Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57
Zeror schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:10:
[...]

Hmm, het idee is best interessant. Daar kun je leuke dingen mee doen :)
Wat als bowser nou eens in dat bakje zit ipv goomba bijvoorbeeld. Wat als de line nu eens veel langer is.
Met Bowser moet je hopen dat ie niet te veel springt... :p

De reden waarom de rit zo kort is omdat het voornamelijk een prototype was. Maar ja, je zou de lijn inderdaad langer kunnen maken. In een eerdere iteratie van het prototype had ik dat je als Mario bijv. op een nieuw platform moest springen op een andere track.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Je zou het ook andersom kunnen doen. Mario in het bakje. Hiermee zou je een soort van custom autoslide level kunnen maken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
horizon1978 schreef op zondag 27 september 2015 @ 07:13:
Twee nieuwe levels, beide in Wii u stijl, korte levels.

Onderwater:
6724-0000-0073-C697

Ondergronds:
8964-0000-0073-C7BB

Als mensen oudere levels verwijderen kunnen ze dat dan ook op jullie websites doen? (Supermariomaker & miiverunity)

Komende twee levels worden iets groter. Lucht level is vrij goed gelukt.
Korte levels, daar houd ik wel van :9 Kom zat levels tegen die behoorlijk lastig zijn die mij te lang zijn.

Deze week zal het ook mogelijk worden om wat meer gegevens bij te houden van je leven, alles geheel optioneel. Bijkomstigheid is dat je ook je levels kan verwijderen / deactiveren.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:31:
Je zou het ook andersom kunnen doen. Mario in het bakje. Hiermee zou je een soort van custom autoslide level kunnen maken.
Hmm, in een afgesloten bakje of...?

Wat trouwens niet werkt in dit level is autoscroll aanzetten. De langzaamste scrollspeed is zelfs te snel voor de track. :p

In ander nieuws, net klaar met het uploaden van een nieuw filmpje van een oud level:

Twee playthroughs in 1 video. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:42:
[...]

Hmm, in een afgesloten bakje of...?

Wat trouwens niet werkt in dit level is autoscroll aanzetten. De langzaamste scrollspeed is zelfs te snel voor de track. :p
Ja kan. Je hoeft dan niet een autoscroll aan te zetten, want dat creëer je dan dmv bak op de tracks :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:51
Jirachi schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:40:
[...]

Ok, hij is me gelukt. Veer meenemen is idd best goed te doen met een aanloop, maar dat moet je dan ook maar weten. laatste stukje waar je trampo en p switch door de boos moet zeulen is wel frustrerend, ben daar een keer of 5 dood gegaan. Verder leuk bedacht en heb het een ster gegeven. Ben alleen bang dat er weinig zullen zijn die hem uit gaan spelen, volgende keer zou je er dus wellicht goed aan doen om duidelijke aanwijzingen te geven ;)
Dat maakt niet zoveel uit. Beetje uitdaging in levels mag zo af en toe ook wel, en zelf nadenken. Moesten we vroeger ook allemaal met Mario en Megaman en Metroid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ik heb ook mijn eerste level gemaakt, hopelijk wil iemand het proberen.

ID: 2663-0000-006D-1159
Name: Nothing Special
Thema: New Super Mario Bros. U

Level is niet al te moeilijk (dacht ik), maar de succes rate is nog niet zo hoog :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bisamrat schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:25:
Ik heb ook mijn eerste level gemaakt, hopelijk wil iemand het proberen.

ID: 2663-0000-006D-1159
Name: Nothing Special
Thema: New Super Mario Bros. U

Level is niet al te moeilijk (dacht ik), maar de succes rate is nog niet zo hoog :(.
14.28% vind je niet hoog? Dan heb je mijn Go right? level nog niet gezien met 7.01% (8/114) clear rate. :p

Over je level, er was maar 1 klein probleem dat ik had en dat is wanneer je omhoog klimt met de beanstalk. Op het eind sprong ik in 't diepe, maar wist dus niet waar ik terecht zou komen... (was dus een afgrond :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:42:
[...]

