellen geen zin, ze blijven volhouden dat de actie verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Ik heb sinds ik hem een maand geleden gekocht heb al een code of 4 ontvangen dus maak jullie geen zorgen. Volgende week of de week daarna is er wel een nieuwe actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 12:37
bump.

gelieve wat te laten weten als er weer iets verschijnt van korting ;)
ik hou dit topic in de gaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
g0tMush schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:08:
bump.

gelieve wat te laten weten als er weer iets verschijnt van korting ;)
ik hou dit topic in de gaten!
De grijze is 319,99 bij Amazon.de sinds vandaag. Nog te duur wat mij betreft. Ik wacht nog op een betere aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
Yep, same here.. waiting for the <300 mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
ik kan blijkbaar nog lang wachten,
alle gsm prijzen lijken op te slaan.

waar de moto x play bijvoorbeeld 2 weken terug nog 304 euro was, is ie nu 339 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:57
Ben al enkele weken in het bezit van een Honor 7, heerlijk apparaatje! Ondanks een (voor mij) net iets te groot scherm wen je er snel aan.

Heb alleen een vraagje m.b.t. de smart knop, je kan hier veel mee instellen, maar scherm helderheid helaas niet. Is het mogelijk om toch op een manier dit voor elkaar te krijgen? Bijvoorbeeld wanneer je een maal klikt dat dan de helderheid naar 50% springt? Vind het naar beneden swipen, naar rechts swipen en het (kleine) bolletje van de helderheid naar rechts slepen (wat vaak enkele pogingen kost) veel moeite wanneer ik gewoon snel een berichtje wil lezen.

Edit: Te snel gepost, verkeerde topic 8)7 , maar thanks voor het advies Largamelion

[ Voor 6% gewijzigd door imafishlol op 07-01-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
imafishlol schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:16:
Ben al enkele weken in het bezit van een Honor 7, heerlijk apparaatje! Ondanks een (voor mij) net iets te groot scherm wen je er snel aan.

Heb alleen een vraagje m.b.t. de smart knop, je kan hier veel mee instellen, maar scherm helderheid helaas niet. Is het mogelijk om toch op een manier dit voor elkaar te krijgen? Bijvoorbeeld wanneer je een maal klikt dat dan de helderheid naar 50% springt? Vind het naar beneden swipen, naar rechts swipen en het (kleine) bolletje van de helderheid naar rechts slepen (wat vaak enkele pogingen kost) veel moeite wanneer ik gewoon snel een berichtje wil lezen.
Deze vraag past eerder hier maar ik vrees dat het niet mogelijk is wat jij wenst. Ik gebruik zelf de automatische helderheid en die vind ik gewoon goed werken. Het was wel even wennen omdat die een pak anders is afgesteld dan mijn vorige gsm (Desire HD). Die was veel helderder in het donker terwijl de Honor 7 nogal snel de neiging heeft om het scherm redelijk donker in te stellen. Ik ben er echter snel aan gewend en vind het eigenlijk aangenamer voor mijn ogen, zeker als ik 's avond in bed lig en even nog iets wil checken op m'n gsm. Komt de batterij ook ten goede denk ik want ik haal makkelijk 2 dagen.

Ik gebruik die smart key trouwens amper omdat ik merk dat ik hem gemakkelijk ongewild indruk. Heb enkel dubbelklikken gekoppeld aan de zaklamp. Voordien had ik enkel klikken gekoppeld aan een screenshot maar ik merkte dat ik heel wat ongeplande screenshots maakte bij het vastnemen van m'n telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door Largamelion op 07-01-2016 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Goed nieuws voor alle wachtenden:
quote: nieuwe actie
Het volledige team van vMall wenst u een gelukkig nieuwjaar.

Bedankt voor uw registratie bij vMall. We hebben een aantal prachtige apparaataanbiedingen voor u.

Op 14 januari kunt u met deze vCodes vanaf 10.30 uur een geweldige bonuskorting krijgen op de Honor 7, Honor 6 en Honor Band Z1 (zolang de voorraad strekt).

Artikelen Korting
Honor 7 €50
Honor 6 €50
Honor Z1 Band €30
Registreren dus en je mailbox checken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
thanks a bunch for the heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik heb hem zojuist ook besteld, ben erg benieuwd. Flipcover er maar niet bij gedaan na die slechte berichten erover. Hoe lang duurde de levering van de telefoon bij jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
chevaid schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:20:
Ik heb hem zojuist ook besteld, ben erg benieuwd. Flipcover er maar niet bij gedaan na die slechte berichten erover. Hoe lang duurde de levering van de telefoon bij jullie? :)
Bij mij woensdag besteld en maandag geleverd, dus 3 werkdagen.

Flipcover werkt op zich wel goed, alleen jammer dat het scherm eronder lijdt. Ik heb er nu iets meer dan een maand een tempered glass ophangen en ook deze is al redelijk beschadigd. Heb nog een 2e klaarliggen omdat de eerste niet volledig hechtte maar die hang ik er pas op als ik een ander hoesje heb.

[ Voor 30% gewijzigd door Largamelion op 14-01-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tMush
Pfhfhh wat een bullshit eigenlijk, als je naar de FAQ gaat en naar de betaalopties kijkt, staat er duidelijk "Maestro" vermeld, waardoor ik dus dacht te kunnen betalen met een debit-kaart. Er staat immers niet genoeg geld op mn paypal en een VISA heb ik niet.

Maar blijkbaar is dat niet het geval...

Dus heb voor overschrijving moeten kiezen, waardoor ik het geld manueel heb moeten overschrijven.

Gevolg: 1 euro kosten en waarschijnlijk een week langer wachten ofzo.

Mail gestuurd en mail terug gehad:

"We hadden tot op heden de mogelijkheid om met iDeal te betalen. Helaas is er door een technische storing geen mogelijkheid om gebruik te maken van deze betaal-optie.
Hierom hebben we deze betaal-optie tot nadere bepaling opgeschort en kan deze helaas niet worden geselecteerd."

Verwijder Maestro/iDeal dan bij je "betaalopties" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, eindelijk ook zojuist een Honor 7 besteld via vmall. Krijg net een mail dat deze is verzonden. Maar klopt het dat het met standaard post wordt verzonden en ik de zending dus niet kan volgen?

Vindt het wel raar voor een pakketpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
g0tMush schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:37:
Pfhfhh wat een bullshit eigenlijk, als je naar de FAQ gaat en naar de betaalopties kijkt, staat er duidelijk "Maestro" vermeld, waardoor ik dus dacht te kunnen betalen met een debit-kaart. Er staat immers niet genoeg geld op mn paypal en een VISA heb ik niet.

Maar blijkbaar is dat niet het geval...

Dus heb voor overschrijving moeten kiezen, waardoor ik het geld manueel heb moeten overschrijven.

Gevolg: 1 euro kosten en waarschijnlijk een week langer wachten ofzo.

Mail gestuurd en mail terug gehad:

"We hadden tot op heden de mogelijkheid om met iDeal te betalen. Helaas is er door een technische storing geen mogelijkheid om gebruik te maken van deze betaal-optie.
Hierom hebben we deze betaal-optie tot nadere bepaling opgeschort en kan deze helaas niet worden geselecteerd."

Verwijder Maestro/iDeal dan bij je "betaalopties" .
Ah valt wel mee, 1€ extra en een beetje langer wachten, je weet nu tenminste zeker dat hij eraan komt en voor 300€ nog steeds een zeer mooie deal.

Ik heb zelf 2x een deal mislopen omdat de zwarte niet in stock was dus heb er zeker een maand op moeten wachten. Uiteindelijk 309€ uitgegeven omdat de bundel met de flipcover eerder beschikbaar was dan de zwarte los, ik wou geen risico lopen om hem opnieuw te missen. ;)

Jullie gaan er in ieder geval geen spijt van krijgen, ik vind het nog steeds een prachtig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:37
Gisteren de Honor7 besteld voor €299,99 bij Vmall waar hij weer afgesprijsd is.

Ik zat eigenlijk te kijken wat de prijs van de Honor 5X zou worden (en die is dus €229,99) en had me ook al aangemeld voor de korting. Maar had voor mezelf eigenlijk al een voorkeur voor de 7. Nu hij dus (weer) 50,- goedkoper is de keuze dus definitief gevallen voor 7. Nu afwachten wanneer hij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Een collega van mij heeft hem een week of 2 geleden besteld met 50€ korting en een gratis Honor Z1 Band voor de eerste 100. Hij was bij die eerste 100 en heeft de Z1 Band er dus gratis bij gekregen, toch wel erg mooie actie van Honor. Na 3 werkdagen had hij alles in huis en die Z1 Band is toch wel mooi meegenomen, is vrij beperkt qua functies maar toch best handig.

Het enige voordeel van de Honor 5X is dat je 2 SIM's + MicroSD hebt (en de prijs natuurlijk). Ik zou echter m'n 5,2" fHD scherm niet willen ruilen voor een 5,5" HD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabes
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:37
Ik kan nu ook 2 SIM's gebruiken in mijn Honor3C maar gebruik het eigenlijk niet. Zal het dus ook niet missen, aangezien ik altijd wel een geheugenkaart gebruik. Inmiddels mail gekregen dat hij verzonden zou zijn. Ik zie hem volgende week wel verschijnen. Kan mijn Honor3C voor backup in de la :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Sabes schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:39:
Gisteren de Honor7 besteld voor €299,99 bij Vmall waar hij weer afgesprijsd is.

Ik zat eigenlijk te kijken wat de prijs van de Honor 5X zou worden (en die is dus €229,99) en had me ook al aangemeld voor de korting. Maar had voor mezelf eigenlijk al een voorkeur voor de 7. Nu hij dus (weer) 50,- goedkoper is de keuze dus definitief gevallen voor 7. Nu afwachten wanneer hij binnenkomt.
Ik dus precies hetzelfde, hoopte op een prijs van 200 euro (180 met korting) voor de Honor 5x. , maar het was dus uiteindelijk 230 euro (210 met korting). En toen zag ik dat de Honor 7 slechts 90 euro duurder was dan de 5x. Dus toch maar voor de Honor 7 gekozen (de zwarte versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 15:01
Hier de Honor 7 ook besteld, 150 euro bijbetalen voor een abonnement van 17 euro per maand. Ik had al een sim only van 16.50 per maand, dus dat leek mij een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:20
Deze telefoon is nergens in Nederland fysiek in een winkel te bezichtigen hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:07
Joster schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:46:
Deze telefoon is nergens in Nederland fysiek in een winkel te bezichtigen hè?
'Nadat Huawei zag dat er in Azië smartphonemerken opkwamen die zich alleen concentreerden op de verkoop via internet, werd Honor losgeweekt van het moederbedrijf en als zelfstandig internetmerk in de markt gezet.'

Zie onder andere dit interview.

Heel misschien dat je bij een van de winkels van Belsimpel kans hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bigf00t schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:44:
[...]

'Nadat Huawei zag dat er in Azië smartphonemerken opkwamen die zich alleen concentreerden op de verkoop via internet, werd Honor losgeweekt van het moederbedrijf en als zelfstandig internetmerk in de markt gezet.'

Zie onder andere dit interview.

Heel misschien dat je bij een van de winkels van Belsimpel kans hebt?
Dat zal het zijn inderdaad, goed punt.

Belsimpel heeft ze ook nergens in een winkel liggen, zal eens vragen of ze hem vrijblijvend naar een van de winkels kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
De Honor 7 16GB Grijs ineens voor €250,60 in de Pricewatch bij Afuture.

De SKU en EAN code komen overeen, maar het is wel vreemd dat hij als 'Huawei 7' omschreven staat (ook al komt hij uit dezelfde fabriek gerold).

Zal wel een foutje zijn en durf daarom niet zo goed te bestellen. Ik heb ze gemaild, maar ik vraag me af of ze nog wel voor het weekend gaan reageren. Voor deze prijs natuurlijk heel interessant maar ik heb eigenlijk weinig zin om het verkeerde artikel te ontvangen en vervolgens weer retour zenden op eigen kosten + weken op mijn geld wachten.

Edit: Toch nog redelijk vlotte reactie op mijn mail. Ze geven aan dat het om hetzelfde product gaat (aan de hand van mijn linkje naar Vmall). Toch maar de gok wagen?

Edit 2: Oh fijn :O De prijs is nu ineens aangepast naar €357,60.

[ Voor 15% gewijzigd door Bigf00t op 19-02-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Beter gezwegen en besteld, dan had je 'm wel voor een heel mooie prijs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Largamelion schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:18:
Beter gezwegen en besteld, dan had je 'm wel voor een heel mooie prijs :D.
Helaas slechte ervaringen mee. Dan blijkt er ergens in een systeem een ander product gekoppeld waardoor je het verkeerde product binnen krijgt. Zeker met al die externe magazijnen tegenwoordig is het voor een webshop ook nog eens makkelijk om te zeggen dat het niet hun schuld was. Normaal gesproken durf ik best een gokje te wagen maar deze keer had ik er al geen goed gevoel bij :)

Als het te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:05:
[...]

Dat zal het zijn inderdaad, goed punt.

Belsimpel heeft ze ook nergens in een winkel liggen, zal eens vragen of ze hem vrijblijvend naar een van de winkels kunnen sturen.
Dat doen ze dus niet.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Was helaas te verwachten omdat Honor toch wel neergezet is als internet only merk. Maar als je eerst uitgebreid verschillende reviews en gebruikersfoto's bekijkt dan krijg je vaak toch wel een aardig beeld hoe een product eruit ziet en functioneert.

Ik heb het toestel (voor mijn vader) gisteren even in mijn handen gehad en voor het geld krijg je best wel veel telefoon en alles voelt degelijk aan. Aan de hand hiervan heb ik er zojuist voor mezelf ook één besteld 8)

Ik vond +/- 300 euro een acceptabele prijs voor het toestel. Helaas was de prijs bij Amazon.de (waar ik het eerste toestel besteld had) de laatste dagen weer gestegen dus ik ben even verder gaan zoeken. Uiteindelijk vond ik de grijze/zwarte uitvoering bij Conrad voor €299,- en als je jezelf aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je ook nog eens 5 euro korting. Nu dus klaar voor €294,- met gratis verzending.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GDxxinI.png?1

Voor de liefhebbers een linkje (voor zolang deze prijs van €299,- nog geldig is). Houd wel rekening met een levertijd van 8 dagen zoals vermeld op de website. Maar aangezien het toestel op de Duitse website van Conrad 'Ab Lager' is, hoop ik stiekem dat hij er al iets sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik denk dat ik dit keer voor een abonnement ga via Belsimpel, scheelt me een paar tientjes op 2 jaar ipv los toestel plus sim only abonnement..
Bigf00t schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:39:
[...]

Was helaas te verwachten omdat Honor toch wel neergezet is als internet only merk. Maar als je eerst uitgebreid verschillende reviews en gebruikersfoto's bekijkt dan krijg je vaak toch wel een aardig beeld hoe een product eruit ziet en functioneert.
Reden dat ik het toestel graag wil zien zijn vooral de afmetingen, de rest geloof ik eigenlijk wel (idd op basis van reviews etc, main reason voor aanschaf wmb is dual-sim overigens). Ik heb nu een Xperia ZL en die is 5", maar met hele kleine bezels waardoor de totale hoogte van het toestel echt mee valt (zie ook hier: http://m.gsmarena.com/com...Phone1=7269&idPhone2=5203 >75% screen to body ratio :Y) ) De H7 is een stapje groter in totaal en ik vraag me af of ik dat prettig vind.

[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 19-02-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4dollars
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik heb bij de actie van afgelopen donderdag mijn Honor 7 besteld. Ook hier helaas weer niet de Grey tegen actieprijs kunnen bestellen. Echter stond de Silver te koop voor 300.(onder acties) Deze in het winkelmandje gedaan inclusief de flip cover(319.98) en toen geprobeerd om de actiecode nog te gebruiken. Resultaat....... De zilveren Honor 7 inclusief hoesje voor EUR 269.98
Bij werd diezelfde dag nog opgestuurd en ik zou hem de dag erna al krijgen maar DHL zou hem in de avond leveren terwijl ik op mijn werk ben dus via een link van DHL gekozen voor levering morgen avond. Kan niet wachten tot ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4dollars
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-11-2023
Zojuist alles ontvangen. En wat schept mijn verbazing! Gratis een VR-bril erbij gekregen.

Honor 7 inclusief originele flip cover en de VR-bril voor maar 269.98!

Ik ga nu alles uitpakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigf00t
4dollars schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:17:
Honor 7 inclusief originele flip cover en de VR-bril voor maar 269.98!
Wow, erg goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Nu online
Nieuwe actie op 10 maart vanaf 10u30:

- 329,99€ met Z1 Band erbij, zogezegd gratis
- 299,99€ zonder... dus gratis is hij niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Ook Honor Duitsland heeft nu een actie; 30 euro korting bij Amazon.

Met de huidige prijs van €329,- is het echter niet heel interessant, maar mocht de prijs de komende dagen naar +/- €300 zakken dan heb je natuurlijk wel een leuke deal (houdt er wel rekening dat het totaalbedrag bij verzending naar Nederland uiteindelijk 2% hoger uitvalt ivm BTW verschil).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kv0WYc2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
Bij Conrad nu 20 euro korting bij besteding vanaf 200 euro. Dus dan kom je op €279,- inclusief verzending.

https://www.conrad.nl/nl/...a-core-grijs-1381913.html
https://www.conrad.nl/nl/...tellen/kortingscodes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 23:27
Hoe zit dat nu met vmall is dit de officieele Honor site? Ik heb wat problemen met https en Google Chrome zegt mogelijk onveilige connectie. vmall.eu. Ook zag ik dat de website officieel gerund wordt door Expansys S.A.S. Ik ben misschien wat achterdochtig maar toch wat aparte probleempjes.

edit: Hierdoor maar met Paypal betaald.

[ Voor 7% gewijzigd door My Tec Master op 10-03-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigf00t
My Tec Master schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:55:
Hoe zit dat nu met vmall is dit de officieele Honor site?
Dat klopt, dit is de officiële Huawei en Honor webshop in Europa. Wordt achter de schermen uitgevoerd door Expansys.
Pagina: 1