Sprekend over batterijduur...
Ik heb vandaag in 5,5 uur mijn Edge 530 (15 maanden oud) van 100% naar 1% gekregen?
Ik beëindigde de rit en nog geen 10 seconden nadat ik op "Save Ride" drukte, viel hij uit.
Timing wel on point
Afgelopen dinsdag, 7:00 weg en kwart voor 11 ofzo terug, dus nog voor de enorme hitte (geen zonnesteek voor het beesie

), dacht ik ook al een flink lager resterend percentage te zien, maar ik kon mij niet meer herinneren of hij 100% was toen ik vertrok (zelf last van de hitte ofzo

).
3 weken geleden nog 10 uur onderweg met 40-50% resterend, dat weet ik nog zeker omdat ik toen grapte tegen mijn medefietsers dat ik nog wel 10 uur doorkon.
Uit het niets heb ik dus opeens een enorme daling in batterijduur, maar ik heb al maanden niet met instellingen gespeeld. Mijn standaard scherm in al deze ritten, die ik 99% van de tijd van de rit voor mijn neus had, is de kaart met navigatie + cadans datafield + hr of power datafield.
Nou meen ik mij te herinneren dat er laatst (vorige week ofzo) een update was.
Zijn er toevallig meer die hier last van hebben? Een Google poging levert mij geen nieuwsbericht / update / subredditpost / ander fora op...
[Voor 16% gewijzigd door TheTinusNL op 22-07-2022 19:35]