Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb uiteindelijk nog wel twee uur gedaan over het unlocken van alles via time-travel :)

Heb nog geen officiele melding van Nintendo gehoord over een update o.i.d. Ben erg benieuwd hoe lang ze er over gaan doen om de boel te patchen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Vandaag binnengekomen. Dochter wou spaarcentjes uitgeven. :).

Benieuwd wat ze er van van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik kwam net dit level tegen via reddit: YouTube: Super Mario Maker: "Will You Save Your Son?" Geoff The Hero's Custom Level

Stukje storytelling, maar toch wel geinig in elkaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:41
Iemand nog interesse in een zeer moeilijk Mario level? :p
It Took 11,000 Tries To Beat This Brilliantly Evil Mario Maker Level

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan vinden mensen mijn levels moeilijk :+

Ondertussen kom ik maar niet verder dan lvl 3 van de fly-swatting mini game :(

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ja die Panga maakt wel echt hele sicke skill levels. Heb gisteren even naar zijn stream gekeken, op zich wel leuk om te zien hoe hij gewoon wat dingen neerplempt en er dan mee aan de slag gaat totdat hij een dikke uitdaging heeft weten te creëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwste level. In SMW style.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iaSM-0PjHZIPL

Super Mario World Vol. 1

(9F32-0000-005D-3922)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Vandaag een level gespeeld van GameTrailers' Kyle Bosman:

Bevat dit keer ook de failed attempts en annotaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Nogmaals dank voor de tips gisteren, gisteren drie extra packs en twee extra features vrijgespeeld door als een idioot zoveel mogelijk items en blokjes te maken en ook de lengte van het veld langer te maken. Werkte uitstekend :)

De rest van de avond besteed om mijn langste level zo so far te maken;
DAF5-0000-005D-7712

Ik vind het vooral leuk om die ouderwetse Mario gameplay te benaderen. Dus geen onmogelijke levels op het oog, maar vooral fun om mee te spelen en dan stiekem af en toe nog best lastig :) Er zitten twee shortcuts in om het level easy peasy uit te spelen, maar ze staan niet aangegeven natuurlijk (En het zijn geen warp pipes, want die mis ik nog ;( ) ;) Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Gisteren mijn eerste level afgemaakt. Ouderwetse mario gameplay, geen gimmicks of absurd hoge moeilijkheidsgraad.

DD6E-0000-005D-A0D3

- Super Mario World
- Castle Theme
- Medium / hard moeilijkheidsgraad
- Beetje aan de lange kant (Graag een checkpoint in de volgende update!)
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts

Hopelijk is het wat, veel plezier!
Ontvang natuurlijk graag commentaar

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
RoelerMF schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:56:
Er zitten twee shortcuts in om het level easy peasy uit te spelen, maar ze staan niet aangegeven natuurlijk
Heb in de vlugheid er maar 1 gevonden, maar die was ook niet zo moeilijk.
spoiler:
Aan het begin meteen via de breekbare blokken omhoog springen en over 't plafond lopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kwam een idee tegen om een checkpoint systeem te maken in je level.
Heb het even uitgewerkt in een mooie overzicht. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ulyv5breH23uJIRkJT8f6Fgx/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:45:
Ik kwam een idee tegen om een checkpoint systeem te maken in je level.
Heb het even uitgewerkt in een mooie overzicht. :)

[afbeelding]
Dit werkt natuurlijk alleen voor deaths ten gevolge van een val, maar het is wel een idee om een moeilijke sequence niet te punishing te maken. I.p.v. warppipes zou je mogelijk ook doors kunnen gebruiken.

Een ander voorbeeld om een reeks moeilijke jumps niet al te zwaar te straffen kun je terugvinden in het level van wes- in "[Wii U] Super Mario Maker". Een foute sprong zorgt er voor dat je alleen wat voortgang verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:23:
[...]

Dit werkt natuurlijk alleen voor deaths ten gevolge van een val, maar het is wel een idee om een moeilijke sequence niet te punishing te maken. I.p.v. warppipes zou je mogelijk ook doors kunnen gebruiken.
Kun je deuren ook verplaatsen naar een sublevel (eentje in de ene level, eentje in de ander)?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• RoelerMF
DFC-Neo schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:51:

Ontvang natuurlijk graag commentaar
Gisteren een half uur bezig geweest, maar hoe kom ik voorbij die tovenaar met die twee kogelschieters? Ik heb echt van alles geprobeerd om bovenlangs te gaan, maar ik ben er niet achter hoe je dat bedacht hebt :D Ik kom dat bovenste platform niet op zodat ik verder kan springen :+
RayNbow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:44:
[...]

Heb in de vlugheid er maar 1 gevonden, maar die was ook niet zo moeilijk.
spoiler:
Aan het begin meteen via de breekbare blokken omhoog springen en over 't plafond lopen. :)
Klopt! :) Ze zijn ook niet bedoeld als moeilijk hoor maar als "leuke features" :)

Hoop trouwens snel die warp pipes te krijgen als feature, want zit bomvol leuke ideen, maar dan heb ik wel die warp pipes nodig :D

• RayNbow
Zeror schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:45:
[...]

Kun je deuren ook verplaatsen naar een sublevel (eentje in de ene level, eentje in de ander)?
Dat niet vziw, maar een sublevel is niet nodig als je een retry/checkpoint mechanisme wilt maken.

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Mijn laatste level heft wel een checkpoint dmv deuren, maar je ziet niet op het begin dat er een is (wat ook precies de bedoeling is ander skippen mensen meteen het halve level).

Heb al een idee voor mijn volgende level, maar daar wil ik sowieso even kijken met enemy placement en hou sommige enemies zich gedragen onderwater voordat ik echt besluiten neem.

Wel iets met spikes enzo om de bubbleman feel terug te krijgen ;)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

RayNbow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:13:
[...]

Dat niet vziw, maar een sublevel is niet nodig als je een retry/checkpoint mechanisme wilt maken.
Je kan het gebruiken om te fucken met de oriëntatie van de speler.

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

Ik heb een drietal level`s die ik graag door jullie wil laten testen.

Feeling Hot : AB39-0000-0025-E709
Coingrabber: CB87-0000-0016-B33E
Jungle Rumble: 72BF-0000-0065-075A

Ik probeer zo Mario getrouw mijn levels te maken.
Soms met makkelijke elementen en dan weer hele moeilijke.

Zelf ben ik absoluut niet van die rare "dont touch anything" levels.

Laat me weten wat jullie er van vinden en het liefst met punten van kritiek waar ik wat mee kan! :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• horizon1978
Toch wel erg knap hoe Nintendo iets als een level editor zo mooi weet te brengen en te verpakken richting de speler.
Het langzaam unlocken van meer opties is echt een goede keuze van ze. Zeker in het begin is het toch wel uitzoeken naar hoe dingen werken, hoe gedragen de vijanden zich, etc..
En uiteindelijk is het toch echt de creativiteit die het overneemt. Het ook kunnen bouwen en dan dat stukje direct spelen om te kijken of het werkt is echt handig.
[b]DFC-Neo schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:51:
DD6E-0000-005D-A0D3

- Super Mario World
- Castle Theme
- Medium / hard moeilijkheidsgraad
- Beetje aan de lange kant (Graag een checkpoint in de volgende update!)
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts
Deze gister even gespeeld. Best lastig nog, einde niet gehaald. Ben dan ook niet zo een enorme held met die klassieke Mario's. Wel mooi hoe je de timing hebt gekregen met dat bewegende platform -> wegvallende blokjes -> vlam blokje (gehinderd door draaiende vlammen boven die platforms).

Hier is mijn level-id:
0E60-0000-0062-2F45

Qua speelstijl standaard level insteek. Geen bom-hopping extra-vaganza. De Wii U stijl gekozen omdat de kids dat de leukste vinden.

Feedback uiteraard gewaardeerd. :)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

horizon1978 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:56:
Het langzaam unlocken van meer opties is echt een goede keuze van ze. Zeker in het begin is het toch wel uitzoeken naar hoe dingen werken, hoe gedragen de vijanden zich, etc..
Het unlocken zou veel leuker zijn op een andere manier, denk ik.
Bijvoorbeeld door levens/1-ups te verzamelen met de 10 of 100 mario courses. De hoeveelheid die aan het eind overhoud wordt als currency toegevoegd aan je "portemonnee". Hiermee zou je dan de blokken, enemies en level styles kunnen kopen in de editor. Je laat de speler werken voor iets.

• horizon1978
Zeror schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:06:
[...]

Het unlocken zou veel leuker zijn op een andere manier, denk ik.
Bijvoorbeeld door levens/1-ups te verzamelen met de 10 of 100 mario courses. De hoeveelheid die aan het eind overhoud wordt als currency toegevoegd aan je "portemonnee". Hiermee zou je dan de blokken, enemies en level styles kunnen kopen in de editor. Je laat de speler werken voor iets.
Tja, maar niet iedereen vind het spelen van levels leuk. Serieus, er zijn er die echt het liefst alleen designen. En die zou je dan dus tekort doen.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb ook een paar levels gemaakt, maar dit is de eerste die waardig genoeg is om te delen;

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iaBFVsbvooF07

Naam: Castle of Fire
ID: 2807-0000-0057-3996

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/2807-0000-0057-3996

[ Voor 14% gewijzigd door Rhapsody op 24-09-2015 18:13 ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Seroczynski
  • Niet online
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.

Hier een paar vroege versies:

-verwijderd-

Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.

De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.

[ Voor 19% gewijzigd door Seroczynski op 01-10-2015 14:07 ]

Verwijderd

De mijne is nog niet helemaal af. Hij toont nu wel miiverse post in een tabel. (klaar om naar UBB te gaan converteren) alleen moet ik nog wat "styling" doen en het uiteindelijke converteren.

Vooral bij dat eerste kan ik wel wat hulp gebruiken :+

https://microse.nl/lab/miiverse/

• RayNbow
Een Played/ToPlay lijst zou wel handig zijn voor op de site, want ik ben nu al het overzicht kwijt van welke levels in dit topic ik al gespeeld heb en welke ik nog wil spelen. :p

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

horizon1978 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:09:
[...]

Tja, maar niet iedereen vind het spelen van levels leuk. Serieus, er zijn er die echt het liefst alleen designen. En die zou je dan dus tekort doen.
Iedere ster (like) zou ook een 1-up kunnen opleveren.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:30:
De mijne is nog niet helemaal af. Hij toont nu wel miiverse post in een tabel. (klaar om naar UBB te gaan converteren) alleen moet ik nog wat "styling" doen en het uiteindelijke converteren.

Vooral bij dat eerste kan ik wel wat hulp gebruiken :+

https://microse.nl/lab/miiverse/
Alleen styling voor GoT of ook andere fora? Met name met als het voor het eerste is, kan ik wel helpen. :)

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:31:
[...]

Alleen styling voor GoT of ook andere fora? Met name met als het voor het eerste is, kan ik wel helpen. :)
Puur en alleen voor GoT

Dit is wat ik nu heb:

SanderSanderAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VucIjk9_SV0]
Trying out the Mercedes kart

Wel jammer, maar begrijpelijk, dat je geen css styling op UBB tags kan loslaten :p

Het is simpel, maar zo staat het nu op de site. Je tikt gewoon de url van de miiverse post in en je krijgt eronder een voorbeeld en de UBB code te zien. Werkt met screenshots, tekst, tekeningen en yt video.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 20:37 ]

• RayNbow
Contra:

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik kwam een leuke mechanic tegen om een valpoort te maken waardoor je niet terug kunt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ENp44k4L7ZbFEErD7AmP6x1l/full.jpg

Er zijn natuurlijk genoeg manieren te bedenken om de terugweg te blokken, maar ik vond deze wel een coole variant. :)

• Seroczynski
  • Niet online
Dat zijn toffe plaatjes Zeror, die maak je zelf zei je eerder? Netjes hoor.

Ik heb nog even aan die banners geprutst en ben best tevreden met het eindresultaat. Om het wat duidelijker te maken kan er nu een URL aangeroepen worden met een Course ID om een dynamische afbeelding te laden.

https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB levert de volgende banner op:

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB
RayNbow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:06:
[...]

Een Played/ToPlay lijst zou wel handig zijn voor op de site, want ik ben nu al het overzicht kwijt van welke levels in dit topic ik al gespeeld heb en welke ik nog wil spelen. :p
Goed punt. Ik heb al een idee hoe ik dat implementeren ga. Ik ga er mee aan de slag!

[ Voor 30% gewijzigd door Seroczynski op 23-09-2015 23:34 ]

Verwijderd

Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:25:

Ik heb nog even aan die banners geprutst en ben best tevreden met het eindresultaat. Om het wat duidelijker te maken kan er nu een URL aangeroepen worden met een Course ID om een dynamische afbeelding te laden.

https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB levert de volgende banner op:

[afbeelding]
Werkt alleen niet met mijn level code:

SanderSanderAfbeeldingslocatie: https://d13ph7xrk1ee39.cloudfront.net/img/menu-logo.png
Screenshot
Easy or hard 1 (C45E-0000-0052-57C7)

Werkt wel...
http://microse.nl/lab/miiverse

• Seroczynski
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:45:
[...]

Werkt alleen niet met mijn level code:

[afbeelding]Sander[afbeelding]
[afbeelding]
Easy or hard 1 (C45E-0000-0052-57C7)

Werkt wel...
http://microse.nl/lab/miiverse
Ik pluk de ID's van mijn website en niet vanaf miiverse.

Verwijderd

Ah dat verklaart het :)

Mijn oplossing is dan fundamenteel anders :+

Zelfs al ga ik later waarschijnlijk de mogelijkheid inbouwen een Miiverse post in mijn database (die er nu nog niet eens achter zit) op te slaan, zal dat enkel als een soort van "cache" werken en verder geen uitbreiding op de miiverse functionaliteit zijn.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 23:59 ]

• horizon1978
Hoe lang duurt het voordat supermariomaker.nl een nieuw level toont?

En het is toch de level code die je moet invoeren?

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Thanks. Ja, ik maak die zelf. :) Heb nog geen Wii U + Mario Maker, dus loop mezelf nu nog te vervelen door Mario Maker playthrough filmpjes te bekijken op youtube. :P Maar misschien dat ik zeer binnenkort wel een Wii U met Mario Maker heb, dan kan ik mijn levels ook gaan spammen hier. :)

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Is SMM ook een beetje leuk met z'n 2en? Ik weet dat je niet tegelijkertijd kan spelen, maar voor elkaar levels maken bijv. M'n vriendin is ook wel mario-fanaat namelijk B) Of krijg je dan dat de 1 alle unlocks krijgt omdat de ander wat minder tijd heeft.

Dilemma's :P

• RayNbow
horizon1978 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:33:

Nee, de URL van de Miiverse post.

(Die je kunt vinden door naar https://miiverse.nintendo.net/users/<je NNID>/posts te gaan.)

• Seroczynski
  • Niet online
horizon1978 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:33:

Om een level toe te voegen moet je de URL van Nintendo's Miiverse toevoegen. Als je naar https://miiverse.nintendo.net gaat en daar op 'Gebruikerspagina' en dan 'Posts' klikt moet je het level ergens zien staan. Klik je er nog een keertje op en dan krijg je zo iets als dit: https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAACNUKFJtgyQ7Q en dat voer je in op supermariomaker.nl.

Ik wil dit nog wat duidelijker maken, maar heb nog geen manier gevonden om het een beetje fatsoenlijk te tonen. Zal er nog even wat aandacht aan besteden.
RayNbow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:45:
[...]

Nee, de URL van de Miiverse post.

(Die je kunt vinden door naar https://miiverse.nintendo.net/users/<je NNID>/posts te gaan.)
Dat leg je een heel stuk makkelijker uit dan ik doe :+
Zeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:21:
[...]

Thanks. Ja, ik maak die zelf. :) Heb nog geen Wii U + Mario Maker, dus loop mezelf nu nog te vervelen door Mario Maker playthrough filmpjes te bekijken op youtube. :P Maar misschien dat ik zeer binnenkort wel een Wii U met Mario Maker heb, dan kan ik mijn levels ook gaan spammen hier. :)
Waar wacht je nog op? :D
monkel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:25:
Is SMM ook een beetje leuk met z'n 2en? Ik weet dat je niet tegelijkertijd kan spelen, maar voor elkaar levels maken bijv. M'n vriendin is ook wel mario-fanaat namelijk B) Of krijg je dan dat de 1 alle unlocks krijgt omdat de ander wat minder tijd heeft.

Dilemma's :P
Gewoon dezelfde Mii kiezen. Savegames zijn volgens mij altijd gekoppeld daar aan, en dus ook de unlocks. Voor de rest is het een beetje karig om "2-player" te spelen. Wat mogelijk is, is dat één speler de gamepad gebruikt om het level te ontwerpen en de andere speler d.m.v. de pro controller direct playtest. Maar een echte multiplayer zit er niet in.

[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 24-09-2015 08:48 ]

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:47:
[...]

Gewoon dezelfde Mii kiezen. Savegames zijn volgens mij altijd gekoppeld daar aan, en dus ook de unlocks. Voor de rest is het een beetje karig om "2-player" te spelen. Wat mogelijk is, is dat één speler de gamepad gebruikt om het level te ontwerpen en de andere speler d.m.v. de pro controller direct playtest. Maar een echte multiplayer zit er niet in.
Thanks. Het gaat er ook meer om dat we er allebei lol van hebben. We zitten pas op 270 sterren in SuperMario3DWorld, dus we zijn nog wel ff zoet :P

• horizon1978
Bedankt R & S!

Zal er zsm eentje toevoegen.

Edit: gedaan. :)

Vind trouwens wel beetje apart dat de meeste sterren voor de 'doe-maar-niets-levels' zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door horizon1978 op 24-09-2015 12:55 ]

• Akaendra
  • Nu online
Mja, dat soort levels star ik ook nooit, vind ik ook helemaal geen drol aan eerlijk gezegd.

Zal vanavond wel mijn levels op supermariomaker.nl plempen, was een beetje verwarrend om wat er nu gevraagd werd om toe te voegen.
Inmiddels ook een start gemaakt aan megaman stage nummer 5 (ofzo :P) Bubbleman achtig met minimal 1 checkpoint (wellicht nog wel meerdere).

Daarna maar eens een SMW style Ghost house level maken, vervolg op Boo's Barren Barn maar dan moeilijker of iig meer puzzelwerk.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Toestemming, aangezien ik mijn financiën niet in eigen beheer heb. ;)

@ Sanderev66 en Seroczynski,
Best grappig dat jullie alletwee aan een website werken om Mario Maker levels te delen. Ik had zelf ook al ideeën ervoor. Had al een subdomein aangemaakt op m'n hosting. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 24-09-2015 09:41 ]

Verwijderd

Trouwens update 1.10 is uit :)
quote: changelog
Update Details:
Ver. 1.10 [Released 09/23/15]
Note: This update requires about 223MB of storage space.
Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience.
De glitch die een paar pagina's terug tegenkwam is niet gefixed.

Zeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:39:
[...]
@ Sanderev66 en Seroczynski,
Best grappig dat jullie alletwee aan een website werken om Mario Maker levels te delen. Ik had zelf ook al ideeën ervoor. Had al een subdomein aangemaakt op m'n hosting. :P
Ik wil een Miiverse share website gaan maken :) Mijn huidige pagina is slechts een voorloper daarvan.

http://miiverunity.com/ is geregistreerd :+

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 10:20 ]

• RayNbow
[...]

Goed punt. Ik heb al een idee hoe ik dat implementeren ga. Ik ga er mee aan de slag!
Nog een willekeurig idee, maar niet zo belangrijk: Mogelijkheid voor geregistreerde users om YouTube filmpjes aan levels te hangen. Makers kunnen dan zien hoe mensen hun level speelden en misschien kunnen spelers zelfs proberen om levels te speedrunnen? :)

(Misschien dan ook tags aan video's hangen; Bijv. "showcase", "speedrun".)

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:48
Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:49:
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.

Hier een paar vroege versies:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.

De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.
Schijnbaar werkt het niet helemaal lekker voor levels met lange namen; dan wordt de code overschreven door het laatste deel van het level naam:

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/crawler/screenshots/WVW69iZy3IYcGKzIO_.jpeg

Ik heb het level gepost op 24 september rond 10.30; ik krijg de exacte link niet zo snel in dit bericht.

• Seroczynski
  • Niet online
bakkerjangert schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:48:
[...]

Schijnbaar werkt het niet helemaal lekker voor levels met lange namen; dan wordt de code overschreven door het laatste deel van het level naam:

[afbeelding]

Ik heb het level gepost op 24 september rond 10.30; ik krijg de exacte link niet zo snel in dit bericht.
Bedankt voor je melding. Ik heb het gezien en weet ook waar het probleem ligt. Zal spoedig een update de deur uit doen die dit oplost en het level dan even opnieuw delen op FB en Twitter. Op de site geeft het nu iig wel de juiste code weer. Het probleem is inmiddels opgelost.

Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/3D83-0000-0051-F6F7

[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 24-09-2015 11:31 ]

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

[quote]RoelerMF schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:09:
[...]

Gisteren een half uur bezig geweest, maar hoe kom ik voorbij die tovenaar met die twee kogelschieters? Ik heb echt van alles geprobeerd om bovenlangs te gaan, maar ik ben er niet achter hoe je dat bedacht hebt :D Ik kom dat bovenste platform niet op zodat ik verder kan springen :+

[...]

Je moet op de wolken springen en daarna de wolken blijven volgen. Je gaat dus de andere kant op maar wel op hoog. Hopelijk kom je zo verder

• RoelerMF
DFC-Neo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:01:
[quote]RoelerMF schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:09:
[...]

[...]

Je moet op de wolken springen en daarna de wolken blijven volgen. Je gaat dus de andere kant op maar wel op hoog. Hopelijk kom je zo verder
Geprobeerd, ik kwam alleen op geen enkele mogelijkheid van de wolken op de blokjes terecht. En als ik dan bovenin iets terug ga en het via de platformen probeer kom ik het tweede platform niet. Maar ik denk dat het meer aan mijn speelskills ligt dan aan jouw levels hoor :D

Die banners zijn trouwens een toffe feature, dank voor het maken :)
Mijn laatste creatie, nadat ik alle features tot mijn beschikking kreeg:
Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/DDD2-0000-0066-48F5

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:50:
[...]

Bedankt voor je melding. Ik heb het gezien en weet ook waar het probleem ligt. Zal spoedig een update de deur uit doen die dit oplost en het level dan even opnieuw delen op FB en Twitter. Op de site geeft het nu iig wel de juiste code weer. Het probleem is inmiddels opgelost.

[afbeelding]
Misschien moet je voor je code een ander font pakken, want het verschil tussen de D en de 0 is heel klein. Kan best verwarrend zijn. ;)

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:32:
[...]

Misschien moet je voor je code een ander font pakken, want het verschil tussen de D en de 0 is heel klein. Kan best verwarrend zijn. ;)
Ik kan ze wel onderscheiden van elkaar, maar ik zie ook wat je bedoelt. Vond het juist leuk om een "Super Mario Maker" font te gebruiken maar zal eens rondneuzen voor wat anderen.
RoelerMF schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:29:
[...]

Geprobeerd, ik kwam alleen op geen enkele mogelijkheid van de wolken op de blokjes terecht. En als ik dan bovenin iets terug ga en het via de platformen probeer kom ik het tweede platform niet. Maar ik denk dat het meer aan mijn speelskills ligt dan aan jouw levels hoor :D

[afbeelding]
Graag gedaan, jij bedankt voor het gebruiken :D Nu zal ik die levels vanavond ook eens gaan spelen :+

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:50:
[...]

Ik kan ze wel onderscheiden van elkaar, maar ik zie ook wat je bedoelt. Vond het juist leuk om een "Super Mario Maker" font te gebruiken maar zal eens rondneuzen voor wat anderen.
Is ook zeker wel leuk, maar duidelijkheid is minstens net zo belangrijk. :)

Deze is wel leuk, is het font wat o.a. in de eerste Super Mario Bros is gebruikt:
- http://www.dafont.com/pre...&text=3D83-0000-0051-F6F7
Is ook duidelijk leesbaar. :)

• Seroczynski
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:35:
[...]
Is ook zeker wel leuk, maar duidelijkheid is minstens net zo belangrijk. :)

Deze is wel leuk, is het font wat o.a. in de eerste Super Mario Bros is gebruikt:
- http://www.dafont.com/pre...&text=3D83-0000-0051-F6F7
Is ook duidelijk leesbaar. :)
Thanks, die staat inderdaad niet verkeerd :)

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Elke keer wanneer ik course world opstart krijg ik een error, heeft iemand anders hier ook last van?

Wel kan ik levels maken en mijn eigen levels spelen, ook werkt de 10 mario challenge.

• Seroczynski
  • Niet online
shoppa schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:44:
Elke keer wanneer ik course world opstart krijg ik een error, heeft iemand anders hier ook last van?

Wel kan ik levels maken en mijn eigen levels spelen, ook werkt de 10 mario challenge.
Welke error krijg je dan?

• shoppa
Eerst zegt die please wait voor 20 sec ongeveer en dan
error code: 106-0502
an error has occurred.
Please try again later.

• Seroczynski
  • Niet online
shoppa schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:47:
[...]

Eerst zegt die please wait voor 20 sec ongeveer en dan
error code: 106-0502
an error has occurred.
Please try again later.
Je speelt het spel enkel offline. Er is iets mis met je netwerk. Internet kwam met de volgende mogelijke oplossingen:
  • Power cycle your home network.
If your wireless router or access point is unresponsive, power cycling these devices may resolve your connection issue. [How to]
  • Ensure you are using the correct password for your Wi-Fi network.
If your wireless router or access point is secured with a security key or password, review this password to ensure you have entered it correctly in the Wii U. [How to]
  • Create a new connection on your Wii U.
Create a new connection on your Wii U. This will ensure you are connecting to the correct Wi-Fi network and the Wi-Fi network is currently visible to your Wii U. [How to]
  • Check for wireless interference.
Wireless interference can result in a weakened connection between your Wii U and your wireless router or access point. Review your Wi-Fi network’s setup to ensure an optimal wireless environment. [How to]

• shoppa
Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:50:
[...]

Je speelt het spel enkel offline. Er is iets mis met je netwerk. Internet kwam met de volgende mogelijke oplossingen:

[...]
Thanks nu werkt die weer, moet men connectie weer opnieuw toevoegen, geen idee waarom.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:42:
[...]

Thanks, die staat inderdaad niet verkeerd :)
d:)b Ziet er goed uit idd.

• brinkkemper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-07 01:22
www.supermariomaker.nl ziet er goed uit! en de automatische post op facebook is slim bedacht! Ik heb me levels erop gezet en ga de facebook pagina volgen! props

Verwijderd

Korte update:
http://www.miiverunity.com/ heeft nu hetzelfde als op mijn oude http://microse.nl/lab/miiverse pagina stond :)

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

RoelerMF schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:29:
[...]

[afbeelding]
Je kan alleen op de wolken komen door eerst op de gele bloks te springen. Hopelijk helpt dat.

• RayNbow
Een van de nieuwe dingen in 1.10:
"This course was uploaded by Nintendo, so it cannot be reported" was added to SMM v1.10, along with additional Nintendo-made course support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Koopa Kingdom!

[ Voor 35% gewijzigd door Montu op 25-09-2015 13:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Mooi level. Duidelijk ingestoken om het een mooi geheel te maken.
Stukken beter dan die acht levels tijdens de honderd Mario challenge. Dat zaten sowieso al drie auto-levels in. En in sommige zat totaal geen sfeer.

Nu snap ik dat er ook best veel kinderen dingen uploaden en die kijken er toch geheel anders tegengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral Andre van GameExplain (YT channel) maakt hele mooie levels, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Zeer mooi level inderdaad. Ik probeer mijn levels ook vaak zo te maken. Veel sfeer erin stoppen met lianen en die pop-ups terwijl je grond maakt. Mijn nieuwste level:

10 rooms, 20 coins". Code: 3B9F-0000-0066-3B62
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iavG3U0lLZ6oK

Benieuwd wat jullie ervan vinden :) Heb geprobeerd er een curve in te maken van makkelijk naar steeds moeilijker maar niet oneerlijk. En volgens mij is dat aardig gelukt!

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:09:
Vooral Andre van GameExplain (YT channel) maakt hele mooie levels, vind ik.
Ik heb veel levels bekeken op Youtube en het zijn inderdaad erg gave levels van hem :)

YouTube: André GX Mario maker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Op reddit is een ander interessant idee geplaatst over checkpoints m.b.v. warppipes: A simple way of hiding a Checkpoint in plain sight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw level.. iets makkelijker en met een leuk thema :)

Screenshot
Super Mario Breaker (6FF6-0000-006C-9792)

Video:
[YouTube: https://youtu.be/42EcOpwKRrc]

Natuurlijk zitten er een paar extratjes in het level die ik niet in de video verwerkt heb :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Net gekocht in den Haag toen ik er voor andere amiibos was. Kon het toch niet laten.
Ben benieuwd!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zag net in een stream dat naast de amiibo's, ook sommige amiibo-kaarten werken in Mario Maker om characters te unlocken.

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik heb inmiddels ook een level af:

Petey Piranha's Mystery Cavern
CE9B-0000-006E-3F35

DIt level bevat zowel puzzel als adventure elementen. Geen onmogelijke skills die je moet uithalen. Het vergt soms even wat nadenken om verder te komen.

• RayNbow
Kevaai schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 05:10:
Ik heb inmiddels ook een level af:

Petey Piranha's Mystery Cavern
CE9B-0000-006E-3F35

DIt level bevat zowel puzzel als adventure elementen. Geen onmogelijke skills die je moet uithalen. Het vergt soms even wat nadenken om verder te komen.
Net uitgespeeld na een paar pogingen. Grootste gedeelte van je level is prima, maar het stuk met het questionblock op de track vond ik het minste. Dat gedeelte van het level heb ik gespeeld door het block te raken en dan te wachten totdat het blok terugkeert om dan het laatste gedeelte van de track te doen.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Vet, de Splatoon characters uit de mystery mushrooms veranderen in een squid als je onderwater gaat. :D

• RayNbow
Zeror schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:30:
Vet, de Splatoon characters uit de mystery mushrooms veranderen in een squid als je onderwater gaat. :D
Maar hoe is dat mogelijk? :p
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/AZComics/comic418.png

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
RayNbow schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:57:
[...]

Net uitgespeeld na een paar pogingen. Grootste gedeelte van je level is prima, maar het stuk met het questionblock op de track vond ik het minste. Dat gedeelte van het level heb ik gespeeld door het block te raken en dan te wachten totdat het blok terugkeert om dan het laatste gedeelte van de track te doen.
Bedankt voor de feedback. Is het niet zo dat wanneer je het blok mist je gewoon een paar stappen terugzet in het level het gewoon weer respawned? Of respawned het dan zonder klimplant? Ik zal het even gaan uitzoeken. Misschien dat ik dat gedeelte in etappes moet maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 26-09-2015 09:39 ]

• RayNbow
Kevaai schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:38:
[...]

Bedankt voor de feedback. Is het niet zo dat wanneer je het blok mist je gewoon een paar stappen terugzet in het level het gewoon weer respawned? Of respawned het dan zonder klimplant? Ik zal het even gaan uitzoeken. Misschien dat ik dat gedeelte in etappes moet maken.
Oh, ik miste het blok opzettelijk om zo de obstakels te omzeilen. Ik wachtte totdat het blok terugkeerde om er vervolgens op te springen voor het laatste stukje. Items die eenmaal op een track gespawnd zijn blijven gespawnd.

Zie ook:
Spawned track objects do not despawn This is a big one. Once an object is spawned or activated on a track, it will remain active and traveling until a zone reset (warp pipe, door). This applies to anything that can be attached to a track.

[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 26-09-2015 09:55 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Net ook je level geprobeerd. Ik ben echt slecht in Mario tegenwoordig.

• RayNbow
Lynox schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:12:
Zeer mooi level inderdaad. Ik probeer mijn levels ook vaak zo te maken. Veel sfeer erin stoppen met lianen en die pop-ups terwijl je grond maakt. Mijn nieuwste level:

10 rooms, 20 coins". Code: 3B9F-0000-0066-3B62
[afbeelding]

Benieuwd wat jullie ervan vinden :) Heb geprobeerd er een curve in te maken van makkelijk naar steeds moeilijker maar niet oneerlijk. En volgens mij is dat aardig gelukt!
Enige nadeel van het level is dat wanneer je doodgaat, je niet veel zin meer hebt om de eerdere gehaalde muntjes opnieuw te verzamelen. :p

Verder een prima moeilijkheidsgraad, alleen had ik eerst geen idee hoe je de laatste sprong moest doen in de thwomps/donuts room... :p

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bedacht me net nog iets wat leuk zou zijn als DLC voor Mario Maker.

Adventure World mode.

Je krijgt een overworld zoals je kent uit Mario bros 3, Super Mario World etc..
Nintendo voegt daar random een aantal levels (24 ofzo) aan toe, maar de moeilijksgraad neemt wel toe hoe verder je de wereld in gaat. Natuurlijk kun je net als bij de courses de moeilijkheidsgraad weer bepalen (bij easy zul je dus veel easy, beetje normal, geen expert tegenkomen, bij expert, veel expert, beetje normal, geen easy). Je kunt ook de gametype kiezen. Mario bros 1, krijg je alleen Mario bros 1 levels. Bij Mario world alleen Mario world levels etc...
De overworld bevat ook de nodige toadhuisjes, torens/castle levels op de gefixeerde plaatsen. En Mario kan de powerup uit het vorige level meenemen naar de volgende (wordt niet standaard geactiveerd, maar kun je voor kiezen anders zijn sommige levels niet mogelijk).

Afbeeldingslocatie: http://33.media.tumblr.com/f95f237ae9bffc728065354c2a21950c/tumblr_mi1122DvfD1rrftcdo1_500.gif Afbeeldingslocatie: http://www.mobygames.com/images/shots/l/488721-new-super-mario-bros-wii-wii-screenshot-your-basic-mario-overworld.png Afbeeldingslocatie: http://www.mattgreer.org/super-mario-world/img/overworld.png

Zou tof zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 26-09-2015 13:22 ]

• RayNbow
Goomba mini-boss ride (21AD-0000-0071-CA3D)
Afbeeldingslocatie: https://supermariomaker.nl/course/id/21AD-0000-0071-CA3D

Ik was eigenlijk bezig met wat random ideetjes te testen... en dit kwam er o.a. uitrollen. :p

• Akaendra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2uftWid.jpg

probeer maar eens :D kijken of men het doorheeft :)

[ Voor 26% gewijzigd door Akaendra op 26-09-2015 23:36 ]

• Seroczynski
  • Niet online
Akaendra schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:35:
[afbeelding]

Wat je level ID is bedoel je? :D Ahh, nu staat die er ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 26-09-2015 23:40 ]

• Montu
Seroczynski schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:40:
[...]

Wat je level ID is bedoel je? :D Ahh, nu staat die er ;-)
Staat in t plaatje.

PC Specs

• brinkkemper
Ik ben inmiddels begonnen met oude levels verwijderen omdat en te vervangen met hopelijk beter levels.

Dit weekend een epic Star Wars level gebouwd met deathstar aan het einde :D

6B83-0000-0071-6A1E

Ik houd wel van een beetje uitdaging, maar heb deze na veel play-testen steeds makkelijker gemaakt. In de hoop dat mensen minder snel opgeven en uiteindelijk een ster toekennen natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ibU_M0-sJ-h6Y

• Montu
Akaendra schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:35:
[afbeelding]

Een 10-tal keer geprobeerd, en ik vond het best een aardig level. Ik dacht dat ik best ver was gekomen, totdat ik opeens weer bij het begin uitkwam. Toen had ik er geen zin meer in. Als je dan naar het begin geteleporteerd wordt, vind ik dat die weg daarvoor niet zo lang en moeilijk moet zijn.

Sommige stukjes vond ik wel leuk en creatief bedacht.

PC Specs

• Akaendra
  • Nu online
Jirachi schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:59:
[...]

Een 10-tal keer geprobeerd, en ik vond het best een aardig level. Ik dacht dat ik best ver was gekomen, totdat ik opeens weer bij het begin uitkwam. Toen had ik er geen zin meer in. Als je dan naar het begin geteleporteerd wordt, vind ik dat die weg daarvoor niet zo lang en moeilijk moet zijn.

Sommige stukjes vond ik wel leuk en creatief bedacht.
Heb je de veer meegenomen? want dat was een beetje de bedoeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Ja, heb ik geprbeerd, ik wilde net vragen waarom die veer daar naar beneden kwam. Want ik heb hem geprobeerd mee te nemen, maar ik kreeg 'm na na 5 keer geprobeerd te hebben niet over dat stukje met die circelende boos en lianen. Dat is echt lastig. Dacht dus dat dat wel niet de bedoeling zou zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Montu op 27-09-2015 00:02 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
Jirachi schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:01:
Ja, heb ik geprbeerd, ik wilde net vragen waarom die veer daar naar beneden kwam. Want ik heb hem geprobeerd mee te nemen, maar ik kreeg 'm na na 5 keer geprobeerd te hebben niet over dat stukje met die circelende boos en lianen. Dat is echt lastig. Dacht dus dat dat wel niet de bedoeling zou zijn.
Dan weet je ook waarom je na dat lange stuk weer terugkomt bij het begin ;) en met een rennende aanloop krijg je em er overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Nu leg ik de link met de veer en het begin inderdaad, maar die mag wel iets duidelijker zijn (kan ook gewoon aan mij liggen hoor). Ik had namelijk niet door dat daar boven ook een weg ging, misschien een pijl naar boven en een pijl naar rechts doen bij dat punt? Om aan te geven dat er 2 wegen zijn.

Ik had er al best veel moeite mee om zonder de veer dat stuk af te leggen, laat staan met. :P Kan aan mij liggen, maar naar mijn ervaring voelen je eigen levels heel makkelijk aan, en dit valt dan heel erg tegen als anderen je level spelen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Akaendra schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:03:
[...]

Dan weet je ook waarom je na dat lange stuk weer terugkomt bij het begin ;) en met een rennende aanloop krijg je em er overheen :P
Ok, hij is me gelukt. Veer meenemen is idd best goed te doen met een aanloop, maar dat moet je dan ook maar weten. laatste stukje waar je trampo en p switch door de boos moet zeulen is wel frustrerend, ben daar een keer of 5 dood gegaan. Verder leuk bedacht en heb het een ster gegeven. Ben alleen bang dat er weinig zullen zijn die hem uit gaan spelen, volgende keer zou je er dus wellicht goed aan doen om duidelijke aanwijzingen te geven ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Twee nieuwe levels, beide in Wii u stijl, korte levels.

Onderwater:
6724-0000-0073-C697

Ondergronds:
8964-0000-0073-C7BB

Als mensen oudere levels verwijderen kunnen ze dat dan ook op jullie websites doen? (Supermariomaker & miiverunity)

Komende twee levels worden iets groter. Lucht level is vrij goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkkemper
Ik heb ook een checkpoint gemaakt die in plain sight is "verborgen"

Enige nadeel is dat het level hoger moet zijn dan "1 schermhoogte".

Het werkt door simpelweg een deur helemaaal links bovenin de hoek te zetten en te zorgen dat deze niet wordt gespot als de speler begint. Halverwegen het level staat de andere deur in plain sight

Beste is om gewoon ff het level te spelen, ik heb geen recording spullen helaas:

Een uitdagende level met tricky wall-jumps en een uber-tricky advanced track voor de pro's.

6E43-0000-006B-3E4C

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69ibAq5s3x6hsbY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

horizon1978 schreef op zondag 27 september 2015 @ 07:13:

Als mensen oudere levels verwijderen kunnen ze dat dan ook op jullie websites doen? (Supermariomaker & miiverunity)
Op mijn website wordt (nog) niets opgeslagen. Dus dan zou je zelf je post moeten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
RayNbow schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:41:
Goomba mini-boss ride (21AD-0000-0071-CA3D)
[afbeelding]

Ik was eigenlijk bezig met wat random ideetjes te testen... en dit kwam er o.a. uitrollen. :p
En videomateriaal:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Had deze gister al gespeeld. Leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hmm, het idee is best interessant. Daar kun je leuke dingen mee doen :)
Wat als bowser nou eens in dat bakje zit ipv goomba bijvoorbeeld. Wat als de line nu eens veel langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Haha, mooi bedacht

PC Specs

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste