Hmm, dat opladen is dan wel jammer. Zou een reden zijn om op de S3 te wachten, maar geruchten spreken nog steeds van aankondiging in Q1 met release in Q2.jmk schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 22:23:
Het opladen is langzaam te noemen. 1 van de weinige nadelen. 25% in 1 uur. 100% in 4 uur dus.
De batterij gaat wel lang mee, vooral met video. In games gaat de batterij korter mee.
Met keyboardcover is hij inderdaad 1 kg. Voelt wel heel premium.
De 8" versie heeft alleen lelijke 3rd party keyboardhoezen volgens mij. Zien er goedkoop uit, hebben een verstoorde voorkant met leer. Bij de originele hoezen zie je echt alleen het glas. Misschien werkt een draagbaar bluetooth toetsenbordje waar je een tablet in kan zetten goed, gewoon apart erbij.
Ik heb hem nu 1,5 jaar en het is nog steeds lekker snel, prachtig beeld. De knoppen voelen nog steeds stevig aan en de vingerprint scanner werkt zeer goed. In gebruikerservaring is de tablet niet achteruit gegaan.
En ik zou inderdaad gewoon een apart toetsenbord erbij doen (eventueel iets waar ie ook in kan staan dan), maar vraag me af of dat een beetje handig is. Zo even een tijdje 1kg sjouwen zonder hem ergens neer te zetten lijkt me redelijk vermoeiend. En maakt elke tas ook meteen een stuk zwaarder natuurlijk.
Grote vraag blijft nog wel 9.7 + keyboard vs 8.0 zonder.
Bedankt voor je reactie en ervaring