Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Benieuwd wat ze er van van maken.
Stukje storytelling, maar toch wel geinig in elkaar gezet.
It Took 11,000 Tries To Beat This Brilliantly Evil Mario Maker Level
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Ondertussen kom ik maar niet verder dan lvl 3 van de fly-swatting mini game
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 21:25 ]
Bevat dit keer ook de failed attempts en annotaties.
De rest van de avond besteed om mijn langste level zo so far te maken;
DAF5-0000-005D-7712
Ik vind het vooral leuk om die ouderwetse Mario gameplay te benaderen. Dus geen onmogelijke levels op het oog, maar vooral fun om mee te spelen en dan stiekem af en toe nog best lastig
>> Democracy is so overrated >>
DD6E-0000-005D-A0D3
- Super Mario World
- Castle Theme
- Medium / hard moeilijkheidsgraad
- Beetje aan de lange kant (Graag een checkpoint in de volgende update!)
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts
Hopelijk is het wat, veel plezier!
Ontvang natuurlijk graag commentaar
realityalways start as a dream
Heb in de vlugheid er maar 1 gevonden, maar die was ook niet zo moeilijk.RoelerMF schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:56:
Er zitten twee shortcuts in om het level easy peasy uit te spelen, maar ze staan niet aangegeven natuurlijk
Heb het even uitgewerkt in een mooie overzicht.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit werkt natuurlijk alleen voor deaths ten gevolge van een val, maar het is wel een idee om een moeilijke sequence niet te punishing te maken. I.p.v. warppipes zou je mogelijk ook doors kunnen gebruiken.Zeror schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:45:
Ik kwam een idee tegen om een checkpoint systeem te maken in je level.
Heb het even uitgewerkt in een mooie overzicht.
[afbeelding]
Een ander voorbeeld om een reeks moeilijke jumps niet al te zwaar te straffen kun je terugvinden in het level van wes- in "[Wii U] Super Mario Maker". Een foute sprong zorgt er voor dat je alleen wat voortgang verliest.
Kun je deuren ook verplaatsen naar een sublevel (eentje in de ene level, eentje in de ander)?RayNbow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:23:
[...]
Dit werkt natuurlijk alleen voor deaths ten gevolge van een val, maar het is wel een idee om een moeilijke sequence niet te punishing te maken. I.p.v. warppipes zou je mogelijk ook doors kunnen gebruiken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Gisteren een half uur bezig geweest, maar hoe kom ik voorbij die tovenaar met die twee kogelschieters? Ik heb echt van alles geprobeerd om bovenlangs te gaan, maar ik ben er niet achter hoe je dat bedacht hebt
Klopt!RayNbow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:44:
[...]
Heb in de vlugheid er maar 1 gevonden, maar die was ook niet zo moeilijk.
spoiler:Aan het begin meteen via de breekbare blokken omhoog springen en over 't plafond lopen.
Hoop trouwens snel die warp pipes te krijgen als feature, want zit bomvol leuke ideen, maar dan heb ik wel die warp pipes nodig
Dat niet vziw, maar een sublevel is niet nodig als je een retry/checkpoint mechanisme wilt maken.Zeror schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:45:
[...]
Kun je deuren ook verplaatsen naar een sublevel (eentje in de ene level, eentje in de ander)?
Heb al een idee voor mijn volgende level, maar daar wil ik sowieso even kijken met enemy placement en hou sommige enemies zich gedragen onderwater voordat ik echt besluiten neem.
Wel iets met spikes enzo om de bubbleman feel terug te krijgen
Je kan het gebruiken om te fucken met de oriëntatie van de speler.RayNbow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:13:
[...]
Dat niet vziw, maar een sublevel is niet nodig als je een retry/checkpoint mechanisme wilt maken.
Feeling Hot : AB39-0000-0025-E709
Coingrabber: CB87-0000-0016-B33E
Jungle Rumble: 72BF-0000-0065-075A
Ik probeer zo Mario getrouw mijn levels te maken.
Soms met makkelijke elementen en dan weer hele moeilijke.
Zelf ben ik absoluut niet van die rare "dont touch anything" levels.
Laat me weten wat jullie er van vinden en het liefst met punten van kritiek waar ik wat mee kan!
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Het langzaam unlocken van meer opties is echt een goede keuze van ze. Zeker in het begin is het toch wel uitzoeken naar hoe dingen werken, hoe gedragen de vijanden zich, etc..
En uiteindelijk is het toch echt de creativiteit die het overneemt. Het ook kunnen bouwen en dan dat stukje direct spelen om te kijken of het werkt is echt handig.
Deze gister even gespeeld. Best lastig nog, einde niet gehaald. Ben dan ook niet zo een enorme held met die klassieke Mario's. Wel mooi hoe je de timing hebt gekregen met dat bewegende platform -> wegvallende blokjes -> vlam blokje (gehinderd door draaiende vlammen boven die platforms).[b]DFC-Neo schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:51:
DD6E-0000-005D-A0D3
- Super Mario World
- Castle Theme
- Medium / hard moeilijkheidsgraad
- Beetje aan de lange kant (Graag een checkpoint in de volgende update!)
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts
Hier is mijn level-id:
0E60-0000-0062-2F45
Qua speelstijl standaard level insteek. Geen bom-hopping extra-vaganza. De Wii U stijl gekozen omdat de kids dat de leukste vinden.
Feedback uiteraard gewaardeerd.
Het unlocken zou veel leuker zijn op een andere manier, denk ik.horizon1978 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:56:
Het langzaam unlocken van meer opties is echt een goede keuze van ze. Zeker in het begin is het toch wel uitzoeken naar hoe dingen werken, hoe gedragen de vijanden zich, etc..
Bijvoorbeeld door levens/1-ups te verzamelen met de 10 of 100 mario courses. De hoeveelheid die aan het eind overhoud wordt als currency toegevoegd aan je "portemonnee". Hiermee zou je dan de blokken, enemies en level styles kunnen kopen in de editor. Je laat de speler werken voor iets.
Tja, maar niet iedereen vind het spelen van levels leuk. Serieus, er zijn er die echt het liefst alleen designen. En die zou je dan dus tekort doen.Zeror schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:06:
[...]
Het unlocken zou veel leuker zijn op een andere manier, denk ik.
Bijvoorbeeld door levens/1-ups te verzamelen met de 10 of 100 mario courses. De hoeveelheid die aan het eind overhoud wordt als currency toegevoegd aan je "portemonnee". Hiermee zou je dan de blokken, enemies en level styles kunnen kopen in de editor. Je laat de speler werken voor iets.
Naam: Castle of Fire
ID: 2807-0000-0057-3996
[ Voor 14% gewijzigd door Rhapsody op 24-09-2015 18:13 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Hier een paar vroege versies:
-verwijderd-
Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.
De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.
[ Voor 19% gewijzigd door Seroczynski op 01-10-2015 14:07 ]
Verwijderd
Vooral bij dat eerste kan ik wel wat hulp gebruiken
https://microse.nl/lab/miiverse/
Een Played/ToPlay lijst zou wel handig zijn voor op de site, want ik ben nu al het overzicht kwijt van welke levels in dit topic ik al gespeeld heb en welke ik nog wil spelen.Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:49:
(tips zijn welkom)
Iedere ster (like) zou ook een 1-up kunnen opleveren.horizon1978 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:09:
[...]
Tja, maar niet iedereen vind het spelen van levels leuk. Serieus, er zijn er die echt het liefst alleen designen. En die zou je dan dus tekort doen.
Alleen styling voor GoT of ook andere fora? Met name met als het voor het eerste is, kan ik wel helpen.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:30:
De mijne is nog niet helemaal af. Hij toont nu wel miiverse post in een tabel. (klaar om naar UBB te gaan converteren) alleen moet ik nog wat "styling" doen en het uiteindelijke converteren.
Vooral bij dat eerste kan ik wel wat hulp gebruiken
https://microse.nl/lab/miiverse/
Verwijderd
Puur en alleen voor GoTZeror schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:31:
[...]
Alleen styling voor GoT of ook andere fora? Met name met als het voor het eerste is, kan ik wel helpen.
Dit is wat ik nu heb:
| |||
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VucIjk9_SV0] | |||
Trying out the Mercedes kart |
Wel jammer, maar begrijpelijk, dat je geen css styling op UBB tags kan loslaten
Het is simpel, maar zo staat het nu op de site. Je tikt gewoon de url van de miiverse post in en je krijgt eronder een voorbeeld en de UBB code te zien. Werkt met screenshots, tekst, tekeningen en yt video.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 20:37 ]

Er zijn natuurlijk genoeg manieren te bedenken om de terugweg te blokken, maar ik vond deze wel een coole variant.
Ik heb nog even aan die banners geprutst en ben best tevreden met het eindresultaat. Om het wat duidelijker te maken kan er nu een URL aangeroepen worden met een Course ID om een dynamische afbeelding te laden.
https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB levert de volgende banner op:
Goed punt. Ik heb al een idee hoe ik dat implementeren ga. Ik ga er mee aan de slag!RayNbow schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:06:
[...]
Een Played/ToPlay lijst zou wel handig zijn voor op de site, want ik ben nu al het overzicht kwijt van welke levels in dit topic ik al gespeeld heb en welke ik nog wil spelen.
[ Voor 30% gewijzigd door Seroczynski op 23-09-2015 23:34 ]
Verwijderd
Werkt alleen niet met mijn level code:Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:25:
Dat zijn toffe plaatjes Zeror, die maak je zelf zei je eerder? Netjes hoor.
Ik heb nog even aan die banners geprutst en ben best tevreden met het eindresultaat. Om het wat duidelijker te maken kan er nu een URL aangeroepen worden met een Course ID om een dynamische afbeelding te laden.
https://supermariomaker.nl/course/id/2FBD-0000-0065-5CBB levert de volgende banner op:
[afbeelding]
| |||
Easy or hard 1 (C45E-0000-0052-57C7) |
Werkt wel...
http://microse.nl/lab/miiverse
Ik pluk de ID's van mijn website en niet vanaf miiverse.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:45:
[...]
Werkt alleen niet met mijn level code:
[afbeelding] Sander [afbeelding] [afbeelding] Easy or hard 1 (C45E-0000-0052-57C7)
Werkt wel...
http://microse.nl/lab/miiverse
Verwijderd
Mijn oplossing is dan fundamenteel anders
Zelfs al ga ik later waarschijnlijk de mogelijkheid inbouwen een Miiverse post in mijn database (die er nu nog niet eens achter zit) op te slaan, zal dat enkel als een soort van "cache" werken en verder geen uitbreiding op de miiverse functionaliteit zijn.
[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 23:59 ]
En het is toch de level code die je moet invoeren?
Thanks. Ja, ik maak die zelf.Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:25:
Dat zijn toffe plaatjes Zeror, die maak je zelf zei je eerder? Netjes hoor.
Dilemma's
Nee, de URL van de Miiverse post.horizon1978 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:33:
Hoe lang duurt het voordat supermariomaker.nl een nieuw level toont?
(Die je kunt vinden door naar https://miiverse.nintendo.net/users/<je NNID>/posts te gaan.)
Om een level toe te voegen moet je de URL van Nintendo's Miiverse toevoegen. Als je naar https://miiverse.nintendo.net gaat en daar op 'Gebruikerspagina' en dan 'Posts' klikt moet je het level ergens zien staan. Klik je er nog een keertje op en dan krijg je zo iets als dit: https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAACNUKFJtgyQ7Q en dat voer je in op supermariomaker.nl.horizon1978 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:33:
Hoe lang duurt het voordat supermariomaker.nl een nieuw level toont?
Ik wil dit nog wat duidelijker maken, maar heb nog geen manier gevonden om het een beetje fatsoenlijk te tonen. Zal er nog even wat aandacht aan besteden.
Dat leg je een heel stuk makkelijker uit dan ik doeRayNbow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:45:
[...]
Nee, de URL van de Miiverse post.
(Die je kunt vinden door naar https://miiverse.nintendo.net/users/<je NNID>/posts te gaan.)
Waar wacht je nog op?Zeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:21:
[...]
Thanks. Ja, ik maak die zelf.Heb nog geen Wii U + Mario Maker, dus loop mezelf nu nog te vervelen door Mario Maker playthrough filmpjes te bekijken op youtube.
Maar misschien dat ik zeer binnenkort wel een Wii U met Mario Maker heb, dan kan ik mijn levels ook gaan spammen hier.
Gewoon dezelfde Mii kiezen. Savegames zijn volgens mij altijd gekoppeld daar aan, en dus ook de unlocks. Voor de rest is het een beetje karig om "2-player" te spelen. Wat mogelijk is, is dat één speler de gamepad gebruikt om het level te ontwerpen en de andere speler d.m.v. de pro controller direct playtest. Maar een echte multiplayer zit er niet in.monkel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:25:
Is SMM ook een beetje leuk met z'n 2en? Ik weet dat je niet tegelijkertijd kan spelen, maar voor elkaar levels maken bijv. M'n vriendin is ook wel mario-fanaat namelijkOf krijg je dan dat de 1 alle unlocks krijgt omdat de ander wat minder tijd heeft.
Dilemma's
[ Voor 7% gewijzigd door Seroczynski op 24-09-2015 08:48 ]
Thanks. Het gaat er ook meer om dat we er allebei lol van hebben. We zitten pas op 270 sterren in SuperMario3DWorld, dus we zijn nog wel ff zoetSeroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:47:
[...]
Gewoon dezelfde Mii kiezen. Savegames zijn volgens mij altijd gekoppeld daar aan, en dus ook de unlocks. Voor de rest is het een beetje karig om "2-player" te spelen. Wat mogelijk is, is dat één speler de gamepad gebruikt om het level te ontwerpen en de andere speler d.m.v. de pro controller direct playtest. Maar een echte multiplayer zit er niet in.
Zal er zsm eentje toevoegen.
Edit: gedaan.
Vind trouwens wel beetje apart dat de meeste sterren voor de 'doe-maar-niets-levels' zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door horizon1978 op 24-09-2015 12:55 ]
Zal vanavond wel mijn levels op supermariomaker.nl plempen, was een beetje verwarrend om wat er nu gevraagd werd om toe te voegen.
Inmiddels ook een start gemaakt aan megaman stage nummer 5 (ofzo
Daarna maar eens een SMW style Ghost house level maken, vervolg op Boo's Barren Barn maar dan moeilijker of iig meer puzzelwerk.
Toestemming, aangezien ik mijn financiën niet in eigen beheer heb.
@ Sanderev66 en Seroczynski,
Best grappig dat jullie alletwee aan een website werken om Mario Maker levels te delen. Ik had zelf ook al ideeën ervoor. Had al een subdomein aangemaakt op m'n hosting.
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 24-09-2015 09:41 ]
Verwijderd
De glitch die een paar pagina's terug tegenkwam is niet gefixed.quote: changelogUpdate Details:
Ver. 1.10 [Released 09/23/15]
Note: This update requires about 223MB of storage space.
Adjustments have been made to make for a more pleasant gaming experience.
Ik wil een Miiverse share website gaan makenZeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:39:
[...]
@ Sanderev66 en Seroczynski,
Best grappig dat jullie alletwee aan een website werken om Mario Maker levels te delen. Ik had zelf ook al ideeën ervoor. Had al een subdomein aangemaakt op m'n hosting.
http://miiverunity.com/ is geregistreerd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 10:20 ]
Nog een willekeurig idee, maar niet zo belangrijk: Mogelijkheid voor geregistreerde users om YouTube filmpjes aan levels te hangen. Makers kunnen dan zien hoe mensen hun level speelden en misschien kunnen spelers zelfs proberen om levels te speedrunnen?Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:25:
[...]
Goed punt. Ik heb al een idee hoe ik dat implementeren ga. Ik ga er mee aan de slag!
(Misschien dan ook tags aan video's hangen; Bijv. "showcase", "speedrun".)
Schijnbaar werkt het niet helemaal lekker voor levels met lange namen; dan wordt de code overschreven door het laatste deel van het level naam:Seroczynski schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:49:
Ik ben nog even bezig geweest met wat aanvullingen voor supermariomaker.nl. Eén daarvan is een 'badge' of 'banner', hoe je het ook wilt noemen. Daarmee krijg je een kant-en-klare afbeelding om bijvb. gemakkelijk te delen op verschillende fora.
Hier een paar vroege versies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je kan zien moet ik er nog wat dingen aan fine-tunen (tips zijn welkom), maar vond het leuk om dit te delen.
De banners worden gegenereerd op basis van het ID dat toegekend wordt aan een course zodra deze gedeeld wordt via de website.

Ik heb het level gepost op 24 september rond 10.30; ik krijg de exacte link niet zo snel in dit bericht.
Bedankt voor je melding. Ik heb het gezien en weet ook waar het probleem ligt. Zal spoedig een update de deur uit doen die dit oplost en het level dan even opnieuw delen op FB en Twitter. Op de site geeft het nu iig wel de juiste code weer. Het probleem is inmiddels opgelost.bakkerjangert schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:48:
[...]
Schijnbaar werkt het niet helemaal lekker voor levels met lange namen; dan wordt de code overschreven door het laatste deel van het level naam:
[afbeelding]
Ik heb het level gepost op 24 september rond 10.30; ik krijg de exacte link niet zo snel in dit bericht.
[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 24-09-2015 11:31 ]
[...]
Gisteren een half uur bezig geweest, maar hoe kom ik voorbij die tovenaar met die twee kogelschieters? Ik heb echt van alles geprobeerd om bovenlangs te gaan, maar ik ben er niet achter hoe je dat bedacht hebt
[...]
Je moet op de wolken springen en daarna de wolken blijven volgen. Je gaat dus de andere kant op maar wel op hoog. Hopelijk kom je zo verder
Geprobeerd, ik kwam alleen op geen enkele mogelijkheid van de wolken op de blokjes terecht. En als ik dan bovenin iets terug ga en het via de platformen probeer kom ik het tweede platform niet. Maar ik denk dat het meer aan mijn speelskills ligt dan aan jouw levels hoorDFC-Neo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:01:
[quote]RoelerMF schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:09:
[...]
Gisteren een half uur bezig geweest, maar hoe kom ik voorbij die tovenaar met die twee kogelschieters? Ik heb echt van alles geprobeerd om bovenlangs te gaan, maar ik ben er niet achter hoe je dat bedacht hebtIk kom dat bovenste platform niet op zodat ik verder kan springen
[...]
Je moet op de wolken springen en daarna de wolken blijven volgen. Je gaat dus de andere kant op maar wel op hoog. Hopelijk kom je zo verder
Die banners zijn trouwens een toffe feature, dank voor het maken
Mijn laatste creatie, nadat ik alle features tot mijn beschikking kreeg:
Misschien moet je voor je code een ander font pakken, want het verschil tussen de D en de 0 is heel klein. Kan best verwarrend zijn.Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:50:
[...]
Bedankt voor je melding. Ik heb het gezien en weet ook waar het probleem ligt. Zal spoedig een update de deur uit doen die dit oplost en het level dan even opnieuw delen op FB en Twitter. Op de site geeft het nu iig wel de juiste code weer. Het probleem is inmiddels opgelost.
[afbeelding]
Ik kan ze wel onderscheiden van elkaar, maar ik zie ook wat je bedoelt. Vond het juist leuk om een "Super Mario Maker" font te gebruiken maar zal eens rondneuzen voor wat anderen.Zeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:32:
[...]
Misschien moet je voor je code een ander font pakken, want het verschil tussen de D en de 0 is heel klein. Kan best verwarrend zijn.
Graag gedaan, jij bedankt voor het gebruikenRoelerMF schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:29:
[...]
Geprobeerd, ik kwam alleen op geen enkele mogelijkheid van de wolken op de blokjes terecht. En als ik dan bovenin iets terug ga en het via de platformen probeer kom ik het tweede platform niet. Maar ik denk dat het meer aan mijn speelskills ligt dan aan jouw levels hoor
[afbeelding]
Is ook zeker wel leuk, maar duidelijkheid is minstens net zo belangrijk.Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:50:
[...]
Ik kan ze wel onderscheiden van elkaar, maar ik zie ook wat je bedoelt. Vond het juist leuk om een "Super Mario Maker" font te gebruiken maar zal eens rondneuzen voor wat anderen.
Deze is wel leuk, is het font wat o.a. in de eerste Super Mario Bros is gebruikt:
- http://www.dafont.com/pre...&text=3D83-0000-0051-F6F7
Is ook duidelijk leesbaar.
Thanks, die staat inderdaad niet verkeerdZeror schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:35:
[...]
Is ook zeker wel leuk, maar duidelijkheid is minstens net zo belangrijk.
Deze is wel leuk, is het font wat o.a. in de eerste Super Mario Bros is gebruikt:
- http://www.dafont.com/pre...&text=3D83-0000-0051-F6F7
Is ook duidelijk leesbaar.
Wel kan ik levels maken en mijn eigen levels spelen, ook werkt de 10 mario challenge.
Welke error krijg je dan?shoppa schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:44:
Elke keer wanneer ik course world opstart krijg ik een error, heeft iemand anders hier ook last van?
Wel kan ik levels maken en mijn eigen levels spelen, ook werkt de 10 mario challenge.
Eerst zegt die please wait voor 20 sec ongeveer en dan
error code: 106-0502
an error has occurred.
Please try again later.
Je speelt het spel enkel offline. Er is iets mis met je netwerk. Internet kwam met de volgende mogelijke oplossingen:shoppa schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:47:
[...]
Eerst zegt die please wait voor 20 sec ongeveer en dan
error code: 106-0502
an error has occurred.
Please try again later.
If your wireless router or access point is unresponsive, power cycling these devices may resolve your connection issue. [How to]
- Power cycle your home network.
If your wireless router or access point is secured with a security key or password, review this password to ensure you have entered it correctly in the Wii U. [How to]
- Ensure you are using the correct password for your Wi-Fi network.
Create a new connection on your Wii U. This will ensure you are connecting to the correct Wi-Fi network and the Wi-Fi network is currently visible to your Wii U. [How to]
- Create a new connection on your Wii U.
Wireless interference can result in a weakened connection between your Wii U and your wireless router or access point. Review your Wi-Fi network’s setup to ensure an optimal wireless environment. [How to]
- Check for wireless interference.
Thanks nu werkt die weer, moet men connectie weer opnieuw toevoegen, geen idee waarom.Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:50:
[...]
Je speelt het spel enkel offline. Er is iets mis met je netwerk. Internet kwam met de volgende mogelijke oplossingen:
[...]
Seroczynski schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:42:
[...]
Thanks, die staat inderdaad niet verkeerd
Verwijderd
http://www.miiverunity.com/ heeft nu hetzelfde als op mijn oude http://microse.nl/lab/miiverse pagina stond
Je kan alleen op de wolken komen door eerst op de gele bloks te springen. Hopelijk helpt dat.RoelerMF schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:29:
[...]
Geprobeerd, ik kwam alleen op geen enkele mogelijkheid van de wolken op de blokjes terecht. En als ik dan bovenin iets terug ga en het via de platformen probeer kom ik het tweede platform niet. Maar ik denk dat het meer aan mijn speelskills ligt dan aan jouw levels hoor
[afbeelding]
"This course was uploaded by Nintendo, so it cannot be reported" was added to SMM v1.10, along with additional Nintendo-made course support.
Stukken beter dan die acht levels tijdens de honderd Mario challenge. Dat zaten sowieso al drie auto-levels in. En in sommige zat totaal geen sfeer.
Nu snap ik dat er ook best veel kinderen dingen uploaden en die kijken er toch geheel anders tegengaan.
10 rooms, 20 coins". Code: 3B9F-0000-0066-3B62
Benieuwd wat jullie ervan vinden
Ik heb veel levels bekeken op Youtube en het zijn inderdaad erg gave levels van hemVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:09:
Vooral Andre van GameExplain (YT channel) maakt hele mooie levels, vind ik.
YouTube: André GX Mario maker
Verwijderd
| |||
Super Mario Breaker (6FF6-0000-006C-9792) |
Video:
[YouTube: https://youtu.be/42EcOpwKRrc]
Natuurlijk zitten er een paar extratjes in het level die ik niet in de video verwerkt heb
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 21:30 ]
Ben benieuwd!
Petey Piranha's Mystery Cavern
CE9B-0000-006E-3F35
DIt level bevat zowel puzzel als adventure elementen. Geen onmogelijke skills die je moet uithalen. Het vergt soms even wat nadenken om verder te komen.
Net uitgespeeld na een paar pogingen. Grootste gedeelte van je level is prima, maar het stuk met het questionblock op de track vond ik het minste. Dat gedeelte van het level heb ik gespeeld door het block te raken en dan te wachten totdat het blok terugkeert om dan het laatste gedeelte van de track te doen.Kevaai schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 05:10:
Ik heb inmiddels ook een level af:
Petey Piranha's Mystery Cavern
CE9B-0000-006E-3F35
DIt level bevat zowel puzzel als adventure elementen. Geen onmogelijke skills die je moet uithalen. Het vergt soms even wat nadenken om verder te komen.
Maar hoe is dat mogelijk?Zeror schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:30:
Vet, de Splatoon characters uit de mystery mushrooms veranderen in een squid als je onderwater gaat.

Bedankt voor de feedback. Is het niet zo dat wanneer je het blok mist je gewoon een paar stappen terugzet in het level het gewoon weer respawned? Of respawned het dan zonder klimplant? Ik zal het even gaan uitzoeken. Misschien dat ik dat gedeelte in etappes moet maken.RayNbow schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 08:57:
[...]
Net uitgespeeld na een paar pogingen. Grootste gedeelte van je level is prima, maar het stuk met het questionblock op de track vond ik het minste. Dat gedeelte van het level heb ik gespeeld door het block te raken en dan te wachten totdat het blok terugkeert om dan het laatste gedeelte van de track te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kevaai op 26-09-2015 09:39 ]
Oh, ik miste het blok opzettelijk om zo de obstakels te omzeilen. Ik wachtte totdat het blok terugkeerde om er vervolgens op te springen voor het laatste stukje. Items die eenmaal op een track gespawnd zijn blijven gespawnd.Kevaai schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:38:
[...]
Bedankt voor de feedback. Is het niet zo dat wanneer je het blok mist je gewoon een paar stappen terugzet in het level het gewoon weer respawned? Of respawned het dan zonder klimplant? Ik zal het even gaan uitzoeken. Misschien dat ik dat gedeelte in etappes moet maken.
Zie ook:
Spawned track objects do not despawn This is a big one. Once an object is spawned or activated on a track, it will remain active and traveling until a zone reset (warp pipe, door). This applies to anything that can be attached to a track.
[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 26-09-2015 09:55 ]
Enige nadeel van het level is dat wanneer je doodgaat, je niet veel zin meer hebt om de eerdere gehaalde muntjes opnieuw te verzamelen.Lynox schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:12:
Zeer mooi level inderdaad. Ik probeer mijn levels ook vaak zo te maken. Veel sfeer erin stoppen met lianen en die pop-ups terwijl je grond maakt. Mijn nieuwste level:
10 rooms, 20 coins". Code: 3B9F-0000-0066-3B62
[afbeelding]
Benieuwd wat jullie ervan vindenHeb geprobeerd er een curve in te maken van makkelijk naar steeds moeilijker maar niet oneerlijk. En volgens mij is dat aardig gelukt!
Verder een prima moeilijkheidsgraad, alleen had ik eerst geen idee hoe je de laatste sprong moest doen in de thwomps/donuts room...
Adventure World mode.
Je krijgt een overworld zoals je kent uit Mario bros 3, Super Mario World etc..
Nintendo voegt daar random een aantal levels (24 ofzo) aan toe, maar de moeilijksgraad neemt wel toe hoe verder je de wereld in gaat. Natuurlijk kun je net als bij de courses de moeilijkheidsgraad weer bepalen (bij easy zul je dus veel easy, beetje normal, geen expert tegenkomen, bij expert, veel expert, beetje normal, geen easy). Je kunt ook de gametype kiezen. Mario bros 1, krijg je alleen Mario bros 1 levels. Bij Mario world alleen Mario world levels etc...
De overworld bevat ook de nodige toadhuisjes, torens/castle levels op de gefixeerde plaatsen. En Mario kan de powerup uit het vorige level meenemen naar de volgende (wordt niet standaard geactiveerd, maar kun je voor kiezen anders zijn sommige levels niet mogelijk).

Zou tof zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 26-09-2015 13:22 ]
Ik was eigenlijk bezig met wat random ideetjes te testen... en dit kwam er o.a. uitrollen.

probeer maar eens
[ Voor 26% gewijzigd door Akaendra op 26-09-2015 23:36 ]
Wat je level ID is bedoel je?Akaendra schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:35:
[afbeelding]
probeer maar eenskijken of men het doorheeft
[ Voor 5% gewijzigd door Seroczynski op 26-09-2015 23:40 ]
Staat in t plaatje.Seroczynski schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:40:
[...]
Wat je level ID is bedoel je?Ahh, nu staat die er ;-)
Dit weekend een epic Star Wars level gebouwd met deathstar aan het einde
6B83-0000-0071-6A1E
Ik houd wel van een beetje uitdaging, maar heb deze na veel play-testen steeds makkelijker gemaakt. In de hoop dat mensen minder snel opgeven en uiteindelijk een ster toekennen natuurlijk.
Een 10-tal keer geprobeerd, en ik vond het best een aardig level. Ik dacht dat ik best ver was gekomen, totdat ik opeens weer bij het begin uitkwam. Toen had ik er geen zin meer in. Als je dan naar het begin geteleporteerd wordt, vind ik dat die weg daarvoor niet zo lang en moeilijk moet zijn.Akaendra schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:35:
[afbeelding]
probeer maar eenskijken of men het doorheeft
Sommige stukjes vond ik wel leuk en creatief bedacht.
Heb je de veer meegenomen? want dat was een beetje de bedoelingJirachi schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:59:
[...]
Een 10-tal keer geprobeerd, en ik vond het best een aardig level. Ik dacht dat ik best ver was gekomen, totdat ik opeens weer bij het begin uitkwam. Toen had ik er geen zin meer in. Als je dan naar het begin geteleporteerd wordt, vind ik dat die weg daarvoor niet zo lang en moeilijk moet zijn.
Sommige stukjes vond ik wel leuk en creatief bedacht.
[ Voor 9% gewijzigd door Montu op 27-09-2015 00:02 ]
Dan weet je ook waarom je na dat lange stuk weer terugkomt bij het beginJirachi schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:01:
Ja, heb ik geprbeerd, ik wilde net vragen waarom die veer daar naar beneden kwam. Want ik heb hem geprobeerd mee te nemen, maar ik kreeg 'm na na 5 keer geprobeerd te hebben niet over dat stukje met die circelende boos en lianen. Dat is echt lastig. Dacht dus dat dat wel niet de bedoeling zou zijn.
Ik had er al best veel moeite mee om zonder de veer dat stuk af te leggen, laat staan met.
Ok, hij is me gelukt. Veer meenemen is idd best goed te doen met een aanloop, maar dat moet je dan ook maar weten. laatste stukje waar je trampo en p switch door de boos moet zeulen is wel frustrerend, ben daar een keer of 5 dood gegaan. Verder leuk bedacht en heb het een ster gegeven. Ben alleen bang dat er weinig zullen zijn die hem uit gaan spelen, volgende keer zou je er dus wellicht goed aan doen om duidelijke aanwijzingen te gevenAkaendra schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:03:
[...]
Dan weet je ook waarom je na dat lange stuk weer terugkomt bij het beginen met een rennende aanloop krijg je em er overheen
Onderwater:
6724-0000-0073-C697
Ondergronds:
8964-0000-0073-C7BB
Als mensen oudere levels verwijderen kunnen ze dat dan ook op jullie websites doen? (Supermariomaker & miiverunity)
Komende twee levels worden iets groter. Lucht level is vrij goed gelukt.
Enige nadeel is dat het level hoger moet zijn dan "1 schermhoogte".
Het werkt door simpelweg een deur helemaaal links bovenin de hoek te zetten en te zorgen dat deze niet wordt gespot als de speler begint. Halverwegen het level staat de andere deur in plain sight
Beste is om gewoon ff het level te spelen, ik heb geen recording spullen helaas:
Een uitdagende level met tricky wall-jumps en een uber-tricky advanced track voor de pro's.
6E43-0000-006B-3E4C
Verwijderd
Op mijn website wordt (nog) niets opgeslagen. Dus dan zou je zelf je post moeten wijzigen.horizon1978 schreef op zondag 27 september 2015 @ 07:13:
Als mensen oudere levels verwijderen kunnen ze dat dan ook op jullie websites doen? (Supermariomaker & miiverunity)
En videomateriaal:RayNbow schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:41:
Goomba mini-boss ride (21AD-0000-0071-CA3D)
[afbeelding]
Ik was eigenlijk bezig met wat random ideetjes te testen... en dit kwam er o.a. uitrollen.
Had deze gister al gespeeld. Leuk gedaan.
Hmm, het idee is best interessant. Daar kun je leuke dingen mee doen
Wat als bowser nou eens in dat bakje zit ipv goomba bijvoorbeeld. Wat als de line nu eens veel langer is.