• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-05 15:51
Voor de mensen die worstelen met missende sets; de nieuwe set wordt geleverd afhankelijk van hoeveel bouwelementen je hebt gebruikt. Een leeg level vol pompen met blokken speelde voor mij alle sets redelijk snel vrij.

Denk er aandat je met de schouder knoppen selecties kunt maken en kopieren, om het volpompen te versnellen.

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-04 13:19
bakkerjangert schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:04:
Voor de mensen die worstelen met missende sets; de nieuwe set wordt geleverd afhankelijk van hoeveel bouwelementen je hebt gebruikt. Een leeg level vol pompen met blokken speelde voor mij alle sets redelijk snel vrij.

Denk er aandat je met de schouder knoppen selecties kunt maken en kopieren, om het volpompen te versnellen.
Vergeet niet om ook de nieuwe items met een uitroeptekentje te plaatsen.

90710

Lynox schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:35:
Die example levels vind je in de 10-mario challenge (niet de 100!). Zijn leuke courses van de ontwikkelaars zelf. Leuke bonus als je ze allemaal hebt gedaan en een leuke bonus als je hebt gedaan wat de vorige bonus deed. Snap je het nog? ;)
Ik vind die 10 Mario levels nogal moeilijk :+

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
brinkkemper schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:48:
Ik speel eigenlijk weinig levels, vind het maken veel leuker!

Hoeveel sterren heb je nodig om van de upload limiet af te komen?
kan er nu nog maar 1 posten.
Je hebt er 50 nodig om de eerste keer het limiet te verhogen, daarna weet ik het ook niet. Heb er zelf pas iets van 10 of 15 geloof ik :+ Ik geef iedereen hier een ster zodra ik zijn of haar level heb gespeeld in de hoop dat het ook andersom gebeurd ;)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• brinkkemper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-04 16:44
shoppa schreef op woensdag 16 september 2015 @ 01:22:
[...] gehaald en een star gegeven :)

De examples levels zijn de de 10 Mario Challenge zoals eerder gezegd.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:32
Lynox schreef op woensdag 16 september 2015 @ 08:35:
Die example levels vind je in de 10-mario challenge (niet de 100!). Zijn leuke courses van de ontwikkelaars zelf. Leuke bonus als je ze allemaal hebt gedaan en een leuke bonus als je hebt gedaan wat de vorige bonus deed. Snap je het nog? ;)
Waar vind ik die 10-mario challange dan?

90710

In het menu.

Afbeeldingslocatie: http://supermariomaker.nintendo.com/manual/img/pic_page_04_menu.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door 90710 op 16-09-2015 11:56 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 15:30
Outlandos schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:36:
[...]

Waar vind ik die 10-mario challange dan?
Als je het main menu voor je hebt staat het boven Course World. Valt eigenlijk niet te missen.

Voor de liefhebbers van mijn eerste Megaman level, ik ben bezig met een 2de Megaman level gebaseert op een klein klein element uit het eerste level (Ijs + Zaag) en dat helemaal uit te bouwen. Voor degene die ooit Megaman gespeeld hebben, er zullen ook stukjes inzitten die je zeker gaat herkennen uit de oude games :).
Moet hem nog wel afmaken in de final section maar dat gaat helemaal goed komen.
Enige nadeel die ik nog steeds ondervind is het niet hebben van checkpoints, hopen dat Nintendo snel komt met een update die ze toevoegd.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:30

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb nu aardig wat videomateriaal gezien van Mario Maker en mij valt wel één ding op.
Een level moeilijk maken wordt op paar dezelfde manieren gedaan:
- Je kan enkel verder komen door gebruik van een specifiek item
- Er worden heel veel vijanden bij elkaar en op elkaar geplaatst
- Er worden veel valkuilen en spikes gebruikt.
- Er worden zeer strakke timers en timings gebruikt

Dan vraag ik me af; Mensen maak eens iets originelers. Is naar mijn idee niet de manier om een level moeilijk te maken. Kan best één van die gebruiken, maar wees er dan zuinig mee. Het is veel leuker om de moeilijkheid aan de behendigheid van de speler over te laten. Dan kunnen ze niet anders dan hun eigen stommiteit te schuld te geven ipv het level.

Dit level is daar een mooi voorbeeld van: YouTube: Test Chamber - Super Mario Maker

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-09-2015 12:35 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Zeror schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:33:
Ik heb nu aardig wat videomateriaal gezien van Mario Maker en mij valt wel één ding op.
Een level moeilijk maken wordt op paar dezelfde manieren gedaan:

- Er worden heel veel vijanden bij elkaar en op elkaar geplaatst
In m'n Bowser&Jr level heb ik inderdaad wat lopen stacken, maar ik zorgde er wel voor dat er genoeg powerups in het begin waren en dat 1 cannon die gestackt is ook powerups schiet. Op die manier kun je op genoeg manieren jezelf in leven houden.
Dan vraag ik me af; Mensen maak eens iets originelers. Is naar mijn idee niet de manier om een level moeilijk te maken. Kan best één van die gebruiken, maar wees er dan zuinig mee. Het is veel leuker om de moeilijkheid aan de behendigheid van de speler over te laten.
In m'n Two Paths Ungedrground Pass level heb je als speler de keus om de bovenste (moeilijkere) of de onderste (gemakkelijkere) route te nemen. De bovenste route is de enige manier om bovenaan bij de flagpole te kunnen komen. Bij de makkelijkere route heb ik bij een bepaalde jump nog een vangnet geplaatst zodat je niet meteen afgestraft wordt. In een bepaald opzicht heeft zelfs de moeilijkere route een paar vangnetten. Als je een sprong niet haalt, kom je dikwijls terecht op een platform van de makkelijkere route. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Akaendra
Sowieso denk ik dat de volgende 2 filmpjes wel wat insight laten zien op het gebied van Nintendo filosofie en leveldesign.

en

Aan de hand daarvan dus ook Boo's Barren Barn gemaakt en nu ook het 2de Megaman level waar ik nu mee bezig ben.
Simpel opbouwen, introducer een mechanic in een veilige omgeving om daarna de moeilijkheidsgraad op te laten lopen.

Nu zijn er natuurlijk ook mensen die houden van insane challenges aka Kaizo Mario enzo andere Mario hacks, en dat is ook ieder voor zich wat mij betreft, puur persoonlijke smaak enzo..

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
ok thanks sander en brink.

Best vervelend dat er nergens goed uitleg is over de controls en hoe je dingen unlocked.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Akaendra schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:48:
Sowieso denk ik dat de volgende 2 filmpjes wel wat insight laten zien op het gebied van Nintendo filosofie en leveldesign.

[video]

en

[video]

Aan de hand daarvan dus ook Boo's Barren Barn gemaakt en nu ook het 2de Megaman level waar ik nu mee bezig ben.
Simpel opbouwen, introducer een mechanic in een veilige omgeving om daarna de moeilijkheidsgraad op te laten lopen.

Nu zijn er natuurlijk ook mensen die houden van insane challenges aka Kaizo Mario enzo andere Mario hacks, en dat is ook ieder voor zich wat mij betreft, puur persoonlijke smaak enzo..
Interessante filmpjes :)
Ik wil verder op de materie ingaan door eens goed te bestuderen hoe Nintendo's level design in elkaar zit. En natuurlijk ook van vergelijkbare games.

Edit:

Hier nog wat interessant leesvoer over platformer leveldesign en een analyse van SMB3 levels.

- http://devmag.org.za/2011...-levels-for-a-platformer/

- http://www.significant-bi...os-3-level-design-lessons

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 16-09-2015 14:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

90710

Heb eindelijk mijn elgato hd60...

Om het te testen:

[YouTube: https://youtu.be/ChevVxmWMRQ]

Mijn eerste level.

edit:

Vreemd geen 1080p60... Hoewel de bron dat echt wel is..

[ Voor 22% gewijzigd door 90710 op 16-09-2015 18:54 ]

90710 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:51:
edit:

Nu wel. Zit altijd wel wat vertraging in.

90710

Ik zie het :) Mooi, dat werkt dus goed.

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55
90710 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:51:
Heb eindelijk mijn elgato hd60...

Om het te testen:

[video]

Mijn eerste level.

edit:

Mijn Elgato HD60 is vandaag toevallig ook binnen. :P Heb je hem van iemand overgenomen? Voor welke prijs als ik vragen mag. :)

PC Specs

90710

Ik heb gewoon de volle mep ervoor betaalt. (180 euro)
Ik heb toch net een geniaal trolllevel verzonnen... _o-

Nu nog uitwerken en invullen. })

90710

Heb zojuist ff zitten stoeien met de editor van de Elgato. Best uitgebreid en handig. Heb een nette video van mijn "Stay Calm & Play"-serie kunnen maken :) Welke nu aan het uploaden is.

[YouTube: https://youtu.be/4GPQsL7agCQ]

Ik ga trouwens nu alleen nog mijn nieuwe levels uploaden. En dan 1 dag na "release", zodat ik ze niet direct verklap :p En heel misschien levels van anderen, maar dan moet je het wel lief vragen :+

[ Voor 41% gewijzigd door 90710 op 16-09-2015 20:42 ]

• Akaendra
Zo, 3-4 uur later is Megaman level 2 af. Alles finetunen kost best wel wat tijd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aypihxG.jpg

Veel plezier zou ik zeggen :)

• stoneraven
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-04 21:02
Hoi ik heb ook wat levels gemaakt,

I'm a little shy (guy)
1A17-0000-0041-D205

Suprise! just run
927D-0000-003E-3477

Goomba inside job
9405-0000-003C-F0C3

En een level waarvoor ik geen betere naam wist als,

Good luck:
D3AC-0000-0038-0B61

Het zijn misschien niet de beste levels, maar dat hoor ik graag zodat ik ze kan aanpassen of in het vervolg betere levels kan maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:55
Filmpje gemaakt van mijn eerste level. :)

PC Specs

Anoniem: 137811

Ben bezig met een Bowser kasteel level. Voor nu mijn laatste creatie.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iY93NwgnGyAvf
Getting Up!

(1FFB-0000-003D-48B0)

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 10:06

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hier nog 2 SMW leveltjes

Rotten Red Shrooms (6A19-0000-0043-1D75)
- Denk om de rode paddo's ;)

Ye Olde Coinships (B7B3-0000-0043-A565)
- Veel muntjes, maar geen bonus level.

SW-1682-5926-5204

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/t31.0-8/11958302_832578353525728_5590476657625292537_o.jpg
Wereldwijd zijn er in één week al meer dan één miljoen levels gemaakt in Super Mario Maker! Bedankt dat jullie deze geweldige creaties delen. Met zo veel levels kunnen we niet stoppen met spelen!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:43
Dat is veel!

De nieuwste van mij mag zich daar nu ook aan toevoegen. "Going for a flight" ID: AE5A-0000-0046-63C9.

Tot nu toe heeft deze het langst geduurd om te maken. Maar dat was vooral omdat ik me totaal kan verliezen in het fine-tunen, opmaken en soms zelfs complete stukken herbouwen in een level. Have a safe flight! ;)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Bij gebrek aan Mario Maker maar weer Lunar Magic (SMW editor) aangeslingerd op mn computer. Zal snel wel eens een leveltje showen hier. Kunnen jullie hem nabouwen in Mario Maker :P

• mthorig
  • Laatst online: 17-12-2023
Hallo! Dit zijn een paar levels die ik deze week heb gemaakt. Ik zou graag jullie mening willen weten over deze levels. Ze zijn geplaatst op volgorde van makkie tot moeilijk.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZV0z4SIkr6Ud

Deze is voor de kleintjes die net beginnen met Mario.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZV0Uw4lFAoMW

Dit level is voor mensen die Mario kennen. De bedoeling van dit level is om de shell mee te nemen naar het einde van de stage.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZV1UEJmcESuH

De invloed voor dit level is Metroid. Het is een pittig level.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZVzgM5_0BY7i

Dit is het vervolg van de eerder genoemde level. Nog steeds pittig, maar de opbouw van de stage is wel eerlijk.

Als iemand feedback op mijn stage(s) wilt, laat mij het weten.

Mijn eerste kasteel!

Bowsers Castle Vol. 1

(0393-0000-0046-B6F7)

Anoniem: 360793

Okay! Heel tof dit:) Ik volg het topic nu een tijdje en ben ook druk bezig met levels maken. Hier is die van mij: Pipe Dreams met als code: D4D5-0000-0042-CA56
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZLC7sM3G8ksW

• MicroClaud
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-02 22:35
Tof deze thread. Snel eens wat levels gaan spelen.

Ik heb zelf ook een level gemaakt, waar je al springend doorheen moet. Het heeft mezelf wel flink wat levens gekost voordat ik het gehaald had. Beetje een frustratie level :).

Level ID : B86C-0000-0042-E16F
Naam: Jump Terror

ben benieuwd of het voor sommige leuk is om het level te halen, of dat het te irritant is, of dat het voor anderen toch een eenvoudig level is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:43
Storen jullie je trouwens ook aan het feit dat er nogal wat lag is bij de pipes? Soms komt wat erin zit er pas heel laat uit, soms helemaal niet en andere keren gewoon normaal. Ik zie het ook in youtube video's. Ik had in één van mijn levels bijvoorbeeld een reeks pipes om en om boven en onder. Als daar geen plants uitkomen is de uitdaging ver te zoeken :+

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Lynox schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:09:
Storen jullie je trouwens ook aan het feit dat er nogal wat lag is bij de pipes? Soms komt wat erin zit er pas heel laat uit, soms helemaal niet en andere keren gewoon normaal. Ik zie het ook in youtube video's. Ik had in één van mijn levels bijvoorbeeld een reeks pipes om en om boven en onder. Als daar geen plants uitkomen is de uitdaging ver te zoeken :+
Klopt. Je hebt niets aan die dingen tenzij je er iets bij doet waar men op moet wachten... bijv vliegende koopa's die uit de weg moeten vliegen voordat je een sprong kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 16:52
Een leuk level nadat ik de sub area's kreeg. Veel succes. :)

Cape Valley
0DC4-0000-0048-1898

Laat een reactie achter! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
Mijn laatste creatie, een variant op een level dat ik al eerder geupload had. Zeer pittig, maar uitwindelijk wel te doen denk ik.

Wie kan bowser 2x(!) verslaan? Niet te veel paddo's eten dan ;)

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZWgg0pGH8ERD

'Release the BEAST'

(E91A-0000-0047-55F9)

Zojuist nog eentje toegevoegd, iets makkelijker aangezien mijn levels wel erg moeilijk zijn. Ik heb geprobeerd de opbouw te volgen uit één van de eerder geposte video's: introduceren, moeilijker maken en eindigen met een twist. Verder wat alternatieve routes en een secret exit toegevoed. Veel plezier!

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZua1MOjXwAJH

Do not forget your luggage

(D3FC-0000-0050-17EA)

[ Voor 40% gewijzigd door bakkerjangert op 19-09-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:36
Ik krijg gewoon kriebels om een wii U aan te schaffen, maar dat mag thuis vast niet van mijn vrouw aangezien ik al een ps4 heb en pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Lynox schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 00:09:
Dat is geen lag ;) Pipes zijn namelijk niet instant, ze hebben een kleine vertraging (is in alle Mario games zo). Al kunnen andere spellen hier vaak beter op inspelen. Hierdoor mis ik persoonlijk een beetje een scripteditor, waar je bv acties en gevolgen in zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

90710 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:39:
[...]

Dat is geen lag ;) Pipes zijn namelijk niet instant, ze hebben een kleine vertraging (is in alle Mario games zo). Al kunnen andere spellen hier vaak beter op inspelen. Hierdoor mis ik persoonlijk een beetje een scripteditor, waar je bv acties en gevolgen in zou kunnen zetten.
Ze zouden een [action]-blok kunnen maken waarbij je voorafbepaalde acties kunt triggeren als het voorwerp waar het [action]-blok op geplaatst iets mee gedaan wordt. Net als met de sound effects bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ideetje voor volgend Megaman level alweer in mijn hoofd. Ditmaal wat korter maar MET Bossbattle (als alles zo gaat zoals in mijn hoofd).

Binnenkort maar even alles testen om te zien of het zo te doen gaat zijn of dat ik wat anders moet bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Leuk om zoveel nieuwe levels te zien! Ik heb afgelopen week niet zo heel veel tijd gehad maar zal dit weekend weer eens wat leveltjes gaan proberen te halen :)

Ik wil nog steeds de website voor het delen van levels online gooien vandaag, maar Twitter gooit roet in het eten. Zonder enige feedback wordt mijn auto-tweet app van dev.twitter.com verwijderd en ze reageren ook niet op tickets. Hopelijk krijg ik dit vandaag nog aan de praat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoppa
bakkerjangert schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:17:
Mijn laatste creatie, een variant op een level dat ik al eerder geupload had. Zeer pittig, maar uitwindelijk wel te doen denk ik.

Wie kan bowser 2x(!) verslaan? Niet te veel paddo's eten dan ;)

[afbeelding]

'Release the BEAST'

(E91A-0000-0047-55F9)
Duurde ff maar heb em gehaald ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Eindelijk weer een level geüpload... Hij is gigantisch... 20 schermen lang..

Stay calm and Castle W1 (05A7-0000-004B-615F)

Hij is ook redelijk moeilijk :+

Volgende week upload ik mijn playthrough op YT. Ik wil deze nog even geheim houden.

[ Voor 21% gewijzigd door 90710 op 18-09-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05 16:40
Vanavond met een andere diehard Mariofan en m'n vriendin een eerste level samen gemaakt. Zeer goed gelukt als je het ons vraagt! Niet zo'n brainfart map waarop zo veel mogelijk mobs zitten, maar gewoon ouderwetse gameplay met enkele puzzels. Het is in super mario world stijl en browser castle thema. Wij zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het level heet Mario Time!, en als je finished met je geluid aan dan snap je waarom ;)

ID: 1C42-0000-004B-E416

We horen graag jullie feedback zodat we meer van dit soort levels kunnen uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb er welgeteld 5 minuten aan besteed, het spel. Misschien van het weekend nog even de tijd nemen, maar ik zie het somber in. Ziet er wel leuk uit, de levels die voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05 16:40
90710 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:04:

Volgende week upload ik mijn playthrough op YT. Ik wil deze nog even geheim houden.
We zijn er nu mee bezig! Tot nu toe al wel pittig ja haha

Edit: vinden jullie ook dat trampolines soms niet lekker werken?

[ Voor 7% gewijzigd door MisterEagle op 18-09-2015 23:31 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MisterEagle schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:25:
Edit: vinden jullie ook dat trampolines soms niet lekker werken?
Trampolines moet je goed timen. Dat is altijd al in Mario geweest. :)

• shoppa
90710 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:04:

Gehaald, leuk level alleen de vele invisible blocks waren aardig irritant mijn meeste deads kwamen ook daardoor.

Ben op zoek naar meer moeilijke levels, iemand die er 1 heeft gemaakt?

[ Voor 7% gewijzigd door shoppa op 19-09-2015 01:08 ]

90710

shoppa schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 01:07:
[...]

Gehaald, leuk level alleen de vele invisible blocks waren aardig irritant mijn meeste deads kwamen ook daardoor.

Ben op zoek naar meer moeilijke levels, iemand die er 1 heeft gemaakt?
Wel gelukt maar geen ster? :+

Ik ben een groot fan van invisible blocks :+ En ik vond dat ik ze in dit level wel erg netjes heb afgewerkt, bv in het begin zie je een ?-blok maar wanneer je ernaar springt raak je een invisible block, wat duidelijk maakt wat je daar moet doen.
spoiler:
Er zit daar ook een snellere route

Daarna zijn de invisible blocks helemaal optioneel in dit level.

[ Voor 32% gewijzigd door 90710 op 19-09-2015 07:30 ]

• shoppa
90710 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 07:25:
[...]

Wel gelukt maar geen ster? :+

Ik ben een groot fan van invisible blocks :+ En ik vond dat ik ze in dit level wel erg netjes heb afgewerkt, bv in het begin zie je een ?-blok maar wanneer je ernaar springt raak je een invisible block, wat duidelijk maakt wat je daar moet doen.
spoiler:
Er zit daar ook een snellere route

Daarna zijn de invisible blocks helemaal optioneel in dit level.
Er zijn veel invisible blocks met power ups en 1 ups, alleen ze staan op plekken dat als je er per ongeluk tegen springt dat je vervolgens in een gat valt.

90710

Dat moet je dan ook niet doen :+

• bakkerjangert
Ik heb hem inmiddels ook gehaald. Leuk level, vooral het einde met die originele manier van power ups geven. Alleen die ene sprong met die plant in dat hidden block, ben er wel 3x ingetuimd. :)

• shoppa
Nja ik ga ervan uit dat je me snapt :/

90710

shoppa schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:49:
[...]

Nja ik ga ervan uit dat je me snapt :/
Ja ik snap je, maar dat was ook de bedoeling :) Anders zou het echt te makkelijk worden.

Wat je eigenlijk zou moeten proberen is mijn vier levels (day one challenge en de drie stay calm and play levels) te downloaden en als 1 World te spelen :)

Ik ga daar morgen een video van maken.

[ Voor 27% gewijzigd door 90710 op 19-09-2015 12:19 ]

• brinkkemper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-04 16:44
shoppa schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 11:20:
[...]
Er zijn veel invisible blocks met power ups en 1 ups, alleen ze staan op plekken dat als je er per ongeluk tegen springt dat je vervolgens in een gat valt.
Als ik dit 1 keer tegen kom in een level, swipe ik hem direct weg ;w . Ook een leap of faith begin ik al niet meer aan. Laat staan een toren van bowers.

Ik was zeer positief over SMM, maar na een aantal keer de 100 mario challengte met alleen maar slechte levels te hebben gespeeld ben ik daar wel een beetje klaar mee. Ik kreeg bijna zin om de originele games te gaan spelen. Hopelijk kan Nintendo het algoritme een beetje verbeteren waardoor het plezieriger is om te spelen.

Mijn beste ervaring tot nu toe waren de Nintendo World Champion ship levels. Wauw! Uitdagend, maar puur op skills. niet op geluk.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zat gisteren te bedenken dat Nintendo meer uitdaging in Mario Maker had kunnen stoppen. Dit zouden ze dan kunnen doen door meer te doen met de 1-up/levens van Mario. Bijvoorbeeld wanneer je 10 of 100 course voltooid hebt, dat je de overgebleven levens als currency krijgt. Met deze currency zou je dan de verschillende bouwblokken van je level kunnen kopen. Heb je alle blokken gekocht, heb je ze nog steeds nodig, want deze currency zou ook gebruikt kunnen worden om vijanden mee te kopen om die plaatsen in je level. Op die manier zou je dus een doel creëren waardoor je moeite moet doen om levels te halen.

90710

brinkkemper schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:43:
[...]

Als ik dit 1 keer tegen kom in een level, swipe ik hem direct weg ;w . Ook een leap of faith begin ik al niet meer aan. Laat staan een toren van bowers.

Ik was zeer positief over SMM, maar na een aantal keer de 100 mario challengte met alleen maar slechte levels te hebben gespeeld ben ik daar wel een beetje klaar mee. Ik kreeg bijna zin om de originele games te gaan spelen. Hopelijk kan Nintendo het algoritme een beetje verbeteren waardoor het plezieriger is om te spelen.

Mijn beste ervaring tot nu toe waren de Nintendo World Champion ship levels. Wauw! Uitdagend, maar puur op skills. niet op geluk.
Mijn levels zijn ook echt skill based, je moet alleen gaan rennen zonder te kijken. Dan ga je dood, en vaak ook

• bakkerjangert
MicroClaud schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:41:
Tof deze thread. Snel eens wat levels gaan spelen.

Ik heb zelf ook een level gemaakt, waar je al springend doorheen moet. Het heeft mezelf wel flink wat levens gekost voordat ik het gehaald had. Beetje een frustratie level :).

Level ID : B86C-0000-0042-E16F
Naam: Jump Terror

ben benieuwd of het voor sommige leuk is om het level te halen, of dat het te irritant is, of dat het voor anderen toch een eenvoudig level is :)
Heb het net geprobeerd, maar kom niet voorbij de tweede bloem. Nu voelt het level te oneerlijk aan (bloem die bijna niet te ontwijken is na een moeilijke sprong). Wellicht kun je er één blokje extra tussen doen voor wat ruimte. Een power up aan het begin zou ook niet verkeerd zijn, zodat je niet direct overnieuw hoeft te beginnen bij elk klein foutje. Verder wel een goed idee. Vraag me alleen af hoelang het level is, als die te lang is is het bijna niet te doen aangezien elke sprong perfect moet zijn.

• shoppa
bakkerjangert schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:09:
[...]

Heb het net geprobeerd, maar kom niet voorbij de tweede bloem. Nu voelt het level te oneerlijk aan (bloem die bijna niet te ontwijken is na een moeilijke sprong). Wellicht kun je er één blokje extra tussen doen voor wat ruimte. Een power up aan het begin zou ook niet verkeerd zijn, zodat je niet direct overnieuw hoeft te beginnen bij elk klein foutje. Verder wel een goed idee. Vraag me alleen af hoelang het level is, als die te lang is is het bijna niet te doen aangezien elke sprong perfect moet zijn.
Level is indd erg lastig, heb het gister een uur geprobeerd alleen ging net voor de finish dood.
Voor de 2de bloem moet je 1 spin jump doen, niet te lang je B toets in gedrukt houden en als je land voor de bloem naar links springen zodat je er niet in glijd na een tijdje heb je dat ritme en lukt het je wel.

Ik vind het een erg leuk level omdat die zo lastig is, ik ga nu weer ff proberen om em te halen.

Edit: eindelijk gehaald!!

[ Voor 4% gewijzigd door shoppa op 19-09-2015 15:25 ]

Nieuw level:

Go right?
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZwBXMBVjFuld
(E5BF-0000-0050-BD81)

Moet niet al te moeilijk zijn, meeste platformobstakels zijn van een basicniveau. De vraag is eerder of jullie de exit weten te vinden. :)

(Zo ja, uiteraard graag in spoilerblocks vermelden. :p)

[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 19-09-2015 17:30 ]

90710

Nieuw level van mij:

Easy or hard 1 (C45E-0000-0052-57C7)

Grootste deel van het level bestaat uit twee paden, één makkelijk en één moeilijk. :)
RayNbow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:29:
Nieuw level:

Go right?
[afbeelding]
(E5BF-0000-0050-BD81)

Moet niet al te moeilijk zijn, meeste platformobstakels zijn van een basicniveau. De vraag is eerder of jullie de exit weten te vinden. :)

(Zo ja, uiteraard graag in spoilerblocks vermelden. :p)
spoiler:
Pipe naar rechts en weer naar links, de naam verraad dat al

Wel leuk level verder.

[ Voor 64% gewijzigd door 90710 op 19-09-2015 23:07 ]

90710 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:59:
[...]

spoiler:
Pipe naar rechts en weer naar links, de naam verraad dat al

Wel leuk level verder.
Benieuwd: hoe snel had je dit door? :)

90710

Ik ging eerst te snel naar rechts en kwam bij het einde. Daar, op dat moment.

• Akaendra
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fIreBqu.jpg

Mijn nieuwe level, ook weer een Megaman inspired level. Ditmaal met Forced Boss Battle om toch een beetje het gevoel te geven van een echte Megaman stage.
90710 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:14:
Ik ging eerst te snel naar rechts en kwam bij het einde. Daar, op dat moment.
Bij dat einde, nog boven in de pijp geweest? :)

Verder:
spoiler:
Bij de donutblokken kun je ook links omhoog springen voor een hint.

En:
spoiler:
Op het platform eerder in het level waaraan een groot, rood kanon hangt zit ook iets verborgen om naar boven te gaan.
Akaendra schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:18:
[afbeelding]

Mijn nieuwe level, ook weer een Megaman inspired level. Ditmaal met Forced Boss Battle om toch een beetje het gevoel te geven van een echte Megaman stage.
Hoe moeilijk is deze vergeleken met je eerste MM level? :p

• Akaendra
RayNbow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:20:
[...]

Verder:
spoiler:

En:
spoiler:
Op het platform eerder in het level waaraan een groot, rood kanon hangt zit ook iets verborgen om naar boven te gaan.

[...]

Hoe moeilijk is deze vergeleken met je eerste MM level? :p
Hij is korter en minder bullshit wta mij betreft maar goed te doen, wel met Boss battle. Ik zou zeggen probeer em eens.

90710

RayNbow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:20:
[...]

Verder:
spoiler:

En:
spoiler:
Ik had je level daarna nog even gedownload om te zien hoe je dat gedaan had :) Zo ben ik ook achter je geheime gangetjes gekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
Akaendra schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:18:
[afbeelding]

Heel vet level, de level design is erg goed en de eind baas heeft zelfs een tactiek die je moet uitvogelen om hem te verslaan.

Na een paar uur spelen kende ik alle plekjes van de vuurballen uit men hoofd en kwam ik na 4x bij de eind baas te komen eindelijk erachter hoe ik hem moet verslaan, heb nu het level eindelijk gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
Heel chaotisch level, denk dat weinig em zullen halen en meeste zullen er een hekel aan hebben :p

D10F-0000-004F-6EBD

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UxV4sW6.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessante post, misschien iets voor in de topic start?
[Super Mario Maker Science] - Spawning, Despawning, and Tracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn laatste level. Niet moeilijk. Wel leuk denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iZvy0ESIBXab8

Maze Runner

(2D8D-0000-0050-A490)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:21:
[...]

Hij is korter en minder bullshit wta mij betreft maar goed te doen, wel met Boss battle. Ik zou zeggen probeer em eens.
Nog niet volledig uitgespeeld. Stierf op de lift omhoog, net voor de boss room. :p

Heb de boss wel geprobeerd door het level te downloaden. Hier had ik eerst wat moeite om bij de boss te komen. Je hebt twee vuurballen en twee schilden die je moet ontwijken om boven te komen. :p

Ik zal later nog eens een poging wagen. :)

In ander nieuws, mijn Go Right? level heeft nog niet zo'n hoge completion rate. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RayNbow schreef op zondag 20 september 2015 @ 10:28:
[...]
In ander nieuws, mijn Go Right? level heeft nog niet zo'n hoge completion rate. :p
Bij mijn nieuwste level gaat dat wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 21:58
Heb in de handleiding gelezen dat je de levels 1-1, 1-2, 1-3 en 1-4 (die je zelf gemaakt hebt) achter elkaar kan spelen door op de PLAY button drukt, maar wanneer krijg je die?

Ik heb een aantal rijtjes vol, maar kan ze niet achter elkaar spelen, iemand een idee?

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ayrton schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:44:
Heb in de handleiding gelezen dat je de levels 1-1, 1-2, 1-3 en 1-4 (die je zelf gemaakt hebt) achter elkaar kan spelen door op de PLAY button drukt, maar wanneer krijg je die?

Ik heb een aantal rijtjes vol, maar kan ze niet achter elkaar spelen, iemand een idee?
Heel simpel:
In de coursebot voor je 4 levels op het Afspelenknopje drukken

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SMkHw6v0GPHgugqLscJIVM9V/full.jpg

Hier mijn world 1 is speelbaar

[ Voor 11% gewijzigd door 90710 op 20-09-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zo, Twitter had vrijdag kennelijk een soort van hickup, maar ondertussen doet die netjes wat die moet doen.

Alhoewel het nogal een beetje in ruwe vorm is, is https://supermariomaker.nl nu toch wel redelijk toonbaar. Of het echt helpen gaat weet ik niet, maar ik vind het soms wel leuk om zulke kleine projectjes te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
shoppa schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:27:
[...]

Heel vet level, de level design is erg goed en de eind baas heeft zelfs een tactiek die je moet uitvogelen om hem te verslaan.

Na een paar uur spelen kende ik alle plekjes van de vuurballen uit men hoofd en kwam ik na 4x bij de eind baas te komen eindelijk erachter hoe ik hem moet verslaan, heb nu het level eindelijk gehaald :)
Dank dank, nu moet ik nog wel iets maken om checkpoints te simuleren, zodat mensen niet hele stukken opnieuw moeten doen. Nu maar hopen op 50 sterren dan kan ik wat meer uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam net op YouTube een zeer goed gelukte interpretatie van Mega Man 2 Dr. Wily's Castle 1 tegen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Zer7_LxGA3c]

Compleet met een emulatie van item 1 en item 3 en een Mecha Dragon boss fight.

5BDE-0000-001A-318F

* RayNbow heeft ook maar een krabbeltje achtergelaten voor de creator:
Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/pap/WVW69iaBK-o-HC3FyZ

[ Voor 32% gewijzigd door RayNbow op 20-09-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 21:58
90710 schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:30:
[...]

Heel simpel:
In de coursebot voor je 4 levels op het Afspelenknopje drukken

[afbeelding]

Hier mijn world 1 is speelbaar
Ja, ik heb hetzelfde, mis alleen de play knop aan de voorzijnde. 4 rijen met 4 levels, maar geen play knop. Geen 1 van mijn gezinsleden heeft het. Allemaal volle rijen, geen play knop om de hele wereld te spelen. Erg vreemd.

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroClaud
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-02 22:35
bakkerjangert schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:09:
[...]

Het level is inderdaad pittig en lang (maximale lengte). Ik heb het level zelf ook flink vervloekt (in positieve zin) en hééééél vaak opnieuw geprobeerd. Voor mij werd het een sport om het te halen. Het is vooral een kwestie van de sprongen goed timen en de bloem te ontwijken.
Over extra ruimte en blokjes heb ik ook nagedacht, maar toch niet gedaan om het zo pittig mogelijk te houden.

Ondanks dat er weinig gebouwd is (enkele blokjes en hier daar een plant), was het toch een flinke klus om het level op deze manier te bouwen.

Ik zou zeggen, probeer het nog een paar keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Dat laatste dragonstuk was zo goed dat ik dat heb gecopied in mijn nieuwe level :)
Kudos voor die Japanner om het zo te krijgen. Dat meen ik serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:16:
Dat laatste dragonstuk was zo goed dat ik dat heb gecopied in mijn nieuwe level :)
Kudos voor die Japanner om het zo te krijgen. Dat meen ik serieus :)
Het dragonstuk springt eruit, maar ook de kleinere dingen zijn goed uitgewerkt als je er langer naar kijkt. Het stuk waar je in MM2 item 1 moet gebruiken om de ladder linksboven te krijgen is hier uitgewerkt met parakoopa's. Het is zo opgezet dat wanneer de sprongen niet lukken, je de koopa's niet zelf hoeft te doden om ze te laten respawnen. Dat dood de Bullet Bill blaster met een spiny shell voor je. :)
wes- schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:27:
Ik heb sinds vrijdag het spel en ze hadden dit veel eerder moeten doen :)

Mijn level: 0FEE-0000-0014-FB4F

Kan een beetje listig zijn
Waarom adverteer je niet je nieuwe level, maze (880F-0000-001F-9EAA)? :p

Afbeeldingslocatie: https://d3esbfg30x759i.cloudfront.net/ss/WVW69iaEbIUDWVizTk

Oh, wow... invincibility glitch in Mario Maker...

Hoeveel levels gaan hier gebruik van maken? :p

[ Voor 32% gewijzigd door RayNbow op 20-09-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RayNbow schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:37:
[...]

Het dragonstuk springt eruit, maar ook de kleinere dingen zijn goed uitgewerkt als je er langer naar kijkt. Het stuk waar je in MM2 item 1 moet gebruiken om de ladder linksboven te krijgen is hier uitgewerkt met parakoopa's. Het is zo opgezet dat wanneer de sprongen niet lukken, je de koopa's niet zelf hoeft te doden om ze te laten respawnen. Dat dood de Bullet Bill blaster met een spiny shell voor je. :)

[...]

[afbeelding]

Oh, wow... invincibility glitch in Mario Maker...
[video]
Hoeveel levels gaan hier gebruik van maken? :p
Totdat versie 1.02 uitkomt iig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90710 schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:43:
[...]

Totdat versie 1.02 uitkomt iig :p
En hoe doen we dat met alle levels die uit zijn? Alles offline halen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
Hahahhah die glitch! ben nu streamers ermee aant trollen, ze snappen er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is een alternatief voor checkpoints:
But it's possible to add checkpoints "manually", just hide a shortcut and leave a comment near something noticeable, like one of those decor elements (Bowser statue, etc.) which pop up randomly. The player will see a message icon and can decide to use the shortcut for later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RayNbow schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:45:
[...]

En hoe doen we dat met alle levels die uit zijn? Alles offline halen? :p
Ik denk het, die zullen niet te voltooien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90710 schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:17:
[...]

Ik denk het, die zullen niet te voltooien zijn.
Punt is, met alles bedoel ik dan ook echt alles, ook alle levels die niet gebruik maken van de glitch. Het is namelijk niet automatisch te controleren of een level uit te spelen is zonder de glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoppa
RayNbow schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:32:
[...]

Punt is, met alles bedoel ik dan ook echt alles, ook alle levels die niet gebruik maken van de glitch. Het is namelijk niet automatisch te controleren of een level uit te spelen is zonder de glitch.
Ik denk dat nintendo het zo maakt dat elk level dat een deur heeft met daaronder een spike heeft de eigenaar opnieuw de level moet halen voor die weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

RayNbow schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:32:
[...]

Ze kunnen ook levels verwijderen die gerapporteerd zijn. Ik rapporteer iig elk level dat gebruik maakt van de glitch.

Verder ben ik bezig met een Amiibo/Costume Castle :) Geen vijanden, 100 ?-blokken met alle mystery mushrooms. (alleen heb ik nog niet alles unlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 10:42
RayNbow schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:37:

[...]

Had ik nog willen doen :P

Ik snap overigens niet waarom iedereen die 'do not touch' levels zo leuk vinden. Ja het is grappig gedaan maar als je er 1 gezien hebt heb je ze allemaal wel gezien. Klein beetje uitdaging kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik vind ze alleen leuk als ze een muziekstukje doen. Maar verder is het gewoon saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 10:06

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ik ben nu bezig met een vrij lang 'Metroid' stijl level, vanwege de lengte van de map (2 volle werelden) twijfel ik er aan om een soort checkpoint in te bouwen, door gebruik te maken van breakable blocks. de eerste (sub) wereld vind je de noodzakelijke powerups om door te gaan, pas als je die wereld hebt gehaald kun je de blocks van de andere kant stukmaken, mocht je dus verderop af gaan, kun je dus meteen doorlopen.

Fair, of willen we dit liever niet? :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Laatst online: 22-07-2022
Voor mij was Mario Maker de aanleiding om een Wii U in huis te halen. :) Dus heb er al heel wat lol van gehad, maar er zijn toch een paar dingen die mij niet helemaal duidelijk worden.

Iemand die weet wanneer de opties vrijkomen om o.a. de tijd aan te passen en het mogelijk maakt om de warp pipes in te schakelen? Heb inmiddels wel de onderwater wereld gekregen, maar daar vind ik niets aan :) Ik wil de updates die er echt toe doen, en daarom direct vraag 2:

En ik lees van alles over die update 1.01, gaat dat automatisch? Want de Wii U roept na het opstarten soms wel iets over dat er updates zijn geinstalleerd, maar ik zie niet echt iets gebeuren. Nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat terwijl ik dit schrijf ook niet zeker weet op welke versie ik momenteel aan het spelen ben. Maar heb het gevoel dat ik 9 dagen moet wachten ipv de 2 uur die ik overal op internet lees. :)

Mochten er liefhebbers zijn om een level te spelen:
Level id 57F1-0000-0056-10B2

Ik wil vooral leuke levels maken, die een kleine uitdaging hebben maar gevoelsmatig niet direct als onmogelijk worden ervaren.

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:11

Rhapsody

In Metal We Trust

RoelerMF schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:09:
Voor mij was Mario Maker de aanleiding om een Wii U in huis te halen. :) Dus heb er al heel wat lol van gehad, maar er zijn toch een paar dingen die mij niet helemaal duidelijk worden.

Iemand die weet wanneer de opties vrijkomen om o.a. de tijd aan te passen en het mogelijk maakt om de warp pipes in te schakelen? Heb inmiddels wel de onderwater wereld gekregen, maar daar vind ik niets aan :) Ik wil de updates die er echt toe doen, en daarom direct vraag 2:

En ik lees van alles over die update 1.01, gaat dat automatisch? Want de Wii U roept na het opstarten soms wel iets over dat er updates zijn geinstalleerd, maar ik zie niet echt iets gebeuren. Nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat terwijl ik dit schrijf ook niet zeker weet op welke versie ik momenteel aan het spelen ben. Maar heb het gevoel dat ik 9 dagen moet wachten ipv de 2 uur die ik overal op internet lees. :)

Mochten er liefhebbers zijn om een level te spelen:
Level id 57F1-0000-0056-10B2

Ik wil vooral leuke levels maken, die een kleine uitdaging hebben maar gevoelsmatig niet direct als onmogelijk worden ervaren.
Ik moet ook langer wachten om alles vrij te spelen (heb ook nog lang niet alles).
Gewoon wat levels maken en gebruik daarin de nieuwe opties, volgens mij krijg je dan het snelst een notificatie dat er snel een nieuwe set vrijgespeeld is.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Op het startscherm van het spel staat de versie die geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

90710 schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:46:
[...]

Ze kunnen ook levels verwijderen die gerapporteerd zijn. Ik rapporteer iig elk level dat gebruik maakt van de glitch.

Verder ben ik bezig met een Amiibo/Costume Castle :) Geen vijanden, 100 ?-blokken met alle mystery mushrooms. (alleen heb ik nog niet alles unlocked)
Gewoon alle levels die na x aantal uur van release patch geen veranderde succesrate heeft de maker dwingen om die opnieuw te succeeden om te uploaden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik wil de updates die er echt toe doen, en daarom direct vraag 2:

En ik lees van alles over die update 1.01, gaat dat automatisch? Want de Wii U roept na het opstarten soms wel iets over dat er updates zijn geinstalleerd, maar ik zie niet echt iets gebeuren.
Updates gaan in principe automatisch, maar worden niet altijd geinstalleerd als je het spel via het quickmenu op de gamepad start. In dat geval moet je eerst naar het volledige Wii U menu en vervolgens start je het spel op.
Iemand die weet wanneer de opties vrijkomen om o.a. de tijd aan te passen en het mogelijk maakt om de warp pipes in te schakelen? Heb inmiddels wel de onderwater wereld gekregen, maar daar vind ik niets aan :)
Als je heel snel dingen wilt unlocken, moet je het volgende doen:
  • Gebruik alle nieuwe items in een level (items met een uitroepteken).
  • Plaats vervolgens veel blokken, bijv. ground blocks. Dit doe je 't snelst door de stylus op het scherm te zetten, vervolgens met een van de analoge sticks naar rechts te bewegen terwijl je ook de run knop (Y) ingedrukt houdt.
  • Herhaal dit, maar ga dit keer naar links en zorg ervoor dat je stylus op een andere hoogte staat (of beweeg het scherm omhoog met 1 van de sticks).
  • Als je ervoor zorgt dat je level maximale lengte heeft (onderin van het scherm aan te passen), dan krijg je al nieuwe blokken als je ongeveer 5 levelslange rijen aan blokken hebt neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelerMF
  • Laatst online: 22-07-2022
Dank voor de kennis! Ga er vanmiddag maar weer eens mee aan de slag! Kreeg gisteravond al wel de melding dat de kasteel attributen eraan kwamen :)

>> Democracy is so overrated >>

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste