Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Waar dat restaurantje is van de flashbacks met haar verloofde weet ik niet (Los Angeles ? want daar woonde ze toch ?), maar ze stond op de kaart te kijken hoe ze in Santa Fe moet komen, dacht ik ... op zoek naar haar vriend, die naar New Mexico ging ?Spooksel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:22:
(ok, geen idee waar die Ofelia precies is...)
[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 21-09-2016 09:48 ]

Maar vervolgens laten ze d'r doodleuk weer naar buiten lopen? Sure jongens... Je zou eerder verwachten dat ze gelijk plaats mag nemen op een stoeltje naast die andere twee daar
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Maar dan komen er geen verse vis en ijsblokjes meer ...Spooksel schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:53:
Je zou eerder verwachten dat ze gelijk plaats mag nemen op een stoeltje naast die andere twee daar
Zijn ze echt zo beukerig ? Alleen als ze info uit iemand willen slaan, lijkt me. Mensen die spullen kunnen leveren, laten ze wel met rust (vooralsnog).
[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 21-09-2016 10:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Lichaam ? Waar ?Zeror schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:32:
Er lag een lichaam op de grond in het laatste shot. Was dat Chris?
Lijkt me stug ... ze schieten hun eigen maatje dood en slepen Chris mee naar dat hotel ?
Good riddance ...Ik vrees het ergste voor Chris...
Also, hopelijk ligt die Chris ergens in een greppel en sturen ze die andere twee direct weer weg
In het shot dat ze zag staan door het hek heen, zag ik volgens mij een lichaam liggen op de grond. Dat lichaam lag er volgens mij niet in het shot ervoor waarin ze naar het hek toeliepen. Het was niet heel goed zichtbaar dus het kan ook heel goed iets anders zijn hoor.
Net als bij de vorige ep dat je Travis op het einde naar het hotel zag kijken, toen was Chris ook niet in beeld. Dat was ook maar gissen of hij er nu wel/niet bij was, dat is nu gewoon keihard weer
Also, goeie two parter zo die laatste twee, nice
Zoals die z'n handen even afschudt na die 'ingreep' ... mooi improviseer-werk als je effe geen mes/hamer bij de hand hebt.Frieda schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 23:11:
even bijkomen tussendoor van die actie van Nick
Als je een wond(je) hebt en je krijgt geinfecteerd materiaal in je bloedsomloop dan ben je net zo ten dode op geschreven als wanneer je gebeten wordt door een walker. Het is tenslotte niet de beet waar je van doodgaat, het is de infectie die je krijgt!
Voorbeeld mbt dit punt:
Nu ik er zo over nadenk, die griet met die afgebeten vingertop had nog wel kunnen overleven als ze die hele vinger eraf gehaald hadden, maar volgens mij hebben ze dat nog niet in de gaten in deze verhaallijn.
Van dat insmeren hadden ze in TWD trouwens ook al snel door dat je die meuk niet in je ogen en mond moest krijgen
[ Voor 23% gewijzigd door Spooksel op 05-10-2016 21:01 ]
Ze zijn daar nier erg consequent in ; in die laatste aflevering geeft Luciana een ingesmeerd meisje een kus op haar bloederige wangetje, dus tsja ...Spooksel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 20:58:
Van dat insmeren hadden ze in TWD trouwens ook al snel door dat je die meuk niet in je ogen en mond moest krijgen
Verwijderd
Je bent niet net zo dood. Juist in de comics komt dat naar voren. Het is wel een effectieve finisher....Spooksel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:01:
Wat hij daar deed is overigens wel gevaarlijk. Het hele idee van die infectie is dat je dus in feite zo min mogelijk in contact moet komen met het bloed en/of ingewanden van de infected.
Als je een wond(je) hebt en je krijgt geinfecteerd materiaal in je bloedsomloop dan ben je net zo ten dode op geschreven als wanneer je gebeten wordt door een walker. Het is tenslotte niet de beet waar je van doodgaat, het is de infectie die je krijgt!
Voorbeeld mbt dit punt:
spoiler: Comic referentie, materiaal uit TWD, nog niet uitgezonden, zal geen namen/locaties noemenEr komt een keer een moment dat er wat badguys zijn die zich dit ook realiseren en dan hun wapens (steekwapens voornamelijk) gaan dopen in walker bloed/ingewanden. Hiermee verwonden ze vervolgens personen en degenen die niet dood gaan worden ziek, krijgen die infectie, gaan alsnog dood, worden walker, etc.
Er staan al 8 delen op YouTube ...
Lijkt me ook raar. Ze zijn toch allemaal al geïnfecteerd? Daarom worden ze ook een zombie als ze niet gebeten worden en doodgaan.Verwijderd schreef op donderdag 6 oktober 2016 @ 11:58:
[...]
Je bent niet net zo dood. Juist in de comics komt dat naar voren. Het is wel een effectieve finisher....
Ook de zombies zijn het ene moment veel sneller en sterker als het andere. De laatste aflevering konden ze opeens zwemmen en zichzelf omhoogheisen.Goner schreef op woensdag 5 oktober 2016 @ 21:33:
[...]
Ze zijn daar nier erg consequent in ; in die laatste aflevering geeft Luciana een ingesmeerd meisje een kus op haar bloederige wangetje, dus tsja ...
[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 20-12-2016 13:28 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Helaas slaagde FTWD erin om al na enkele afleveringen dit boeiende materiaal dood te laten slaan tot onbegrijpelijke, afgezaagde en oersaaie dwaaltochten door allerlei oninteressante figuren. Dit seizoen is nog erger dan de vorige en ik merk dat ik er niet meer in slaag om met mijn vinger van de fast forward knop af te blijven. Het lukt me niet eens meer om enige creativiteit te leggen in de onderbouwing waaróm ik de serie zo vind teleurstellen. Als ik meevoel met een serie (zoals TWD), dan gaat het me nog aan het hart als de serie de verkante keer opgaat en weet ik nog iets zinnigs te schrijven, iets wat lijkt op een onderbouwing van mijn kritiek. Toegegeven: het helpt niet als ik geregeld de Fast Forward knop meen te moeten indrukken, maar hier spreekt dan ook een zwaar teleurgestelde fan...
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Had alleen wel zoiets van ''nee niet weer een boerderij...''
Best blijft het niet, enigszins vermakelijk weer wel. Blijf moeite houden met het GTST-niveau van meerdere van de hoofdrolspelers en verhaaltechnisch gaat het vaak van de hak op de tak met nog minder logica dan in TWD. 16 afleveringen dit seizoen en s4 is ook al bevestigd.
Asus Zenbook i7 256gb
WTF? Hij was toch dood? OF was dat zo één die niet heel duidelijk was? Of is het toch een hallucinatie
* Notna moet S02 terugkijken doet
Edit: Ah, typisch geval van 'we hebben het lijk niet gezien dus we weten het niet zeker'. Het lijkt er sterk op dat hij dood was gegaan toen hij het complex van Thomas in de fik stak, maar zeker weten doen we het niet.
Rest nog steeds de vraag of dit een hallucinatie is of dat hij écht terug is. We zullen het wel zien met verdere afleveringen

Ik verwacht Travis ook nog wel terug, al dan niet als Walker.
[ Voor 53% gewijzigd door Notna op 12-06-2017 11:44 ]
Dat was kennelijk wel aardig afgesloten aangezien ze die walkers al behoorlijk lang buiten de deur wisten te houden.Ghostrider schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 12:44:
Super beveiligde militaire basis met checkpoints etc....maar een simpel rioolstelsel daar kan je zo door naar binnen lopen
Wat mij meer opviel was hoe de walkers vanuit het riool uiteindelijk de basis in komen.... Dat ze door die gipswand heen komen is zo erg nog niet, maar die walkers reageren op mensen en de reden dat ze die kerel aan de andere kant van de muur roken/hoorden is dus kennelijk omdat er een ventilatierooster in de muur zat terwijl aan de andere kant van de muur riool zit? Lekkere ventilatie zal dat geweest zijn
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ja, blijkbaar hebben ze leren trap klimmenXyritZz schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:48:
[...]
Wat mij meer opviel was hoe de walkers vanuit het riool uiteindelijk de basis in komen....
Kan me niet voorstellen dat het riool uitkomt op zelfde level als die toiletten ...
Toch vind ik dat FTWD best interessante dingen doet qua setting en qua uitwerking. Ze proberen iig iets anders dan TWD. Of ze daar in slagen, tja daar kunnen we natuurlijk eindeloos over discussiëren. Vond bijvoorbeeld dat reclamefilmpje waar de derde afl mee begon wel tof. Het zien van hoe mensen het hadden voordat de pleuris uitbrak. Ik heb op dit moment nog niet veel aan te merken op S3. Ja, het is idd opmerkelijk dat Madison en co voor zoveel gedoe heeft weten te zorgen in de eerste aflevering. Als je kijkt naar hoe de mannen van Troy zo vakkundig de groep van Nick in de seizoensfinale van S2 in de val liet lopen, dan zou je als kijker best kunnen denken dat zij Madison, Travis en co wel in het gareel kunnen houden. En dat Victor opeens nu (in de 3e afl van S3) naar de grens trekt om hulp te zoeken bij z'n vroegere 'kompaan' hadden ze natuurlijk ook eerder kunnen doen. Denkt hij nu pas van: 'Oja, ik kan ook nog naar de grens en op zijn steun rekenen'. Niet heel sterk, maar goed: dat soort dingen ben ik gewend van deze franchise.
Verhaal wordt trouwens steeds beter. Vind het nu leuker dan de Negan-show bij TWD.
Asus Zenbook i7 256gb
Niet verwacht dat Daniel terug zou keren. Zijn rol was wel tof gedaan.
Die vete tussen de indianen en de Otto's was wel aardig. Madison rockt wel ff keihard en lost het voor de indianen, en haar eigen familie op.
Ik ben trouwens niet overtuigd van de dood van Travis. We hebben hem alleen naar beneden zien vallen. Ben benieuwd offie nog opduikt.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Nogal.Notna schreef op maandag 10 juli 2017 @ 16:26:
dat de Native Americans op deze manier hebben te weten overleven (i.e zonder muren etc.) is wel bijzonder.
Zeker omdat die Walker zegt "you can't sneak up on an Indian" en vervolgens die ranch-lui 2 keer z'n kamp binnenwandelen ...
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Wat houdt je tegen om die te downloaden? Je kan de subs heel makkelijk zelf vinden en inladen in een speler als VLC of BSPlayer (die heeft zelfs een ingebouwde sub service)MichelJ schreef op maandag 18 september 2017 @ 01:55:
erg jammer dat er geen ondertiteling bij zat. Ik kan het goed volgen totdat we bij het verhaal van Daniel kwamen, het spaans kan ik toch echt niet verstaan.
Omdat ik vind als deze netjes in Nederland op AMC wordt uitgezonden dus niet ga downloaden. Bij een opname wordt het lastig een subtitel te laden bij de KPN. Neem aan dat het vanavond verholpen is.Notna schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:08:
[...]
Wat houdt je tegen om die te downloaden? Je kan de subs heel makkelijk zelf vinden en inladen in een speler als VLC of BSPlayer (die heeft zelfs een ingebouwde sub service)
Op amc moet je wel de ondertitels zelf aanzetten, dit is bij ziggo het geval.MichelJ schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:35:
[...]
Omdat ik vind als deze netjes in Nederland op AMC wordt uitgezonden dus niet ga downloaden. Bij een opname wordt het lastig een subtitel te laden bij de KPN. Neem aan dat het vanavond verholpen is.
deze keer was hij wel in het nederlands. Na de opname kan ik het niet meer kiezen.devil-strike schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:59:
[...]
Op amc moet je wel de ondertitels zelf aanzetten, dit is bij ziggo het geval.
Verhaaltechnisch vind ik het alleen even helemaal niks meer, tweede deel seizoen pakt me totaal niet. Dat er nu iemand Walker heet is wel hilarisch.
Wat een ontzettend gave seasonfinal
Ben nu best wel benieuwd of Alicia en Strand de boottocht overleefd hebben...
Daarnaast zou Walking Dead en Fear The Walking Dead volgend jaar samen gaan komen. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.
Stopt FTWD dan en gaan ze verder in TWD? Zou ik op zich wel voorstander van zijn.Zeror schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:06:
En dat was dan weer seizoen 3.
Wat een ontzettend gave seasonfinal![]()
Ben nu best wel benieuwd of Alicia en Strand de boottocht overleefd hebben...
Daarnaast zou Walking Dead en Fear The Walking Dead volgend jaar samen gaan komen. Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Gokje: Denk dat er een (verkort?) seizoen zal komen waarbij als clifhanger de locatie van Rick & Co getoont wordt.XyritZz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:21:
[...]
Stopt FTWD dan en gaan ze verder in TWD? Zou ik op zich wel voorstander van zijn.
Volgens Kirkman 1 character, en het was niet duidelijk van welke serie in welke serie zou verschijnen. Zou komende maanden meer bekend van worden.XyritZz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 09:21:
[...]
Stopt FTWD dan en gaan ze verder in TWD? Zou ik op zich wel voorstander van zijn.
Ik denk zelf dat je een character van TWD in FTWD gaat zien.
Ik denk zelf andersom.Scrummie schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:30:
Ik denk zelf dat je een character van TWD in FTWD gaat zien.
Zal even in spoilertags verder gaan (just in case)
Ik verwacht dat The Proctors, zoals hun plan werd uitgelegd in de laatste aflevering, naar het oosten trekken (in eerste instantie naar Texas). Nu Alicia is gevlucht, wil Proctor John haar vast wel terug vanwege haar skills. Dus verwacht ik wel een klopjacht volgende seizoen waarin ze haar vangen en meenemen. Dichter bij het oosten is dichter bij The Saviors. Alicia die bij The Saviors terecht gaat komen, acht niet geheel ondenkbaar om die reden.
Het ging ineens wel erg vlot met het uitdunnen van de cast. Ben benieuwd wat daar van overblijft.
Dave Erickson is nu ook weg bij de show en Scott Gimple (TWD) wordt erbij betrokken.
[ Voor 29% gewijzigd door MarcoC op 21-10-2017 00:57 ]
Ik vond dit seizoen beter dan seizoen 2.
Ben erg benieuwd wat Nick en Daniel gaan doen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
En Madison, Nick, Taqa etc. hadden toch geen plannen in die richting ??
(alhoewel er inderdaad aankondigingen richting een cross-over zijn gedaan)
Overigens ; toen Madison daar lag bij te komen aan de kant, kwam er een lichaam voorbij drijven in een lange jas ... Strand ??
[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 06-11-2017 11:55 ]
Yup, in de trailer is hij ook te zien:
Klikken op eigen risico, hier is de korte (teaser) versie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bK8yeazyupQ]
Als ik het goed begrijp, speelt dit zich af na de gebeurtenissen van de finale van het huidige seizoen van TWD. Hoe Morgan dan aan de andere kant van de States komt is nog even gissen. Dat krijgen we te zien in de finale van TWD of in FTWD (neem ik aan)
[ Voor 22% gewijzigd door Notna op 11-04-2018 14:38 ]
3 seizoenen geleden zaten ze nog vóór de zombie apocalyps.
Nu lijkt het of Rick & co dus 10 seizoenen gedaan heeft over 3 jaar.
( wat dus ook wel redelijk klopt, aangezien de dochter nét 4 is. )
Morgan "ran" across, wat mooi uit te leggen valt in rennen maar ook in vluchten, van Atlanta naar Texas.
Prima opgelost, lijkt me, weer een paar nieuwe karakters erbij, ben benieuwd
Ben benieuwd welke kant we nu op gaan

Ik vind het juist niks dat die Morgan-drama nu naar FTWD gaat. Helemaal met die vreemde tijdsprong. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering.Notna schreef op maandag 16 april 2018 @ 15:56:
Best een prima eerste aflevering, hoewel het bijna gewoon een extra episode was na de finale van TWD. Het geeft wel iets 'vertrouwds' dat Morgan nu in FTWD zit.
Ben benieuwd welke kant we nu op gaan

Zat overigens serieus te twijfelen of ik niet een aantal afleveringen gemist had in het vorige seizoen; die tijdssprong maakt het niet heel makkelijk noch het missen van wat er nu in de tussentijd gebeurd is...
Zal wel meer duidelijk worden naarmate de afleveringen vorderen, maar ik had liever een filler ep gehad met die informatie. Overigens, kijkende naar de vorige aflevering (en het einde van deze) kunnen we aannemen dat 'The Diamond' niet gaat werken in de huidige opstelling en dat 'the Saviours 2.0' ze op de hielen zit.
Meh... Ben er nog niet over uit of ik nu weer zit te wachten op een dergelijk verhaal
Ook in het heden zie je de vlaggen nog hangen en blijkbaar zijn ze daar nog steeds van op de vlucht ( 'you are with them...') . Dus ze zijn er nu nog, maar je zag in de afgelopen episode ook het 'before' gedeelte.ncornelisse schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 14:20:
Saviors 2.0 was al verleden tijd toch? De laatste 4 min van deze ep begon met "NOW". Ze hadden het toen over de groep van de aangetroffen vlag.
Ik gok zomaar dat naarmate de afleveringen vorderen, we vaker het verleden zien en zo werken naar het heden.
En...
.edit: ah hij wilde zelf weg, blijkbaar.
It actually goes back to season three, before Ian and I even came aboard. Frank Dillane had asked the producers and AMC if he could leave the show, because he wanted to pursue other opportunities. One of the first things we were tasked with when we came on to run season four was to really find a story that would give Nick a fitting sendoff. He’s been with the show from day one, so it was very important to us and to Frank to find a death for him that was emotional and one that would ripple forward throughout the storytelling.
[ Voor 74% gewijzigd door .oisyn op 01-05-2018 00:41 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Ook vind ik het knap dat ze blijkbaar al zoveel jaar nog brandstof vinden voor een halve tank. Serieus, een 6 wheeler met gepantserde platen, dat ding rijd niet x km per liter maar verbruikt x liter per km...
Even gezocht en het is een MRAP, ding rijdt 6MPG, oftewel ongeveer 2.5km/l, en dat is dan diesel.
[ Voor 10% gewijzigd door mark-k op 17-05-2018 23:03 ]

Dat hele verhaal over haar dochter is denk ik wel waar, maar de rest......
Ben benieuwd hoe het verder gaat

Laura heeft geschiedenis in een plek waar ze allemaal mensen kent en niet durft te/wil "doden". Vervolgens helpt ze de groep in het stadium verder te leven en blijkbaar is ze moeder/leider van de bende?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dat heb ik al een tijdje geleden overboord gezet ... totaal onrealistisch, maar wordt anders te ingewikkeld denk ik. Al die banden zijn ook nog hard na 4 jaar ... en de accu's vol (de mijne hapert al na 4 weken stilstaan tijdens vakantie).mark-k schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 22:56:
Ook vind ik het knap dat ze blijkbaar al zoveel jaar nog brandstof vinden voor een halve tank.
Heb sowieso een beetje het idee dat ik naar een compleet nieuwe serie aan het kijken ben waar toevallig nog een paar bekende karakters inzitten.
Op zich best leuke nieuwe karakters met JD (zou de kogel precies op z'n metalen plaatje zijn waar hij de vorige aflevering zo opzichtig mee liep te shinen?), Laura/Naomi en Al. Alleen Morgan had echt niet gehoeven. Dat Vulture groepje is ook best grappig.
Morgan kan de serie ook niet meer redden. TWD één pot nat.Slurpie Blauw schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 20:18:
Laatste seizoen van TWD afgewerkt en het ging met moeite. Ik kijk er naar alsof ik naar de radio luister; op de achtergrond. Ik ben geen regisseur, maar de uitmelkerij van dit product gaat richting een soap serie. Niks is spannend meer, verrassend, of schokkend. Gewoon. Saai.
We zien nu in ep7 wel wat er nu met het stadion is gebeurd. En serieus WTF
Niets mis met deze aflevering. Ik neem aan dat de flashbacks nu zullen afnemen, hoewel we nog steeds niet weten wat er nu met Madison is gebeurt...
Mooi dat alle verhalen nu samen komen in de interviews onder andere. Wel vreemd dat een schep die hele horde aan zombies binnen heeft weten te houden al die tijd
Maar Madison is dus echt exit (lijkt het) . Jammer, ze was toch de Rick van FTWD. Het verhaal zal nu wel verder gaan met Morgan en de rest. Toch jammer.
Aan de andere kant; we weten allemaal dat characters in TWD niet dood zijn totdat je ze echt dood hebt zien gaan
Dat stadion vol met verbrande zombies was wel episch trouwens
En Daniël, en Glenn uit TWD en....Zeror schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:13:
Ik ben ook nog niet overtuigd van het einde van Madison. Ze gaan gewoon hetzelfde geintje uithalen als met Trevor.
Edit: aan de andere kant; Talking the Dead schijnt wel behoorlijk duidelijk te zijn:
https://www.hollywoodrepo...aled-talking-dead-1118885
Maar ook dát zegt niets.
De sneak peek voor wanneer ze weer verder gaan (Episode 09 in augustus) laat ook wel veel zien:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UhYnQ5-CiZk]
[ Voor 43% gewijzigd door Notna op 11-06-2018 12:25 ]
Ik kreeg flashbacks naar seizoen 1 van TWD, de camper was alleen wat beter beschermt
Het lijkt me nu wel dat we een nieuwe groep hebben, zoals je die gister zag. Begin het wel echt steeds toffer te vinden.
Ik vond Morgan bloedirritent, ik was blij dat hij uit TWD was maar nu vind ik het kut dat hij in FTWD zit. Ik moet zeggen dat ik de laatste 3 of 4 episodes (eigenlijk sinds Nick dood is) ook niet meer heb gekeken. Nick eruit, Morgan erin... zucht.Mandrake466 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:30:
[...]
Morgan kan de serie ook niet meer redden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Einde stadion was wel ok. Maar wel heel makkelijk van alle bijfiguren afgekomen en of het echt einde Madison is blijft de vraag. En Morgan die Alicia overtuigde met z'n morele goedheid, tsja.
Exit Nick en Madison maar wel Morgan en een irritant kind erbij. Nou top. Blijft wel heel weinig originele cast meer over, alleen Alicia en Strand.
We missen vanalles, ze hebben opeens ff 5 jaar ofzo overgeslagen als je de tijdlijnen naast elkaar gaat zetten. Alles zodat ze maar een 'ster' uit de echte TWD erin konden zetten. Deze hele Memento Inception bullshit word ik echt niet vrolijk van, er is echt niks meer van te begrijpen. Zoveel debiele kronkels en keuzes, zoveel gaten in het verhaal en het plot, echt niet meer normaal.sambalbaj schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 01:32:
Tsja gekunsteld gedoe. Madison achteraf ineens een morele filosofie geven. Die eerdere ontmoeting met Al die als ze wel namen gevraagd had veel eerder wat had kunnen doen, dat bewust afstand nemen stapte ze toch vanaf. Ok Madison was na de dam alleen, maar de rest wel samen. Hoe? Madison had een gewonde Strand uit de rivier gevist. Missen we hier weer een stuk?
Einde stadion was wel ok. Maar wel heel makkelijk van alle bijfiguren afgekomen en of het echt einde Madison is blijft de vraag. En Morgan die Alicia overtuigde met z'n morele goedheid, tsja.
Exit Nick en Madison maar wel Morgan en een irritant kind erbij. Nou top. Blijft wel heel weinig originele cast meer over, alleen Alicia en Strand.
Wat voor debiele kronkels en keuzes doel je op, en welke gaten? Ik kan ze niet echt vinden namelijk na het afgelopen halve seizoen.mark-k schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:58:
[...]
We missen vanalles, ze hebben opeens ff 5 jaar ofzo overgeslagen als je de tijdlijnen naast elkaar gaat zetten. Alles zodat ze maar een 'ster' uit de echte TWD erin konden zetten. Deze hele Memento Inception bullshit word ik echt niet vrolijk van, er is echt niks meer van te begrijpen. Zoveel debiele kronkels en keuzes, zoveel gaten in het verhaal en het plot, echt niet meer normaal.
Het enige gat wat ik kan ontdekken is de periode seizoen 3 > start seizoen 4, dus het moment dat iedereen elkaar kwijt was. Hoe ze elkaar terug hebben gevonden is wél weer getoond.
Ik moet wel zeggen dat het door alle verhaallijnen door elkaar soms even puzzelen is op het moment dat je kijkt, maar na de tijd is het mij wel duidelijk, en kan ik dit afgelopen halve seizoen enorm waarderen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

[YouTube: https://youtu.be/dHl7dHGMrqU]
En 'James Cole'(Aaron Stanford) uit '12 Monkeys' is 1 van de nieuwe gecaste leden
https://screenrant.com/fe...on-stanford-season-4/amp/
Maar dat was in S3 redelijk up for debate, rare beslissingen en onzinnige acties galore.
Blijkt dat S4 nog vele malen slechter is dan welke TWD aflevering / seizoen ooit.
Wat een pijnlijke vertoning zeg, onsamenhangend, rare backflashes en idiote non pro actieve acties bij de "laatste" invasie van het stadion.
Ben er helemaal klaar mee, het gaat werkelijk nergens meer over.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Een storm waarbij de walkers wegvliegen, wut?
Helaas ben ik het met je eens. S3 heb ik redelijk doorgeskipt. S4 had redelijke momenten.Bad Brains schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 21:59:
Had goede hoop voor FTWD, ik vond het zelfs in de eerste 2 series beter dan TWD.
Maar dat was in S3 redelijk up for debate, rare beslissingen en onzinnige acties galore.
Blijkt dat S4 nog vele malen slechter is dan welke TWD aflevering / seizoen ooit.
Wat een pijnlijke vertoning zeg, onsamenhangend, rare backflashes en idiote non pro actieve acties bij de "laatste" invasie van het stadion.
Ben er helemaal klaar mee, het gaat werkelijk nergens meer over.
Asus Zenbook i7 256gb
Die storm vond ik nog het enige aardige van die aflevering. Walkers wegen niet veel meer dus ja die vliegen dan weg.Nicap schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:05:
Laatste aflevering was ook een beetje wtf? Wacht de volgende nog even af, maar ben bang dat ik hem ga deleten. Begint inderdaad echt nergens meer op te slaan.
Een storm waarbij de walkers wegvliegen, wut?
Maar nou wil Morgan dus weer terug. Gaat ie dan nog een plukje nieuwe cast aanleveren voor TWD aan het einde van dit seizoen en dan klaar met FTWD?
Ik had de hoop dat ze FTWD met TWD zouden mergen maar online is aangeven dat dit niet gaat gebeuren. Temeer ook omdat ze met FTWD meer vrijheid hebben in de keuzes waar TWD in grote lijnen de comics aanhoudt. Ik denk dat Morgan wellicht met 1 iemand een crossover doet, maar meer ook niet.sambalbaj schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:07:
[...]
Die storm vond ik nog het enige aardige van die aflevering. Walkers wegen niet veel meer dus ja die vliegen dan weg.
Maar nou wil Morgan dus weer terug. Gaat ie dan nog een plukje nieuwe cast aanleveren voor TWD aan het einde van dit seizoen en dan klaar met FTWD?
Vond de aflevering van vandaag wel semi onderhoudend overigens