Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Tammesp schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:06:
[...]

Ha Daffie! Welkom bij de tablet club!

Tsjah, goeie dock dat weet ik zo niet. Ik weet wel dat er niet heel veel accessoires zijn voor de Tab S2..

En die update mag nu wel eens komen ja 8)7

Voor de rest, is dit een superfijne tablet. Krijg elke keer weer een glimlach als ik naar het prachtige beeld kijk _/-\o_
Haha...hey Tammesp...jij ook hier?! Leuk man :) (Nu Pappa nog...)

Ik ga de S2 zometeen in ontvangst nemen en ben zeer benieuwd.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 17:12

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:09:
[...]

Haha...hey Tammesp...jij ook hier?! Leuk man :) (Nu Pappa nog...)

Ik ga de S2 zometeen in ontvangst nemen en ben zeer benieuwd.... 8)
Jahaa, ik ook hier! Volgens mij overal waar Samsung in het topic staat haha :D (Pappa heb ik even getrickerd om hier te kijken)

Nou, ben heel benieuwd hoe het bevalt. (en hou je in om niet gelijk te rooten he) :9

Wellicht staat hier wat bij:

http://www.tabletcenter.n...ab-s2-9-7-32gb-zwart.html

[ Voor 11% gewijzigd door Tammesp op 24-04-2016 16:41 ]

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tammesp schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:17:
[...]

Jahaa, ik ook hier! Volgens mij overal waar Samsung in het topic staat haha :D (Pappa heb ik even getrickerd om hier te kijken)

Nou, ben heel benieuwd hoe het bevalt. (en hou je in om niet gelijk te rooten he) :9

Wellicht staat hier wat bij:

http://www.tabletcenter.n...ab-s2-9-7-32gb-zwart.html
Thanks...had daar inderdaad al een blik geworpen, maar helaas geen dock met lader optie (dus : de S2 in de lader zetten en meteen opladen).

:) Ik zal me trachten in te houden vwb rooten...eerst eens zien wat 5.0.2 biedt, en daarna zien wat ik wil doen.

Ps de volgende update...wordt het 5.1.1 of meteen naar 6.0.1?

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 25-04-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dit voorbij komen op twitter.
http://www.sammobile.com/...android-6-0-1-in-germany/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een mooi begin...nu de S2 8.0 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
De 'palm swipe' feature lijkt niet beschikbaar te zijn op de Tab S2?

Kunnen jullie dit bevestigen...of kijk ik er overheen?

Setings > Accessibility > Dexterity & interaction > 'easy screen turn on'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38

kraats

Ik rol

Ik zie 'm ook niet. Maar palm swipe gebruiken ze toch ook al voor screenshot?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
kraats schreef op woensdag 27 april 2016 @ 22:43:
Ik zie 'm ook niet. Maar palm swipe gebruiken ze toch ook al voor screenshot?
Is net even anders. Voor ontwaken van scherm swipe je over de lichtsensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:57
Mu-on schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:57:
Zo te zien heeft Samsung stilletjes nieuwe varianten van de S2 tab geintroduceerd met daarin een Snapdragon 652 processor (i.p.v. de Exynos 5433 die in de 'oude' versies zit).
Deze versie is al uitgerust met Android 6.0.1, hopelijk komt er nu ook snel een update voor de huidige modellen!
Iemand een idee wanneer de geupgrade versie beschikbaar komt? Ik ben na de verkoop van mijn Nexus 9 op zoek naar wat anders en twijfel nog tussen de s2 en de.Pixel.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:35
peacelord schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:25:
[...]

Iemand een idee wanneer de geupgrade versie beschikbaar komt? Ik ben na de verkoop van mijn Nexus 9 op zoek naar wat anders en twijfel nog tussen de s2 en de.Pixel.
Dit vind ik ook een interessante vraag. Tevens vraag ik me af of het niet beter is nog heel even te wachten tot Samsung met de nieuwe 2016 line up komt. Deze zit er ook aan te komen (samen met de daaropvolgende prijsdalingen), toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:57
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Pixel C. Het doorslaggevende argument in mijn geval was, als liefhebber van stock Android, de regelmatige software updates waardoor het apparaat voor mij langer zijn waarde behoudt. Overigens pleiten er ook een aantal zaken in het voordeel van de S2 zoals het lagere gewicht en het scherm.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op woensdag 27 april 2016 @ 17:47:
De 'palm swipe' feature lijkt niet beschikbaar te zijn op de Tab S2?

Kunnen jullie dit bevestigen...of kijk ik er overheen?

Setings > Accessibility > Dexterity & interaction > 'easy screen turn on'
Ha, ik zal dat thuis eens testen. Ik heb de 9.7" versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Android 6.01 uit voor Tab S2 8.0 WIFI. Dit is de UK versie maar ik gebruik altijd de UK versies voor mijn Note Edge en nooit een probleem eigenlijk. Downloading now...

Edit: works like a charm! Wel ff factory reset gedaan maar dat is meer uit gewoonte. Strakke interface en loopt super!!

[ Voor 27% gewijzigd door Palthe op 03-05-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
En nog altijd geen Android 6(.0.1) beschikbaar voor de Tab S2 9.7 (LTE).. begint wel erg lang te duren nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een tab s, de eerste, en heb na een jaar een wat ingebrand scherm, ook al zei iedereen dat dit niet voorkomt, het gedeelte van de notificatie balk is wat lichter dan de rest van het scherm als deze niet zichtbaar is. dat kunnen jullie dus ook verwachten bij veel gebruik.

Als je een gelig scherm hebt zoals veel tab s schermen ook hebben, dan is dat heel mooi te corrigeren met cf lumen met root, zonder root niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Manke schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:17:
Ik heb een tab s, de eerste, en heb na een jaar een wat ingebrand scherm, ook al zei iedereen dat dit niet voorkomt, het gedeelte van de notificatie balk is wat lichter dan de rest van het scherm als deze niet zichtbaar is. dat kunnen jullie dus ook verwachten bij veel gebruik.
Elk Amoled scherm brandt in, allemaal, zonder enige uitzondering. Wat "men" ook zegt.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Ligt er ook aan hoe hoog je de helderheid hebt staan. Ik heb hem meestal wat lager staan om dat ik dat veel fijner vind, alleen voor video gaat hij omhoog. Maar dan heb je geen last van statusbars.. net hoe je je tablet gebruikt dus.
Ook op mijn telefoons nooit last van gehad.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Ik heb het ook laag staan, 20% ongeveer, en het inbranden, of eigenlijk opbranden is me nooit opgevallen totdat de statusbar even weg was. Alle 3 kleuren zijn nog egaal, maar de intensiteit is minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:03
Uitrol 6.01 voor de SM-T810 is begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

marcelmg2 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:50:
Uitrol 6.01 voor de SM-T810 is begonnen...
Heb jij de update al binnen? Hier nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:01
Bij amazon.de is de T813N versie met andere processor en Android 6 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

Ik ben momenteel in de running voor een nieuwe tablet. Mijn iPad 2 van 2011 begint nu toch echt aan zijn eind te raken.

Nu ben ik sindskort ook overgestapt van een iPhone naar een S7 Edge. Dit bevalt mij erg goed. Vandaar dat ik ook bij deze tablet uitkwam. Nu zag ik de vernieuwde versies van de S2. Is dit een groot verschil met de huidige S2 (zover ik kan zien niet toch) en is het slim daar op te wachten? (Zal niet lang meer duren aangezien ze op Amazon.de al beschikbaar zijn.)

De tab S3 is nog niks over bekend dus vermoed dat die nog wel even op zicht laat wachten.

Wat verwachten jullie dat de levensduur van deze tablet zal zijn? Mijn iPad 2 heeft 4.5 jaar goed z'n werk gedaan. Kan ik dat van deze ook verwachten?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

JSchut schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:15:
Ik ben momenteel in de running voor een nieuwe tablet. Mijn iPad 2 van 2011 begint nu toch echt aan zijn eind te raken.

Nu ben ik sindskort ook overgestapt van een iPhone naar een S7 Edge. Dit bevalt mij erg goed. Vandaar dat ik ook bij deze tablet uitkwam. Nu zag ik de vernieuwde versies van de S2. Is dit een groot verschil met de huidige S2 (zover ik kan zien niet toch) en is het slim daar op te wachten? (Zal niet lang meer duren aangezien ze op Amazon.de al beschikbaar zijn.)

De tab S3 is nog niks over bekend dus vermoed dat die nog wel even op zicht laat wachten.

Wat verwachten jullie dat de levensduur van deze tablet zal zijn? Mijn iPad 2 heeft 4.5 jaar goed z'n werk gedaan. Kan ik dat van deze ook verwachten?
Leuk dat je wellicht voor de Tab S2 wil gaan. Ik zou je aanraden om Dafmay die hier ook dit forum zit een berichtje te doen. Die is overgestapt van een Ipad naar de Tab S2.

Zelf heb ik de Tab S2 nu een aardig tijdje, en dat scherm is gewoon briljant scherp. De tablet laad ik maar 1x per week op, dus kwa accugebruik zit het in orde.

Het zal vast wel 4.5 jaar volhouden, de vraag is alleen hoe hij het volhoudt. Zoals het nu lijkt in mijn ervaringen moet dat wel goed komen ;)

Quote hieronder is van Dafmay:
dafmay schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:46:
Ook ik ben sinds vandaag gelukkige eigenaar van een Tab S2.

Heb 1-2 jaar geleden een iPad Mini Retina gehad, maar weg gedaan na aanschaf van een Macbook 12". Ik ben overigens meer van Android dan Apple, en vandaar nu een Android tablet. Een nieuw broertje dus voor mijn S7 :)

Iemand toevallig nog een tip voor een bureaulader/dock?

...en nu is het nog even geduldig afwachten op update naar 6.0.1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:44:
[...]

Zelf heb ik de Tab S2 nu een aardig tijdje, en dat scherm is gewoon briljant scherp. De tablet laad ik maar 1x per week op, dus kwa accugebruik zit het in orde.

Het zal vast wel 4.5 jaar volhouden, de vraag is alleen hoe hij het volhoudt. Zoals het nu lijkt in mijn ervaringen moet dat wel goed komen ;)
Mijn iPad 2 crashed nu ook al een jaar regelmatig uit games. Safari opstarten duurt vaak een eeuwigheid en toetsaanslagen worden vaak vertraagd. Dus veel slechter kan het niet. :D

Het is al zeker dat het een tab S2 wordt hoor. Maar de vraag is nu meer moet ik wachten op de "vernieuwde" S2 of wellicht zelfs S3? Nu denk ik dat de laatste nog wel even op zich laat wachten. Dus laat ik de vraag beperken tot het eerste.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ben ook sinds begin dit jaar in het bezit van de S2 (9,6") en hij bevalt nog steeds erg goed. Vanwege minder positieve ervaringen met eerdere samsung telefoons/tablets heb ik hem eerst een tijdje links laten liggen toen ik op zoek was naar een nieuwe tablet, maar uiteindelijk heb ik hem toch eens bekeken en de snelheid en het scherpe beeld hebben me wel overtuigd. Het is iig heel wat anders dan mijn vorige (goedkope) samsung tablet die heel langzaam was en vol stond met bloatware.
Ook nog andere tablets overwogen (android en windows), maar de S2 steeg toch wel boven alles uit.

Of de S2 het net zolang volhoudt als een iPad durf ik niet te zeggen. Qua snelheid e.d. waarschijnlijk makkelijk, maar bij Android-devices is het qua updates nog lang niet zo goed voor elkaar als bij Apple. De S2 krijgt nog Android 6, maar ik denk dat het dan ook klaar is en er geen nieuwe versies meer uitkomen. Over een jaar of 3 zal ie dus denk ik wel verouderd zijn qua Android, maar ws. nog gewoon goed bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
JSchut schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:10:
[...]

Het is al zeker dat het een tab S2 wordt hoor. Maar de vraag is nu meer moet ik wachten op de "vernieuwde" S2 of wellicht zelfs S3? Nu denk ik dat de laatste nog wel even op zich laat wachten. Dus laat ik de vraag beperken tot het eerste.
De S2 is pas een paar maanden op de markt. De S1 is iets van 2 jaar op de markt geweest voordat de S2 er kwam. De S3 zal nog minimaal een jaar gaan duren. Ik verwacht zelfs anderhalf jaar of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40
Palomar schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:22:
...

Of de S2 het net zolang volhoudt als een iPad durf ik niet te zeggen. Qua snelheid e.d. waarschijnlijk makkelijk, maar bij Android-devices is het qua updates nog lang niet zo goed voor elkaar als bij Apple. De S2 krijgt nog Android 6, maar ik denk dat het dan ook klaar is en er geen nieuwe versies meer uitkomen. Over een jaar of 3 zal ie dus denk ik wel verouderd zijn qua Android, maar ws. nog gewoon goed bruikbaar.
Inderdaad best kans dan 6.0 de laatste update is. Dat krijg je als ervan als Samsung tientallen Android apparaten uitbrengt ieder jaar.

Wanneer blijkt dat er geen nieuwe officiële versie komt dan 6.0 voor de S2 dan kan je er ook voor kiezen een custom ROM te installeren zoals CM. Je mist dan mogelijk wat hardware ondersteuning maar het kan de levensduur tablet met een paar jaar verlengen. Ik doe dat misschien ook na het verlopen van de garantietermijn.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb nu al enige tijd een Samsung S2 9.7 LTE en liep vrij snel tegen het probleem aan met het ontbreken van multi user ondersteuning. Dit is nu opgelost door het rooten van het device en het doorvoeren van een kleine aanpassing. Echter is er nog altijd geen Android 6 uit voor dit device. Dit duurt en duurt. Ook de ondersteuning vanuit Samsung vindt ik er droevig (weten ook niet wanneer Android 6 komt noch van de problemen van ontbreken van multi user ondersteuning, pas na twee mails is er iemand "wakker" geworden.

Voor deze tablet had ik een Sony Z1 tablet welke eerder werd voorzien van updates. Ook mijn inmiddels "oude" HTC M8 is al voorzien van Android 6. Gezien het update tempo van Samsung en kennelijk meer belang bij het lanceren van zoveel mogelijk toestellen zit ik er sterk over te denken om deze tablet in de verkoop te doen en te gaan voor een Google Pixel C tablet. Zo loop je altijd voorop met (security) updates en heb je stock Android zonder enige leverancier schil. Voor mij is dit in ieder geval reden om in de toekomst niet meer te kiezen voor Samsung Tablets/Smartphones

[ Voor 5% gewijzigd door bluecupra op 14-05-2016 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Ik heb een paar dagen terug de 6.01 (DBT) firmware voor de Galaxy Tab S2 9.7 WiFi (SM-T810) gedownload en geflashed met Odin 3.10.7 en dat werkt perfect. De tablet was al prima en snel, en is dat nog steeds. Ik zie wel dat er een multiuser knop bij is gekomen, maar verder weinig verandering. En dat is maar goed ook, want ik ben nog steeds erg tevreden met deze tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisM
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

JorisM

Mosredna Kned terrorist

Vanochtend ook maar de DBT (Duits) versie van 6.0.1 geflashed met de laatste versie van Odin. De hele dag getest en tot nu toe nog geen problemen ondervonden.

Wel jammer dat het zo lang wachten is op die updates (en vooral wanneer omliggende landen de updates stukken eerder krijgen dan wij :( ). Maargoed, als ze goed werken en niet vol bugs zitten dan is het het wachten wel waard :)

Nu nog even een manier vinden om 'm te rooten...

edit: Download bij SamMobile kan wel een uur tot twee uur duren.

[ Voor 5% gewijzigd door JorisM op 18-05-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Wanneer je via de sammobile website een 6.0.1 firmware download en deze via Odin flasht, is het dan ook een upgrade of raak je dan alle instellingen en data kwijt? Hoop dat eerdaags ook eindelijk de NL versie beschikbaar komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisM
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

JorisM

Mosredna Kned terrorist

Bij mij was het een upgrade met behoud van data, apps en instellingen.
Heb voor de zekerheid na de upgrade wel een factory reset gedaan, omdat er tussen LP en MM grote verschillen zitten tussen hoe apps met rechten om gaan enzo. Daarnaast vind ik een schone installatie eens in de zoveel tijd wel prettig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
Via de SamFirm tool kun je vele malen sneller downloaden. Vul je (Samsung) device in en je regio (NL=PHN) en als er een firmware is haalt hij 'm voor je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kird03
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:30
Ik ben de gelukkige bezitter van een TAB S2 8.0. Alles bevalt en geen issues op 1tje na. Heb al flink lopen zoeken op diverse fora, maar niets kunnen vinden..
Probleem is dat ik de VPN verbinding niet aan de praat krijg. Mijn sony experia z3 compact werkt met identieke instellingen feilloos (Android 5.1.1)

Betreft een L2TP/IPSec PSK verbinding

De verbinding wordt nooit volledig opgebouwd en de logboeken op de VPN server zijn niet duidelijk over wat er precies mis gaat (OpenSWAN op UBUNTU 14.04)

Windows VPN, Sony Z3 compact maken zoals gezegd perfect een verbinding. Iemand een reden waarom de samsung tablet geen VPN kan opbouwen?

Vaillant split aroTHERM VWL 75/5 AS +180L SWW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02:27
Heb even de app van pia getest en hier werkt vpn gewoon bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Sinds gisteren de 9.7 inch versie in bezit omdat mijn oude ipad 2 echt te traag werd. Wat een geweldige tablet ik ben dik tevreden! Beetje jammer van de oude Android versie dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Biatch schreef op maandag 23 mei 2016 @ 20:29:
Beetje jammer van de oude Android versie dat wel
De uitrol van versie 6+ is in andere landen al begonnen. Voor ons zou het ook binnenkort moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ja Duitsland en Het Verenigd Koninkrijk zijn al aan de beurt geweest, Nederland kan nu niet lang op zich laten wachten!

En inderdaad, een geweldige tablet!

[ Voor 14% gewijzigd door jmk op 23-05-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiMiHeNdRiX
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 15:39
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:22:
Net een Tab S2 binnen: is het normaal dat je een groen/blauwe waas ziet bij zelfs maar een klein beetje schuine kijkhoek?
Ik heb gisteren mijn Galaxy Tab S2 versie 2016 (specificaties) ontvangen incl Samsung book cover. De beeldkwaliteit is geweldig, maar als je de kijkhoek heel iets verandert dan wordt wit ineens groen/blauw, inderdaad. Dat is een flinke tegenvaller, hoewel het verder een prima ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Ik heb cm12.1 erop, alles is veel sneller en constant gemiddeld 1gb ram vrij, dus ook veel lichter voor het geheugen door gebrek aan bloatware.

Knox staat wel op 1,maar daar mogen ze geen garantie meer door weigeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Manke op 29-05-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05

-tom-562

Oliesjeik

Werkt alles qua hardware ook?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Volgens mij werkt alleen de fingerprintsensor niet, en de 3 display modes ontbreken, maar de standaard kleuren zijn goed.

Ik heb trouwens de tab s, weet niet of er veel verschil is met de s2 qua hardware features, denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:05

-tom-562

Oliesjeik

Dat maakt die behoorlijk wat uit :P De Tab S2 is de opvolger en is een hele andere tablet (andere hardware).
Ik kon al niks vinden voor de Tab S2 8" op de Cyanogenmod site :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thafusion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 11:01
Welke is nu aan te raden het 2015 model of 2016; qua prijs maakt het vrij weinig uit. Ben vooral benieuwd of er verschil is in accuduur / prestaties (zullen vast wel minimaal zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
-tom-562 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:00:
Dat maakt die behoorlijk wat uit :P De Tab S2 is de opvolger en is een hele andere tablet (andere hardware).
Ik kon al niks vinden voor de Tab S2 8" op de Cyanogenmod site :P
Ging ervan uit dat het er wel was, niet gecheckt, my bad, maar het zal wel in ontwikkeling zijn, anders is Android aosp een optie, alles beter dan touchwiz :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
thafusion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:41:
Welke is nu aan te raden het 2015 model of 2016; qua prijs maakt het vrij weinig uit. Ben vooral benieuwd of er verschil is in accuduur / prestaties (zullen vast wel minimaal zijn)?
Amoled verbruikt meer dan lcd en wordt met de tijd minder als je het veel gebruikt, de helderste kaarsen branden het snelst op.
Zou verder kijken, de mali gpu wordt door veel apps en spellen niet ondersteund, grim fandango, broken age, x-com, the cave, deze wou ik spelen, maar deden het gewoon niet. (tab s overigens, maar gpu is in de nieuwe ook een mali)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Zojuist bij de BCC opgehaald:

TAB s2 9.7" 2016 model
inclusief 40 euro cadeaubon
inclusief samsung book cover twb 59 euro
en er is een BCC / Samsung cashback actie van 50 euro.

https://samsung.deskservi...ion/nl-nl/RcbZsrBbvtoCP9T

Afgerekend 419 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Danny79 op 31-05-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 09:12
Zojuist een Samsung galaxy tab A in de handen gehad en tot mijn verbazing stond hier de update voor Android 6.0.1. klaar. Kom op Samsung de tab s2 is toch jullie vlaggenschip deze mag toch ook wel een beetje vlot de update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
Mijn Tab S2 LTE heeft gister avond de update opgehaald en die er vandaag opgezet. Heerlijk dat Android 6, eindelijk muti-user support! Draait als een zonnetje...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hopelijk ook snel een updaten voor de reguliere tab s2

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:35
Retweet hierboven. Ik zit er ook met SMART op te wachten (drama dat dit zo lang moet duren vind ik persoonlijk). 't Is omdat Cyanogenmod alleen een oude Android versie heeft draaien, anders had ik die er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Ik heb zelf ook een Samsung S2 LTE (SM-T815) met PDA code: T815XXU2APB2. Nu zie ik op Sammobile een 6.0.1 firmware met PDA code T815XXU2BPE4. Kan deze nu ook worden geflasht of moet de PDA versie dezelfde zijn ?

Anders zal ik mijn tablet unrooten door het flashen van 5.0.2 rom en aansluitend OTA 6.0.1 te installeren. Of weet iemand of onderstaande procedure ook goed werkt om het device te unrooten:

http://www.androidinfotec...y-tab-s2-sm-t815-601.html

It works If you have Supersu.
Go to installed Supersu.
Go to Settings>Full unroot>Select Continue>The process will done in few seconds.
After that Uninstall Supersu.
Download Root checker to Check your Device.

[ Voor 37% gewijzigd door bluecupra op 07-06-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ik blijf nog wel even stock, dan haal ik de update vanzelf binnen.

@bluecupra: Ik zou eerst uitzoeken wat het verschil is tussen de 2 PDA versies voordat je flasht. Er bestaat een LTE versie en een WIFI tablet, als dat het verschil is raad ik flashen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
jmk schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:01:

@bluecupra: Ik zou eerst uitzoeken wat het verschil is tussen de 2 PDA versies voordat je flasht. Er bestaat een LTE versie en een WIFI tablet, als dat het verschil is raad ik flashen af.
Volgens mij is het WiFi model de SM-T810 en de LTE versie SM-T815 van de Tab S2. Was ook niet van plan om zomaar deze versie erop te zetten overigens :9

Zojuist de 5.0.2 stock rom met Odin geflasht, na deze stock rom is teruggeplaatst en root verwijderd is kan ik via de normale procedure de 6.0.1 update (980.35MB) downloaden. Installatie loopt nu :)

[ Voor 16% gewijzigd door bluecupra op 07-06-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38

kraats

Ik rol

bluecupra schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:40:
Zojuist de 5.0.2 stock rom met Odin geflasht, na deze stock rom is teruggeplaatst en root verwijderd is kan ik via de normale procedure de 6.0.1 update (980.35MB) downloaden. Installatie loopt nu :)
Heb je nog geprobeerd of gewoon unrooten met supersu voldoende was? Dan kan ik dat overslaan.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
kraats schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:15:
[...]
Heb je nog geprobeerd of gewoon unrooten met supersu voldoende was? Dan kan ik dat overslaan.
Met het unrooten via supersu kan je nog altijd niet updaten, krijg je een melding dat de firmware / software aangepast is. Na het opnieuw flashen van 5.0.2 kan ik zonder problemen via de normale procedure updaten naar 6.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Krijgen we op 6.0 straks ook samsung internet 4.0? Eindelijk adfree in de browser. Bijna net zo goed als adblock op root niveau ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34
Danny79 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:50:
Zojuist bij de BCC opgehaald:

TAB s2 9.7" 2016 model
inclusief 40 euro cadeaubon
inclusief samsung book cover twb 59 euro
en er is een BCC / Samsung cashback actie van 50 euro.

https://samsung.deskservi...ion/nl-nl/RcbZsrBbvtoCP9T

Afgerekend 419 euro
Was dat een tijdelijke aanbieding inclusief book cover? en kreeg je er een cadeau bon erbij, of heb je daarmee betaald? want ik zie dat er nu niet bij staan op de site van BCC. De book cover is nu überhaupt niet te bestellen bij bcc. Prijs is nu 449 euro, net als op de meeste sites, maar de 50 euro cashback is nog wel tot 3 juli.

[edit] de cashback is wel op meer sites te krijgen, maar dan tot 26 juni:
zie bijvoorbeeld:
bol.com, coolblue, wehkamp:
https://samsung.deskservi...ion/nl-nl/Lx3M6YNwK3iRag2
mediamarkt:
https://samsung.deskservi...ion/nl-nl/vxd7GzNccE73v2E

[ Voor 15% gewijzigd door DaGroninger op 16-06-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
DaGroninger schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:09:
[...]

Was dat een tijdelijke aanbieding inclusief book cover? en kreeg je er een cadeau bon erbij, of heb je daarmee betaald? want ik zie dat er nu niet bij staan op de site van BCC. De book cover is nu überhaupt niet te bestellen bij bcc. Prijs is nu 449 euro, net als op de meeste sites, maar de 50 euro cashback is nog wel tot 3 juli.

[edit] de cashback is wel op meer sites te krijgen, maar dan tot 26 juni:
zie bijvoorbeeld:
bol.com, coolblue, wehkamp:
https://samsung.deskservi...ion/nl-nl/Lx3M6YNwK3iRag2
mediamarkt:
https://samsung.deskservi...ion/nl-nl/vxd7GzNccE73v2E
Wel aardig deze cashback acties. Bij het 8" model blijft er van die 50 euro korting slechts 17 euro over omdat alleen de flink duurdere winkels meedoen met de actie. Dat neemt niet weg dat € 299,00 een hele mooie totaalprijs is voor deze tablet.

[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 16-06-2016 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
jmk schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Wel aardig deze cashback acties. Bij het 8" model blijft er van die 50 euro korting slechts 17 euro over omdat alleen de flink duurdere winkels meedoen met de actie. Dat neemt niet weg dat € 299,00 een hele mooie totaalprijs is voor deze tablet.
Als je wit 2015 neemt kom je uit op 279 totaal na cashback.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Only schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:56:
[...]

Als je wit 2015 neemt kom je uit op 279 totaal na cashback.
Scherp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOLORUNNER
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-12-2023
thafusion schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:41:
Dit zou ik ook wel is willen weten aangezien ik morgen deze tablet ga bestellen, ik begreep dat de CPU van de 2016 versie iets beter presteert maar dat de GPU wat achterloopt op de 2015 versie maar of dit 'merkbaar' is geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
SOLORUNNER schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:41:
[...]

Dit zou ik ook wel is willen weten aangezien ik morgen deze tablet ga bestellen, ik begreep dat de CPU van de 2016 versie iets beter presteert maar dat de GPU wat achterloopt op de 2015 versie maar of dit 'merkbaar' is geen idee
Wellicht dat je nog een Android upgrade krijgt en die van 2015 niet meer. De zwakke cpu/gpu is echt zo'n twijfelpuntje en dat is niet zo slim gedaan van Samsung.

Ik heb ook interesse maar na het lezen van Danny79 en zijn BCC aankoop voel ik me een beetje genaaid. Dat is toch wel een hele scherpe deal die mij over de streep zou trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
Na het bekijken van review filmpjes heb ik de samsung galaxy tab a 10.1 2016 gekocht (is net uit gekomen) voor 289 euro. Keuze gemaakt vanwege de beeldverhouding voor het kijken van video, die is 16:10, terwijl de s2 9.7 voor 4:3 is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
DaGroninger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:44:
Na het bekijken van review filmpjes heb ik de samsung galaxy tab a 10.1 2016 gekocht (is net uit gekomen) voor 289 euro. Keuze gemaakt vanwege de beeldverhouding voor het kijken van video, die is 16:10, terwijl de s2 9.7 voor 4:3 is gemaakt.
Maar dan heeft de prijs ws. ook meegespeeld? Want de S2 is qua beeldkwaliteit en snelheid volgens mij wel superieur aan de Tab A. Maar als je hem alleen voor video gebruikt is de A natuurlijk prima en een S2 een beetje overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
Ik had nog een Samsung galaxy tab 2, die was al een aantal jaar oud, dan is dit een behoorlijke snelheidsverbetering. Prijs speelde op zich niet mee, als de s2 16:9 was geweest had ik die aangeschaft. Gebruik hem voornamelijk voor video en basic browser. Ik vind het zonde om bij video twee grote zwarte balken in het scherm te hebben door de beeldverhouding. Heb een s7 als telefoon, enigste wat ik aan de tab A6 echt mis is het inloggen met vingerafdruk, automatische aanpassing aan omgevingslicht en fastcharge, al gaat de batterij wel lang mee voordat je hem weer moet opladen.

[ Voor 7% gewijzigd door DaGroninger op 22-06-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Palomar schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:06:
[...]

Maar dan heeft de prijs ws. ook meegespeeld? Want de S2 is qua beeldkwaliteit en snelheid volgens mij wel superieur aan de Tab A. Maar als je hem alleen voor video gebruikt is de A natuurlijk prima en een S2 een beetje overkill.
Video is juist de reden geweest dat ik de S2 9.7 heb gepakt, OLED is de reden. Door die zwarte balken lijkt het gewoon of je dikkere randen aan je behuizing hebt (mits je de zwarte hebt) ;)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 12-09 12:53
We wilden morgen de s2 tab 8" kopen, voor video, web browsen en vooral ook het spelen van games.

Lees ik nu net dat games vaak niet gespeeld kunnen worden door de Mali gpu.

Wat moet ik daar nu van denken. Is hij echt ongeschikt voor games? (Eerste keer dat ik het hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
honey schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 18:15:
We wilden morgen de s2 tab 8" kopen, voor video, web browsen en vooral ook het spelen van games.

Lees ik nu net dat games vaak niet gespeeld kunnen worden door de Mali gpu.

Wat moet ik daar nu van denken. Is hij echt ongeschikt voor games? (Eerste keer dat ik het hoor)
Zwart beeld of 'niet ondersteund door uw apparaat' in de appstore.
Snapdragon heeft dat probleem niet en volgens mij is de lte versie met een snapdragon, maar dat moet je ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
De Snapdragon versie van de Tab S2 wordt ook wel de 2016 update genoemd, misschien heb je daar iets aan honey!

Welke games speel je graag? Ik heb de gewone S2 met een Samsung processor. Ik kan het testen als je wil.

[ Voor 32% gewijzigd door jmk op 23-06-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
jmk schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:10:
De Snapdragon versie van de Tab S2 wordt ook wel de 2016 update genoemd, misschien heb je daar iets aan honey!

Welke games speel je graag? Ik heb de gewone S2 met een Samsung processor. Ik kan het testen als je wil.
Misschien is de 2016 versie een mogelijkheid. Alleen jammer dat de bekende winkels deze nog niet verkopen.

Welke games? In principe alles ;) Met andere woorden, als het af en toe een game is, dan kan ik ermee leven, maar als bijv. 50% van de games het niet doen, dan is het te veel. Wat is je ervaring?

Edit: lees nu ook: De oorspronkelijke Tab S2 tablets draaien op Samsung's eigen Exynos 5 processor, terwijl de nieuwe uitvoeringen worden aangedreven door de 64-bit 1,8 GHz Snapdragon 652 octa-core processor van Qualcomm. De Snapdragon 652 is een betere applicatieprocessor, maar is iets minder goed als grafische processor.

[ Voor 26% gewijzigd door honey op 23-06-2016 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
honey schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:52:
[...]

Misschien is de 2016 versie een mogelijkheid. Alleen jammer dat de bekende winkels deze nog niet verkopen.

Welke games? In principe alles ;) Met andere woorden, als het af en toe een game is, dan kan ik ermee leven, maar als bijv. 50% van de games het niet doen, dan is het te veel. Wat is je ervaring?

Edit: lees nu ook: De oorspronkelijke Tab S2 tablets draaien op Samsung's eigen Exynos 5 processor, terwijl de nieuwe uitvoeringen worden aangedreven door de 64-bit 1,8 GHz Snapdragon 652 octa-core processor van Qualcomm. De Snapdragon 652 is een betere applicatieprocessor, maar is iets minder goed als grafische processor.
Ik heb zelf nog niemand gehoord over games die het niet doen. Ik ken een jongen met deze tab die veel gamet, niet over gehoord. Zelf speel ik weinig games op mijn tablet. Rayman Adventures doet het, dat moet zo'n leuke game zijn maar ik ben er nog niet aan begonnen. ;)

Ik heb verder op XDA gekeken, daar loopt een topic over de voor en nadelen van de 2016 update maar daar wordt niet gerept over games. Verder kon ik geen klachten vinden over de ondersteuning van games., misschien ligt dat aan mij. Mijn schatting is dat het enorm meevalt met de ondersteuning voor games met deze Samsung SOC.

Ik denk eerder dat Samsung deze tablet nu verkoopt met een Snapdragon SOC omdat ze het overschot aan Note4 SOCs zijn kwijtgeraakt dankzij het succes van de Tab S2 en ze geen zin hadden nieuwe SOCs te bakken. Over enkele maanden zal de Tab S3 worden aangekondigd vermoed ik. Het verschil tussen de normale en de 2016 update is minimaal. Dit wordt vrij stil gehouden door Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
jmk schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:21:
[...]

Ik heb zelf nog niemand gehoord over games die het niet doen. Ik ken een jongen met deze tab die veel gamet, niet over gehoord. Zelf speel ik weinig games op mijn tablet. Rayman Adventures doet het, dat moet zo'n leuke game zijn maar ik ben er nog niet aan begonnen. ;)

Ik heb verder op XDA gekeken, daar loopt een topic over de voor en nadelen van de 2016 update maar daar wordt niet gerept over games. Verder kon ik geen klachten vinden over de ondersteuning van games., misschien ligt dat aan mij. Mijn schatting is dat het enorm meevalt met de ondersteuning voor games met deze Samsung SOC.

Ik denk eerder dat Samsung deze tablet nu verkoopt met een Snapdragon SOC omdat ze het overschot aan Note4 SOCs zijn kwijtgeraakt dankzij het succes van de Tab S2 en ze geen zin hadden nieuwe SOCs te bakken. Over enkele maanden zal de Tab S3 worden aangekondigd vermoed ik. Het verschil tussen de normale en de 2016 update is minimaal. Dit wordt vrij stil gehouden door Samsung.
Bedankt! Hij heeft nu een mooie prijs en lijkt me de beste tablet in deze prijsklasse en formaat (De iPad mini zijn een stuk duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
jmk schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:10:

kan je testen welke ik eerder noemde?

grim fandango, broken age, x-com, the cave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
Manke schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 23:47:
[...]

kan je testen welke ik eerder noemde?

grim fandango, broken age, x-com, the cave
Grim Fandango: apparaat wordt niet ondersteund. (kost ook over de 10 euro)
Broken Age: apparaat wordt niet ondersteund.(kost ook over de 10 euro)
XCOM®: Enemy Within: kan geïnstalleerd worden maar kost over de 10 euro, niet kunnen testen
The Cave: Getest. Deze werkt gewoon goed.

[ Voor 8% gewijzigd door jmk op 24-06-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
DaGroninger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:44:
Ik zit ook tussen beide apparaten te twijfelen. S2 is qua beeldkwaliteit misschien mooier voor video, maar de A 10.1 heeft een betere verhouding (dus effectief een veel groter beeld). Welke reviews heb jij gevonden? Ik kan juist helemaal niets vinden... |:(

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustavo678
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-09 16:42
Ik zit ook met dezelfde twijfel, kan ook geen reviews of überhaupt topics over die tablet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 16:35
jmk schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:01:
Nog steeds geen OTA Marshmallow update gezien hier (SM-T810). Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Sjoop1985 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Nee. Duitsland en de VS zijn al aan de beurt geweest... Nog even geduld hebben helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Sjoop1985 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Wat let je om hem gewoon van sammobile te plukken als je hem graag wilt? Is er een specifieke reden voor dat je hem OTA wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
Arjan90 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Ik zit ook tussen beide apparaten te twijfelen. S2 is qua beeldkwaliteit misschien mooier voor video, maar de A 10.1 heeft een betere verhouding (dus effectief een veel groter beeld). Welke reviews heb jij gevonden? Ik kan juist helemaal niets vinden... |:(
Reviews over de s2, waardoor ik wist dat ik een tab met breedbeeldverhouding moest hebben. ;-)
YouTube: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 Review (NL/BE) zie vanaf 2.20.
Tab a 10.1 geen filmpjes van gezien, maar een paar reviews gelezen. o.a. Bij coolblue. Let op de tab a 10.1 is 16:10 ipv 16:9 beeldverhouding. Hierdoor ook boven en onder ook een zwarte strook, al is dit bij de tab a slechts 7mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 10:36
Bijna het hele universum heeft inmiddels 6.01. Nu Nederland [PHN] nog. ;-)

http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-T810/

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Meubelmaker schreef op maandag 04 juli 2016 @ 22:06:
Bijna het hele universum heeft inmiddels 6.01. Nu Nederland [PHN] nog. ;-)

http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-T810/
Voor zover ik zie zit heel Europa (muv oost-europa) ook nog niet op 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
zijn er nog cashback akties gaande voor de S2 tab 2016 (8.0) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
M a r c o schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:32:
[...]

Voor zover ik zie zit heel Europa (muv oost-europa) ook nog niet op 6
Ik heb gisteren de update binnengekregen en geïnstalleerd.
Alle apps en instellingen zijn bewaard gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
jan rademaar schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:35:
[...]

Ik heb gisteren de update binnengekregen en geïnstalleerd.
Alle apps en instellingen zijn bewaard gebleven.
Met in Nederland een in Nederland gekochte S2 waar android 5 op stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Palomar schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 21:53:
[...]

Met in Nederland een in Nederland gekochte S2 waar android 5 op stond?
Heb hem een paar maanden geleden bij de Mediamarkt in België gekocht voor 299 en 50 euro cashback via de Nederlandse website. Totaal 259 euro dus ik weet niet of het een NL model is.
In ieder geval een Benelux versie anders geen cashback.

Ik heb de 8 inch versie, Android is nu versie 6.01.

[ Voor 5% gewijzigd door jan rademaar op 07-07-2016 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Lees de laatste tijd meer berichten over een zogeheette "VE" -versie.

Korte zoektocht doet wel zeggen dat de VE er sinds kort is (of aan gaat komen), maar wat is nou het daadwerkelijke verschil tussen deze 2? Mediamarkt doet roepen dat deze "sneller en lichter" is (uhuh, wink wink) dan zijn voorganger. Maar een echt betrouwbare bron, heb ik nog niet kunnen vinden.

Bol.com: Samsung Galaxy Tab S2 (8.0 inch) - Zwart

Bol.com: Samsung Galaxy Tab S2 (VE) - 8 inch - WiFi - Zwart

Type chipset? Andere CPU? Of een branded edition van bijvoorbeeld Verizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
VE staat voor value edition,
en is volgens mij gewoon de 2016 editie met andere processor (Snapdragon ipv Exynos)
processor is miniem sneller, maar gpu is dan weer niet ietsje zwakker.

Verder geen verschillen, behalve dan dat de VE al met android 6.0 geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Daarnaast heeft de Snapdragon GPU iets betere ondersteuning voor sommige games dan de Samsung GPU.

Dat kan in sommige gevallen 't verschil uitmaken tussen wel of niet kunnen installeren vanaf de Playstore.

Dus misschien is de Snapdragon iets langzamer, het kan voor gamers net een voordeeltje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 13-09 09:47

Reley

Zoom Zoom

Leuk die cashback actie... uiteindelijk 2€ goedkoper dan bij de Mediamarkt aangezien de actie enkel geld als je hem bij BOL, CoolBlue of wehkamp koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
jmk schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:48:
Daarnaast heeft de Snapdragon GPU iets betere ondersteuning voor sommige games dan de Samsung GPU.

Dat kan in sommige gevallen 't verschil uitmaken tussen wel of niet kunnen installeren vanaf de Playstore.

Dus misschien is de Snapdragon iets langzamer, het kan voor gamers net een voordeeltje zijn.
Begrijp ik het zo goed?

- Samsung Galaxy Tab S2 (8.0 inch) - Zwart (2015) --> Snapdragon GPU
- Samsung Galaxy Tab S2 (VE) - 8 inch - WiFi - Zwart --> Exynox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dwazer schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Begrijp ik het zo goed?

- Samsung Galaxy Tab S2 (8.0 inch) - Zwart (2015) --> Snapdragon GPU
- Samsung Galaxy Tab S2 (VE) - 8 inch - WiFi - Zwart --> Exynox
volgens mij precies andersom.
Kun je ook gewoon zien in de pricewatch bij de specs.

[ Voor 8% gewijzigd door M a r c o op 13-07-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Joepie! De PHN versie voor de T810 (9.7 inch wifi versie) is er eindelijk ook!
http://live.samsung-updates.com/index.php?device=SM-T810

Vanavond eens proberen binnen te halen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Nog niets via de OTA hier, dus nog even geduld :D

Hij wordt nu aangeboden.

[ Voor 22% gewijzigd door dommerick op 14-07-2016 14:10 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:35
Ik wil mij een nieuwe tab aanschaffen
Heb nu nog een Samsung tab 7.7inch(P6800 3G)

Wil deze aanschaffen: Samsung Galaxy Tab S2 9.7 inch 32GB + 4G Zwart VE
Is dit een goede keuze
Mvg. Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Hij is hier de OTA aan het binnenslurpen! 932,98 MB. Ben benieuwd!
(Tab S2 (2015) 9,7" Zwart Wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben de update hier ook aan het binnen halen. Het werd ook wel tijd zeg. Voor zo'n high-end tablet had ik van Samsung wel wat meer verwacht.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste