Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Eerste Steam Workshop items zijn inmiddels ingeladen http://steamcommunity.com...n=readytouseitems&days=90

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Ik ben overigens een beetje de draad kwijt. Voor de vorige alpha gebruikte ik de Frontier Launchpad om het spel te installeren. Verloopt nu alles alleen nog via Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Audiowaste schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:33:
Ik ben overigens een beetje de draad kwijt. Voor de vorige alpha gebruikte ik de Frontier Launchpad om het spel te installeren. Verloopt nu alles alleen nog via Steam?
Ja de launcher zal verdwijnen, je moet via de frontierstore een code aanmaken voor steam (zie een paar posts terug van me)

[ Voor 12% gewijzigd door downcom op 23-08-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
downcom schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:40:
[...]

Ja de launcher zal verdwijnen, je moet via de frontierstore een code aanmaken voor steam (zie een paar posts terug van me)
Klopt, de key had ik al aangemaakt en in Steam toegevoegd, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Zijn de standaard items plus de nieuwen die in de streams voorbij zijn gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Steam download van Alpha 3 is inmiddels beschikbaar. Als de install knop niet verschijnt, even Steam opnieuw starten. Totale download is 3 GB.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Ben aan het downloaden.
Nu even rustig eten en straks even lekker aan de slag. Zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik ben ook aan het downloaden, gaat lekker rap! :)

EDIT:
En binnen! :) Have fun guys!

EDIT2:
De eerste bug ook al gevonden, soms kan ik opeens niet meer klikken?

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 23-08-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
WAT een vette update!

Nu even kwartiertje rond aan het neuzen maar ziet er fantastisch uit.

Ga gauw verder, LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ben benieuwd naar de eerste creaties hier!

In eerste instantie gewoon wat aanmodderen en alles uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
heerlijke muziek tijdens een ritje in dat vliegtuig ding :D

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Voor degenen die ook muis issues hebben, meldt je even hier: https://forums.planetcoas...otate-Camera-Doesn-t-Work :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Zo mijn eerste eigen blueprint gemaakt, een "Old Western Toilet".

Dat blueprint is echt geniaal hoor!

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750466793

Ik heb al 47 unieke bezoekers en 29 abonnees op deze blueprint zie ik :D

Laten we elkaar toevoegen op Steam, kunnen we blueprint makkelijk met elkaar uitwisselen :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 23-08-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroodjeGezond
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:06
Heel toffe update. Gelijk weer wat uurtjes in mijn park gestoken.

Vanavond ook maar eens een aantal blueprints geüpload. Voor de geïnteresseerden:
http://steamcommunity.com...rkshopfiles/?appid=518340

Helaas mag en blueprint niet meer dan 1000 items bevatten. Kom ik aanzetten met 4650 in 1 gebouw. |:(

Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:56

kaanmijo

Picobello B.V.

Net even begonnen met een soort foodcourtje. Morgen weer verder :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B1MdSzv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
En ook voor andere bugs geldt ook: meldt het hier op hun forum. Mocht je feedback hebben over de alpha, dan zit je hier op de goede plek. Zo help je Frontier, anderen en jezelf aan een betere game!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Moet wel zeggen dat het delen van blueprints goed verstopt zit. Heb gisteren best even zitten zoeken daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Die steam workshop is echt fantastisch! Fijn dat andere zo creatief zijn (dat ben ik niet zo erg) zodat ik wel mijn eigen park op opleuken. Ik zal t.z.t. wel wat coaster designs uploaden gezien ik hier wat meer thuis in ben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 20:17
Ik heb vandaag een preorder gedaan op de frontierstore.
Dus als ik het goed begrepen heb krijg ik nu toegang tot de béta die komende weken/maanden uitkomt?

Kan ik dit ook later linken aan steam of moest ik hiervoor een steamkey ergens aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
frye schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:35:
Dus als ik het goed begrepen heb krijg ik nu toegang tot de béta die komende weken/maanden uitkomt?

Kan ik dit ook later linken aan steam of moest ik hiervoor een steamkey ergens aanschaffen?
Hangt van de preorder af die je gedaan hebt. De preorder, die ook alpha toegang geeft kost (zo uit mijn hoofd) 70 euro, zie de topicstart voor de mogelijkheden. Zover ik weet is er geen aparte tier die enkel toegang tot de beta fase geeft. Ook staat het exact vermeld wat je uiteindelijk precies krijgt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
frye schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:35:

Ja, volgens mij is dit het geval mits je de order had gedaan voor de 25e.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 20:17
CH40S schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:37:
[...]
Hangt van de preorder af die je gedaan hebt. De preorder, die ook alpha toegang geeft kost (zo uit mijn hoofd) 70 euro, zie de topicstart voor de mogelijkheden. Zover ik weet is er geen aparte tier die enkel toegang tot de beta fase geeft. Ook staat het exact vermeld wat je uiteindelijk precies krijgt. :)
Valt dit niet onder hetzelfde principe als wat iemand hier heeft gezet:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/48036007

Dit is de normale pre-order van €26.99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ah, dat is dan iets wat later gekomen is. Ik was in de veronderstelling dat er niets veranderd was tov de producten die in de TS staan. :)

Ik heb her en der wat linkjes toegevoegd aan de TS. :) Vanavond zal ik de TS een wat grotere update geven en zorgen dat de producten kloppen met de store, met uiteraard ook linkjes.

