Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:58
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g9x3gjSyyAZxLKOnAc472v74/full.png

Blizzcon 2015

Blizzcon is dit jaar op vrijdag 6 en zaterdag 7 november 2015. Blizzcon is het evenement van Blizzard waar gamefranchises als Warcraft, Starcraft en Diablo uitgebreid besproken worden. Er worden nieuwe dingen worden getoont en alles wat er mee te maken heeft, wordt besproken. Oftewel de natte droom voor iedere Blizzard gamer. :9

Wat kun je verwachten:
  • De allernieuwste aankondigingen rondom Blizzard games!!!!
  • Hands-on met de laatste Blizzard games
  • Discussion panels met de Blizzard Entertainment developers
  • Professional en casual toernooien voor spelers om hun talenten te laten zien
  • Community contests met vette prijzen
  • Blizzard merchandise te koop via de Blizzcon Store met B.net account.

Blizzard games

Tijdens Blizzcon wordt de nieuwste ins en outs over de games van Blizzard gegeven. In de verschillende panels worden Diablo III, World of Warcraft en Starcraft II uitgebreid besproken.

World of Warcraft
World of Warcraft topic
Starcraft
Starcraft II topic
Diablo 3
Diablo 3 topic
Hearthstone
Hearthstone: Heroes of Warcraft topic
Heroes of the Storm
Heroes of the Storm topic
Overwatch
Overwatch topic

Virtual Ticket

Geen kaartje voor Blizzcon kunnen bemachtigen hoeft nog geen probleem te zijn. Blizzard heeft ook een virtual ticket, waarmee je lekker Blizzcon kan kijken vanuit je eigen luie stoel thuis.

Met het deze Virtual Ticket kun je het volgende:
  • All Panel Access - Met de eenvoudig te gebruiken viewer kun je snel van panel wisselen. En als je toch wat gemist hebt, kun je met de on-demand optie de panel nog terug kijken.
  • Contests & Closing Concert - Alle contests en het afsluitende concert is ook te volgen met de Virtual Ticket.
  • Instant Replay - Net een stukje informatie gemist of je wilt het nog een keer luisteren? Je kan eenvoudig terugspoelen en de stream nog een keer bekijken.
  • BlizzCon In-Game Items - Dit jaar krijg je als ingame bonus:
  • World of Warcraft: Pet Murkidan
  • Meer info binnenkort.....
  • [/li]
  • Exclusive Interviews - Tussen de panels door kun je exclusieve interviews met de staff van Blizzard volgen. Zij vertellen meer nieuws over de games en Blizzcon.
  • The Perfect View - Je hebt altijd het perfecte zicht in High Definition beeld. Dus geen vervelende mensen die voor je neus staan.
De kosten voor zo'n Virtual Ticket is € 29,99.

Klik op de knop om Blizzcon Virtual Ticket 2014 bestelformulier te bezoeken
Een (gratis!) Battle.net account is verplicht.

Blizzcon schema

Blizzcon schema
Coming soon....
Compleet met aftelling. En geen rekenwerk meer met tijdzones.

Je kunt het schema ook hier bekijken:

Handige Links

Hieronder staan een enkele handige links waarmee het laatste nieuws van Blizzcon goed te volgen is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murkidan, here i come! <3

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_entry_media/JT5H8JCMU70A1439405235007.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door RustStorm op 19-08-2015 21:41 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01-2023

MrDustv

All day, Every day!

Kreeg je oook niet de goodie bag opgestuurd ?

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-05 11:25
MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:24:
Kreeg je oook niet de goodie bag opgestuurd ?
Die kan je kopen als je een virtual ticket koopt. Moet je wel snel zijn want is blijkbaar een gelimiteerde oplage.

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-01-2023

MrDustv

All day, Every day!

Noiz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:27:
[...]

Die kan je kopen als je een virtual ticket koopt. Moet je wel snel zijn want is blijkbaar een gelimiteerde oplage.
Krijg je hoe dan ook murlock illidan

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-05 13:16
MrDustv schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:59:
[...]

Krijg je hoe dan ook murlock illidan
Yep. Zodra je een virtual ticket koopt krijg je deze.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:44
Het vervelende van die goodie bag is dat er ook verzendkosten bijkomen van 11 dollar. Helaas blijft het daar niet bij, aangezien het opgestuurd wordt met FedEx kun je ook nog bijkomende douane-kosten verwachten.

Persoonlijk vind ik de bag wel tof, de prullaria die je erbij krijgt valt me tegen en de extra kosten houden me nu tegen.

• Zeror
De digitale goodies krijg je sowieso als je een virtual ticket koopt. De goodie bag (fysiek) kun je bestellen in de online Blizzcon store wanneer je in bezit bent van een virtual ticket van dit jaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 14:19
Vanavond direct maar even aanschaffen. Murkidan is natuurlijk niet te weerstaan.
Het is altijd 2 avonden vermaak voor mij dus een prima uitgave.

[ Voor 28% gewijzigd door Carthrax op 20-08-2015 11:42 ]

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Nostordici
Zeror schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:23:
De digitale goodies krijg je sowieso als je een virtual ticket koopt. De goodie bag (fysiek) kun je bestellen in de online Blizzcon store wanneer je in bezit bent van een virtual ticket van dit jaar.
Dit was al duidelijk, ik ga ook sowieso de virtual ticket kopen. Doe ik elk jaar :)

Die tas vind ik wel gaaf, maar vind het balen dat er nog douanekosten overheen komen (verzendkosten kom ik nog overheen). Zie het ook als een waarschuwing voor mensen die denken dit te ontlopen. FedEx zorgt er altijd netjes voor dat er kosten in rekening worden gebracht als het artikel meer dan 22 euro waard is.

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-05 15:42
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen die virtual ticket gekocht. Tot m'n verbazing alle e-sports met veel plezier gevolgd, dus dit jaar ga ik absoluut weer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 07:15

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Bijzonder dat niemand nog heeft gelinkt naar de Blizzcon 2015 goodie bag!!!(http://gear.blizzard.com/...zcon-2015-goodie-bag.html (limited supply)

ik heb in ieder geval de bestelling uitstaan :P

Ook dit jaar ga ik Blizzcon weer volgen, alleen dit jaar met een kleine twist!
Ik ga namelijk een mini thema LAN eromheen organiseren met een 3-tal vrienden.

De gekste ideeen zijn al gemaakt en worden ook uitgevoerd dat weekend.

- Thema eten en drankjes (Warcraft cookies en mixdrankjes als Murloc Sunrise, eten á la Westfall chicken en Tunderbluff Beef Burgers)
- T-shirts drukken met Nicknames, Blizzcon logo etc. (Copyright is geen issue omdat ik het zelf kan maken :P)
- 3 Dagen alle blizzard games spelen
- Blizzcon Livestream kijken op de TV in dolby surround

goh... ik voel me bijna Neobahamut :P

[ Voor 64% gewijzigd door Mortum op 24-08-2015 15:39 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het lijkt me totaal geen 35$ waard :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mortum schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:32:
Bijzonder dat niemand nog heeft gelinkt naar de Blizzcon 2015 goodie bag!!!(http://gear.blizzard.com/...zcon-2015-goodie-bag.html (limited supply)

ik heb in ieder geval de bestelling uitstaan :P

Ook dit jaar ga ik Blizzcon weer volgen, alleen dit jaar met een kleine twist!
Ik ga namelijk een mini thema LAN eromheen organiseren met een 3-tal vrienden.

De gekste ideeen zijn al gemaakt en worden ook uitgevoerd dat weekend.

- Thema eten en drankjes (Warcraft cookies en mixdrankjes als Murloc Sunrise, eten á la Westfall chicken en Tunderbluff Beef Burgers)
- T-shirts drukken met Nicknames, Blizzcon logo etc. (Copyright is geen issue omdat ik het zelf kan maken :P)
- 3 Dagen alle blizzard games spelen
- Blizzcon Livestream kijken op de TV in dolby surround

goh... ik voel me bijna Neobahamut :P
Wat vet zeg! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Deze vrijdag gaat het weer beginnen. Blizzcon 2015. Ik heb er zin in!

Wat zijn de verwachtingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-05 16:14
Hoop wat nieuwe heroes te zien voor heroes of the storm. Inb4 volgende diablo 3 expansion. Legion info natuurlijk, en wellicht wat showmatches, wellicht wat hearthstone kijken, of sc2 :P
Maar vooral de panels zijn voor mij het interessantste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik verwacht zelf veel informatie over Overwatch en WoW: Legion. Misschien een nieuwe D3 expansion? OP gebied van Starcraft verwacht ik weinig. Wellicht zien of horen we iets over een nieuwe Warcraft rts (Starcraft team was ver klaar met Starcraft toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-05 19:06
Ik ben vooral benieuwd naar WoW: Legion en ook een mogelijk D3 expansion en ik hoop heel erg (maar verwacht het niet) iets te horen over WarCraft IV. WarCraft >>> StarCraft by far, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 16-05 18:15

Rannasha

Does not compute.

Ik verwacht veel over Overwatch en WoW: Legion. Kleine updates voor HotS en HS. SC2 heeft z'n expansion-launch direct na BlizzCon, dus daar is vrijwel alles al over gezegd. Wellicht wat making-of sessies daarover.

D3 is een groot mysterie. Er is slechts 1 kort panel gepland op een sidestage en op de plattegrond van BlizzCon is het D3 gebied kleiner dan dat van de toiletten! Het is op zich wel tijd voor de aankondiging van een nieuwe expansion voor D3, maar voorlopig lijkt alles erop dat dat niet gaat gebeuren, tenzij Blizzard opeens de hele planning en het floorplan omgooit. Ze hebben eerder wel eens nieuwe aankondigingen pas op het laatste moment in het programma gestopt om vooraf niets te spoileren, maar toen waren er duidelijk gaten in de planning die later werden opgevuld met het nieuwe spel / expansion. Dat is nu niet zo.

Of er een grote reveal komt bij deze BlizzCon betwijfel ik. D3 is de meest logische kandidaat, maar dat heeft alle schijn tegen zich. WC4 zie ik niet gebeuren zolang SC2 nog relevant is. Die 2 spellen zouden teveel overlap hebben en beide IPs hebben een nieuwe uitbreiding op de planning staan. In 2012 werd BlizzCon geannuleerd nadat Blizzard aangaf dat ze niets groots aan te kondigen hadden. Dus dat doet vermoeden dat ze dit jaar toch nog een troefkaart in de hand hebben.

We zullen zien.

edit: We zullen ongetwijfeld wat gaan zien/horen over de Warcraft film.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-05 09:53
ik hoop dat ze de trailer voor de warcraft film laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ Rannasha,

Je zou haast denken dat doordat zo weinig voor d3 op de zichtbare planning staat, dat ze juist nog wel iets groots hebben voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Zeror schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:05:
@ Rannasha,

Je zou haast denken dat doordat zo weinig voor d3 op de zichtbare planning staat, dat ze juist nog wel iets groots hebben voor de game.
Dit is zeker iets waar ik op hoop ja, ze zijn heel stil rond D3 de laatse week.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:31

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Wacht effe als ik nu een Virtual Ticket koop mag ik dan nog steeds die Goodie Bag erbij kopen ? Of was dat een optie die nu weg is ? Anders koop ik nu meteen een Goodiebag. Als iemand hier al een goodiebag heeft en zijn Funko Pop wilt verkopen dan bied ik me aan ! :D

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 16-05 18:15

Rannasha

Does not compute.

Zeror schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:05:
@ Rannasha,

Op zich wel, maar dan moet er wel ruimte voor zijn in de daadwerkelijke planning. Blizzard heeft wel vaker een nieuwe release bewust niet op de planning gezet en pas op de dag zelf de definitieve planning verspreid, maar toen was er eigenlijk altijd sprake van lege plekken in de voorlopige planning, die opgevuld werden met het nieuwe product.

Je wil namelijk niet sessies gaan schrappen die bij andere spellen horen om plaats te maken, want dan zet je de fans van die andere spellen tegen je op.

Ik verwacht geen D3 expansion announcement op BlizzCon (mogelijk in het voorjaar 2016 bij een algemene game-beurs). De openingsspeech zal waarschijnlijk vooral een samenvatting zijn van lopende zaken bij andere games en de Warcraft film trailer.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De Warcraft film trailer gaan we sowieso zien. Blizzard en Legendary adverteren ermee op social media momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Verwacht een grote focus op heroes of the storm, overwatch, hearthstone en legion. Diablo 3 verwacht ik geen nieuws voorlopig net als Starcraft 2. En natuurlijk de nieuwe warcraft trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik denk dat we de integratie gaan zien van Candy Crush in Blizzard games.

nieuws: Activision Blizzard neemt Candy Crush-maker King over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ben met name benieuwd wanneer/of Blizzard eens serieus gaat zijn met de consoles van nu. Dus niet enkel D3 met hoop heisa lanceren en dan alsnog stuk achter lopen op de PC broer qua patches na een tijdje, maar echte console support. Het lijkt erop dat ze met Overwatch een 2de franchise naar console willen brengen en hopelijk met hun D3 ervaring er dit keer ook serieus in mee door gaan want ergens kan de console wereld wel een Blizzard gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-05 13:40
koelebobes schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:15:
Wacht effe als ik nu een Virtual Ticket koop mag ik dan nog steeds die Goodie Bag erbij kopen ? Of was dat een optie die nu weg is ? Anders koop ik nu meteen een Goodiebag. Als iemand hier al een goodiebag heeft en zijn Funko Pop wilt verkopen dan bied ik me aan ! :D
De goody bags zijn intussen al uitverkocht, heb je er nog 1 kunnen kopen ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:31

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Zethiel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:21:
[...]

Nee ik had nog geen virtual ticket gekocht ik had gewacht op antwoord.. balen :/

ETH Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Warcraft movie teaser

Gewoon even als opwarming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:27

Dutch_Celt

Jollygood

Zethiel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:21:
[...]

Die zijn al minstens een maand uitverkocht, voor zover ik weet, zo niet langer.

Ik was overigens wel in de veronderstelling dat deze pas NA Blizzcon verstuurd zouden worden.
Blijkbaar zijn ze afgelopen dinsdag al verstuurd (Fedex).
Ik kreeg gister ochtend een bericht dat het pakket verstuurd was, 2,5 uur later stond de bezorger al voor de deur, al was er niemand thuis.

Inmiddels wel in ontvangst mogen nemen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Misschien omdat ze uitverkocht waren, kon Blizzard ze al eerder versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Zeror schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:57:
Misschien omdat ze uitverkocht waren, kon Blizzard ze al eerder versturen.
Stond ook op dat ze dicht bij blizzcon verzonden werden, heb de mijne ook gisteren mogen ontvangen. Vooral heel tevreden van de bag die goed gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113280

Ik hoop dat ze toch met 1 verassing naar buiten gaan komen, sinds ze alle grote nieuwigheden al hebben aangekondigd. Ik zou anders wel klein beetje ontgoocheld zijn en is ook de reden waarom ik voor het eerst geen VT koop om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

en ik hoop dat ze niet na elke 3 zinnen het publiek proberen te hypen met "are you guys having fun? can't hear you!!". Deden ze toen HOTS officieel live ging en ik irriteerde me er zwaar aan.
Ga HOTS, Overwatch en SCII goed in de gaten houden. en probeer wel zo veel mogelijk te kijken. Erg jammer dat Lilbow (sc2) al is uitgeschakeld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Furinax schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:41:
en ik hoop dat ze niet na elke 3 zinnen het publiek proberen te hypen met "are you guys having fun? can't hear you!!". Deden ze toen HOTS officieel live ging en ik irriteerde me er zwaar aan.
Ga HOTS, Overwatch en SCII goed in de gaten houden. en probeer wel zo veel mogelijk te kijken. Erg jammer dat Lilbow (sc2) al is uitgeschakeld. :(
Ga er maar vanuit dat ze dit dus wel doen. :P Doen ze elk jaar, bij elke game zo. Kun je er alvast op voorbereiden.

Zo net even lastminute mijn virtual ticket gekocht :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 06-11-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Hoeveel krijg je nou niet mee zonder virtual ticket? Want als ik het goed begrijp kan je alle e-sports dingen gewoon zien via gratis streams.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ik kan me echt verheugen op de Warcraft film trailer! Die wil ik ook echt in de bios zien als ie uit is. Verder verwacht ik meer nieuws over Legion en Overwatch. Ik denk niet dat ze echt met wat nieuws komen, maar ik laat me graag verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:09
Ze hebben bijna elke blizzcon wel 1 grote verrassing, hoop stiekem op warcraft 4!
En natuurlijk dat de beta voor overwatch meer open wordt of misschien een founder pack die meteen na de ceremonie te koop isxD gaat wss niet gebeuren haha

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Mijn verwachtingen:

- Nieuwe uitbreiding Hearthstone
- Overwatch krijgt per direct open beta (evt na pre-purchase)
- Nieuwe d3 uitbreiding? (is alweer tijdje terug geloof ik?)

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
floppie86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:52:
Mijn verwachtingen:

- Nieuwe uitbreiding Hearthstone
- Overwatch krijgt per direct open beta (evt na pre-purchase)
- Nieuwe d3 uitbreiding? (is alweer tijdje terug geloof ik?)
Denk niet veel hearthstone nieuws die hebben afgelopen tijd al genoeg uitbreidingen gehad, overwatch open beta zou ik geweldig vinden en stiekem hoop ik er ook nog op maar denk voorlopig nog niet gezien ze nog test weekenden wouden gaan houden voor meer spelers etc. waarschijnlijken kondigen ze zo'n weekend aan voor volgende week na blizzcon. zullen ook wel nieuwe heroes en map te zien krijgen voor overwatch.

Nieuwe diablo uitbreiding zou goed kunnen idd! maar helaas niet echt groot fan van deze game, heb ik veel liever een warcraft 4

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En it's started! Pre-opening ceremonie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Omg ze zeggen dat degene met virtuel ticket nog een verrassing krijgen, wat nou als dat overwatch beta is:O

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Stylze schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 19:39:
Omg ze zeggen dat degene met virtuel ticket nog een verrassing krijgen, wat nou als dat overwatch beta is:O
Dat zou zooo vet zijn :D

Stream is wel heavy momenteel. Bij mij moet ie veel switchen tussen high en low quality video.

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 06-11-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
wel beetje raar dat de twitch stream voorloopt op die van de officiele /virtuel ticket site en ook betere kwaliteit

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 06-11-2015 19:58 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
we beginnen! have funxD

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Nova is terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39
Hahaha, die mini campagne was dus geen toeval. Blizzard gaat dat moneytizen. Mini campagnes voor ik zeg maar iets 15 euro...

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fucking awesome Warcraft trailer!!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 00:10

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Einde van de trailer gemist omdat de stream elke keer blijft hangen aargh

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
HoTS met random heroes? Dat zou wel eens heel frustrerend kunnen worden..

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zeror schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:28:
Die trailer is echt vet, kan ik mijn bioskaartje alvast pre-orderen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 06:44
Blitzdoctor schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:29:
Einde van de trailer gemist omdat de stream elke keer blijft hangen aargh
Staat inmiddels ook op youtube: YouTube: Warcraft - Official Trailer (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 00:10

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Gezien, thx :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 22:46
Zeror schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:28:
Vind je de herkenning leuk? Want ik vind de hele trailer eigenlijk tegenvallen. Trailer is zowat een roman.

[ Voor 5% gewijzigd door grote_oever op 06-11-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Whut.. Die cho/cho'gal hero lijkt me heel weird. Met 2p op 1 character?!

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
holy shit, die heroes had ik dus niet verwacht, zeker een cho'gall niet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Ah, daar is de virtual ticket voor..

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Yay gratis Cho'gal voor Blizzcon en virtual ticket mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Vetjes :D
Cho'gall gratis, dat is mooi voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ja echt nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
sadface :( nja ook wel vet

[ Voor 44% gewijzigd door Stylze op 06-11-2015 20:36 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-05 15:49
Alle wow info achter paywall? Ze luisteren goed naar hun fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Mssn toch nog een virtual ticket kopen dan maar..

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hearthstone is nu :)
Icecrown Citadel incoming? ^^
League of Explorers wtf? :P

[ Voor 69% gewijzigd door Nostordici op 06-11-2015 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
zzzZZzz

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
klappen om een kaartje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Wooooow, de golden monkey, lol. Gaan leuke Trolden filmpjes mee komen..

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Eindelijk gaat het eens over een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Intussen staat Overwatch in de Battle.net store, 60 euro, release staat op 21/6/2016.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 06:44
Mag het negatieve gezeik achterwege blijven? Het kan nou eenmaal gebeuren dat je 1 van de Blizzard games niet leuk vind, maar iemand anders misschien wel.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-11-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Nostordici schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:35:
Yay gratis Cho'gal voor Blizzcon en virtual ticket mensen :P
Cho'gall is gratis voor iedereen, maar je kan em alleen krijgen via iemand die hem al heeft... en ik wil em!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Kaap schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:49:
Mag het negatieve gezeik achterwege blijven? Het kan nou eenmaal gebeuren dat je 1 van de Blizzard games niet leuk vind, maar een ander wel.
don't feed the trolls ;)

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
floppie86 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:48:
Intussen staat Overwatch in de Battle.net store, 60 euro, release staat op 21/6/2016.
Drie versies: 40 euro voor basic edition, 60 euro voor origins editions (say digital deluxe) en geen prijs voor een collector's edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Die nieuwe Overwatch heroes, wow.

Genji day 1 :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
DarthDavy schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:53:
[...]

Drie versies: 40 euro voor basic edition, 60 euro voor origins editions (say digital deluxe) en geen prijs voor een collector's edition.
Ik zag even alleen de 60e versie, maar die had idd al wat bonussen.

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 18:07
Meteen besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
en? beta access gekregen? :P

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Orginele reves skin is cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-04 18:07
Nee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

je krijgt wel een coole skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Die fysieke CE :3

nnnngggggg
Ik moet deze game hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
niks over beta :(

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Kaap schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:49:
Mag het negatieve gezeik achterwege blijven? Het kan nou eenmaal gebeuren dat je 1 van de Blizzard games niet leuk vind, maar iemand anders misschien wel.
mini game bedoel je, hearthstone hoort in wow te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Hij zei iets met "we allready discussed that". Heb ik iets gemist over de beta eerder vanavond?

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
beta zal waarschijnlijk massaal uitgestuurd worden als de game dichter bij release is (dit om de sales te boosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
wss later dat je het krijgt bij pre order ofzo

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

De cinematics zijn echt epic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik weet niet hoe ze het keer op keer voor elkaar krijgen met die cinematics zeg. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 19:08
Akaendra schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:13:
Ik weet niet hoe ze het keer op keer voor elkaar krijgen met die cinematics zeg. Wow.
Beetje jammer dan bij WoW als je daarna ingame komt :P
Tenzij de engine ook weer een oppoetsbeurt krijgt. Maar dat betwijfel ik.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-05 11:07
Iemand hier die nog geen livestream heeft kunnen kijken?
Krijg hem totaal niet geladen.
Niet in chrome en niet in IE

Iemand anders zelfde problemen?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Intussen is de Bnet store kapoet :)

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Niet alleen de b.net store, de hele website is dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 19:08
Kadardar schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:16:
Iemand hier die nog geen livestream heeft kunnen kijken?
Krijg hem totaal niet geladen.
Niet in chrome en niet in IE

Iemand anders zelfde problemen?
In twitch was het geen probleem.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
Hearthstone stream werkt ook gewoon prima (ik heb geen enkel probleem met de virtual ticket streams)

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconius
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-04 08:39
Gelukkig doet de virtual ticket stream het nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax

Furinax

Mijn HOTS livestream is zojuist overleden. de SC2 livestream werkt nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
World of Warcraft gaat dus helemaal doodbloeden, nog erger dan Siege of Orgrimmar destijds ;(

Over Diablo is er ook aardig wat radiostilte. Wat betreft StarCraft 2, ik zie helemaal uit naar INnoVation vs Life, INnoVation speelt echt meesterlijk gewoon *O*

Is Overwatch nou wel of niet F2P, want ik zie alleen de Origins Edition pre-order. Wat is de base edition dan :?

En natuurlijk moet eu.battle.net er door de drukte weer uit liggen...
Pagina: 1 2 Laatste