Clickbait: 'Kaspersky veinsde malware om rivalen te schaden' Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 09:41
De titel van dit artikel is, zoals in de media niet ongebruikelijk is, geschreven alsof het hier een feit)/observatie betreft.
Bij het lezen van het artikel blijkt dat de werkelijke titel meer zou moeten lijken op 'Kaspersky beschuldigd van schaden rivalen dmv planten false positives'

Oftewel: het betreft een beschuldiging. Dat is een vrij essentieel verschil met een stellige uitspraak als 'Partij X pleegde misdrijf Y'

Ik persoonlijk stoor me hieraan. Lijkt op misleiding van de lezer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Daarom staat de titel ook tussen haakjes, omdat het een quote is en geen bewezen feit.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 11:16
_David_ schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:08:
Daarom staat de titel ook tussen haakjes, omdat het een quote is en geen bewezen feit.
Inderdaad.

Verder heeft TS geen idee wat clickbait betekent, denk ik. Dan had er iets heel anders gestaan.

Ik ben helemaal geen stagiair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 09:41
Goed punt, de aanhalingstekens waren me vreemd genoeg totaal ontgaan. Deze veranderen de titel inderdaad van een stelling in een quote. De term clickbait is idd wat zwaar aangezet, om te illustreren dat ik na het lezen van de titel me door de inhoud op het verkeerde been gezet voelde... Ik zal het maar bij mezelf houden, dus trek ik bij dezen de feedback in :)