Dat relais onthoud ik wel, al moet er dan eerst nog 3 fasen naar de schuur getrokken worden, dat is er ook nog niet. Wellicht dat de volgende auto 3 fasen kan laden.
Ik heb wel de bouwmarkt lasklemmen vervangen door Wago lasklemmen die ik via de Conrad bestelt had. Deze speciferen in ieder geval voor wat voor stroom ze geschikt zijn (24A). Tevens was 1 van de aarde draden uit een bouwmarkt klem gekomen, apart.
Hopelijk slaat de lader niet (meer) uit, mocht de meegeleverde mobiele lader problemen blijven geven dan ga ik dit met de verkopende garage opnemen. Vooralsnog doet deze het iig, en kan dan de gehele straat door de gigantische blauwe lichtbak die erop zit zien dat deze aan het laden is.
Je kan een hoop zeggen, maar subtiel is de EV box niet.
Edit: Even ter informatie, in een EV-box zit dus exact hetzelfde als de zelfbouw EVSE. Hieronder een linkje naar de foto gallerij.
http://iserv.nl/files/pics/evbox/

De kap heb ik grijs gemaakt, met spuitbussen van het merk Motip bij de Gamma vandaan. Eerst vetvrij maken, dan plastic primer daarna rustig aan grijs gespoten. De kleur grijs op de bus was een stuk donkerder dan in het echt. Desalnietemin ziet het er netjes uit.
Daarnaast heb ik met de 3D printer een muurbeugel geprint voor de stekker, dan steekt deze minder verder de oprit uit. Dat leek me veiliger voor er tegenaanlopen e.d. Het koste maar een euro plastic ofzo, de moeite wel waard.
Het eindresultaat is dit geworden:

Daarnaast heb ik een licht blokker geprint voor de leds van de EV-Box, die waren veel te fel.
http://www.thingiverse.com/thing:1030589
De ring is 98 binnen, 130 buiten en 11.5 diep en wit PLA geprint.
Ik heb wel de bouwmarkt lasklemmen vervangen door Wago lasklemmen die ik via de Conrad bestelt had. Deze speciferen in ieder geval voor wat voor stroom ze geschikt zijn (24A). Tevens was 1 van de aarde draden uit een bouwmarkt klem gekomen, apart.
Hopelijk slaat de lader niet (meer) uit, mocht de meegeleverde mobiele lader problemen blijven geven dan ga ik dit met de verkopende garage opnemen. Vooralsnog doet deze het iig, en kan dan de gehele straat door de gigantische blauwe lichtbak die erop zit zien dat deze aan het laden is.
Je kan een hoop zeggen, maar subtiel is de EV box niet.
Edit: Even ter informatie, in een EV-box zit dus exact hetzelfde als de zelfbouw EVSE. Hieronder een linkje naar de foto gallerij.
http://iserv.nl/files/pics/evbox/

De kap heb ik grijs gemaakt, met spuitbussen van het merk Motip bij de Gamma vandaan. Eerst vetvrij maken, dan plastic primer daarna rustig aan grijs gespoten. De kleur grijs op de bus was een stuk donkerder dan in het echt. Desalnietemin ziet het er netjes uit.
Daarnaast heb ik met de 3D printer een muurbeugel geprint voor de stekker, dan steekt deze minder verder de oprit uit. Dat leek me veiliger voor er tegenaanlopen e.d. Het koste maar een euro plastic ofzo, de moeite wel waard.
Het eindresultaat is dit geworden:

Daarnaast heb ik een licht blokker geprint voor de leds van de EV-Box, die waren veel te fel.
http://www.thingiverse.com/thing:1030589
De ring is 98 binnen, 130 buiten en 11.5 diep en wit PLA geprint.
[ Voor 40% gewijzigd door databeestje op 23-09-2015 15:09 . Reden: Laatste reactie, foto's ev-box ]

:strip_exif()/f/image/lgUdP5SxWEbWrP6Wn7NlOPvy.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/B1ZAbMYev6g8JTEMknyC030T.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/giJQVawUeRLfgNfmZnFv0Oqs.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/7E5iiMYVkfhVr7GHnAmmQSRe.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/WXNFcmbRS43BruxkOXhoUB0u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l2VWCuyRBJWWdfBHVmlkq2Si.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8pInjWCRFEzG6gpIcFzQkl1w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vNoRRpbCpeNsKQtbjSGUkgWX.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/hcpkReQzmbGxyP5QgUxmLb8b.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m1TbuKlSxEdrwGtupfUCEXix.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j2Ax8U3zqeV2C1p2BMhKB53i.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/7SfLuK2PP4vhZEKzfr45uFjl.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/fZlrYVqItfzwQoHp7gCvEff6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IHGPAWZe36HTiqS2dtmLvGuh.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/M7LX3csRnO6bXlObhwd8u5Qp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/3NX5WLCfmfG3EU5hqlnrNuzE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Qw8EnsqXAWXTTHjLRcio2cuF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PclEM4tj8eihz80IFttbSu4R.jpg?f=fotoalbum_tile)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IRBNsVZADddW4LPpITwwhsqs.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/A0xX9uBL3jevdkfwF27CdBFi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SukZ3h8nVLmgl4VJHX9NKu5C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ngnq1DV3YLpttRVIQMFZezSO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SzXi6lBAYxpeWne8uitAlTOA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XWFhA3YZBLPiEKGuHMWXhAJS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7rtDpdRr16Evoq0wY7OmpifI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6Cw52NaIaCaF9hWMo1AlFOfv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/958WG7XvIxferWCUDHZ4nTd1.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/QarYQrBOKgFRhwtXMcuViJBd.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/E5hhE0dwf146G70Kx51oYRla.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/qq7Xz8vnP0xFhYCrOcgS63op.png?f=user_large)