Bornhald schreef op vrijdag 3 april 2020 @ 08:22:
ik lees veel in de commentaren dat het eigenlijk warband 2.0 is.
twee vragen daarover,
in hoeverre is dat waar, wat kan ik op dit moment voor nieuws verwacht?
is dat een probleem?
ik begrijp ook dat er nog heel veel nieuwe inhoud gemaakt wordt tijdens EA, zoals veel nieuwe quests etc.
Warband 2.0 is wat mij betreft enkel positief. Meer van "hetzelfde", maar dan met iets uitgediepte mechanics.
Ze hebben een stuk of 5 systemen lopen die tijdens je game geüpdate worden, enkel de base sandbox blijft versie 1.0.0. Ben. Benieuwd wat daar staat als ik nu opnieuw opstart, of dat die ook al gepatched is.
Deze week zijn er voor de rest al 2 kleine patches uitgekomen. Het is te hopen dat dit op de lange termijn geen conflict gaat geven...
Met zon sandbox word het natuurlijk spannender wanneer je game langer loopt, en of je dan bugs tegenkomt.
Content is voor EA afdoende, maar hoop wel wat variatie te gaan zien in missies later.
Persoonlijk vind ik de map design wel redelijk tegenvallen op de open battles, en town battles.
Town battles zijn behoorlijk 'cramped' en dat speelt niet lekker op een paard. Goede kans dat het by design is, maar het voelt gewoon niet geweldig.
Field battles,... Tja nog niet veel variatie in maps, had daar veel meer van verwacht.
Hoop ook wel dat je ik de toekomst met de nodige tacticus skills. Je spawn locatie kan kiezen voor je begint.
Met looters nog niet erg, maar cav charges... Dan wil je niet op de verkeerde plek staan.