Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:48
Veefje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:12:
Wat vinden jullie trouwens van Strand? Vindt dat het interessantste personage. Niet helemaal zuivere koffie, natuurlijk, sinds zijn komst is er wel wat van mysterie bij gekomen.
Hij is juist een personage waar ik de meeste moeite mee heb. Iedereen klaagt dat tieners/ouders domme dingen doen, maar ze doen juist logische dingen, gedreven niet door logica als ware, maar door emoties. Vergis je niet, in zo'n situatie zou jij ook 'domme' dingen doen en 'domme' beslissingen nemen.

Strand daar en tegen neemt zeer gecalculeerde beslissingen. En dat is juist beetje raar. Of hij inderdaad weet meer dan de rest. Nu nog geen idee. Ik begrijp totaal niet waarom hij zijn passagiers had genomen. Zij eten dan 'zijn' voedsel voorraad op (OK, er is zee, ze kunnen vissen, maar toch), verbruiken brandstof, water etc. Hij heeft ze totaal niet nodig. Boot kan hij zelf bedienen...

Ik begrijp waarom hij dat vent in opvang tot waanzin dreef, het is ook een beetje te begrijpen waarom hij Nick nodig had om te ontsnappen, maar voor de rest... Hij is iemand die alles met een reden doet. Zo, wat is zijn reden om 7 onbekenden te redden? Wij zagen dat hij niet bepaald last van empathie heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-05 19:22
Olga2000 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:02:
[...]

Hij is juist een personage waar ik de meeste moeite mee heb. Iedereen klaagt dat tieners/ouders domme dingen doen, maar ze doen juist logische dingen, gedreven niet door logica als ware, maar door emoties. Vergis je niet, in zo'n situatie zou jij ook 'domme' dingen doen en 'domme' beslissingen nemen.

Strand daar en tegen neemt zeer gecalculeerde beslissingen. En dat is juist beetje raar. Of hij inderdaad weet meer dan de rest. Nu nog geen idee. Ik begrijp totaal niet waarom hij zijn passagiers had genomen. Zij eten dan 'zijn' voedsel voorraad op (OK, er is zee, ze kunnen vissen, maar toch), verbruiken brandstof, water etc. Hij heeft ze totaal niet nodig. Boot kan hij zelf bedienen...

Ik begrijp waarom hij dat vent in opvang tot waanzin dreef, het is ook een beetje te begrijpen waarom hij Nick nodig had om te ontsnappen, maar voor de rest... Hij is iemand die alles met een reden doet. Zo, wat is zijn reden om 7 onbekenden te redden? Wij zagen dat hij niet bepaald last van empathie heeft....
Misschien heeft hij Nick in de toekomst nog ergens voor nodig (misschien zelfs wel voor waar ze nu naar onderweg zijn). Door zijn hele familie mee te nemen op zijn boot, hoopt hij misschien dat Nick op den duur geen nee zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:40

Goner

What can I do you for ?

Olga2000 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:02:
[...]
Ik begrijp totaal niet waarom hij zijn passagiers had genomen.
Nah, alleen overleven zou wel 's zwaar kunnen zijn.
Hij heeft al duidelijk aangegeven dat hij Nick als een 'survivor' beschouwt en plannen met 'm heeft, maar die zal z'n familie niet achterlaten. Weet niet wat hij van Daniel weet, maar die is in mijn ogen nog meer een survivor, die heeft heel wat meegemaakt in El Salvador.

Ben ook benieuwd of hij wat meer weet van wat er gebeurd is. Net als die Charlie op Flight 462, die al precies in de gaten heeft wat er aan de hand is, itt alle anderen.
Of zijn dat gewoon degenen die wat verder nadenken en conclusies hebben getrokken, net als dat knulletje in S01, die Tobias met z'n mes die blikvoedsel op school ging stelen.

[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 13-04-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Goner schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:47:
[...]

Nah, alleen overleven zou wel 's zwaar kunnen zijn.
Hij heeft al duidelijk aangegeven dat hij Nick als een 'survivor' beschouwt en plannen met 'm heeft, maar die zal z'n familie niet achterlaten. Weet niet wat hij van Daniel weet, maar die is in mijn ogen nog meer een survivor, die heeft heel wat meegemaakt in El Salvador.

Ben ook benieuwd of hij wat meer weet van wat er gebeurd is. Net als die Charlie op Flight 462, die al precies in de gaten heeft wat er aan de hand is, itt alle anderen.
Of zijn dat gewoon degenen die wat verder nadenken en conclusies hebben getrokken, net als dat knulletje in S01, die Tobias met z'n mes die blikvoedsel op school ging stelen.
Eigenlijk zou Tobias net als Morgan uiteindelijk terug moeten keren. En dan opeens een badass zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben net begonnen met Fear the Walking Dead. Eigenlijk vind ik deze verhaallijn toffer dan The Walking Dead omdat er nog politie en leger is die controle proberen te krijgen. Ze hadden misschien Rick niet in een coma moeten laten liggen in het begin van de serie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Fear the Walking Dead is vernieuwt met een derde seizoen. Het derde seizoen krijgt 16 afleveringen. Er komt dan ook een Talking Dead: Fear, ook gepresenteerd door Chris Hardwick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net s02e01 gezien. Spannend einde en ook leuk om te zien hoe mensen zich proberen te redden en naar een modus zoeken om te overleven. Goede aflevering.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goeie tip dat Flight 462 in z'n geheel op het Ziggo promokanaal kwam.
Kijkt in ieder geval makkelijk achterelkaar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Net de nieuwe aflevering van s02 gezien.

Die kinderen OMG :o
Ze weten nu in ieder geval waar ze niet naartoe kunnen. En ben wel benieuwd naar dat geheimzinnige gedoe met Strand. Hij weet iets en wat heeft Mexico ermee te maken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Zeror schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:07:
Net de nieuwe aflevering van s02 gezien.

Die kinderen OMG :o
Ze weten nu in ieder geval waar ze niet naartoe kunnen. En ben wel benieuwd naar dat geheimzinnige gedoe met Strand. Hij weet iets en wat heeft Mexico ermee te maken?
Ook gezien. Was gelukkig al beter dan de seizoenspremiere. Strand en Daniël blijven de interessantste personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:53

Spooksel

Spooksel!

Aardig gekke move ff met die Willa daar, pilletje poppen... zombie :P Beetje Nick zn schuld wel natuurlijk, als hij niet was gaan rondneuzen had dat meisje nooit gezien waar de pillen zijn.

Maargoed, de show had er iig niet beter op geworden als ze ineens met 2 kinderen lopen te zeulen die maar beperkte screentime mogen hebben :P

My prediction over Strand atm: Hij werkt samen met die boot die 'achter ze aan zit'

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Spooksel schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:01:
Aardig gekke move ff met die Willa daar, pilletje poppen... zombie :P Beetje Nick zn schuld wel natuurlijk, als hij niet was gaan rondneuzen had dat meisje nooit gezien waar de pillen zijn.
Als hij niet was gaan neuzen dan hadden beide kinderen een pilletje gehad ;)

Vond het een sterkere aflevering dan de opener. Ben benieuwd wat Strand allemaal van plan is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:38
Spooksel schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:01:
My prediction over Strand atm: Hij werkt samen met die boot die 'achter ze aan zit'
Ik denk het niet, ik denk dat de boot die achter hun aan zat een 3e partij is.
Strand zegt toch ook iets in de trant van: Coast is clear. of iets dergelijks? (heb de aflevering nu niet bij de hand). Daarmee lijkt het erop dat hij aangeeft tegen zijn gesprekspartner dat hij geen last meer heeft van de achtervolgende boot en dat hij verder kan gaan met zijn/hun plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Zou ook kunnen idd, ben wel benieuwd in welke episode het gaat gebeuren dat Strand een keer 'in the heat of the moment' naar zijn wapen moet grijpen om er dan achter te komen dat het niet meer in die kist zit :P Of als het er nog wel in zit (keeping up appearances door Daniel), maar dat alle kogels d'r uit gehaald zijn door Daniel ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Spooksel op 19-04-2016 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Interessante aflevering. Ik vond het niet super spannend, maar wel een soort rustige opbouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Spooksel schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:11:
dat Strand een keer 'in the heat of the moment' naar zijn wapen moet grijpen om er dan achter te komen dat het niet meer in die kist zit
Ik denk dat Strand nog wel een wapen heeft ergens ... Daniel loopt rond met een pistool en een geweer. Hij zal vast niet ongewapend zijn.
Veefje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:33:
Ja, het is een 17 jarig meisje, maar is het logisch?
Logisch misschien niet, maar voor een kind van 17 onder die omstandigheden is het wel begrijpelijk ...

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 19-04-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Heb het idee dat Strand een crimineel is die aan het vluchten is voor de autoriteiten. Wellicht omdat ie informatie heeft over de zombie uitbraak ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:24

Snippertje

Light up your life

Zeror schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:19:
Heb het idee dat Strand een crimineel is die aan het vluchten is voor de autoriteiten. Wellicht omdat ie informatie heeft over de zombie uitbraak ofzo.
Dit, alleen ik denk dat het gewoon om drugs gaat. Denk niet dat hij de zombie uitbraak had voorzien.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat ik nou niet snap is het verhaal met die pillen ... eerst vertelt dat knulletje dat ze power-pills hebben, een soort vitamine en als je ze inneemt blijft de familie bij elkaar. Dat doet vermoeden dat ze die pillen ook slikken. Dan ontdekt Nick die pillen, meisje ziet het en neemt er eentje en gaat dood :?

Of kregen ze andere, onschuldige pillen om te wennen voor het geval papa er een eind aan gaat maken ?
I think this asshole's planning on Jonestowning his whole family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:25

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Goner schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:38:
Wat ik nou niet snap is het verhaal met die pillen ... eerst vertelt dat knulletje dat ze power-pills hebben, een soort vitamine en als je ze inneemt blijft de familie bij elkaar. Dat doet vermoeden dat ze die pillen ook slikken. Dan ontdekt Nick die pillen, meisje ziet het en neemt er eentje en gaat dood :?

Of kregen ze andere, onschuldige pillen om te wennen voor het geval papa er een eind aan gaat maken ?
I think this asshole's planning on Jonestowning his whole family.
Dat laatste met name. Vandaar dat die 'andere pillen' verstopt waren :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Seizoen 1 met enige moeite uitgekeken, maar seizoen begint meteen wel heel slecht.
Ik denk dat ik deze maar laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Euh ... OK.
Goed om te weten :?
Doei dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-04 23:18
unfor schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:29:
Seizoen 1 met enige moeite uitgekeken, maar seizoen begint meteen wel heel slecht.
Ik denk dat ik deze maar laat vallen.
Zo slecht is het toch niet? Minder actie dan TWD afgelopen seizoen had maar dat lijkt me ook logisch. De wereld is nu net ingestort en de mensen worden niet van de ene op de andere dag schurken. Je merkt ook dat de hele groep nu nog in de "we moeten iedereen redden" modus zit. De conflicten gaan wel komen.

Vind het juist wel grappig om te zien hoe onderontwikkeld de groep is vergeleken met Rick & Co uit TWD. Die zouden maar al te blij zijn met zo'n eiland, zouden direct herkennen dat het een prachtige plek is om te overleven en binnen no-time zouden ze dat hele stadje leegmaaien en alle walkers doden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Crosspost uit het Walking Dead Topic:

Ik heb vandaag de digitale one-shot The Walking Dead: The Alien uitgelezen. Deze one-shot (een enkel nummer van 28 pagina's) is geschreven door Brian K. Vaughan (Y: The Last Man, Saga) and Marcos Martin en speelt zich in Barcelona af!
Voor het eerst krijgen we een idee van wat er zich in de rest van de wereld afspeelt tijdens de zombie Apocalypse. In TWD hangen we alleen in de Us rond en in FTWD trekken ze inmiddels wat richting mexico, maar of het gebeuren zich alleen in (noord) Amerika afpeelt en dat de rest van de wereld een beetje toekijkt, of dat daar hetzelfde gaande is was tot nu toe een raadsel.
Hier krijgen we dus een kijkje in Europa in het begin van het hele gebeuren.
En aan het einde zit nog een hele leuke twist :D

De digitale comic is hier te koop, via een "pay what you want" model. Je kunt er dus €0 to €1.000.000 voor betalen, net wat jij wil, maar wees fair ;)

Zeker een aanrader :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
De derde ep was ook alweer beter dan de tweede. De Flight 462'er is er, een paar aardige conflicten en gewetensvragen en een lekker koude beslissing van Strand aan het einde van de aflevering. Dit seizoen wordt iig wel beter dan seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Strand heeft Alex en Jake dan wel losgemaakt van hun boot, maar Alex weet wel de locatie waar ze naartoe gaan. Dit is nog niet het einde van die twee. Die gaan we echt nog wel terugzien. Of ze dan nog vriendelijk zullen zijn is natuurlijk een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:53

mark-k

AKA markkNL

Deze serie wordt wel echt slechter met de aflevering he. Eerst een hele horde op afstand houden met 4 man, daarna nog even fijn gaan staan knuffelen op 5 meter van de zombies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-05 13:54
mark-k schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:07:
Deze serie wordt wel echt slechter met de aflevering he. Eerst een hele horde op afstand houden met 4 man, daarna nog even fijn gaan staan knuffelen op 5 meter van de zombies...
Doe jij dat dan nooit?

Nee, ik vind hem juist wel beter worden met de week. Er worden al een aantal potentiële conflicten gecreëerd.
Is het trouwens de bedoeling dat de serie zich echt verder gaat afspelen in mexico ? Het is toch een amerikaanse serie, ik neem aan om kijkers zich in te laten voelen (vooral amerikaans) dat ze het op amerikaans grondgebied laten afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Een aantal wtf situaties wel op dat strand, iig goed dat Nick nu doorheeft hoe je onder de doden kunt lopen... wel apart die gromcompetitie nog ff met een walker, haha.

Enige echte issues die ik heb met deze ep:
1. Hoe is die Jake na die hele tijdspanne nog niet dood? Sorry hoor, maar zulke verwondingen, zonder enige echte medische hulp, he should be dead!

2. Waar the hell lag die reddingsboot die ze ineens achter zich aan sleepten terug op weg naar het jacht? Bij de heenweg zie je dat ding nergens liggen (anders hadden ze Jake echt wel al gevonden) en ineens komt Alex vanuit de duinen aanstormen met een horde achter zich aan en na de ontsnapping varen ze ineens weg met dat vlot achter zich aan... Whut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Voor ze de boot in het water hadden liggen zei ze nog dat ze een tussenstop moesten maken, dat zal geweest zijn om dat vlot te gaan halen dat ergens verderop gelegen zal hebben, maar dat hebben ze verder niet laten zien.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die Strand stijgt op m'n lijstje gehate personen ... iedereen waagt z'n leven, hij doet geen reet, behalve een boot hebben en speelt toch God.
Dat wordt nog muiterij ... })
mark-k schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:07:
Deze serie wordt wel echt slechter met de aflevering he.
Yep, ik zou iets realistisch gaan kijken ... Flikken Rotterdam of zo O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 26-04-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Spooksel schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 00:09:
2. Waar the hell lag die reddingsboot die ze ineens achter zich aan sleepten terug op weg naar het jacht? Bij de heenweg zie je dat ding nergens liggen (anders hadden ze Jake echt wel al gevonden) en ineens komt Alex vanuit de duinen aanstormen met een horde achter zich aan en na de ontsnapping varen ze ineens weg met dat vlot achter zich aan... Whut?
Ja, die vond ik ook wel vreemd. Wij zullen wel een scene missen die eruit geknipt is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gezien de toestand van Jake en de nabijheid van floaters/walkers zal ze de boot wel effe uit het zicht gesleept hebben ??

Ah, effe nagezocht ; ik dacht ook dat het meisje in Flight 462 in de aftiteling stond als Charlie en niet Alex ?!

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 26-04-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ja klopt, ik geen idee waar ik die naam ineens vandaan haal. Maar ze heet idd Alex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Het wordt steeds beter daar op de Abigail. Was wel even spannend met de kapers. Nu alleen Travis en Alicia nog terugvinden. En Strand blijkt homo te zijn met een andere rijke gast :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ik ben ook wel benieuwd geraakt naar die Connor en die handlangers van Strand (Tom en Luis). Een aantal dingen waren weer merkwaardig, maar ik kan de richting waar het seizoen opgaat wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, volgens mij zijn eerder Victor en Luis de handlangers van Tom :P

Anyway, mooie episode weer hoor... Heerlijke actie ook van die Luis "Are they with you? No..." *plop* *plop*

Held :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat ik even helemaal niet snap ;
waarom neemt die Conner alleen Travis en Alicia mee op dat kleine bootje en laat maar 3 man achter op de Abigail om met de rest af te rekenen ? vanwege z'n 'weak stomach' ?
hoe weten ze hoe iedereen aan boord heet ? dat heeft Alicia nooit aan Jack verteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Spooksel schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:14:
Hmm, volgens mij zijn eerder Victor en Luis de handlangers van Tom :P

Anyway, mooie episode weer hoor... Heerlijke actie ook van die Luis "Are they with you? No..." *plop* *plop*

Held :D
Gelukkig wel, dat was wel een prettige aflossing van de incapabele gedrag wat regelmatig naar voren komt.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Ghostrider schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:41:
[...]

Gelukkig wel, dat was wel een prettige aflossing van de incapabele gedrag wat regelmatig naar voren komt.
Klopt, ik kijk beide series met plezier, maar dat is het makke van TWD en FTWD. Beide series hebben teveel situaties waarin mensen incapabel en incompetent bezig zijn. Daarom zijn beide series geen topseries. Om te genieten van beide moet je gewoon regelmatig dingen door de vingers zien, anders gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Leuk gedaan met die webisodes met de crosslink naar de andere Fear The Walking Dead. Nu snap ik ook waarom ik ze niet terugvond. Het is niet echt een volwaardige serie, alle afleveringen samen duren iets meer als een kwartiertje.

Ik ben wel benieuwd hoe lang ze door gaan met Fear The Walking dead, want je kan niet in die eerste periode blijven hangen (volgens mij zitten ze in seizoen 2 al bijna op het niveau waar de normale Walking Dead starte. Misschien dat ze tegen het eind een crossover kunnen doen waar ze Rick enzo tegenkomen :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Of gewoon onderdeel worden van Rick's groep. Hoop dat we dat meisje van het vliegtuig en de rubberboot nog terug zullen zien. Dat was ook een echte overlever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Marzman schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:12:
Ik ben wel benieuwd hoe lang ze door gaan met Fear The Walking dead, want je kan niet in die eerste periode blijven hangen (volgens mij zitten ze in seizoen 2 al bijna op het niveau waar de normale Walking Dead starte. Misschien dat ze tegen het eind een crossover kunnen doen waar ze Rick enzo tegenkomen :p
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zou ergens wel grappig zijn als de gebeurtenissen zodanig ontwikkelen dat De groepen eigenlijk tegenover elkaar komen te staan. De ene serie volgen we Rick en co op de voet en in Fear volgen we Travis enzo. Als de groepen dan tevenover komen te staan, ga je leuke dingen krijgen. Voor welke groep ben je dan?
Jorgen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:26:
Of gewoon onderdeel worden van Rick's groep. Hoop dat we dat meisje van het vliegtuig en de rubberboot nog terug zullen zien. Dat was ook een echte overlever.
Ik vermoed dat we die gaan zien in Mexico, Baja. Die heeft natuurlijk gewoon meegeluisterd toen ze daar over praatten.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 04-05-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:26:
Of gewoon onderdeel worden van Rick's groep.
Die zitten aan de andere kant van de US zo'n beetje, toch ?? Wordt een flinke trip dan ... roadmovie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Goner schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:25:
[...]

Die zitten aan de andere kant van de US zo'n beetje, toch ?? Wordt een flinke trip dan ... roadmovie.
Ach, als die kerel zo'n boot kan regelen kan hij misschen ook wel een vliegtuig regelen. Of misschien kan iemand uit de groep zelf wel vliegen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goner schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:25:
[...]

Daar had ik nog niet bij stilgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ach, die kapers zeiden het al... de Abigail is een schip waar je in principe mee de wereld om kunt varen. Een tripje om Zuid-Amerika heen (ervan uitgaan de dat Panama niet meer operationeel is) zou geen probleem moeten zijn dan, maargoed... wat voor reden zou je ervoor moeten gaan verzinnen waarom ze naar Washington DC moeten varen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Spooksel schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:02:
Ach, die kapers zeiden het al... de Abigail is een schip waar je in principe mee de wereld om kunt varen. Een tripje om Zuid-Amerika heen (ervan uitgaan de dat Panama niet meer operationeel is) zou geen probleem moeten zijn dan, maargoed... wat voor reden zou je ervoor moeten gaan verzinnen waarom ze naar Washington DC moeten varen :P
Misschien omdat er een nerd met een mullet je vertelt dat hij de cure heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH, kan iemand niet please een keer die Chris met een duikharpoen ofzo door z'n knakker schieten :S Wat een dweep is het toch ook!

Also, waar was die Alex op dat hele moment dat Travis afgevoerd werd en Alycia hem kwam zoeken? Had eigenlijk haar verwacht ipv van die zwangere doos, then again... tegen Alex had Alycia het denk ik vrijwel direct afgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Dit ging sowieso veel te simpel allemaal, grotere groep, niet schuwend geweld te gebruiken en ze komen gewoon weg door 1 walker op ze af te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Ja, NU nog ging het gemakkelijk... eerst dacht ik veel te gemakkelijk, maar toen dacht ik, eigenlijk klopt het wel: er is nog niet echt iemand op niveau van Negan. Dat moet nog komen. Nu zijn ze allemaal op het niveau van amateurs. Conner verwacht zijn broer levend, wat wordt afgeleverd beweegt, dus verrassing is compleet! Op zich vrij logisch.

Eerlijk gezegd, ben blij dat dit uitstapje over is. Het was zeer leerzaam voor bewoners van Abigail. Maar ik ben vooral benieuwd wat gaat komen. Dat kleine uitstapje is wel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Iedereen is nog aan het leren hoe ze met de walkers moeten omgaan. Eikels zijn nu nog gewoon eikels en geen 'eindbazen' zoals the Governor en Negan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 14:05
Dit was echt een dramatisch slechte aflevering zeg. Sloeg helemaal nergens op wat er gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
MarcoC schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:49:
Dit was echt een dramatisch slechte aflevering zeg. Sloeg helemaal nergens op wat er gebeurde.
Je was er dus niet over te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heel erg predictable idd.... Soapserie nivo...
Jammer, hopelijk volgende week beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

+vind ik.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

KillerAce_NL schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:14:
[...]

Heel erg predictable idd.... Soapserie nivo...
Jammer, hopelijk volgende week beter.
+vind ik.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 14:05
Nogal logisch dat ik het vind, mijn naam staat er boven. Dus nee, niet "+vind ik", dat is overbodige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Ik vind de serie juist steeds toffer worden. Gisteren ep 4 en 5 zitten kijken en de verhaallijn begint steeds completer te worden, zeker met de toffe flashbacks van Strand. En dat de basis van Connor een droogdok blijkt te zijn. Die zag ik ook niet aankomen. En de Porsche die schoon moet blijven, met alle walkers op de achtergrond. Leuk ook dat de karakters zich zo aan het ontwikkelen zijn, Chris wordt een soort tweede Carl (lekker irritant, doet alles verkeerd, heerlijk om je aan te ergeren), Madison neemt eindelijk eens een keer de touwtjes in handen en Strand verliest zijn Godlike status door uitgedroogd opgevist te moeten worden. Ik ben benieuwd wat de volgende klapper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik vind het wel vermakelijk, maar ik merk dat ik bij TWD zelf echt benieuwd ben wat er komt en bij FTWD geloof ik het wel.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
We lijken aangekomen te zijn bij mexicaanse 'hershel/governor' vrouw. Best wel sick wat er op dat landhuis gebeurd allemaal. Het uil-symbool, wat betekent dat? Die walkers in het schuurtje. Ben blij dat Strand niet meeging in het verhaal en vergiftigd werd. Ben benieuwd wat we verder kunnen gaan verwachten daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, ik had wel weer ff een flinke flashback daar idd... TWD S2's Hershell farm all over again. Wel fijn iig dat ze daardoor nu de suspense ff skippen en gewoon een stuk sneller laten zien dat ze een kelder vol walkers hebben zitten.

Also, arme Strand :( Wel goed dat ie uiteindelijk Thomas gewoon een kogel door z'n kop jaagt ipv zelf ook walker gaat spelen.

En dan die Chris... somebody lock up that asshole already, PLEASE :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ja en wanneer worden Nick en Ofelia nou eens een stelletje. Die hangen wel heel vaak om elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zeror schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:02:
We lijken aangekomen te zijn bij mexicaanse 'hershel/governor' vrouw. Best wel sick wat er op dat landhuis gebeurd allemaal. Het uil-symbool, wat betekent dat? Die walkers in het schuurtje. Ben blij dat Strand niet meeging in het verhaal en vergiftigd werd. Ben benieuwd wat we verder kunnen gaan verwachten daar..
Tja, je kunt verwachten dat de hel nu losbreekt. Crime-mama gaat dat niet leuk vinden.....
(over die ander zei ze ook"you didn't shoot him in the head, did you?"o.i.d.).
Dat wordt vluchten de volgende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, overeenkomsten ... deze boerderij wordt wel even heel anders gerund.
Als ik het goed begrijp wilden de dorpelingen gaan ingrijpen op die zombie-farm van Celia en heeft ze het hele dorp uitgemoord door de hosties in de kerk te vergiftigen ??

En wat is er met die uil ? Daniel freakt zowat als hij de munt en later die boom ziet :

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/IWfAx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Daniel goes nuts.... Boerderij afgebrand. Dat gekke wijf waarschijnlijk dood. Helaas Daniel ook.

En Travis en Chris tijdelijk weg van de groep. En WTF Nick. Waarom ga je niet met je familie mee? :o

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 23-05-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:42
Ik denk dat Daniel dit misschien nog wel overleefd kan hebben. En Chris wordt ook nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Nu ik erover nadenk denk ik dat gekke wijf het misschien wel overleefd heeft. Toen Daniel in het walker hok stond heb ik haar volgens mij niet gezien. Waar was zij als zij daar opgesloten zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:42
Dat is ook zo. Voor mijn gevoel hebben we te weinig van de brand gezien en komen er nog dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:45:
Nu ik erover nadenk denk ik dat gekke wijf het misschien wel overleefd heeft. Toen Daniel in het walker hok stond heb ik haar volgens mij niet gezien. Waar was zij als zij daar opgesloten zat?
Toen Daniel daar binnen kwam zaten er ineens hele grote bloedvlekken op de vloer die er daarvoor niet zaten en zaten die walkers onder het verse bloed, die dame is morsdood.

Fear the Walking Dead

spoiler:
In Talking Dead werd bevestigd dat Daniel ook 100% dood is.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Aardige WTF episode op deze manier, Chris die steeds verder doordraait, Daniel ook (maar dan juist door zijn geweten), Nick die full blown hippy wordt :P

De cast is aardig uit elkaar getrokken en uitgedund zo tijdens deze mid-season finale :X

Nu weer wachten tot augustus ;w

[ Voor 14% gewijzigd door Spooksel op 24-05-2016 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Spooksel schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 00:21:
Aardige WTF episode op deze manier, Chris die steeds verder doordraait, Daniel ook (maar dan juist door zijn geweten), Nick die full blown hippy wordt :P

De cast is aardig uit elkaar getrokken en uitgedund zo tijdens deze mid-season finale :X

Nu weer wachten tot augustus ;w
Is dit wel een mid-season finale? Vorige seizoen van FTWD was ook erg kort, ging er eigenlijk vanuit dat dit gewoon het einde van seizoen twee was en dat het volgend jaar pas weer verder gaat met S3.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Er zijn nog 8 episodes gepland voor dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

XyritZz schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:35:
[...]

Is dit wel een mid-season finale? Vorige seizoen van FTWD was ook erg kort, ging er eigenlijk vanuit dat dit gewoon het einde van seizoen twee was en dat het volgend jaar pas weer verder gaat met S3.
Ja, dit was de mid season finale. 21 augustus gaat dit seizoen verder.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Oké mooi, vind de serie best vermakelijk. Ben benieuwd welke kant ze op gaan met deze serie, ik had eigenlijk verwacht dat ze iets langer bij de Mexicaanse boerderij zouden blijven. Proberen de brand te blussen en er iets van te maken.

Aan de andere kant zouden we dan twee series hebben die veel op elkaar zouden lijken. Wat dat betreft wel leuk dat ze dit snel de nek omdraaien en verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wat ik nou niet snap ; waar haalt Nick die walker-zoon van Celia vandaan ?
Die was toch al op de boot gesneuveld toen ze die militairen tegenkwamen ? Hadden ze 'm op de boot gelaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Waar ze hem precies gelaten hebben is niet zo super relevant eigenlijk, het was wel duidelijk gemaakt dat ze hem iig niet 'opnieuw' gekilled hadden waardoor ie nog opgehaald kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
heeft iemand meegekregen waardoor Daniel nou ineens zo doordraaide? heeft Celia hem vergiftigd of is hij ergens anders door aan het hallucineren geslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Frieda schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:43:
heeft iemand meegekregen waardoor Daniel nou ineens zo doordraaide? heeft Celia hem vergiftigd of is hij ergens anders door aan het hallucineren geslagen?
Ik heb de aflevering net gekeken, maar ik denk gewoon dat hij mentaal gesnapped is na wat er allemaal is gebeurd. Zijn vrouw was een uitermate religieus persoon en de hele vibe van dat complex daar heeft wat oude demonen doen bovenkomen waardoor hij het niet meer trok.

Zijn vrouw gaf ook aan dat Daniel haar nooit begraven heeft. Het (zijn mentale inzinking) werd ook pas getriggered na het zien van Celia en hoe zij met de Walkers omging. Daarbij kwam natuurlijk de dood van Thomas ook nog eens voorbij fietsen ('do not bury him here, this ground is unholy')

Mooi mid finale, hoewel de groep nu wel heel erg uit elkaar ligt. Maar dat zal wel uiteindelijk weer samen komen. Chris is gewoon een vervelend pubertje en moet eens goed in elkaar gemept worden imo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jammer van Daniel, had wel meer van hem willen weten via die flashbacks over zijn verleden in El Salvador. Heeft blijkbaar hele nare dingen gedaan, hij had bijv. geen enkel probleem om die soldaat in seizoen 1 te martelen en zie zombie-horde los te laten op dat kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 11:48:
[...]

Ja, dit was de mid season finale. 21 augustus gaat dit seizoen verder.
Hm, dat had ik even niet door. Vond het meer een tussendoor opvulaflevering waar ik m'n aandacht met moeite bij kon houden.

Het blijf een van hot naar her serie met soms onbegrijpelijke keuzes. Wordt het net interessant met wat achtergrond bij zowel Daniel als Celia is het weer klaar met die twee.

Nick die zich een voelt met de Walkers en ze ook niet helemaal als dood ziet maar wel de gevaren snapt vind ik wel mooi. Ook hoe hij tegen z'n moeder reageerde dat die hem wederom als junk behandelde. Hij krijgt er ook een kick van.

Strand staat nu ook niet meer buiten de groep met een eigen agenda maar heeft iedereen nu ook zelf nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:45:
[...]

Ik heb de aflevering net gekeken, maar ik denk gewoon dat hij mentaal gesnapped is na wat er allemaal is gebeurd. Zijn vrouw was een uitermate religieus persoon en de hele vibe van dat complex daar heeft wat oude demonen doen bovenkomen waardoor hij het niet meer trok.

Zijn vrouw gaf ook aan dat Daniel haar nooit begraven heeft. Het (zijn mentale inzinking) werd ook pas getriggered na het zien van Celia en hoe zij met de Walkers omging. Daarbij kwam natuurlijk de dood van Thomas ook nog eens voorbij fietsen ('do not bury him here, this ground is unholy')

Mooi mid finale, hoewel de groep nu wel heel erg uit elkaar ligt. Maar dat zal wel uiteindelijk weer samen komen. Chris is gewoon een vervelend pubertje en moet eens goed in elkaar gemept worden imo :+
Daniel is wel een interessant figuur, jammer dat hij er nu al uit is. Hij zei toch op een gegeven moment tegen zn dochter "mommy's waiting at the gate" ofzoiets, daarna draaide hij compleet door. Ik vond het niet echt een typische mid-season's finale, geen cliffhanger of iets. Het is eigenlijk al duidelijk wie er niet meer terugkomen hierna, of er moet straks echt iets heel onverwachts gebeuren. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:02
als het goed is dan gaat morgen 22 augustus de serie weer verder, jammer alleen dat AMC niet echt duidelijk is in de aankondiging:

22:00
Fear the Walking Dead
Na de gebeurtenissen uit het eerste seizoen verschuilt de groep overlevenden zich op de boot van Victor Strand.
Year: 2016
Genre: Drama, Drama
Cast: Ruben Blades, Mercedes Mason, Kim Dickens, Cliff Curtis, Frank Dillane, Alycia Debnam-Carey, Lorenzo James Henrie, Colman Domingo
Runtime: 00:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Dat is gewoon s2, nieuwe komen pas in 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-05 18:56

odan

The dark side is within all!

21-Aug-2016 Fear The Walking Dead 02x08 Grotesque

dus het is gewoon het 2e deel van seizoen 2. dat vanavond (in Amerika) verder gaat.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja is toen toch ook aangekondigd dat s2 in twee delen uitgezonden wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQQq7tCpICI0kGvEn6zwvTY1f_DJXJz_kqwdJhgqzrjELiSVcCRmg

Verder gingen die baddies wel heel erg lomp dood. Leek vooral op deze scene:

Afbeeldingslocatie: http://stream1.gifsoup.com/view6/2439853/austin-powers-steamroller-o.gif

[ Voor 132% gewijzigd door Notna op 22-08-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ok, het wel wel geinig om in flashbacks te zien hoe hij op het moment aankomt waarin we hem in S1E1 voor het eerst tegenkomen, maar voor de rest wel vaag allemaal. Zeker met hoe die twee vage badguys zich lieten pakken.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vraag me af of dit iets betekende ; toen dat meisje en die 2 mannen naar Nick zaten te kijken terwijl hij met die horde mee-strompelde, zei er iemand iets als "is dat hem?" ...

En hopelijk hadden die honden niet al walkers gebeten vóórdat ze hun tanden in Nick zetten, anders is hij misschien wél 'infectado' ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Meh, deze aflevering was wel een beetje vervelend als ik eerlijk ben. De ene domme actie na de ander weer eens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Gisteren eindelijk ff de moeite genomen om de ep9 te kijken. Erg bijzonder idd weer hoe ze sommige dingen aanpakken, maargoed... dat is hoe wij er tegenaan kijken als nuchtere tv kijkers natuurlijk.

Ik kan me best voorstellen dat je in zo'n wereld af en toe wel eens moedeloos wordt en als je dan een bar tegenkomt waarvan alle drank nog niet gejat is... tja :D

En laten we wel wezen, we hebben in ons leven allemaal vast wel eens wat shit uitgevroten in een dronken bui waarvan een nuchtere aanschouwer ook zoiets zou hebben van "Ja, dat is niet helemaal handig he!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Spooksel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:27:
Gisteren eindelijk ff de moeite genomen om de ep9 te kijken. Erg bijzonder idd weer hoe ze sommige dingen aanpakken, maargoed... dat is hoe wij er tegenaan kijken als nuchtere tv kijkers natuurlijk.

Ik kan me best voorstellen dat je in zo'n wereld af en toe wel eens moedeloos wordt en als je dan een bar tegenkomt waarvan alle drank nog niet gejat is... tja :D

En laten we wel wezen, we hebben in ons leven allemaal vast wel eens wat shit uitgevroten in een dronken bui waarvan een nuchtere aanschouwer ook zoiets zou hebben van "Ja, dat is niet helemaal handig he!"
Precies, en je verwacht ook niet dat die zombies zich ineens van een flatgebouw af storten en dan gewoon opstaan en doorlopen. Wat dat betreft kunnen we nog veel leren van zombies; bij een val van 10 hoog breken ze geen botten en hebben ze geen hersenschade :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Woah, eindelijk wat vaart in het geheel. Lekker veel zombies, nieuwe mensen: dikke prima :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, sta je met z'n 3en op het eind een beetje tegen die deur te jammeren... je hebt een friggin BIJL bij je en d'r komen een beperkt aantal walkers op je af. Contain that shit :x

Anyway, pappie z'n rehabilitatiepogingen voor Chris falen jammerlijk :P

[ Voor 17% gewijzigd door Spooksel op 06-09-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

XyritZz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:56:
[...]

Precies, en je verwacht ook niet dat die zombies zich ineens van een flatgebouw af storten en dan gewoon opstaan en doorlopen. Wat dat betreft kunnen we nog veel leren van zombies; bij een val van 10 hoog breken ze geen botten en hebben ze geen hersenschade :).
Ja echt fucking bullshit, je kunt hun hoofd wel plat stampen met n beetje laars, maar een val van 30 meter staan ze gewoon weer op... Deze serie wordt echt met de aflevering slechter lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsja, als ik van dat soort details wakker moet gaan liggen bij een serie over zombies .... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Goner schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:12:
Tsja, als ik van dat soort details wakker moet gaan liggen bij een serie over zombies .... 8)7
Nou ja een beetje consistentie is toch niet te veel gevraagd? Ja het is een serie met zombies, maar dat betekent niet dat opeens alle logica etc uit het raam gegooid kan worden.

• Veefje
mark-k schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 12:55:
[...]

Nou ja een beetje consistentie is toch niet te veel gevraagd? Ja het is een serie met zombies, maar dat betekent niet dat opeens alle logica etc uit het raam gegooid kan worden.
Dit. Precies. Dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Dus... how convenient weer dat ze allemaal (ok, geen idee waar die Ofelia precies is...) ineens weer binnen een straal van 20-25km van elkaar zijn met nog 3 eps te gaan tot de finale van het seizoen :P

Anoniem: 224360

Want je dacht dat enorm verre reizen los van elkaar het verhaal verder zou helpen?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste