Verrek ja haha. Goed dat je het zegt. Nou dan ben ik er rond 9uur
Waar kunnen we je vinden vanavond om 21 uur? Heb je een link?Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:16:
Verrek ja haha. Goed dat je het zegt. Nou dan ben ik er rond 9uur
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:58:
Voor iedereen alvast:
http://www.twitch.tv/inotsure
Kan zijn dat ik al iets voor 10 uur online ben, post wel in dit topic wanneer ik begin met ze packsopening.
Als ik Fifa 16 voor PC pre-order kan ik dan wel alvast in de webapp voor PC?
Fk ik heb het alleen op de PS4 gespeeld. Maar wil dit jaar op de PCVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:40:
Alleen wanneer je FUT met dezelfde account hebt gespeeld op FIFA15
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat exact gaat met als je switched van platform. Maar je hoeft FIFA niet te pre-orderen wil je gebruik kunnen maken van de webapp.
Gewoon inloggen op de webapp met je gegevens, dan je platform kiezen en het zou moeten werken lijkt me?
Gewoon inloggen op de webapp met je gegevens, dan je platform kiezen en het zou moeten werken lijkt me?
https://gyazo.com/0a97cc4c845da48a4f55c7db92ad33b0Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:50:
Ik weet niet hoe dat exact gaat met als je switched van platform. Maar je hoeft FIFA niet te pre-orderen wil je gebruik kunnen maken van de webapp.
Dit krijg ik als ik probeer te switchen.
Zo heb er al weer 10 potjes fut opzitten.
Voor het eerst op de xbox (kom van de pc)Heb wel het gevoel dat het niveau iets hoger ligt, of ik ben gewoon slechter geworden:P.
Wat mij wel opvalt is dat er heel veel penalties zijn, heb gemiddels bijna 2 penalties per wedstrijd voor/tegen.
Helaas doet mijn webapp nog niet:(
(Sorry, EA Access Trial users do not have access to the FUT Web App. Purchase a full copy of FIFA 16 today in order to use the FUT Web App.)
Voor het eerst op de xbox (kom van de pc)Heb wel het gevoel dat het niveau iets hoger ligt, of ik ben gewoon slechter geworden:P.
Wat mij wel opvalt is dat er heel veel penalties zijn, heb gemiddels bijna 2 penalties per wedstrijd voor/tegen.
Helaas doet mijn webapp nog niet:(
(Sorry, EA Access Trial users do not have access to the FUT Web App. Purchase a full copy of FIFA 16 today in order to use the FUT Web App.)
[ Voor 18% gewijzigd door Ruudox op 18-09-2015 16:53 ]
Al zou je hem niet pre orderen.. Heb je een ouder fut team gehad? 14,15 dan kan je gewoon 16 spelen alvast op de webAPP of via de Companion app.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:40:
Alleen wanneer je FUT met dezelfde account hebt gespeeld op FIFA15
Er gaat wel rond op de fora dat het niveau verschilt tussen PC & consoles van spelers wereldwijd.Ruudox schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:52:
Zo heb er al weer 10 potjes fut opzitten.
Vorig jaar een lijst gezien dat het niveau qua spelers online als volgt zou zijn; Xbox -> PS -> PC
Kan het niet beoordelen, want speel alleen Xbox.
Wow. De volledige ps3 is al gelekt. Zo snel voor release.
En over niveau ik kwam bij xbox eerder bij div 1 2 3 dan op de pc.
En over niveau ik kwam bij xbox eerder bij div 1 2 3 dan op de pc.
[ Voor 38% gewijzigd door iNFiNiTY- op 18-09-2015 19:28 ]
Zo ook maar eens 2 start-squads gemaakt, met enkel Non-Rare spelers.
(Enkel Lavezzi erbij zitten omdat ik deze uit een pakje had).
Bij elkaar kostte deze 2 teams nog geen 4500coins
BBVA: http://www.futhead.com/16/squads/1019287/
Ligue 1: http://www.futhead.com/16/squads/1018936/
Alle non-rare spelers zijn met wat goed zoeken voor max 400 coins te kopen.
(Enkel Lavezzi erbij zitten omdat ik deze uit een pakje had).
Bij elkaar kostte deze 2 teams nog geen 4500coins
BBVA: http://www.futhead.com/16/squads/1019287/
Ligue 1: http://www.futhead.com/16/squads/1018936/
Alle non-rare spelers zijn met wat goed zoeken voor max 400 coins te kopen.
Hallo allemaal,
Heb deze week FIFA16 bij Bart Smit besteld en krijg net een mail dat het pakket verzonden is.
Volgens de trackingcode van PostNL zie ik dat het morgen afgeleverd wordt.
Dacht dat het pas de 24e released zou worden.
Gr
Ron
Heb deze week FIFA16 bij Bart Smit besteld en krijg net een mail dat het pakket verzonden is.
Gr
Ron
Op de website staat ook: "vóór 22:00 besteld, morgen in huis". Echter staat daaronder weer dat de game pas op 24 september geleverd wordt.
Dat stond ook in de bevestigingsmail van de bestelling en daar stond ook bij dat pas per 23 september verzonden zou worden. Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren.
Weet iemand waarom Babel niet te vinden is?? Ik vond hem echt lekker spelen in 15.
Die speelt nu in de Verenigde Arabische Emiraten.iNFiNiTY- schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:17:
Weet iemand waarom Babel niet te vinden is?? Ik vond hem echt lekker spelen in 15.
Ben benieuwd! Hoorde dit inderdaad van nog iemand...Petjebal schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:57:
Hallo allemaal,
Gr
Ron
Hou ons op de hoogte! Kunnen we misschien morgen al los!
Nee, ik ben géén Belg!
Ja Turkije sorry, slaap half. Gebruikte hem altijd om Sneijder vol chem te krijgen op mid. En hij speelde ook nog eens aardig. Jammer dat hij niet naar een bpl of ere club is gegaan irl. Maja tzal vast redelijk betalen waar die nu zit
[ Voor 17% gewijzigd door iNFiNiTY- op 18-09-2015 22:11 ]
Dat is wel vaker zo met pre-orders bij Bart Smit. Dan staat er al een aantal dagen van te voren , voor 'bla bla' besteld, morgen in huis. Bij de Track&Trace verschuift de aflevering dan steeds een dag op, tot de werkelijke release.
Klopt, pakket is dan alwel bekend gemaakt bij Post NL. Het pakket verschuifd dan. Hij zit gewoon in een rolcontainer die één dag voor release pas verzonden mag worden.SR8 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:11:
Dat is wel vaker zo met pre-orders bij Bart Smit. Dan staat er al een aantal dagen van te voren , voor 'bla bla' besteld, morgen in huis. Bij de Track&Trace verschuift de aflevering dan steeds een dag op, tot de werkelijke release.
Inmiddels alles in de verkoop staan. Koop daarna één goede speler die over twee maanden 100.000 of meer coins waard is, haal alle Archievements of Trophies en stop weer met FUT spelen. En ik ga EA sowieso echt niet betalen voor deze shit en koop dus nooit van die packs. New season, same tactic, same shit.
[ Voor 23% gewijzigd door Jumpman op 18-09-2015 22:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het nog niet eens zo tegen valt hoor. Ik ben nu bezig alle bagger te verkopen, zit inmiddels op 350K coins. Ik bewaar de IF Payet, de IF Uribe, Diego Costa, Otamendi, Cahill, Mascherano, David Luiz en Eriksen (nu zo rond de 300K). Daarnaast heb nog een stuk of 10 spelers die ik voor 15K of meer kan verkopen.Jelte,89 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:42:
Jup,
Net als deze gast die nog niet eens een IF heeft getrokken...
http://www.twitch.tv/matthdgamer
En dan....dames und herren....mag ik bekend maken dat ik gister off-stream via de webapp nog een paar pakjes heb opengemaakt. Hier zat de " klapper " in: Teddy FKING Sheringham
Dus al met al, zou ik alles verkopen, kom ik op over een miljoen coins uit. Ik klaag dus eigenlijk niet.
Vanmiddag ga ik wat FUT Draft doen, kijken wat voor packs ik daar mee kan binnenhalen.
Heb even een paar minuten mee zitten kijken op je Twitch, maar zeker geen slechte pakketjes.Verwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:31:
[...]
Ik moet zeggen dat het nog niet eens zo tegen valt hoor. Ik ben nu bezig alle bagger te verkopen, zit inmiddels op 350K coins. Ik bewaar de IF Payet, de IF Uribe, Diego Costa, Otamendi, Cahill, Mascherano, David Luiz en Eriksen (nu zo rond de 300K). Daarnaast heb nog een stuk of 10 spelers die ik voor 15K of meer kan verkopen.
En dan....dames und herren....mag ik bekend maken dat ik gister off-stream via de webapp nog een paar pakjes heb opengemaakt. Hier zat de " klapper " in: Teddy FKING Sheringham
Dus al met al, zou ik alles verkopen, kom ik op over een miljoen coins uit. Ik klaag dus eigenlijk niet.
Vanmiddag ga ik wat FUT Draft doen, kijken wat voor packs ik daar mee kan binnenhalen.
Ik zou persoonlijk juist wel alles verkopen, omdat de prijzen nu op hun top zijn. Verwacht niet dat spelers als Diego Costa, Otamendi etc. >50K blijven. Als je dan nu 1 miljoen coins kan genereren, kan je half oktober waarschijnlijk wel een team met Kompany, Aguero, Hazard etc. samenstellen voor die 1 miljoen.
Ik kan fut niet spelen.
Op een of andere manier valt me verbinding met ea steeds weg.
Start ik fifa 15 heb ik nergens last van.
Btw waarom heb je internet nodig als ik toch solo fut speel. Best wel vaag.
Op een of andere manier valt me verbinding met ea steeds weg.
Start ik fifa 15 heb ik nergens last van.
Btw waarom heb je internet nodig als ik toch solo fut speel. Best wel vaag.
Angelo NL / Global Cargo VTC
voor 300 euro valt dat mee inderdaadVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:31:
[...]
Ik moet zeggen dat het nog niet eens zo tegen valt hoor. Ik ben nu bezig alle bagger te verkopen, zit inmiddels op 350K coins. Ik bewaar de IF Payet, de IF Uribe, Diego Costa, Otamendi, Cahill, Mascherano, David Luiz en Eriksen (nu zo rond de 300K). Daarnaast heb nog een stuk of 10 spelers die ik voor 15K of meer kan verkopen.
Maar de packweight van races schijnt echt bizar laag te zijn dit jaar
Was in ieder geval leuk om te kijkenVerwijderd schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 09:31:
[...]
PSN: Maichel
Ik wil met PS4 controller spelen op de pc. Maar met DS4 Tool doet hij alles dubbel zeg maar. En hij ziet bij team selecteren ook 2 controllers. En als ik zonder Ds4 tool doe kloppen de knopjes nooit.
Iemand ervaring hiermee??
Iemand ervaring hiermee??
@inotsure,
Dat is waar, en op die manier heb je het goed gedaan, ik zou ze ook nog niet verkopen. Maar die costa... Die kreeg van mij een quicksell na vanmiddag!
Ik zit regelmatig op de app, maar ik snap nog niet echt waar de prijzen vandaan komen? Flamini, Bojan, e.d. kaarten met een quick sell van 300 gaat er uit voor 600... die pack je straks toch gewoon standaard, en die martial raak je atm voor 4k nog niet kwijt... Daarnaast, Navas is voor 4k te krijgen, dat koste hij in fifa 15 tot op het laatst nog... (Vroeger... toen silva nog goedkoop was
) Platform PC trouwens
Dat is waar, en op die manier heb je het goed gedaan, ik zou ze ook nog niet verkopen. Maar die costa... Die kreeg van mij een quicksell na vanmiddag!
Ik zit regelmatig op de app, maar ik snap nog niet echt waar de prijzen vandaan komen? Flamini, Bojan, e.d. kaarten met een quick sell van 300 gaat er uit voor 600... die pack je straks toch gewoon standaard, en die martial raak je atm voor 4k nog niet kwijt... Daarnaast, Navas is voor 4k te krijgen, dat koste hij in fifa 15 tot op het laatst nog... (Vroeger... toen silva nog goedkoop was
[ Voor 56% gewijzigd door Jelte,89 op 20-09-2015 01:26 ]
Revive the guild!
Tja, het is nog gewoon wat de gek er voor geeft. Doordat pc gamers nog niet kunnen spelen is de enige vorm van inkomsten het traden en toch zal een ieder richting een starters squad willen werken. Een Bojan is daarin een prima speler om als schakel te dienen voor een hybrid. Straks wanneer mensen ook gaan spelen en er via die weg meer coins in de game komen zal de door jou genoemde Flamini en Bojan wel richting de discardwaarde dalen.Jelte,89 schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:43:
Ik zit regelmatig op de app, maar ik snap nog niet echt waar de prijzen vandaan komen? Flamini, Bojan, e.d. kaarten met een quick sell van 300 gaat er uit voor 600... die pack je straks toch gewoon standaard, en die martial raak je atm voor 4k nog niet kwijt... Daarnaast, Navas is voor 4k te krijgen, dat koste hij in fifa 15 tot op het laatst nog... (Vroeger... toen silva nog goedkoop was) Platform PC trouwens
Na lang puzzelen heb ik mijn team klaar, nu wachten op de release
Royal MadCakes
ik heb nu ongeveer 95k coins verzameld. Is het beter om een team nu te maken of na de release?
Ik zou er nu eentje maken want meestal gaan de prijzen alleen maar stijgen na de release. tenzij je wilt wachten tot januari ofzoxamirz schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:50:
ik heb nu ongeveer 95k coins verzameld. Is het beter om een team nu te maken of na de release?
Psn: stone-face-lock
Ik heb toch maar een team gemaakt. Nu moet ik nog een spits, cdm en cb halen. Heb nog 63k en wil graag Lacazette halen.
Cdm Matuidi maar weet niet of ik genoeg coins heb. Zal ik voor lacazette, perrin en toulalan gaan. Of Matuidi , D. Luis en cheap st?
Cdm Matuidi maar weet niet of ik genoeg coins heb. Zal ik voor lacazette, perrin en toulalan gaan. Of Matuidi , D. Luis en cheap st?
Weet niet precies hoeveel iedereen kost maar dan zou ik lacazette halen. en dan perrin en matuidi. Aangezien ik vermoed dat je een Ligue 1 team hebt, kan je ipv matuidi ook gonalons gebruiken. die zal wel goedkoper zijn. Of Tolisso, iets lagere rating maar wel heel all roundxamirz schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:50:
Ik heb toch maar een team gemaakt. Nu moet ik nog een spits, cdm en cb halen. Heb nog 63k en wil graag Lacazette halen.
Psn: stone-face-lock
Heb nu 20k verdiend Door puur te spelen met een brons goud team. Wat ermee te doen? Waarin kan ik t beste investeren?
Toch al een aardig teampje bij elkaar puur en alleen door de spelers te verkopen van de gratis pakketjes en daar nieuwe voor te halen.
http://www.futhead.com/16/squads/1188520/
http://www.futhead.com/16/squads/1188520/
Age of Empires III - Definitive Edition
Op dit moment ongeveer 20K bij elkaar verzameld met traden in de web app (populaire spelers met 500 of meer aan marge verkopen). Grootste klapper gemaakt met Barzagli voor 3000.
Verder ben ik bezig met dit Serie A team te bouwen (de meeste spelers heb ik al):
http://www.futhead.com/16/squads/1191721/
Aantal spelers in de afgelopen dagen heel goedkoop kunnen oppikken zoals Juan Jesus voor 800 die inmiddels circa 4K-5K kost.
Kan nu niet wachten tot donderdag om er ook mee te spelen :-)
Verder ben ik bezig met dit Serie A team te bouwen (de meeste spelers heb ik al):
http://www.futhead.com/16/squads/1191721/
Aantal spelers in de afgelopen dagen heel goedkoop kunnen oppikken zoals Juan Jesus voor 800 die inmiddels circa 4K-5K kost.
Kan nu niet wachten tot donderdag om er ook mee te spelen :-)
Verwijderd
Nou ik heb alle spelers verkocht op mijn 2 IF's na (Payet en Uribe), die 2 bewaar ik nog even omdat IF's van de eerste week normaal gesproken nog in waarde stijgen. Payet gaat op het moment voor rond de 80K weg en Uribe voor een 10K.
Ik zit nu op 1.030.000 dus ik kan straks nog wel wat leuks bouwen Ik wacht juist even met een team te kopen omdat er straks na official release een wereld aan packs worden geopend en dus iedereen elkaar gaat undercutten op de transfer market. Spelers worden dus goedkoper.
Daarnaast veel Draft gespeeld maar god oh god, wat ben ik slecht. Heb het nog lang niet onder de knie en heb mijn opstelling nog niet gevonden. De 2 besten waren 4222 en 41212, de rest kon ik niks mee. Waar ik de meeste moeite mee had waren de 433 varianten. Ze schoten telkens over de flanken dwars door de verdediging heen.
Passen erg moeilijk, erg moeilijk....Even snel tikken na een onderschepping zit er niet bij, dan ben je geheid de bal kwijt. Ik moet echt wennen aan tikkie terug en tikkie breed.
Gespeeld met een aantal leuke spelers. Bale was super, zelfde met Suarez, Benzema, Rakitic, Sturridge, Hulk en Vidal.
Ik was niet erg onder de indruk van Ronaldo en Messi, daarnaast kon ik ook niks met Oscar en Sterling, vielen me erg tegen.
Donderdag maar weer los want mijn EA Access time zit erop
Ondertussen hopen dat spelers zakken in prijs en op zoek naar mijn target van dit jaar: Litmanen. Had em bijna binnen voor 400K, totdat iemand in de laatste 10sec de BIN van 600K deed....
Ik zit nu op 1.030.000 dus ik kan straks nog wel wat leuks bouwen Ik wacht juist even met een team te kopen omdat er straks na official release een wereld aan packs worden geopend en dus iedereen elkaar gaat undercutten op de transfer market. Spelers worden dus goedkoper.
Daarnaast veel Draft gespeeld maar god oh god, wat ben ik slecht. Heb het nog lang niet onder de knie en heb mijn opstelling nog niet gevonden. De 2 besten waren 4222 en 41212, de rest kon ik niks mee. Waar ik de meeste moeite mee had waren de 433 varianten. Ze schoten telkens over de flanken dwars door de verdediging heen.
Passen erg moeilijk, erg moeilijk....Even snel tikken na een onderschepping zit er niet bij, dan ben je geheid de bal kwijt. Ik moet echt wennen aan tikkie terug en tikkie breed.
Gespeeld met een aantal leuke spelers. Bale was super, zelfde met Suarez, Benzema, Rakitic, Sturridge, Hulk en Vidal.
Ik was niet erg onder de indruk van Ronaldo en Messi, daarnaast kon ik ook niks met Oscar en Sterling, vielen me erg tegen.
Donderdag maar weer los want mijn EA Access time zit erop
Met wat handelen heb ik ook een start gemaakt met mijn eredivisie squad.
Hopelijk kan ik het met de gifts van komende dagen en mijn eerste draft toernooitje afmaken.
http://www.futhead.com/16/squads/1222360/
Hopelijk kan ik het met de gifts van komende dagen en mijn eerste draft toernooitje afmaken.
http://www.futhead.com/16/squads/1222360/
Dat handelen is niet aan mij besteed, kan geen goede spelers vinden om te handelen en als ik ze vind is de profit er niet.
Dus mee gestopt, speel wel wat met het zooitje wat ik heb haha. (5k coins om nog iets erbij te halen)
FUT zal toch niet mijn game play zijn waar ik vooral mee bezig ben.
Dus mee gestopt, speel wel wat met het zooitje wat ik heb haha. (5k coins om nog iets erbij te halen)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Zodra FIFA16 uit is veranderd de transfermarkt ook wel ga ik vanuit. lijkt me een kwestie van afwachten, misschien dat het dan beter gaat.
Het zal ook ongetwijfeld aan mijn onervarenheid met FUT liggen.BP14 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:36:
Zodra FIFA16 uit is veranderd de transfermarkt ook wel ga ik vanuit. lijkt me een kwestie van afwachten, misschien dat het dan beter gaat.
Vind niet de juiste spelers om door te handelen, en probeer een engels BPL team te creëren.
Handelen is ook niet echt mijn ding, Ik probeer veel wedstrijden te spelen en daardoor veel coins te verzamelen. Daarna per positie steeds een betere speler halen.
Dat zal het voor mij ook worden.BP14 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:41:
Handelen is ook niet echt mijn ding, Ik probeer veel wedstrijden te spelen en daardoor veel coins te verzamelen. Daarna per positie steeds een betere speler halen.
En echt geld erin steken doe ik niet aan, dat haalt voor mij juist de uitdaging weg en vind het spel al duur genoeg bij aanschaf
Is nu sowieso nog lastig omdat we op de PS4 nog niet kunnen spelen en dus iedereen eropuit is om winst te maken. Daardoor zijn de buitenkansjes al snel wegRicloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:34:
Dat handelen is niet aan mij besteed, kan geen goede spelers vinden om te handelen en als ik ze vind is de profit er niet.
Nee, ik ben géén Belg!
Hoe kunnen er al gasten zijn met 1m coins? kopen ofzo?EvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:49:
[...]
Is nu sowieso nog lastig omdat we op de PS4 nog niet kunnen spelen en dus iedereen eropuit is om winst te maken. Daardoor zijn de buitenkansjes al snel weg
Veel pakjes openen, of heel veel geluk hebben met de pakjes die je opentRicloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:54:
[...]
Hoe kunnen er al gasten zijn met 1m coins? kopen ofzo?
Nee, ik ben géén Belg!
Dat laatste heb ik vrijwel nooitEvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:57:
[...]
Veel pakjes openen, of heel veel geluk hebben met de pakjes die je opent
En hoeveel geld heeft dat gekost?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:58:
Veel pakjes openen inderdaad
Ik heb zo rond de 300 packs geopend tot nu toe
Verwijderd
Genoeg haha 
Stop er ieder jaar wel geld in. Met TOTY maar weer een paar honderd en dan is het klaar voor FIFA16
Stop er ieder jaar wel geld in. Met TOTY maar weer een paar honderd en dan is het klaar voor FIFA16
Zal ik je even mijn PayPal donatielink sturen?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:05:
Genoeg haha
Nee, ik ben géén Belg!
Ik doe op dit moment wel aan traden via de web app (en heb ook niks extra's uitgegeven).
@Ricloo86 Ik lees dat je voor een BPL team gaat. Dat is het meest lastige, omdat dat de populairste league en spelers zijn. In de regel dus duurder. Zelf ga ik meestal voor Serie A of Bundesliga in het begin. Wle goede spelers, maar net een stukje cheaper.
De grap van het traden zit hem in volume. In het begin heb ik bijvoorbeeld Embolo 5 of 6x gekocht voor 350 en voor 550 verkocht. Dan verdien je in 2-3 uur 1200 coins. Vervolgens ben ik op spelers gaan zitten met iets meer marge zoals Origi (300-400 per keer).
Dus wat je gaat doen is een bepaalde set spelers (bijvoorbeeld alle rechtsbacks in de bundesliga) monitoren en alle prijzen opschrijven voor 1-2 uur. Dan koop je vervolgens degene die aan de lowest BIN voldoen en pak je daar tussen de 200-500 marge op x 10. Degene met de hoogste pace zijn meestal de meest populaire spelers.
De spelers die ik nu handel kan ik helaas niet melden, want dan krijg ik daar last van :-)
@Ricloo86 Ik lees dat je voor een BPL team gaat. Dat is het meest lastige, omdat dat de populairste league en spelers zijn. In de regel dus duurder. Zelf ga ik meestal voor Serie A of Bundesliga in het begin. Wle goede spelers, maar net een stukje cheaper.
De grap van het traden zit hem in volume. In het begin heb ik bijvoorbeeld Embolo 5 of 6x gekocht voor 350 en voor 550 verkocht. Dan verdien je in 2-3 uur 1200 coins. Vervolgens ben ik op spelers gaan zitten met iets meer marge zoals Origi (300-400 per keer).
Dus wat je gaat doen is een bepaalde set spelers (bijvoorbeeld alle rechtsbacks in de bundesliga) monitoren en alle prijzen opschrijven voor 1-2 uur. Dan koop je vervolgens degene die aan de lowest BIN voldoen en pak je daar tussen de 200-500 marge op x 10. Degene met de hoogste pace zijn meestal de meest populaire spelers.
De spelers die ik nu handel kan ik helaas niet melden, want dan krijg ik daar last van :-)
My Body is ready, my mind is ready, my team is also ready (Ligue1). Nu wachten op de game.
Het team wat ik gekregen heb zaten veel engelse spelers, vandaar dat ik daar voor gegaan ben.GandalfTheGrey schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:09:
Ik doe op dit moment wel aan traden via de web app (en heb ook niks extra's uitgegeven).
Nu lastig om terug te draaien aangezien ik de meeste spelers al verkocht heb.
Het klinkt eenvoudig hoe je het stelt.
Mijn probleem zit hem vooral in het vinden van de juiste speler om te handelen.
Bijkomstig probleem is dat ik niet echt de tijd heb om 2 uur lang bij te houden wat een speler doet om vervolgens een beeld te hebben wat de beste prijs is.
Bedankt voor je uitleg.
Het is inderdaad best lastig. Passen is een stuk moeilijker maar ik denk dat het gewoon even wennen is. Je moet echt de bal aannemen en pas passen zodra de spelers goed staat. Verloor helaas mijn 3e wedstrijd bij de eerste (gratis) draft. Packs waren niet heel indrukwekkend, wel Mertens voor 13k kunnen verkopen.
Heb nu twee goedkope teams gebouwd en ga maar eens even onderzoeken hoe het nu daadwerkelijk speelt.
Heb nu twee goedkope teams gebouwd en ga maar eens even onderzoeken hoe het nu daadwerkelijk speelt.
Graag gedaan. Mocht ik nog meer tips kunnen geven doe ik dat graag. Ik zou in ieder geval nooit voor 1 speler gaan maar een serie aan spelers, omdat je ook beetje geluk moet hebben welke op dat moment in trek zijn en aangeboden worden.Ricloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:59:
[...]
Het team wat ik gekregen heb zaten veel engelse spelers, vandaar dat ik daar voor gegaan ben.
Nu lastig om terug te draaien aangezien ik de meeste spelers al verkocht heb.
Het klinkt eenvoudig hoe je het stelt.
Mijn probleem zit hem vooral in het vinden van de juiste speler om te handelen.
Bijkomstig probleem is dat ik niet echt de tijd heb om 2 uur lang bij te houden wat een speler doet om vervolgens een beeld te hebben wat de beste prijs is.
Bedankt voor je uitleg.
Klopt wel dat het eenvoudiger klinkt dan het is. Maar ik denk dat het vooral lastig is dat de markt heel wisselend is en je er tijd in moet stopppen. Dus vandaag kan Higuain 6K zijn en morgen 9K. Dus je hebt veel tijd nodig om je erin te verdiepen (en hoe meer coins je hebt, hoe makkelijker het wordt). Je doet eigenlijk wat een stockbroker doet maar dan voor voelbalplaatjes
[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 21-09-2015 13:56 ]
Een tijd lang met heel veel plezier Fifa 15 Ultimate Team op Android gespeeld. Los dus van FIFA15 zelf dat je op PC of een console kan spelen. Nu weer op zoek naar de app omdat het toch wel weer kriebelt en ik met FUT15 érg veel plezier gehad heb.
Maar zoals ik het nu lees: de EA SPORTS™ FIFA 16 Companion is de app waarbinnen je met Ultimate Team aan de slag kan, maar dan gekoppeld aan je PC, Xbox One, Xbox 360, Playstation 4/3 account. Dus wat je nu al kan doen is gekoppeld aan je account op je PC/console.
De losstaande Android/iOS app, waarop je ook Fifa Ultimate Team kan spelen moet nog komen, waarbij dit los staat van je account op je PC/console waarvoor je ook FIFA16 aangeschaft moet hebben om FUT te kunnen spelen via de companion app.
Heb ik dit goed begrepen?
Dat datgene waar jullie nu allemaal al mee aan het spelen zijn via de Companion app (EA SPORTS™ FIFA 16 Companion) is en daarmee gekoppeld aan jullie PC/Console account.
De losstaande app voor Android (zoals FIFA 15 Ultimate Team) moet nog uitkomen. Waarschijnlijk tegelijkertijd met de release van FIFA 16 (a.s. donderdag 24 september).
Dus dan moet ik nog even een paar dagen wachten!
Maar zoals ik het nu lees: de EA SPORTS™ FIFA 16 Companion is de app waarbinnen je met Ultimate Team aan de slag kan, maar dan gekoppeld aan je PC, Xbox One, Xbox 360, Playstation 4/3 account. Dus wat je nu al kan doen is gekoppeld aan je account op je PC/console.
De losstaande Android/iOS app, waarop je ook Fifa Ultimate Team kan spelen moet nog komen, waarbij dit los staat van je account op je PC/console waarvoor je ook FIFA16 aangeschaft moet hebben om FUT te kunnen spelen via de companion app.
Dat datgene waar jullie nu allemaal al mee aan het spelen zijn via de Companion app (EA SPORTS™ FIFA 16 Companion) is en daarmee gekoppeld aan jullie PC/Console account.
De losstaande app voor Android (zoals FIFA 15 Ultimate Team) moet nog uitkomen. Waarschijnlijk tegelijkertijd met de release van FIFA 16 (a.s. donderdag 24 september).
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Klopt als een bus!Vickiieee schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:00:
Nee, ik ben géén Belg!
Hé, bassie! Ik had zo gehoopt al te kunnen beginnen toen ik een en ander gelezen had, haha.EvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:03:
[...]
Klopt als een bus!Geduld is een schone zaak
Dan moet ik dus nog maar even wachten tot ik kan beginnen. Enfin, gelukkig is dat nog maar drie dagen! Jammer genoeg kan ik met FUT15 nu niet verder omdat hij zegt dat ik eerst moet updaten, maar dat kan dus nog niet
Benieuwd of ik dan met mijn Bundesliga team verder kan of dat ik opnieuw moet beginnen, zou het enerzijds jammer vinden (had Bayer München compleet), maar anderzijds een leuke nieuwe uitdaging! Hoewel ik wel denk dat je opnieuw moet beginnen omdat er ook genoeg veranderd/aangepast is.
Drommel, dommel, drommels!
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Bassie de belg!Vickiieee schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:21:
[...]
Hé, bassie! Ik had zo gehoopt al te kunnen beginnen toen ik een en ander gelezen had, haha.

Zo vervelend dat je op een oudere android tab een losse apk wel kan installeren (companion) maar niet vanuit de play store.
Ook is steeds de Companion app weer down word er nu al weer een beetje moedeloos van. Werkte perfect in het begin van de app release.
Ook is steeds de Companion app weer down word er nu al weer een beetje moedeloos van. Werkte perfect in het begin van de app release.
[ Voor 35% gewijzigd door iNFiNiTY- op 22-09-2015 08:22 ]
Voor mensen die de web app niet op kunnen:
Bij mij werkt ie nu na het spelen van het volledige spel wel.
Bij mij werkt ie nu na het spelen van het volledige spel wel.
Prijzen droppen als een gek nu op de markt. Waar je eerst nog een Narshing kwijt kon voor 2200. Koop je hem nu voor 600 al. Meerdere spelers waar dit gebeurd.
Mja is normaal natuurlijk he als er meer aanbod komt. Zal na de echte launch nog wel meer zijn zelfs.pelidee schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:45:
Prijzen droppen als een gek nu op de markt. Waar je eerst nog een Narshing kwijt kon voor 2200. Koop je hem nu voor 600 al. Meerdere spelers waar dit gebeurd.
Heb het idee dat dat de afgelopen jaren juist niet zo was, prijzen liepen toen gestaag op na release.
Verwijderd
Als ik van de PS4 overstap naar de Xbox One, krijg ik dan wel die terugkerende speler bonus?
Op de pc nog geen daling gezien maar juist stijging.
Verwijderd
Prijzen van spelers die niet heel rare zijn, zoals de Narsings en Morata's zullen inderdaad snel naar beneden gaan, deze worden regelmatig gepacked.pelidee schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:45:
Spelers als Diego Costa of Zlatan (high rated) zullen niet zakken, wellicht zelfs iets stijgen de eerste week. Dan zullen de prijzen van dit soort spelers ook stabiliseren.
Tenminste, dat denk ik
Dus gewoon eerst een cheap startersquad bouwen en dan wachten totdat de prijzen wat zakken.
Ik moet namelijk een team om Litmanen heen bouwen.
Defence heb ik al in mijn hoofd: Vidal op CDM, Boateng en Naldo op CB en Neuer in de goal, dan moet er een Braziliaanse back zijn naast Naldo (Alves bijvoorbeeld of Danilo) en het liefst Alaba op LB. LM Neymar en ST Suarez, mooie strong link. Litmanen op CAM en dan Bale en Benzema aan de rechterkant?
Het is jammer want ik loop de hele tijd spaak aan de rechterkant. Maar 3 wingers dit jaar die ik de moeite waard vind: Robben, Bale en Hulk.
Mooiste zou zijn dat ik Suarez en Costa in de spits kon hebben met Litmanen erachter, maar dat is vrij lastig te linken zonder Messi erbij
Kan je nu ook al FIFA punten kopen voor FIFA 16, en die gebruiken in de webapp of companion app? Dus gewoon via console aangeschaffen, dan zouden ze toch op mijn account moeten staan?
Of werkt het niet zo
Of werkt het niet zo
ja als het goed is welRagrootenboer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:04:
Kan je nu ook al FIFA punten kopen voor FIFA 16, en die gebruiken in de webapp of companion app? Dus gewoon via console aangeschaffen, dan zouden ze toch op mijn account moeten staan?
Of werkt het niet zo
Ja zie ze nu ja!
Mooi! Ik ben bezig met een NL elftal Squad, lekker goedkoop en toch redelijke spelers. Maar kwam net wat te kort, dus ga ff wat packs openen dan!
Thx!
Thx!
Wat kosten die FIFA punten?
@ragrootenboer , ik ben ook bezig met een NL elftal Squad. Voor welke spelers ga jij ?
@ragrootenboer , ik ben ook bezig met een NL elftal Squad. Voor welke spelers ga jij ?
net punten in de PSN store gekocht, maar in de web app...niks hoorRagrootenboer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:25:
Mooi! Ik ben bezig met een NL elftal Squad, lekker goedkoop en toch redelijke spelers. Maar kwam net wat te kort, dus ga ff wat packs openen dan!
Thx!
Q: Can I buy FIFA Points during Webstart?
A: As in earlier years, FIFA Points can only be purchased on the console.
https://www.easports.com/...fut-player-experience-faq
Je kan ze dus nu al wel kopen, maar niet gebruiken. Zojuist geprobeerd, maar ze worden niet aan de web-app toegevoegd (als dat is wat je bedoeld, tenminste).
€ 19,99 voor 2200. Een standaard goldpack kost 150. Do the mathBP14 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:27:
Wat kosten die FIFA punten?
Is niet waar. Je kan ook via web app kopen, je moet wel eerder fut gespeeld hebben.Maichel schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:34:
[ Voor 6% gewijzigd door xamirz op 22-09-2015 16:37 ]
Op de PC wel ja, consoles niet.xamirz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:36:
[...]
Is niet waar. Je kan ook via web app kopen..
Op PC heb je optie "buy now" ofzo....op consoles niet.
Je hebt gelijk indd.Maichel schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:37:
[...]
Op de PC wel ja, consoles niet.
Op PC heb je optie "buy now" ofzo....op consoles niet.
Hey wie online wilt spelen tegen mij op de PS4, voeg me toe: HOTWINGS888
Mazzel !
Mazzel !
Handelen gaat wel lekker met de App de afgelopen week, prijzen veel te hoog dus flinke winst kunnen maken op spelers als Bolasiel, Clichy, Kondogbia & M'Vila. Heb er nu nog een paar te koop staan, maar die ga ik denk ik niet meer kwijt raken, of net break-even.
Zit nu op 260K coins, dus vanaf nu wordt het weer IF handelen.
Dit jaar zal het wat langer duren, toen zat ik tegen december op 3miljoen, en met de hyperinflatie half februari op 14 miljoen. Daarna gestopt, teams compleet en handelen zat er toch niet meer in.
Mik dit jaar op zo'n 2-3 miljoen te kunnen verdienen met handelen.
Zit nu op 260K coins, dus vanaf nu wordt het weer IF handelen.
Dit jaar zal het wat langer duren, toen zat ik tegen december op 3miljoen, en met de hyperinflatie half februari op 14 miljoen. Daarna gestopt, teams compleet en handelen zat er toch niet meer in.
Mik dit jaar op zo'n 2-3 miljoen te kunnen verdienen met handelen.
Nee! Ik heb het ook geprobeerd net, shit zeg hahaha. Naja dan nog maar even geduld. Heb de deluxe versie gepreorderd met 2 packs per week. Bij game dumper voor €60 maandje geleden!
Traden heb ik ook weinig zin in, al die mooie verhalen die ik overal lees geloof ik al helemaal niet. De helft zal wel lekker aandikken
Traden heb ik ook weinig zin in, al die mooie verhalen die ik overal lees geloof ik al helemaal niet. De helft zal wel lekker aandikken
Maichel schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:34:
[...]
https://www.easports.com/...fut-player-experience-faq
Je kan ze dus nu al wel kopen, maar niet gebruiken. Zojuist geprobeerd, maar ze worden niet aan de web-app toegevoegd (als dat is wat je bedoeld, tenminste).
Pff ik kan die Clyne maar niet te pakken krijgen hé! Wat kost die bij jullie op PS en Xbox zo gemiddeld?
What de fuck zeg...Lewandowski dus zeker in TOTW2. 5 goals in negen minuten net
Ja geweldig. 
1-0 achter staan, Lewandowski als wissel inbrengen en nog geen 10 minuten later staat Bayern 5-1 voor!
Dat wordt wel een speciaal kaartje ja.
1-0 achter staan, Lewandowski als wissel inbrengen en nog geen 10 minuten later staat Bayern 5-1 voor!
Dat wordt wel een speciaal kaartje ja.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 22-09-2015 21:26 ]
Traden lijkt mij wel mogelijk, echter moet je eerst een bepaalde treshold bereiken waarmee je idd met IF's kan handelen. Met een beetje mazzel haal je af en toe een leuker speler uit een pakje, maar ik speel te weinig om een 90+ speler bij elkaar te ballen.Ragrootenboer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:32:
Nee! Ik heb het ook geprobeerd net, shit zeg hahaha. Naja dan nog maar even geduld. Heb de deluxe versie gepreorderd met 2 packs per week. Bij game dumper voor €60 maandje geleden!
[...]
Voor nu is het voornamelijk het plan om eerst een speelbaar start team bij elkaar te spelen en vervolgens weer een PL team te maken, echter klinkt een BBVA / BL team ook erg sterk. Ik moet hiermee altijd oppassen niet meer tijd op futhead door te brengen ipv ingame

Ik heb deze versie ook in de pre-order staan en daar zal vrijdag/zondag zeker wat uurtjes aan besteed worden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Traden is ook gewoon mogelijk, ik zit een af en toe op markt, en heb bijvoorbeeld Obi Mikel eergisteren en gisteren gekocht voor 650... heb je vandaag allemaal voor 750 buy 800 verkocht.. als ik nu kijk had ik daar nu wel meer voor kunnen vragen. JPM85 gebruikt gewoon meer lef, en dus hogere risico's, maar als je dan geluk hebt (in zijn geval dus) is je profit ook hoger,
Ik heb bijvoorbeeld maar 15k bij elkaar getraded en durf gewoon niet te grote risico's te nemen.
@JPM Wat is je nick?
Ik heb bijvoorbeeld maar 15k bij elkaar getraded en durf gewoon niet te grote risico's te nemen.
@JPM Wat is je nick?
Revive the guild!