![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 90% gewijzigd door Zeror op 07-05-2018 23:00 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 90% gewijzigd door Zeror op 07-05-2018 23:00 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Voorlopig nog niemand. AMC heeft de rechten nog niet verkocht aan een Nederlandse zender.L1nt schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:56:
Al iets bekend over wie hem in Nederland gaat uitzenden? Hoewel ik waarschijnlijk toch een ander kanaal ga gebruiken
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik neem aan dat de regels voor dit topic hetzelfde zijn als in elk ander tv topic.Qck schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:27:
The Walking Dead volg ik al vanaf het begin en is een geweldige serie. Ik ben dan ook erg benieuwd naar deze spin-off. Hopen dat ze het kunnen evenaren.
Trouwens, is het niet een beetje spoiler gevoelig om achter de characters te zetten dat ze nog in leven zijn?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Stadia was beter....
Aha, ik had me er niet in verdiept en had geen idee van zo'n regel.Afvalzak schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:01:
Ik neem aan dat de regels voor dit topic hetzelfde zijn als in elk ander tv topic.
Na uitzending in Amerika mag er gewoon over alles gesproken worden. Dus als je niet wil weten wie er dood is moet je niet in dit topic kijken tot je bij bent
Music is not just a sound, it's a way of living.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Misschien voor de nieuwe kijker wel ja. Zal het wel weghalen. DONEQck schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:27:
Trouwens, is het niet een beetje spoiler gevoelig om achter de characters te zetten dat ze nog in leven zijn?
Laat nou net het tweede half uur een stuk beter worden. Vond de eerste 30/40 min ook wat saai. Einde was goed en smaakt naar meer. Ik ga blijven kijken!oohh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:19:
Aaaaargh, die heroïne-hipster met dat truitje. Vind het nu al niks. Na een halfuur kijken heb ik het maar afgezet.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ooh dan ga ik die nog even downloaden. Want die 30 minuten zaten dan niet bij mijn downloadm0nk schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:27:
[...]
Laat nou net het tweede half uur een stuk beter worden.
^^^^^^m0nk schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:27:
Laat nou net het tweede half uur een stuk beter worden. Vond de eerste 30/40 min ook wat saai. Einde was goed en smaakt naar meer. Ik ga blijven kijken!
[ Voor 3% gewijzigd door ari3 op 25-08-2015 02:47 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Anoniem: 224360
Toegevoegde waarde van een tv-serie? Anyway, ik vind dit wel een mooi concept. Net zoals bij de games zie je nu het begin van de outbreak met alle gevolgen van dien.ari3 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 02:46:
We mogen toch wel hopen dat de verhaallijn zich gaat richten op hoe de zombie-epidemie ontstaan is? Na de eerste aflevering gezien te hebben lijkt dat niet zo. Als het gewoon weer post-apocalyptisch overleven wordt met een nieuwe groep dan zie ik de toegevoegde waarde niet zo. Naja, hopelijk in de volgende aflevering dan.
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 25-08-2015 09:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Snap dit nooit zo. Is toch volledig irrelevant? Vul zelf wat in, gemuteerd hondsdolheid virus oid. Wat voegt zulke informatie precies toeari3 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 02:46:
We mogen toch wel hopen dat de verhaallijn zich gaat richten op hoe de zombie-epidemie ontstaan is? Na de eerste aflevering gezien te hebben lijkt dat niet zo. Als het gewoon weer post-apocalyptisch overleven wordt met een nieuwe groep dan zie ik de toegevoegde waarde niet zo. Naja, hopelijk in de volgende aflevering dan.
Nee.anandus schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:25:
Ik heb The Walking Dead nooit gezien (wel de Telltale-spellen gespeeld), is dat een probleem als ik deze serie wil kijken?
Opzich begon TWD wel met actie.ADDG schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:17:
Het was wel een aardige aflevering, begint een beetje langzaam maar dat is niet ongewoon bij een nieuwe serie. Ze zijn gewoon bezig om je kennis te laten maken met de hoofdrolspelers en het opbouwen van het verhaal. Net zoals The Walking Dead is het een horror drama serie en geen actie serie dus het is op zich logisch dat het niet begint vol met actie. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
[ Voor 29% gewijzigd door MarcoC op 25-08-2015 10:38 ]
In het echt zou dit probleem natuurlijk niet bestaan. Als er een uitbraak zou zijn van een zombie virus hebben we dat al lang onder controle voor het ooit zo ver komt als in deze series smakelijk wordt voorgeschoteld.Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:16:
[...]
Hier op het forum klaagt iedereen altijd over hoe de mensen handelen (bij TWD), maar ga voor jezelf eens na wat je echt zou doen in een dergelijke situatie. Merendeel van de mensen is gewoon ten dode opgeschreven, nog los van de hoeveelheid geluk die je sowieso nodig hebt.
Ervoor waken dat we niet compleet off-topic gaan, maar die aanname mag je niet zomaar doen lijkt me. De mens heeft al lang bewezen dat ze over weinig voortschrijdend inzicht beschikt.chaoscontrol schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:44:
[...]
In het echt zou dit probleem natuurlijk niet bestaan. Als er een uitbraak zou zijn van een zombie virus hebben we dat al lang onder controle voor het ooit zo ver komt als in deze series smakelijk wordt voorgeschoteld.
Laatste wat ik erover kwijt wil is dat we ook nog leven na de pest, sars en alle andere makkelijk te verspreiden ziektes de afgelopen 100en jaren.mefjoew schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Ervoor waken dat we niet compleet off-topic gaan, maar die aanname mag je niet zomaar doen lijkt me. De mens heeft al lang bewezen dat ze over weinig voortschrijdend inzicht beschikt.
Lekker onderbouwde reactie
Yamaha MT-09
Volgens mij lees jij niet goed. Hij vraagt of het een probleem is, ik zeg dat het geen probleem is.Bergie schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
Lekker onderbouwde reactie![]()
Waarom zou het niet kunnen? Het speelt zich af voor het verhaal van TWD dus op zich zou je dit prima moeten kunnen kijken zonder TWD gezien te hebben.
Je hebt gelijkMarcoC schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:12:
[...]
Volgens mij lees jij niet goed. Hij vraagt of het een probleem is, ik zeg dat het geen probleem is.
Yamaha MT-09
Vond het juist wel grappig dat door de persoonlijke situatie van de hoofdrolspelers ze geen aandacht hadden voor wat er langzaam aan het gebeuren was, terwijl je als kijker de omgeving wel langzaam zag veranderen (steeds meer posters van vermiste mensen, speelpark dat elke keer leger werd, steeds minder kinderen op school vanwege ziekte). Juist omdat we al weten wat er gebeurt vond ik dit daarom juist een geslaagde manier om het verhaal in te luiden. Anders is het gewoon een TWD-kopie (waarbij dit hele stuk eigenlijk vrijwel volledig overgeslagen werd).Teckna schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:15:
Vond het wel jammer dat ze 1 uur gebruikte voor een verhaal dat ze in 10-15 minuten ook wel hadden kunnen vertellen. Immers weten we door the walking dead al min of meer wat er gaat gebeuren. Ik vond het dan ook helemaal niet spannend of zo. Maar goed. Ik hou de stille hoop dat dit enkel is voor de introductie en dat we niet het hele seizoen bezig gaan zoals in ep1.
Eerste twee?chaoscontrol schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:02:
[...]
Vanavond de 1e twee eps maar eens kijken, maar hoop stiekem toch een ander niveau dan TWD zelf. Al zal dat ijdele hoop zijn.
Oh mij collega vertelde mij net dat de 1e episode 1:30u duurt, ik ging er dus vanuit dat het de 1e twee zouden zijn.Ryan_ schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:18:
[...]
Eerste twee?Ep nummer twee is nog niet uit toch?
1 "Pilot" Adam Davidson Robert Kirkman & Dave Erickson August 23, 2015 10.10[13]chaoscontrol schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:19:
[...]
Oh mij collega vertelde mij net dat de 1e episode 1:30u duurt, ik ging er dus vanuit dat het de 1e twee zouden zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door SkullboyNL op 25-08-2015 11:23 ]
Zou niet de 1e serie zijn waarvan de episodes eerder beschikbaar zijn op het internet dan dat ze uitgezonden zijn.Galukon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:21:
[...]
1 "Pilot" Adam Davidson Robert Kirkman & Dave Erickson August 23, 2015 10.10\[13]
2 "So Close, Yet So Far"\[14] Adam Davidson Marco Ramirez August 30, 2015 TBD
Ok truechaoscontrol schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
Zou niet de 1e serie zijn waarvan de episodes eerder beschikbaar zijn op het internet dan dat ze uitgezonden zijn.
SorryGalukon schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:24:
[...]
Ok true![]()
Nu had je me wel onterecht blij gemaakt. Ik dacht ik kan mooi nog nieuwe aflevering kijken
Nee maar 1 aflevering en die duurt overigens een uurchaoscontrol schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:19:
[...]
Oh mij collega vertelde mij net dat de 1e episode 1:30u duurt, ik ging er dus vanuit dat het de 1e twee zouden zijn.
Ik denk eerder dat je bedoelt dat die spellen veel op Los Angeles lijken waar Fear the Walking Dead zich afspeelt.SkullboyNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:22:
Nee helaas is er nog maar 1. Zijn er nog mer mensen die het opviel dat de omgeving veel op gta sa en gta 5 lijkt?
Vooral het riool viel me op
Het speelt zich toch in LA af? Venice Beach ligt namelijk bij LAADDG schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:29:
[...]
Ik denk eerder dat je bedoelt dat die spellen veel op Los Angeles lijken waar Fear the Walking Dead zich afspeelt.
[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 25-08-2015 11:45 ]
Klopt had het al sneaky gewijzigd.Puc van S. schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Het speelt zich toch in LA af? Venice Beach ligt namelijk bij LA
Vooral de laatste zin van je jasambalbaj schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:38:
Ik vond het niet best, vrij saai en ruim een uur was te lang.
Familie sprak me weinig aan en het acteerwerk was ook niet best.
En het verhaal was soms erg onlogisch qua keuzes die de personen maakten, leek Under the Dome wel.
Dit ^^ én ik vind het wel mooi om een nieuw stel zombie-noobs zichzelf te zien ontwikkelen tot het niveau waar de hoofdpersonen van TWD nu al zijn, mede vanwege de compleet andere omgeving, ervanuitgaande dat ze (in ieder geval voorlopig) in LA blijven. Ik heb me wel vermaaktMarcoC schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:18:
[...]
Vond het juist wel grappig dat door de persoonlijke situatie van de hoofdrolspelers ze geen aandacht hadden voor wat er langzaam aan het gebeuren was, terwijl je als kijker de omgeving wel langzaam zag veranderen (steeds meer posters van vermiste mensen, speelpark dat elke keer leger werd, steeds minder kinderen op school vanwege ziekte). Juist omdat we al weten wat er gebeurt vond ik dit daarom juist een geslaagde manier om het verhaal in te luiden. Anders is het gewoon een TWD-kopie (waarbij dit hele stuk eigenlijk vrijwel volledig overgeslagen werd).
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Haha dit is een grap toch?SkullboyNL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:22:
Nee helaas is er nog maar 1. Zijn er nog mer mensen die het opviel dat de omgeving veel op gta sa en gta 5 lijkt?
Vooral het riool viel me op
Dan zou ik persoonlijk dit links laten liggen en The Walking Dead gaan kijken.anandus schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:25:
Ik heb The Walking Dead nooit gezien (wel de Telltale-spellen gespeeld), is dat een probleem als ik deze serie wil kijken?
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 5% gewijzigd door Spooksel op 26-08-2015 09:37 ]
Inderdaad, dit gevoel had ik ook.Spooksel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:34:
Wat ik zelf wel apart vond aan deze pilot is dat je niet _VEEEEEEEEEEEEEEL_ meer zombies ziet al eigenlijk. Ga maar na, het zou een exponentiele pandemie moeten zijn... Zoals we gemerkt hebben turnen mensen al wanneer ze sterven en gezien de hoeveelheid mensen die er per dag van nature alleen al doodgaan, waarom zijn er nog maar zo weinig zombies dan!
De tijdsspanne van deze episode was wat, 2-3 dagen? Alleen in LA al zouden er al heel wat meer moeten zijn dan er nu weergegeven worden. Ok, je zag wel steeds meer referenties van mensen die verdwijnen, maar echt terug komen deden ze ook niet.
Waar is bijvoorbeeld die Gloria gebleven? Nick liet haar achter in dat kerkje toen hij op de vlucht sloeg, maar d'r naast Gloria waren d'r nog minimaal twee andere (nog niet geturnde) doden daar. Hell, zelfs Nick zijn dealer was uren later nog steeds in de buurt van waar hij neergeschoten werd en hij was notabene in een wijd open omgeving. Gloria zat min of meer 'opgesloten' in dat kerkje aangezien zombies niet bepaald de intelligentie hebben om door een raam te klimmen.
Ow well, 't zal wel zijn om de 'suspense' een beetje op te bouwen vermoed ik dat ze daarom nog niet zoveel zombies gebracht hebben.
Ik kijk denk ik sowieso S1 wel ff helemaal uit voor een beter oordeel, 't zijn toch maar 6 eps en daarna begint de gewone TWD weer
Mooi 'detail' ook weer... twee negroide karakters geintroduceerd en de eerste is al dood en de tweede verdwenenIn TWD worden ze ook aardig hard door gecycled
[ Voor 9% gewijzigd door Player1S op 26-08-2015 11:42 ]
LMFTFYMegajr schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:06:
Zo verspreidt het virus zich dus. Mensen gaan dood, bijten anderen en die veranderen ook in zombies.
[ Voor 4% gewijzigd door Spooksel op 26-08-2015 12:41 ]
Een gen of mutatie dat zich wereldwijd in een keer voordoet kan niet. Ik weet dat het een zombie serie is en dat er wel meer niet in kanL1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:09:
welk virus? Het is nooit bevestigd (of ontkent for that matter) dat het een virus is. Enige wat we weten is dat iedereen het virus, gen, mutatie, whatever al heeft.
Hershell vind ik een lastig geval. Was de koorts die hij had van het amputeren of van het zombieficeren? Gezien dat iedereen die buiten hem gebeten is verandert is in een zombie zou ik zeggen van het amputeren aangezien hij niet meer of minder zorg gehad heeft dan andere mensen alleen hebben ze bij hem het geamputeerd.Spooksel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:31:
[...]
Het bijten an sich is niet per se wat anderen omtovert in zombies. Als je de wond en de koorts kunt behandelen dan overleef je het gewoon, het sterven (hoe dan ook) is waar je een zombie van wordt.
Zie bijvoorbeeld het gebeuren met Hershel in TWD seizoen 3, toen Rick zijn onderbeen d'r af sloeg nadat hij gebeten was. Hershel herstelde hier volledig van en kon uiteindelijk met een prothese weer gewoon mee.
Dat zeg ik toch?L1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:53:
Je word hoe dan ook een zombie. Iedereen is besmet. Zie bijvoorbeeld Shane of Merle. Niet gebeten, wel gedood, ook tot leven gekomen.
Het virus verspreidt zich via lucht en iedereen heeft het dus als je dood gaat wordt je een zombie. Als je gebeten/gekrabt wordt dan krijg je koorts en wordt je een zombie. Dit zijn dingen die als kijker niet nieuw voor je moeten zijn zeker niet als je TWD gezien hebt.
hier leek je te suggereren dat je pas zombie werd als je dor een zombie verwond wasPersoonlijk denk ik dan ook dat na het bijten of krassen dat het virus zich daarna in je bloed verspreidt, je koorts krijgt en een zombie wordt. En dat die koorts daadwerkelijk anders was dan de koorts die Hershell had.
Wat die koorts betreft in TWD, de meeste personages die gebeten werden maakten dezelfde fout! Ze verborgen het tot op een punt waarop hun infectie domweg zowel niet meer te verbergen, danwel te behandelen was!Megajr schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:45:
Hershell vind ik een lastig geval. Was de koorts die hij had van het amputeren of van het zombieficeren? Gezien dat iedereen die buiten hem gebeten is verandert is in een zombie zou ik zeggen van het amputeren aangezien hij niet meer of minder zorg gehad heeft dan andere mensen alleen hebben ze bij hem het geamputeerd.
[ Voor 33% gewijzigd door Spooksel op 26-08-2015 13:04 ]
Ah op die manier! Dat was in reactie op jouw reactie, om het even ingewikkeld te makenL1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 12:55:
[...]
hier leek je te suggereren dat je pas zombie werd als je dor een zombie verwond was
Dat is wel een valide punt op zich, al lijkt mij dat medicatie wel wat doet maar niet alles. Vind het lastig in te schatten omdat het niet in de serie zo naar voren gekomen is. Al zijn er ook mensen overleden die maar een paar krassen hadden bijvoorbeeld en hoewel infectie een rol kan spelen zou dat met goed uitspoelen met beschikbaar water ook gedeeltelijk al verholpen kunnen worden.Spooksel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:01:
Wat die koorts betreft in TWD, de meeste personages die gebeten werden maakten dezelfde fout! Ze verborgen het tot op een punt waarop hun infectie domweg zowel niet meer te verbergen, danwel te behandelen was!
Bij Hershel waren ze er gewoon _direct_ bij en konden ze hem redden. Ook de beschikbaarheid van medicijnen heeft hier natuurlijk mee te maken gehad! Iemand met een zombiebite een koud lapje op zijn voorhoofd leggen gaat hem tenslotte niet redden! Zie ook Jim uit TWD seizoen 1.
Hershel zijn koorts was niet anders dan die van een ander denk ik zelf, maar dankzij die amputatie en het toedienen van medicijnen overleefde hij het.
Ps. Dat verbergen en niet behandelen van beten is volgens mij iets wat we in deze serie ook zeker weer zullen gaan zien, zeker omdat we hier te maken hebben met een situatie waarbij mensen nog niet weten wat er precies gebeurt!
Het zou best kunnen dat velen nog in de incubatie periode zitten. Dat het dus nog even duurt voordat bij iedereen het virus daadwerkelijk genesteld is. Nu zijn de aantallen nog laag en kan de overheid het nog verbergen.Timminator schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:06:
Ik weet toch vrij zeker (of vergis ik me toch met een andere zombiefilm) dat er ergens in TWD verteld wordt dat je geen zombie wordt van een beet van een zombie. Iedereen is drager van het "zombievirus" en je wordt zombie als je sterft. Een beet van een zombie is echter zo heftig en infectieus dat je daaraan vrijwel zeker sterft (koorts) en daarom zombie wordt.
Daarom blijf ik een ongemakkelijk gevoel houden bij aflevering 1. Te weinig zombies.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik had eerder het idee dat op verdieping 6 de IC/OK's zaten en ze hem zo snel mogelijk daarheen wilde brengen voor verdere behandeling? En dat het "We weten nog te weinig" over het algemene ziektebeeld ging en niet zozeer over het punt dat de doden weer tot leven komen?L1nt schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:41:
Wel bijzonder dat de artsen wel weten dat het niet klopt. Toen die oude man overleed zei hij al direct "even proberen te reviven en anders rap naar verdieping 6. We weten nog te weinig".
Het fijne weten ze dus niet maar wel dat de doden weer tot leven komen en gevaarlijk zijn.
Hmm, je gaat niet iemand die al overleden is (en die ook niet reageerd op reanimatie) naar een IC/OK brengen om hem/haar verder te behandelen. Dood is dood en ivm de kritieke tijd die komt kijken bij het reanimeren ga je daarvoor niet eerst een persoon naar een andere afdeling verplaatsen.Puc van S. schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:37:
[...]
Ik had eerder het idee dat op verdieping 6 de IC/OK's zaten en ze hem zo snel mogelijk daarheen wilde brengen voor verdere behandeling? En dat het "We weten nog te weinig" over het algemene ziektebeeld ging en niet zozeer over het punt dat de doden weer tot leven komen?
Het kan zijn dat de ziekte agressiever wordt naarmate hij zich meer verspreid, het hoeft op dit moment niet te zijn dat het zo hard gaat. Sterker nog, het valt niet uit te sluiten dat een rampzalige mutatie van het ene op het andere moment gebeurt.Afvalzak schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:33:
Voor hetzelfde geldt ruimt het leger alle meldingen nu op zonder dat de bevolking het door heeft.
Ik geloof niet dat er een griepvirus heerst maar..
a) de leerlingen die nu niet op school komen zijn al Walkers
b) de leerlingen mogen niet naar school van hun ouders i.v.m. de geruchten die er gaan over mensen die andere mensen opeten.
Voor de rest zullen de regels hetzelfde zijn als in TWD, als je dood gaat wordt je zombie, en de kans dat je doodgaat in een junkenhok is nu eenmaal wat groter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 57% gewijzigd door Afvalzak op 28-08-2015 11:07 ]
Voor mij persoonlijk komen ze hier nog wel mee weg. Gezien het drugsgebruik van zoonlief zou het nog steeds een hallucinatie kunnen zijn geweest. Ze willen Nick aan de andere kant graag geloven en hebben er inmiddels ook wel gezien dat niet alles in zijn hoofd heeft afgespeeld. Ik snap de verwarring en de keuzes wel.Melniek schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:58:
Als fan van TWD was ik niet onder de indruk van de eerste aflevering. Vond het acteerwerk matig en de reacties/beslissingen van de personages niet logisch.
Bijvoorbeeld het einde:
Zoon geeft aan iemand te hebben vermoord en dan rijden ze rustig naar de vermeende plek.
"Kijk daar staat zijn auto en er ligt een pistool op de grond, maar er is geen lichaam, je zal je dus wel vergist hebben."
"Hé daar loopt hij, laten we hem een knuffel geven."
Vervolgens valt hij aan en rijden ze hem een aantal keer over, waarna hij weer opstaat en dan is het een flauw "Oh mijn god."
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Sarcasm is my superpower! What's yours?
De combinatie van het gedrag van Nick en mogelijke hallucinaties door drugsgebruik zorgen nou niet bepaald voor een goede geloofwaardigheid. Dat mensen denken dat ie onzin uitkraamt is niet heel vreemd dus.BillSpaarbank schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:38:
[...]
Voor mij persoonlijk komen ze hier nog wel mee weg. Gezien het drugsgebruik van zoonlief zou het nog steeds een hallucinatie kunnen zijn geweest. Ze willen Nick aan de andere kant graag geloven en hebben er inmiddels ook wel gezien dat niet alles in zijn hoofd heeft afgespeeld. Ik snap de verwarring en de keuzes wel.
ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Het is in ieder geval lekker kijkvoer.
Dit was ook mijn eerste gedachtemickjuh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
Ik vond de eerste aflevering op zich wel te doen. Waar ik me wel aan stoorde is dat het nieuws zo langzaam verspreid over deze epidemie. Er gaan gemiddeld 106 mensen per minuut dood op deze wereld. Dat betekend 106 zombies per minuut. Lijkt me toch wel een keer WORLD BREAKING NEWS te zijn.
En ik had verwacht dat deze serie juist ging over wat er vooraf aan de epidemie ging. Dat is nu na 1 aflevering al gebeurd. Dan ben ik nog steeds benieuwd naar de toegevoegde waarde t.o.v. TWD.
Maar goed, ik geef het wel een paar afleveringen. Op zich kijkt het lekker weg, wachtend op het nieuwe seizoen van TWD.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat de zombie epidemie zich in het begin langzaam verspreid en moet je het 'virus' al hebben voor het doodgaan.mickjuh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
Ik vond de eerste aflevering op zich wel te doen. Waar ik me wel aan stoorde is dat het nieuws zo langzaam verspreid over deze epidemie. Er gaan gemiddeld 106 mensen per minuut dood op deze wereld. Dat betekend 106 zombies per minuut. Lijkt me toch wel een keer WORLD BREAKING NEWS te zijn.
En ik had verwacht dat deze serie juist ging over wat er vooraf aan de epidemie ging. Dat is nu na 1 aflevering al gebeurd. Dan ben ik nog steeds benieuwd naar de toegevoegde waarde t.o.v. TWD.
Maar goed, ik geef het wel een paar afleveringen. Op zich kijkt het lekker weg, wachtend op het nieuwe seizoen van TWD.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Aangezien je wel vaker hoort dat adrenaline en drugs soortgelijke reacties kunnen veroorzaken raak ik niet gelijk in paniek van zo'n filmpje. De media zal het er ook op gooien dat hij/zij een of andere drugs heeft gebruikt.Afvalzak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:05:
Wie zegt dat er in Atlanta al iets aan de hand is dan?
Ik vraag me af of ik als ik een filmpje zie van een man die blijft opstaan na 10x neergeschoten te zijn in mijn auto zou stappen om te vluchten..
In principe zit je nu nog steeds voor de uitbraak. De eerste zombies zijn net ontdekt. Het is nu nog geen epidemie.mickjuh schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:52:
[ Voor 99% gewijzigd door Mx. Alba op 01-09-2015 09:36 ]
welke idioot maakt een torrent met maar de helft van de oorspronkelijke content? whahahaDonstil schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:29:
[...]
Ooh dan ga ik die nog even downloaden. Want die 30 minuten zaten dan niet bij mijn download
Ten eerste is er geen AMC in nederland, dit is een amerikaanse/ engelse(misschien) zender, dus niet in Nederland maar op een andere zender ( heet fox ofzo volgens mij ).SchaapDeAap schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:24:
Weet iemand waar ik de eerste aflevering kan zien ik heb geen AMC
[ Voor 21% gewijzigd door Mx. Alba op 01-09-2015 09:36 ]
DankjeBatmanNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:54:
[...]
Ten eerste is er geen AMC in nederland, dit is een amerikaanse/ engelse(misschien) zender, dus niet in Nederland maar op een andere zender ( heet fox ofzo volgens mij ).
*knip*
[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 01-09-2015 09:37 ]
Wel eens van Sarcamse gehoordBatmanNL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:50:
[...]
welke idioot maakt een torrent met maar de helft van de oorspronkelijke content? whahaha
Your Friendly Neighborhood Moderator
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq