YouTube Gaming gaat vandaag van start in de VS en Groot-Brit Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
tweak-gaat-vandaag-van-start-in-de-vs-en-groot-brittannie.htmlers.net/nieuws/104946/youtube-gaming

Betreft alleen de app die beperkt is tot de VS en GB.
Webbased is gaming is beschikbaar voor alle landen waar youtube te benaderen is.
Bart_Smith
26 augustus 2015 13:55
De kop bij dit bericht klopt niet.

Youtube Gaming gaat vandaag wereldwijd van start, De telefoon APP's alleen in de VS en UK.

+2FappieeeNL
26 augustus 2015 12:22
Ars Technica meldt dat youtube gaming live gaat in alle landen waar youtube al wordt aangeboden. De apps voor android en ios zijn daarentegen wel alleen voor de US en UK beschikbaar.

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Wauw. Tweakers. Wederom een flop van een artikel.

Wat is er redactioneel aan de hand? Wat gaat er mis? (Ja dat weet ik wel, maar denk zelf ook even na.)

Dinsdag het artikel over de Lumia 530 die geen update naar Windows 10 Mobile zou krijgen, waar dus niks van klopt. Dit artikel is nonsens. Zoals in de reacties en in de GR te lezen.
nieuws: Microsoft geeft Lumia 530 en HTC 8S geen update naar Windows 10

En gisteren dit artikel: nieuws: YouTube Gaming gaat vandaag van start in de VS en Groot-Brittannië - update
Waaruit dus later blijkt dat dit niet waar is. De apps blivjen beperkt tot de VS en GB. De site is gewoon live.

En. Dat. Kan. Je. Nu. Zelf. Zien. *KLIK* Met je eigen ogen.

Waarom wordt dit artikel niet aangepast? Wederom een fout artikel. Met 0,0 nieuwswaarde omdat de 'informatie' niet klopt.

Ik begin mij toch echt vragen te stellen ondertussen. Mag Jan en alleman maar gewoon artikelen schrijven en indienen? Wordt er niet aan eindredactie gedaan? Wordt er überhaupt niet een beetje kritisch naar (eigen) artikelen gekeken of door andere redacteuren? Wordt er niet aan eindredactie gedaan?

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 11:00

Geckoo

Good news, everyone!

je ondertitel klopt iig wel ;)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Misschien is het ook van waarde om in het artikel te vertellen waar de dienst daadwerkelijk voor bedoeld is. Wat kun je er mee? Waar is het voor? Domweg op basis van de naam verwacht ik spelletjes te kunnen gaan spelen, maar 'helaas'.
Men moet nu of weten wat "Twitch.tv" is of zelf opzoek gaan.

Ik wordt overigens naar een 404 error pagina doorgestuurd wanneer ik naar gaming.youtube.com ga, maar dat ter zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 16:55
Dank allen voor de feedback. Het stuk is aangepast. Excuus voor de verwarring en voor de late edit. Deze heb ik een tijd over het hoofd gezien omdat ik alleen maar een 404 krijg op de site in kwestie; dat is een of ander technisch probleem, maar ik dacht dat het kwam omdat YT Gaming simpelweg nog niet beschikbaar was in Nederland, zoals ik meende gelezen te hebben in mijn bronnen.

@Vickiieee: Dank voor het gebruik van je kritische oog; dat houdt ons mooi scherp. Maar probeer niet te vergeten dat men meer vliegen vangt met stroop dan met azijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Mark_88 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:06:
@Vickiieee: Dank voor het gebruik van je kritische oog; dat houdt ons mooi scherp. Maar probeer niet te vergeten dat men meer vliegen vangt met stroop dan met azijn. ;)
Ik ben graag kritisch inderdaad :Y.
Probeer dan ook geen vliegen te vangen met een zoethoudertje (clickbaits), maar interesseer vliegen met voeding van hoogwaardig niveau dat kwaliteit uitstraalt (de artikelen).

Om er maar even een kritische metafoor van te maken :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
Vickiieee schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:28:
[...]

Ik ben graag kritisch inderdaad :Y.
Probeer dan ook geen vliegen te vangen met een zoethoudertje (clickbaits), maar interesseer vliegen met voeding van hoogwaardig niveau dat kwaliteit uitstraalt (de artikelen).

Om er maar even een kritische metafoor van te maken :D O-)
Ik snap er weinig van. Kan je dit ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Mark_88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:32:
[...]

Ik snap er weinig van. Kan je dit ophelderen?
Heeft betrekking op de titels van een aantal artikelen die de laatste tijd op Tweakers verschijnen. De titels zijn érg sensatie-zoekerig, erg Televaag-achtig, om zo maar kijkers te lokken? Objectiviteit of dekkende titels zijn ver te zoeken.

Denk aan:
Criminelen lijken beveiliging 4k-streams Netflix te hebben omzeild. Waar het dus geen 'criminelen' zijn (kijk simpelweg de reacties maar na) en is de beveiliging van Netflix niet omzeild, maar die van de HDCP beveiliging. (Nieuwe titel is dan ook: 'Crackers omzeilen hdcp-beveiliging en capturen zo Netflix-stream' - update').

Het artikel over de Windows 10 Mobile update die niet naar de Lumia 530 telefoons en de HTC 8S zou komen, volgens Tweakers. Een artikel gepubliceerd door Arnoud, wat nooit gepubliceerd had mogen worden, omdat domweg artikelen van andere techsites overgenomen worden en er niet naar de brontekst gekeken wordt. Kijk ook hier de reacties maar van na. Maar nee, Arnoud steekt liever zijn kop in het zand en doet er geen moer mee. (Het bewijs is onomstotelijk, maargoed, hij is hier de 'journalist').

Het artikel over YouTube Gaming dat jij nota bene zélf aangevuld hebt en wat dus ook niet klopt: nieuws: YouTube Gaming gaat vandaag van start - update 2

Hoeven mensen die artikelen publiceren bij Tweakers.net (ik gebruik expres even niet het woord 'journalisten') niet kritisch te zijn naar eigen werk of daarna geen verantwoordelijkheid meer te nemen? Zodra het gepubliceerd is is het (in de meeste gevallen) gedaan en hoeft er niet meer naar omgekeken te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
Vickiieee schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:50:
[...]

Heeft betrekking op de titels van een aantal artikelen die de laatste tijd op Tweakers verschijnen. De titels zijn érg sensatie-zoekerig, erg Televaag-achtig, om zo maar kijkers te lokken? Objectiviteit of dekkende titels zijn ver te zoeken.

Denk aan:
Criminelen lijken beveiliging 4k-streams Netflix te hebben omzeild. Waar het dus geen 'criminelen' zijn (kijk simpelweg de reacties maar na) en is de beveiliging van Netflix niet omzeild, maar die van de HDCP beveiliging. (Nieuwe titel is dan ook: 'Crackers omzeilen hdcp-beveiliging en capturen zo Netflix-stream' - update').

Het artikel over de Windows 10 Mobile update die niet naar de Lumia 530 telefoons en de HTC 8S zou komen, volgens Tweakers. Een artikel gepubliceerd door Arnoud, wat nooit gepubliceerd had mogen worden, omdat domweg artikelen van andere techsites overgenomen worden en er niet naar de brontekst gekeken wordt. Kijk ook hier de reacties maar van na. Maar nee, Arnoud steekt liever zijn kop in het zand en doet er geen moer mee. (Het bewijs is onomstotelijk, maargoed, hij is hier de 'journalist').

Het artikel over YouTube Gaming dat jij nota bene zélf aangevuld hebt en wat dus ook niet klopt: nieuws: YouTube Gaming gaat vandaag van start - update 2

Hoeven mensen die artikelen publiceren bij Tweakers.net (ik gebruik expres even niet het woord 'journalisten') niet kritisch te zijn naar eigen werk of daarna geen verantwoordelijkheid meer te nemen? Zodra het gepubliceerd is is het (in de meeste gevallen) gedaan en hoeft er niet meer naar omgekeken te worden?
Oké, maar had je door dat ik met mijn opmerking over azijn en honing doelde op jouw gedrag, en niet dat van ons? Begrijp je wat de uitspraak betekent?

Begrijp me niet verkeerd, we zullen altijd verantwoording afleggen voor de beslissingen die we nemen, maar daar heb ik het nu even niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dat je kritisch bent is lovenswaardig Vickiieee en naar gefundeerde opmerkingen luisteren we als redactie. Als je naar Geachte Redactie kijkt zie je dat redacteuren veelvuldig reageren, stukken aanpassen en de discussie aangaan.

Het heeft echter geen zin onder elke posting hier te verwijzen naar andere berichten, vooral niet in jouw bewoordingen. Ja, het is mensenwerk, we maken fouten. Dat proberen we zo min mogelijk te doen en we proberen ze zo snel mogelijk te herstellen, met jullie hulp. Vorige week waren er teveel slordigheden, dat gaan we beter te doen, maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat er helemaal geen foutjes insluipen. Mocht dat gebeuren dan hoeven we niet telkens te horen 'Zie je wel, nu gaat het weeeeeer fout!!111'

Reageer inhoudelijk, houd het netjes en blijf kritisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Mark_88 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:58:
[...]

Oké, maar had je door dat ik met mijn opmerking over azijn en honing doelde op jouw gedrag, en niet dat van ons? Begrijp je wat de uitspraak betekent?

Begrijp me niet verkeerd, we zullen altijd verantwoording afleggen voor de beslissingen die we nemen, maar daar heb ik het nu even niet over.
Nee, daarvoor was hij te cryptisch verpakt. Maar we hebben het hier niet over vliegen. Maar over de kwaliteit van de artikelen van Tweakers de laatste tijd.

Begrijp me niet verkeerd, uiteraard wil ik ook honingzoete berichten schrijven en met lof praten over de artikelen van Tweakers. Maar dan moeten ze dat wel waard zijn. Ik ben niet de enige die door heeft dat het met Tweakers bergafwaarts gaat de laatste tijd. Meer en meer tweakers hebben het daar over. (Met als druppel voor mij het artikel over de Windows 10 Mobile update en de onwil om dit in te zien :+).

Daarnaast is kritiek nou eenmaal eerder geleverd dan lof, men uit eerder ongenoegen dan waardering. Dit is altijd al zo geweest. Maar als men niets met goedbedoelde en opbouwende kritiek doet, dan wil ik best veranderen in een azijnzeikende groene Hulk :+

Olaf schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:06:
Dat je kritisch bent is lovenswaardig Vickiieee en naar gefundeerde opmerkingen luisteren we als redactie. Als je naar Geachte Redactie kijkt zie je dat redacteuren veelvuldig reageren, stukken aanpassen en de discussie aangaan.

Het heeft echter geen zin onder elke posting hier te verwijzen naar andere berichten, vooral niet in jouw bewoordingen. Ja, het is mensenwerk, we maken fouten. Dat proberen we zo min mogelijk te doen en we proberen ze zo snel mogelijk te herstellen, met jullie hulp. Vorige week waren er teveel slordigheden, dat gaan we beter te doen, maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat er helemaal geen foutjes insluipen. Mocht dat gebeuren dan hoeven we niet telkens te horen 'Zie je wel, nu gaat het weeeeeer fout!!111'

Reageer inhoudelijk, houd het netjes en blijf kritisch.
Dank voor de reactie en ik zal ook mijn best gaan doen positief kritisch te blijven. Maar als dingen een aantal keer achter elkaar fout gaan, auteurs niet hun verantwoordelijkheid nemen en hun kop in het zand steken, een artikel pas na 4 dagen een update krijgen terwijl het dezelfde dag aangedragen is etc. etc. Dan wil het emmertje met geduld wel eens leeg raken.

Begrijp me niet verkeerd: ik heb het beste voor met Tweakers, echt waar, en ik zie ook echt wel in dat auteurs e.d. actief zijn in de GR, maar als bronnen aangehaald worden, maar vervolgens niet gelezen worden door dezelfde auteur, dan is dat wel slordig naar mijn mening.

Ik zal (opbouwende) kritiek blijven geven en ik zal mijn best doen dit op een goede toon te doen. Excuses dat ik een aantal keer uit mijn slof geschoten ben, dit komt zoals ik eerder aangaf doordat ik het beste voor heb met Tweakers.net en soms moedeloos wordt als het de verkeerde kant op lijkt te gaan, dit aangegeven wordt en hier dan niks mee lijkt te gebeuren.

Fijn om te lezen dat binnen Tweakers men zich ook wel degelijke realiseert dat vorige week een slordige week was. Nieuwe maandag, nieuwe week, laten we er weer wat moois van maken :).

[ Voor 46% gewijzigd door Vickiieee op 31-08-2015 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook in Nederland gelanceerd! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 12:33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Top app! Meteen verslaafd aan. Gisteren al flink lopen streamen en uiteraard ook veel gekeken. _/-\o_
Pagina: 1