[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 95 Laatste
Acties:
  • 764.712 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
xbeam schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:58:
[...]

Hoe? Ik heb die router nodig omdat het een dsl verbinding is. Ik heb het vinkje bridge ook aangevinkt maar deze lijkt niets te doen.

De usg staat dus achter de v10 waar de dhcp dus dwars door heen gaat.
Maar doet die USG dan niet iets verkeerd? DHCP requests/offers horen gewoon binnen het subnet te blijven toch?

DHCP zet je uit onder Instellingen > DHCP in de V10

[ Voor 5% gewijzigd door RobinF op 09-04-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
RobinF schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:39:
[...]

Maar doet die USG dan niet iets verkeerd? DHCP requests/offers horen gewoon binnen het subnet te blijven toch?

DHCP zet je uit onder Instellingen > DHCP in de V10
Dat dacht ik eerst ook ik heb de dhcp van de USG op 10.10.10.0 staan maar de v10 komt er door heen met 192.168.2.x asressen. op andere locaties met andere routers gaat het wel goed. Volgens kan je dhcp niet uit zetten op de v10 net als op de v9 en V8 maar ik zal het van de week de nog een keer proberen.

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
xbeam schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:07:
[...]

Dat dacht ik eerst ook ik heb de dhcp van de USG op 10.10.10.0 staan maar de v10 komt er door heen met 192.168.2.x asressen. op andere locaties met andere routers gaat het wel goed. Volgens kan je dhcp niet uit zetten op de v10 net als op de v9 en V8 maar ik zal het van de week de nog een keer proberen.
Is wel mogelijk, gewoon "uit" selecteren: Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/4b11b3d24a204e522eeb43684fbf32c6.png

Je draait niet een DHCP Relay ofzo op de USG toch?
Heb je iets gewijzigd aan broadcasts (misschien ivm met ITV), want DHCP Requests zijn gewoon broadcasts (255.255.255.255) en zouden binnen het netwerk gehouden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:00

ViezeVis

Sample Text

Thralas schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:47:
Ah, nouja, dat komt wel goed dan.

[...]

Ik zou het gewoon even proberen, als het werkt is het mooi meegenomen.

Probleem met 1492 is dat al je apparaten op je LAN een MTU van 1500 hanteren, dus dan moet je router ingrijpen om verkeerd 'passend' te maken zonder te hoeven fragmenteren.

Volgens mij ondersteunen de meeste routers wel RFC4638, vroeger was het probleem vooral dat KPN het niet deed.
Heb het aangepast en het werkt. Lijkt wel dat het 'laden' van een pagina een tikje sneller gaat, of lijkt dit maar zo?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• velderkamp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-05-2023
xbeam schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:58:
[...]

Hoe? Ik heb die router nodig omdat het een dsl verbinding is. Ik heb het vinkje bridge ook aangevinkt maar deze lijkt niets te doen.

De usg staat dus achter de v10 waar de dhcp dus dwars door heen gaat.
Het is mogelijk de eb te vervangen voor een eigen modem b.v. de Draytek Vigor 130 deze kun je in bridge mode zetten zodat je het externe ip op je router krijgt.

Is niet heel ingewikkeld, in Het grote xDSL-topic staat hier meerdere berichten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:10
xh3adshotx schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:02:
[...]

Ik word donderdagavond terug gebeld door KPN met nieuws over het vrijgeven van de SIP gegevens.
En, nog wat gehoord van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Rub147 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:42:
[...]

En, nog wat gehoord van KPN?
Jazeker, helaas niets nuttigs. Is navraag gedaan en ze zijn nog in gesprek met de overheid hoe ze het exact gaan vormgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Laatst online: 10-09 12:06
Goedemorgen,

Had een vraagje. Van het weekend ben ik niet thuis maar zal wel graag voetbal, Fox sport willen kijken. Nou ga ik ergens heen waar ze ook KPN Glasvezel hebben. Ik dacht nu, als ik 1 van mijn tv-kastjes mee neem naar dat adres en mijne aansluit kan ik dan Fox sport kijken of gaat dat per adres en niet per tv-kastje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Frid0 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:33:
Goedemorgen,

Had een vraagje. Van het weekend ben ik niet thuis maar zal wel graag voetbal, Fox sport willen kijken. Nou ga ik ergens heen waar ze ook KPN Glasvezel hebben. Ik dacht nu, als ik 1 van mijn tv-kastjes mee neem naar dat adres en mijne aansluit kan ik dan Fox sport kijken of gaat dat per adres en niet per tv-kastje?
Gaat per WAN-aansluiting, dacht ik.

Als ik thuis naar www.interactievetv.nl ga, wordt mijn browser automatisch ingelogd op basis van de WAN-aansluiting en de inlognaam op de Experiabox (in mijn geval mijn eigen router).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Goedemorgen,

Dat gaat volgens mij niet werken. De Fox Sports go app/ website is een optie of via de app/website van KPN zelf zou je met jouw account kunnen kijken. De Fox sports go app werkt ook met Chromecast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:02

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Goedemorgen,

Als je de STB meeverhuist naar het nieuwe adres werkt het volgens mij gewoon. Je aboneenummer staat geconfigureerd op de STB.

Bij XS4ALL (zelfde TV platform als KPN) kan ik de STB van mijn ouders (welke glasvezel hebben) bij mij thuis (met VVDSL) aansluiten en heb ik gewoon de beschikking over de GlasHD kanalen die normaliter niet bij VVDSL klanten aanwezig zouden moeten zijn.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
Bedankt! was ik al een beetje bang voor.
Het is ook niet echt een optie om de hele wedstrijd via een iPhone of iPad te gaan kijken.
Chromecast heb ik helaas niet maar heb nog wel een oude Apple TV 2 staan. Wellicht dat ik die kan gebruiken door vanaf mijn iPhone en/of iPad te streamen naar de Apple TV via de Fox app of KPN app, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Frid0 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:16:
[...]

[...]

[...]

Bedankt! was ik al een beetje bang voor.
Het is ook niet echt een optie om de hele wedstrijd via een iPhone of iPad te gaan kijken.
Chromecast heb ik helaas niet maar heb nog wel een oude Apple TV 2 staan. Wellicht dat ik die kan gebruiken door vanaf mijn iPhone en/of iPad te streamen naar de Apple TV via de Fox app of KPN app, toch?
Heb je mijn reactie wel gelezen?

STB (TV kastje zoals jij het noemt) meenemen, aansluiten en AFAIK moet het gewoon werken.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:24:
[...]

Heb je mijn reactie wel gelezen?

STB (TV kastje zoals jij het noemt) meenemen, aansluiten en AFAIK moet het gewoon werken.
Ja, maar ik wist niet dat een STB het TV kastje was. sorry! maar zo bekend ben ik niet op het KPN Glasvezel Topic.

Maar begrijp dat dat dus zal moeten werken. Zo niet dan nog een idee dat ik mijn Experiabox V8 meeneem en die aansluit daar ipv de Experiabox V10 die daar nu hangt? Of gaat dat sowieso niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:14

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Edit: I stand corrected.

[ Voor 87% gewijzigd door Tylen op 14-04-2017 16:34 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:47:
[...]

Als je de STB meeverhuist naar het nieuwe adres werkt het volgens mij gewoon. Je aboneenummer staat geconfigureerd op de STB.

Bij XS4ALL (zelfde TV platform als KPN) kan ik de STB van mijn ouders (welke glasvezel hebben) bij mij thuis (met VVDSL) aansluiten en heb ik gewoon de beschikking over de GlasHD kanalen die normaliter niet bij VVDSL klanten aanwezig zouden moeten zijn.
Klopt! Zo werkt het ook bij KPN. Vanuit de abonneenummer en je pincode staat in de database van KPN icm het MAC adres van je STB. Dus met andere woorden, dit werkt wel!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Frid0 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:25:
[...]

Zo niet dan nog een idee dat ik mijn Experiabox V8 meeneem en die aansluit daar ipv de Experiabox V10 die daar nu hangt? Of gaat dat sowieso niet werken?
Maakt geen verschil. Gewoon je STB achter de V10 hangen en kijken.

www.google.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:46

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Glasvezel in 1985:
[YouTube: https://youtube.com/watch?v=izsB7fKapwc]
Dat KPN (toen PTT) toen al niet mee wilde werken, is toch wel slecht. Hun voorspelling dat het pas in de 21e eeuw zou komen klopt dan weer wel.

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:44
BaZnGaNL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:17:
[...]

Klopt! Zo werkt het ook bij KPN. Vanuit de abonneenummer en je pincode staat in de database van KPN icm het MAC adres van je STB. Dus met andere woorden, dit werkt wel!
Het werkt zelfs met een STB van een Telfort Glasvezel abonnee op een KPN DSL lijn.. Je blijft dan gewoon het Telfort logo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

T.Kreeftmeijer schreef op zondag 16 april 2017 @ 06:59:
Glasvezel in 1985:
[video]
Dat KPN (toen PTT) toen al niet mee wilde werken, is toch wel slecht. Hun voorspelling dat het pas in de 21e eeuw zou komen klopt dan weer wel.
Geweldige man, die Chriet. Eeuwig op zoek naar de beeldtelefoon, wat in de jaren '80 nog niet echt wilde lukken.
Dit is overigens waarschijnlijk het enige filmpje waar zijn beruchte zinnetje "dankzij de geavanceerde micro-electronica" (g = zachte g, r = g) niet in voorkomt ;)

Hoe zou het met hem zijn...?

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Joepla schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:18:
[...]

Geweldige man, die Chriet. Eeuwig op zoek naar de beeldtelefoon, wat in de jaren '80 nog niet echt wilde lukken.
Dit is overigens waarschijnlijk het enige filmpje waar zijn beruchte zinnetje "dankzij de geavanceerde micro-electronica" (g = zachte g, r = g) niet in voorkomt ;)

Ik ken hem niet, hij was nog van voor mijn tijd :o

Ik vond de beeldtelefoon en al die andere (alweer ouderwetse) woorden wel grappig klinken. Hij had toen al wel een punt wat nu nog steeds belangrijk is.

Dat filmpje stond bij mij op de YT voorpagina.

[ Voor 3% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 16-04-2017 10:26 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Nu online

Joepla

T.Kreeftmeijer schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:25:
[...]

Ik ken hem niet, hij was nog van voor mijn tijd :o

Ik vond de beeldtelefoon en al die andere (alweer ouderwetse) woorden wel grappig klinken. Hij had toen al wel een punt wat nu nog steeds belangrijk is.

Dat filmpje stond bij mij op de YT voorpagina.
Op Youtube staan een berg afleveringen van Wondere wereld, een TV programma (je weet wel, zo'n kast waar je vroeger met z'n allen naar keek :P ) dat hij presenteerde.
Mobiele telefoons waar je een aanhanger voor nodig had, een "thuiscomputer" met cassettebandjes als opslagmedium, dat soort werk. Vind het wel leuk om terug te zien (ja ik keek al bewust TV in 1985 ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Haha, ik zal er eens naar kijken.

Ik weet best wat een tv is hoor :P
Ook zulke oude. Ik vind het leuk om naar museums te gaan met zulke oude 'hardware'.

Het mooiste dat ik tot nu toe gezien heb is de een van eerste computer uit 1932.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:46

RC2

Resistance is futile

Joepla schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:18:
[...]

Volgens Wikipedia heeft hij een herseninfarct gehad in de jaren 90 en is nu slecht ter been.
Jammer had hem nog wel eens willen horen over deze moderne tijden en hoe zijn toekomstvisie is.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla
  • Nu online

Joepla

RC2 schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:49:
[...]

Volgens Wikipedia heeft hij een herseninfarct gehad in de jaren 90 en is nu slecht ter been.
Jammer had hem nog wel eens willen horen over deze moderne tijden en hoe zijn toekomstvisie is.
Inderdaad. Zie dat hij op Twitter nog actief is. Ik zeg: hoog tijd voor een Tweakers-interview met Chriet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Joepla schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:40:
[...]

Inderdaad. Zie dat hij op Twitter nog actief is. Ik zeg: hoog tijd voor een Tweakers-interview met Chriet! :)
Goed idee :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frid0
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:00:
[...]
Maakt geen verschil. Gewoon je STB achter de V10 hangen en kijken.
Even een terug koppeling van mij. Het werkt inderdaad prima.
Had mijn STB mee, aangesloten op de bestaande verbinding en wij hadden het weekend live voetbal van Fox via mijn STB. Super en goed om te weten voor in de toekomst.

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:52
Dat mag wat mij betreft in de startpost komen onder "veelgestelde vragen"...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:31
Ik maak al een dik jaar gebruik van de Edgerouter net deze config: https://kriegsman.io/2016...-edgerouter-lite-for-kpn/
Sinds deze week krijg ik op mijn tweede tv-ontvanger om de 5 minuten deze zender is niet beschikbaar. Zodra ik van kanaal wissel is het weer voor 5 min goed.

Wat kan dit zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Maar eens gebeld met wat voor aanbieding ze kunnen komen voor 2017. De volgende aanbieding gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/756AC4VqkBTMm4fTv665cYCW/full.png

Zelf ben ik er wel weer blij mee!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belec
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-03-2021
Ook maar is gebeld voor verlenging. In eerste instantie maar 3 maanden korting gekregen. Door laten verbinden met opzeggingen en toch 6 maanden korting gekregen. Zie onderstaand de aanbieding die ik gekregen heb.

Overzicht totale kosten
Abonnement
Product(en)
Maandelijkse kosten
Alles-in-1 Standaard
€62,50
Pluspakket
€10,00
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet
€-10,00
Eerste 6 maanden 27,50 euro korting per maand
€-27,50
Totaal
€72,50
Totaal incl.kortingen
€35,00

Hoe lang u het totaalbedrag inclusief korting(en) betaalt, is afhankelijk van de actieperiode(s). Let dus goed op het aantal maanden dat een korting geldt.
Gratis product(en)
Product(en)
Opnemen gratis bij uw Alles-in-1 Pakket
Spotify Premium - gratis
2 x HD tv-ontvanger - gratis
KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
Vast telefoonnummer - gratis
KPN UP - gratis

Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 14:26
Weet iemand het verschil tussen de Arris en de Arcadyan HMB2260?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janbal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:26
de voeding

Wijsneuzen genoeg op deze fora, dus ik hoef geen 'slimme' signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janbal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:26
Joepla schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:40:
[...]

Te laat...... ;(

Wijsneuzen genoeg op deze fora, dus ik hoef geen 'slimme' signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Idd :( rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Nu online

Joepla

Zie het zojuist ook. Erg spijtig, zal hem blijven missen. Had het er vorige week nog met een paar collega's over: de man die op zijn unieke wijze al sprak over glasvezels naar ieder huis, terwijl we toen nog 15 jaar moesten wachten op ons 1e inbelmodem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Erg jammer... ;( ;( ;w
Aan de familie: Gecondoleerd.

Ik zag het net op de voorpagina.
Ik heb in het afgelopen tijd toch wel veel beroemdheden zien sterven, erg jammer. Helaas hoort de dood bij het leven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:32
Sunri5e schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:08:
Weet iemand het verschil tussen de Arris en de Arcadyan HMB2260?
Niet veel de software is bij beide het zelfde en zijn even snel. De HMB2260 wordt ook niet meer bijbesteld door kpn en is een uitloop product.

Ze hadden altijd 2 leverancier zodat bij uitval van 1 de andere het kon overnemen maar zijn nu weer naar 1 leverancier gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Meer mensen met storingen op t moment?
M'n TV werkte niet meer, internet wel. KPN vroeg helaas t modem te herstarten... Nu ook geen internet meer :') Kom t netwerk niet op.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:32
Heb je de nt ook even een schop geheven ? Hier nergens last van in provincie utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Jan-man schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:39:
Heb je de nt ook even een schop geheven ? Hier nergens last van in provincie utrecht.
Nee daar mocht ik van hun niet aankomen... Zat er aan te denken dat te negeren gezien ik geen reden kan bedenken dat t niet zou mogen, maarja... Ik wacht nog maar ff een half uurtje. :P

-edit-
Fixed!

Hebben mensen hier IPv6 goed werkend met die v10 intussen?

[ Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 26-04-2017 01:07 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla
  • Nu online

Joepla

WhatsappHack schreef op woensdag 26 april 2017 @ 00:02:
[...]
Nee, de instelling staat aan in het modem (V10), maar een IPV6 test geeft aan dat het niet werkt.
Kennis van me heeft dezelfde setup (glasvezelabo pas sinds kort actief) en daar werkt het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

[...]

Nee daar mocht ik van hun niet aankomen... Zat er aan te denken dat te negeren gezien ik geen reden kan bedenken dat t niet zou mogen, maarja... Ik wacht nog maar ff een half uurtje. :P

-edit-
Fixed!

Met de V10 kan ik keurig een IPv6 adres ontvangen, ook bij gebruik van eigen apparatuur. Kost wel een router herstart. Voor wat ik begreep is KPN nog steeds bezig met uitrol van IPv6 bij diverse plaatsen.

Vergeet niet: Nederland is slechts met 6,8% IPv6 uitgerust waarvan KPN 17% heeft uitgerold.
Afbeeldingslocatie: http://www.worldipv6launch.org/apps/ipv6week/measurement/images/graphs/KPN.png

[ Voor 20% gewijzigd door ViezeVis op 26-04-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Thanks voor de reacties!
Heb nu de v10 hangen, en gelukkig werkt IPv6 inderdaad nog naar behoren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

WhatsappHack schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:15:
Thanks voor de reacties!
Heb nu de v10 hangen, en gelukkig werkt IPv6 inderdaad nog naar behoren :)
Gelukkig maar :+
Snap alleen niet waarom je niet aan de NTU mocht komen. Nee, eraf pakken is een ander verhaal. Breek je die glaskabel dan wordt het een duur grapje... maar herstarten of uitzetten zou toch geen probleem moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
ViezeVis schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:19:
[...]

Gelukkig maar :+
Snap alleen niet waarom je niet aan de NTU mocht komen. Nee, eraf pakken is een ander verhaal. Breek je die glaskabel dan wordt het een duur grapje... maar herstarten of uitzetten zou toch geen probleem moeten zijn?
Dat dacht ik dus ook. Die dingen zijn heel "dom" natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat er nooit storingen in kunnen optreden of niet stuk kunnen gaan. Maarja, vanwege de rare dingen die het modem deed was er een monteur ingepland - dus heb ik er maar niet aangezeten voor het geval ze kunnen zien dat ie gepowercycled is, en dan moeilijk gaan doen dat ik er toch aan heb gezeten. Geen zin in gezeik of voorrijkosten o.i.d. moeten lappen om een volslagen onzinnige reden. :P

De monteur zelf vond het overigens ook onzin. Als niets het oplost en het NT kastje is het enige dat nog niet herstart is, dan "moet je dat gewoon doen - wel het liefst eerst het modem uit.".
M.a.w.: helpdeskmiep wist niet waar ze 't over had. :P Geeft verder niet, snap ik ook wel, maar fijn om te weten voor in de toekomst. :)

De firmware van die v10 is wel een verademing trouwens! o0
Veel meer in te stellen, en verbazingwekkend goede WiFi voor een modem. Ga ik primair alsnog niet gebruiken, maar ben toch redelijk onder de indruk van het bereik... Zet hem nu in voor 't gastnetwerk.
Scheelt me weer een accesspoint, met die v9 had ik een aparte AP nodig voor gasten; omdat het gastnetwerk van de AirPort's niet ingeschakeld kan worden in Bridge - en in DHCP modus werkt IPv6 niet samen met KPN. :+ Nu kan de modem het zelf en stopt gasten zelf in wat lijkt op een aparte VLAN. Stuk veiliger, en je kan ook nog instellen dat ze niet de volle 500MBit mogen pakken; yay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vermoed dat ik vannacht een update heb gekregen want sindsdien is de wifi down, bij de vorige update had ik dat ook. Ik moet dan de router resetten en dan doet alles t weer, bekend probleem? Het gaat om een v10 op glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Laatst online: 28-02-2023
Cartman! schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:56:
Ik vermoed dat ik vannacht een update heb gekregen want sindsdien is de wifi down, bij de vorige update had ik dat ook. Ik moet dan de router resetten en dan doet alles t weer, bekend probleem? Het gaat om een v10 op glasvezel.
Het nadeel van een router waarbij de provider alles kan doen wat hij wil... Denk niet dat er veel aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
xh3adshotx schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:01:
[...]

Het nadeel van een router waarbij de provider alles kan doen wat hij wil... Denk niet dat er veel aan te doen is.
Maar het lijkt een bug dat de wifi het niet doet na een update terwijl de admin aangeeft dat deze wel actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

[...]

Yep, werkt prima hier.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hoi klein probleempje.

Als ik snel Zapp ( p+ en p-) dan krijg vaak zender niet beschikbaar als ik op de geweest zender uit kom.

Probleem doet zich vaaker voor bij Veronica, Xte, bbc 1 &2. Ik moet dan een paar keer heen en weer zappen om de zender te krijgen. De zenders naast de vastgelopen doen het wel gewoon goed.

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Weet iemand wanneer de uitrol van het hergroeperen van de zenders gereed is? Ik ben sinds gister overgestapt van ZIggo naar KPN maar dat de HD zenders bij Ziggo gewoon vanaf nummer 1 beginnen en niet pas op 701 vond ik toch wel een groot voordeel. Dat er überhaupt nog in SD uitgezonden wordt vind ik vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Sunri5e schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:04:
Weet iemand wanneer de uitrol van het hergroeperen van de zenders gereed is? Ik ben sinds gister overgestapt van ZIggo naar KPN maar dat de HD zenders bij Ziggo gewoon vanaf nummer 1 beginnen en niet pas op 701 vond ik toch wel een groot voordeel. Dat er überhaupt nog in SD uitgezonden wordt vind ik vreemd.
Wanneer dit gereed is, is niet bekend. Het is op dit moment uitgerold bij 20.000 klanten, waarbij KPN de netwerkbelasting aan het monitoren is. Wanneer dit succesvol is afgerond zullen ze het landelijk in batches uitrollen. Het kan nog wel even duren dus.

Heb je al een favorietenlijst aangemaakt? Hierdoor valt het ongemak van de 701+ zenders wel enigszins weg imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:26
Sunri5e schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:04:
Als je glasvezel hebt wil je ook de 661 reeks pakken en niet 701. De 701 reeks is namelijk lagere kwaliteit :)

ohja.. en zelfs met de uitrol van 771 op 1 zit je dus nog met de betere kwaliteit op 661, want die nemen ze natuurlijk niet mee..

[ Voor 11% gewijzigd door Caelorum op 29-04-2017 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Weet iemand waar het IR oog van de hmb2260 zit? Op een of andere manier kan mijn IR verlenger hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:02

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Sunri5e schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:42:
Weet iemand waar het IR oog van de hmb2260 zit? Op een of andere manier kan mijn IR verlenger hem niet vinden.
Maak wat foto's met flits, dan moet je hem wel kunnen vinden.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:51
Afbeeldingslocatie: https://www.gebruikershandleiding.com/bestanden2/html/607957/bg20.png

Aan de rechterkant de 1 na laatste zit het ir-oog

[ Voor 85% gewijzigd door the squaler1 op 29-04-2017 11:07 ]

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/36bc981b0bf0e49633cc90b3256d1829.png
Bij nummer 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Dan werkt mijn IR-extender helaas niet op de ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 16:33
Op mijn Experiabox v10 heb ik met enige regelmaat dat de WiFi uitvalt, internet blijft dan wel gewoon werken. De SSID's zijn dan niet meer zichtbaar. Alle clients hebben er last van: mijn telefoon en laptop hebben dan geen netwerk meer en mijn Chromecast begint zijn eigen SSID te broadcasten. Een herstart van de Experiabox is dan voldoende. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
Mint schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:08:
Op mijn Experiabox v10 heb ik met enige regelmaat dat de WiFi uitvalt, internet blijft dan wel gewoon werken. De SSID's zijn dan niet meer zichtbaar. Alle clients hebben er last van: mijn telefoon en laptop hebben dan geen netwerk meer en mijn Chromecast begint zijn eigen SSID te broadcasten. Een herstart van de Experiabox is dan voldoende. Komt iemand dit bekend voor?
Mij in iedergeval niet. Geldt dit zowel voor 2.4 als 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
RobinF schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:27:
[...]

Mij in iedergeval niet. Geldt dit zowel voor 2.4 als 5?
Ja, beide SSID's zijn niet meer zichtbaar. Bekabeld netwerk inclusief internet blijft overigens wel gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Nu online

Joepla

Mint schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:08:
Komt iemand dit bekend voor?
Ja, bij een kennis ook gehad (V10, vorige fw versie). Factory reset gedaan, alles opnieuw ingesteld en het draait alweer enkele maanden stabiel.

(Zelf maak ik geen gebruik van het EB accesspoint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:04
Vraag me af of die nieuwe tarieven ook gaan gelden voor de lopende abonnementen, kan daar niet echt een duidelijk antwoord over vinden. En als dit het geval is, kun je dan ook kosteloos opzeggen?

Heb zelf alles in 1 standaard en vind het eigenlijk al te duur. € 2,50 Verhoging per maand is niet enorm, maar wel weer duurder en als ik er onderuit kan dan ben ik weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:17
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de oude en nieuwe abonnementen?
Er zijn 3 belangrijke verschillen. Zo bieden de nieuwe abonnementen:
1. Geen gebundelde muziek-, bel- en videodiensten (Spotify Premium, Pluspakket, FOX Sports Eredivisie, BelOnbeperkt Altijd)
https://forum.kpn.com/int...en-per-1-juli-2017-432498

Dat betekend dus dat ik nu met mijn alles in een compleet voordeel bundel (mobiel telefonie erbij) de gratis fox sports dadelijk kwijt ben? + spotify...

Whoops edit:
Ik heb geen behoefte aan de nieuwe abonnementen. Moet ik verplicht overstappen?
Nee, als je tevreden bent met je huidige abonnement dan hoef je niets te doen en blijft je bestaande abonnement gewoon doorlopen.

[ Voor 18% gewijzigd door tumtum100 op 01-05-2017 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:11

DON PAPA

Tweaker-fan

tumtum100 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:17:
[...]

Dat betekend dus dat ik nu met mijn alles in een compleet voordeel bundel (mobiel telefonie erbij) de gratis fox sports dadelijk kwijt ben? + spotify...

[...]
Nee want er staat ook

Nee, als je tevreden bent met je huidige abonnement dan hoef je niets te doen en blijft je bestaande abonnement gewoon doorlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
[...]

Whoops edit:

[...]
Er staat bij dat je als bestaande klant niet hoeft over te stappen naar het nieuwe model. Dus heb je alleen de prijsverhoging en verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
[...]

Whoops edit:

[...]
Dat gaat niet om Compleet maar om het verschil tussen Standaard en Premium toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:41
RobinF schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:27:
[...]

Dat gaat niet om Compleet maar om het verschil tussen Standaard en Premium toch?
Daar lijkt het inderdaad op ja. De voordelen die je uit Compleet haalt, blijven (hopelijk toch) gewoon bestaan. Zo niet, dan wordt het ineens héél veel duurder en ga ik over stappen.

Ik ga wel even rekenen. Wij hebben vanuit ons alles-in-één pakket Spotify premium, maar willen héél graag naar een Spotify family abo. KPN en/of Spotify komen er onderling niet uit om hier iets op te verzinnen, maar wellicht is dit toch het moment om Spotify niet via KPN maar via Spotify zelf af te gaan sluiten. Sterker nog, waarom zou iemand dat überhaupt nog via KPN doen, als het voor de prijs niet uitmaakt?

Edit:
Hmmz, het lijkt er allemaal alleen maar flink duurder op te worden.

Situatie nu voor thuis:
- Alles-in-één standaard á € 62,50
- Twee HD ontvangers (gratis in pakket)
- Opnemen (gratis in pakket)
- Vast telefoonnummer (gratis in pakket)
- Spotify premium (gratis in pakket)
- Fox Sports eredivisie (gratis want Compleet)

Totaal € 62,50

Nieuwe situatie:
- Internet en TV á € 59,-
- Twee HD ontvangers (gratis in pakket)
- Opnemen (gratis in pakket)
- Vast telefoonnummer á € 1,-
- Spotify premium á € 10,-
- Fox Sports eredivisie (gratis want Compleet)

Totaal € 70,- :|

Voor die 7,50 ga ik dan wel in snelheid omhoog van 60/6 naar 80/8...

[ Voor 33% gewijzigd door Jorizzz op 01-05-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35
Met verbazing heb ik de nieuwe structuur ook bekeken - met nu nog 'meer' keuzevrijheid? Nou niet dus, want dan zou ik 500/500mbit + 1 4k decoder en spotify kunnen kiezen.. en dat kan wel, maar kost me dan een kleine 100,- (69 + 17,50 + 10) per maand waar ik nu 72,50 betaal maar dan met 1 HD ontvanger. Die keuzevrijheid hád ik dus nu wel :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:07
Eindelijk dan 4K, echter welke Ultra HD kanalen gaan het worden?
Mag aannemen dat het wat anders is dan de Netflix 4K, want hiervoor heb je geen 4K decoder van KPN nodig, zit ja op elke Ultra TV tegenwoordig een eigen App, meestal voorzien van een eigen grote rode knop op je AB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Is dat 4K platform nu opeens 'gereed'? Ik las nog niet zo lang geleden voornamelijk negatieve reacties?
Daarnaast karige abonnementen onder het mom van keuzevrijheid prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
Hmm, ben hier ook niet echt blij mee. Ik verleng ieder jaar in ruil voor de nieuwe-abo-korting. Maar als ik dat nu dus doe ben ik Spotify Premium kwijt. Die kan ik dan (al dan niet via KPN) voor 10 euro (of 9,99 via Spotify zelf) bij bestellen. En dat terwijl de abo prijs "maar" 3,50 naar beneden gaat.

Aan de andere kant compenseert het ieder jaar korting krijgen wél die 6,50 die je meer gaat betalen t.o.v. in je oude abo blijven hangen zonder korting.

Weet iemand dat als je overstapt, je dan direct de korting krijgt? Laten ze volgens mij in het midden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een vraag betreft Online gamen met de Experia box V9.
Op Battlefield 1 valt de verbinding met de server weg wanneer aan het einde van de ronde een nieuwe map word geladen.
Ik heb verder geen verbindingsproblemen, op aanraden van EA help UO trace uitgevoerd en die is perfect, zowel als speed test.
Mijn Laptop is via een powerline (goed werkende) verbonden aan de Experia box met een DHCP bound IP adres.

Ik heb het glasvezel kastje in de meterkast. Daar is de experia box aan verbonden. Vervolgens gaat er van experia box een powerline in het stopcontact.
Bij de TV in de woonkamer is een powerline plug die naar dat ITV bakje gaat.
En op mijn slaapkamer heb ik een powerline plug met een LAN kabel naar mijn laptop.

Ik heb geprobeerd:
- een Clean boot uit te voeren, geen verschil.
- poorten forwarden, maar op websites om te controlerenn of poorten open staan krijg ik steeds te zien dat de poorten gesloten zijn.
- DMZ Host IPv4 en 6 op het IP van mijn laptop gezet.
- UPnP IGD staat aan.
- Op Win 10 uitzondering aan firewall gemaakt voor de poorten, de game en origin.

EA help stuurde me naar KPN. KPN klantendienst zegt zoek het zelf maar uit je hebt internetverbinding en je kan browsen alle extra's moet je zelf maar uitzoeken.

Volgens mij heeft het te maken met de Firewall instelling op de V9 die vastgezet is op High.
Ik ben aan het denken een router te kopen voor een LAN verbinding naar mijn laptop en de experia box voor al de rest.

Nu heb ik geen idee wat voor router ik nodig heb hiervoor?
Noch of ik die vóór de experia box of erna moet zetten?

Weet iemand hoe ik kan achterhalen wat er mis gaat?
Weet iemand of een extra router een goede oplossing is en hoe ik dit kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
EJSEJS schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:21:
[...]

Nee want er staat ook

De vraag is, gaan de tarieven voor bestaande klanten desalniettemin wel omhoog per 01-07?

Want dan kun je opzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53

vr6-only

Blub Blub

Imperium schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:35:
[...]

De vraag is, gaan de tarieven voor bestaande klanten desalniettemin wel omhoog per 01-07?

Die gaan inderdaad omhoog, op premium na:

Alles-in-1 Instap €49,-
Alles-in-1 Standaard €65,-
Alles-in-1 Premium €85,-

Voor mij is KPN nog altijd de meest voordelige provider:

AiE Instap
500Mbit pakket
Eredivisie Live (gratis i.c.m. KPN Compleet)

Kosten: € 61.50,-

Ziggo: Connect Max + Play Start + Eredivisie Live

Kosten: € 80,95,-

Dan heb ik ook nog eens glasvezel Internet,met het superieure routeringsnetwerk van KPN. _/-\o_. Zelfs inclusief Ziggo Sport ben ik nog goedkoper uit. Reken ik de voordelen van KPN mobiel niet eens mee.

[ Voor 8% gewijzigd door vr6-only op 01-05-2017 14:46 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imperium schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:35:
[...]

Ja. die gaan omhoog. Overigens geldt dat ook voor de snelheid voor bestaande klanten:

Wijziging Internetsnelheid
Voor bestaande internetabonnementen zullen we voor 1 juli een snelheidsverhoging doorvoeren. Het is wel afhankelijk van je adres of je hier wat van merkt.
Het betreft de volgende snelheidsverhogingen(let op: het betreft 'tot' snelheden):

Eigen samenvatting:
Alles met 20/2 wordt 40/4
Alles met 60/6 wordt 80/8
[/i]

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:21:
Hoi,

Ik heb een vraag betreft Online gamen met de Experia box V9.
Op Battlefield 1 valt de verbinding met de server weg wanneer aan het einde van de ronde een nieuwe map word geladen.
Ik heb verder geen verbindingsproblemen, op aanraden van EA help UO trace uitgevoerd en die is perfect, zowel als speed test.
Mijn Laptop is via een powerline (goed werkende) verbonden aan de Experia box met een DHCP bound IP adres.

Ik heb het glasvezel kastje in de meterkast. Daar is de experia box aan verbonden. Vervolgens gaat er van experia box een powerline in het stopcontact.
Bij de TV in de woonkamer is een powerline plug die naar dat ITV bakje gaat.
En op mijn slaapkamer heb ik een powerline plug met een LAN kabel naar mijn laptop.

Ik heb geprobeerd:
- een Clean boot uit te voeren, geen verschil.
- poorten forwarden, maar op websites om te controlerenn of poorten open staan krijg ik steeds te zien dat de poorten gesloten zijn.
- DMZ Host IPv4 en 6 op het IP van mijn laptop gezet.
- UPnP IGD staat aan.
- Op Win 10 uitzondering aan firewall gemaakt voor de poorten, de game en origin.

EA help stuurde me naar KPN. KPN klantendienst zegt zoek het zelf maar uit je hebt internetverbinding en je kan browsen alle extra's moet je zelf maar uitzoeken.

Volgens mij heeft het te maken met de Firewall instelling op de V9 die vastgezet is op High.
Ik ben aan het denken een router te kopen voor een LAN verbinding naar mijn laptop en de experia box voor al de rest.

Nu heb ik geen idee wat voor router ik nodig heb hiervoor?
Noch of ik die vóór de experia box of erna moet zetten?

Weet iemand hoe ik kan achterhalen wat er mis gaat?
Weet iemand of een extra router een goede oplossing is en hoe ik dit kan installeren?
Heb je dit topic al eens gelezen en geprobeerd? Er wordt genoemd dat het een video driver probleem kan zijn:

https://forums.battlefiel...nnects-when-changing-maps

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe zullen meer providers gaan volgen met prijswijzigingen.

De wijzigingen gelden voor bestaande als ook nieuwe klanten. Bestaande klanten krijgen tussen 1 en 31 Mei een e-mail of brief met welke veranderingen er voor hen aan zitten te komen.

Hierbij kunnen bestaande klanten die het niet eens zijn met de wijzigingen, kosteloos opzeggen voor 1 Juli. Vooralsnog kan KPN nog geen passende aanbieding doen aan klanten die het niet eens zijn, en denken aan een mogelijke compensatie. Klanten wordt hierom geadviseerd om pas contact op te nemen na ontvangst van de e-mail of brief.

Let wel, voor zover nu bekend;
- Voor bestaande klanten met het Alles in 1 Standaard of Premium pakket, blijft Spotify gehandhaafd "tenzij men na 1 Juli, een wijziging doet aan het pakket", de prijswijzigingen zijn hierbij wel van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Waar zijn de glas hd zenders gebleven? Die zijn helemaal weg uit de lijst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:14:
Waar zijn de glas hd zenders gebleven? Die zijn helemaal weg uit de lijst. :(
Die hebben nooit in de lijst gestaan. Blijven gewoon bestaan zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekanoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
De glas HD van 661 t.e.m. 670 blijven gewoon op hun plaats. En staan ook in de lijst onder "Extra tvzenders" op het 2e blad van het actuele tv-zenderoverzicht.

[ Voor 45% gewijzigd door pekanoot op 01-05-2017 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:55
Als ik de prijzen vergelijk tussen de oude en nieuwe abonnementen (nu AiE 100/100 Glas) dan is het enkel dat je dus extra moet gaan betalen voor Spotify mocht je een nieuw jaarcontract afsluiten voor de korting... Best jammer. Gebruik het nu regelmatig, maar of ik er 10,- per maand voor over heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Joepla schreef op maandag 1 mei 2017 @ 11:37:
[...]

Ja, bij een kennis ook gehad (V10, vorige fw versie). Factory reset gedaan, alles opnieuw ingesteld en het draait alweer enkele maanden stabiel.

(Zelf maak ik geen gebruik van het EB accesspoint)
Goeie, zal die eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ondanks dat ik super tevreden ben met het huidige pakket(a1-standaard) ben ik erg teleurgesteld in de nieuwe pakketten. Verlengen loont niet meer en het enige interessante is zolang mogelijk je oude contract uitzingen. Blijkbaar hebben ze bij KPN genoeg klanten binnen...

Kleine rekensom leert mij dat ik minstens €15 meer kwijt ben met de nieuwe abbo vorm, jaa KPN luister naar de klanten. Yeah right naar het gerinkel in de portemonnee zullen ze bedoelen :X

Over een jaar lopen de mobiele abonnementen af van mijn vriendin en ik en dan zullen we het gehele quadruple play eens tegen het licht houden. Het ziet er in ieder geval niet op deze voorwaarden niet goed uit dat ik blijf heel lang klant blijf.

[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 01-05-2017 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Zo te zien zijn de alles-in-1 pakketten op de site van KPN nog niet bijgewerkt. Wij hebben spotify via een mobiel abo ivm de 1500MB extra, die je niet krijgt bij spotify bij een AI1 pakket. Het zag er (nieuwe pakketen) in ieder geval niet heel goed uit. :(

[ Voor 3% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 01-05-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:11

DON PAPA

Tweaker-fan

Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:15:
Let wel, voor zover nu bekend;
- Voor bestaande klanten met het Alles in 1 Standaard of Premium pakket, blijft Spotify gehandhaafd "tenzij men na 1 Juli, een wijziging doet aan het pakket", de prijswijzigingen zijn hierbij wel van toepassing.
En wijzigingen doen na 1 Juli aan het "pakket", telt dit dan alleen voor het Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium pakket of ook aan alle extra zender pakketten die je per maand aan en uit kunt zetten ?

Ik heb nu bijvoorbeeld het "Alles-in-1 Standaard pakket" met als optie pakket FOX Sports Eredivisie. Daarnaast heb ik nog als extra zender pakket het Ziggo Sport Totaal pakket. Nu vraag ik mij dus af, als ik het "Alles-in-1 Standaard pakket" met als optie pakket FOX Sports Eredivisie laat zo als het is (dus niet meer wissel in de toekomst tussen FOX Sports Eredivisie/Kids/Plus pakketten, wat ik nu soms wel is doe). En alleen het Ziggo Sport Totaal pakket aan en uitzet tijdens het F1 Seizoen, blijft dan mijn oude abonnement gewoon zoals het nu is ? Of is het zo dat als ik het extra zender pakket "Ziggo Sport Totaal" uitzet aan het eind van het F1 Seizoen dat dit ook als een wijziging aan het pakket gezien wordt en ik als nog het oude abonnement kwijt ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Voor de 500/500 abo's wel genaaid dat je daar niet verder omhoog kunt gaan. Ben net 2 maanden klant en dan gaan ze al verhogen, het gras is dus niet echt groener bij de buren (vanaf Ziggo gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op maandag 1 mei 2017 @ 17:58:
Ondanks dat ik super tevreden ben met het huidige pakket(a1-standaard) ben ik erg teleurgesteld in de nieuwe pakketten. Verlengen loont niet meer en het enige interessante is zolang mogelijk je oude contract uitzingen.
Je contract uitzingen heb je hooguit Spotify nog inclusief de prijsverhogingen op abonnement en telefoniekosten.
Blijkbaar hebben ze bij KPN genoeg klanten binnen...
Echt veel en vooral ook, goede concurrentie is er ook niet echt.
Over een jaar lopen de mobiele abonnementen af van mijn vriendin en ik en dan zullen we het gehele quadruple play eens tegen het licht houden. Het ziet er in ieder geval niet op deze voorwaarden niet goed uit dat ik blijf heel lang klant blijf.
Voor mij geldt dat mijn contract bij de vaste diensten van KPN per 22 Juni aflopen, en de mobiele abonnementen per September 2017. Een groot geluk dus, het is voor KPN dus kiezen of delen, gunstige kortingen op mobiel en/of vast, en anders wordt het opstappen voor mij. Je zult dus zekers niet de enige zijn die achter de oren krabt en t.z.t. mogelijk zal overwegen om over te stappen.
EJSEJS schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:08:
En wijzigingen doen na 1 Juli aan het "pakket", telt dit dan alleen voor het Alles-in-1 Standaard of Alles-in-1 Premium pakket of ook aan alle extra zender pakketten die je per maand aan en uit kunt zetten ?
Wanneer je nu Alles-in-1 Standaard hebt, ga je per 1 Juli de dan geldende tarieven betalen - kortingen als nieuwe klant of verlengende klant, even niet meegenomen. Wil je veranderen van Standaard naar Premium en later weer terug naar Standaard, ben je Spotify kwijt.

Spotify zul je voor zover bekend niet kwijt raken als je een extra zenderpakket (Fox/Kids/Plus) of up- / downgrade in snelheid doet. Rest natuurlijk wel ten alle tijden (aangezien er een aantal zaken qua beleid veranderd zijn) om dergelijke wijzigingen gewoon telefonisch te doen en nadrukkelijk te vragen of een wijziging enig nadeel heeft op andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
EJSEJS schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Of is het zo dat als ik het extra zender pakket "Ziggo Sport Totaal" uitzet aan het eind van het F1 Seizoen dat dit ook als een wijziging aan het pakket gezien wordt en ik als nog het oude abonnement kwijt ben ?
Dit. Hier dezelfde vraag. Zou dit graag bevestigd zien worden door KPN.

[ Voor 6% gewijzigd door Arn0uDz op 01-05-2017 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arn0uDz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:26:
[...]

Dan moet je je vraag hier stellen:

En wachten op een reactie van Webcare. Maar ook voor KPN medewerkers zelf is dit behoorlijk nieuw hoor. Het gaat dan ook pas over 2 maanden in (vandaar dat de oude abonnementen nog te bestellen zijn op de website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:42
Barre73 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:52:
[...]

Dan moet je je vraag hier stellen:

En wachten op een reactie van Webcare. Maar ook voor KPN medewerkers zelf is dit behoorlijk nieuw hoor. Het gaat dan ook pas over 2 maanden in (vandaar dat de oude abonnementen nog te bestellen zijn op de website)
Daarom is het toch wel slim nu een abonnement af te sluiten als je toch Spotify zou willen. Spotify voor €10 gaat gelden voor nieuwe abonnementen vanaf 1 juli. Oude abonnementen blijven wat Spotify betreft hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:27
Wat een gezeik weer met KPN.
Ze krijgen het blijkbaar iedere keer voor elkaar om abonnementen in het NADEEL van de klant te wijzigen.
Dit kan ik onmogelijk klantvriendelijk noemen.
Laat gewoon lopende contracten ongewijzigd (ook de prijs!), er is immers niet voor niets een contract afgesloten.
Blijkbaar heeft een contract geen enkele juridische waarde meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
HoppyF schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:20:
Je mag vertrekken als je wilt maar waarschijnlijk doet vrijwel niemand dat en dit weten ze :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:52
Ondanks dat ook ik het geen verbetering van de service vind:
HoppyF schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:20:
Wat een gezeik weer met KPN.
Ze krijgen het blijkbaar iedere keer voor elkaar om abonnementen in het NADEEL van de klant te wijzigen.
Dit kan ik onmogelijk klantvriendelijk noemen.
Laat gewoon lopende contracten ongewijzigd (ook de prijs!), er is immers niet voor niets een contract afgesloten.
Deze actie valt perfect binnen je contract. Toen je dat afsloot ging je akkoord met de algemene voorwaarden waarin dit soort veranderingen gewoon beschreven staan,inclusief de optie voor jou om je contract om deze reden op te zeggen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:55
dinandus schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:08:
Eindelijk dan 4K, echter welke Ultra HD kanalen gaan het worden?
Mag aannemen dat het wat anders is dan de Netflix 4K, want hiervoor heb je geen 4K decoder van KPN nodig, zit ja op elke Ultra TV tegenwoordig een eigen App, meestal voorzien van een eigen grote rode knop op je AB!
Volgens het zenderoverzicht (https://www.kpn.com/alles...zender-en-radio-4juli.pdf) zijn het 2 (??) zenders:
4K zenders*
690 Warner Bros 4K
691 Xite 4K

Dat is wel de moeite zeg ik maar even sarcastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sircuri schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:58:
[...]

Heb je dit topic al eens gelezen en geprobeerd? Er wordt genoemd dat het een video driver probleem kan zijn:

https://forums.battlefiel...nnects-when-changing-maps
Dankjewel voor je antwoord. Ik heb deze topic al gelezen en heb de laatste driver geïnstalleerd.
Echter heeft dit het probleem niet opgelost.

De hoeveelheid RAM zou het ook niet moeten zijn. Ik heb 16GB RAM maar misschien is de RAM van mijn GPU onvoldoende (GTX 960M met 2GB GDDR5 RAM).
Een GPU met 2GB RAM is nameljk de minimum vereiste voor BF1.

Ik heb een PC besteld met een GTX 1080, kijken of het probleem zich nog voordoet met de PC en zo ja ga ik kijken naar een router....

EDIT: Ik had enkel de NVidia driver opnieuw geinstalleerd, heb toch ook maar ns de intel graphics opnieuw geinstalleerd en HOERA het lijkt te werken. tot nu toe 1 round gespeeld en zonder problemen in de volgende map beland. hopen dat het volgende keren ook werkt. Dank

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Arn0uDz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:26:
[...]

Dat zou niet moeten uitmaken, immers staat KPN toe die maandelijks aan/uit te zetten zonder dat het invloed heeft op je pakket. Dat hebben ze met HBO ook gedaan, want ook KPN mocht per maand extra zenderpakketten beëindigen...

Pagina: 1 ... 61 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Mobiel: [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie