Heb je die van Channing Tatum ook gezien. De aflevering waarin hij het opneemt tegen zijn vrouw. Hele toffe episode.wontcachme schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:54:
Dacht je alles gezien te hebben in de tv wereld, komt dit langs:
[video]
![]()
![]()
Heb ze tot nu toe allemaal gezien. Zitten een aantal zeer leuke tussen, maar ook een aantal uber saaie. Het is lang niet zo leuk als je zelf de liedjes niet kent.Veefje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:20:
[...]
Heb je die van Channing Tatum ook gezien. De aflevering waarin hij het opneemt tegen zijn vrouw. Hele toffe episode.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Super realistisch toch? Wetenschappelijk geen speld tussen te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:38:
Wat is Scorpion ook toch zo'n lekkere foute serie
De echte verhaallijn: Continued failed romance between Walter and Claire
Claire kan reallife enorm goed zingen, ze was laatst te horen en zien bij een Frank 100 year Tribute.
Yippie kayak, other buckets!
dat gaat toch over authisme en hoogbegaafdheid? heb de eerste paar afleveringen gezien en toen afgehaakt. met dat vliegtuig was zo super onrealistisch dat ik dacht .. nahhhh ..Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:38:
There are no secrets, only information you do not yet have
Scorpion? Heb ik alleen de pilot van gezien. Vond het destijds helemaal niks
Vinyl van HBO ben ik sinds kort aan het kijken. Ben nu bij episode 5! 1e was even doorbijten maar is wel een aanrader tot nu toe. Althans... Als het genre je trekt natuurlijk
ik zou het in ieder geval noet beoordelen op enkel de 1e episode.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
De gigantische foute CGI, totaal onrelalistsche plots, ik lach me gekzeroday schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:52:
[...]
dat gaat toch over authisme en hoogbegaafdheid? heb de eerste paar afleveringen gezien en toen afgehaakt. met dat vliegtuig was zo super onrealistisch dat ik dacht .. nahhhh ..

Verwijderd
Ik heb vandaag eens contact opgenomen met tested.com om te vragen of ik nu een maandabonnement over het hoofd zie, maar daar zijn ze in iedergeval voor nu mee gestopt. Dus ik ga denk ik een jaarabonnement afsluiten.Spike_wolf schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:20:
Ik heb al sinds het begin een membership. Nooit spijt van gehad. Ik moet wel zeggen dat het sinds Will weg is een stuk rustiger geworden is in de Premium categorie (en het geheel heeft een neusduik genomen wat content betreft), maar dat komt in de nabije toekomst wel goed nu Adam er veel drukker mee bezig is en ze bezig zijn Simone Giertz als nieuwe host binnen te halen).
Jep, en niet vergeten de lachwekkende claims van de "echte" Walter O'Brien, niet alleen over zijn verleden maar ook hoe realistisch de series zou zijn.Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:41:
[...]
De gigantische foute CGI, totaal onrelalistsche plots, ik lach me gek
Ik vond die onaangekondigde jump in tijd onverwacht, maar wel weer begrijpelijk.Paulus07 schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:31:
Whoa! Die laatste vikings aflevering. Blijft een brute serie
2e keer dat ze dat flikken ;-)
Klopt. Bij films krijg je nog vaak in blablabla jaar later. Doen ze hier nooitzeroday schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:01:
[...]
Ik vond die onaangekondigde jump in tijd onverwacht, maar wel weer begrijpelijk.
2e keer dat ze dat flikken ;-)
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:38:
erg leuk om te kijken imho, ik heb er veel lol van gehad maar idd realistisch is het niet nee.
Ben nu bezig met The Night Manager, jammer genoeg is alleen van de eerste aflevering Nederlandse ondertiteling. Maar de serie zelf is wel ontzettend goed.
een mooie cast, een leuk verhaal en net niet lang genoeg om te doorzien hoe het verhaal afloopt ;-)Poulske schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:14:
Ben nu bezig met The Night Manager, jammer genoeg is alleen van de eerste aflevering Nederlandse ondertiteling. Maar de serie zelf is wel ontzettend goed.
Ik vond het einde dan wel weer leuk ;-)
Vooral de laatste aflevering over chernobyl (wat morgen 30 jaar geleden is).Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:41:
[...]
De gigantische foute CGI, totaal onrelalistsche plots, ik lach me gek
Het is wel echt een over de top serie, maar goed genoeg om te tijd beetje te vullen
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Hoop dat het de juiste plek is om te vragen, maar..
Sinds BNN niet meer The Tonight Show uitzend sinds oktober is het nergens meer in Nederland te zien op de ether. Online zit je vaak met landrestricies.
Mag/kan je het dan echt niet gewoon simpelweg (terug)kijken?
Vind het een leuk programma, balen dat het zo binnen de States wordt gehouden.
Sinds BNN niet meer The Tonight Show uitzend sinds oktober is het nergens meer in Nederland te zien op de ether. Online zit je vaak met landrestricies.
Mja volgens mij kijkt iedereen die hier ook gewoon via downloads. Net als Stephen Colbert, Conan of Kimmel is er anders niet aan te komen. En the Daily Show with Trevor Noah zit ook alleen in een specifiek pakket die ook niet bij alle providers is te krijgen. Last Week Tonight is nog wel via HBO te krijgen, maar dat is dan ook alles momenteel.Novarion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:25:
Hoop dat het de juiste plek is om te vragen, maar..
Ik snap het van de zenders ook niet helemaal. Lijkt me dat dit soort programma's toch vrij goedkoop over te nemen zijn.
zolang je ze niet hoeft te vertalen wel, maar het probleem zit hem vaak in de actualiteit in combinatie met het vertalen van de show.Martinspire schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:52:
[...]
Mja volgens mij kijkt iedereen die hier ook gewoon via downloads. Net als Stephen Colbert, Conan of Kimmel is er anders niet aan te komen. En the Daily Show with Trevor Noah zit ook alleen in een specifiek pakket die ook niet bij alle providers is te krijgen. Last Week Tonight is nog wel via HBO te krijgen, maar dat is dan ook alles momenteel.
Ik snap het van de zenders ook niet helemaal. Lijkt me dat dit soort programma's toch vrij goedkoop over te nemen zijn.
Mja maar vertalen is ook weer niet zo gigantisch duur volgens mij. Ik lees zo her en der dat het je 1000 euro voor een dergelijk programma kan kosten. Niet weinig, maar ook weer niet gigantisch veel. Tijdsgebrek zou dat eerder zijn, maar volgens mij moet het BNN ook niet zo heel veel hebben gekost. Ze hadden het echter over te weinig kijkers, maar ik vraag me af of dat eerder aan hun verwachtingen lag, dan de daadwerkelijke cijfers. Of het feit dat het 1 van de weinige shows was die niet via uitzending gemist te kijken was.zeroday schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:07:
[...]
zolang je ze niet hoeft te vertalen wel, maar het probleem zit hem vaak in de actualiteit in combinatie met het vertalen van de show.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 26-04-2016 13:42 ]
Is zo'n show nog leuk met vertaling ?? Volgens mij mis je de helft van de grappen ...
Ik denk sowieso dat wij (in ieder geval ik) wel zo'n 25% van de persoonlijke grappen mis. John Doe die daar o zo bekend is, kan ik nooit van gehoord hebben. Desalniettemin vind ik die shows fantastisch en een groot gemis om daar niet met een bak koffie naar te kunnen kijken, het is lekkere humor. Alleen Lubach doet dit op zijn eigenwijze enigszins goed, maar ja wat is het 10.000'en publiek in NL t.o.v. de miljoenen Amerikaanse kijkers.Goner schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:47:
[...]
Is zo'n show nog leuk met vertaling ?? Volgens mij mis je de helft van de grappen ...
Hopen dat ik dan een mooie bron kan vinden voor de Tonight Show. Je ziet ze wel eens in bagger kwaliteit voorbij komen met meer reclame er omheen dan show.
In the United Kingdom, the show airs an edited-down 30-minute version on CNBC Europe at 11 pm GMT, airing on a one-show delay from NBC. A selection of the best episodes are shown on Saturdays and Sundays from 9 pm CET in a 45-minute format.Novarion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:41:
[...]
Hopen dat ik dan een mooie bron kan vinden voor de Tonight Show.
Ziggo heeft toch CNBC ?
Verwijderd
the daily show wordt uitgezonden door comedy central extra elke dag, met horizon go app kan je ze ook terugkijken gratis.
the tonight show kan je via de ziggo app ook terugkijken of kijken en inderdaad op cnbc europe, heb je denk ik net als voor comedy central extra wel het uitgebreide zenderpakket nodig.
the tonight show kan je via de ziggo app ook terugkijken of kijken en inderdaad op cnbc europe, heb je denk ik net als voor comedy central extra wel het uitgebreide zenderpakket nodig.
Hmm lastig!Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:08:
the daily show wordt uitgezonden door comedy central extra elke dag, met horizon go app kan je ze ook terugkijken gratis.
Laat ik nou net binnenkort over gaan op KPN glas. Door compleet kan ik wel Comedy Central extra krijgen, door het Pluspakket. Maar liet ik nou net het alternatieve HBOpakket op 't oog hebben. Haha
uhm .. Blindspot begint zijn charme te verliezen. 19 afleveringen en we zijn praktisch nog geen ruk opgeschoten met de 'rode' draad ..
Ook Quantico is 'so so' .. op het randje, ik loop wat afleveringen achter, maar het kan nauwelijks mijn aandacht vast houden. Je wordt gek van die flashforwards en moet continue schakelen .. Lastig ..
Maar goed, wie ben ik ;-)
Ook Quantico is 'so so' .. op het randje, ik loop wat afleveringen achter, maar het kan nauwelijks mijn aandacht vast houden. Je wordt gek van die flashforwards en moet continue schakelen .. Lastig ..
Verwijderd
Ken je niet iemand met ziggo die de horizon app niet gebruikt? Dan kan je zo kijken. Moet je wel iemand hebben met het uitgebreide tv pakket en je kan niet op twee ip adressen tegelijk kijken (wel om de beurt).Novarion schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:27:
[...]
Hmm lastig!
Laat ik nou net binnenkort over gaan op KPN glas. Door compleet kan ik wel Comedy Central extra krijgen, door het Pluspakket. Maar liet ik nou net het alternatieve HBOpakket op 't oog hebben. Haha
1 van de 2 shows staat elke dag op usenet en kan je met sickrage ofzo meepakken. Ik ben alleen even vergeten welke van de twee het was. Wellicht een optie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2016 23:01 ]
Mee eens idd.zeroday schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:41:
uhm .. Blindspot begint zijn charme te verliezen. 19 afleveringen en we zijn praktisch nog geen ruk opgeschoten met de 'rode' draad ..
Had niet anders verwacht eigenlijk. Ik heb het vier afleveringen volgehouden ofz. Toen hadden ze voor drie lullige Case of the Week problemen haar halve lichaam al nodig gehad en leek het me al niet dat het nog ergens naartoe zou gaan.zeroday schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:41:
Vind het nog best knap dat je zover gekomen bent eigenlijk
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Quantico staat bij mij ook op de schrap nominatie. Was leuk als 13 ep serie, maar dit boeit te weinig.
Okkupert was erg leuk. Wel een erg hoog ' what if' scenario, maar wel goed uitgewerkt. Minpuntje was wel die Noorse Jack Bauer en het open einde. Er komt wel een s2, maar had het liever afgerond gezien.
Fox NL heeft een prima zet gedaan met het vooral Scandinavische Lumiere-aanbod.
Okkupert was erg leuk. Wel een erg hoog ' what if' scenario, maar wel goed uitgewerkt. Minpuntje was wel die Noorse Jack Bauer en het open einde. Er komt wel een s2, maar had het liever afgerond gezien.
Fox NL heeft een prima zet gedaan met het vooral Scandinavische Lumiere-aanbod.
Ik kijk ook nog steeds ... maar als iemand nog een leuke actie-serie weet ? Dat ik nog kijk komt mede door het gemis van Strike Back.Donstil schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:04:
[...]
Vind het nog best knap dat je zover gekomen bent eigenlijk
The Unit wel eens gezien? Anders Banshee bijvoorbeeld.Goner schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:44:
[...]
Ik kijk ook nog steeds ... maar als iemand nog een leuke actie-serie weet ? Dat ik nog kijk komt mede door het gemis van Strike Back.
Ik zou je vraag hier opnieuw posten:
"Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik ben kort geleden begonnen met Banshee. Guess what; ik ben helemaal bij :-) wat een verdomt lekkere serie is dat.
Verwijderd
ik wou dat ik dat nog maar net ontdekt had, man man man wat is dat genieten. Maar helaas, bijna ten einde.CRXDelSol schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:53:
Ik ben kort geleden begonnen met Banshee. Guess what; ik ben helemaal bij :-) wat een verdomt lekkere serie is dat.
Hier ook, Quantico wordt gedownload, maar ik kijk het eigenlijk niet meer. Het duurde allemaal wat te lang.
Blindspot als ik tijd over heb dan kijk ik het, maar niet gelijk als het binnen is.
Blindspot als ik tijd over heb dan kijk ik het, maar niet gelijk als het binnen is.
Ja klopt, ik was elke keer weer blij dat ik alle voorgaande seizoenen klaar had liggen. Moet nu wel weer telkens wachten. Hoop dat er gauw iets vergelijkbaar komt. Hou wel van dat 'dorpje' setting waar de shit uit de klauw loopt.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:57:
[...]
ik wou dat ik dat nog maar net ontdekt had, man man man wat is dat genieten. Maar helaas, bijna ten einde.
En ja .. Wijlen Rebecca .....
... the F, een
spoiler:
in NCIS After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Quantico is waarschijnlijk exit voor mij na dit seizoen. De hoeveelheid samenzweringen en theorieën worden nu wel erg veel en erg herhalend. Iedereen constant tegen haar maar stiekem toch weer niet en pfff... In seizoen deden ze exact hetzelfde.Coenen schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:58:
Hier ook, Quantico wordt gedownload, maar ik kijk het eigenlijk niet meer. Het duurde allemaal wat te lang.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Yep, je krijgt erg het idee dat de makers zelf niet weten waar zij mee bezig zijn. Samenzwering na samenzwering, wie is te vertrouwen en wie niet, wie is er schuldig en wie niet. Het is een eindeloze cyclus van herhaling van zetten. Er wordt meer verhaal vertelt dan dat ze eigenlijk hebben en dat merk je heel erg. Niet alle personages zijn even boeiend en de soapy elementen word ik ook niet blij van. Je merkt erg dat het continu hetzelfde zal zijn, ook in het tweede seizoen. Ik ben het op dit moment aan het kijken, maar is nu echt alleen maar afleidings 'verstand op nul' televisie.The_Worst schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:55:
[...]
Quantico is waarschijnlijk exit voor mij na dit seizoen. De hoeveelheid samenzweringen en theorieën worden nu wel erg veel en erg herhalend. Iedereen constant tegen haar maar stiekem toch weer niet en pfff... In seizoen deden ze exact hetzelfde.
Verwijderd
ik moet nog aan Quantico beginnen, wat zeggen jullie met de huidige kennis? Afwachten (ik heb toch genoeg andere zaken en opslag is niet zo duur) of gelijk wissen en niet aan beginnen?
Het is 'voor erbij televisie'. Met deze instelling is het een 'aardige' wegkijker. Verwacht er echter geen echte kwaliteit van. Het is kwalitatief namelijk niet de beste serie (zie mijn vorige reactie).Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
ik moet nog aan Quantico beginnen, wat zeggen jullie met de huidige kennis? Afwachten (ik heb toch genoeg andere zaken en opslag is niet zo duur) of gelijk wissen en niet aan beginnen?
Mooie vrouwen in strakke tank topjes, helemaal niets mis meeVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Same here !Coenen schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:58:
Ik kom er werkelijk niet meer door heen bij Quantico. Zoveel domheid en intriges in 1 serie. Het is natuurlijk een serie, maar kom op zeg ! Als de FBI zijn mensen echt zo slecht screent dan ????
Blindspot precies hetzelfde. Hoe lang kunnen ze nog plaatjes zoeken op haar lichaam.
Ik vind het persoonlijk echt een goeie serie. ben elke week wel benieuwd hoe het nou verder gaat in volgende episode.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
Seizoen 1 (voor de winterstop) vond ik leuk en keek ik met interesse maar nu is het echt achtergrondtelevisie. Je mist niks als je het niet ziet behalve dan modellen en sixpacks die een zogenaamde FBI-opleiding volgen.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:42:
Blindspot krijgt inderdaad een beetje hetzelfde maar gelukkig veel minder erg dan Quantico. Blindspot kijkt nog lekker weg, behalve de aflevering in de hangar volgens mij, en dus nog wel te doen.Noppesnada schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:09:
[...]
Same here !
Ik kom er werkelijk niet meer door heen bij Quantico. Zoveel domheid en intriges in 1 serie. Het is natuurlijk een serie, maar kom op zeg ! Als de FBI zijn mensen echt zo slecht screent dan ????
Blindspot precies hetzelfde. Hoe lang kunnen ze nog plaatjes zoeken op haar lichaam.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Het is nu nog steeds seizoen 1, toch? Of mis ik ietsThe_Worst schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:25:
[...]
Seizoen 1 vond ik leuk en keek ik met interesse maar nu is het echt achtergrondtelevisie.
Punctuality is the politeness of kings
Mijn fout, bedoelde het gedeelte na de winterstop, oftewel deel 2 van seizoen 1.
[ Voor 33% gewijzigd door The_Worst op 28-04-2016 13:45 ]
Dan heb ik nieuws voor je: het seizoen dat nu wordt uitgezonden is de laatsteCRXDelSol schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:53:
Dan is er helaas niets meer in de range van Strike Back - Banshee etc ..
tis allemaal te braaf weer momenteel ..
dat is een spoiler die je weggeeftCRXDelSol schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:02:
[...]
Ja klopt, ik was elke keer weer blij dat ik alle voorgaande seizoenen klaar had liggen. Moet nu wel weer telkens wachten. Hoop dat er gauw iets vergelijkbaar komt. Hou wel van dat 'dorpje' setting waar de shit uit de klauw loopt.
En ja .. Wijlen Rebecca .....Genoten van het eerste moment.
Tsja en dan die ouders van die blonde muts, ze zijn, dood, oh toch weer niet, oh we zijn eigenlijk boeven en oh nee we komen niet voor je geld, maar goh toch weer wel ..Veefje schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:37:
[...]
Yep, je krijgt erg het idee dat de makers zelf niet weten waar zij mee bezig zijn. Samenzwering na samenzwering, wie is te vertrouwen en wie niet, wie is er schuldig en wie niet. Het is een eindeloze cyclus van herhaling van zetten. Er wordt meer verhaal vertelt dan dat ze eigenlijk hebben en dat merk je heel erg. Niet alle personages zijn even boeiend en de soapy elementen word ik ook niet blij van. Je merkt erg dat het continu hetzelfde zal zijn, ook in het tweede seizoen. Ik ben het op dit moment aan het kijken, maar is nu echt alleen maar afleidings 'verstand op nul' televisie.
zo doorzichtig en zwak .. Als ze het al uitspreken weet je: ja ja .. doei .. en met de volgende scene weet je het al .
Als we het toch hebben over series die op het randje zijn .
The Americans, een geweldige serie en dit seizoen gaat het verhaal tot nu toe ook goed, maar de vermommingen en pruiken heb ik nu wel gezien en waarom ze nu ineens die dame afknallen na maanden in een afgelegen toendra gevangenis te hebben gezeten met een ruk opdracht (en dan geef ik niet teveel weg)
. Volgens mij was dat een wending in het verhaal waar ze zich later geen raad mee wisten. Erg zonde .. dit was voor mij eigenlijk de druppel om te denken: uhmmm we geven het nog even de kans ..
als je dan de serie kijkt en je krijgt geen 'additionele info' dan kun je bovenstaande begrijpen
maar met de additionele info:
dan denk je .. ok .. dat kan ik volgen en is wellicht ook wel te snappen .. en ga je je mening iets anders vormen (althans ik) .. maar goed, zijn er nog genoeg spannende verhaallijnen over? ..
En daarom blijf ik toch nog even kijken ..
The Americans, een geweldige serie en dit seizoen gaat het verhaal tot nu toe ook goed, maar de vermommingen en pruiken heb ik nu wel gezien en waarom ze nu ineens die dame afknallen na maanden in een afgelegen toendra gevangenis te hebben gezeten met een ruk opdracht (en dan geef ik niet teveel weg)
. Volgens mij was dat een wending in het verhaal waar ze zich later geen raad mee wisten. Erg zonde .. dit was voor mij eigenlijk de druppel om te denken: uhmmm we geven het nog even de kans ..
als je dan de serie kijkt en je krijgt geen 'additionele info' dan kun je bovenstaande begrijpen
maar met de additionele info:
dan denk je .. ok .. dat kan ik volgen en is wellicht ook wel te snappen .. en ga je je mening iets anders vormen (althans ik) .. maar goed, zijn er nog genoeg spannende verhaallijnen over? ..
En daarom blijf ik toch nog even kijken ..
[ Voor 2% gewijzigd door zeroday op 29-04-2016 07:58 . Reden: URL even verborgen ;-) ]
Ja zover was ik helaas al .. 'Omdat het verhaal dan wel afrond is rondom het dorpje Banshee'. Laat ze lekker verhuizen naar een ander dorp en begin de hele ellende opnieuwzeroday schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 07:35:
[...]
Dan heb ik nieuws voor je: het seizoen dat nu wordt uitgezonden is de laatste
Dan is er helaas niets meer in de range van Strike Back - Banshee etc ..
tis allemaal te braaf weer momenteel ..
Dan heb je nog Game of Thrones, ook lekker ongecensureerd maar moet wel je genre zijn. Je hebt niet echt een actie/thriller serie die gewoon ongefundeerd te werk gaat. Moet meer van dat soort komen. Verder heb je vooral verkapte politie series.
The 100? Dat is toch ook niet altijd even braaf?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zit je nou eerst te klagen over een spoiler en het daarna zelf te doen?zeroday schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 07:57:
The Americans, een geweldige serie en dit seizoen gaat het verhaal tot nu toe ook goed, maar de vermommingen en pruiken heb ik nu wel gezien en waarom ze nu ineens die dame afknallen na maanden in een afgelegen toendra gevangenis te hebben gezeten met een ruk opdracht
La la la la la la la la la
Hoeveel russische mutsen ken je?zaiziks schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:25:
[...]
[...]
Zit je nou eerst te klagen over een spoiler en het daarna zelf te doen?
;_) en klagen nee hoor: als ik in dit soort forums zit dan weet je dat je info kan krijgen
en ookal staat er een zwart balkje.. dan nog lees ik um ;-)
[ Voor 23% gewijzigd door zeroday op 29-04-2016 10:57 ]
The americans is lang niet verkeerd idd. Ik ben nu bijna door de pilot heen.
Beter dan Allegiant? Ik heb beide liggen en de verhalen lijken wat overeen te komen.
Ik ga nu net aan seizoen 3 beginnen. Goeie serie.Daniel36 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:28:
The americans is lang niet verkeerd idd. Ik ben nu bijna door de pilot heen.
Ohja seizoen 3 van the 100 heb ik ook nog steeds liggen. tenminste dacht dat het 3 was
weer tijd geleden dat ik het gekeken heb 
Black sails S03 moet ik ook nog wegwerken
Black sails S03 moet ik ook nog wegwerken
Het laatste seizoen vind ik ook hierbij een beetje tegenvallen. Zal verder niks spoileren, het is een logische ontwikkeling maar het wordt een beetje langdradig.Poulske schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:50:
[...]
Ik ga nu net aan seizoen 3 beginnen. Goeie serie.
heb dat inderdaad van meerdere mensen gehoord. ben benieuwdThe_Worst schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:16:
[...]
Het laatste seizoen vind ik ook hierbij een beetje tegenvallen. Zal verder niks spoileren, het is een logische ontwikkeling maar het wordt een beetje langdradig.
Bedoel je seizoen 4?The_Worst schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:16:
[...]
Het laatste seizoen vind ik ook hierbij een beetje tegenvallen. Zal verder niks spoileren, het is een logische ontwikkeling maar het wordt een beetje langdradig.
Als dat het seizoen is dat momenteel wordt uitgezonden, dan ja.
Sorry, die heb ik nog niet gezien.Jorgen schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:32:
Beter dan Allegiant? Ik heb beide liggen en de verhalen lijken wat overeen te komen.
Dat zijn dus twee series die niet met elkaar vergeleken mogen worden. Veel en veel beter dan Allegiant.Jorgen schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:32:
Allegiant was heel leuk en werd helaas ondergewaardeerd. 1 seizoen en toen gecanceldJorgen schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:32:
verhaal redelijk afgewikkeld. (maar inderdaad niet te vergelijken met elkaar)
[ Voor 7% gewijzigd door zeroday op 29-04-2016 20:09 ]
Ik heb beide namelijk ook nog niet gezien, maar het verhaal lijkt wel op elkaar. Moet nog uit zoveel series kiezen.
Conan 2016 04 28 Keegan Michael Key Jordan Peele (en Zoey Deutch
)

Zoey Deutch Watched Her Mom Have Sex With Howard The Duck
Je zal maar zoiets tegenkomen

Zoey Deutch Watched Her Mom Have Sex With Howard The Duck

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Net seizoen 3 van Line of Duty gekeken.
Mijn conclusie. Erg goede serie!
kende ik nog niet en lijkt me wel goed thanks, 3 seizoenen zijn binnen 
wilbert11 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 12:30:
Net seizoen 3 van Line of Duty gekeken.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
haleluja. in 2 maanden word Persons of Interest even weggezet en afgeserveerd .. en net nu ik het seizoen toch wel lekker vind ..
Dat is nogal gehaast inderdaad, maar het is beter dan het alternatief in dit geval: de serie heeft al enkele keren in de buurt van annulering gezeten. Ook is 5 seizoenen geen onaardige lengte. Ik spaar het laatste seizoen even op, en ga dan beoordelen of het een waardig einde is. Hopelijk hebben de schrijvers er een echt einde aan gebreid.zeroday schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:51:
haleluja. in 2 maanden word Persons of Interest even weggezet en afgeserveerd .. en net nu ik het seizoen toch wel lekker vind ..
Person of Interest is trouwens een aanrader voor wie houdt van actie, spionage, sci-fi en technologie. De serie draait om een uitvinder die een AI bouwt om de wereld te verbeteren. Hij vormt een team om zich heen om in te grijpen in situaties die de AI aanmerkt als gevaarlijk, maar van daaruit lopen zaken steeds meer uit de hand. De serie begint nogal case-of-the-week-achtig, maar stapt steeds meer over op een continu verhaal en de karakters en thema's worden op een interessante manier uitgewerkt. PoI heeft een übercoole hoofdpersoon in Reese, een geweldige vertolking door Michael Emerson als de enigmatische bedenker van de AI en ook de verdere cast is sterk. Er zijn ook meerdere sterke en complete vrouwelijke rollen wat de diversiteit erg ten goede komt. De serie is nogal onder de radar gebleven: in de VS is het een gematigd succes en in veel andere landen is de serie helemaal niet vertoond. Person of Interest verdient wat mij betreft zeker de 4-episode-test voor wie van dit genre houdt.
Ik kan het verkeerd voor hebben maar is de annulatie van Person of Interest niet al een maand of twee bekend ? Of ik zou een verkeerde serie in gedachten moeten hebben.
Vind het nog altijd niet slecht maar hoe minder Shaw te zien, hoe minder interessant
Volg momenteel ook Chicago Fire, Chicago PD en Chicago Med en daar zou nog een vierde variant bijkomen Chicago Justice
Altijd wel goed gevonden dat de ene serie verweven is met de andere. Wel moeilijker om nu te beginnen kijken aangezien je moet weten wanneer je moet beginnen met de andere spin-off's anders zijn er wel paar afleveringen die moeilijk te volgen zijn
Vind het nog altijd niet slecht maar hoe minder Shaw te zien, hoe minder interessant
Volg momenteel ook Chicago Fire, Chicago PD en Chicago Med en daar zou nog een vierde variant bijkomen Chicago Justice
Altijd wel goed gevonden dat de ene serie verweven is met de andere. Wel moeilijker om nu te beginnen kijken aangezien je moet weten wanneer je moet beginnen met de andere spin-off's anders zijn er wel paar afleveringen die moeilijk te volgen zijn
[ Voor 41% gewijzigd door Kenhas op 12-05-2016 13:12 ]
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
De serie is inderdaad geannuleerd, maar ik bedoelde dat de serie nu in elk geval nog een afsluitend seizoen heeft gekregen. Dat was geen zekerheid; er is maanden gesteggeld door de studio of er nog afleveringen gemaakt zouden gaan worden na seizoen 4. Dus ik vind het positief dat het vijfde seizoen toch gemaakt kon worden. Overigens is het nog afwachten of dit laatste seizoen een echt einde gaat vormen, maar volgens mij waren de schrijvers op de hoogte dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste zou zijn. Dus ik verwacht dat we als fans nu meer afsluiting krijgen dan anders het geval zou zijn geweest.Kenhas schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:07:
Ik kan het verkeerd voor hebben maar is de annulatie van Person of Interest niet al een maand of twee bekend ? Of ik zou een verkeerde serie in gedachten moeten hebben.
En ja, zowel Shaw als Root zijn erg fijn om naar te kijken
Verwijderd
Kent iemand hier de serie Pod Prikriti ? lastig te vinden met engelse subs, maar super vette politie / crimi serie - moet je maar es googlen
De CSI franchise is roemloos ten einde gekomen: CSI: Cyber is officieel gecanceld. Natuurlijk hing dit al maanden in de lucht. Het was niet zo goed.
Het is nog steeds niet bekend of Limitless een 2e seizoen krijgt. Het is nu 75% 'zeker' volgens de Cancel Bear. Ze mogen wel haast maken met die aankondiging. Hopelijk komt Cooper ook weer terug is S2.
Het is nog steeds niet bekend of Limitless een 2e seizoen krijgt. Het is nu 75% 'zeker' volgens de Cancel Bear. Ze mogen wel haast maken met die aankondiging. Hopelijk komt Cooper ook weer terug is S2.
Yippie kayak, other buckets!
afgaande op mijn eigen kijkgedrag: er komt nog een ingekort seizoen 2 en dan is het afgelopen ;-)jmk schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:56:
De CSI franchise is roemloos ten einde gekomen: CSI: Cyber is officieel gecanceld. Natuurlijk hing dit al maanden in de lucht. Het was niet zo goed.
Dag één van de tv serie slachtingen is geweest. Slachtoffers zijn:
Gecancelled:
- Castle
- Nashville
- Agent Carter
- Second Chance
- Bordertown
- Grandfathered
- The Grinder
- Galavant
- The muppets
- The Family
- Containment
Vernieuwd:
- Dr. Ken
- Family Guy
- The Catch
- The RealONeals's
- Supergirl --> verhuist naar CW
- American Crime
Gecancelled:
- Castle
- Nashville
- Agent Carter
- Second Chance
- Bordertown
- Grandfathered
- The Grinder
- Galavant
- The muppets
- The Family
- Containment
Vernieuwd:
- Dr. Ken
- Family Guy
- The Catch
- The RealONeals's
- American Crime
[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 13-05-2016 13:15 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Er is op twitter door de schrijvers bevestigd dat het een afsluitend verhaal kreeg. Ze wisten op het moment van deze laatste afleveringen dat het ook daadwerkelijk zou stoppen.geert1 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:41:
[...]
De serie is inderdaad geannuleerd, maar ik bedoelde dat de serie nu in elk geval nog een afsluitend seizoen heeft gekregen. Dat was geen zekerheid; er is maanden gesteggeld door de studio of er nog afleveringen gemaakt zouden gaan worden na seizoen 4. Dus ik vind het positief dat het vijfde seizoen toch gemaakt kon worden. Overigens is het nog afwachten of dit laatste seizoen een echt einde gaat vormen, maar volgens mij waren de schrijvers op de hoogte dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste zou zijn. Dus ik verwacht dat we als fans nu meer afsluiting krijgen dan anders het geval zou zijn geweest.
En ja, zowel Shaw als Root zijn erg fijn om naar te kijken
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
wow .. ik kijk van deze lijst op dit moment nog maar 1 serie: The Catch ..wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:59:
Gecancelled:
- Castle
- Nashville
- Agent Carter
- Second Chance
- Bordertown
- Grandfathered
- The Grinder
- Galavant
- The muppets
- American Crime
- The Family
- Containment
Vernieuwd:
- Dr. Ken
- Family Guy
- The Catch
- The RealONeals's
second chance vond ik in het begin wel grappig, maar later herhaling van zetten.
The RealOneals moet ik nog aan beginnen .. maar daar moet je volgens mij 'zin aan' hebben om die te zien.
Dus die krijgt ook niet meer het kortere seizoen zonder Beckett maar moeten het in de laatste paar afleveringen (waarvan mogelijk alles al gefilmd is) afmaken? Hmmwontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:59:
Gecancelled:
- Castle
Er komt nog maar één (dubbele??) aflevering komende week. En ze hadden alvast twee mogelijke opties opgenomen. Nu kunnen ze de versie uitzenden die wel het verhaal afsluit.Martinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:00:
[...]
Dus die krijgt ook niet meer het kortere seizoen zonder Beckett maar moeten het in de laatste paar afleveringen (waarvan mogelijk alles al gefilmd is) afmaken? Hmm
Jep. Het seizoen is al helemaal opgenomen, maar ze hebben twee verschillende eindes opgenomen voor de laatste aflevering, dus wellicht krijgen we in ieder geval een degelijke afsluiter.Martinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:00:
[...]
Dus die krijgt ook niet meer het kortere seizoen zonder Beckett maar moeten het in de laatste paar afleveringen (waarvan mogelijk alles al gefilmd is) afmaken? Hmm
[Edit]
Wat hij ^^ zegt dus
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 13-05-2016 09:03 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ah ok. Want ik was eigenlijk wel benieuwd hoe ze een heel seizoen zonder Beckett in gedachten haddenwontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:03:
[...]
Er komt nog maar één (dubbele??) aflevering komende week. En ze hadden alvast twee mogelijke opties opgenomen. Nu kunnen ze de versie uitzenden die wel het verhaal afsluit.
Ik had al een oplossing bedacht een maand geleden: wontcachme in "[Serie] Castle (2009) - deel 2"Martinspire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:09:
[...]
Ah ok. Want ik was eigenlijk wel benieuwd hoe ze een heel seizoen zonder Beckett in gedachten hadden
Makkelijk, goedkoop en wat kijkers erbij van een andere serie
Ben weer enorm aan het genieten van Penny Dreadful. Wat een mooi geschoten serie met mooie dialogen is dat zeg..en dark as fuck
Ben benieuwd hoe die arme Vanessa nu weer door evil shit in de mangel wordt genomen
Eva Green is hot..ondanks dat ze best wel wat meer bammetjes mag eten
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:18:
[...]
Ik had al een oplossing bedacht een maand geleden: wontcachme in "[Serie] Castle (2009) - deel 2"
Makkelijk, goedkoop en wat kijkers erbij van een andere serie![]()
Maar zou Castle last hebben gehad van de Summer Curse?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Bij mij thuis was de missus (om jouw woorden maar te gebruiken) ook enorm in haar nopjes met Penny Dreadful. Ik stelde nog voor om eerst even van allerlei andere series laatste dingen te kijken en dan pas aan de zomerseries te beginnen, maar dat voorstel werd weggewuifd2Dutch schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:41:
Ben weer enorm aan het genieten van Penny Dreadful. Wat een mooi geschoten serie met mooie dialogen is dat zeg..en dark as fuckBen benieuwd hoe die arme Vanessa nu weer door evil shit in de mangel wordt genomen
Eva Green is hot..ondanks dat ze best wel wat meer bammetjes mag eten
![]()
Punctuality is the politeness of kings
Mijn missus vind het helaas 'te naar'dreamscape schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:37:
Bij mij thuis was de missus (om jouw woorden maar te gebruiken) ook enorm in haar nopjes met Penny Dreadful. Ik stelde nog voor om eerst even van allerlei andere series laatste dingen te kijken en dan pas aan de zomerseries te beginnen, maar dat voorstel werd weggewuifd
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
jammer dat Nashville stopt. Vond ik wel een leuke serie verassend genoeg.
priceless: het gezicht zien van je collega die vrolijk verteld dat ie lekker naar Agent Carter zit te kijken en jij dan verteld dat die serie gecancelled is ..
aiii ...
aiii ...
Vinyl, nog 1 afl te gaan. Wel leuk, maar valt me een beetje tegen. Had wel wat beter gekund. Zeker voor HBO standaarden (en Scorcese die er achter zit - voor zover dat geen publiciteitsstunt is).
Game of Thrones uiteraard aan 't kijken.
The Expanse gekeken, beviel me wel - niet perfect, maar wel leuk. Hou wel van 't sfeertje.
The 100 S3 aan 't kijken. Merk dat ik wat interesse begin te verliezen. Ontwikkelt wat weinig en blijft een beetje touwtje trekken zo.
Billions, leuke serie. Werd steeds beter en kijk wel uit naar S2. (Maggie Siff is eigenlijk al genoeg om naar te kijken
)
Black Sails S2 beginnetje mee gemaakt. Deze serie zou waanzinnig goed kunnen zijn, maar is 't helaas niet. Sfeertje is wel gaaf en kijk ik zo nu en door tussendoor als hersenloos vermaak.
Fargo S2 ben ik halverwege afgehaakt, maar wil ik eerdaags toch nog maar even oppakken.
Haven laatste moet ik nog even afkijken, maar zit er een beetje tegenaan te hikken na al die vage seizoen breaks en ik er daardoor een beetje uit ben.
En nog van alles op de plank. Kom tijd tekort
Game of Thrones uiteraard aan 't kijken.
The Expanse gekeken, beviel me wel - niet perfect, maar wel leuk. Hou wel van 't sfeertje.
The 100 S3 aan 't kijken. Merk dat ik wat interesse begin te verliezen. Ontwikkelt wat weinig en blijft een beetje touwtje trekken zo.
Billions, leuke serie. Werd steeds beter en kijk wel uit naar S2. (Maggie Siff is eigenlijk al genoeg om naar te kijken
Black Sails S2 beginnetje mee gemaakt. Deze serie zou waanzinnig goed kunnen zijn, maar is 't helaas niet. Sfeertje is wel gaaf en kijk ik zo nu en door tussendoor als hersenloos vermaak.
Fargo S2 ben ik halverwege afgehaakt, maar wil ik eerdaags toch nog maar even oppakken.
Haven laatste moet ik nog even afkijken, maar zit er een beetje tegenaan te hikken na al die vage seizoen breaks en ik er daardoor een beetje uit ben.
En nog van alles op de plank. Kom tijd tekort
[ Voor 3% gewijzigd door xs4me op 13-05-2016 12:37 ]
Ik vind deze serie echt goed. In vond Seizoen 2 vele malen beter dan Seizoen 1 bij deze serie. Echt even doorzetten. Seizoen 3 is ook wel goed.xs4me schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:36:
Wat jij bij the 100 hebt, heb ik ook een beetje. Wordt een beetje gek van donkere gast met die speciale rugzak.
Zo zie je maar ; smaken verschillen. Ik vind het echt 1 van de beste series en de verhaallijn wordt steeds sterker.xs4me schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:36:
Ben je zo maar aan S2 begonnen of S1 ook gezien ?
American Crime is niet geannuleerd, het heeft een derde seizoen gekregen.wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:59:
Gecancelled:
- Castle
- Nashville
- Agent Carter
- Second Chance
- Bordertown
- Grandfathered
- The Grinder
- Galavant
- The muppets
- American Crime
- The Family
- Containment
Vernieuwd:
- Dr. Ken
- Family Guy
- The Catch
- The RealONeals's
Whoopsie. Het was nog vroegLe Enfant! schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:14:
[...]
American Crime is niet geannuleerd, het heeft een derde seizoen gekregen.
Dit topic is gesloten.