Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
wou net zeggen. als je tablet een 30 cm van je af is, is het medisch gezien bijna onmogelijk om verschil in resolutie te zien volgens mij.

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:17
Gaat nergens om dit, maar ieder zijn ding natuurlijk...vind het een prachtig scherm

Verwijderd

parff schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:06:
[...]

Verschil is zeker te merken. Mijn HTC One m8 (1080p) is veel scherper dan de Tab S2 (9.7). De Tab lijkt wazig naar mijn gevoel nadat ik mijn telefoon heb gebruikt.

Verder zijn de kijkhoeken niet zo goed. Het scherm verkleurt. Maar daar ben jij vast aan gewend als je de S6 hebt.

Met de performance zit het wel goed. De meeste apps zijn vloeiend en Chrome ook zonder lag of stutter.
Tab lijkt wazig ?
Tja.... wat moet ik daar nou op zeggen...

Wellicht andere bril ? ;) ;) ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07 07:55
Door jullie reacties ben ik aan het twijfelen gebracht, dus heb ik de twee toestellen even naast elkaar gezet en ik moet zeggen dat ik toch echt een verschil zie met bijvoorbeeld tekst (afstand rond 20cm). Maar met "veel scherper" en "wazig" ben ik aan het overdrijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 17:12

Tammesp

Next is now

parff schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 05:54:
Door jullie reacties ben ik aan het twijfelen gebracht, dus heb ik de twee toestellen even naast elkaar gezet en ik moet zeggen dat ik toch echt een verschil zie met bijvoorbeeld tekst (afstand rond 20cm). Maar met "veel scherper" en "wazig" ben ik aan het overdrijven natuurlijk.
Dat kan bijna niet? De Tab S2 is te scherp om om als wazig te verklaren.

Al kijk ik 10cm vanaf mijn Tab S2, dan zie ik nog alles super scherp en geen pixels te zien..

Het kan zijn dat je een slecht exemplaar hebt, dan moet je even terug naar de winkel misschien?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Tammesp schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:30:
[...]

Dat kan bijna niet? De Tab S2 is te scherp om om als wazig te verklaren.

Al kijk ik 10cm vanaf mijn Tab S2, dan zie ik nog alles super scherp en geen pixels te zien..

Het kan zijn dat je een slecht exemplaar hebt, dan moet je even terug naar de winkel misschien?
Wazig in vergelijking met mijn telefoon. Ik gebruik wel de hele dag door mijn telefoon en dan een uurtje de tablet. Misschien dat ik daarom het verschil sneller zie?

Ik heb wel de 9.7 inch variant, jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

parff schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:32:
[...]

Wazig in vergelijking met mijn telefoon. Ik gebruik wel de hele dag door mijn telefoon en dan een uurtje de tablet. Misschien dat ik daarom het verschil sneller zie?

Ik heb wel de 9.7 inch variant, jij ook?
Het kan zijn dat je ogen er even aan moet wennen, maar dat mag niet langer dan een paar seconden duren ;)

Zelf heb ik ook de 9.7inch variant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Hier oo kde 9.7 en ik herken het wazige/niet scherpe ook niet. Ook de kijkhoek van OLED is veel beter dan LCD.
Heb wel dat bijvoorbeeld Clash of clans de resolutie niet ondersteund en daardoor ziet het er erg slecht uit (vooral wanneer je uitzoomt), wellicht dat het aan een specifieke app ligt?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parff
Over de kijkhoek: Mijn laatste telefoon met amoled scherm was de Galaxy S3. Daarna vooral LCD scherm telefoons gehad en de Surface Pro 2/3. Ik denk dat ik gewend ben geraakt aan het donkerder worden van het scherm bij de kijkhoeken, dan dat het scherm van kleur verandert (naar blauw en paars).
Ik lees veel ebooks met de tab en ik merk als ik het beetje scheef houd, dat het bovenkant van het scherm koudere kleur heeft en onderkant wat warmere (en andersom).

(Ik merk dat ik beetje begin te zeuren, dus ik hou al op over het scherm).

Over je spel: heb je de Samsung game tuner app? Daarmee kan je de resolutie wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien verkopen nog niet echt lukt, moet ik toch maar een poging wagen om mijn Tab S2 een 2e leven te geven. Heb hem bij launchdate gekocht maar tot nu toe nog niet gebruikt omdat hij (vooral Android) totaal niet doet wat ik wil.

Eigenlijk heb ik hem als eReader, en voor het Amoled scherm gekocht. Nu zou je denken dat Samsung hier ook maximaal gebruik van wil maken, maar het ding ondersteund nog niet eens themes. Dit was echt de grootste omgwtf in mijn hele leven.

Eigenlijk wat ik wil is dat de tablet alles op een zwarte achtergrond doet. Vooral PDF's en internetsites. PDF's moeten gewoon een zwarte achtergrond met lichtgrijze tekst hebben... En dan vooral geen felle UI elementen. Wie kan me vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?
Android crack ofzo er op zetten? Nieuwe 'Launchers'? Heb al wat gekeken in de Appstore voor Launchers en PDF readers die wel een zwarte achtergrond kunnen geven maar het is echt allemaal totale bagger...

(Sorry voor de 'rant' maar ik ben echt totaal gefrustreerd van dat ding van €400 wat prachtige hardware is maar een totaal bagger OS op staat...)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Moon+ reader Pro kan epub en pdf prima op een zwarte achtergrond weergeven. De helderheid kun je snel variëren door aan de linkerkant van het scherm te vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54
@shadow: Ik kan me voostellen dat het OS wennen is. Juist bij Android is veel meer mogelijk dan in IOS. Je moet alleen even uitvogelen hoe.

Ik gebruik Nova launcher, die heeft wat meer opties.

Voor android zijn er 3 grote spelers op de eBook markt: FBREADER, moon+, Aldiko. Vele hebben ook dark modus. Je kan ze gratis proberen.

Hopelijk krijg je er wat meer plezier in als je weet hoe je zaken naar je hand kan zetten.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ik ben aan het oriënteren voor een tablet, mijn doel is om hiermee naar klanten te gaan. Voornamelijk wil ik dan in de cloud gaan werken, presentaties, afbeeldingen laten zien. Eventueel filmpjes. Ik twijfel zelfs nog of ik de 8 of 9,7inch wil. Ik neig naar de 8 inch, omdat ik hem dan makkelijker in één hand kan houden en de grootte toch wel zal voldoen voor presentaties etc. Ik wil wel een Android, dat is voor mij nagenoeg duidelijk.

Iemand advies hierover?

• jmk
Als je met meer dan 2 mensen naar een tablet kijkt is 8" misschien snel te klein.
Daarnaast wordt een 7/8" tablet subjectief ook als een "hele kleine tablet" gezien wat af kan leiden van de inhoud van je presentatie. 9,7" is meer de norm, de grootte is wat de gemiddelde mens verwacht van een tablet.

Hij is lekker licht dus zwaar zal hij niet snel worden in je hand.

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
jmk schreef op donderdag 17 december 2015 @ 01:01:
Als je met meer dan 2 mensen naar een tablet kijkt is 8" misschien snel te klein.
Daarnaast wordt een 7/8" tablet subjectief ook als een "hele kleine tablet" gezien wat af kan leiden van de inhoud van je presentatie. 9,7" is meer de norm, de grootte is wat de gemiddelde mens verwacht van een tablet.

Hij is lekker licht dus zwaar zal hij niet snel worden in je hand.
Hmm, gisteren was ik in de Media Markt. Even gespeeld met verschillende toestellen. Als ik iets wil typen, dan lijkt mij een 9,7 inch te groot. Alleen voor presentaties/video's/pdf-jes lijkt hij mij inderdaad top.

Helaas de Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch valt buiten mijn budget. Ik heb 400 euro te besteden voor tablet plus bookcover hoesje. Zou een 9,7 inch dan zóveel fijner zijn dat ik daar zelfs een oudere tablet voor zou moeten overwegen? Ik zie bij Media Markt een 50 euro Samsung retour staan op een prijs van 383,00 euro. Nu zie ik in de Pricewatch goedkopere websites, gelden daar ook gewoon de Samsung 50 cashbacks.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

De-Hamster schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:41:
[...]

Hmm, gisteren was ik in de Media Markt. Even gespeeld met verschillende toestellen. Als ik iets wil typen, dan lijkt mij een 9,7 inch te groot. Alleen voor presentaties/video's/pdf-jes lijkt hij mij inderdaad top.

Helaas de Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch valt buiten mijn budget. Ik heb 400 euro te besteden voor tablet plus bookcover hoesje. Zou een 9,7 inch dan zóveel fijner zijn dat ik daar zelfs een oudere tablet voor zou moeten overwegen? Ik zie bij Media Markt een 50 euro Samsung retour staan op een prijs van 383,00 euro. Nu zie ik in de Pricewatch goedkopere websites, gelden daar ook gewoon de Samsung 50 cashbacks.
Niet elke winkel doet mee aan die cashback. Ik raad je aan om op de website van Samsung te kijken en te doen alsof je een cashback indient.. dan zie je ook welke winkels mee doen.

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Flash
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:20
Sinds gisteren ook een Tablet S2 9.7 in bezit ter vervanging van een Asus memotab 10, wat een verschil qua scherm en performance.
Wel al een paar Samsung telefoons gehad met amoledschermen maar op een tablet komt het echt beter tot zijn recht.

Bijna 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:26

-tom-562

Oliesjeik

De-Hamster schreef op donderdag 17 december 2015 @ 08:41:
[...]

M'n vriendin heeft een iPad air, als ik dat ding nu vast heb, denk ik echt 'wat een moeilijk groot ding' :P Ik had hiervoor een iPad 2, maar ik mis het grote scherm echt niet (ik heb dus nu een S2 8")

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
vraagje ...

Sommige reviews op Internet claimen dat de Tab S2 8" geen Quick Charge ondersteund en sommige wel.
Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Hij laadt vrij langzaam met de standaard lader.
20% per uur(ongeveer, zo uit mijn hoofd)
Gelukkig is de batterij goed te noemen hoef je niet vaak op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
jmk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:36:
Hij laadt vrij langzaam met de standaard lader.
20% per uur(ongeveer, zo uit mijn hoofd)
Gelukkig is de batterij goed te noemen hoef je niet vaak op te laden.
Ja oke, maar het kan ook zijn dat de tablet wel Quickcharge ondersteund maar dat er geen Quickcharger meegeleverd word. Nou is 20% per uur vrij sloom, maar ach ik laad hem dan waarschijnlijk toch s'avonds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Met 20% stroom kan ik +/- 3 uur video kijken op full HD kwaliteit. Dus met een korte oplaadactie 's ochtends voor mijn werk kom ik de dag wel door.
Met CPU en GPU heftige taken(waarbij het scherm dus ook nog eens aan is) gaat de batterij snel leeg en scoort de Tab S2 niet zo goed in de batterijtest. Het is daarom goed na te denken over wat je graag met je tablet doet op een lage lading van <30%.

Ga er maar niet vanuit dat je de tablet sneller kan opladen met een andere lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 06:39
Ik ben een poosje geleden ook overstag gegaan en heb de 9.7 LTE gekocht. Wat ik het meeste mis tot nu toe is de optie tot meerdere gebruikers op 1 tablet. Volgens bij hebben ze die eruit gesloopt in 5.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monic39
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 08:20
ik had een prijsalert ingesteld voor dit apparaat, maar de 2 " goedkoopste" opties zijn voor bouwlampen als je er op klikt. Ik vond het al zo goedkoop. Kan dit worden hersteld svp??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
Als je in de pricewatch over de onjuiste prijs beweegt kan je een onjuiste prijs melden.
Ik heb hem zojuist gemeld als onjuist.

Merk je voortaan iets op in de Pricewatch wat niet klopt kan je het beter zo melden in plaats van in het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristiano
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik was deze tablet (8" versie) ook in het oog aan het houden ivm de nog lopende cashback actie.
De prijs zou op +/- 330€ komen na cashback.
Maar gisteren kreeg ik een folder van de Mediamarkt (België) in de bus waar deze tablet voor 299€ in stond.

héél verwarrend die acties... ik heb de indruk dat ze niet altijd tot 'customer satisfaction' zullen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlindWillie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12-2022
Ik heb vandaag m'n S2 9.7" binnengekregen. Heerlijk licht en stukken rapper dan m'n vorige tablet (Asus ME301T). Valt me wel op dat de kijkhoek erg belangrijk is: als je het scherm maar een paar graden kantelt, kleurt het duidelijk nar blauw. Was ik niet in de recensies tegengekomen, maar ik neem dat dit een beperking is van Amoled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanisher schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:31:
Ik ben een poosje geleden ook overstag gegaan en heb de 9.7 LTE gekocht. Wat ik het meeste mis tot nu toe is de optie tot meerdere gebruikers op 1 tablet. Volgens bij hebben ze die eruit gesloopt in 5.0.2.
Naar instellingen> gebruikers

Op mijn wifi model met android 5.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Een beetje late reactie, maar je kan een gebruiker ook toevoegen op het lockscreen, door op het poppetje te klikken rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:55
Sinds gisteren in het bezit van deze prachtige tablet (349,- bij de Duitse MM!). Hij volgt mijn Tab Pro op. Wat me op valt is dat Touchwiz de tablet nu eens niet traag maakt. Loopt soepel en zal nog lekkerder lopen met wat upgrades. Het scherm is echt prachtig, kan niks tegen op, hoewel het wit niet superwit is en bij kantelen wel eens een blauwige/paarse zweem toont, die ik herken van mij Galaxy S6.

Waar ik wel mee zit is: bij de nu.nl app mis ik gewoon een stuk in het linkerscherm. Op mn Tab Pro heb ik links nog een stuk wit. En bij een site als powned.tv krijg ik echt alleen een soort kale mobiele versie te zien. Heeft dat met de wat afwijkende 4:3/resolutie te maken?

Wat kan ik doen om echt de volledige desktop site te zien? Settings in de meest gebruikte browsers leveren niks op, ik krijg een uitgeklede site te zien. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ik heb het net even getest. De nu.nl app werkt dus niet goed in landscape modus. Dat is niet goed gemaakt door Sanoma. Het enige wat je kan doen is dit melden aan Sanoma en een slechtere rating geven in de appstore. Hopelijk fixen ze dit snel.

Meestal werkt "desktop modus" selecteren in Google Chrome om de desktop versie te laten zien. Bij powned.nl werkt dat niet goed. Dat komt waarschijnlijk omdat de webdevs van powned de weergave modus forceren na detectie van de resolutie en dpi van de gebruikte browser.
Bij Firefox kreeg ik de cookie melding niet goed te zien. Bij het selecteren van "desktopmodus" leken de letters alleen maar groter te worden in plaats van kleiner. Heel vreemd.

Wat je kan proberen is de user agent aan te passen. Misschien is er wel een plugin voor firefox/chrome voor Android om makkelijk te kunnen switchen tussen profielen. Hier heb ik geen kaas van gegeten.

Vrienden van mij willen binnenkort deze tablet kopen inclusief toetsenbord. Het liefst zo goedkoop mogelijk, binnen 2-3 maanden. Wanneer er mooie aanbiedingen voorbijkomen dan zou het heel fijn zijn als deze kunnen worden gepost hier. Ik merk dat de pricewatch niet zo geschikt is om combi-deals doeltreffend weer te geven.

Ik zal deals uiteraard ook posten hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristiano
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
jmk schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:36:
Vrienden van mij willen binnenkort deze tablet kopen inclusief toetsenbord. Het liefst zo goedkoop mogelijk, binnen 2-3 maanden. Wanneer er mooie aanbiedingen voorbijkomen dan zou het heel fijn zijn als deze kunnen worden gepost hier. Ik merk dat de pricewatch niet zo geschikt is om combi-deals doeltreffend weer te geven.

Ik heb dit weekend een zwarte 8" tab gekocht voor 299, en de cashback actie is verlengd dus zal hij uiteindelijk 249 gekost hebben.
Dit was bij Vandenborre België (Mediamarkt was héél snel uitverkocht lijkt me)

[ Voor 44% gewijzigd door kristiano op 04-01-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Samsung Galaxy TabPRO S komt er ook aan....

http://pocketnow.com/2016/01/05/samsung-galaxy-tabpro-s-leak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:54

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

jmk schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:36:
Bij MM nu in de aanbieding €456 klik inclusief Samsung toetsenbord cover t.w.v. €115 (in de PW) via Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.
Wel windows en geen Android als OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Bij MM nu in de aanbieding €456 klik inclusief Samsung toetsenbord cover t.w.v. €115 (in de PW) via Samsung.
Dank je voor de tip! Mooie actie. Ik heb de actie doorgestuurd. Niet verkeerd lijkt me.

ps mooie Avatar/username combi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scsirob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 11:55
Heeft iemand wel eens geprobeerd een Ethernet adapter via de OTG poort aan de Tab S2 8" te hangen? Of een USB hubje? Ik heb plannen waarbij er een point-to-point verbinding met een ander apparaatje met alleen Ethernet nodig is.

To terminate or not to terminate, that's the question...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 10:31

kraats

Ik rol

Ik heb net ff getest (op 9.7").. Ethernet adapter via OTG werkt. Je krijgt de mogelijkheid om DHCP of vast ip-adres te kiezen

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 06:39
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:16:
[...]

Naar instellingen> gebruikers

Op mijn wifi model met android 5.0.2
Ja, dat is de grap, die heb je dus niet op de LTE versie met 5.0.2. Waardeloos aangezien we er hier met z'n 2en gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Volgens deze link krijgt de Tab S2 deze maand nog Android 6.0! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-09 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:32:
[...]

Yep.
Wel windows en geen Android als OS
Maar eens kijken hoe die het gaat doen.
Vrijwel alle W10 2:1 machines kampen met issues ... Met name Slaapstanden die niet werken, slechte accuduur, grafische drivers die crashen en wifi issues.

Ziet er leuk uit. jammer van die USB C poort (nog lang geen standaard en kan je weer met een adaptor lopen klooien) en de prijs voor de basisversie (999 euro) is niet echt scherp geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds kort een S2 9.7". Erg tevreden, alleen er is alleen 1 ding wat niet optimaal werkt: de WIFI verbinding. Als ik in een andere kamer in mijn huis zit werken mijn telefoon en laptop prima. De WIFI verbinding van het Tablet is daar zeer slecht, ook als ik de andere apparaten uitschakel. Ik concludeer dus dat het aan het tablet ligt. Maar waar ligt het precies aan? Frequentie? iets anders? Iemand ideeen?
bij voorbaat dank,
Gert S.

>>update 14-01-16: probleem opgelost. 5GHz dringt moeilijk door beton door. Heb de 5GHz WIFI zendmogelijkheid op mijn modem uitgeschakeld, probleem opgelost. Kennelijk tuned het tablet altijd op de 5GHz frequentie?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willempjuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 09:44
Heb hem ook sinds een paar weken, kan er echt niks negatiefs over zeggen. Erg snel, soepel, mooi rustgevend scherm doe er echt heel veel mee. Enige nadeel is misschien het inloggen via de vingerprint scanner. Dat gaat niet altijd even lekker, maar verder is tie super! Ook de cashback actie al ingediend. Dus hij is ook nog een stuk goedkoper!

Kortom: een aanrader! Ik heb de T810 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb geen problemen met de vingerafdruk scanner. Deze werkt stukken beter dan b.v. de Galaxy S5 (daar gebruik ik 'm ook niet meer).
Wat helpt is om een aantal afdrukken te maken van je duim/vinger in de positie dat je 'm met 1 hand kan bedienen, in mijn geval onder zo'n 45 graden

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik overweeg deze tablet ook te kopen. Heb nu een 8" Galaxy Tab 3 die erg traag is. Wil nu een tablet die lekker snel is en als ik de reviews lees is ie ook snel.

Wilde eerst geen Samsung meer, vanwege de logge software en updatebeleid, maar na wat rondzoeken kom ik toch weer op Samsung uit. Andere merken kunnen me niet echt bekoren... Daarnaast vind ik het ook wel belangrijk om een model te hebben dat veel verkocht wordt, zodat je bij problemen makkelijker een oplossing vindt. En accessoires zijn ook een stuk beter verkrijgbaar dan bij onbekende merken.

Ben er nog niet uit of het de 8" of de 9,7" wordt. Zijn er nog verschillen naast de grootte van het scherm? Is de functionaliteit ook verschillend? Kun je met de 8"bijv. ook splitscreen werken?

[ Voor 35% gewijzigd door Palomar op 22-01-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles is ok....

Loek

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jammer dat er in dit topic niet veel leven meer zit, maar ik probeer het toch. Weet iemand ook of de 8 inch in verg met de 9.7 inch in de praktijk ook korter of langer op de batterij mee gaat? De 8 inch heeft natuurlijk een kleiner/zuiniger scherm, maar ook een stuk kleinere accu. Hoe verhoudt dit zich in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Palomar schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:28:
Ik overweeg deze tablet ook te kopen. Heb nu een 8" Galaxy Tab 3 die erg traag is. Wil nu een tablet die lekker snel is en als ik de reviews lees is ie ook snel.

Wilde eerst geen Samsung meer, vanwege de logge software en updatebeleid, maar na wat rondzoeken kom ik toch weer op Samsung uit. Andere merken kunnen me niet echt bekoren... Daarnaast vind ik het ook wel belangrijk om een model te hebben dat veel verkocht wordt, zodat je bij problemen makkelijker een oplossing vindt. En accessoires zijn ook een stuk beter verkrijgbaar dan bij onbekende merken.

Ben er nog niet uit of het de 8" of de 9,7" wordt. Zijn er nog verschillen naast de grootte van het scherm? Is de functionaliteit ook verschillend? Kun je met de 8"bijv. ook splitscreen werken?
De 8" en 9,7" zit geen verschil in. Alleen het scherm en de accu. Zelf heb ik de 9.7" en hij vliegt er over, zo snel is dezs tablet!

Zelf vind ik de vingerscanner een verademing.

De vraag over of er verschil zit in accu tijd weet ik zo niet... Vind de accu goed zat, om de 3 a 4 dagen even aan de oplader.

Beide formaten zijn top dingen.

Verder nog vragen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Tammesp schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:55:
[...]

De 8" en 9,7" zit geen verschil in. Alleen het scherm en de accu. Zelf heb ik de 9.7" en hij vliegt er over, zo snel is dezs tablet!

Zelf vind ik de vingerscanner een verademing.

De vraag over of er verschil zit in accu tijd weet ik zo niet... Vind de accu goed zat, om de 3 a 4 dagen even aan de oplader.

Beide formaten zijn top dingen.

Verder nog vragen? ;)
Thanks! Alles wijst er dan gewoon op dat dit op dit moment gewoon dé Android-tablet is als je snelheid/kwaliteit wilt ;)
Qua formaat neig ik wel naar de 8", omdat die wat handzamer is (en goedkoper), maar wellicht als ik hem in de winkel probeer is wat groter misschien ook wel weer relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naxus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-03 11:36
Heb bewust de 8" gekozen, omdat deze handiger is om overal mee naar toe te slepen.
Accu houdt het lang vol, haalt bij mij gemakkelijk 3 à 4 dagen bij circa 4,5 uur gebruik per dag. 's Nachts gaat hij dan wel helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Ik heb de aankoop van een Android Tablet 1,5 jaar uitgesteld omdat er geen goed alternatief was voor mijn N7 2013 die een aantal gebreken(defecten) had.

De Tab S2 is snel, heeft een mooi scherm en werkt stabiel. De interface is no-nonsense en er zit weinig tot geen bloatware op. Ik heb in de maanden dat ik hem heb sinds de launch geen crashes gehad. Het feit dat ik kan vertrouwen op mijn tablet, dat hij goed werkt en een perfect touchscreen heeft maakt dat dit mijn beste tablet ooit is.

Nadelen:
- Samsug heeft een soort advanced task killer op de tablet staan die wat lastig in te stellen is. Ik kan hem moeilijk wijs maken bepaalde apps met rust te laten. Dit programma geeft mij ook veel notificaties. Het is niet zo erg dat ik de app uitgeschakeld heb maar het kan beter.
- Mijn keyboard dat ik gratis kreeg met de pre-launch keyboard-cover actie werkt niet altijd goed. Wanneer ik de tablet uit de slaapstand haal na een tijd niet gebruikt te hebben moet ik soms bluetooth uit en aan zetten om het weer te laten werken. Andere gebruikers geven aan dit probleem niet te hebben. Misschien heb ik pech. Ik kan hier mee leven.

@Palomar Ik volg dit topic dagelijks maar kon helaas geen antwoord geven op je vraag omdat ik geen 8" tablet heb. De Tab S2 9,7" tablet is trouwens niet zo groot als je zou denken hoor. Hij is heel licht, de randen zijn heel klein. Ik vond mijn N7 2013 heerlijk klein en draagbaar. De Tab S2 8" zal echter in de breedte mogelijk tegenvallen als je veel video's kijkt. Veel video's zoals series hebben een 16:9 verhouding. Mogelijk is het videobeeld een stuk kleiner op de 8" variant dan een 7" tablet met een 16:9 beeldscherm.
Bij de Samsung Tab S2 9,7" ga ik er in de breedte een paar centimeter op vooruit ten opzichte van de N7 2013.
Bij het kijken van veel video's is een zwarte tablet trouwens aanbevolen: De zwarte randen vallen niet zo op tijdens het kijken.
Ik vind het trouwens ook raar dat het zo rustig is op dit topic!

De batterij is trouwens best goed te noemen:
2,5 uur Angry Birds kost 25% batterij.
Met het afspelen van video is hij veel zuiniger.
Het volledig opladen van 15 tm 100% kost ongeveer 4,5 uur.

De tablet heeft een AMOLED scherm. Voor de beste duur van je batterij betekent dat je het beste zoveel mogelijk zwart in je scherm kan houden als mogelijk bij het bekijken van websites, lezen van nieuws etc. Ook je eBook reader kan je het beste instellen met veel zwart. Ondertiteling heb ik ik bijvoorbeeld op een grijstint staan omdat het anders zo van je scherm afknalt.

[ Voor 13% gewijzigd door jmk op 24-01-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Qua werking en snelheid heb ik ook niks te klagen met mijn 8" tablet (in tegenstelling tot mijn Galaxy S5+ telefoon.. ik koop nooit meer een Samsung telefoon). Ik vind het 8" formaat dan weer ideaal, toen ik laatst de iPad air van m'n vriendin vast had, vond ik dat maar echt een moeilijk groot apparaat :P
Ben trouwens benieuwd wanneer de Marshmellow update verschijnt

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
jmk schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:41:
@Palomar Ik volg dit topic dagelijks maar kon helaas geen antwoord geven op je vraag omdat ik geen 8" tablet heb. De Tab S2 9,7" tablet is trouwens niet zo groot als je zou denken hoor. Hij is heel licht, de randen zijn heel klein. Ik vond mijn N7 2013 heerlijk klein en draagbaar. De Tab S2 8" zal echter in de breedte mogelijk tegenvallen als je veel video's kijkt. Veel video's zoals series hebben een 16:9 verhouding. Mogelijk is het videobeeld een stuk kleiner op de 8" variant dan een 7" tablet met een 16:9 beeldscherm.
Bij de Samsung Tab S2 9,7" ga ik er in de breedte een paar centimeter op vooruit ten opzichte van de N7 2013.
Bij het kijken van veel video's is een zwarte tablet trouwens aanbevolen: De zwarte randen vallen niet zo op tijdens het kijken.
Ik vind het trouwens ook raar dat het zo rustig is op dit topic!

De batterij is trouwens best goed te noemen:
2,5 uur Angry Birds kost 25% batterij.
Met het afspelen van video is hij veel zuiniger.
Het volledig opladen van 15 tm 100% kost ongeveer 4,5 uur.

De tablet heeft een AMOLED scherm. Voor de beste duur van je batterij betekent dat je het beste zoveel mogelijk zwart in je scherm kan houden als mogelijk bij het bekijken van websites, lezen van nieuws etc. Ook je eBook reader kan je het beste instellen met veel zwart. Ondertiteling heb ik ik bijvoorbeeld op een grijstint staan omdat het anders zo van je scherm afknalt.
Thanks! Voor video's gebruik ik hem niet veel. Meer voor browsen/mail/facebook/ebooks e.d. Denk dat deze aspect ratio daarvoor juist perfect is.

Moet in de winkel maar ff bepalen of 9,7 te groot is. Met de geplande mediamarkt btw-actie in het vooruitzicht maakt de prijs dan ook weer wat minder uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
-tom-562 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:16:
Qua werking en snelheid heb ik ook niks te klagen met mijn 8" tablet (in tegenstelling tot mijn Galaxy S5+ telefoon.. ik koop nooit meer een Samsung telefoon). Ik vind het 8" formaat dan weer ideaal, toen ik laatst de iPad air van m'n vriendin vast had, vond ik dat maar echt een moeilijk groot apparaat :P
Ben trouwens benieuwd wanneer de Marshmellow update verschijnt
nou inderdaad, ik heb een aantal samsung telefoons gehad en daar was ik helemaal klaar mee door die trage touchwiz-schil en de karige software-updates. Daarom heb ik bij mijn zoektocht naar een nieuwe tablet ook bewust de samsung S2 ontlopen. Echter toen ik er in de winkel toch eens mee ging spelen voelde het allemaal wel lekker rap aan en ik kon weinig bloatware ontdekken. Lees ook niks negatiefs over deze tablet. Dus tegen de verwachtingen in toch weer een samsung :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik was ook nogal sceptisch, door mijn ervaring met Samsung telefoons, maar er is op dit moment IMO geen betere tablet te krijgen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Ik ga deze tablet tijdens de BTW actie van de mediamarkt aanschaffen.
De 8" zal dan € 314,- kosten en de 9,7" € 376,-

Twijfel zelf nog tussen de 8" en de 9,7" het scheelt "maar" € 50,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
AMDFreak schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:23:
Twijfel zelf nog tussen de 8" en de 9,7" het scheelt "maar" € 50,-.
Ik vind de 9.7" een heel mooi formaat. Omdat ie ook licht is verder ook een prima formaat. 8" vind ik aan de kleine kant voor een tablet, tenzij je deze vaak bij je hebt. Voor op de bank zegmaar zou ik niet voor de 8" gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Je moet ze gewoon zelf ff in je hand houden en de keuze zelf maken. Ik vind de 8" weer perfect.op gebruik 'm toch 'voor erbij' of om een en iets snel op te zoeken.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

De enige reden dat dit topic rustig is is te wijden aan het feit dat dit apparaat exact doet wat het moet doen. Out-of-the-box is dit al zo'n werkbaar apparaat dat een nieuwe ROM momenteel echt overbodig is. Daarnaast zijn er qua hardware ook weinig klachten. Hij is handzaam, extreem licht en het scherm is en echt een juweeltje. Enige minpuntje voor mij is de 4:3 verhouding. Ik merk dat ik in de praktijk mijn tablet toch meer in landscape dan in portrait mode vasthoud. Maar dat is echt een luxeprobleem. Dit met de 9,7" versie. Kan me voorstellen dat dat bij 8 al minder het geval is.

[ Voor 7% gewijzigd door dommerick op 27-01-2016 08:06 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
-tom-562 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:35:
Je moet ze gewoon zelf ff in je hand houden en de keuze zelf maken. Ik vind de 8" weer perfect.op gebruik 'm toch 'voor erbij' of om een en iets snel op te zoeken.
Dat is ook zo. Het blijft een persoonlijk iets.
dommerick schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:05:
De enige reden dat dit topic rustig is is te wijden aan het feit dat dit apparaat exact doet wat het moet doen. Out-of-the-box is dit al zo'n werkbaar apparaat dat een nieuwe ROM momenteel echt overbodig is.
Klopt. Ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobys
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-03 10:31
Zojuist de 9.7 inch versie aangeschaft via de BTW dagen van de MediaMarkt. Wel goed de laatste dagen de prijs in de gaten gehouden of deze niet eerst verhoogd werd. Gelukkig niet het geval.
Zeer tevreden dan ook met een toptablet voor de prijs van € 377,57. Daarnaast gebruik gemaakt van
de shopkortingsite waardoor totaalprijs plm. € 373,= gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 10:17
ik zag de LTE versie voor 261 euro te koop staan. Prijsfout? http://tweakers.net/price...-7-inch-4g-lte-zwart.html

[ Voor 46% gewijzigd door herr_tol op 27-01-2016 20:37 ]

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Helaas niet te bestellen. Wit staat op voorraad, maar ik kom niet door het bestelproces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 10:42

Pinobigbird

doesn't share food!

tobys schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:21:
Zojuist de 9.7 inch versie aangeschaft via de BTW dagen van de MediaMarkt. Wel goed de laatste dagen de prijs in de gaten gehouden of deze niet eerst verhoogd werd. Gelukkig niet het geval.
Zeer tevreden dan ook met een toptablet voor de prijs van € 377,57. Daarnaast gebruik gemaakt van
de shopkortingsite waardoor totaalprijs plm. € 373,= gaat worden.
Same here. In Alphen lagen er nog wel tientallen. Alleen zwart of wit, geen goud. Het prijsverschil met de Google Pixel C van €499 is dan wel ineens heel groot, dus dan toch maar een Samsung.
Dat lijkt me inderdaad niet te kloppen, en is ook niet leverbaar.
Edit:
Ah, wit inderdaad nog wel leverbaar

[ Voor 10% gewijzigd door Pinobigbird op 27-01-2016 21:06 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herr_tol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 10:17
Ik had de LTE maar besteld, ik wilde de gok wel wagen.
Orderbevestiging is binnen, keeping my fingers crossed.

There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Net ook een S2 gehaald met de mediamarkt btw-actie. Fijn apparaatje hoor. Valt nog niet tegen tot nu toe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Wel belachelijke prijs (60 euro!) voor het Samsung hoesje. Maarja, moet ook goed passen (nadat ik een YouTube filmpje heb moeten raadplegen hoe ik dat ding zonder schade vast klik ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak

AMDFreak

Intel is zo..

Hier ook de gelukkige eigenaar van een S2 8".
Dat gewicht ongelooflijk, hij is nog lichter dan mijn Samsung S6.

Beeldverhouding is wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
gistere de 8" versie besteld bij de mediamarkt actie (en ik ben niet de enige)

Hopelijk komt ie vandaag nog, maar ik ben bang van niet. D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb er aan moeten geloven en heb gister een 8" variant gehaald. De eerste mediamarkt had om kwart over 6 zelfs al het showmodel verkocht, maar gelukkig had de andere mediamarkt er achter nog genoeg liggen! In de winkel zelf lag bij beide mediamarkten alleen maar bakken met de 9,7". Toch een gelukje dat Eindhoven 2 mediamarkten heeft in dit geval.

Tot nu toe heel te vreden over het apparaat. Ik heb hem gehaald vanwege het iets grotere scherm dan mijn Nexus 7. Ik vind een kleinere tablet een stuk fijner dan een grote, maar ik merkte dat de Nexus 7 in landscape gewoon echt te weinig bood, en in portrait dan soms qua UI ook net niet helemaal ideaal was omdat veel apps dan net in een phone UI blijven steken, terwijl een tablet UI meestal net een kolom bijv. meer laat zien.

Tot nu toe echt niks te klagen. Het apparaat is sneller dan de Nexus 7, het scherm is prachtig en is nu gelukkig weer in lijn met mijn telefoon (S6). Het enige is dat Action Launcher 3 regelmatig crasht op dit apparaat, maar dat kan ik moeilijk afschuiven op de tablet zelf. Ik heb ook gelijk de bookcover erbij gehaald. Uiteindelijk zal die waarschijnlijk verdwijnen, zoals elke cover en hoes om mijn apparaten, want een apparaat is in mijn ogen gemaakt om te gebruiken zonder cover. Maar ik moet zeggen dat de bookcover erg mooi aansluit, ziet er degelijk uit, houdt de tablet goed beschermt maar toch dun. En ook de verschillende standen werken (tot nu toe) gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliootje
  • Laatst online: 16-07 12:23
2 maanden geleden deze tablet voor mn vrouwtje gekocht als opvolger van de Nexus 7 uit 2013.
Het scherm is prachtig en de accuduur prima....maar

de laatste paar weken gebeurt er iets vreemds: als er streaming audio binnenkomt stopt deze na ongeveer 10-12 minuten. Dit gebeurt in Spotify, maar ook bij 3FM Live. Bijzonder vervelend. :-(
Op de tablet zijn maar een paar apps geïnstalleerd.

De cache partitie gewiped...geen verbetering

Ik lees meer van dit berichten van Samsung devices.

Heeft misschien iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 10:31

kraats

Ik rol

Blijft WiFI wel aan staan, of valt hij in slaapmodus en schakelt hij van alles uit? Het kan ook nog de app-optimalisatie van Samsung kunnen zijn waarmee de apps in slaapstand gezet worden. Ik zou het eerst in die richting zoeken.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:32:
Ik heb ook gelijk de bookcover erbij gehaald. Uiteindelijk zal die waarschijnlijk verdwijnen, zoals elke cover en hoes om mijn apparaten, want een apparaat is in mijn ogen gemaakt om te gebruiken zonder cover.
Ik vind die cover juist wel toegevoegde waarde hebben. Als je bijv. aan tafel met de tablet werkt is het wel makkelijk om hem iets gekanteld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:49:
[...]

Ik vind die cover juist wel toegevoegde waarde hebben. Als je bijv. aan tafel met de tablet werkt is het wel makkelijk om hem iets gekanteld te hebben.
Tot nu toe heb je gelijk! Ik heb ook een aantal makkelijk mee te nemen laptop stands en daarmee kom je ook een heel eind. Maar in vergelijking met hoesjes/covers van voorgaande apparaten (zowel tablets als telefoons) is deze bookcover toch duidelijk het beste in het functionele aspect. De hoes is stevig en dun, waardoor de tablet nog steeds heel makkelijk mee te nemen is, en ziet er (in mijn optiek) ook erg strak en mooi uit.

Maar dat bied geen garantie dat ik in de toekomst de hoes er niet definitief afhaal. Zo'n apparaat voelt toch heerlijk in de hand zonder cover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
Cliootje schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:44:
2 maanden geleden deze tablet voor mn vrouwtje gekocht als opvolger van de Nexus 7 uit 2013.
Het scherm is prachtig en de accuduur prima....maar

de laatste paar weken gebeurt er iets vreemds: als er streaming audio binnenkomt stopt deze na ongeveer 10-12 minuten. Dit gebeurt in Spotify, maar ook bij 3FM Live. Bijzonder vervelend. :-(
Op de tablet zijn maar een paar apps geïnstalleerd.

De cache partitie gewiped...geen verbetering

Ik lees meer van dit berichten van Samsung devices.

Heeft misschien iemand een idee ?
Er zit standaard inderdaad een app killer op waar je uitzonderingen moet maken om het goed te laten werken. Dit geldt ook voor de unread buttom voor Tesla launcher bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:12:
[...]

Er zit standaard inderdaad een app killer op waar je uitzonderingen moet maken om het goed te laten werken. Dit geldt ook voor de unread buttom voor Tesla launcher bijvoorbeeld.
App optimalisatie gewoon uitzetten..
Ik merk nauwelijks dat de battery life beter zou zijn, maar had wel vreemde dingen...
Nu werkt alles weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliootje
  • Laatst online: 16-07 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:11:
[...]

App optimalisatie gewoon uitzetten..
Ik merk nauwelijks dat de battery life beter zou zijn, maar had wel vreemde dingen...
Nu werkt alles weer prima.
Via Samsung Smart Manager de app optimalisatie uitgezet: yep...eindelijk weer continu muziek ! :)

Thx voor deze gouden tip. Ik had de Samsuns Smart Manager nog nooit gezien; dacht aan 'ordinaire troepware'. :9

Thx JMK en EdwardA !

Edit:

Symptomen blijven: muziek valt weer weg :'( . verdorie. Iemand nog andere suggesties ?

[ Voor 11% gewijzigd door Cliootje op 29-01-2016 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Ik heb net met 'n tab s2 binnen maar ff serieus, hoe krijg je die sd tray er uit?
Zelfs met alle kracht er op wijgert de tray eruit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jvann schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:31:
Ik heb net met 'n tab s2 binnen maar ff serieus, hoe krijg je die sd tray er uit?
Zelfs met alle kracht er op wijgert de tray eruit te gaan.
zit toch zo'n tooltje bij? (heb ik nog niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Palomar schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:33:
[...]

zit toch zo'n tooltje bij? (heb ik nog niet geprobeerd)
Ja maar die tray wijgert er uit te gaan hoeveel kracht je ook zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Jvann schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:35:
[...]

Nieuwe vragen ;) Te hard drukken kan de boel alleen maar meer vernielen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Jvann schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:35:
[...]

ik ga het van het weekend ook ff proberen. Laat wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Tammesp schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:30:
[...]

Nieuwe vragen ;) Te hard drukken kan de boel alleen maar meer vernielen namelijk.
Ja gedaan, heb nu een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend of 5.1.1. voor de EU S2 tabs komt of wordt deze update overgeslagen voor Marshmallow? Zo ja, wanneer komt Marshmallow uit :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:13:
Is het al bekend of 5.1.1. voor de EU S2 tabs komt of wordt deze update overgeslagen voor Marshmallow? Zo ja, wanneer komt Marshmallow uit :)?
MM zou voor zowel de S2 tablet als S6 telefoon binnen een paar weken moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
Voor zover ik heb begrepen wordt 5.1.1 inderdaad overgeslagen. Ik ben benieuwd of het veel verbeteringen brengt de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 19:17
Mij boeit het niet echt , ding gaat als de brandweer.. , maar het hoort natuurlijk wel bij een tablet in deze prijsklasse..Samsung kan hier in een hoop verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
virtua69 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:07:
Mij boeit het niet echt , ding gaat als de brandweer.. , maar het hoort natuurlijk wel bij een tablet in deze prijsklasse..Samsung kan hier in een hoop verbeteren
Het is ook wel een Android iets. Updates en zelfs kritieke lekken worden erg slecht aangepakt en niet alleen door Samsung. Ik zou het graag ook beter zien dan hoe het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 19:55
De 50 euro cashback geldt zeker ook nog op de 377 prijs?

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/EVPA84844BXK5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Is dat niet alleen voor België? Op https://www.samsung.com/nl/promotions/#/ staat de actie niet vermeld, op https://www.samsung.com/be/promotions/#/ juist wel. Ook in de bijzondere voorwaarden (pdf) staat "Ga naar www.samsung.com/be/promotions,".

Tevens staat de EAN van mijn nieuwe pricewatch: Samsung Galaxy Tab S2 9,7" WiFi Wit NIET in de lijst met deelneemende EAN's. Mijn EAN is 8806088040776, terwijl voor de actie 8806088040783 nodig is.

Tenslotte moet je bij de registratie aangeven waar je 'm hebt gekocht. Je kan hier bij fysieke winkels alleen Belgische plaatsen vinden, en bij webshops alleen .be url's.

Dus voor alle Nederlanders, helaas.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb jij (of iemand anders) dit al geprobeerd? Ik heb het zojuist geprobeerd, maar in de stap van registreren word ik weer teruggeknald naar het formulier met een melding dat de EAN-code niet juist is. En die heb ik toch zeker goed ingevuld (begint met 8 en 13 karakters, overgenomen van de streepjescode op de sticker op de doos).

[edit] aha de reactie hierboven verklaart een hoop...

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 30-01-2016 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 19:55
Raar dat het niet lukt, ik heb zelf de de be in nl verandert en daarmee aangenomen dat de actie ook in NL gold.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde verhaal als hierboven: EAN ongeldig.

Ik kan wel Media Markt Amsterdam aangeven als winkel waar ik 'm heb gekocht en daar krijg ik geen error voor. Raar :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik zie dat de Office-app-pictogrammen standaard op de Tab S2 staan, maar de apps zijn nog niet geïnstalleerd. Als je de app wilt openen, moet ik akkoord gaan met de Samsung Galaxy Apps.

Nu wil ik zo weinig mogelijk met Samgsung-apps en accounts te maken krijgen, dus ik dacht: ik installeer ze wel via de normale Google Play Store. Maar, daar staan de Office-apps dus helemaal niet tussen?! Het lijkt wel alsof Samsung de Tab S2 als niet compatibel heeft opgegeven voor deze apps waardoor ze niet te vinden zijn in de Play Store.

Nu vraag ik me af, zijn de Office-apps die er door Samsung opgezet zijn (althans, alleen de pictogrammen) anders dan de normale Office-apps van Microsoft uit de Play Store? Of kan ik de apps downloaden op m'n andere geroot'e tablet en dan de apk kopieren naar de Tab S2 en dan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Het zijn de precies dezelfde apps, die worden ook gewoon geupdate net zoals in de Google Play store. Zijn fantastische apps moet ik zeggen, Microsoft doet goed werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-08 17:37
Sinds gister een Tab S2 8.0 gehaald maar loop tegen een 'probleem' aan nadat ik Facebook geinstalleerd heb. Zodra ik Facebook open is het nieuwsoverzicht bijgewerkt. Hij werkt hem ook gewoon bij, iedere keer als ik Facebook open. Als ik bv klik op een bedrijf dat ik volg, of bv een nieuwssite of vriend dan opent hij de bewuste pagina en krijg ik de infopagina te zien, maar alle berichten daaronder blijft het toestel naar zoeken. Zelfs na een hele nacht laat hij niets zien. Vandaag getest op het netwerk van mijn werk, zelfde probleem. Ook na een hardreset en opnieuw installeren Facebook hetzelfde. Iemand een tip? Zie ik iets over het hoofd?

Afbeeldingslocatie: http://i1132.photobucket.com/albums/m574/elooijenga/Screenshot_2016-02-01-11-43-40_zpsfsex3b8y.png

[ Voor 8% gewijzigd door e.looijenga op 01-02-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heeft iemand ook een alternatief voor het keyboard/trackpad dat bij het officiele keyboard cover zit? Ik vind die nl. te duur en het keyboard mag ook best iets groter. Bovendien gebruik ik het toetsenbord alleen thuis, dus hoeft niet permanent aan de tablet vast et zitten (wordt ie weer dikker van).

Ik heb nu een Logitech K400 aangesloten (keyboard met trackpad) en dat werkt ideaal als je iets langs wil typen en ook wat met de muis wilt doen. Echter heeft die geen bluetooth, dus moet aldoor via een verloopstekkertje de usb-ontvanger op mn S2 aansluiten.

Ik kom de Rapoo 6400 tegen, maar daarover lees ik veel negatieve reviews.Heeft iemand nog alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e.looijenga schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:50:
Sinds gister een Tab S2 8.0 gehaald maar loop tegen een 'probleem' aan nadat ik Facebook geinstalleerd heb. Zodra ik Facebook open is het nieuwsoverzicht bijgewerkt. Hij werkt hem ook gewoon bij, iedere keer als ik Facebook open. Als ik bv klik op een bedrijf dat ik volg, of bv een nieuwssite of vriend dan opent hij de bewuste pagina en krijg ik de infopagina te zien, maar alle berichten daaronder blijft het toestel naar zoeken. Zelfs na een hele nacht laat hij niets zien. Vandaag getest op het netwerk van mijn werk, zelfde probleem. Ook na een hardreset en opnieuw installeren Facebook hetzelfde. Iemand een tip? Zie ik iets over het hoofd?

[afbeelding]
Precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een werkend FTP programma voor de Tab S2, ik heb er al meerdere geprobeerd, maar krijg er geen 1 aan de praat, andFTP, ES file explorer, Turbo FTP... ze kunnen allen geen verbinding maken.
Of misschien is er ergens een instelling die deze verbindingen blokkeer?

Als iemand een tip heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:58:
Weet iemand misschien een werkend FTP programma voor de Tab S2, ik heb er al meerdere geprobeerd, maar krijg er geen 1 aan de praat, andFTP, ES file explorer, Turbo FTP... ze kunnen allen geen verbinding maken.
Of misschien is er ergens een instelling die deze verbindingen blokkeer?

Als iemand een tip heeft hoor ik het graag!
Niet zozeer specifiek voor de S2, maar heb je in die apps al geëxperimenteerd met de instelling 'passive FTP' aan of uitzetten?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste