Clickbait in Huawei P10 advertorial Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:28
Geachte redactie,

ik heb een opmerking en/of wil graag een discussie starten over het volgende topic: https://tweakers.net/plan...e-zie-je-in-de-video.html.

Ik heb aldaar gereageerd maar dat werd me niet in dank afgenomen door jullie moderators. Goed, geen punt, dan doen we het hier.

Gelet op de andere reacties onder het topic en de beoordeling van deze reacties door andere tweakers mag duidelijk zijn dat we hier op Tweakers graag zo ver mogelijk wegblijven van clickbait. Ik beschouw mezelf als een erg vaste bezoeker van deze website en dat doe ik omdat ik vind dat jullie goed en gedegen nieuws leveren op het gebied van technologie. Ik begrijp maar al te goed dat dit voor jullie niet gratis is, en daarom heb ik met advertorials an sich geen moeite. Wat me tegen het zere been aanstoot is de titel die jullie gebruiken voor het artikel. "Of dat lukte zie je in de video". Ik begrijp dondersgoed dat jullie nieuwe lezers aan willen trekken, dat blijkt uit de campagnes die jullie de afgelopen jaren aan het voeren zijn. Ik denk echter dat clickbait titels eerder jullie huidige userbase zullen verdrijven, dan nieuwe klanten zullen aantrekken, dit lijkt me een ongewenst effect.

Ik ben dan ook erg benieuwd waarom is gekozen voor deze opzet. Vertrouwen jullie niet genoeg meer op jullie eigen content? Waren de creatieve titels op? Kan iemand dit verduidelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:08

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hier verder: Clickbait

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.