Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
ik lees veel in de commentaren dat het eigenlijk warband 2.0 is.
twee vragen daarover,
in hoeverre is dat waar, wat kan ik op dit moment voor nieuws verwacht?
is dat een probleem?

ik begrijp ook dat er nog heel veel nieuwe inhoud gemaakt wordt tijdens EA, zoals veel nieuwe quests etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:07

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:22:
ik lees veel in de commentaren dat het eigenlijk warband 2.0 is.
twee vragen daarover,
in hoeverre is dat waar, wat kan ik op dit moment voor nieuws verwacht?
is dat een probleem?

ik begrijp ook dat er nog heel veel nieuwe inhoud gemaakt wordt tijdens EA, zoals veel nieuwe quests etc.
Warband 2.0 is wat mij betreft enkel positief. Meer van "hetzelfde", maar dan met iets uitgediepte mechanics.

Ze hebben een stuk of 5 systemen lopen die tijdens je game geüpdate worden, enkel de base sandbox blijft versie 1.0.0. Ben. Benieuwd wat daar staat als ik nu opnieuw opstart, of dat die ook al gepatched is.

Deze week zijn er voor de rest al 2 kleine patches uitgekomen. Het is te hopen dat dit op de lange termijn geen conflict gaat geven...

Met zon sandbox word het natuurlijk spannender wanneer je game langer loopt, en of je dan bugs tegenkomt.

Content is voor EA afdoende, maar hoop wel wat variatie te gaan zien in missies later.

Persoonlijk vind ik de map design wel redelijk tegenvallen op de open battles, en town battles.

Town battles zijn behoorlijk 'cramped' en dat speelt niet lekker op een paard. Goede kans dat het by design is, maar het voelt gewoon niet geweldig.
Field battles,... Tja nog niet veel variatie in maps, had daar veel meer van verwacht.

Hoop ook wel dat je ik de toekomst met de nodige tacticus skills. Je spawn locatie kan kiezen voor je begint.

Met looters nog niet erg, maar cav charges... Dan wil je niet op de verkeerde plek staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Wat een verslavend spel is het toch weer :D
Ik kan niet wachten tot er weer mods uitgebracht worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:19
Ik heb vandaag m'n eerste kasteel veroverd, 75 man tegen 35 8)7

Battania en Northern Empire waren in oorlog, en Battania had dit kasteel net veroverd. Ik ben nog onafhankelijk, zag een mooi kansje, even oorlog beginnen, kasteeltje veroveren en daarna weer vrede kopen voor 50k. Tegen legers van 500+ kan ik echt niks beginnen met mijn kleine clubje, ik ben nog steeds bezig om clan tier 3 te worden :)

Ik heb wel flink wat cash dankzij de workshops, maar het absurde bedrag van 8k inkomen per dag van 1 wood workshop lijken ze ook aangepakt te hebben. Of het is de oorlog die niet goed is voor de economie...

Ik vond de daadwerkelijke battle om het kasteel te veroveren zwaar onoverzichtelijk. Troop deployment heb ik nog niet goed uitgevogeld (of tactics skill is te laag?), siege engines heb ik niet gebouwd. Gewoon iedereen links de muur op laten klimmen waar niemand stond... Wat zijn die kastelen ook groot zeg, niet normaal. Met 500 man in de verdediging snap ik dat, maar van de 35 verdedigers heb ik er slechts 3 gezien. Gelukkig weten mijn soldaten exact waar ze heen rennen.

Overigens heeft Battania binnen no time zowel de Western als de Northern Empire van de kaart geveegd, echt niet normaal. Toen ik stopte met spelen zag ik ook meteen een patch klaar staan om het steamrollen tegen te gaan. Ach, het is een mooie uitdaging om dat allemaal terug te gaan veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-06 15:42
ja, alleen ben je wel je save kwijt met de nieuwe modules. Zal denk nog wel een paar keer gebeuren met EA, dus nu maar iets minder richten op het oprichten van een grote goede clan, en iets meer de bandit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
artemivanov schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 13:20:
ja, alleen ben je wel je save kwijt met de nieuwe modules. Zal denk nog wel een paar keer gebeuren met EA, dus nu maar iets minder richten op het oprichten van een grote goede clan, en iets meer de bandit spelen.
Echt kwijt ja? Heb wel de melding voorbij zien komen dat er een mismatch is in patchversie, maar dan kan je 'm toch gewoon laden. Nog geen problemen daarmee ondervonden.

1x wel een missie gehad waarbij de timer negatief was.. dus zodra je de town verliet was hij al verlopen...

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 04-04-2020 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 21:37

odan

The dark side is within all!

Case_C schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 15:15:
[...]

Echt kwijt ja? Heb wel de melding voorbij zien komen dat er een mismatch is in patchversie, maar dan kan je 'm toch gewoon laden. Nog geen problemen daarmee ondervonden.

1x wel een missie gehad waarbij de timer negatief was.. dus zodra je de town verliet was hij al verlopen...
je zult waarschijnlijk wel verder kunnen spelen ja. maar er zullen ook quests zijn die niet meer kunnen starten / verder gaan etc.

maar goed dat is early access. testers die niet betaald worden :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Het ergste wat ik heb gezien bij het laden van een oude save is dat de armor stats compleet anders zijn geworden, verder lijkt de rest nog te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Vervelend dat je niet met alle lords in een leger kunt praten. achtervolgen en wachten tot het leger uit elkaar gaat kan niet de bedoeling zijn lijkt mij.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-06 20:58
Ik heb nu 20 uur in de game zitten, en ik vermaak mij nog steeds uitstekend. Met name de Siege Battles zijn echt leuk om te spelen (stenen naar beneden gooien). Het vervelende vind ik dat de Khuzaits de hele wereld overnemen, hun horse archers zijn trouwens echt een 'pain in the ass'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Wat ik jammer vind bij online multiplayer is dat men altijd zo chaotisch is. Geen shield walls, geen mensen met zware armors om bijvoorbeeld de dragers van een battle ram te beschermen. Hier mag wel wat meer op gestimuleerd worden door extra XP of tekens in beeld met welke acties je meer effectiviteit kunt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
Case_C schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 15:15:
[...]

Nee, niet echt kwijt natuurlijk, maar denk dat het op een gegeven moment niet meer houdbaar is om op een oude engine te spelen.

Er zijn inmiddels wel wat mods om characters te exporteren, (of eventueel zelfs verder te tweaken)
https://www.nexusmods.com/mountandblade2bannerlord/mods/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-05 17:38

Ves

A gadget addicted Bounty

Iemand toevallig al gebruik gemaakt van VoiceAttack met Bannerlord?

https://www.pcgamer.com/m...ntly-with-voice-commands/

https://www.nexusmods.com...rd/mods/3?tab=description

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:13
Wow wat legendarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Dit spel smeekt gewoon om een Game of Thrones / Song of Ice and Fire mod :9

Gisteren een siege gewonnen samen met mijn liege. Kreeg de stad (uiteraard) niet, maar daarna crashte mijn spel. Laatste save geload, meteen nog een keer de stad ingewonnen, en daarna kreeg ik hem zowaar wel *D Vanavond maar uitvogelen wat ik daarmee kan doen (als ik hem houd, that is).

Surfin' paradise!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• odan

odan

Snappie88 schreef op maandag 6 april 2020 @ 16:53:
Dit spel smeekt gewoon om een Game of Thrones / Song of Ice and Fire mod :9

Gisteren een siege gewonnen samen met mijn liege. Kreeg de stad (uiteraard) niet, maar daarna crashte mijn spel. Laatste save geload, meteen nog een keer de stad ingewonnen, en daarna kreeg ik hem zowaar wel *D Vanavond maar uitvogelen wat ik daarmee kan doen (als ik hem houd, that is).
Warband heeft/had vele van dat soort mods. dus die komen er vanzelf ook wel voor deze versie.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Gisteren tijdens de siege van een kasteel (550 tegen 200) ging de FPS naar 10 :( Dat was niet speelbaar meer. Toen ik de opdracht "everyone charge" gaf crashte het spel naar de desktop. Natuurlijk had ik de twee uur daar aan voorafgaand niet meer gesaved... auto save liep een half uurtje achter.

[ Voor 7% gewijzigd door pirke op 07-04-2020 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
pirke schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 09:34:
Gisteren tijdens de siege van een kasteel (550 tegen 200) ging de FPS naar 10 :( Dat was niet speelbaar meer. Toen ik de opdracht "everyone charge" gaf crashte het spel naar de desktop. Natuurlijk had ik de twee uur daar aan voorafgaand niet meer gesaved... auto save liep een half uurtje achter.
Dit heb ik ook een paar keer gehad, heb wel het idee dat het sinds de laatste patches beter loopt. Het gekke is, dat mijn CPU&GPU verbruik helemaal niet hoog waren als dit gebeurde. Dus ik vermoed dat dit een optimalisatie probleem is (wat hopelijk met een paar patches verholpen is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Gister avond zitten spelen met VoiceAttack in trial mode met de Screamerlord mod. 'Talk about immersion'.
Vandaag de volledige versie gehaald.

First time user van de MB series en moet zeggen dat ik echt leuk vind. Een leuke combinatie van 2 genre's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Erg leuke game. Wel wat groundbreaking bugs en performance issues, maar heel verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
KeesFluitman schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 14:54:
Erg leuke game. Wel wat groundbreaking bugs en performance issues, maar heel verslavend.
@Ves dat kost 8e toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik ben blij dat ze de xp gain in tournaments en arenas erin gepatched hebben, dat maakt deze een stuk nuttiger.

Ik merk wel dat ik iedere update de neiging heb opnieuwb te beginnen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Patch nr. 7 alweer, ze zijn lekker bezig daarmee.

Hoop m'n huidige save wel een eind te kunnen spelen, maar ben me wel bewust dat het meer is om de spelwereld een beetje te leren kennen. Leuke locaties verkennen om een basis te starten etc, en eens wat sieges te proberen.

Vanavond met de couch-lance aan de slag :) , eens zien hoe die 'x' knop werkt XD .

Hmm slechte patch :/ , ze hebben de carry capacity van pack-camels/mules eruit gehaald. Vorige patch had ik nog 5k capacity met 23 pack camels etc. Nu maar 1500 meer... kan nu ook maar voor 2 weken aan voedsel inslaan.

Lol loop een ander dorp binnen en het klopt weer :/ , nou ja helemaal prima :+

En 3 worksshops kwijt :p , dacht al waarom maak ik zoveel verlies... Blijkbaar heb ik ruzie met Vlandia.. waar al m'n shops waren. Geen idee wat ik heb gedaan, enkel looters aangevallen laatste tijd :s

[ Voor 43% gewijzigd door Case_C op 07-04-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Ja, maar je rekent af in dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:12
OMG wat is dat geniaal! Al een lange tijd fan van Mount and Blade en zojuist de early access aangeschaft. Het is even wennen, maar voor een early access kan ik niet klagen.
En net dus ook VoiceAttack geinstalleerd, en dat is echt tof! Je zit gewoon niet meer te k*tten met je controls e.d. en je geeft gewoon direct commando's hoe tof is dat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
Me aangemeld als mercenary bij the southern empire, en een bij een army gegaan die Rhagaea aan het oprichten was. Dat vind ik toch ook wel echt een gave feature, en bij sommige battles worden ook de verschillende groepen soldaten verdeeld over de leaders.

Inmiddels zijn we 4 kastelen en 1 stad verder, Aserai staat op instorten.
Tip, zorg wel dat je genoeg eten op voorraad heb als je met een army op reis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Heeft er hier al iemand een eigen Kingdom gestart? Of The Empire verenigd?

Ik heb het idee dat de graphics iets verbeterd zijn met de laatste patches, of ligt dit aan mij? Ik heb laatst wel mijn brightness aangespast(dat zou ook de reden kunnen zijn), ik zag namelijk helemaal niks in night battles :p

[ Voor 60% gewijzigd door PEBKAC op 08-04-2020 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:01
Ik ben juist de Aserai ik aan het sponseren en southern ligt nu op instorten. Heb via influence twee weten erdoor gedrukt. Heb een stad en een kasteel weten te krijgen via influence na de overwinning.

Ben de dochter van mijn "koning" getrouwd, dacht at dat wel zou helpen met mijn relatie in het koninkrijk. Maar merk er weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Heb net de Neretzes' Folly quest afgerond. Begreep dat deze en de 'Dragon Banner' quest tijdgebonden zijn . En er waarschijnlijk een bug is waardoor het na 2 jaar als 'failed/uncompleted' wordt afgetikt.

Kan eerlijk geen keuze maken welke faction in moet gaan steunen. Battania en Khuzait zijn nu de grootste in mijn save. De Empire factions verliest aan alle kanten terrein.

EDIT: Inmiddels patch e1.07 uit (Bron)

Afbeeldingslocatie: https://taleworldswebsiteassets.blob.core.windows.net/upload/news/patchnotes-e1.0.7.png
Versions
Native: e1.0.0
SandboxCore: e1.0.7
Sandbox: e1.0.7
Storymode: e1.0.7
CustomBattle: e1.0.7

Multiplayer Crashes
  • Fixed a crash that occurred while entering a multiplayer game.
  • Fixed a rare crash that happened when parsing a player's nickname for the death card.
Singleplayer Crashes
  • Fixed a crash relating to the player’s party failing to disband after the player was caught trying to sneak into a settlement.
  • Fixed a crash that occurred when the player laid siege to a settlement and the owner defected to an allied/neutral kingdom.
  • Fixed a crash that sometimes occurred when the player pressed the “Exit to Main Menu” button.
  • Fixed a crash that sometimes happened upon the completion of the “Weaken/Unify Empire” quest.
  • Fixed a crash that occurred when leaving a scene after activating the “Overpriced Raw Materials” quest.
  • Fixed a rare crash that occurred when leaving a scene after choosing to solve a quest with the lord solution.
Character Development System
  • Rebalanced two trade perks that increased the selling price of items by 5%. They now reduce trade penalties by 5% instead.
  • Balanced combat experience gain for tournaments and practice fights.
Battles and Sieges
  • Plunderable gold from each lord after a battle is capped to 10K.
Kingdoms and Diplomacy
  • Clans that own a settlement will no longer be able to join a kingdom as a mercenary.
  • Reduced the drop rate of horses as loot by 65%.
  • Lords with an excess of 100k denars now act as if they have 100k when purchasing horses for their party.
  • Fixed the bug where individual lords or armies would keep attacking the player after agreeing on a safe passage or a peace barter.
Clan and Party
  • Fixed a bug which caused only Sturgian companions to be spawned and hireable in taverns.
Quests & Issues
  • Fixed a rare bug in the main storyline conspiracy phase.
  • Settlement Actions (Town, Village, Castle and Hideout)
  • Tournament maximum bet amount is reduced to 150 from 300 and odds for the player are now reducing after each tournament win. Max odds are increased to 3 from 2.
  • Tournament prizes pool now includes all items (weapons, armour, and horses only) which have a value between 250-2000 (average 500).
Other
  • Khuzait Heavy Lancers skills are recalibrated to their initial level.
Known Issues
https://forums.taleworlds...wn-issues-updated.401168/

[ Voor 80% gewijzigd door Ves op 08-04-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Ves schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:17:
Heb net de Neretzes' Folly quest afgerond. Begreep dat deze en de 'Dragon Banner' quest tijdgebonden zijn . En er waarschijnlijk een bug is waardoor het na 2 jaar als 'failed/uncompleted' wordt afgetikt.

Kan eerlijk geen keuze maken welke faction in moet gaan steunen. Battania en Khuzait zijn nu de grootste in mijn save. De Empire factions verliest aan alle kanten terrein.

[Afbeelding]

[...]
Ik vind het ook lastig om te kiezen wie ik moet supporten. ik ben een vassal van The Southern Empire, maar ze verliezen op heel veel fronten. De Khuzaits zijn bij mij ook de grootste, daarna Battania. Eigen Kingdom oprichten lijkt mij het leukst, maar ook het lastigst.

Ik vind het echt heel moeilijk te kiezen. Daarbij heb ik het idee dat de Relations ook niet echt goed werken.Ik had de Dragon Banner bij konining Rhagea ingeleverd, maar dit gaf geen boost onze relatie...

Reduced horse drop, mijn grootste financiële inkomsten bron ;w

Meerdere mensen last van crashes? Ik heb er 4 gehad in een dik uur. Vooral als je net lekker bezig bent in de combat.

[ Voor 26% gewijzigd door PEBKAC op 08-04-2020 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
Ik ben een eigen kingdom gestart met de missie "unite the empire". En dat terwijl noord en west empire overrun waren door Battania (voor de steamrol fix). Ik heb een klein beetje terug veroverd van Battania, en ben nu zuid aan het aanvallen. Ik heb wel difficulty op easiest staan :) Nu kan ik redelijk goed overleven. Heb ook al een paar vassals, dus ben goed op weg. In totaal iets van 3 steden en 4 castles, waarvan ik 2/3 aan vassals heb gegeven.

Ik heb wel gemerkt dat mijn charm flink hoger moet worden om meer vassals te krijgen. Elke veroverde nobele laat ik direct vrij, dat is goed om je charm te levelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Ves schreef op woensdag 8 april 2020 @ 12:17:

[Afbeelding]

[...]
1.0.8 alweer ;) , onderhand is het bijna Taleworlds a Patch a Day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
pirke schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:41:

Ik heb wel gemerkt dat mijn charm flink hoger moet worden om meer vassals te krijgen. Elke veroverde nobele laat ik direct vrij, dat is goed om je charm te levelen.
Ik ransom eigenlijk al mijn gevangen nobles, ik wist niet dat je bij releasen charm kon krijgen. Dus bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
PEBKAC schreef op woensdag 8 april 2020 @ 21:28:
[...]

Ik ransom eigenlijk al mijn gevangen nobles, ik wist niet dat je bij releasen charm kon krijgen. Dus bedankt voor de tip :)
Ik wist het ook niet, totdat ik iemand met een goede relatie vrij liet. Relatie boost en charm boost :) Dat heb ik liever dan een paar knaken, aan geld momenteel geen gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 09:36
pirke schreef op woensdag 8 april 2020 @ 19:41:
Oh nice wist ik ook niet, goeie tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
wanneer moeten die caravanen geld gaan brengen? Ik heb al zkr 1-2 weken -200 wages op mn caravan??

Edit. Nu komt t een beeetje.

[ Voor 14% gewijzigd door KeesFluitman op 09-04-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Heb spijt dat ik een Winery workshop heb gekocht in Pravend Galend. Draait voor geen meter terwijl er wel een settlement in de buurt is.

[ Voor 5% gewijzigd door Ves op 09-04-2020 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Ves schreef op donderdag 9 april 2020 @ 16:02:
Heb spijt dat ik een Winery workshop heb gekocht in Pravend Galend. Draait voor geen meter terwijl er wel een settlement in de buurt is.
Ja soms geen pijl op te trekken wat nu goed presteert. En ook waar precies.

Wel grappig. Liepen bij mij een bende Northern Empire nobles rond. Die hebben geen castles... Allemaal opgepakt, leuk voor het trainen van m'n troops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ik kijk wat de dorpjes er omheen produceren, maar ook in de trade view van die stad of de raw resource goedkoop en in overvloed is. Zoja dan kun je daar prima winst maken.

Kanttekening: mijn ervaringen waren tot 1.0.6, daarna kreeg ik oorlog en werden mijn investeringen geconfisqueerd omdat ze in vijandelijke steden stonden... Ik heb nu geen workshops meer. Ook niet echt nodig, fiefs leveren genoeg op en ik hou nog wel even oorlog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Case_C schreef op donderdag 9 april 2020 @ 16:58:
[...]

Ja soms geen pijl op te trekken wat nu goed presteert. En ook waar precies.
Van de verschillende guides weet ik dat een Pottery en een Woodwork Marunath, Pen Cannoc en Dunglanys de beste plekken zijn. Kan het bevestigen met betrekking to de Pottery in Pen Cannoc. Stroomt tussen de 250 en 350 binnen.
pirke schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 00:17:
Ik kijk wat de dorpjes er omheen produceren, maar ook in de trade view van die stad of de raw resource goedkoop en in overvloed is. Zoja dan kun je daar prima winst maken.
Had ik ook gedaan, maar blijkbaar was het toch geen vetpot.

BTW, update 1.09 is alweer uit.
Bandits will now surrender more easily if their opponent is vastly stronger than them.
Hier het meeste blij mee. Zeker nu mijn leger langzaam groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Dat moet zo'n kasteel ook doen wat je met een factor 10 of 100 meer man aanvalt. Laatst 300 tegen 1 :) Daarvoor een giga battle gehad van 400 tegen 400 ofzo toen de garrison en aanstormend leger mij samen aanvielen terwijl ik in een siege lag. Van de garrison had 1tje het overleeft door te vluchten, die ging in zijn eentje het kasteel verdedigen... Hij had zich over moeten geven. Ook bij 300 tegen 50 verdediging heeft de verdediging geen enkele schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
Ik hoop wel dat er wat meer inzage komt in redenen om te starten tot een oorlog, of tot het sluiten van vrede tussen de factions. (misschien iets van een relations / buildup for war / peace.

De aserai liggen op hun gat, en ineens tekent rhagaea vrede, ook leuk, ik lag met een leger in siege bij één van de twee laatste steden.

(en vervolgens 4 dagen later starten we een oorlog tegen Sturgia, geheel aan de andere kant van de map, terwijl ik nog wat kastelen in het zuiden heb te managen, die wil ik wel netjes achterlaten voordat ik op kruistocht ga...)

edit: owja, iemand die weet of je ook specifieke charge orders richting één plek, of soort tegenstander kan geven?
Bijvoorbeeld m'n cavalry moet recht op de archers af, in charge, en niet de spearmen instormen...
Kan wel, maar dan moet je ze eerst omleiden, en dan vanaf een andere kant een charge laten doen, ik zou het graag wat intelligenter willen.

[ Voor 24% gewijzigd door artemivanov op 10-04-2020 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Kan het niet geloven. Op het moment dat ik bezig ben met een siege bij een kasteel neemt de kingdom waar ik in zit (Vlandia) nog even 2 van de sterkste factions als vijanden.

Heb het spel gesaved en ben gestopt om even na te denken wat mijn volgende stap wordt. Blijven, weggaan en de fief houden of weggaan en de fief teruggeven.

Heb namelijk in de faction waar wij oorlog mee gaan voeren een workshop dat veel geld oplevert. En in mijn huidige kingdom eentje die net aan 100 binnen brengt.
En dan natuurlijk nog het roleplay achtergrond, ben getrouwd met de dochter van de koning van Vlandia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ves schreef op donderdag 9 april 2020 @ 16:02:
Je kan vrij simpel wisselen welk product die shop moet produceren. Meestal is het beste af en toe te kijken en wat op dat moment veel waard is te laten maken. Voor de investering is een caravan wel beter maar kost je een companion.
artemivanov schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:41:
Ik hoop wel dat er wat meer inzage komt in redenen om te starten tot een oorlog, of tot het sluiten van vrede tussen de factions. (misschien iets van een relations / buildup for war / peace.

De aserai liggen op hun gat, en ineens tekent rhagaea vrede, ook leuk, ik lag met een leger in siege bij één van de twee laatste steden.

(en vervolgens 4 dagen later starten we een oorlog tegen Sturgia, geheel aan de andere kant van de map, terwijl ik nog wat kastelen in het zuiden heb te managen, die wil ik wel netjes achterlaten voordat ik op kruistocht ga...)

edit: owja, iemand die weet of je ook specifieke charge orders richting één plek, of soort tegenstander kan geven?
Bijvoorbeeld m'n cavalry moet recht op de archers af, in charge, en niet de spearmen instormen...
Kan wel, maar dan moet je ze eerst omleiden, en dan vanaf een andere kant een charge laten doen, ik zou het graag wat intelligenter willen.
Voor nu helaas niet, de AI is volgens mij nog legacy vanuit warband, ik zie eigenlijk geen verschil. Je zult erg goed moeten sturen met plaatsing om een beetje de juiste units te pakken te krijgen en dan nog is het een grote cluster**** als je ze laat chargen, niks geen eenduidige lijn volgen maar allemaal kriskras door elkaar :F

Hiernaast, wat vinden jullie van sturgia? Ik heb geprobeerd er wat van te maken maar die lui zijn zo fakking tering slecht, maar ze voeren wel met alles en iedereen om hun heen oorlog. Voor nu maar weer terug gegaan naar vlandia maar dat voelt zelfs op realistic op easy mode :X
In elke play through, zijn er nu 3 dat ik geprobeerd heb, is sturgia naast northern empire de eerste die het loodje legt, op de voet gevolgd door Battania.

[ Voor 51% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-04-2020 19:27 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Heb nu 1 castle in handen, tussen Vlandia en Southern Empire en Kuzait empire... Van de Kuzaits afgepakt, dus die verklaren te pas en onpas de oorlog... wel hinderlijk dat je dan zogezegd wel vrede kan onderhandelen.. die dan welgeteld nog geen dag duurt... Lords aanvallen levert behoorlijk wat op, maar niet zoveel dat ik elke dag 40k kan neertellen :+ .

Zou graag zien dat daar wat dagen tussen zit op z'n minst. Denk voor nu dat ik Vlandia maar join... gaat schelen.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 19:24:
[...]
Voor nu helaas niet, de AI is volgens mij nog legacy vanuit warband, ik zie eigenlijk geen verschil. Je zult erg goed moeten sturen met plaatsing om een beetje de juiste units te pakken te krijgen en dan nog is het een grote cluster**** als je ze laat chargen, niks geen eenduidige lijn volgen maar allemaal kriskras door elkaar :F
Het zou al helpen als het indelen van troepen makkelijk zou zijn. Nu heb je standaard infantry en archers, mounted en mounted archers. Zou in sommige gevallen wel fijn zijn als je daarin kan delen. 2 groepen infantry om iets makkelijker een hammer/anvil te kunnen maken. Met cav. werkt dat ook wel, maar als je bijvoorbeeld je inf. aan 2 kanten van een gebouw kan zetten, geeft dat wat meer speelruimte.

Zal vast wel in te stellen zijn, maar ik heb het nog niet uitgezocht.
Hiernaast, wat vinden jullie van sturgia? Ik heb geprobeerd er wat van te maken maar die lui zijn zo fakking tering slecht, maar ze voeren wel met alles en iedereen om hun heen oorlog. Voor nu maar weer terug gegaan naar vlandia maar dat voelt zelfs op realistic op easy mode :X
Sturgia is qua units zo slecht niet denk ik. In mijn playthrough is het Vlandia die met het S. Empire Sturgia binnenvalt, maar dat gaat niet gigantisch hard. Ben benieuwd of er een penalty is voor troepen die buiten home-zone moeten vechten. Volgens mij wel voor moraal.

[ Voor 61% gewijzigd door Case_C op 10-04-2020 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Case_C schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 20:42:
Heb nu 1 castle in handen, tussen Vlandia en Southern Empire en Kuzait empire... Van de Kuzaits afgepakt, dus die verklaren te pas en onpas de oorlog... wel hinderlijk dat je dan zogezegd wel vrede kan onderhandelen.. die dan welgeteld nog geen dag duurt... Lords aanvallen levert behoorlijk wat op, maar niet zoveel dat ik elke dag 40k kan neertellen :+ .

Zou graag zien dat daar wat dagen tussen zit op z'n minst. Denk voor nu dat ik Vlandia maar join... gaat schelen.

[...]

Het zou al helpen als het indelen van troepen makkelijk zou zijn. Nu heb je standaard infantry en archers, mounted en mounted archers. Zou in sommige gevallen wel fijn zijn als je daarin kan delen. 2 groepen infantry om iets makkelijker een hammer/anvil te kunnen maken. Met cav. werkt dat ook wel, maar als je bijvoorbeeld je inf. aan 2 kanten van een gebouw kan zetten, geeft dat wat meer speelruimte.

Zal vast wel in te stellen zijn, maar ik heb het nog niet uitgezocht.

[...]

Sturgia is qua units zo slecht niet denk ik. In mijn playthrough is het Vlandia die met het S. Empire Sturgia binnenvalt, maar dat gaat niet gigantisch hard. Ben benieuwd of er een penalty is voor troepen die buiten home-zone moeten vechten. Volgens mij wel voor moraal.
Lol ik ben er letterlijk net achter hoe je units kunt toewijzen aan groep x. In je party in het plaatjes in het midden heb je een soort van pijl aan de rechter kant, daar kun je die unit aan een specifieke groep toevoegen. Raar dat dit zo 'verstopt' zit. |:(

Er zit ook wel iets onder de F knoppen als in combat bent maar dat schiet niet echt op imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Loop ik de stad in om eens loot te gaan verkopen... blijk ik een armor van 222k te hebben :+ . Nou vooruit dan gaan we die toch maar gebruiken. Ondertussen redelijk kitted out :) .

En nog zoiets leuks....

Wil mn achtervolgers ontlopen... klik op de map... gaat de routing helemaal fout loopt ik zo de enemy in... 300tegen 50 word iets te lastig... Nou 45min weg. Incl. die armor van 222k :'( . Denk niet dat de drop-chance daarop heel groot is.

[ Voor 44% gewijzigd door Case_C op 10-04-2020 22:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirke
@Case_C Je kan vooraf groepen indelen in de party view zoals hierboven staat, maar ook tijdens de battle zelf. Selecteer de unit die je wilt splitsen, druk op F7, kies hoeveel je naar welke unit wilt verplaatsen, klaar. Je hebt dan natuurlijk niet de details als "alle recruits naar groep X", maar als je even 100 infanterie wilt afsplitsen is dat goed genoeg :)

En cavalry charges leid ik altijd zelf. Gewoon follow me en dan richting vijandelijke cavalerie. Zijn die uitgeschakeld dan een charge door de archers, of hun infanterie in de rug aanvallen als ze in combat zijn. Je geeft dan geen charge commando, maar in vol galop met een groot aantal paarden dwars door vijandelijke linies heen beuken is vrij effectief om hun moraal omlaag te krijgen. Je party genoten vallen ook gewoon aan in follow me mode. Pas tegen het einde vd battle geef ik mijn cavalerie de opdracht om te chargen omdat alles dan meestal erg verspreid is. Het is ook prettig dat iedereen die vlucht nog even neergehaald wordt.

Het is wel handig om een lange lans of speer mee te nemen, en genoeg armor voor jezelf en je paard. Persoonlijk vind ik dat het leukste vd battles: start formaties opstellen en dan lekker als eerste overal doorheen chargen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
artemivanov schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 07:41:

Hier loop ik dus ook tegen aan. De tactische keuzes van de AI vallen vies tegen. meerdere oorlogen tegelijk voeren op 2-3 fronten, vervolgens hebben ze één factie bijna op hun knieeën en dan sluiten ze vrede :(

Ik was een vassal van Rhagae the Southern Empire, maar nadat ik een paar keer haar ass had gesaved in een battle, stond mijn relatie nog steeds op -46 met haar. Dat voelde voor mij als een dolk in de rug, dus ik heb mijn vassal treaty opgezegd en heb haar de oorlog verklaard :p ik was er helemaal klaar mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artemivanov
Vaak zet ik inderdaad met recruiten op 6, zodat je ze specifiek kan positioneren om wat meer in gevecht te komen, dan als ze tussen alle veterans staan en niet aan vechten toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

pirke schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 01:20:
@Case_C Je kan vooraf groepen indelen in de party view zoals hierboven staat, maar ook tijdens de battle zelf. Selecteer de unit die je wilt splitsen, druk op F7, kies hoeveel je naar welke unit wilt verplaatsen, klaar. Je hebt dan natuurlijk niet de details als "alle recruits naar groep X", maar als je even 100 infanterie wilt afsplitsen is dat goed genoeg :)
Werkt het bij jullie wel goed? Ik had er last van dat dit zich elke keer ging resetten soms na een veldslag en soms direct na het verlaten van het party menu

EDIT: Taleworlds introduceert een alpha/beta release channel voor Bannerlord.
For this purpose, we intend to introduce 2 additional branches to Steam. Aside from our public branch, which players will use by default, we will also offer opt-in alpha and beta branches.

The beta branch will include content that has gone through our internal testing and will be exposed to public testers for at least one week. During this period, we will address discovered issues with hotfixes. Our goal is a weekly cycle where we push our internal version to the beta and the prior beta version to the main Steam build. However, if serious challenges arise, we may delay an update until those issues have been addressed.

The alpha branch will include content that is untested. It is intended for players, modders and explorers that wish to be as close to development as possible - even at the cost of stability. Our goal is to update it daily with our latest development branch.

[ Voor 43% gewijzigd door Ves op 11-04-2020 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 21:35

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik ben inmiddels aan mijn zoveelste start begonnen (quirk van mijzelf, nooit iets afmaken ;))

Nu als Aserai met een hele zwik aan horsemen/archers aan het rondstampen en wat caravans ingezet. Ik vrees alleen dat ik niet zo effectief ben in sieges ;)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-05 11:00
Wel gaaf om zelf banners te kunnen maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TieBBxL8h-oE0wkXryne3Zqgpzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CQxJFstswApvEy5YTsveHF9m.jpg?f=fotoalbum_large

Het gaat wel wat omslachtig via deze site maar wel leuk om iets zelf te knutselen.

Mijn banner 'in actie':
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nD71fZ2iwwYeCgSVoMa5SZfZXic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dHFL6KrsAxywUfbF675UAioR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1002556347426669989/7D87AB074A3476E0A5E77877E0CE84DA7A4A4C03/
Lol late game siege met 370 man ofzo paar nobles van vlandia waren nog onderweg, vs 800 totaal vanuit 13 nobles (zit nog een wat hoger) en samen met de stad die een sally uitvoerde. Scheelt dat mijn medic richting de 100 is en alle units ongeveer lvl 4 of hoger. Letterlijk geen units verloren, alleen 12 wounded.

Ik heb nog geen problemen met die groepen toewijzen gehad van cavalry en infantry etc. Werkt prima maar mooi zou zijn als je bv zelf een overrulende groep kan toe wijzen, zodat je bv alle infantry klaar zet en kan selecteren maar nog steeds wel heavy, skirmishers en normale infantry kan kiezen.
Wat bij vlandia goed werkt is je shield wall de pijlen en javelins laten tanken, je eigen skirmishers en pikemen daarachter houden tot ze nodig zijn, en je eigen archers iedereen naar de tering laten schieten tot ze te dichtbij komen.

Daarna cavalry als counter op hun evt cavalry en daarna infantry kapot rijden. 3 tot 4 tegen 1 unit kan je zo best goed aan. Maar zoals ik al eerder zei, Vlandia is bannerlord spelen op easy mode, een van de beste cavalry, goede armor op infantry en goede crossbow en archers. Als je dat nog eens aanvult met brotva uniets, wat sturgia warriors voor shieldwall, wat horse archers en wat van de special royal units van andere facties en je kan echt steamrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
@SouLLeSSportal die tactiek lukt ook prima met imperial units ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pirke schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 22:46:
@SouLLeSSportal die tactiek lukt ook prima met imperial units ;)
klopt, qua units zijn die twee ook enigszins gelijk. Ik vind de skirmish units met javelins op zich goed, ze zijn sterk vs alles zonder schild maar iedereen en zijn moeder loopt zo'n beetje met een schild rond als het geen looters zijn dus zodra die op zijn en die paar units een headshot hebben gekregen, zijn ze gewoon lower tier infantry die weinig armor hebben. Een op een verliezen die gewoon van andere units.

Er moet nog wel een beetje balance in de facties komen. Net de gehele empire van de kaart geveegd, maar de helft van de kaart is nu van de Khuzait en de andere van vlandia... Die zijn ook wel aan elkaar gewaagd. irritante kut horse archers die constant wegrennen.

Weet niet of die al voorbij is gekomen: https://www.reddit.com/r/...nderers_and_their_skills/ hier kun je redelijk duidelijk zien welke companions je wilt en welke niet. je kan ze natuurlijk ook altijd later weer inwisselen.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-04-2020 01:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

nieuwe patch veranderd trouwens best veel aan de skills en xp etc. Ook smelting is patched, dus geen OP smithing inkomsten meer... ook behoorlijk wat verbeteringen in performance, vooral geluid wat voor enorme lag zorgde bij sieges. Wel belangrijk dit is nog niet live op de main branch, dit is de beta test versie.

[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-04-2020 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ik vond al dat levelup redelijk traag was. Ik run een kingdom met tien steden en een bult kastelen, en ben nog een redelijk noob in de meeste skills. Ik had een snellere progressie verwacht, al ben ik benieuwd of ik de nieuwe progressie niet wat doorgeschoten vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ves schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 14:30:
[...]

Werkt het bij jullie wel goed? Ik had er last van dat dit zich elke keer ging resetten soms na een veldslag en soms direct na het verlaten van het party menu

EDIT: Taleworlds introduceert een alpha/beta release channel voor Bannerlord.

[...]
Ik weet al wat het veroorzaakt, als je een leger start, dan reset die alle classes weer naar default voor een of andere reden. Je zult dus bij elk leger dat je maakt het weer even langs moeten lopen (of niet lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Verschillen de beschikbare companions per playthrough? Ik ben een nieuwe playthrough begonnen en de "standaard" 3 healers zijn b.v. niet aanwezig in de lijst van heroes in de encyclopedia.

edit:
Handige lijst gevonden en antwoord in de thread: https://www.reddit.com/r/...nderers_and_their_skills/

[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 13-04-2020 09:23 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
Weet nog niet helemaal wat ik van de patch moet vinden.
Ben het inderdaad met iedereen eens dat het lvlen nu behoorlijk traag gaat, maar straks gaat het dan weer super snel, vooral de eerste levels.

Zou graag zien dat ze ook iets veranderen aan de log, want dat gaat nu al zo snel dat ik behoorlijk vaak op pauze moet om te lezen wat er is gebeurd, als daar ook nog om de 3 meter skill points tussendoor rollen wordt het helemaal veel.

(heb overigens wel de log gevonden, dmv enter, maar dat is alleen persoonlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Hoegaat het bij jullie met de Relations ? Want voor mijn idee werkt er niks, behalve vijandelijke nobles releasen.

Verder ben ik nu net mijn eigen Kingdom gestart, nu nog een beetje uitvogelen hoe je dit fatsoenlijk kan managen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
PEBKAC schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:13:
Hoegaat het bij jullie met de Relations ? Want voor mijn idee werkt er niks, behalve vijandelijke nobles releasen.

Verder ben ik nu net mijn eigen Kingdom gestart, nu nog een beetje uitvogelen hoe je dit fatsoenlijk kan managen :p
Ik heb 2 companions met een party. Ik geloof dat die ook bandits ed opruimen, krijg af en toe weer +2 meldingen. Erg handig, aangezien ik zo in die gebieden met goeie relatie meteen tier5 units kan recruiten..en dat op realistic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
KeesFluitman schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:57:
[...]

Ik heb 2 companions met een party. Ik geloof dat die ook bandits ed opruimen, krijg af en toe weer +2 meldingen. Erg handig, aangezien ik zo in die gebieden met goeie relatie meteen tier5 units kan recruiten..en dat op realistic.
Ik was er nog niet achter gekomen dat je een nieuwe party kon starten met een companion. Dit is inderdaad heel erg handig !

Hoe onderhoud je relaties met andere Nobles? Want als je een negatieve relatie hebt dan kan je geen quests doen. Gifts geven werkt ook niet, ook battles samen vechten helpt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
PEBKAC schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:17:
[...]

Ik was er nog niet achter gekomen dat je een nieuwe party kon starten met een companion. Dit is inderdaad heel erg handig !

Hoe onderhoud je relaties met andere Nobles? Want als je een negatieve relatie hebt dan kan je geen quests doen. Gifts geven werkt ook niet, ook battles samen vechten helpt niet.
Ik onderhoud met een paar goeie relaties. De rest laat ik zitten. Als je vassal bent en moet voten, moet je ook altijd kiezen. Ik geloof dat je kinderen uithuwelijken ook werkt...maar ik heb t geduld om te trouwen niet.

Verder markeer ik dus de steden en kastelen v lords met een goeie relatie. Zo kn ik ook wel eens een zwaar gevecht riskeren en veel mannen verliezen en toch snel aan nieuwe mannen komen.

Ik heb ook circa 200 elite troepen in mn 2 kastelen, maar dat kost natuurlijk veel voedsel en upkeep voor t kasteel, wat nadelig is bij een siege.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PEBKAC schreef op maandag 13 april 2020 @ 13:17:
[...]

Je kunt ze ook 'backen' met 50 influence bij kingdom scherm, links naast het kick out of kingdom knopje :) levert je +2 relation op. Maar idd, je zult niet met iedereen vriendjes zijn, want ze zijn ook elkaars vijanden, ook binnen een kingdom dus als je matties met X bent zal Y daar niet blij mee zijn als je bv instemt met een vote die partij X voorstelt. Kies een paar families waar je dat wilt verhogen die al niet op -300 staan natuurlijk :)
KeesFluitman schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:57:
[...]

Maar dat heeft toch alleen invloed op de locale npc's voor die stad en niet de nobles? Of werkt dat voor beide?
ambi schreef op maandag 13 april 2020 @ 07:18:
Verschillen de beschikbare companions per playthrough? Ik ben een nieuwe playthrough begonnen en de "standaard" 3 healers zijn b.v. niet aanwezig in de lijst van heroes in de encyclopedia.

edit:
Handige lijst gevonden en antwoord in de thread: https://www.reddit.com/r/...nderers_and_their_skills/
Die had een paar posts hierboven ook al geplaatst :P

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-04-2020 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
@SouLLeSSportal @KeesFluitman Bedankt voor de tips !

Ik heb nu eindelijk wat Nobles aan mijn kant gekregen, dat ging eigenlijk vrij makkelijk :p
Nu The Empire voor eens en voor altijd van de kaart vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PEBKAC schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 19:16:
@SouLLeSSportal @KeesFluitman Bedankt voor de tips !

Ik heb nu eindelijk wat Nobles aan mijn kant gekregen, dat ging eigenlijk vrij makkelijk :p
Nu The Empire voor eens en voor altijd van de kaart vegen.
mijn Geralt of rivia (XD) is nu bijna klaar met de khuzait uit te roeien nadat we de rest van het continent al overgenomen hebben. Die laatste stad is vaak een enorm gedoe van een kingdom, al die nobles op een kluitje om je siege heen te drentelen.

trouwens om meer influence te krijgen, is donate prisoners/garrisson ook goed. Het spel geeft dit niet goed aan dat je wat krijgt maar je krijgt wel degelijk een hoeveelheid influence erbij.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-04-2020 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wow, ik heb wel heel hard moeten wennen gister bij m'n 1e poging. Settings op realistic resulteerde in 5 uur lang geld en legers opbouwen en weer gevangen genomen worden door bandits om alles weer te verliezen :+

Toen ik nog maar 2 dinar over had heb ik m'n settings maar naar very easy gezet om überhaupt door te gaan met de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Terranova schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:33:
Wow, ik heb wel heel hard moeten wennen gister bij m'n 1e poging. Settings op realistic resulteerde in 5 uur lang geld en legers opbouwen en weer gevangen genomen worden door bandits om alles weer te verliezen :+

Toen ik nog maar 2 dinar over had heb ik m'n settings maar naar very easy gezet om überhaupt door te gaan met de game :P
Ja als je in het begin gepakt wordt verlies je net wat te veel om na ontsnappen of ransom betalen weer door te gaan. Top tip, af en toe een manual save doen, scheelt je enorm. De autosave is iets te enthousiast voor realistic vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-04-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:42:
[...]

Ja als je in het begin gepakt wordt verlies je net wat te veel om na ontsnappen of ransom betalen weer door te gaan. Top tip, af en toe een manual save doen, scheelt je enorm.
Haha ja. Toch besloot ik het als uitdaging te zien en telkens opnieuw te traden en op te bouwen. Totdat ik een keer gepakt werd met al m'n geld in salt en toen kon ik niets meer met 2 dinar. Dus dan maar op makkelijkste setting in vechten en in m'n eentje een stuk of 10 groepjes looters te pakken). Daarna toch maar weer naar realistic gezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Terranova schreef op donderdag 16 april 2020 @ 14:47:
[...]

Haha ja. Toch besloot ik het als uitdaging te zien en telkens opnieuw te traden en op te bouwen. Totdat ik een keer gepakt werd met al m'n geld in salt en toen kon ik niets meer met 2 dinar. Dus dan maar op makkelijkste setting in vechten en in m'n eentje een stuk of 10 groepjes looters te pakken). Daarna toch maar weer naar realistic gezet
Ik moet nog 6 castle en steden van de khuzait nu, en ik was klaar met al die kleine noble groepjes om mij heen. Dus alles eruit behalve cavalry in mijn party en een paar uurtjes later heb ik ongeveer 35 van die lui geexecuteerd. Moet wel zeggen, dat is niet goed voor je relaties, vreemd genoeg... O-) :X Ik heb nu welgeteld 2 nobles die nog boven 0 relatie zitten XD _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:06
Na de tutorial ( waarin ik 12x dood ben gegaan omdat ik met schild en zwaard wil spelen en niet als een kleine bitch ergens met een boog op afstand haha, echt waar elke guide of starting tips hebben het over op je paard rondjes rijden met een boog.. :+ )

Maargoed na de tutorial start ik met 5 morale... 5 8)7 . 50 base en dan iets van -46 door "current events" en nog wat dingen. Is dat normaal ? Als ik units huur dan deserten ze vrijwel meteen 1 voor 1.

Edit: Ik ben trouwens inmiddels ook al 17 min aan het staren naar het "looking for game" scherm in multiplayer. Gisteren ook al een aantal keer geprobeerd zonder succes. Ik zie wel dat in totaal meer dan 100 mensen aan het wachten zijn op een game. Doet multiplayer het gewoon niet ?

[ Voor 23% gewijzigd door Skybullet op 17-04-2020 10:59 ]

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 09:36
Skybullet schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:43:
Na de tutorial ( waarin ik 12x dood ben gegaan omdat ik met schild en zwaard wil spelen en niet als een kleine bitch ergens met een boog op afstand haha, echt waar elke guide of starting tips hebben het over op je paard rondjes rijden met een boog.. :+ )

Maargoed na de tutorial start ik met 5 morale... 5 8)7 . 50 base en dan iets van -46 door "current events" en nog wat dingen. Is dat normaal ? Als ik units huur dan deserten ze vrijwel meteen 1 voor 1.
Heb je wel eten? Anders paar dagen ingame wachten, komt je morale vanzelf weer omhoog. Of aangezien je toch net begonnen bent, maak ff nieuwe character aan. Je weet immers nu hoe het moet.
Edit: Ik ben trouwens inmiddels ook al 17 min aan het staren naar het "looking for game" scherm in multiplayer. Gisteren ook al een aantal keer geprobeerd zonder succes. Ik zie wel dat in totaal meer dan 100 mensen aan het wachten zijn op een game. Doet multiplayer het gewoon niet ?
Heb nu al paar potjes online gespeeld (allemaal sieges) en dat ging prima. Nooit langer dan 5 minuten moeten wachten op een pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:06
invine schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:25:
Heb je wel eten? Anders paar dagen ingame wachten, komt je morale vanzelf weer omhoog. Of aangezien je toch net begonnen bent, maak ff nieuwe character aan. Je weet immers nu hoe het moet.

Heb nu al paar potjes online gespeeld (allemaal sieges) en dat ging prima. Nooit langer dan 5 minuten moeten wachten op een pot.
Gewoon 6 graan in de voorraad. Ik vind het gewoon bizar dat je letterlijk bij het begin na de tutorial, ( net na het intypen van je familienaam en maken van je vlag) op -46 vanwege current events sta. Weinig zin opnieuw te beginnen. Dit was al de derde keer opnieuw beginnen vanwege eerdere crashes of corrupte saves.

Inmiddels deze ochtend meer dan 1 uur op "looking for games" totaal gestaan zoekende op siege in amerika of europe region metr meerdere pogingen en gisteren ook zeker 30-40 min, maakt allemaal geen verschil.

Ik wacht nog wel een paar patches.

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Skybullet schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:33:
[...]

Gewoon 6 graan in de voorraad. Ik vind het gewoon bizar dat je letterlijk bij het begin na de tutorial, ( net na het intypen van je familienaam en maken van je vlag) op -46 vanwege current events sta. Weinig zin opnieuw te beginnen. Dit was al de derde keer opnieuw beginnen vanwege eerdere crashes of corrupte saves.

Inmiddels deze ochtend meer dan 1 uur op "looking for games" totaal gestaan zoekende op siege in amerika of europe region metr meerdere pogingen en gisteren ook zeker 30-40 min, maakt allemaal geen verschil.

Ik wacht nog wel een paar patches.
Dat lijkt me een bug, heb ik geen last van gehad met alle campaigns die ik heb gestart. Ben nu bezig in battania kingdom met Keanu of the Reavers clan :> :9 (wil geen copyright strikes :X :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
meer mensen last van pathfinding problemen tijdens (aanvallende) siege battles?Units die niet de ladders opgaan, of constant voor de muur heen en weer rennen (als schietschijven). als aanvallende partij ben je al flink in het nadeel, maar dit maakt het nog veel erger :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
PEBKAC schreef op zondag 19 april 2020 @ 15:38:
meer mensen last van pathfinding problemen tijdens (aanvallende) siege battles?Units die niet de ladders opgaan, of constant voor de muur heen en weer rennen (als schietschijven). als aanvallende partij ben je al flink in het nadeel, maar dit maakt het nog veel erger :S
Komt regelmatig voor ja, sieges zijn hit en miss qua AI. Soms werkt het prima, andere keren weer niet. Hoop dat ze dat goed aan kunnen pakken.

Merk eigenlijk wel dat sieges ietwat saai zijn met ladders. Dat je daarmee iets te makkelijk een kasteel in kan nemen,

1/1 attack/def, dan zou je in theorie niet zonder echte siege equipment dat kasteel in moeten nemen. Of met behoorlijke losses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
@Case_C idd hopen dat ze het snel oplossen. Persoonlijk vind ik Siege Towers als ze goed gebruikt worden effectiever dan ladders, je ziet veel ventjes naar beneden gemept worden op de ladders.

Volgens mij heb ik een bug gevonden, als je in een army (ik ben dan wel koning) zit en dan naar je inventory gaat, dan kan je gratis al het beste armor&weapons krijgen, armor van 200K+. Dit lijkt mij toch een bug ? Of komt dit omdat je koning bent?

[ Voor 5% gewijzigd door PEBKAC op 19-04-2020 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Wat gebeurt er als je non-lord prisoners in de dungeon steekt? Komen die dan (uiteindelijk) in het garnizoen van de stad terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Nee, de gevangenen blijven in de dungeon, uit mijn ervaring tot nu toe.

Zie graag dat deze, al is het dan op een langzamer tempo, toch overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Vreemd, bij mij verdwenen ze uit de gevangenis. Ik weet dat gevangenen (nobles) kunnen ontsnappen, maar deze waren ogenblikkelijk weg. Ik had gehoopt dat ze in het garnizoen opgenomen waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Case_C schreef op zondag 19 april 2020 @ 16:03:
[...]

Komt regelmatig voor ja, sieges zijn hit en miss qua AI. Soms werkt het prima, andere keren weer niet. Hoop dat ze dat goed aan kunnen pakken.

Merk eigenlijk wel dat sieges ietwat saai zijn met ladders. Dat je daarmee iets te makkelijk een kasteel in kan nemen,

1/1 attack/def, dan zou je in theorie niet zonder echte siege equipment dat kasteel in moeten nemen. Of met behoorlijke losses.
Veel irritanter is het dat als je eindelijk die city hebt overwonnen, je staat letterlijk op de muren, je weer in de map wordt gespawned... alwaar als het even tegenzit een aantal van die pauperaasgieren van die kleine klote facties je altijd te pakken kunnen nemen en je leger dat gedecimeerd is door die siege alsnog makkelijk aankunnen. Ik hoop dat ze dit echt gaan fixen want het is zo frustrerend als je net een enorme battle hebt gehad en iedereen binnen staat je dood leuk weer in de leeuwenkuil geflikkerd wordt en door zo'n dergelijke onzin weer een 20 min kunt overdoen van die siege, of meer als je saves niet goed zijn. Je kunt veel doen door de guerrilla tactic te doen, archers laten aanvallen, tot de enemy dichtbij is, dan retreaten, rinse en repeat maar dat is saai en niet echt waar ik lol uit haal.

Omfg, ik ben er nu pas achter dat je siege wapens kunt bouwen en in reserve kunt zetten, zodat je in 1 keer ze allemaal in kunt zetten (rechtsklikken als een klaar hebt en je haalt hem van het veld af zodat die niet kapot geschoten wordt).... :> |:( Ik vond die siege wapens al zo debiel geimplementeerd, maar dat zorgt dat je ook eindelijk wat kunt doen ermee, zelfs de muren neer kunt halen zodat je niet eens een buggy shit siege tower hoeft te bouwen en naar binnen kunt wandelen. (duurt wel lang dus genoeg voedsel en je cohesion in de gaten houden + de aasgier nobles om je siege heen)

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-04-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:33:
[...]

Veel irritanter is het dat als je eindelijk die city hebt overwonnen, je staat letterlijk op de muren, je weer in de map wordt gespawned... alwaar als het even tegenzit een aantal van die pauperaasgieren van die kleine klote facties je altijd te pakken kunnen nemen en je leger dat gedecimeerd is door die siege alsnog makkelijk aankunnen. Ik hoop dat ze dit echt gaan fixen want het is zo frustrerend als je net een enorme battle hebt gehad en iedereen binnen staat je dood leuk weer in de leeuwenkuil geflikkerd wordt en door zo'n dergelijke onzin weer een 20 min kunt overdoen van die siege, of meer als je saves niet goed zijn. Je kunt veel doen door de guerrilla tactic te doen, archers laten aanvallen, tot de enemy dichtbij is, dan retreaten, rinse en repeat maar dat is saai en niet echt waar ik lol uit haal.

Omfg, ik ben er nu pas achter dat je siege wapens kunt bouwen en in reserve kunt zetten, zodat je in 1 keer ze allemaal in kunt zetten (rechtsklikken als een klaar hebt en je haalt hem van het veld af zodat die niet kapot geschoten wordt).... :> |:( Ik vond die siege wapens al zo debiel geimplementeerd, maar dat zorgt dat je ook eindelijk wat kunt doen ermee, zelfs de muren neer kunt halen zodat je niet eens een buggy shit siege tower hoeft te bouwen en naar binnen kunt wandelen. (duurt wel lang dus genoeg voedsel en je cohesion in de gaten houden + de aasgier nobles om je siege heen)
Beste is daarom ook van te voren zoveel mogelijk nobles gevangen te zetten en daarna pas een siege beginnen. maar het blijft irritant, het zou logischer zijn om in de stad te spawnen ipv de map.

dat van die siege weapons in reserve brengen wist ik niet, dus bedankt voor de tip ;)ik vond het namelijk ook al een vreselijk onhandig systeem.

kan je de muren kapot schieten in de battle zelf? of moet je dat voor de battle doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PEBKAC schreef op donderdag 23 april 2020 @ 13:54:
[...]

Beste is daarom ook van te voren zoveel mogelijk nobles gevangen te zetten en daarna pas een siege beginnen. maar het blijft irritant, het zou logischer zijn om in de stad te spawnen ipv de map.

dat van die siege weapons in reserve brengen wist ik niet, dus bedankt voor de tip ;)ik vond het namelijk ook al een vreselijk onhandig systeem.

kan je de muren kapot schieten in de battle zelf? of moet je dat voor de battle doe ?
Geen idee, ik heb het nog niet mogen meemaken maar in ieder geval tijdens het siege gebeuren op de map zeg maar, als je de aanval doet misschien als de muren superzwak zijn als je dan aanvalt maar denk dat dat nog niet goed zal werken, ik zou dan het risico niet nemen. Nadeel is wel dat je dan als je de stad overneemt een stad met een kapotte muur hebt, dus die moet repareren in je management of als die daarna meteen weer aangevallen wordt veel lastiger te verdedigen is.

Ik ben trouwens nu met de mod dat je ook tier 5 en 6 kan recruiten een leger met allemaal bandit bosses aan het maken :9 :P met een tier 5 leger en dan modje dat je 20 man in een bandit attack kunt gebruiken is het tenminste te doen, met 10 man een lvl 4-5 searaider camp overwinnen is vrijwel onmogelijk op hogere moeilijkheids graad. :X

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-04-2020 19:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova

Holy fuck :o Zo mooi gedaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat interessante achtergrond info over de cataphracts als voorloper van de bij ons bekende ridders te paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mjah helaas in het ingame meer like, 3 man gaan die toren op per keer en worden door peasants en volunteers overwhelmed en kapot gehakt, terwijl jij als leider constant archers aan het snipen bent en hoopt dat je genoeg retards qua units hebt om die zerglines te doorbreken en dan de stilstaande groep voor de gate vanachter aan te vallen totdat de AI doorheeft dat er na 20 doden een groep vanachter op ze staat in te hakken.... |:( 8)7

Ik hoop dat ze die sieges wel snel gaan overhaulen qua mechanics, het is nu zo'n kansloze grind van units zonder enkele vorm van tactics of logica, je ziet nu dat defenders zelfs van muren vallen, naar beneden klimmen op de ladders etc, stil staan voor de gate. Ik mis ook de multistage zoals in warband dat je ook de keep moet aanvallen en binnen in de stad moet vechten.

Ik heb trouwens ook paar keer gehad dat ik een siege had waarbij ik alleen infantry kreeg ingespawned, geen archers. Dat was nogal een massale slachtpartij voor de defenders... :F

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-04-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 23:33:
[...]

Ik heb het nu een paar keer geprobeerd om met Trebuchets de walls te bricken, en ik moet zeggen dat het aanzienlijk scheelt in het aantal verliezen wat je leid t.o.v Towers, ladders, ram. Enigste nadeel is dat de muren kapot zijn en dat het heel lang duurt :p

verder wat je aangeeft zijn de sieges echt chaos, fatsoenlijk units commands geven lukt gewoon niet. Ik hoop inderdaad dat ze siege battles compleet overhaulen. Lijkt me ook leuker om dieper in de stad te vechten, dan kan je ook je tactiek daarop aanpassen.

hoegaat het met je Bandit Boss Army? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

PEBKAC schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:48:
[...]

Ik heb het nu een paar keer geprobeerd om met Trebuchets de walls te bricken, en ik moet zeggen dat het aanzienlijk scheelt in het aantal verliezen wat je leid t.o.v Towers, ladders, ram. Enigste nadeel is dat de muren kapot zijn en dat het heel lang duurt :p

verder wat je aangeeft zijn de sieges echt chaos, fatsoenlijk units commands geven lukt gewoon niet. Ik hoop inderdaad dat ze siege battles compleet overhaulen. Lijkt me ook leuker om dieper in de stad te vechten, dan kan je ook je tactiek daarop aanpassen.

hoegaat het met je Bandit Boss Army? ;)
Ik had er een stuk of 30 maar de fijne random war declaraties hebben nogal ingehakt op het originele aantal dat ik had dus denk nog 10 over ofzo. Geen zin om daar weer voor die hidouts te gaan grinden. Ik kijk wel via een custom battle hoe ze het doen :)
En de forest boss staat standaard als archer unit, de mountain als cavalry oid. Moet je bij elk begin van de game weer instellen en had ik ook geen zin in. zelfde geldt nog steeds voor de wolf units en de merc guard crossbowman lijn.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-05-2020 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
SouLLeSSportal schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:58:
[YouTube: Before There Were Knights...Cataphracts] Wat interessante achtergrond info over de cataphracts als voorloper van de bij ons bekende ridders te paard.
Tis gewoon in die zin veel te slecht voor release. Ik ben al snel gestopt door breaking balance issues en bv siege ai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05 14:19
Het is wel heel rustig hier. Zijn er nog mensen die dit spelen? En zo ja, met welke mods heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Nee, na update 1.3 of 1.4 gestopt. Wacht tot ze uit Early Release zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 01:09

MetalPool

Boe!

Ik zelf twijfel nog steeds om de game te halen! Veelal lees ik dat de basisgame niet echt heel uitdagend zou zijn. En dat M&B het vooral van de mods moet hebben. Dit waren voornamelijk de geluiden net na EA release dus ik weet niet wat er in de tussentijd is bijgevoegd. De setting en het idee van het spel heeft wel mijn interesse. Lijkt me wel erg gaaf om een gigantisch leger aan te sturen. Maar goed....dat doe je 5 x en dan is de lol daar ook wel vanaf denk ik...... Maar jullie schrijven er wel heel erg positief over :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-05 14:59

garrow

PSN: Garrow1978

Binnekort komt dit spel officeel uit....had wel verwacht dat er weer wat activiteit in dit forum zou komen.
Speel nu weer even warband op de Playstation en heb Bannerlord besteld, moet zeggen dat ik Warband toch echt wel een leuk spel vind en verwacht alleen maar meer bij Bannerlord.

Hopelijk zijn er veel spelers op Playstation zodat ook het online spelen kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Ben echt benieuwd. Heb sinds 1.5 of zo niet meer gespeeld.
Afgelopen weekend alvast geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 11:14
Ow ik heb hem nog steeds geinstalleerd, en moet zeggen dat ze wel het 1 en ander hebben veranderd.
Tuurlijk zijn er nog tal van mods, maar ik speel liever zonder. De enige mod die ik gebruik is screamerlord (verourderd maar werkt nog steeds). En heb dus voice attack gekocht toen destijds.
Ik vind het gewoon fantastisch om mijn troepen te besturen met mijn stem, scheelt een hoop geklik op mijn toetsenbord en zorgt ervoor dat ik meer focus heb op mijn eigen character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Heb screamerlord toen ook gekocht. Jammer dat de ontwikkeling is gestopt.
Een dat dit echt helpt zonder te hoeven onthouden welke toetsen. Of dat je moet stil staan tijdens de hitte van de strijd.

Voelde mij echt als een warlord als ik wat riep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Topicstarter
Ja ben ook wel benieuwd wat het gaat brengen op release. Best een tijd niet gespeeld, mede omdat langere games gewoon niet lekker werken met early-acces. Ja saves werkten meestal nog wel... maar helemaal soepel werkte dat nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 11:14
Ves schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 08:37:
Heb screamerlord toen ook gekocht. Jammer dat de ontwikkeling is gestopt.
Een dat dit echt helpt zonder te hoeven onthouden welke toetsen. Of dat je moet stil staan tijdens de hitte van de strijd.

Voelde mij echt als een warlord als ik wat riep
Ja maar hij werkt nog wel gewoon dus dat scheelt. Omdat hij toch bepaalde instructies aanstuurt qua toetsencombinaties. :)
Pagina: 1 2 3 Laatste