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 20:48
CH40S schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:57:
Ah, dat is dan iets wat later gekomen is. Ik was in de veronderstelling dat er niets veranderd was tov de producten die in de TS staan. :)

Ik heb her en der wat linkjes toegevoegd aan de TS. :) Vanavond zal ik de TS een wat grotere update geven en zorgen dat de producten kloppen met de store, met uiteraard ook linkjes.
Kwam dit nog tegen op het forum waar het ook bevestigd is:
Hello coaster creators!

As we prepare to move to the next phase of development, Alpha 3, we have some important news concerning the Steam Store.

A quick recap: on August 23, 2016, the Planet Coaster Alpha 3 will officially be released. As of Alpha 3, Planet Coaster will require Steam to run, meaning you need a (free) Steam account to be able to play the game.

On August 25, 2016, Alpha will be closing to new players; current players or those who upgrade before this date will be able to play all the way through to Beta and release.

As of August 25, the following products will be removed from the Frontier Store:

• Planet Coaster: Early Bird Alpha Edition
• Planet Coaster: Coaster Head Edition
• Planet Coaster: Deluxe Edition
• Planet Coaster: Early Bird Upgrade
• Coaster Head Club Upgrade
• Planet Coaster In-game VIP Single Ticket
• Planet Coaster In-game VIP Group Ticket
• Planet Coaster In-game VIP Staff Pass
• Planet Coaster Foundation Stone

The Frontier and Steam store will then have the following products available until release:

Planet Coaster £26.99/€33.99/$40.99
Planet Coaster: Thrillseeker Edition £29.99/€37.99/$44.99 – this version includes an in-game Golden Hat for your avatar, a Gold King Coaster mascot, a digital sketchbook, the Planet Coaster Official Soundtrack and access to the Planet Coaster beta.

Please note that these new editions do NOT give you access to Alpha and this can only be purchased by getting the Early Bird edition of the game before 25 August.

Anyone who has already purchased a pre-order of Planet Coaster will be given ALL the extras of the Thrillseeker Edition including Beta access, as a thank you for your continued support and feedback during the development of Planet Coaster. So with the current lower price of pre-order until the 25 August it’s the perfect time to pre-order or join the other Early Birds in Alpha now.

Please see the general Steam FAQ here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11-09 11:48
Deze update timmert een heel eind aan de weg! Vannacht tot in de kleine uurtjes (whoops) nog zitten bouwen aan een nieuw park. Echt geweldig :)

Al heeft mijn park echt behoefte aan achtbanen met meerdere treintjes :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik gok dat dat met de beta wel komen zal. Het is niet voor niets een alpha nu, eerst zorgen dat alles werkt als beoogd, daarna pas uitbreiden met extra treinen en noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hoe deel je die blueprints dan ? en hoe deel je een heel park ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
CH40S schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:16:
Ik gok dat dat met de beta wel komen zal. Het is niet voor niets een alpha nu, eerst zorgen dat alles werkt als beoogd, daarna pas uitbreiden met extra treinen en noem maar op.
In de livestream is gezegd dat het bij de main release komt. Duurt nog even, heel begrijpelijk, maar ik kan gewoon niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
taker1987 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:17:
hoe deel je die blueprints dan ? en hoe deel je een heel park ?
Blueprints van attracties deel je door vanuit de game naar Blueprints te gaan. Daar zie je dan een knop Workshop. Voor hele parken heb je dat bij het laadvenster van parken.

Beetje omslachtig als je het mij vraagt, een vinkje bij opslaan van de Blueprint zou al veel beter zijn, imo.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Richh schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:15:
Al heeft mijn park echt behoefte aan achtbanen met meerdere treintjes :(
Ik zie op het officiële PC forum dat dit mogelijk zou moeten zijn als je gebruik maakt van block brakes. Wel apart want in de live stream werd juist gezegd dat dit niet mogelijk zou zijn in Alpha 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Jeetje, inmiddels 159 abonnees op mijn 1e blueprint, community gaat dus al best hard zo te zien.

@Kaanmijo, leuke food court, ziet er goed sfeervol uit. Ga je daar een blueprint versie van maken?
@Mwalkot, ook erg leuke blueprints, zeer goed bruikbaar in pirate villages.

@ Richh, eens, de update is wat mij betreft echt een flinke stap geweest. Combinatie met Steam Workshop is echt geweldig. Er zijn nog steeds veel delen in het spel die ze moeten releasen, maar het voelt nu eigenlijk al zo behoorlijk compleet aan. Frontier is echt heel sterk bezig mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Jep, die Steam Workshop integration is awesome. Hopelijk gaat het ook de kant op zoals Cities: Skylines dat heeft. :) Je kunt het daar zo gek niet bedenken of er is wel een mod voor te vinden daar. Ik hoop dat dat bij Planet Coaster ook gaat lukken. Dan kun je bijvoorbeeld ook eigen elementen toevoegen om dingen mee te bouwen en noem maar op. Denk dan bijvoorbeeld aan eigen elementen in Atlantis stijl, bijvoorbeeld (wat nu niet in de game zit, geloof ik?)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
MRDude22 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Ik zie op het officiële PC forum dat dit mogelijk zou moeten zijn als je gebruik maakt van block brakes. Wel apart want in de live stream werd juist gezegd dat dit niet mogelijk zou zijn in Alpha 3.
Klopt, je kan het voor elkaar krijgen, maar ik kan je verzekeren dat het niet gaat werken. Je tweede treintje staat dan omgedraaid en is een soort ghost. Het eerste treintje rijdt er doorheen, maar komt niet meer aan in het station, omdat hij wacht op dat tweede treintje dat niks doet.

Gewoon bij 1 treintje houden dus :)

Afbeeldingslocatie: https://images-1.discordapp.net/.eJwNwlEOgyAMANC7cABKBe3wNgQJmikltGYfy-4-897X3OM0q9lVu6wA2yGZx2ZFeaRabGWuZ0n9EJv5gqSa8n6VpgK4PFzwgZxf5hBxggmJXKQXOULE6MnB3d6NP832Vs3vDwUgItA.Jhu2gr-tcn377X2RYuIzx7_cK9w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Linksboven in de hoek van die screenshot mist de paal (die daar ook niet kan staan door het station er onder, maar de 'aansluiting' in de rails is er nog wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
gelukt :D

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750814817

heb hier aardig wat uren in zitten maar is nog lang niet af !

[ Voor 29% gewijzigd door taker1987 op 24-08-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
CH40S schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:21:
[...]
Blueprints van attracties deel je door vanuit de game naar Blueprints te gaan. Daar zie je dan een knop Workshop. Voor hele parken heb je dat bij het laadvenster van parken.

Beetje omslachtig als je het mij vraagt, een vinkje bij opslaan van de Blueprint zou al veel beter zijn, imo.
Eens, ik moest ook eventjes zoeken. Eerst dus weer naar je blueprints en daarna kan je 'm pas uploaden.
Anyhow, mijn eerste coaster staat erop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750816914 - jammer dat je niet direct de scenery mee kan nemen, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Richh schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Eens, ik moest ook eventjes zoeken. Eerst dus weer naar je blueprints en daarna kan je 'm pas uploaden.
Anyhow, mijn eerste coaster staat erop: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750816914 - jammer dat je niet direct de scenery mee kan nemen, trouwens.
dat had ik dus ook , daarom het hele park geupload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Richh schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Lijkt me goede feedback naar Frontier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Moet je de scenery dan niet onderdeel maken van het station? :)

Gisteravond heb ik http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750557447 online gezet, brak ding imo. :)

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
CH40S schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:13:

Gisteravond heb ik http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750557447 online gezet, brak ding imo. :)
Volgens mij heb ik dat gedaan; ik heb op de grid van het station gebouwd. Desalniettemin wou ik ook een toren rond de lifthill bouwen, die op een andere grid zou komen. Het zou tof zijn als dat meegenomen kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
CH40S schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:13:

Waarom zijn die screens zo donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Razorbite schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:27:
[...]

Waarom zijn die screens zo donker?
Ik heb de screenshot genomen toen de zon op kwam, alleen in-game was het wat lichter dan het eindresultaat, geloof ik... :+

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2016 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDude22
RobinNL schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 11:33:
[...]

Klopt, je kan het voor elkaar krijgen, maar ik kan je verzekeren dat het niet gaat werken. Je tweede treintje staat dan omgedraaid en is een soort ghost. Het eerste treintje rijdt er doorheen, maar komt niet meer aan in het station, omdat hij wacht op dat tweede treintje dat niks doet.

Gewoon bij 1 treintje houden dus :)

[afbeelding]
Ik lees nu dat er wat eisen aanzitten; je mag niet vanaf het station de remmen bouwen (dus achteruit bouwen zeg maar) en je moet minimaal 2 bloksecties hebben die lang genoeg zijn om de gehele trein te behuizen.

Het is dus wel mogelijk, maar helaas nog niet helemaal optimaal. :)

[ Voor 3% gewijzigd door MRDude22 op 24-08-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=750884421

mijn eerste wing coaster achtbaan !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downcom
Levens gevaarlijk spel! voor je het weet ben je weer een paar uur verder!
Beetje wezen rommelen http://imgur.com/a/jK5Jr maar nog lang niet af (moet de tijd echt in de gaten houden)

[ Voor 32% gewijzigd door downcom op 25-08-2016 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Net terug van vakantie, even een stukje terug gelezen en daarna meteen de pre-order geplaatst (het kan nog net). De alpha vond ik wat prijzig, maar de pre-order is een leuk bedrag, en dan ook nog eens beta toegang! Nu geduldig afwachten tot de beta... :)

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zo, heb op de laatste dag ook nog snel de gewone pre-order gedaan. En nu maar wachten op de beta toegang. Maar ik vermaak me momenteel ook nog met Youtube filmpjes. Ongelofelijk wat er al allemaal gemaakt kan worden.

Ik wacht met smart op de waterattracties en darkrides, en dan met name wat iemand als Silvarret daar van kan maken. Hoop ook dat je dadelijk echte restaurants kan maken in plaats van die stalls (die je uiteraard nu wel al in een gebouw kunt plaatsen)

[ Voor 16% gewijzigd door Chrosser op 25-08-2016 11:26 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Jep, Silvarret zet echt toffe dingen neer! Gelukkig haal ik meer voldoening uit het bouwen van achtbanen, hahaha! Maar geweldig wat hij doet!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gisteren ook de normale preorder geplaatst. Ze zijn echt wel goed bezig, als ze in dit tempo doorgaan is de volledige release echt heel tof!
Hopelijk gaat mn laptop het een beetje goed trekken anders ga ik er straks nog een betere pc voor kopen :p

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Even ter informatie: de pre-order geeft geen toegang tot de Beta! Dit is meermaals bevestigd vanuit Frontier en is een gerucht dat door fans in de wereld is geholpen.

• SanderTje!
  • Niet online
msnguy schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:48:
Even ter informatie: de pre-order geeft geen toegang tot de Beta! Dit is meermaals bevestigd vanuit Frontier en is een gerucht dat door fans in de wereld is geholpen.
Wat is je bron?

Op https://forums.planetcoas...lpha-3-Steam-Store-Update lees ik:
Anyone who has already purchased a pre-order of Planet Coaster will be given ALL the extras of the Thrillseeker Edition including Beta access, as a thank you for your continued support and feedback during the development of Planet Coaster. So with the current lower price of pre-order until the 25 August it’s the perfect time to pre-order or join the other Early Birds in Alpha now.

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Bron?

Hier wordt namelijk door Frontier gezegd dat dit wel het geval is, mits besteld vóór de 25e.

Edit: SanderTje! was me voor

[ Voor 3% gewijzigd door juptache op 25-08-2016 15:02 ]

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27
Zoals hierboven vermeld is:

13/08/2016:

Persoonlijk hou ik helemaal niet zo van beta's oid, ik wacht wel op de full release. Maar vooral gepreordered voor de voordelige prijs O-)

[ Voor 9% gewijzigd door sbmuc op 25-08-2016 15:10 ]

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:53
Ik heb net ook nog de alpha versie gekocht. Kreeg direct een Steam key en staat nu in mijn game lijst. Alleen jammer dat ik nog 3 uur lang op kantoor zit voor ik thuis ben en het kan gaan spelen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Volgens mij staat de Salloon die iemand hier had gemaakt op de Facebook van Planet Coaster. :)

https://www.facebook.com/PlanetCoaster/posts/407522459371890

• keverjeroen
sbmuc schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:08:
[...]

Zoals hierboven vermeld is:

13/08/2016:

Persoonlijk hou ik helemaal niet zo van beta's oid, ik wacht wel op de full release. Maar vooral gepreordered voor de voordelige prijs O-)
Tja, is het tot 25-08 of t/m 25-08? De alpha zou ook op 25-08 verdwijnen uit de store, maar staat er nog steeds in! Ik neem aan dat het dus tot en met is.

• SanderTje!
  • Niet online
keverjeroen schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Tja, is het tot 25-08 of t/m 25-08? De alpha zou ook op 25-08 verdwijnen uit de store, maar staat er nog steeds in! Ik neem aan dat het dus tot en met is.
Net op Twitter staat het uiterste moment, https://twitter.com/PlanetCoaster/status/768811457286774785
Check out this amazing castle by @docm77 in alpha 3 http://bit.ly/2bReBZJ
Today before 5PM BST is the last chance to get access to alpha!
Oftewel, vandaag voor 18:00 uur Nederlandse tijd bestellen.

• keverjeroen
Maar daar hebben ze het dan alleen maar weer over de Alpha, niet over de beta... Ach, ik zie het wel. Het is in ieder geval een leuke prijs nu. In het ergste geval wacht ik dan wel tot november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Nieuwe trailer, ook te vinden op de Steam Winkelpagina.

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
juptache schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Bron?

Hier wordt namelijk door Frontier gezegd dat dit wel het geval is, mits besteld vóór de 25e.

Edit: SanderTje! was me voor
Dit stond op het forum en op hun Twitter, maar de desbetreffende tweet kan ik niet meer vinden. De communicatie bij Frontier mag in ieder geval wel wat duidelijker... In de Facebookgroep van Theme Park Simulation Games staan er ook aardig wat klachten hierover. Maar goed, als je pre-ordert heb je dus wel acces tot de Beta. Dan snap ik niet dat er nu nog zo veel mensen alleen voor de Alpha 3 zo veel geld hebben neergelegd! (ik speel overigens al sinds Alpha 1 het spel, aangezien ik al vanaf kinds af aan pretparkfan ben ;) )

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

net de steam versie Alpha 3 erop gezet, wat een geweldig spul staat er al in die workshop :D

Mis alleen nog die multi-car (al zou je dat via debug mode kunnen doen), wordt al erg leuk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Hierbij een nieuwe blueprint gebouw dat ik gemaakt heb.

Een Pirate Harbour House :)
Ben er wel content mee *O*

Link naar steam workshop page:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=751786744

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/446241729574972585/7D8C115A4C94475C164DC0226E25EC5FA808E842/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/446241729574973310/81C69B618E7F6033AC5D945CDAD96FD00F20B36B/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/446241729574971947/123BB9A4BADDA4D3B8DA6147583219057D9FE17B/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/446241729574973155/6808360D32FDA1D4FADF56D70FB5CC5BB3B2D670/

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 25-08-2016 22:01 ]

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 12:09

Soggney

Zeekomkommer

Sleehond schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 21:53:
Hierbij een nieuwe blueprint gebouw dat ik gemaakt heb.

Een Pirate Harbour House :)
Ben er wel content mee *O*

Link naar steam workshop page:

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=751786744
[...]
Mooi, ik weet niet of je het water mee kan nemen, maar die ga ik zeker in de beta gebruiken in mijn park.

Zelf de preorder, maar ik zag niet de nood om mee de alpha te doen, met de vrees dat ik het beu zou worden tegen dat de full release uit was.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Sleehond
Water kun je niet meenemen. Echter je kan hem zo plaatsen en zelf je meertje of rivier er langs trekken.

Dank dat je hem mooi vind!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downcom
Begonnen met een set om eenvoudig een kasteel in elkaar te zetten. Is nog lang niet af zal wanneer het af is zal ik de blueprints hier delen. Suggesties zijn welkom ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P3kdf38.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s9kBLfU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HGnwvkZ.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door downcom op 26-08-2016 01:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Met de pre-orders via Steam zijn de voorlopige systeemeisen ook bekend gemaakt.

Minimum eisen
Processor: Intel Core i5 2300 / AMD FX-4300
RAM: 8GB
Videokaart: DirectX 11 videokaart met 2GB video RAM (Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850)
Harde schijf: 8GB vrije ruimte
Besturingssysteem: Windows 7, 8.1, 10 64-bit

Aanbevolen eisen
Processor: Intel Core i7-4770 / AMD FX 8350
RAM: 12GB
Videokaart: DirectX 11 videokaart met 4GB video RAM (Nvidia GTX 980, AMD Radeon R9 380)

http://store.steampowered.com/app/493340/

[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 26-08-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
RobinNL schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:01:
Met de pre-orders via Steam zijn de voorlopige systeemeisen ook bekend gemaakt.

Minimum eisen
Processor: Intel Core i5 2300 / AMD FX-4300
RAM: 8GB
Videokaart: DirectX 11 videokaart met 2GB video RAM (Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850)

Aanbevolen eisen
Processor: Intel Core i7-4770 / AMD FX 8350
RAM: 12GB
Videokaart: DirectX 11 videokaart met 4GB video RAM (Nvidia GTX 980, AMD Radeon R9 380)
en het is bekend geworden dat een third party drm gebruikt zal worden: denuvo antitamper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Even algemeen vraagje, weet niet of er meerderen zo over denken:
Ik wil toch nogmaals maar even vragen of er een bron bij bepaalde berichten vemeld kan worden.
Het biedt vaak ook nog extra inzicht of achtergrondinformatie. Thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Bij deze ook mijn bijdrage aan de Planet Coaster workshop, een soepele Wing Coaster met 2 treinen :).

Laat even weten wat je ervan vind, vind hem zelf qua pacing goed gelukt.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=752045412

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heb hem gisteren ook nog even snel gepre-ordered. Niet met Alpha, wel met Beta. Nog eventjes wachten dus. Had uit 'andere bronnen' een tijdje geleden de eerste Alpha gespeeld en was laaiend enthousiast. Op basis daarvan nu dus die pre-order geplaatst.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ben overstag en heb de Thrillseeker Edition gekocht op Steam. De beelden van Alpha 3 hebben me over de streep getrokken. Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat voor de grap forum even te lezen, kolere wat een zuurpruimen lopen daar rond. Fail dit, fail dat, zoveel dingen die de alpha niet hebben gehaald, bied weinig vertrouwen in toekomst.. best wel hoge wow gehalte.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
SinergyX schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:32:
Zat voor de grap forum even te lezen, kolere wat een zuurpruimen lopen daar rond. Fail dit, fail dat, zoveel dingen die de alpha niet hebben gehaald, bied weinig vertrouwen in toekomst.. best wel hoge wow gehalte.
Dat zegt dan meer over die mensen. Alles wat Frontier tot nu belooft heeft, zit in de game.

@Chrisjuh_15: Jammer dat je net te laat was :P Gisteren had je de Thrillseeker Edition kunnen krijgen voor €26,99.

Daarnaast... Frontier heeft ook aangegeven dat de bèta begin november zal plaatsvinden, als alles volgens plan gaat. http://steamcommunity.com...detail/608371316158065740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
RobinNL schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Daarnaast... Frontier heeft ook aangegeven dat de bèta begin november zal plaatsvinden, als alles volgens plan gaat. http://steamcommunity.com...detail/608371316158065740
Iets zegt mij dat het wel allemaal krap gepland is. De bèta starten en 1,5 week later het spel in de verkoop zo heb je bijna geen tijd om de bugs te fixen, hopen dat het goed komt, op steam wordt je game helemaal afgebrand als je game vol bugs zit (geef de mensen eens ongelijk).

Dat er mensen zijn die negatieve recensies plaatsen voor een alpha versie is dan wel weer triest..

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 26-08-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
schumi1986 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:21:
[...]
Dat er mensen zijn die negatieve recensies plaatsen voor een alpha versie is dan wel weer triest..
Daarom beter sluiten ze de alpha èn Beta voor nieuwelingen, negatief in de media is nooit goed. Nou moet ik wel zeggen Planet Coaster is geen game voor kinderen daar is het veel te complex voor. Daarnaast moet je gewoon wat ervaring hebben met build games. Heb je dit niet dan zit je vaak een dag te klote om alle tools truckjes enz. door te hebben.

Heb je net andere games gespeeld zoals Cities Skylines dan is de switch toch behoorlijk! Ik zit meestal toch zeker een half uur te kloten voordat ik mn draai weer gevonden heb.

Iets wat ik nog behoorlijk rommelig vind is de indeling van de menu's voor de assets. Waarom niet de keuze;
Muren > optie overzicht structuren > en dan alle elementen met die structuur. Nu moet ik steeds handmatig zoeken welke hij reset als je buiten het grid komt.

Des ondanks ik vermaak me gigantisch en het zal wel even duren dat ik hierop uitgekeken ben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm mijn 1e blueprint kreeg een stormloop van abonnees, maar de 2e op de vorige pagina heeft nu "pas" 19 abonnees.

Kun je goed zien dat toen Alpha 3 loskwam in steam natuurlijk iedereen er VOL op dook.

@downcom, het is inderdaad een wat complexere game, dus inderdaad de onervaren mensen zullen wellicht wat te klagen hebben inderdaad. Zoals jij aangeeft, als ik opstart, moet ik ook echt altijd weer even inkomen. Merk dat ik toch af en toe nog te lang zoekende ben waar wat ook alweer staat qua scenery en building elements etc.

[ Voor 44% gewijzigd door Sleehond op 26-08-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Sleehond schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:35:
@downcom, het is inderdaad een wat complexere game, dus inderdaad de onervaren mensen zullen wellicht wat te klagen hebben inderdaad. Zoals jij aangeeft, als ik opstart, moet ik ook echt altijd weer even inkomen. Merk dat ik toch af en toe nog te lang zoekende ben waar wat ook alweer staat qua scenery en building elements etc.
Nu weet ik dat ik kan zoeken op "stucco" en "plaster" maar het blijven 6 a 7 tekens die ook met een muis klik opgelost hadden kunnen worden. Was bij alpha 1 en 2 zeer onder de indruk. Maar had zelf ook al het gevoel dat als de content met factor 10 vermeerderd dat je dan overvolle menu's zou gaan krijgen,

Wat ik ook vreemd vind; niet elke vorm is met elke texture te krijgen.. ? zo zijn bepaalde schuine (driehoeken) niet in alle textures te vinden. Dit had imo dus slimmer gekund het pakket assets is gelijk maar verander enkel de texture. Nu kunnen ze nooit meer terug want iedereen zit nu in de Alpha mits ze dadelijk bij een final release alles resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Dat zegt dan meer over die mensen. Alles wat Frontier tot nu belooft heeft, zit in de game.
Precies, ik vermaak me heerlijk met de game, al is het maar random achtbanen bouwen en overal opstoppingen te zien (geweldig stukje AI zit daar in), wat er nog mist zal wel komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDude22

Silvarret is ook begonnen met Alpha 3. Bizar weer... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is wel mooi, maar heb het idee dat je framerate straks onder de 0 duikt als jij op zo'n manier heel je park volgooit, bij z'n vorige filmpjes zag ik ook al dat hij rustig 100-200 'dakraampjes' gebruikt om een dak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-01-2019
Ik lees hier af en toe dat mensen niet meerdere treinen op de achtbanen krijgen maar dit kan wel.

Echter, de block brakes mogen alleen op vlakke stukken en je hebt minstens 1 Midcourse brakerun nodig en eentje voor het station. Dan kan je 2 treinen plaatsen.

De makkelijkste manier (althans dat vind ik) is vanaf het station eerst wat normale rechte stukken de tegengestelde richting plaatsen, dan de stukken er tussenuit verwijderen en dan vanaf het ene stukje dat overbljft weer vooruit bouwen naar het station. Als je vanaf het station gelijk brakes enzo aanlegt dan werken deze ook de andere kant op en komt er een treintje achterstevoren te staan.

Ik heb al meerdere coasters op deze manier gemaakt, maar om 2 treinen te hebben heb je dus nodig: 1 stations, 2 blockbrake zones. De liftheuvel wordt niet als block gezien in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oh, dat moet ik eens gaan proberen, ik kwam uiteindelijk wel op dat settings-schermpje waar je car-length kon aanpassen, maar aantal bleef grijs op 1 staan.

Maar wordt die midcourse brakerun enkel gebruikt als het traject tot aan brake-voor-station dan nog bezet is?

Kon maar 1 duitse YouTube filmpje vinden hierover, maar daar snapte ik niet zoveel van :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Afgelopen paar dagen alleen bezig geweest met de standaard kraampjes en attracties.
Nu wil ik zelf ook eens creatief bezig zijn. Ik begin gewoon en zie wel waar het eindigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Al eens een begin gemaakt met de entrance, alleen nu nog bedenken hoe ik er mee verder ga

Planet Coaster Entrance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Luuknoord schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:57:
Ik lees hier af en toe dat mensen niet meerdere treinen op de achtbanen krijgen maar dit kan wel.

Echter, de block brakes mogen alleen op vlakke stukken en je hebt minstens 1 Midcourse brakerun nodig en eentje voor het station. Dan kan je 2 treinen plaatsen.

De makkelijkste manier (althans dat vind ik) is vanaf het station eerst wat normale rechte stukken de tegengestelde richting plaatsen, dan de stukken er tussenuit verwijderen en dan vanaf het ene stukje dat overbljft weer vooruit bouwen naar het station. Als je vanaf het station gelijk brakes enzo aanlegt dan werken deze ook de andere kant op en komt er een treintje achterstevoren te staan.

Ik heb al meerdere coasters op deze manier gemaakt, maar om 2 treinen te hebben heb je dus nodig: 1 stations, 2 blockbrake zones. De liftheuvel wordt niet als block gezien in het spel.
_/-\o_
Werkt dus helemaal top, hier ga ik eens behoorlijk creatief mee worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
SinergyX schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 22:09:
[...]

_/-\o_
Werkt dus helemaal top, hier ga ik eens behoorlijk creatief mee worden :D
Heb nog geen idee hoe het werkt maar dit weekend uitvogelen hoe ik een tweede karretje krijg.
Nu nog wat puntjes op de i zetten voor de kasteel set :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1ThKI7TxI3MX6DEYRwI7jS9X/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

downcom schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 02:10:
[...]

Heb nog geen idee hoe het werkt maar dit weekend uitvogelen hoe ik een tweede karretje krijg.
Nu nog wat puntjes op de i zetten voor de kasteel set :*)

[afbeelding]
Wordt al mooi :D

Ik heb 2 banen geshared, kan je beetje zien hoe het werkt (of bij train depot.. niet echt).
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=752582126
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=752582349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
SinergyX schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 02:39:
[...]

Wordt al mooi :D

Ik heb 2 banen geshared, kan je beetje zien hoe het werkt (of bij train depot.. niet echt).
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=752582126
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=752582349
Lekker toepasselijk "Spa F1" (zit er zometeen ook klaar voor ;) ) Hup Max!
Maar zie het nou goed 4 karretjes?! ziet er super uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Filiberto Fernandez (lid van Theme Park Simulation Games op Facebook) is bezig met een zeer mooi project... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14107677_10208512119454752_6097329142167010599_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
[...]

@Chrisjuh_15: Jammer dat je net te laat was :P Gisteren had je de Thrillseeker Edition kunnen krijgen voor €26,99.

Hoe dan ? de enige die op de site stond voor die prijs was de normale editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
rwbk schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:41:
[...]

Hoe dan ? de enige die op de site stond voor die prijs was de normale editie.
Tot 25 augustus, 18:00uur gold een speciale pre-order prijs van €26,99 in de Frontier Store voor de normale editie. Die zou dan gratis worden omgezet naar de Thrillseeker Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
RobinNL schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:46:
[...]

Tot 25 augustus, 18:00uur gold een speciale pre-order prijs van €26,99 in de Frontier Store voor de normale editie. Die zou dan gratis worden omgezet naar de Thrillseeker Edition.
Ik heb de normale editie besteld op 19 augustus en het is nog steeds de gewone editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
rwbk schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:49:
[...]

Ik heb de normale editie besteld op 19 augustus en het is nog steeds de gewone editie?
https://forums.planetcoas...lpha-3-Steam-Store-Update

Staat ook een paar pagina's terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Dus ik krijg toegang tot de Thrillseekers editie die toegang geeft tot de BETA niet de ALPHA. Dus die key krijg ik nog lang niet zoals ik het nu lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
RobinNL schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 11:29:
Filiberto Fernandez (lid van Theme Park Simulation Games op Facebook) is bezig met een zeer mooi project... _/-\o_

[afbeelding]
En ik heb alleen nog maar de buiten muren... :9 Maar is wel in stukken verdeeld.
Qua entree zit hij er toch nog behoorlijk naast;
https://upload.wikimedia..../84/Cinderella_Castle.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door downcom op 27-08-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Hebben jullie in deze Alpha 3 ook veel problemen tijdens het bouwen ?
1. Ik heb al paar keer gehad dat mijn camera compleet anders reageerd (heel erg sloom alsof je een rare free cam had ) Alles geprobeerd, maar alleen het opnieuw opstarten van de game had effect.

2. Tijdens het bouwen gaat mijn grid opeens veranderen, heel mijn muren staan buiten de grid en dus kan ik niks meer op de juiste plaatst zetten.

3. Ik bouw 3 pilaren en deze 3 pilaren worden als losse gebouwen gezien.
Ondanks dat ik heb wel 10x heb geprobeerd om het goed te krijgen.
Ik selecteer eerst het gebouw, klikte op de edit knop (r) en vervolgens selecteer ik pilaren.
Zodra ik ze wil bouwen verlaat hij mijn hoofdgebouw en zijn de pilaren dus losse gebouwen geworden.
Wil ik dus de heleboel kopiëren, dan is dit niet mogelijk.

Alpha 1 en 2 waren voor mij een stuk beter.
Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je alles op 1 lijn bouwt, steeds als ik iets bij en ik druk op CTRL voor naar links of naar rechts, dan gaat het object een stukje naar voren, omdat hij hem op de vorige object wilt plaatsen, ik moet dus steeds alles handmatig corrigeren.

Rollercoaster tycoon 3 was tenminste makkelijker ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
Pykow schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:46:
Hebben jullie in deze Alpha 3 ook veel problemen tijdens het bouwen ?
1. Ik heb al paar keer gehad dat mijn camera compleet anders reageerd (heel erg sloom alsof je een rare free cam had ) Alles geprobeerd, maar alleen het opnieuw opstarten van de game had effect.

2. Tijdens het bouwen gaat mijn grid opeens veranderen, heel mijn muren staan buiten de grid en dus kan ik niks meer op de juiste plaatst zetten.

3. Ik bouw 3 pilaren en deze 3 pilaren worden als losse gebouwen gezien.
Ondanks dat ik heb wel 10x heb geprobeerd om het goed te krijgen.
Ik selecteer eerst het gebouw, klikte op de edit knop (r) en vervolgens selecteer ik pilaren.
Zodra ik ze wil bouwen verlaat hij mijn hoofdgebouw en zijn de pilaren dus losse gebouwen geworden.
Wil ik dus de heleboel kopiëren, dan is dit niet mogelijk.

Alpha 1 en 2 waren voor mij een stuk beter.
Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je alles op 1 lijn bouwt, steeds als ik iets bij en ik druk op CTRL voor naar links of naar rechts, dan gaat het object een stukje naar voren, omdat hij hem op de vorige object wilt plaatsen, ik moet dus steeds alles handmatig corrigeren.

Rollercoaster tycoon 3 was tenminste makkelijker ;)
1)
Zeker zitten er nog wat bugs in qua camera.
zie hier wat ik gister tegen kwam :P

http://imgur.com/a/0PiU1
Camera schiet opeens kilometers de hoogte in of komt vaag onder de map terecht.

2)
Klik op het item dat je wil editen dan verschijnt er links (bijmij) een info veld over het bouwsel klik op potlood en edit het. Let wel op zorg dat je niet op andere bouwsels gaat rommelen terwijl je deze edit knop hebt aan geklikt het kan namelijk overstappen op het editen van een ander bouwsel.

3)
Probeer eens voordat je klikt (bij het slepen van een asset) op CTRL òf Shift te klikken ;)

Natuurlijk is RollerCoaster makkelijker maar Planet Coaster heeft veel meer vrijheid en dan is het een overweging wil ik mn creativiteit de vrije loop kunnen geven of neem ik de grenzen van Rollercoaster voor lief.

[ Voor 19% gewijzigd door downcom op 27-08-2016 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
downcom schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

En ik heb alleen nog maar de buiten muren... :9 Maar is wel in stukken verdeeld.
Qua entree zit hij er toch nog behoorlijk naast;
https://upload.wikimedia..../84/Cinderella_Castle.jpg
baseerd hij het niet gewoon op deze:

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/88/Sleeping_Beauty_Castle,_Disneyland,_Paris.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downcom
mschol schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 14:04:
[...]
baseerd hij het niet gewoon op deze:

[afbeelding]
Nooit geweten dat ze dusdanig verschilde van elkaar.. Maar dit komt al beter in de buurt.
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste