minuut 19:33Sinus_rhythm schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:26:
Op eurogamer.net staat een filmpje van een halfuur.[video]
Openingstijden en sluitingstijden? niet meer 24uur p/d zo te horen. nice
minuut 19:33Sinus_rhythm schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:26:
Op eurogamer.net staat een filmpje van een halfuur.[video]
[ Voor 44% gewijzigd door Waah op 21-03-2016 14:28 ]
Ja, de early bird versie is ook te kopen na de 22ste
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
wat is een mindcracker?Catmandos schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:00:
een aantal mindcrackers zie guudeboulderfist.
YouTube: 7 Days to Die : Mindcrack Server - London Recap (S2E24) deze video praat hij erover (volgens mij)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Welkom bij de club hahaPykow schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:58:
Holycrap ik zag nu eerste gameplay beelden van deze game. Ziet er echt geweldig uit.
Ze laten nu al meer zien dan heel rollercoaster tycoon world.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik hoop dat ze wel een optie erbij krijgen om je 'stand' op te slaan.On_E schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:46:
Alpha tutorial video:
YouTube: Planet Coaster Alpha Tutorial
Komt er aan, Blueprints, helaas is dit gepland voor de derde fase van de alpha.Snakeye2209 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:13:
[...]
Ik hoop dat ze wel een optie erbij krijgen om je 'stand' op te slaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Sinus_rhythm op 22-03-2016 10:09 ]
Verwijderd
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Valt toch wel mee? tis een alpha dus optimalisatie is vast nog niet gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:38:
Damn, dat zijn wel heel stevige minimum eisen. Dat gaat het hem hier niet worden voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 22-03-2016 10:33 ]
Tesla M3LR '21
Yup. Op het officiële forum wordt gesproken over 3 'update tiers' waarin alle componenten uiteindelijk aan bod komen.Las Vegas schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:39:
Wordt zo'n Alpha nu continu geupdate tot de beta, en dan uiteindelijk tot de release? En kun je dan tot de release blijven spelen?
Je kan Launchpad downloaden, en vervolgens heb je het probleem dat de verificatie momenteel voor iedereen faaltSinus_rhythm schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:05:
Je kan de alpha downloaden!
OhRichh schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:28:
[...]
Je kan Launchpad downloaden, en vervolgens heb je het probleem dat de verificatie momenteel voor iedereen faalt
Nog niet helemaal dus
[ Voor 13% gewijzigd door Sinus_rhythm op 22-03-2016 11:38 ]
Probleem is inmiddels fixedSinus_rhythm schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:31:
[...]
Oh![]()
Zit op stage en zag dat je dat kon downloaden dus ik dacht het gaat
[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 22-03-2016 11:38 ]
Care to share? Ah, gevonden. De download is te vinden in de Frontier Store (http://www.frontierstore.net), onder My downloadable products.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:05:
Je kan de alpha downloaden!
[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2016 11:42 ]
Jep, check de alpha sectie op PlanetCoaster forums.DonRoger schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:13:
Zijn er nog meer mensen die niet verder komen dan het menu? Op een of ander manier kan ik niks aanklikken.
BedanktKiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:16:
[...]
Jep, check de alpha sectie op PlanetCoaster forums.
Als je je systeemtaal op English US zet werkt het wel
Tesla M3LR '21
Inderdaad, nu werkt het. Dankjewel!Kiwi schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:33:
[...]
Als je je systeemtaal op English US zet werkt het wel
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2016 13:16 ]
De bedoeling is volgens mij dat je automatisch ondergronds gaat uiteindelijk, maar dat lijkt nog niet te werken.CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:15:
De coaster builder werkt overigens ook best goed, echt veel beter dan dat RCTW dat deed gedurende de beta. Het enige wat naar mijn idee nog mist, zijn ondergronds bouwen (ik heb althans nog niet het idee dat dat kan).
Jawel, het is mogelijk een testrit te maken. Zet debug mode aan. Voeg een trein toe en druk op start, terwijl de attractie gesloten is.DonRoger schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:36:
Is het ook mogelijk om een testrit te maken met de achtbaan? Bij mij kan dat helaas niet.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Heb het spel net gedownload en ook al even geprobeert, jammer dat er nog veel functies op slot zitten maar er ligt een goede basis voor een spel waar menig RCT fan nog vele uren in zal kunnen steken!To access coaster building, open a map and select the ‘Rides’, ‘Scenery’ or ‘Buildings’ tab, then select the ‘Search’ option (a magnifying glass) and enter the code ‘underconstruction’ (all one word) to enable the coaster construction tab.
Nice! Waar heb je die vandaan? Ben benieuwd naar de specs van zijn/haar Mac... wil zelf ook BC installeren om Planet Coaster te spelen namelijk...RobinNL schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:53:
Ik kom niet verder dan het inlogscherm van de Frontier Launchpad
Voor alle mensen met een Mac...
In combinatie met Bootcamp. Niet van mij trouwens
https://www.facebook.com/groups/ThemeParkSimulationGames/thijsheerst schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:58:
[...]
Nice! Waar heb je die vandaan? Ben benieuwd naar de specs van zijn/haar Mac... wil zelf ook BC installeren om Planet Coaster te spelen namelijk...
Thanks, gelijk maar even gejoined;)RobinNL schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:03:
[...]
https://www.facebook.com/groups/ThemeParkSimulationGames/
Je moet er wel lid van zijn.
Hier kom ik ook net achter, moet een compleet gebouw dus verwijderen als je iets op de verkeerde plek hebt zitten...CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:53:
[...]
Vreemd overigens, dat een demolish functie compleet mist. Toch een basis functie, dunkt me.
[ Voor 10% gewijzigd door DennisvantWel op 22-03-2016 15:33 ]
Je kunt je building editen en dan deel voor deel slopen middels de rechtermuisknop, als alternatief.DennisvantWel schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 15:10:
Hier kom ik ook net achter, moet een compleet gebouw dus verwijderen als je iets op de verkeerde plek hebt zitten...
Edit: Mocht je een foutje direct door hebben werkt ctrl+z wel
Tesla M3LR '21
Is er ook een manier om bepaalde op en/of aanmerkingen ingame door te geven aan de devs? Dat lijkt mij nogal een belangrijk punt van een alpha.CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:11:
De alpha bevalt mij 100 miljoen miljard keer beter dan de beta van RCTW. Ja, je kan merken dat sommige dingen werk nodig hebben, maar het werkt allemaal veel beter en logischer dan RCTW dat doet.
Naar mijn idee missen er maar paar functionaliteiten (lees mijn reacties in dit topic daarvoor) en zojuist is me opgevallen dat hier en daar wel 'stukken' missen voor de stationsbuildings. Sandstone battlements zijn er wel in een bocht, maar niet als recht, ik zie ze althans niet.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ik heb een iets oudere i5 (750) en die is denk ik 30 tot 40% trager dan wat ik nodig heb. Videokaart lukt wel, geheugen moet ook 4GB bij, al met al wordt dat te duur voor 1 game. Dus voor mij gaat het nu voorbij, maar ik vermaak me prima met de rollercoaster op de ipad (niet die van EA, maar die andere) en deel 3 speel ik nog steeds met veel plezier, dus heel erg is het ook niet.Waah schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:32:
Valt toch wel mee? tis een alpha dus optimalisatie is vast nog niet gedaan.
Een GTX 560 is niet zo bijzonder volgens mij. die 2GB Vram is wel redelijk fors, maar ben benieuwd in hoeverre dat een limiterende factor wordt. De genoemde i5 is volgens mij gelijk aan een moderne i3.
Je kan gewoon achtbanen bouwen hoor.Evertt schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 19:16:
Wat mij opvalt hoe mooi het geluid over komt echt super en de graphic is ook goed. Maar dat gaat om de game play dat zit wel goed in orde maar een achtbaan bouwen kan helaas nog niet.
Maar ik vindt het navigeren met rechter muisknop ingedrukt houden niet echt prettig.
To access coaster building, open a map and select the ‘Rides’, ‘Scenery’ or ‘Buildings’ tab, then select the ‘Search’ option (a magnifying glass) and enter the code ‘underconstruction’ (all one word in lower case) to enable the coaster construction tab.
Tesla M3LR '21
Objecten draaien kan met "Z"razerBE schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:33:
kan iemand me zeggen wat de command key is voor een object te draaien ?
F1 helpt me niet echt.
[ Voor 23% gewijzigd door DennisvantWel op 22-03-2016 21:39 ]
[ Voor 4% gewijzigd door razerBE op 22-03-2016 21:39 ]
Dan denk ik de W key (die zit op de plek van de Z op een azerty toetsenbord)razerBE schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:39:
hmm zsqd (azerty) is om de map te bewegen bij mij.
Straks even 'dieper' in settings snuffelen dus.
- Fixes mouse not accepting clicking in non-English windows
- Telemetry data no longer pumps more data
- Crash fix activating FreeLook
- Crash fix when raising a Coaster Station
- Crash fix in MutexLocking
[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2016 00:21 ]
Ook wel eens gehad, blijkbaar denkt hij dan dat je nog brakes/chainlift/enz hebt, waardoor hij locked. Eventjes brakes aan en uit klikken fixt het.CptChaos schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 23:56:
Had net wel wat raars; kon opeens geen bochten meer maken in achtbanen?
[ Voor 55% gewijzigd door Richh op 23-03-2016 00:59 ]
Zit inderdaad nog niet in de Alpha verwerkt had ik een een Q&A vernomen op Twitch, dit komt pas tegen het einde vlak voor de release. Misschien dat ze vroegtijdig net als het bouwen van de achtbanen vrijgeven met een trucjeDennisvantWel schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 02:09:
Mooie foto's! Wat ik nu nog mis na een aantal uur aanklooien in planet coaster (zal ongetwijfeld wel komen) is een uitdagend management/simulatie systeem. Verder inderdaad al een leuk spel!
RCTW was een alpha: veel werkte nog niet, veel content miste, veel was nog niet af. Planet Coaster is voor mij ook nog wel een alpha, er mist immers nog ontzettend veel content en informatie. Je kan pas naar bèta gaan als de game af is en je wil gaan stresstesten of iets dergelijksSinus_rhythm schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:51:
Heb ook de bèta gespeeld van RTCW maar dat lijkt meer een alpha en PC lijkt meer een bèta.
[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 23-03-2016 09:53 ]
Ben volledig met je eens alleen noemde RTCW het echt een beta.Richh schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:51:
[...]
RCTW was een alpha: veel werkte nog niet, veel content miste, veel was nog niet af.
Dat geeft wel aan wat voor eindproduct ze verwachten op te leverenSinus_rhythm schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:58:
[...]
Ben volledig met je eens alleen noemde RTCW het echt een beta.
[ Voor 66% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2016 12:19 ]
Ik heb dus een trein toegevoegd, maar kan hem desondanks niet openen of überhaupt testen.Luuknoord schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:23:
Je moet een trein toevoegen. dan kan je hem als het goed is openen.
De camera controls worden pas zichtbaar als je opnieuw je achtbaan selecteert.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2016 12:27 ]
Ook niet als je op start drukt in debug mode?CptChaos schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:26:
[...]
Ik heb dus een trein toegevoegd, maar kan hem desondanks niet openen of überhaupt testen.
EDIT:
Ah, je moet een wachtrij aan de ingang maken...
[ Voor 10% gewijzigd door Luuknoord op 23-03-2016 12:31 ]
Ik wil dus inderdaad even een testrondje maken om te zien of het treintje helemaal rond kan komen.Luuknoord schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:30:
Ook niet als je op start drukt in debug mode?
Want dan merk je gauw genoeg of de trein een volledig rondje maakt.
Ik moet wel zeggen, ben ongeveer een uurtje aan het aanklooien geweest voordat ik het doorhad.
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2016 12:48 ]
Boosters werken inderdaad niet, dat is ook al bevestigd. Heel veel dingen zijn in de livestream van gisteravond al gezegd over de coasterbuilder, ook dat de elementen aanpasbaar gaan worden in grootte etcCptChaos schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:32:
[...]
Ik wil dus inderdaad even een testrondje maken om te zien of het treintje helemaal rond kan komen.
Nu heb ik de incomplete melding niet meer, gelukkig. Het gekke is wel, als ik vanuit Debug mode op start klik, gebeurd er niks. Terwijl de Start knop wel beschikbaar is en de attractie dus gesloten is. Ik heb dus ook een trein op de baan (GASM).
EDIT:
Geen idee wat er veranderd is, maar na een herstart van PC kan ik opeens wél testen.
EDIT2:
Hmmm, de boosters lijken niet te functioneren?
[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 23-03-2016 12:52 ]
Ja, na de herstart (van Planet Coaster) ging hij dan eindelijk rijden.Richh schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:50:
Boosters werken inderdaad niet, dat is ook al bevestigd. Heel veel dingen zijn in de livestream van gisteravond al gezegd over de coasterbuilder, ook dat de elementen aanpasbaar gaan worden in grootte etcEr klopt nog erg veel niet, maar dat gaan ze de komende periode fixen. De huidige coasterbuilder is er eigenlijk ook alleen maar omdat we er om zeurden
Als de trein op de baan is en je drukt op start, dan zouden de beugels naar beneden moeten gaan en moet de trein gaan rijden. Ook als je track incomplete is of als je ingang/uitgang nog niet gebouwd zijn
[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2016 12:55 ]
Er zijn 3 grote fases/updates. En af en toe zijn er kleinere updates.MRDude22 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:05:
Hoe gaat het eigenlijk in de toekomst met de Alpha updates? Krijgen we elke week bijvoorbeeld een nieuwe versie of zit daar een langere tijd tussen?
[ Voor 31% gewijzigd door London op 23-03-2016 16:39 ]
Tesla M3LR '21
Ik zou het je nog sterker vertellenDonRoger schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:38:
Heerlijk dat geluid ook als je in een achtbaan zit, dat gezoef als je langs een paal/ander stuk baan/constructie rolt maakt het helemaal af.![]()
Hahaha geweldig, ik zal het zo eens uitproberenRichh schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:40:
[...]
Ik zou het je nog sterker vertellenbouw eens een mooie spiraal, en zet je camera precies in het midden van die spiraal. Laat vervolgens je achtbaan erdoorheen rollen... ik heb een 5.1 surround speakerset, het geluid is echt fenomenaal en draait perfect om je heen!
Was Frontier niet van plan om zelf een dergelijk systeem op te zetten? Ofwel via Steam Workshop, ofwel via een eigen systeem?CptChaos schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:53:
Hopelijk zijn de blueprints vergelijkbaar met die van Parkitect. Die hebben blueprints serieus in .png images verstopt. Je kunt dan dus al enigszins zien hoe de track is en het delen ervan (zoals bijvoorbeeld via de ParkitectNexus) is dan super simpel.
Bij voldoende interesse wil ik een vergelijkbare site op gaan zetten, maar dan voor Planet Coaster. Mits de blueprint functionaliteit dus vrij simpel is of een blueprint simpel te installeren is.
Oh, dat wist ik niet. Nahja, als ze zelf niet echt iets hebben, kan de community het doen. Wel loopt er al een draadje op het Planet Coaster forum, waarin je kan linken naar een eigen community.Kiwi schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:22:
Was Frontier niet van plan om zelf een dergelijk systeem op te zetten? Ofwel via Steam Workshop, ofwel via een eigen systeem?
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
[ Voor 9% gewijzigd door Snoz Lombardo op 24-03-2016 10:48 ]
interesseSnoz Lombardo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:28:
Iemand nog interesse in een code voor 10% korting op de Early Bird Edition? Eerste in de PM krijgt 'm.
Net ook even een nieuwe ride in elkaar geflanst:
- Removed the "add additional station" option in the Coaster Builder, as it's caused some stability issues.
- Fixed a memory access error which lead to crashes in the game.
- Fixed a crash when the game attempts to create an info window when you nearly complete or complete a placement of a ride object – then decide to undo it all.
- Locked the park entrance in Kraken Kingdom, as editing then removing it causes stability issues.
- Fixed a semi-rare crash with the guest AI system when areas get crowded.
- Fixed item placement not generating grids for modular pieces after undoing an item placement.
- Fix for a crash if undoing the placement of a coaster station.
- Fixed a crash when placing an exit node on a coaster station while on an angle.
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 24-03-2016 22:25 ]
Paden maken gaat opzich goed, iets waar ik mij wel aan stoor is dat je geen bochten kunt maken die omhoog/laag gaan, dit kan enkel nog op rechte stukken. Maar ik las op de fora dat ze ervoor gingen zorgen dat het ook mogelijk werd om in bochtvormige stukken omhoog/laag te gaan.JBplap schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:17:
Wat ziet dit er allemaal gaaf uit zeg!
Ben bang dat dit weer honderden 'verspilde' uren gaat opleveren
Hoe is het paden maken enzo, is dat veel lastiger (tijdrovender) dan vroeger in RCT2?
Daar had je natuurlijk een vakje layout waar je heel beperkt paden kon aanleggen en dat ging dus vrij snel.
Nu heb je allerlei soorten bochten/breed smal etc.
Ik heb de Beta van RCTW gespeeld en de Alpha van Planet Coaster en ik moet zeggen dat Planet Coaster kilometers voor ligt op RCTW. Natuurlijk is het testmoment van RCTW al een tijd geleden, maar de mogelijkheden van Planet Coaster zijn gewoon gigantisch.ikbengoofy schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:18:
Na al deze positieve berichten refund aangevraagd voor RCTW en de PC gekocht.
Als ik het zo zie kan RCTW toch niet beter worden als dit.
Dit zal ongetwijfeld veranderen voordat het spel "uitkomt".RobinNL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 00:32:
[...]
Maar de game is nog wel erg statisch. Per flatride krijg je 200 bezoekers. Dus met 3 attracties heb je 600 bezoekers en met 8 attracties 1600. Maar het is beter dan niks
Voor een alpha en minimaal 6 maanden voor de release kan dit alleen maar beter worden. Geld en management zit ook nog niet in de game natuurlijk dus voor deze alpha hebben ze inderdaad 200 bezoekers per attractie zodat er in ieder geval peeps lopen die in je attracties gaan.RobinNL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 00:32:
[...]
Ik heb de Beta van RCTW gespeeld en de Alpha van Planet Coaster en ik moet zeggen dat Planet Coaster kilometers voor ligt op RCTW. Natuurlijk is het testmoment van RCTW al een tijd geleden, maar de mogelijkheden van Planet Coaster zijn gewoon gigantisch.
Maar de game is nog wel erg statisch. Per flatride krijg je 200 bezoekers. Dus met 3 attracties heb je 600 bezoekers en met 8 attracties 1600. Maar het is beter dan niks
@CptChaos: Ziet er echt gaaf uit! Mijn achtbanen zijn vaak veel slechter.
ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder
Hahaha, dankjewel voor het compliment! Moet zeggen, was nog niet helemaal tevreden en heb uiteindelijk wéér gesleuteld aan de coaster... Kan dus ook weer nieuwe screenshots maken...RobinNL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 00:32:
@CptChaos: Ziet er echt gaaf uit! Mijn achtbanen zijn vaak veel slechter.
[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 25-03-2016 14:03 ]
In de Alpha kan je toch geen rollercoasters maken ?CptChaos schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:48:
Changelog voor de update van vandaag:
[...]
Net ook even een nieuwe ride in elkaar geflanst:
[afbeelding] Best mooi geworden, al zeg ik het zelf.
De coaster wat verder aangepast, heb nu ook het einde naar het station toe aangepast:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 25-03-2016 14:46 ]
"To access coaster building, open a map and select the ‘Rides’, ‘Scenery’ or ‘Buildings’ tab, then select the ‘Search’ option (a magnifying glass) and enter the code ‘underconstruction’ (all one word) to enable the coaster construction tab." staat in de preview van rollercoaster van tweakers zelfPykow schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:42:
[...]
In de Alpha kan je toch geen rollercoasters maken ?
en nog een vraagje:
Kan ik planet coaster + alpha ergens kopen met iDeal ?
Ik heb geen Paypal en geen creditcard
Yep daar ben ik zelf ook achter gekomen uiteindelijk.Kleynus schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:47:
[...]
"To access coaster building, open a map and select the ‘Rides’, ‘Scenery’ or ‘Buildings’ tab, then select the ‘Search’ option (a magnifying glass) and enter the code ‘underconstruction’ (all one word) to enable the coaster construction tab." staat in de preview van rollercoaster van tweakers zelf![]()
En bij planet coaster zelf kan je via ideal betalen, zo heb ik de alpha ook binnen gehaald!
Zolang ik geen stroompalen, waterleidingen etc. hoef te plaatsen vindt ik het goedAkaendra schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:16:
Ik wil de game eigenlijk nu al wel spelen na het zien van de beelden ervan, maar ik wacht toch liever tot de uiteindelijke release
Dit lijkt echt een beetje de Cities Skylines te worden van de RTC's om het zo maar even te zeggen.
Hopelijk komt het naar steam toe, workshop assets zouden deze game ook zeker niet misstaan gok ik zo (of ze doen zelf iets ermee)
Gezien de maps lijkt het me dat de terrain tools daar een oplossing in gaan biedenDonRoger schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 19:31:
Ben nu bezig om een grot te maken waar ik een achtbaan + station in kan zetten, maar wat een werk poehee. Zou fijn zijn als die stenen ook groter gemaakt konden worden, ben nu alleen al bijna 1 uur bezig met de ingang
Hoop het wel, wat een pokkewerk om een ingang alleen al te bouwenKiwi schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:08:
[...]
Gezien de maps lijkt het me dat de terrain tools daar een oplossing in gaan bieden
[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 25-03-2016 21:12 ]
Tja, strikt gezien is elke afbeelding pixels, mijn screen heeft er maar liefst 1919 x 1095.Sleehond schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:11:
Ik lees heel veel positieve geluiden, maar ik vind het grafisch verreweg van positief te noemen.
Klik de plaatjes aan om het groter te bekijken vind het maar erg matigjes. Of overdrijf ik nu?
Grafisch is het toch zeker geen 2016 niveau?
[ Voor 89% gewijzigd door CH4OS op 02-04-2016 15:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq