I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Dacht even dat er weer een acteur bij kwam maar die werd vakkundig om zeep geholpen.
De zwarte truck madam voegt ook geen ene reet toe met haar dom gezwets.
Halverwege de aflevering maar dichtgegooid.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Tenenkrommend gedoe met die truck, gaat nergens overMandrake466 schreef op maandag 17 september 2018 @ 23:03:
Halverwege de aflevering maar dichtgegooid.

[ Voor 15% gewijzigd door Ghostrider op 20-09-2018 12:04 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Jammer dat ze dit tempo met s4 niet hebben volgehouden.
Morgan vind ik ook geen aanwinst wellicht wordt die later ook nog wel gedropt gezien de grote cast wisselingen binnen beide series. Ben benieuwd waar dit naar toe gaat.
Heerlijk hoor, het geeft me inmiddels helemaal de vibe van de eerste seizoenen van TWD zelf. Misschien ook omdat er behoorlijk wat vergelijkbare situaties inzitten inmiddels (zoals; Een Jim die gebeten word, en daarna als 1 van de leden van de groep sterft, vastzitten op een hoog flatgebouw, walkers die weer het gevaar zijn, en zo zijn er nog wel meer paralellen). Ben wel erg benieuwd waar het nu naar toe gaat. De wens van Morgan om terug naar Virginia te gaan vind ik erg interessant. Het lijkt me dat ze dat niet gaan redden, maar als dat wel het geval is.. het zou voor het eerst zijn, zover ik weet, dat twee series met in eerste instantie verschillende tijdlijnen samen gaan, mochten ze de beide series gaan mergen. Of Rick die toch niet stopt als Rick en verder gaat in Fear.. (dat zal wel niet 😂).
Hoe dan ook, erg benieuwd naar de final volgende week.
[ Voor 11% gewijzigd door Scrummie op 25-09-2018 19:53 ]

Ik snap dat echt niet, maar zorgt voor de nodige drama en spanning uiteraard. Dat gezegd hebbende; ik had min of meer gehoopt dat ze FTWD en TWD gewoon zouden gaan samenvoegen. Scheelt weer een serie kijken, maar dat zit er geloof ik niet in
Einde is wel erg Disney; precies Augie's Ale dat dan gebruikt wordt om de effecten van de anti-freeze op te heffen
Zal mij benieuwen waar het volgend jaar naar toe gaat. Volgende week weer verder met TWD

Ik snapte er echt niets van. Strand kreeg de kraan niet open, en daarna zaten er gaten in. Ik dacht echt gewoon dat dat de oplossing was. Kijken ze ineens allemaal heel sip
[ Voor 39% gewijzigd door .oisyn op 02-10-2018 00:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik had exact hetzelfde. Ik toen hij dat spul uit die gaten zag lopen dacht ik "Ey, probleem opgelost, emmertje er onder en klaar is Kees"..oisyn schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:29:
Ik vond het ook wel erg frappant hoe die truck met ethanol ineens werd afgeschreven... Wat kogelgaatjes in een enorme tankwagen, daar konden ze nog aardig wat kuub aan emmers mee vullen voordat die helemaal leeg is gestroomd. En dan heb ik het nog niet eens over het bodempje dat overblijft aangezien de gaten niet aan de onderkant zaten.
Ik snapte er echt niets van. Strand kreeg de kraan niet open, en daarna zaten er gaten in. Ik dacht echt gewoon dat dat de oplossing was. Kijken ze ineens allemaal heel sip
Ondanks dat ze vrij traag heen en weer strompelden waren ze toch echt wel snel genoeg om een flink aantal emmers heen en weer te kunnen slepen, zo'n tanker is niet in 2 minuten leeg door een paar gaatjes
Zijn die tankers ook niet gesegmenteerd van binnen? Een paar gaten aan de achterkant zouden geen of weinig invloed moeten hebben op de hoeveelheid vloeistof meer naar voren. Maar goed, het blijft een TV serie waar spanning in moet blijven natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 02-10-2018 09:03 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Maar laat 'm dan ontploffen ofzo, ook niet überrealistisch maar dat had ik meer geaccepteerd dan ditSpike_wolf schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:01:
Zijn die tankers ook niet gesegmenteerd van binnen? Een paar gaten aan de achterkant zouden geen of weinig invloed moeten hebben op de hoeveelheid vloeistof meer naar voren. Maar goed, het blijft een TV serie waar spanning in moet blijven natuurlijk.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Of gewoon leeg. Dat, zodra de kogelgaten er in zaten, ze zagen dat er niets uit kwam..oisyn schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 12:55:
[...]
Maar laat 'm dan ontploffen ofzo, ook niet überrealistisch maar dat had ik meer geaccepteerd dan dit
Alles, behalve wat het nu is
Dit en Morgan die in 2 minuten de boel redt, vond ik een matige afwikkeling. Ben wel benieuwd naar nieuwe seizoen, want een move naar Alexandria leek me erg boring..oisyn schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 23:29:
Ik vond het ook wel erg frappant hoe die truck met ethanol ineens werd afgeschreven... Wat kogelgaatjes in een enorme tankwagen, daar konden ze nog aardig wat kuub aan emmers mee vullen voordat die helemaal leeg is gestroomd. En dan heb ik het nog niet eens over het bodempje dat overblijft aangezien de gaten niet aan de onderkant zaten.
waarschijnlijk via amazon.com en dan via USA account voor rond de 35 dollar.Sciba schreef op maandag 1 april 2019 @ 01:31:
hallo! in juni komt seizoen 5 van deze serie ...iemand enig idee waar ik die kan kijken nu AMC gestopt is in Nederland? (behalve dan AMC premiere wat 40 dollar per maand kost)
Jammer dat het zo laat begint. Vorig jaar sloot het mooi aan op het einde van Walking Dead.
En weer een TWD karakter ???sambalbaj schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:35:
[YouTube: Fear the Walking Dead Season 5 Official Trailer]
Ziet er goed uit. En weer een TWD karakter.
Die trailer is trouwens wel spoiler galore
[ Voor 35% gewijzigd door Notna op 02-04-2019 10:36 ]
Moet ik toch wat sneller die laatste 6 afleveringen van vorig seizoen gaan inhalen.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Ja, zat eergisteren in de TV mapNotna schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:27:
FTWD is weer van start gegaanIemand de eerste episode al gezien? (ik nog niet overigens
) )
Maar heb het idee iets gemist te hebben, dus nu op zoek naar de laatste 2 afl. van FTWD S4 ( dubbele episodes )
edit :
Nope niets gemist ....
Of het moet nog gaan komen in een flashback,
Logan ... ook een nieuwe naam die ineens gezocht wordt
De soldaten/bewakers met kevlar helmen ..
Flinke gap in time is er weer ... beetje vreemd
[ Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 05-06-2019 18:19 ]
Dat is hun hele punt. Ze willen die mentaliteit doorbreken door juist anderen te helpen. Jezelf daarvoor opofferen gaat dan wel weer te ver. Maar ja, als ze dit niet zouden doen zou het te saai worden.EnigmaNL schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:55:
Ik heb de nieuwe aflevering gezien, het was wel vermakelijk maar het verhaal is wel bar slecht hoor...
Wat een dwazen zijn het ook, omdat ze zo graag mensen willen helpen vliegen ze een heel eind naar iemand toe die ze niet kennen en dan verbaasd zijn dat die persoon ze oplicht... Wat hadden ze verwacht?! De kinderen in deze aflevering hadden meer verstand dan de volwassenen...
Ik snap dat het hun punt is maar het is zo bijzonder achterlijk... Lui schrijfwerk.Akemi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:05:
[...]
Dat is hun hele punt. Ze willen die mentaliteit doorbreken door juist anderen te helpen. Jezelf daarvoor opofferen gaat dan wel weer te ver. Maar ja, als ze dit niet zouden doen zou het te saai worden.
Ergens iemand een foutje gemaakt met de verzending aar de TVstations ?
( en het vliegtuig wordt verklaard )
Ze gaan weer skippen in de tijdlijn, een aflevering met personen, en daarna met de andere 'hetzelfde' lijntje nog een keer.
< dan moet ik wachten tot de laatste, want ik hou daar niet van

[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 08-06-2019 20:03 ]
Totaal niet spannend en de karakters beginnen en beetje irritant te worden.
Ben benieuwd wat de insteek van de kinderen zijn.
Paste helemaal bij die western en spookstad sfeer. Kan best in een serie waar auto's na een paar jaar nog volle banden en opgeladen accu's hebben.
Eens, ik vond het er ook prima bij passenGoner schreef op zondag 23 juni 2019 @ 01:30:
Nee, die San Antonio Split was juist prachtig !!
Paste helemaal bij die western en spookstad sfeer. Kan best in een serie waar auto's na een paar jaar nog volle banden en opgeladen accu's hebben.
Ook niet geheel onlogisch, de laatste keer dat de VS zo ongecontroleerd was was ook wel in die tijd. Over een tijdje zullen de eerste Pinkertons wel verschijnen

Ze hebben hetzelfde logo op de helikopter als de heli die Rick vervoerde naar bestemming onbekend. Interessant.Akemi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:54:
Weer een vermakelijke aflevering. Vond alleen het verhaal achter de kinderen een beetje teleurstellend. Ben benieuwd welke club achter de helicopters zit.
Dat zou dan weer een crosslink naar beide series zijn. Wellicht speelt de derde spinoff zich hier af?Scrummie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 12:39:
[...]
Ze hebben hetzelfde logo op de helikopter als de heli die Rick vervoerde naar bestemming onbekend. Interessant.
Zou kunnen. Of Fear gaat richting de films en stopt als serie.Akemi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:44:
[...]
Dat zou dan weer een crosslink naar beide series zijn. Wellicht speelt de derde spinoff zich hier af?
Ik dacht dat de films een apart verhaallijn was buiten de series om. Zou een drieluik moeten worden.
Hoe kan ik dit in NL legaal kijken? Lijkt me best aardig namelijk. Vond/vind TWD ook leuk.
Op DVD/BluRay kopen of hopen dat Netflix naast TWD, ook FTWD gaat uitzenden. Maar ik denk het eigenlijk van niet.readytoflow schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:41:
even andere vraag…
Hoe kan ik dit in NL legaal kijken? Lijkt me best aardig namelijk. Vond/vind TWD ook leuk.
Het is jammer dat AMC in NL is gestopt; daar waren ze eerst wel te zien namelijk.
De eerste vier seizoenen staan op Amazon Prime.readytoflow schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:41:
even andere vraag…
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
En in TWD zit Opie ook al.
What's next, Zombie bikers from Hell?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Toch heeft dit een veel meer overlevingsvibe dan TWD. Daar is het meeste al gesettled, waarbij het hier nog steeds iedere keer overleven is. Vraag mij af waar we naartoe gana met de cliffhanger dit seizoen
Mja, wel een beetje makkelijk scoren. Zombies zijn niet écht meer een ding, kijk maar hoe makkelijk ze even besluiten om op een herd in te hakken. Maar hey, nu zijn het geen zombies meer maar radioactieve zombies, orrmerrgerrd!Notna schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:02:
Toch heeft dit een veel meer overlevingsvibe dan TWD. Daar is het meeste al gesettled, waarbij het hier nog steeds iedere keer overleven is.
Maar wel eens, ik vind het een erg vermakelijk seizoen tot nu toe, en ik heb ook elke keer weer zin om de volgende te kijken. Toch mis ik Nick
Tot nu toe inderdaad een vermakelijk seizoen. Over twee weken alweer de volgende aflevering.
Geen mid-season break dit keer?Akemi schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:19:
Over twee weken alweer de volgende aflevering.
.edit: ah ja: "The second half of the season is scheduled to return on August 11, 2019"
3 weken dus
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 23-07-2019 11:21 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tsja, dat radioactieve is inderdaad wel aardig. Voor de rest weer een hoop stupiditeiten die je van een kilometer zag aankomen (Grace die achteruit tegen een stilstaande auto aanrijdt etc.). Ik irriteer me overigens behoorlijk aan 'de grote Morgan show'. En nu weer een hele lading irritante kinderen er bij.
Kijkt nog redelijk weg, en het is wel aardig dat ze experimenteren met redelijk extreme walker scenario's (meer vrijheden dan in TWD). Maar van het originele verhaal is weinig meer over.
[ Voor 21% gewijzigd door sambalbaj op 27-07-2019 14:14 ]
Nu moeten ze steeds gekkere dingen gaan verzinnen om het interessant te houden.
[ Voor 20% gewijzigd door Eric_Cantona op 27-07-2019 19:23 ]
Ik heb het nog afgekeken, maar ben er eigenlijk ook wel helemaal klaar mee. Met het originele verhaal heeft het niets meer vandoen. Enige aardige is dat ze best leuk experimenteren met situaties met de walkers. Al was die wildwaterbaan, o nee woeste rivier, wel erg slecht uitgevoerd. Nieuw seizoen met die Ginny zie ik niet meer zitten, vooral omdat het veel individuele afleveringen gaan worden die een beeld geven van verschillende settlements omdat de hoofdkarakters gescheiden zijn.

Ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Daar kunnen ze makkelijk een heel seizoen uithalen met als laatste aflevering dat ze weer bij elkaar zijn. De makers hebben daar wel naar gehint voor seizoen 6.sambalbaj schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:07:
Nieuw seizoen met die Ginny zie ik niet meer zitten, vooral omdat het veel individuele afleveringen gaan worden die een beeld geven van verschillende settlements omdat de hoofdkarakters gescheiden zijn.
De wildwaterbaan vond ik nog wel mee vallen. Ik vond het erger dat dwight opeens omsingeld was door zombies. Tenenkrommend dom.
Zal Morgan het nog overleven? Wordt hij op het laatste moment gered of is hij exit?
Er komen in ieder geval weer een nieuwe serie aan volgend jaar april en 3 films.
Asus Zenbook i7 256gb
Niveau is niet denderend en dingen zijn zo onlogisch. Ze vinden een prachtplek (winkelcentrum) waar alles is wat ze nodig hebben. Maar willen er niet blijven om Logan. Die is notabene met een mannetje of 8 terwijl zij met iets van 40 zijn. Zet een paar mannetjes op het dak en klaar. Alle moeite die ze daar doen voor de first aid post en er dan geen gebruik van maken was diep triest.
Bij tanktown houden ze Logan e.d onder schot. Die zegt je wil hier niet schieten maar laten zichzelf vervolgens wel onder schot houden. Say what?
En dat "we willen goed doen" kan je ook overdrijven. Sommige situaties vragen er gewoon om dat je er een paar neer schiet in plaats van dat je wekenlang op de vlucht blijft.

Wikipedia: Fear the Walking Dead (season 6)
(pas op, er zit een recap in van ep.1 !!)
[ Voor 81% gewijzigd door Goner op 13-10-2020 11:08 ]
Dat World Beyond is wel vreselijk slecht.
Mee eens, tenenkrommend slecht. Hoe dik het soms er bovenop ligt. Wij jongeren zijn cool, volwassenen zijn niet cool. Vooral die vrouw Huck acteert zo rete slecht met dat rare trekkende mondje. Gewoon een hele slechte tienerserie met een zombietwist. Zou mij niets verbazen als dit niet een lang leven is beschoren.sambalbaj schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:19:
Dat World Beyond is wel vreselijk slecht.
Ik vind dat FTW nu gaat verzanden in een locatie gebonden soap opera.
world beyond is toch al gelijk gezegd dat het 2 seizoen zou hebben? niet meer niet minder.Akemi schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:53:
[...]
Mee eens, tenenkrommend slecht. Hoe dik het soms er bovenop ligt. Wij jongeren zijn cool, volwassenen zijn niet cool. Vooral die vrouw Huck acteert zo rete slecht met dat rare trekkende mondje. Gewoon een hele slechte tienerserie met een zombietwist. Zou mij niets verbazen als dit niet een lang leven is beschoren.
Ik vind dat FTW nu gaat verzanden in een locatie gebonden soap opera.
En idd vind het niet echt een geweldige serie tot nu toe, kijk het ook meer voor de lore voor de andere series.
Wel tevreden dat het maar 2 seizoenen is, denk niet dat dat verhaal te rekken is (zover het nu bekend is).
Ah dat wist ik niet dat het maar twee seizoenen zou hebben. Dat heb ik gemist.odan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:06:
[...]
world beyond is toch al gelijk gezegd dat het 2 seizoen zou hebben? niet meer niet minder.
Nog een vrij aardig seizoen eigenlijk in tegenstelling tot de vorige.
Gelukkig bleven ze na het hele Ginny verhaal niet al te lang bij het stadje van Morgan en Teddy's doomsday sekte hangen.
Ben wel benieuwd hoe ze alles nu samen laten komen nu ook hier de CRM weer opduikt net als in TWD en Beyond.
.edit: oh Amazon Prime. Awesome
.edit2: oh, seizoen 7 weer niet in NL

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 19-04-2022 13:00 ]
Yep, bestaat uit 6 korte episodes die aan elkaar geplakt zo lang zijn als een normale aflevering. Laat zien hoe die submarine aan zijn einde is gekomen. Is wel leuk.Goner schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:27:
Er is een webisode uit ; Fear the walking dead : Dead in the water ... iemand al gezien ?
De duikboot webserie was best leuk.
Het tweede seizoensdeel was eigenlijk een aflevering te lang.
Het einde van de tower en het afscheid
De grote terugkeer
Misschien maar beter ook eigenlijk.
Deel 1 in mei en deel 2 in de herfst.
YouTube: Fear The Walking Dead Trailer | The Final Season
Het Padre stuk vond ik niet zo heel denderend. Ook waren er ineens nog maar heel weinig bekende karakters specifiek uit Fear over.
De crossover karakters uit TWD hadden een grote rol, vooral Morgan en toch ook Dwight en Sherry.
En voor allen, Morgan zeker, was de midseason finale het einde in Fear.
Bij Morgan werd wel heel veel terug gegrepen op zijn verhaallijn in TWD. Zeker met z'n eerste vrouw en zoon en ook nog de hut van dr. Eastman. Die gaat nu weer Rick zoeken.
Hoe Fear nog netjes moet gaan eindigen die laatste 8 aflevering moet ik nog maar zien. Hopelijk zien we nog wat karakters terug. En de laatste grote tegenstander lijken we ook uit seizoen 2 te kennen;
Op naar de laatste 6 afleveringen. En Walking dead - Dead city is inmiddels ook begonnen dus ondertussen kunnen we ons daar mee vermaken en wellicht Daryl erna.
Uiteindelijk toch een bij vlagen prima TWD serie, al was ook hier het ene seizoen een stuk beter dan het andere.
Een echt einde is het ook.
Iedereen gaat eigen richtingen uit.
En de toch niet geheel verassende terugkeer van Alicia was de klapper.
Verrassender was de terugkeer van Skidmark.
Voor mij had de hele terugkeer van Madison eigenlijk niet gehoeven.
Dat gezever over (de nalatenschap van) Alicia met dat helpen was in eerdere seizoenen al genoeg uitgewerkt.
Dat ze 1 niet dood was en 2 geen kind had, dat wist je al.
Verder viel op dat Strand na 6,5 seizoen ineens opvallend z'n homoseksualiteit ging uiten.
Hardstikke prima, zat ook helemaal niet in de serie, maar wel heel raar ineens voor de laatste paar afleveringen.
De acteurs hadden ook een behoorlijke rol in de invulling van deze afleveringen, zal daar wel vandaan komen.
Ook dat de Sanctuary weer terugkeerde kwam daar vandaan. Dat Dwight en Sherry daar weer terugkeren vond ik een verassing.
En waarom het nu ineens wel een goed plan is om terug te gaan naar LA, ach ja.
Anyway het is allemaal aardig aan elkaar gebreid en er is in ieder geval een echt einde.
Prima zo.