Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2015-2016 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste
Acties:
  • 876.627 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 16:09
wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:15:
[...]

Whoopsie. Het was nog vroeg :P
Geen probleem. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Last Man Standing is zo goed als zeker vernieuwd voor een 6e seizoen. Niks officieels van ABC nog, maar Tim Allen stuurde deze tweet:
ABC wants a year six and we are all excited to make it happen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:25
Jammer dat Agent Carter stopt. Dat vond ik nu een erg leuke serie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xs4me
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2022
Goner schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Zo zie je maar ; smaken verschillen. Ik vind het echt 1 van de beste series en de verhaallijn wordt steeds sterker.
Ben je zo maar aan S2 begonnen of S1 ook gezien ?
S1 uiteraard gezien.
Vond 't niet slecht hoor. Maar de setting/thema is zo goed dat je misschien hoopt op meer (Monkey Island vs Pirates of the Caribbean). Ik vind de verhaallijnen wat suf en soms wat warrig. Ik krijg nog niet zo veel feeling met de meeste personages. Maar dat ik S2 nu weer kijk zegt wel dat ik 't nog leuk genoeg vind :-)

[Voor 4% gewijzigd door xs4me op 13-05-2016 14:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-01 09:52
xs4me schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:36:
[...]

S1 uiteraard gezien.
Vond 't niet slecht hoor. Maar de setting/thema is zo goed dat je misschien hoopt op meer (Monkey Island vs Pirates of the Caribbean). Ik vind de verhaallijnen wat suf en soms wat warrig. Ik krijg nog niet zo veel feeling met de meeste personages. Maar dat ik S2 nu weer kijk zegt wel dat ik 't nog leuk genoeg vind :-)
In seizoen 2 kom je dan wel aan je trekken. Met name Captain Flint wordt dan goed uitgediept en Madam Guthrie ook wel. Seizoen 4 gaat meer naar Silver lees ik net.

www.ecumenicalnews.com/ar...almost-finished/44247.htm

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Last Man Standing is officieel vernieuwd voor een 6e seizoen :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Gecancelled:
Game of Silence
Telenovela
Undateable
Faking It
Crowded
Heartbeat

Vernieuwd:
Sleepy Hollow
Last Man Standing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
xs4me schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:36:
...
Fargo S2 ben ik halverwege afgehaakt, maar wil ik eerdaags toch nog maar even oppakken.
...
En nog van alles op de plank. Kom tijd tekort :D
Leuk zo'n lijstje met van alles en nog dat dat je volgt :)

Fargo S2 is echt de moeite waard om door te kijken. De verhaallijn komt in een stroomversnelling en en einde is echt prachtig. Een mooie serie waarbij ze de tijd nemen het verhaal goed te vertellen en meteen af te ronden. Ik heb zelfs maanden na de laatste aflevering nog steeds dat ik er aan moet denken.

Yippie kayak, other buckets!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02 12:58

Arethusa

Niet die server

wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:35:
Gecancelled:
Game of Silence
Telenovela
Undateable
Faking It
Crowded
Heartbeat

Vernieuwd:
Sleepy Hollow
Last Man Standing
Undateable weg, dat vind ik best jammer.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

Touchdomex

Meisje!

wontcachme schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:59:
Dag één van de tv serie slachtingen is geweest. Slachtoffers zijn:

Gecancelled:
- Castle
- Nashville
- Agent Carter
- Second Chance
- Bordertown
- Grandfathered
- The Grinder
- Galavant
- The muppets
- The Family
- Containment

Vernieuwd:
- Dr. Ken
- Family Guy
- The Catch
- The RealONeals's
- Supergirl --> verhuist naar CW
- American Crime
Jammer van The Muppets. Dat was nog prima vermakelijk. Castle is wel terecht ook al ben ik kijker vanaf het begin.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
The Mysteries of Laura is gecancelled

Acties:
  • 0Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 08:01
jmk schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:50:
[...]

Fargo S2 is echt de moeite waard om door te kijken. De verhaallijn komt in een stroomversnelling en en einde is echt prachtig. Een mooie serie waarbij ze de tijd nemen het verhaal goed te vertellen en meteen af te ronden. Ik heb zelfs maanden na de laatste aflevering nog steeds dat ik er aan moet denken.
Als dat zo is dan niet ik hem ook maar weer eens gaan oppakken, heb S2 na een aflevering of 6 in de hoek gegooid omdat het in mijn ogen een stuk minder was dan S1.

Zal het nog eens een kans geven dan.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 18:38

Deathchant

Don't intend. Do!

Sleepy Hollow...echt waar zeg...nee ga ik niet meer kijken na zo'n enorm slecht seizoen. Alleen seizoen 1 was leuk en mega succesvol en ik kan me herinneren dat toen ook al twijfel was of ze een 2e seizoen krijgen. En nu is de serie écht om zeep, en dan gaan ze een 4e seizoen maken...
En ook Grimm...echt...don't get me started ;)

En wanneer gaat nou eindelijk het doek eens vallen voor de arrogante schrijvers van Supernatural?

Supergirl ben ik wel blij om dat ze een 2e seizoen krijgen :)

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hobbykok
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-03-2019
Nou zeg, uitkijken naar supergirl en dan grimm en supernatural niets vinden? :D 8)7

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday
  • Laatst online: 09:23

zeroday

Dream within a dream

[YouTube: https://youtu.be/x9T-9fZn_oA]

Prison Break reboot trailer ..

Official Trailer | PRISON BREAK

Euh hij had toch al zijn tattoos weg laten laseren? (kuch .. )

[Voor 26% gewijzigd door zeroday op 17-05-2016 10:42. Reden: video URL]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • +1Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 12:54
zeroday schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:41:
[video]

Tja. Qua productiewaarden ziet het er goed uit, maar ik kan niet van me afschudden hoe belachelijk het verhaal al was geworden. Prison Break was ooit bedoeld als een enkel seizoen, maar door het grote succes zag Fox een melkkoe en dus hebben de schrijvers alles opgerekt. Onder andere met een poging tot een overstijgende mythologie door de introductie van The Company, dat diende als aanjager van een absurde hoeveelheid gevangenisuitbraken en onwaarschijnlijke acties. Het feit dat meerdere emotionele sterfgevallen later ongedaan gemaakt werden, getuigt naar mijn mening van tranentrekkerij en een gebrek aan respect voor de kijker.

Als de serie het bij het eerste seizoen gehouden had, zou Prison Break de geschiedenis in gegaan zijn als een bijzonder goede event serie. Inmiddels is het naar mijn mening niet meer serieus te nemen, en ik vind het geen geweldige basis voor een nieuw seizoen. Mocht dit nieuwe seizoen toch erg goed worden, dan ga ik proberen om al het voorgaande er niet bij te betrekken en het gewoon te bekijken als een reboot.

Dit alles is duidelijk een wanhoopsactie van Fox om relevant te blijven tussen andere, vaak betere aanbieders. The X-Files was ook al erg rommelig geworden in seizoen 6-9 en werd toch terug gebracht. Daarbij werden voorgaande seizoenen ook nog eens te kijk gezet doordat de hele mythologie over de kop werd gegooid, zonder geweldig resultaat in het nieuwe seizoen. Er komt overigens nog een X-Files-seizoen aan. Samen met de terugkeer van Prison Break én 24 is het duidelijk dat Fox terugvalt op oude successen. NBC deed hetzelfde met Heroes Reborn en tot nu toe is er uit al die "oude series met nieuwe seizoenen" nog niet veel goeds gekomen.

Ik bekijk Fox' reboot-projecten met argusogen, maar wie weet komt er toch nog iets vermakelijks uit.

[Voor 5% gewijzigd door geert1 op 18-05-2016 00:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

geert1 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:43:
[...]

Ik bekijk Fox' reboot-projecten met argusogen, maar wie weet komt er toch nog iets vermakelijks uit.
Helemaal met je eens ..

ik weet nu al hoe hij ontsnapt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hobbykok
die prison break trailer is wel fantastisch zeg, hij zit dus in de gevangenis, zijn broer gaat hem zoeken, hij gaat vervolgens ontsnappen, gaat flink vechten en uiteindelijk komt hij weer bij zijn broer in de armen terecht.

Is dat niet een beetje de clue van het verhaal? Nu weet iedereen toch na het zien van de trailer dat hij ontsnapt en zijn broer tegenkomt en iedereen happy after all?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 03-02 16:32
Hobbykok schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:46:
die prison break trailer is wel fantastisch zeg, hij zit dus in de gevangenis, zijn broer gaat hem zoeken, hij gaat vervolgens ontsnappen, gaat flink vechten en uiteindelijk komt hij weer bij zijn broer in de armen terecht.

Is dat niet een beetje de clue van het verhaal? Nu weet iedereen toch na het zien van de trailer dat hij ontsnapt en zijn broer tegenkomt en iedereen happy after all?
Die hele uitbraak moet je eigelijk zien als een uitgebreide manier om te vertellen hoe hij uiteindelijk toch leeft. I.p.v. een lullige scene van 3 minuten.
Dat einde 'Brother!' is denk ik het begin van de echte reboot. Er zullen tijdens de trailer wel diverse problemen op hun pad komen.

True, Prison Break is te lang doorgegaan, echter dat dit een reboot is, en niet 'een nieuw seizoen' geef toch wel wat hoop dat ze het vorige gebeuren echt weglaten, en wat meer gaan focussen op een nieuw verhaal.

Ik ga er ook niet teveel op in qua de hype, maar omdat Prison Break toch wel het respect verdient qua seizoen 1 (en deels 2, de vlucht), ga ik dit sowieso een kans geven. Als het niks is, zie je dat na de eerste 2 afleveringen wel.

Bij mij is dat zoals 24, ik vind 24 één van de beste series ooit gemaakt, ik ben diep en diep teleurgesteld dat Kiefer er niet meer in speelt, maar het blijft 24. Je gaat het toch wel kijken volgend jaar februari.

Nu ik het over 24 heb, hier trouwens de officiële trailer, ik ben sceptisch, maar ik zie enkele dingen die toch een 24-feel geven, en daar gaat het me eigelijk wel om, als uiteindelijk het totaal plaatje klopt, zelfs zonder Bauer, dan geef ik het hoop:

[Voor 9% gewijzigd door xoniq op 17-05-2016 20:30]

iPhone 12 128GB |  MacBook Pro M2 | Mazda CX-30 (2022)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:19
Prison Break trailer geeft goede moed. Wel vreemd dat alleen Michael, Lincoln en Sarah in alle 9 afleveringen zitten. De rest van de oude bekenden heeft enkel cameo's van 1 aflevering.
Ik wacht het even af, maar ga het zeker een kans geven. Alleen al omwille van het briljante eerste seizoen destijds, en het uitstekende samenspel van Wentworth en Dominic. Dat hield Legends of Tomorrow ook interessant :)

24: Legacy ga ik denk ik ook wel een kans geven, Kiefer is achter de schermen wel aanwezig als je de credits mag geloven. Al is het natuurlijk altijd de vraag hoe aanwezig een "exec producer" echt is, dat kan ook simpelweg een credit zijn vanwege rechten die in iemands bezit zijn.

Mr. Robot s2 trailer ook gezien, dat lijkt weer een heerlijke mindfuck te worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hobbykok
zo, die trailer van 24, ik had er echt geen hoop in, maar dit is een stuk beter dan verwacht. Laat ik maar bij prison break van hetzelfde uitgaan, seizoen 1 was een van de leukste series die ik gezien heb, dus wie weet. Maar het meest zin heb ik in 24 nu!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
zeroday schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:41:
[video]

Huh maar het idee aan het einde van het laatste seizoen was toch juist dat hij ongeneeslijk ziek bleek te zijn?
Dat heb ik er van onthouden in ieder geval.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Huh maar het idee aan het einde van het laatste seizoen was toch juist dat hij ongeneeslijk ziek bleek te zijn?
Dat heb ik er van onthouden in ieder geval.
Klopt. En daarom heb je nu een heel verhaal alleen al om hem weer een reden te geven waarom hij leeft. Je hebt 'm niet dood zien gaan. Dus er iets iets gebeurt, en wat dat is; moeten we nog achter komen.

• Donstil
  • Niet online
CRXDelSol schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:06:
[...]

Klopt. En daarom heb je nu een heel verhaal alleen al om hem weer een reden te geven waarom hij leeft. Je hebt 'm niet dood zien gaan. Dus er iets iets gebeurt, en wat dat is; moeten we nog achter komen.
Prison Break kennende is het vast goed en onwijs geloofwaardig [/sarcasm]

• xoniq
Donstil schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 00:06:
[...]

Prison Break kennende is het vast goed en onwijs geloofwaardig [/sarcasm]
Mee eens. Maar het kan wel uiterst vermakelijk zijn. I.p.v. "Oh, verkeerde diagnose, oepsie!".

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-02 21:15
Lanithro schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:17:
jammer dat Nashville stopt. Vond ik wel een leuke serie verassend genoeg.
Ja ik ben pas in seizoen 1, maar vind het een leuke serie om tussendoor te kijken!
Goede muziek & goede acteurs

• Lanithro
Ja zeker. En vooral de karakter ontwikkelingen vind ik goed. Ook goed is dat de zo goed als alle acteurs ook zelf zingen en er geen andere zangeres voor is ingehuurd. Mijn vrouw en ik kijken er met plezier naar. Helaas stopt de serie. Ik hoop dat ze er een goed einde aan breien.

[Voor 23% gewijzigd door Lanithro op 18-05-2016 08:24]

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En zo maak je afscheid van een belangrijk persoon (en wellicht een serie)

DiNozzo ;w

:+

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eyes Only ;w

Straks maar eens kijken hoe hij eruit geschreven wordt.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:11

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

:'(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

En wat vinden we van onze Famke Janssen in The Blacklist en de spin-off die men denkt te maken?

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-02 20:38
Krusher schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:55:
En zo maak je afscheid van een belangrijk persoon (en wellicht een serie)
Spoiler tag? :'(

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 ELITE | Ballistix Elite 4x8GB @3600Mhz CL16 | Samsung 950 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | AMD Radeon 6800 XT Midnight Black | LG UltraGear 34GN850 | Pixel 3A

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-02 21:39

Racing_Reporter

Contentmaker

Nog een gimmick: FBI Special Agent Tess Monroe. Was werkzaam bij CTU.

Waar kennen we haar ook alweer van?

spoiler:

Sweet irony. Hier is ze tenminste

spoiler:
Geen spion.

Juist!

[Voor 8% gewijzigd door Racing_Reporter op 18-05-2016 10:58]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Damn NCIS. Damn

:'( :'(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 17:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Dus komende vrijdag te bekijken via Facebook Live.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Limitless is zo goed als gecancelled. CBS wil het niet meer uitzenden en het wordt nu rondgeshopt bij andere zenders.

Jammer. Vond het wel erg leuke serie :)

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:17:
Limitless is zo goed als gecancelled. CBS wil het niet meer uitzenden en het wordt nu rondgeshopt bij andere zenders.

ik las het net
http://www.ew.com/article/2016/05/18/limitless-canceled-cbs

heb ik weer goed gegokt .. na x afleveringen vond ik het wel welletjes..
;_)

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01 19:50
Als ik kijk op tv.com staat er bij Limitless "likely renewal"

NCIS nog twee seizoenen erbij. Ben benieuwd of het nog hetzelfde gaat zijn.
Orphan Black en Penny Dreadful "on the bubble". Moet nog beginnen aan de laatste seizoenen maar kan me niet voorstellen dat die zo slecht zijn

Is die Entertainment Weekly betrouwbaarder dan tv.com ?

[Voor 9% gewijzigd door Kenhas op 18-05-2016 17:00]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

HoL kapt er mee: https://variety.com/2016/...5-no-season-6-1201777102/
Hopelijk blijft Kristen wel op de buis :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Kenhas schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:59:
Als ik kijk op tv.com staat er bij Limitless "likely renewal"

NCIS nog twee seizoenen erbij. Ben benieuwd of het nog hetzelfde gaat zijn.
Orphan Black en Penny Dreadful "on the bubble". Moet nog beginnen aan de laatste seizoenen maar kan me niet voorstellen dat die zo slecht zijn

Iedereen gokte erop dat Limitless vernieuwd zou worden, maar CBS wil de serie dus niet meer.

Ik weet niet of dat lijstje erg up to date is, maar de cancellation werd pas een paar uur geleden bekend
Kristen heeft een nieuwe serie bij NBC

[Voor 18% gewijzigd door wontcachme op 18-05-2016 18:03]

• Donstil
  • Niet online
He fuck dat is best slecht nieuws.
Al moet ik wel zeggen dat de rek er ook wel een beetje uit is, zo heb ik van het laatste seizoen de laatste 2 afleveringen nog niet eens gezien terwijl ik het normaal altijd direct keek.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
wontcachme schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:17:

:'( :'(
Is er ergens een Two Seasons and a Movie petitie? :+

Yippie kayak, other buckets!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

vond het de laatste 2 seizoenen al minder worden. Vond de grappen minder, en die Guggenheim bah .. wat een karakter in de serie. Ik kreeg daar steeds meer en meer hekel aan. Kijk die ex van Marty .. dat was me er een..
en dan die nerd met die fake tattoos .. totaal misplaatst,
en dan de switch van die oude met een hele jonge vriendin die dan ineens weer weg is en ingeruild voor iemand anders.. nah.. schrijvers waren de weg kwijt.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

damien ... gecancelled !

• xoniq
Raven schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:42:
Eyes Only ;w

Straks maar eens kijken hoe hij eruit geschreven wordt.
Ik heb vroeger best plezier gehad aan die serie. Jessica Alba O+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

xoniq schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:43:
[...]

Ik heb vroeger best plezier gehad aan die serie. Jessica Alba O+
:Y

Oscar Wilde

• Caveman
  • Laatst online: 01-02 20:07

Caveman

whahoehaha

Wat een beroerd einde van Castle........ keek altijd met plezier naar Castle en lekkere ontspannen serie, maar daar hadden ze toch wel een iets van kunnen maken, dit was echt van owja de serie is afgelopen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:54
Caveman schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:55:
Wat een beroerd einde van Castle........ keek altijd met plezier naar Castle en lekkere ontspannen serie, maar daar hadden ze toch wel een iets van kunnen maken, dit was echt van owja de serie is afgelopen.
Ze zullen er te laat in het seizoen zijn achter gekomen, dat seizoen 9 niet ging gebeuren.

Van waarschijnlijk alleen Beckett eruit (gerucht), naar toch maar volledig stoppen. De cliffhanger die seizoen 8 eigenlijk had moeten hebben was daarom volledig overbodig. Ze hebben nog de moeite genomen om een happy end te filmen, maar ohja is het inderdaad.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:40
Damien gecanceld
http://www.ign.com/articl...=573ff3e61b7dc12d7d00002c

Dacht dat de eerste seizoen wel was. NU twijfel ik of ik die moet kijken nog. Iemand die seizoen 1 nog had gekeken?

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, dat was de season-finale van The 100, nu tot ergens in 2017 wachten tot het weer verdergaat :O

Oscar Wilde

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Kenhas schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 16:59:

beide is wat natte vingerwerk en op zich allemaal betrouwbaar. Gooi daarbij je eigen gevoel ..

ik merk het vaak met series die ik zelf zie ..

Ik heb het wel eens mis .. bijv. na 5 seizoenen Supernatural dacht ik . .Nah .. maar die gasten blijven maar doorgaan .

• sambalbaj
  • Niet online
Tsja het is ook wel mooi zo.

Ook Episodes is klaar na s5.

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

oh .. en 2 afleveringen The Catch vandaag ..
dat is ook smullen..

..update .. ik zeg .. een beetje te lief allemaal.

Ik zeg.. naar Showtime en wat naakt erbij ..

[Voor 43% gewijzigd door zeroday op 21-05-2016 19:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

en dat was .. Banshee ...
jammer .. seizoen was beduidend minder dan alle andere, maar niettemin .. ik heb er van genoten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hobbykok
Ik moet 7 en 8 nog zien van banshee, maar het trekt me niet echt meer. Inderdaad beduidend minder. Weet niet eens Of ik het wil afkijken. Is het einde nog de moeite waard? Ik erger me dood aan die flashbacks de hele tijd..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04:25

Eric_Cantona

"Au Revoir"

zeroday schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:37:
en dat was .. Banshee ...
jammer .. seizoen was beduidend minder dan alle andere, maar niettemin .. ik heb er van genoten.
Ik ook. Laatste seizoen was inderdaad wat minder. Voor de laatste aflevering wist ik nog niet dat 't einde serie was, maar dat werd tijdens de aflevering wel duidelijk.

Jammer, ik vond 't echt een gave serie. Vooral de harde actie en heftige scenes waren wel mijn ding.

Vooral Job en Burton, mooie karakters :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Eric_Cantona schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:00:
[...]

Ik ook. Laatste seizoen was inderdaad wat minder. Voor de laatste aflevering wist ik nog niet dat 't einde serie was, maar dat werd tijdens de aflevering wel duidelijk.

Jammer, ik vond 't echt een gave serie. Vooral de harde actie en heftige scenes waren wel mijn ding.

Vooral Job en Burton, mooie karakters :Y
who did it ... wel een anti-climax . maar deed wel recht aan het verhaal als je de relatie tussen die twee over een paar seizoenen bekeek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hobbykok schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:55:
Ik moet 7 en 8 nog zien van banshee, maar het trekt me niet echt meer. Inderdaad beduidend minder. Weet niet eens Of ik het wil afkijken. Is het einde nog de moeite waard? Ik erger me dood aan die flashbacks de hele tijd..
Ach het is misschien minder dan de andere seizoenen (al vond ik 2 het minst) ook dit seizoen was beduidend beter dan de rest van de series op de gratis kabel zenders in de US.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Cinemax is een betaal zender hè :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Dat bedoelt hij waarschijnlijk ook. Schrap 'de rest van' of voeg een komma in tussen 'series' en 'op'. :)

[Voor 36% gewijzigd door dreamscape op 23-05-2016 00:13]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryur
m4yall schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:18:
[...]

Ze zullen er te laat in het seizoen zijn achter gekomen, dat seizoen 9 niet ging gebeuren.

Van waarschijnlijk alleen Beckett eruit (gerucht), naar toch maar volledig stoppen. De cliffhanger die seizoen 8 eigenlijk had moeten hebben was daarom volledig overbodig. Ze hebben nog de moeite genomen om een happy end te filmen, maar ohja is het inderdaad.
Was niet alleen een gerucht. Was bevestigd.
Beckett ging samen met de vrouwelijke lijkschouwer (Tamal Jones ofzo) uit de serie. Contract was niet verlengt.

Toen kwam er dus op Twitter een complete kritiekactie (#IStandWithStana). Hierop verdedigde vooral Molly C Quinn (Alexis) zich enorm op.

Uiteindelijk zijn de makers toch zo slim geweest om de fans hun zin te geven en dus Castle te cancelen na seizoen 8. Ik heb zelf nog niet de aflevering gekeken, die staat voor vanavond op de planning.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 07:54
Ryur schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:06:
[...]

Was niet alleen een gerucht. Was bevestigd.
Beckett ging samen met de vrouwelijke lijkschouwer (Tamal Jones ofzo) uit de serie. Contract was niet verlengt.

Toen kwam er dus op Twitter een complete kritiekactie (#IStandWithStana). Hierop verdedigde vooral Molly C Quinn (Alexis) zich enorm op.

Uiteindelijk zijn de makers toch zo slim geweest om de fans hun zin te geven en dus Castle te cancelen na seizoen 8. Ik heb zelf nog niet de aflevering gekeken, die staat voor vanavond op de planning.
Thanks! Liep dus wat achter qua stroom.

Ben het me je eens dat het slim is geweest om er een punt achter te zetten. Captain Reynolds is iig beschikbaar :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryur
m4yall schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:00:
[...]
Ben het me je eens dat het slim is geweest om er een punt achter te zetten. Captain Reynolds is iig beschikbaar :P
Dit is zo'n beetje het enige moment geweest dat weer de volledige cast van Firefly niks te doen heeft, geen van alle heeft momenteel iets in productie.
Zou wel een mooi moment zijn!

(Ik heb Firefly nooit gezien, dus ik ken het verder niet; buiten de verhalen & de Big Bang Theory)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lanithro
Het is een serie die om een lullige reden is geflopt (serie is in een verkeerde volgorde uitgezonden waardoor alles een beetje onduidelijk werd en dus lage ratings), maar wel een eigen film heeft gekregen om het af te sluiten.
Maar ik denk dat iedereen wel een reboot van deze serie ziet zitten. Zeker nu sci-fi ontzettend hot is. Nu alleen nog CBS die mee moet werken.
Love to see Jewel Staite :9 :9~
Ik zie nu dat ze een serie aan het opnemen is.

Jewel Staite: niet beschikbaar
Summer Glau: wel beschikbaar.
Ron Glass: wel beschikbaar.
Alan Tudyk: Heeft het erg druk in de nabije toekomst.
Sean Maher: doet voiceover van films, maar moet wel lukken.
Adam Baldwin: Beschikbaar
Morena Baccarin: Niet beschikbaar. speelt in Gotham
Nathan Fillion: wel beschikbaar.

[Voor 35% gewijzigd door Lanithro op 24-05-2016 09:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

2Dutch schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:41:
Ben weer enorm aan het genieten van Penny Dreadful. Wat een mooi geschoten serie met mooie dialogen is dat zeg..en dark as fuck :P Ben benieuwd hoe die arme Vanessa nu weer door evil shit in de mangel wordt genomen :+ Eva Green is hot..ondanks dat ze best wel wat meer bammetjes mag eten :P
Pffff, die laatste aflevering :> :> :> . Wat een beest van een actrice is Eva Green die zo diep in wanhoop kan wegzakken om er weer uit te verrijzen als een phoenix.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Speelt een vaste rol in The Last Ship

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:35

schumi2004

PSN: whocarez-

Over The Last Ship gesproken, is daar al iets van bekend?
Ik vond de serie wel vermakelijk maar hoor of zie maar weinig over een vervolg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:14:
IMDB al bekeken? :P S3 begint op 12 juni.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:21:
[...]

IMDB al bekeken? :P S3 begint op 12 juni.
Of het zomertopic :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:35

schumi2004

PSN: whocarez-

* schumi2004 hides

Laat ik nu net die sources niet geraadpleegd te hebben, mijn excuses ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

IJzerlijm schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:09:
Pffff, die laatste aflevering :> :> :> . Wat een beest van een actrice is Eva Green die zo diep in wanhoop kan wegzakken om er weer uit te verrijzen als een phoenix.
Weinig acteurs/actrices die 't dr nadoen. Zowat hele ep in een padded cell, en elke seconde is interessant. Maar ook de rest van de cast is gewoon goed: dialogen zijn goed, stemming is goed..dijk van een serie :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
2Dutch schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:38:
[...]

Weinig acteurs/actrices die 't dr nadoen. Zowat hele ep in een padded cell, en elke seconde is interessant.
Ik had ook niet gedacht dat het ze ging lukken om die spanningsboog de hele aflevering vol te houden, maar dat was inderdaad briljant. Graag meer van dit soort tv! :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoniq
schumi2004 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:14:
Toevallig had ik dit deze week nog opgezocht in Sonarr, vroeg het me ook ineens af, wellicht het gevoel van; het wordt onderhand wel weer es tijd voor die serie. Vermaak me er ook prima mee.

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-02 16:25
oops verkeerde topic

[Voor 85% gewijzigd door slommer op 25-05-2016 11:37]

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 23:10
12 juni begint The Last Ship, aldus imdb en Sonarr. Volgens Sonarr zelfs 2 afleveringen.

Ik spaar ze wel op. Vorige zomer de twee seizoenen erdoor gejaagd. Zeker vermakelijk.

Edit: pagina niet ververst op de iPad ;)

[Voor 11% gewijzigd door ChuckyDevil op 25-05-2016 21:23]

PSN ID: ChuckDevil

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

The Americans krijgt nog twee seizoenen, volgend seizoen 13 afleveringen en daarna nog 10, kunnen ze er een mooi eind aan brouwen

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Limitless is officieel gecancelled. Het zal op geen enkele andere zender doorgaan.

Moet zeggen dat ik dit compleet niet verwacht had. Het had absoluut geen slechte kijkcijfers

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 00:29:
Limitless is officieel gecancelled. Het zal op geen enkele andere zender doorgaan.

Moet zeggen dat ik dit compleet niet verwacht had. Het had absoluut geen slechte kijkcijfers
Ik wel. Het had, zeker in het begin, weinig met Limitless (de film) te maken.

Als ze het nou vanaf het begin al hadden aangepakt zoals in de laatste paar afleveringen.....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-02 14:59
Ik heb mij prima vermaakt met Limitless en vind het ook echt zonde dat deze niet ergens anders verder kan gaan. Gewoon zonde :(

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wontcachme schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 00:29:

Idd ik vond het ook echt een leuke serie om te kijken. maargoed, het was wel een soort van afgerond voor 1 seizoen. dus het is niet zo erg zoals bijv de serie: Forever. gewoon een soort open einde waar je het hele seizoen op wacht en dan zie je nooit meer wat er nu gebeurd haha.

Net ook the finale van the flash gezien. holy shit wat had ik dit einde niet verwacht zeg. ben nu wel heeeel benieuwd naar het volgende seizoen. ik ben best flabbergasted :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02 14:49

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Carthrax schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:45:
Ik heb mij prima vermaakt met Limitless en vind het ook echt zonde dat deze niet ergens anders verder kan gaan. Gewoon zonde :(
Ik kan er met mijn pet niet bij. Goede kijkcijfers, originele prettige vibe, overal positieve commentaren en cancellen? Eeuwig zonde.

Dit dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Ik kan er met mijn pet niet bij. Goede kijkcijfers, originele prettige vibe, overal positieve commentaren en cancellen?
Slecht acteer werk. Matig verhaal ik begrijp het wel.
Dit is niet meer dan gemiddelde kwaliteit en daar is al genoeg van.

Weg ermee.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Limitless begon leuk maar ging snel over in veel te snelle en aan elkaar geknoopte scenes per aflevering. Aan een einde werden ze wel weer iets beter maar kon mee niet echt meer toe zetten om te kijken. Heb seizoen wel afgerond maar een 2e zou ik zelf niet aan begonnen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xs4me
Lanithro schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:53:
[...]

In seizoen 2 kom je dan wel aan je trekken. Met name Captain Flint wordt dan goed uitgediept en Madam Guthrie ook wel. Seizoen 4 gaat meer naar Silver lees ik net.

www.ecumenicalnews.com/ar...almost-finished/44247.htm
Ik ben afgehaakt. Ben ergens over de helft van S2, maar de karakters en 't verhaal boeien me gewoon te weinig. Vind 't niet meer dan middelmatig.
Misschien als ik weer 's tijd over heb dat ik 'm nog 's oppak.

• Lanithro
xs4me schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:20:
[...]

Ik ben afgehaakt. Ben ergens over de helft van S2, maar de karakters en 't verhaal boeien me gewoon te weinig. Vind 't niet meer dan middelmatig.
Misschien als ik weer 's tijd over heb dat ik 'm nog 's oppak.
Tsja ieder zijn ding. Ik vond Seizoen 2 rete spannend. Maar ik hoor het vaker dan mensen er meer van hadden verwacht. Als ik dan vraag wat ze dan hadden verwacht krijg ik te horen dat ze meer zee gevechten hadden verwacht en de brute piraterij. Ja dan zit je hier niet goed.

Ik las trouwens dat het productieteam van Nashville op zoek gaat naar een andere zender. En ik hoop dat het ze gaat lukken.

[Voor 9% gewijzigd door Lanithro op 01-06-2016 09:33]

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Lanithro schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:19:
[...]

Tsja ieder zijn ding. Ik vond Seizoen 2 rete spannend. Maar ik hoor het vaker dan mensen er meer van hadden verwacht. Als ik dan vraag wat ze dan hadden verwacht krijg ik te horen dat ze meer zee gevechten hadden verwacht en de brute piraterij. Ja dan zit je hier niet goed.

Ik las trouwens dat het productieteam van Nashville op zoek gaat naar een andere zender. En ik hoop dat het ze gaat lukken.
oh die mensen die meer zeegevechten wilden zien, wilden natuurlijk meer Waku Waku meneer minuten erin?
die
spoiler:
zonk algauw naar de bodem

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Komt seizoen 2 nu in juli? :D

IMDB: Narcos (TV Series 2015– ) - Episodes

Augustus dus. hopelijk....

http://www.crossmap.com/n...on-3-plans-revealed-28270

[Voor 31% gewijzigd door Paulus07 op 01-06-2016 14:31]

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

jippieee .. Outlander krijgt een Seizoen 3 en Seizoen 4 !!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

btw ik heb nog niemand gehoord over Seizoen 2 van Wayward Pines. Na S1 dacht ik dat het gecancelled was, maar ik zie nu in mijn tijdlijn een Seizoen 2 voorbij komen ..

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
zeroday schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:32:
btw ik heb nog niemand gehoord over Seizoen 2 van Wayward Pines. Na S1 dacht ik dat het gecancelled was, maar ik zie nu in mijn tijdlijn een Seizoen 2 voorbij komen ..
[Serie] Wayward Pines

;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Lanithro
zeroday schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 22:29:
jippieee .. Outlander krijgt een Seizoen 3 en Seizoen 4 !!
Ja ik zag het gisteren. Nog twee jaartjes plezier gelukkig!!!

• xs4me
Lanithro schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:19:
[...]

Voor mij is t dat niet. Is niet door gebrek aan actie ofzo. Gaat gewoon meer om de karakters en de soms wat warrige of te lineaire verhaallijnen. Maarja, ieder z'n ding idd :)

• geert1
  • Laatst online: 29-01 12:54
Het eerste seizoen had z'n sterke kanten, vooral qua sfeer, cast en mysterie, maar naarmate het seizoen vorderde bleek al dat het allemaal niet zo sterk was uitgedacht. Vooral als je na ging denken over het hoe en waarom bleef er eigenlijk weinig over van de geloofwaardigheid; voor mij in elk geval. Het einde van S1 deed mij ook vermoeden dat het tweede seizoen niet zo interessant zou zijn, en de recensies van seizoen 2 tot nu toe lijken dat te bevestigen. Er is online ook weinig tot geen enthousiasme voor de serie dit jaar.

Ik laat Wayward Pines dus voor wat 't is. Eigenlijk zonde van de erg toffe Twin Peaks-achtige elementen en de prima opbouw in de eerste afleveringen, maar het geheel kon mij niet bekoren.

Deze week begonnen met Better Call Saul seizoen 2. Het blijft een prachtig geheel van karakters en gebeurtenissen; sterk geacteerd en goed geschreven. Genieten!

[Voor 7% gewijzigd door geert1 op 02-06-2016 16:58]

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 16:09
Het zesde seizoen van Homeland zal pas begin 2017 te zien zijn, maar het is min of meer zeker dat er een zevende en achtste seizoen komt. Bron: http://screencrush.com/homeland-season-6-2017-renewed-7-8/

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

Le Enfant! schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:28:
Het zesde seizoen van Homeland zal pas begin 2017 te zien zijn, maar het is min of meer zeker dat er een zevende en achtste seizoen komt. Bron: http://screencrush.com/homeland-season-6-2017-renewed-7-8/
kijk .. .en sneller dan verwacht het nieuwe seizoen van Shameless .. een m.i. te weinig benoemde show maar ooh zo geweldig.

• Donstil
  • Niet online
Gister was de tweede aflevering. Ik heb hem nog niet gezien maar de eerste was op zijn zachts gezegd matig.

[Voor 3% gewijzigd door Donstil op 02-06-2016 19:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krusher
  • Niet online
Bones was een rare episode. Leek wel een afscheid nemen.

:+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:36
zeroday schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:07:
[...]

kijk .. .en sneller dan verwacht het nieuwe seizoen van Shameless .. een m.i. te weinig benoemde show maar ooh zo geweldig.
Inderdaad, Shameless is een absolute topper !

Net als je denkt dat het niet erger kan wordt je toch weer verrast. Vreselijk grappig.

Nadat ik alle seizoenen had gezien heb ik mijn vrouw en dochter "verslaafd" gemaakt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

iemand UnREAL ook op zijn watch list staan? S1 was geweldig en S2 komt er volgende week aan (al moet je het genre wel aanstaan)
en zelfs voordat S2 uitgezonden is, is S3 nu al aangekondigd. Thank you Lifetime !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeroday

zeroday

Dream within a dream

geert1 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:36:
[...]

Ik laat Wayward Pines dus voor wat 't is. Eigenlijk zonde van de erg toffe Twin Peaks-achtige elementen en de prima opbouw in de eerste afleveringen, maar het geheel kon mij niet bekoren.
Toen ik de eerste 20 minuten zag dacht ik .. dat zijn herhaling van zetten en daar heb ik op dit moment geheel geen zin in. Nu kan ik lastig zeggen S2 had nooit gemaakt moeten worden, dit na 20 minuten, dus ik zal het volgende week nog een keer proberen ;-)

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee