Nick? Xbox Live gamertag is joeriRSDJelte,89 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 00:11:
Traden is ook gewoon mogelijk, ik zit een af en toe op markt, en heb bijvoorbeeld Obi Mikel eergisteren en gisteren gekocht voor 650... heb je vandaag allemaal voor 750 buy 800 verkocht.. als ik nu kijk had ik daar nu wel meer voor kunnen vragen. JPM85 gebruikt gewoon meer lef, en dus hogere risico's, maar als je dan geluk hebt (in zijn geval dus) is je profit ook hoger,
Ik heb bijvoorbeeld maar 15k bij elkaar getraded en durf gewoon niet te grote risico's te nemen.
@JPM Wat is je nick?
Ik volg actief de fora van EA, waar ook een IF trading topic is.
Afgelopen week heb ik gemikt op spelers die in 15 ook populair waren (Bolasie, Clichy), en spelers die veel fysiek hebben en goed werken door hun nationaliteit (Frans, dus gemikt met M'Villa & Kondogbia).
Doordat het spel nog niet volledig speelbaar was, waren de prijzen aardig hoog en is het risico redelijk minimaal. IF trading is in principe ook laag risico, alleen heel goed je geduld kunnen bewaren. Vorig jaar een aantal keer met een paar kaarten 2 weken zitten refreshen.
Huidige status qua handelen