Mark_88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:58:
[...]
Oké, maar had je door dat ik met mijn opmerking over azijn en honing doelde op jouw gedrag, en niet dat van ons? Begrijp je wat de uitspraak betekent?
Begrijp me niet verkeerd, we zullen altijd verantwoording afleggen voor de beslissingen die we nemen, maar daar heb ik het nu even niet over.
Nee, daarvoor was hij te cryptisch verpakt. Maar we hebben het hier niet over vliegen. Maar over de kwaliteit van de artikelen van Tweakers de laatste tijd.
Begrijp me niet verkeerd, uiteraard wil ik ook honingzoete berichten schrijven en met lof praten over de artikelen van Tweakers. Maar dan moeten ze dat wel waard zijn. Ik ben niet de enige die door heeft dat het met Tweakers bergafwaarts gaat de laatste tijd. Meer en meer tweakers hebben het daar over. (Met als druppel voor mij het artikel over de Windows 10 Mobile update en de onwil om dit in te zien

).
Daarnaast is kritiek nou eenmaal eerder geleverd dan lof, men uit eerder ongenoegen dan waardering. Dit is altijd al zo geweest. Maar als men niets met goedbedoelde en opbouwende kritiek doet, dan wil ik best veranderen in een azijnzeikende groene Hulk
Olaf schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:06:
Dat je kritisch bent is lovenswaardig Vickiieee en naar gefundeerde opmerkingen luisteren we als redactie. Als je naar Geachte Redactie kijkt zie je dat redacteuren veelvuldig reageren, stukken aanpassen en de discussie aangaan.
Het heeft echter geen zin onder elke posting hier te verwijzen naar andere berichten, vooral niet in jouw bewoordingen. Ja, het is mensenwerk, we maken fouten. Dat proberen we zo min mogelijk te doen en we proberen ze zo snel mogelijk te herstellen, met jullie hulp. Vorige week waren er teveel slordigheden, dat gaan we beter te doen, maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat er helemaal geen foutjes insluipen. Mocht dat gebeuren dan hoeven we niet telkens te horen 'Zie je wel, nu gaat het weeeeeer fout!!111'
Reageer inhoudelijk, houd het netjes en blijf kritisch.
Dank voor de reactie en ik zal ook mijn best gaan doen positief kritisch te blijven. Maar als dingen een aantal keer achter elkaar fout gaan, auteurs niet hun verantwoordelijkheid nemen en hun kop in het zand steken, een artikel pas na 4 dagen een update krijgen terwijl het dezelfde dag aangedragen is etc. etc. Dan wil het emmertje met geduld wel eens leeg raken.
Begrijp me niet verkeerd: ik heb het beste voor met Tweakers, echt waar, en ik zie ook echt wel in dat auteurs e.d. actief zijn in de GR, maar als bronnen aangehaald worden, maar vervolgens niet gelezen worden door dezelfde auteur, dan is dat wel slordig naar mijn mening.
Ik zal (opbouwende) kritiek blijven geven en ik zal mijn best doen dit op een goede toon te doen. Excuses dat ik een aantal keer uit mijn slof geschoten ben, dit komt zoals ik eerder aangaf doordat ik het beste voor heb met Tweakers.net en soms moedeloos wordt als het de verkeerde kant op lijkt te gaan, dit aangegeven wordt en hier dan niks mee lijkt te gebeuren.
Fijn om te lezen dat binnen Tweakers men zich ook wel degelijke realiseert dat vorige week een slordige week was. Nieuwe maandag, nieuwe week, laten we er weer wat moois van maken

.
[
Voor 46% gewijzigd door
Vickiieee op 31-08-2015 13:18
]