14.28% vind je niet hoog? Dan heb je mijn Go right? level nog niet gezien met 7.01% (8/114) clear rate. :p

Over je level, er was maar 1 klein probleem dat ik had en dat is wanneer je omhoog klimt met de beanstalk. Op het eind sprong ik in 't diepe, maar wist dus niet waar ik terecht zou komen... (was dus een afgrond :p).
Kans dat je dood valt is klein :), zelfs als er een pijl had gestaan springen sommige toch te ver. Maar goed het is één van de drie mogelijk paden die je daar kan nemen. Maar bedankt voor de feedback, misschien dat ik het nog aanpas daar, mijn broer sprong ook precies in het gat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Als iemand nog een labyrinth level wilt spelen, ik kwam deze net tegen:
キラキラ☆地下迷宮 Underground Labyrinth (B169-0000-006B-A33A)
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ibCjS4GquQOVF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:56:
Als iemand nog een labyrinth level wilt spelen, ik kwam deze net tegen:
キラキラ☆地下迷宮 Underground Labyrinth (B169-0000-006B-A33A)
[afbeelding]
Leuk gedaan maar niet echt ingewikkeld of moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zag net een bug (denk ik) voorbij komen in Mario Maker. Magikoopa kan blijkbaar de axe in castle levels ook omtoveren en dan issie weg. Kan je je level niet voltooien voor paar seconden, want daarna komt ie wel weer terug. Was zo in Mario Bros 1 stijl, maar geen idee of dat ook zo is in andere gamestyles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Geloof dat dta in alle stijlen zo is. Geoon Magikoopa verslaan en dan moet het weer terugkomen, vind ik wel geinig overigens :)

ook weer een nieuw level gemaakt, is niet zo heel moeilijk vind ik persoonlijk :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qfTJ1n2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Akaendra schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:18:
Geloof dat dta in alle stijlen zo is. Geoon Magikoopa verslaan en dan moet het weer terugkomen, vind ik wel geinig overigens :)

ook weer een nieuw level gemaakt, is niet zo heel moeilijk vind ik persoonlijk :)

[afbeelding]
Ik ga 'em spelen. :P Ben benieuwd.

Klaar. Vond 'em leuk. Ook leuk dat iemand een keer een waterlevel bouwt. Stukjes met die P switch en die draaiende wielen waren leuk bedacht. Vond die circelende boos wel onnodig. Om er door te mogen moet je eerst een halve minuut wachten. En dan heb je er op een gegeven moment 2 achter elkaar. En dan moet je ook nog terug. :p

[ Voor 29% gewijzigd door Montu op 27-09-2015 22:10 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Akaendra schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:18:

[afbeelding]
Is inderdaad niet heel moeilijk, maar voor een zwemlevel heb je wel een leuk level neergezet vind ik. Die spookjes laten je telkens wel even wachten maar paste wel goed bij de flow van het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Interessante truc: Trigger bob-ombs to explode immediately

En ik kwam net een muzieklevel tegen in een compilatievideo waarin de speler nog iets meer moet doen dan alleen maar rennen: YouTube: Super Mario Maker - MarioMakerHub Weekly Level Showcase #1 (1m54s)

[ Voor 44% gewijzigd door RayNbow op 28-09-2015 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Weer twee levels af. :)
Wii U stijl. Eerste kasteel level (het volgende zit in de test fase) en luchtlevel.

40A6-0000-0077-8465
980D-0000-0077-8819

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het is rond. Ik ga deze week een Wii U scoren met Mario Maker. Woohoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:19:
Het is rond. Ik ga deze week een Wii U scoren met Mario Maker. Woohoo.
En ik maar verhalen horen dat Super Mario Maker geen systemseller is...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:55:
[...]

En ik maar verhalen horen dat Super Mario Maker geen systemseller is...

:+
Elk spel geeft wel de intentie het systeem te kopen, maar een system seller is echt een spel wat de grote groep over de streep kan halen. Bv een Zelda game is een system seller, Super Mario Maker is dat niet. Ook al lijkt het dat wel :)

Verder is het een geniale game waar ik nu al meer uur in heb zitten dan in Splatoon. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Qua aantal uur ligt Splatoon bij ons op de Wii nog ver uit zicht (meest gespeelde spel, nog voor MK8).

Super Mario Maker is nu op dit moment wel het spel natuurlijk.

En of het een systeem seller is? Geen idee, wel weer zoveelste titel in het ontzettende sterke wii U assortiment van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mario Maker is zeker wel een system seller. Het is een Mario game, dat verkoopt altijd. Vrienden van me, beiden bedrijfsleiders van een winkel waar games verkocht worden, geven ook aan dat door Mario Maker juist weer veel meer Wii U's verkocht zijn de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Dat kan ik toch beamen. Mario maker is de oorzaak van mijn Wii U console. Dat en het feit dat de andere consoles zwaar teleurstellen aangezien mijn pc tot nu elk spel vlekkeloos draait.

Geen seconde spijt vd aankoop na 15u spelen op een weekendje alleen nog goed leren levels maken. ☺

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Gisteren een level gespeeld (van Kyle Bosman, GameTrailers), maar op een manier die niet voorzien was.

Nu is het oude level verwijderd en gefixt.. :p

Interessant levelidee:

[ Voor 14% gewijzigd door RayNbow op 29-09-2015 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:50
Een aantal keer de 100 Mario challenger gedaan. Nadeel, al die auto levels of hele korte levels.
Lekker makkelijk uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Arunia schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:17:
Een aantal keer de 100 Mario challenger gedaan. Nadeel, al die auto levels of hele korte levels.
Lekker makkelijk uitspelen.
Probeer even de extreme O-) Ik heb em nog niet uit op extreme, al wel 5x op normal maar zoals je zei sommigen zijn te makkelijk

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha. Dat geloof ik.
Eerst maar even wat amiibos registreren en dan pas weer verder.
Anders haal ik amiibos die ik al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Deze week maar eens beginnen aan een Metroid level, die Samus amiibo moet ik nodig eens gebruiken ;)
Kraid boss lijkt me te moeilijk om goed te maken, en de NES Mother Brain is heel goed te doen. Alleen even kijken of ik voor de kanonnen ook gewoon kanonnen ga gebruiken of wat flying spinies on rails on de bullet hell die Mother Brain NES wat te simuleren. Moet even kijken wat het beste past in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Gevonden via reddit, een level gemaakt door een 3 jarige:

Enige punt aan kritiek is een blind jump op 't eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Leuk om te zien :) Ik heb gisteren een level van een vijf-jarige gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/AE6C-0000-006C-6136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:25

Rhapsody

In Metal We Trust

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:22:
[...]

Probeer even de extreme O-) Ik heb em nog niet uit op extreme, al wel 5x op normal maar zoals je zei sommigen zijn te makkelijk
Bij extreme zitten toch wel vaak onmogelijke levels tussen helaas.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Rhapsody schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:40:
[...]

Bij extreme zitten toch wel vaak onmogelijke levels tussen helaas.
Gewoon het minnetje even vasthouden :P

• horizon1978
Of level wegswipen. Kan ook. :)

• RayNbow
De Mario Maker reddit is een bron van interessante ideeen. Ik raad iedereen aan om regelmatig een kijkje te nemen. :)

Bijv.: PSA: If a Bill Blaster is 6 squares tall, and you stack it on top of a Red Paratroopa... The Paratroopa will rise all the way to the ceiling if Mario is on top of the Bill Blaster!!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op woensdag 30 september 2015 @ 06:57:
De Mario Maker reddit is een bron van interessante ideeen. Ik raad iedereen aan om regelmatig een kijkje te nemen. :)

Bijv.: PSA: If a Bill Blaster is 6 squares tall, and you stack it on top of a Red Paratroopa... The Paratroopa will rise all the way to the ceiling if Mario is on top of the Bill Blaster!!

[video]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit bugs zijn die in de toekomst opgelost kunnen worden. Dus ik wil dit soort dingen eigenlijk niet teveel gebruiken. Iig niet als methode om je level te kunnen halen, maar meer om iets extra's in je level te verkrijgen.

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:16:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat dit bugs zijn die in de toekomst opgelost kunnen worden. Dus ik wil dit soort dingen eigenlijk niet teveel gebruiken. Iig niet als methode om je level te kunnen halen, maar meer om iets extra's in je level te verkrijgen.
Daarnaast vind ik het ook helemaal niet logisch. Als ik zo iets tegenkom in een level zou ik er misschien niet eens aan denken waardoor ik vervolgens het level niet uitspelen kan. In mijn ogen is het gebruik van dergelijke constructies slecht level design.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:59:
[...]

Daarnaast vind ik het ook helemaal niet logisch. Als ik zo iets tegenkom in een level zou ik er misschien niet eens aan denken waardoor ik vervolgens het level niet uitspelen kan. In mijn ogen is het gebruik van dergelijke constructies slecht level design.
Dat sowieso. Een mogelijkheid ontstaan door een bug zou je niet als mechanic in je level moeten gebruiken. Bij Mario draait alles om behendigheid. Om mooi voorbeeld van de absolute top hiervan zijn de levels van Panga (klik hier). Draait volledig om behendigheid en zo enorm moeilijk dat minder dan een 1% van de spelers zijn levels daadwerkelijk kunnen uitspelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 30-09-2015 09:04 ]

• RayNbow
In principe is het alleen slecht level design als de speler niet de mogelijkheid heeft om dit te leren in het level zelf.

• Akaendra
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AoO79n7.jpg

Zo, Metroid level even gedaan. Is niet zo heel moeilijk (wellicht het laatste deel wel, maar ook dat is redelijk simple te doen in mijn ogen :P)

• horizon1978
Dat laatste is iets waar je als level designer vaak tegengaan loopt. Jij zelf kent de baan en vind iets makkelijk een ander kent het ontwerp niet en gaat daarom af op plekken waar jezelf van denkt: dat is toch maar een simpel sprongetje... :)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:08:
In principe is het alleen slecht level design als de speler niet de mogelijkheid heeft om dit te leren in het level zelf.
Dat ook ja. Vrijwel alle levels in spellen van Nintendo zitten hier vol mee. Die learning curve is heel belangrijk.

• Akaendra
horizon1978 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:57:
Dat laatste is iets waar je als level designer vaak tegengaan loopt. Jij zelf kent de baan en vind iets makkelijk een ander kent het ontwerp niet en gaat daarom af op plekken waar jezelf van denkt: dat is toch maar een simpel sprongetje... :)
Jumps zijn allemaal makkelijk in mijn game. ook maar 2 kleine mogelijkheden om dood te vallen, daar heb ik wel aan gedacht.
Tis meer een sort van Metroid Boss fight die wellicht wat moeilijk zou kunnen zijn, maar daarom ramp ik het ook up na elke 'kamer'.

Chozo statues oook zo goed als kan met de editor nagemaakt, zijn best ok, maar natuurlijk niet de details van een NES versie van Metroid (of de SNES)

• RayNbow

Verwijderd

Geheel verdiend :) Het is een heerlijke game.

En verder is de Super Mario Maker stage uit in Super Smash Bros 3DS/Wii U (en nog wat andere dlc)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 13:40 ]

• Snake1997
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:42
Nog een leuk idee (voor wie het nog niet had gezien):

Verwijderd

Afgelopen week ook Super Mario Maker gekocht na het zien van aantal filmpjes.
Gisteren en vandaag druk bezig geweest met onderstaand level.
Het leukste is als je alle 3 ups probeert te krijgen.

5AB0-0000-0082-2A04

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1xdfH3A.jpg

Te moeilijk of te makkelijk?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 22:54 ]

• RayNbow
Yay, een van m'n video's is gebruikt in een andere video... :p

Niet de juiste URL gebruikt voor 't embedden van je img. ;)

Dit is de URL die je moet gebruiken: http://i.imgur.com/OZgLA8W.jpg

Maar ik zal morgen een poging wagen.

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:21:
Yay, een van m'n video's is gebruikt in een andere video... :p

[video]

[...]

Niet de juiste URL gebruikt voor 't embedden van je img. ;)

Dit is de URL die je moet gebruiken: http://i.imgur.com/OZgLA8W.jpg

Maar ik zal morgen een poging wagen.
Bedankt voor de tip :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Na lezen van bijna dit hele topic, reviews, een serie videos en een 'fuck it' richting mijn bankrekening heb ik 't eergisteren ook maar besteld. En die 8-bit amiibo is gewoon leuk om te hebben, dus die mocht ook meekomen. Het is ook meteen de leukste die ik heb :)

Helaas ben ik gruwelijk slecht in Mario, ergens klopt de jump angle en het naglijden niet met waar ik aan kan wennen. Ik ben in het verleden prima dood gegaan aan de eerste goomba in 1-1 :X

Helaas pas net thuis van werk en morgen weer aan de bak om veel te vroeg, dus alleen even het tutorial 'maak het level af' ding gedaan. Nu al erg content over de UI, het is allemaal erg intuitief. Ik voorzie dat ik eeuwen kwijt kan zijn aan prutsen met levels. En als ik dan over een jaar of 3 ook nog wat basic Mario skills heb opgebouwd tijdens playtesten, dan kom ik misschien nog eens ergens in nsmbu. Die ligt al tijden stof te happen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 01-10-2015 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Sinds gisteren ook lekker aan de slag met Mario Maker. Mijn eerste level is bijna af al. Maar moet echt nog even wat bouwblokken unlocken, want ik kom nog wat te kort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Al een paar dagen af en aan bezig met een level. Moet net als jij ook nog wat unlocken. Vooral warppipes. Daar kan ik nu nog niets mee.
Heb wel een grappig idee.
Gisteren met de deuren samen met mijn vrouw nog aan een idee gewerkt. Wordt geen hoogstaander, maar denk wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Nice, zo even een lading nieuwe creators erbij :) Vergeet niet dat je dingen wat sneller kan unlocken door de nieuwe objecten te plaatsen en vervolgens je scherm vol te spammen totdat de nieuwe lading aangekondigd is.

Ik heb trouwens bijna de nieuwe update voor supermariomaker.nl de deur uit. Het toevoegen van YouTube video's, tags (om mogelijk het zoekproces te verbeteren) en de mogelijkheid om je levels te verwijderen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Seroczynski op 01-10-2015 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die "truuk" gebruik ik, maar valt me op dat je toch eerst 5 minuten verder moet zijn minimaal om de volgende te beginnen te unlocken.
Wat wel vervelend is, is de halverwege aankondiging dat er weer iets aan gaat komen. Dan denk ik altijd, yes!... Oh nee, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Eigenlijk niet erg, door die gestage unlock leer je creatief omgaan met wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn eerste leveltje :)

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/CDC3-0000-0081-2FF9

Ik had nog niet alles geunlocked hier (inmiddels wel), maar desondanks vind ik hem wel aardig. :)
Was tevens een testlevel om alles een beetje uit te vogelen enzo.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 01-10-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:37:

[afbeelding]

Ik had nog niet alles geunlocked hier (inmiddels wel), maar desondanks vind ik hem wel aardig. :)
Volgens mij zat jij al eerder dan ik in dit topic, dus heeft ook lang genoeg mogen duren :) Ben dan ook wel erg benieuwd naar wat jij er van bakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb pas sinds gisteravond mijn Wii U, dus kon er niet eerder aan beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Eerlijk gezegd te veel secrets die je straffen i.p.v. belonen. De pipes met breekbare blokken ervoor spawnen louter vijanden. De warppipe is een route met een trampoline.

spoiler:
En als er een ding is waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel trampolines.

De "makkelijkste" route voor mij (na veel geprobeer) was om onderlangs te gaan via de donuts blokken, dan de pijl te volgen om naar het paddenstoelplatform boven te gaan. Daar te wachten totdat de firebar zichtbaar is en een enorme sprong te maken. Via de vines naar benee en langs de grinders. Vervolgens de koopa shell gebruiken om de hammer bro en co te verslaan om dan rechts de mushroom uit het questionblock te halen. Dan weer terug naar waar oorspronkelijk de rode koopa was en het onderste pad te nemen met de kanonnen. Bij de eennalaatste sprong gewoon door de boocirkel heen te springen (met de mushroom heb je toch een gratis hit) en dan meteen door naar het einde.
Zeror schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:37:

[afbeelding]

Goed gebalanceerd level met genoeg (respawnable) powerups en een aardige puzzelmechaniek.

[ Voor 17% gewijzigd door RayNbow op 01-10-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:48
Ik ben ook maar eens aan het knutselen geweest, volgorde van makkelijk naar wat moeilijker:

Twee manieren om deze level uit te spelen, de normale weg is gewoon direct naar rechts. De andere is het veertje pakken en dan links omhoog.
Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/D4A1-0000-0081-F0A5

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/3848-0000-0030-DFAE

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/0E25-0000-0031-22D0

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/E848-0000-0038-84E8

Drie manieren om deze level uit te spelen, waarbij de twee andere manieren het wel erg makkelijk maken.
Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/9864-0000-0047-590D

[ Voor 20% gewijzigd door Gynnad op 01-10-2015 20:46 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Mijn tweede level is af, hopelijk wil iemand het proberen. Het is een makkelijk level (vind ik dan) en er zijn twee paden die je kan volgen en een 'geheime' exit.

Underwater Cavern (DAEF-0000-0081-F403)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RayNbow schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:01:
[...]

Eerlijk gezegd te veel secrets die je straffen i.p.v. belonen. De pipes met breekbare blokken ervoor spawnen louter vijanden. De warppipe is een route met een trampoline.

Bedankt voor het testen, de feedback en de star :)
Ik heb geprobeerd om het level voor twee soorten spelers te maken. De onderste route is bedoeld voor spelers die het level gewoon willen hallen, de bovenste route is om de 1-ups te collecten en is meer voor spelers die meer uitdaging willen.

De pipes met breekbare blokken zijn bedoeld om de 1-ups te collecten, ze zijn niet bedoeld om de speler te irriteren of te straffen.

Even een korte toelichting hoe ik bedoeld had hoe de pipes met units gebruikt moeten worden.

Tweede 1-up
Je gebruikt de trampoline om met een bomb unit naar het platform te springen waar de pijl naartoe richt.
http://imgur.com/UnFRWmd
Om de bomb unit vervolgens te gebruiken om in de room te komen waar de 1-up zit.
http://imgur.com/9iSlRJC

Derde 1-up
Deze bomb unit http://imgur.com/49BtYtO
Gebruik je om met een unit jump de blokken die onder question blok deels kapot te maken zodat je bij de questionblok kan komen. http://imgur.com/PKmT4KJ

Wellicht moet ik de 1-ups wat duidelijker laten zien, zoals dit misschien http://imgur.com/MyllkZU

Inmiddels de map even ge-update. De route voor de 1-ups is nu wat duidelijker
Hier is de nieuwe link; 3BB4-0000-0082-1EB3

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:22:

Tweede 1-up
Je gebruikt de trampoline om met een bomb unit naar het platform te springen waar de pijl naartoe richt.
De trampoline had ik gevonden in het begin, maar verder had ik niet gezocht. Ik had later wel door dat je een bom nodig had om de bricks onder je te slopen.
Derde 1-up
Deze bomb unit http://imgur.com/49BtYtO
Gebruik je om met een unit jump de blokken die onder question blok deels kapot te maken zodat je bij de questionblok kan komen. http://imgur.com/PKmT4KJ
Hmm, heb je daar een bom voor nodig? Ik kwam op dat platform onder de warppipe via het op en neer bewegende platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]RayNbow schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:03:

Hmm, heb je daar een bom voor nodig? Ik kwam op dat platform onder de warppipe via het op en neer bewegende platform.
Oh ik zie het, heb het helemaal over het hoofd gezien, bedankt
Zal het snel even fixen ,)

Update
5AB0-0000-0082-2A04

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Deze gister online gezet en blijkbaar direct mijn populairste:
932F-0000-0082-40E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Bundin schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:10:
Na lezen van bijna dit hele topic, reviews, een serie videos en een 'fuck it' richting mijn bankrekening heb ik 't eergisteren ook maar besteld. En die 8-bit amiibo is gewoon leuk om te hebben, dus die mocht ook meekomen. Het is ook meteen de leukste die ik heb :)

Helaas ben ik gruwelijk slecht in Mario, ergens klopt de jump angle en het naglijden niet met waar ik aan kan wennen. Ik ben in het verleden prima dood gegaan aan de eerste goomba in 1-1 :X

Helaas pas net thuis van werk en morgen weer aan de bak om veel te vroeg, dus alleen even het tutorial 'maak het level af' ding gedaan. Nu al erg content over de UI, het is allemaal erg intuitief. Ik voorzie dat ik eeuwen kwijt kan zijn aan prutsen met levels. En als ik dan over een jaar of 3 ook nog wat basic Mario skills heb opgebouwd tijdens playtesten, dan kom ik misschien nog eens ergens in nsmbu. Die ligt al tijden stof te happen.
Check even je TV instelling. Dacht ik laatst ook met donkey kong, kon gewoon niet meer op het eerste beestje spring. Bleek mijn TV enorm te corrigeren met een behoorlijke input lag tot gevolg 8)7. Na de game modus geslecteerd te hebben bleek ik het gelukkig nog te kunnen. Je kan ook ff op het tablet scherm kijken of het aan jou of de tv ligt, die heeft geen last van iput lag ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw level van mij:

SanderSanderAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
Screenshot
Mario City (CC56-0000-0084-5F15)

Dit level heeft een leuk thema (Mario City) en is lekker makkelijk!

Werkelijk, als je in dit level doodgaat mag je je Wii U inleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:00:
Ik hoor een uitdaging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Ik zie een Goomba in de screenshot. Is dit een uitnodiging om te zorgen dat je level een clear rate onder de 10% krijgt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Best interessant artikel over smm:

http://arstechnica.com/ga...uper-mario-maker-level/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
bakkerjangert schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:53:
[...]

Check even je TV instelling. Dacht ik laatst ook met donkey kong, kon gewoon niet meer op het eerste beestje spring. Bleek mijn TV enorm te corrigeren met een behoorlijke input lag tot gevolg 8)7. Na de game modus geslecteerd te hebben bleek ik het gelukkig nog te kunnen. Je kan ook ff op het tablet scherm kijken of het aan jou of de tv ligt, die heeft geen last van iput lag ;) .
Nah, is pure incompetentie van mijn kant. Maar het gaat al wat beter (langzaam) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/3F9B-0000-0085-0C8F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:49:
[...]

Ik zie een Goomba in de screenshot. Is dit een uitnodiging om te zorgen dat je level een clear rate onder de 10% krijgt? :+
Die Goomba is niet het moeilijkste deel uit het level :+

Toch wel grappig het level heeft nu een clear ratio van 50%.. (8x gespeeld) Dat had ik niet verwacht.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bisamrat schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:46:
Mijn tweede level is af, hopelijk wil iemand het proberen. Het is een makkelijk level (vind ik dan) en er zijn twee paden die je kan volgen en een 'geheime' exit.

Secret gevonden, zal later vandaag een video ervan uploaden. :)
horizon1978 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:50:
Deze gister online gezet en blijkbaar direct mijn populairste:
932F-0000-0082-40E5
Simpel en fun. :)

Paar aandachtspunten:
  • Sommige pipes hebben een kier met de ground blocks (volgens mij heeft alleen de NSMBU theme hier last van). Je zou kunnen overwegen om de kier te verdoezelen m.b.v. andere blocks.
  • De speler kan vast komen te zitten als ze de losstaande fireflower weten te pakken als kleine Mario.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:11:
[...]

Die Goomba is niet het moeilijkste deel uit het level :+

Toch wel grappig het level heeft nu een clear ratio van 50%.. (8x gespeeld) Dat had ik niet verwacht.
Net gespeeld, zal misschien later ook wat footage uploaden.

(Mogelijke geheime warppipe niet gevonden in de blind playthrough, maar ik heb wel een vermoeden welke het is.)

(Grootste probleem met uploaden... de files zijn groot. :p Toch meestal in de orde van 0.5-1GB...)

[ Voor 23% gewijzigd door RayNbow op 03-10-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Bedankt voor de feedback!
Dat van dat vastzitten had mijn zoontje gister ook al ontdekt...
Dat van die pipes is idd nsmbu probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Het is leuk voor de mensen zonder Super Mario Maker (zoals ik :+) als er weer meer filmpjes komen van clearances! Ik vind het supertof om te kijken, maar heb helaas geen tijd om het te spelen en heb SMM dus ook niet :P. Hulde dus ook aan iedereen die tot nu toe filmpjes heeft gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:19:
Net gespeeld, zal misschien later ook wat footage uploaden.

(Mogelijke geheime warppipe niet gevonden in de blind playthrough, maar ik heb wel een vermoeden welke het is.)

(Grootste probleem met uploaden... de files zijn groot. :p Toch meestal in de orde van 0.5-1GB...)
Echt geheim is die warppipe niet. En ik ga morgen zelf een upload maken van het level, dus je kan je 0.5-1GB besparen ;)

Ik vond het gewoon leuk om 3 1ups in het level te verbergen. Mijn playtrough die ik morgen ga uploaden heeft ze alle drie.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Echt geheim is die warppipe niet. En ik ga morgen zelf een upload maken van het level, dus je kan je 0.5-1GB besparen ;)

Ik vond het gewoon leuk om 3 1ups in het level te verbergen. Mijn playtrough die ik morgen ga uploaden heeft ze alle drie.
De upload is al bezig op de achtergrond. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, het is altijd wel leuk om te zien hoe anderen jouw level spelen :)

Doe ik bv ook met mijn neefje en nichtje, laat ze mijn levels spelen wanneer ze op visite zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Crap, dacht even een Elgato HD60 via Tweakers te regelen maar ben helaas opgelicht :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Hallo, na allerlei filmpjes gezien te hebben over SMM, deze toch ook maar aangeschaft. Hierbij mijn 1e level.

0CBC-0000-0087-0D9E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:52:
Crap, dacht even een Elgato HD60 via Tweakers te regelen maar ben helaas opgelicht :S
Even hier kijken: How to - Help! Ik ben opgelicht!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik heb het gemeld bij Tweakers, OpgeletOpInternet en ga a.s. maandaag digitaal aangifte doen. Erg jammer, want ik was van plan om de levels die gedeeld worden via supermariomaker.nl door te spelen en dan de YouTube toe te voegen.

De update waarmee gebruikers dat straks zelf kunnen doen laat nog eventjes op zich wachten, bijna klaar maar zit nog met een kleine security error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Video's online (al stonden ze dat al een tijdje, maar ik was de deur uit. :p)
Bisamrat schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:46:

Een nieuw level van mij:

[afbeelding]Sander[afbeelding]
[afbeelding]
Mario City (CC56-0000-0084-5F15)

Dit level heeft een leuk thema (Mario City) en is lekker makkelijk!

Seroczynski schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:52:
Da's balen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69icnyfIxXXu9zJ

Nieuw level, redelijk simpel allemaal dus ik denk dat hier redelijk wat mensen makkelijk doorheen zullen komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nieuw leveltje.

Bevat een leuk mechanisme :)

ZerorZerorAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
Screenshot
Take an Eco-Friendly Ride! (9495-0000-0087-C54E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Akaendra schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:03:
[afbeelding]

Nieuw level, redelijk simpel allemaal dus ik denk dat hier redelijk wat mensen makkelijk doorheen zullen komen :P
Zeker een makkelijk level, maar da's niet verkeerd.
Zeror schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:15:
Nieuw leveltje.

Bevat een leuk mechanisme :)

[afbeelding]Zeror[afbeelding]
[afbeelding]
Take an Eco-Friendly Ride! (9495-0000-0087-C54E)
Hmm, alleen moet je wel telkens het nieuwe segment leren en is er nauwelijks een foutmarge. Hierdoor moet je telkens delen van het level opnieuw halen, ook al heb je de eerdere segmenten al door.

Zo kan wanneer je een fout maakt in de ruimte met de P-switch het je veel tijd kosten. Je hebt hier wel oneindig veel mushrooms, zodat je deze ruimte wel kunt leren, maar als je eenmaal doorhebt wat je moet doen heb je waarschijnlijk niet veel tijd meer op de klok over.

In het segment dat volgt op deze ruimte is er nauwelijks de mogelijkheid om te herstellen van een fout. Zo miste ik in een poging het platform aan de onderkant (had te laat door dat er een platform was waar ik op kon springen) en eindigde ik ergens op een kanon... zonder vineblocks op de track want die waren in de afgrond gevallen. Het enige wat ik kon doen was het level herstarten.

Veel verder dan dit ben ik niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zal eens kijken of ik daar nog wat aan kan doen..

Ik had al wel bedacht dat spelers rustmomenten nodig hadden. Na ieder stukje kan je in principe even rusten. Maar misschien dat ik de tijd even moet verlengen met 100.

[ Voor 63% gewijzigd door Zeror op 03-10-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:59:

[...]

[video]

[...]

[video]

[...]

Da's balen... :(
Wel leuk hoe je het oploste toen het platform miste. Ik dacht van, dat gaat hij nooit halen :+

Mijn upload:
[YouTube: https://youtu.be/yvUU2AaWk94]

Die is inclusief alle 1-ups.

Ik heb echt aan 2 dingen een hekel bij 100-mario challanges: 1. levels waarbij je direct doodgaat tenzij je direct wegspringt. (maw. je gaat altijd dood want je verwacht het niet) 2. automatische levels. (autoscroll meegerekent))

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

RayNbow schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:59:

[video]
Gaaf om mijn level in actie te zien, hoe neem je die filmpjes op? Wel 'dikke' spoiler maar dat geeft niet, ik vond het toch aardig duidelijk hoe je er moest komen :). Mis je wel een ander stuk van het level waar blijkbaar aardig wat mensen dood gaan >:)

En nog bedankt voor de ster _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Bisamrat op 03-10-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe je met een game capture device, bv een pricewatch: Elgato Game Capture HD60. Daar sluit je de HDMI kabel van je Wii U op aan en een HDMI kabel naar je TV. De USB kabel gaat dan in je PC/Mac om de video op te nemen.

Werkt trouwens ook met andere HDMI consoles (muv PS3).

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Vanavond net wat ideetjes lopen testen. Een van de ideeen was het volgende:

Vallende blokken als obstakel. Ik weet niet hoe praktisch dit idee is, hoe eerlijk 't is, hoe moeilijk 't is, etc., maar misschien kan het verder worden uitgewerkt.
Bisamrat schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:38:
[...]

Gaaf om mijn level in actie te zien, hoe neem je die filmpjes op?
Zoals Sander boven mij al zei, ik gebruik een capturekaart (Elgato HD60).
Wel 'dikke' spoiler maar dat geeft niet, ik vond het toch aardig duidelijk hoe je er moest komen :). Mis je wel een ander stuk van het level waar blijkbaar aardig wat mensen dood gaan >:)
Dat andere stuk van het level heb ik wel gezien, maar zit niet in wat ik geupload heb. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
^ Dat idee van die vallende blokken heeft wel iets. Daar kun je echt wel iets mee.

Zal het ook eens "exploren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zo, heb lekker veel tijd gehad om even iets minder originele levels te bouwen :)

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/0328-0000-0089-15FF

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/0C37-0000-0089-3297

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
horizon1978 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:21:
^ Dat idee van die vallende blokken heeft wel iets. Daar kun je echt wel iets mee.

Zal het ook eens "exploren".
Iets anders... is dit level van jou? :p
Afbeeldingslocatie: https://mii-secure.cdn.nintendo.net/39j9upnxji7l6_surprised_face.png?latest
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2V8wZxzWsvRTOVwpsRfip21M/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bk4d9Mo40ZmU7LmFmAnpHFw2/full.png

[ Voor 27% gewijzigd door RayNbow op 04-10-2015 10:40 . Reden: mirror voor de images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Eh.... Ja...
Mario foetsie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Nou ja, als je heel erg goed kijkt zie je misschien nog een paar pixels... maar hij staat op 't plafond. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
RayNbow schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:26:
[...]

Nou ja, als je heel erg goed kijkt zie je misschien nog een paar pixels... maar hij staat op 't plafond. :p
Doh. Eerst praktisch maken dan design...

Level aangepast en opnieuw erop gezet. Code volgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Het is alleen jammer dat bij het verwijderen van een level ook de Miiverse posts verdwijnen... gelukkig heb ik ze nog op tijd kunnen mirrorren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Deze vond ik erg leuk om te spelen. Boss battle:
3204 0000 0069 E572

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
RayNbow schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:41:
Het is alleen jammer dat bij het verwijderen van een level ook de Miiverse posts verdwijnen... gelukkig heb ik ze nog op tijd kunnen mirrorren. :p
Zit aan mijn maximum. :). Dus tja. ;)

Maar blijven de sterren nu wel of niet bewaard van een verwijderd level?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste