Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-10 10:35
De status is staat de laatste dagen op inklaring douane compleet. Ik hoop dat die snel verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:16

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

TheBouwman schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:20:
De status is staat de laatste dagen op inklaring douane compleet. Ik hoop dat die snel verder gaat.
Duurt lang idd! Bij mij is er niks veranderd in het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

Duurt lang idd! Bij mij is er niks veranderd in het weekend!
Bij mij stond de status sinds zaterdag op inklaring. Die is sinds vanochtend aangepast naar douane inklaring. Maar dat is schijnbaar zaterdag al gebeurd, maar vandaag pas aangepast. Een late update dus. Ik hoop dat die tussendoor al is verstuurd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Inklaring was bij mij vrijdag om 18:00 al klaar. Nog steeds ongewijzigd sindsdien.

Verdorie, eerst had ik gerekend op enkele weken en nu word ik toch ongeduldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Bij mij stond de status sinds zaterdag op inklaring. Die is sinds vanochtend aangepast naar douane inklaring. Maar dat is schijnbaar zaterdag al gebeurd, maar vandaag pas aangepast. Een late update dus. Ik hoop dat die tussendoor al is verstuurd. :P
Ik had precies hetzelfde. :+ Toen ik vanochtend nog een keer keek was zaterdag ook ineens de inklaring geregeld. Iemand vergeten om op enter te drukken. ;)

Enige idee hoe lang het verzenden naar NL duurt?

Edit:
Ongeveer 2 tot 4 dagen. Met een beetje geluk vrijdag de telefoon. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Dext op 19-10-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-10 09:16
Afgelopen vrijdag, iets voor 9en 's avonds was de mijne binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
Dext schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:12:
[...]

Ik had precies hetzelfde. :+ Toen ik vanochtend nog een keer keek was zaterdag ook ineens de inklaring geregeld. Iemand vergeten om op enter te drukken. ;)

Enige idee hoe lang het verzenden naar NL duurt?

Edit:
Ongeveer 2 tot 4 dagen. Met een beetje geluk vrijdag de telefoon. :D
Bij mij was het vrijdag al aangegeven en er is nog niks veranderd. Met een beetje pech wordt het wel een stuk langer dan die 2 tot 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Processed in the UK! Duurde even, maar de grote oversteek is al gemaakt, nu de kleine nog.
Zul je net zien dat ze morgen voor de deur staan terwijl wij met de kids in de Efteling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
HTT-Thalan schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:12:
Processed in the UK! Duurde even, maar de grote oversteek is al gemaakt, nu de kleine nog.
Zul je net zien dat ze morgen voor de deur staan terwijl wij met de kids in de Efteling zijn...
Same here :), afgaande op voorgaande posts, staat er dan woensdag iemand voor de deur. Oftewel voor deze week binnen.

Echt verschrikkelijk dat tracking trouwens :'). Ik ging wel van twee weken uit met die open sale, nu het allemaal veel sneller gaat dan verwacht ben ik gespannen als een jongetje van 5 voor de kerstboom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

EJPostema schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:21:
[...]

Same here :), afgaande op voorgaande posts, staat er dan woensdag iemand voor de deur. Oftewel voor deze week binnen.

Echt verschrikkelijk dat tracking trouwens :'). Ik ging wel van twee weken uit met die open sale, nu het allemaal veel sneller gaat dan verwacht ben ik gespannen als een jongetje van 5 voor de kerstboom :')
Same here :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-10 20:27

Mojo

The Power Within

Hier ook.
Monday, October 19, 2015 Location Time Piece
7 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 22:05
1 Piece
Friday, October 16, 2015 Location Time Piece
6 Clearance processing complete at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 18:00
1 Piece
5 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:42
1 Piece
4 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:41
1 Piece
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:39
1 Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:22
1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:15
1 Piece
:+

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

20 okt 2015 - 06:12
Departed from DHL facility in Brussels - Belgium
20 okt 2015 - 04:41
Processed at Brussels - Belgium
20 okt 2015 - 01:57
Arrived at DHL facility in Brussels - Belgium
19 okt 2015 - 23:32
Departed from DHL facility in East Midlands - UK
19 okt 2015 - 20:44
Processed at East Midlands - UK
16 okt 2015 - 18:00
Clearance processing complete at Shenzhen - China, People's Republic

:'( hij gaat aankomen terwijl ik met mijn dochter in de carnaval festival zit! Te laat om het bezorgadres aan te passen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
Hij is ondertussen ook al in amsterdam aangekomen voor de mensen uit Nederlands die hem bestelt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
TheBouwman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:06:
Hij is ondertussen ook al in amsterdam aangekomen voor de mensen uit Nederlands die hem bestelt hebben.
Het gaat echt verrassend snel. Toen ik gisterenavond zag dat het pakketje in Londen was, dacht ik nog nou wellicht einde van de week. Maar hopelijk vandaag. :D
EJPostema schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:21:
[...]
Hahaha echt he.. Eerst nog een beetje schouderophalend zo van ik zie wel wanneer ie binnenkomt. En nu gespannen wachten op de deurbel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
Ik moet nu een tijd selecteren waarop het bezorgd wordt. De snelste tijd waar ik uit kon kiezen is voor mij is morgen vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBouwman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:53:
Ik moet nu een tijd selecteren waarop het bezorgd wordt. De snelste tijd waar ik uit kon kiezen is voor mij is morgen vroeg.
De mijne is gisteravond ook aangekomen in de UK. Vervolgens via Brussel ligt die nu in AMS. Status staat nu op 'on hold'. Wat dit ook mag betekenen. Kreeg jij een mail ofzo waar jij een tijdsvak kon kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
TheBouwman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:53:
Ik kreeg zojuist de volgende melding: With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE. Ik heb geen tijd oid ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
Ik kreeg eens sms van dhl dat ik een aflever tijd moest instellen. Morgen wat hij tussen 9:00 en 18:00 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Die van mij ligt nu ook al in Rotterdam (waar ik ook woon). Dus waarschijnlijk staat vandaag de koerier voor een dichte deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
Dext schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Ik kreeg zojuist de volgende melding: With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE. Ik heb geen tijd oid ingevuld.
Wow en binnen... :)

Hij moet met een bloedgang vanuit Amsterdam naar Den haag zijn gereden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dext schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Wow en binnen... :)

Hij moet met een bloedgang vanuit Amsterdam naar Den haag zijn gereden. :D
Hier nog steeds op on hold ;( ik heb natuurlijk weer te maken met een luie chauffeur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Die van mij staat nu ook op on hold...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Mijne ook op on hold. :(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat vandaag niet meer veranderen denk ik. Wat zonde zeg. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10 18:16
Net 2 uur geleden voor mogen tekenen. Toch nog binnen 8 dagen ontvangen. Had op zn minst op 3 weken gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Bij mij is de status zojuist veranderd naar 'zending bij koerier voor afleverng'

Ben wel verrast dat hij dan zometeen wordt bezorgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJPostema schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:52:
Bij mij is de status zojuist veranderd naar 'zending bij koerier voor afleverng'

Ben wel verrast dat hij dan zometeen wordt bezorgd...
Hier ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

AAaaaaAaaaAaH! Ik kreeg om half 6, toen wij zaten te wachten op Aquanura, bericht dat ze hem niet konden afleveren :(. Nu komt 'ie morgen, terwijl ik een hele dag op training zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:14
Oneplus two 64gb besteld in UK op zondagavond by Gearbest en vandaag al binnen. Pefecte eerste indruk. Ze hebben hem daar op voorraag en geen invites nodig (al kreeg ik 2 uur nadat ik hem besteld had een invite van oneplus die niet werkte en de dag erna een die wel werkte)

Samsung S25 Ultra, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ik heb hem gister ook ontvangen, naar aanleiding van de open sale zonder invites. Kan niet klagen, in 2 werkdagen van China, People's Republic (:p) naar Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Iemand hem ook (ver) na 18:00 ontvangen? Ik had vandaag als nieuwe leverdag opgegeven, en kreeg de keuze uit slechts één tijdslot: Tussen 09:00 en 18:00. Hij ging echter weer 'on hold' om onbekende reden, en om 18:04 kwam de melding dat hij toch weer in levering staat voor vandaag. We leven echter al ver na dat tijdsslot en ik ben bang dat hun busje zo laat niet meer komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:20:
Iemand hem ook (ver) na 18:00 ontvangen? Ik had vandaag als nieuwe leverdag opgegeven, en kreeg de keuze uit slechts één tijdslot: Tussen 09:00 en 18:00. Hij ging echter weer 'on hold' om onbekende reden, en om 18:04 kwam de melding dat hij toch weer in levering staat voor vandaag. We leven echter al ver na dat tijdsslot en ik ben bang dat hun busje zo laat niet meer komt...
Gisteren kwam die bij mij om half 8 ongeveer. In de avond dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ja dhl bezorgd ook in de avonden tussen 1800-2100. Hangt wel van de dag en regio af of ze dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gehad tegen 21:00 idd. Wist niet dat dat gebeurde, temeer omdat de zending aangaf 'tot 18:00'.

Nu (vergeten, had ik kunnen weten, stom) nanosims regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10 18:16
HTT-Thalan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:28:
Gehad tegen 21:00 idd. Wist niet dat dat gebeurde, temeer omdat de zending aangaf 'tot 18:00'.

Nu (vergeten, had ik kunnen weten, stom) nanosims regelen...
_O- _O- _O-
Was ik dus ook vergeten. Dagen naar uit zitten kijken en is ie eindelijk binnen denk je shit sim-kaart past er niet in. lol
Gelukkig(had ik niet eens gemerkt) bij simkaart van Ben kun je uit micro (letterlijk)een nano uitdrukken. Bij binnenkomst is ie dus 3 in 1. Goed over negedacht dus.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
Gaat die kleinere OP ook via invites verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:55

GforceNL

Out of memory....

De mijne dinsdag besteld en staat tot op heden nog op "processing". Hoopte stiekem hem voor het weekend te hebben, al lijkt die kans klein...

[ Voor 2% gewijzigd door GforceNL op 29-10-2015 09:04 . Reden: Typo ]

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
Ik heb de mijne maandag om 01:00 besteld, bestelling is 'complete' op de site van OnePlus, maar volgens de tracker is het toestel nog steeds niet verder dan de 'clearence in Shenzhen'.
Kan het zo zijn dat bij de volgende update van de tracker het toestel al in Amsterdam (of Londen/Brussel) ligt en het dan dus vrij snel kan gaan? Ik zou 'm echt graag nog voor het weekend in mn handen willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:55

GforceNL

Out of memory....

Goede vraag, die van mij ligt nu ook in shenzen.. Hopelijk morgen ochtend een update!

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddj01
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:40
Mijn order staat op Processing iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voor dat die in huis is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Hoe lang deed de verzending er bij jullie over? Ik heb hem zondag ochtend besteld, en nog steeds niks binnen (express bestelling). Ze werken niet op zondag volgens mij, dus ik wacht nu 3 dagen (vanaf maandag geteld dus).

Onderhand gaat m'n F5 toets kapot door DHL tracking :( :P.

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-11-2015 11:28 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 10:46
Anonymoussaurus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:28:
Hoe lang deed de verzending er bij jullie over? Ik heb hem zondag ochtend besteld, en nog steeds niks binnen (express bestelling). Ze werken niet op zondag volgens mij, dus ik wacht nu 3 dagen (vanaf maandag geteld dus).

Onderhand gaat m'n F5 toets kapot door DHL tracking :( :P.
maandag besteld en vrijdag dezelfde week geleverd (ook express levering) 5 dagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

eppo666 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
[...]

maandag besteld en vrijdag dezelfde week geleverd (ook express levering) 5 dagen dus.
Dan had ik net zo goed een standaard bestelling kunnen doen. Want daar deed hij er ook maar maximaal 7 dagen over if I'm right. Scheelt niet heel veel. Maarja. Maar afwachten dan.

Ik had ook iets gestuurd naar de servicedesk. Na een aantal uur netjes antwoord. Terug gemailed, na 3 dagen helemaal geen antwoord meer :(.

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 05-11-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:58
eppo666 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:30:
[...]

Yup, geldt ook voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-10 22:05
De OPT gister besteld na plots een invite binnen te hebben gekregen vanuit OnePlus.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor hij binnen is.
Hoop midden van volgende week (of eerder als ze in het weekend doorwerken?)

edit:
zojuist een SMS ontvangen dat het pakketje onderweg is via DHL

dat is snel!

[ Voor 17% gewijzigd door ThijsLuke op 06-11-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Vandaag komt hij binnen :D. Helaas is iedereen van huis en kan dus niemand mijn pakketje in ontvangst nemen :(. Geen idee hoe ik dit nu moet gaan doen..

Een vriend van mij vertelde dat hij zijn pakketje in 2 dagen had.. dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Vanaf f*cking China, naar de UK, naar A'dam, naar de eindbestemming. Lijkt me onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:14:
Vandaag komt hij binnen :D. Helaas is iedereen van huis en kan dus niemand mijn pakketje in ontvangst nemen :(. Geen idee hoe ik dit nu moet gaan doen..

Een vriend van mij vertelde dat hij zijn pakketje in 2 dagen had.. dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Vanaf f*cking China, naar de UK, naar A'dam, naar de eindbestemming. Lijkt me onmogelijk.
Binnen 5 werkdagen, netjes toch?
Hoop dat dit bij mij ook zal zijn. Gister besteld, hoop dat ik de OPT woensdag/donderdag heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

ThijsLuke schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:29:
[...]

Binnen 5 werkdagen, netjes toch?
Hoop dat dit bij mij ook zal zijn. Gister besteld, hoop dat ik de OPT woensdag/donderdag heb....
Ja oke, heb je gelijk in. Maarja, de standaard bestelling is 25 euro goedkoper volgens mij, en dat scheelt dan maar 2 daagjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:14:

Volgens de DHL tracking kon ik hem ook in 2 dagen hebben. Kwam vanuit de UK maar ging via een busje naar brussel en dan door naar eindhoven. Alleen die vrijdag haalde ze niet en zaterdag ook niet dus werd de maandag erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikenmaik
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-06 20:16
Ik heb hem maandagavond besteld om 20:48, hoelang duurt het ongeveer voor je een tracking code krijgt? (Express delivery)

Mijn order status staat op processing sinds maandagavond ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Maikenmaik schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:59:
Ik heb hem maandagavond besteld om 20:48, hoelang duurt het ongeveer voor je een tracking code krijgt? (Express delivery)

Als je op OnePlus.net naar je account gaat, en je gaat dan naar "my orders". Dan klik je op het order nummer met het pijltje wat naar beneden wijst. Vervolgens druk je op het rood gemaakte tracking nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikenmaik
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:15:
[...]

Als je op OnePlus.net naar je account gaat, en je gaat dan naar "my orders". Dan klik je op het order nummer met het pijltje wat naar beneden wijst. Vervolgens druk je op het rood gemaakte tracking nummer.
Hmm, ik zie daar nergens een tracking nummer staan, alleen de datum, daaronder paypal emailadres en daarnaast tweemaal mijn adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Maikenmaik schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:59:

Vreemd dat je nog geen tracking code hebt.

Ik heb gister om 16.00 een order geplaatst en vanmorgen kreeg ik al een tracking code via sms.

edit:
vertrouw niet altijd op onplus website, deze loopt enorm achter met het bijwerken van status. Zo ook bij mij.

[ Voor 12% gewijzigd door ThijsLuke op 06-11-2015 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddj01
Ik heb ook maandag avond besteld. Ook hier geen t&t code en staat die vanaf maandag op procesing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
ddj01 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:34:
Ik heb ook maandag avond besteld. Ook hier geen t&t code en staat die vanaf maandag op procesing
Bij mij staat het ook nog op processing, maar ik heb na 1 dag al een tracking code gehad.
Nu weet ik dat het oneplus forum enorm achter loopt met het bijwerken van de status....dus hecht niet al teveel waarde aan de status op forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddj01
Dank voor het antwoord ik zie hen vast wel verschijnen eerdaags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maandag rond half 8 's avonds een bestelling geplaatst en gisteren op vrijdag rond half acht stond de meneer van UPS voor de deur. Ging allemaal soepeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
engessa schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 14:58:
Maandag rond half 8 's avonds een bestelling geplaatst en gisteren op vrijdag rond half acht stond de meneer van UPS voor de deur. Ging allemaal soepeltjes.
Binnen 4 werkdagen, netjes. Dan zou die van mij woensdag/donderdag moeten komen.
Dat is in ieder gevaal voordat ik ga verhuizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Ik had hem zondag avond besteld, maandag werd hij verwerkt (want zondag werken ze niet), gister (vrijdag avond) gekregen. Erg tevreden mee tot nu toe. Misschien dat ik een review ga maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 19:56:
Ik had hem zondag avond besteld, maandag werd hij verwerkt (want zondag werken ze niet), gister (vrijdag avond) gekregen. Erg tevreden mee tot nu toe. Misschien dat ik een review ga maken :).
Graag, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-10 08:40
Donderdag, november 05, 2015 Locatie Tijd Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:18
1 Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:31
1 Collo
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:32
1 Collo

Pff hij is nog steeds onder weg naar iets :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Donvincento schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:34:
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:18
1 Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:31
1 Collo
1 Collo

Pff hij is nog steeds onder weg naar iets :-)
Klopt. Het vliegtuig gaat eerst naar de UK. Daarna gaat het allemaal een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Anonymoussaurus schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:45:
[...]

Klopt. Het vliegtuig gaat eerst naar de UK. Daarna gaat het allemaal een stuk sneller.
Mijne (volgens mij zijn we beide net zo ver?) Hij moet nog langs de douane en al, dus vliegtuig moet nog gaan?

Zaterdag, november 07, 2015 Locatie Tijd Collo
4 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:59
1 Collo
3 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:54
1 Collo
Vrijdag, november 06, 2015 Locatie Tijd Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:17
1 Collo
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:51
1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Excuus. Dat bedoelde ik. Na stap 4 gaat hij naar de UK. In totaal 12 stappen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Verwacht de telefoon vandaag of morgen te krijgen. Afhankelijk hoe snel de telefoon vanuit Duitsland in Eindhoven is. Dat ligt om de hoek :)

Maandag, november 09, 2015 Locatie Tijd Collo
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:50

1 Collo
Zondag, november 08, 2015 Locatie Tijd Collo
6 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 22:40

1 Collo
5 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:07

1 Collo
4 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:59

1 Collo
3 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:54

1 Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:17

1 Collo

1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Dat is raar, dat hij eerst nog naar Duitsland gaat. Bij mij ging hij van de UK meteen naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
Grappig bij mij nog steeds geen status verandering :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
ON HOLD. Heb ik weer :).
Vandaag gaat niet meer lukken denk ik, misschien heb ik em morgen.

8 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie LEIPZIG - GERMANY 08:58
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 07:22
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Donvincento schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:51:
Grappig bij mij nog steeds geen status verandering :-(.
Op oneplus forum of op DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
Ik zal DHL zo eens bellen inderdaad, en anders vanmiddag eens contact opnemen met OP, zag dat ze ook een live chat functie hebben die open gaat vanaf 15:00 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikenmaik
Bij mij ook nog steeds geen statusverandering bij Oneplus, nog niks gehoord van de post.

Heb vrijdag 2 uur in de livechat gehangen (165ste in de wachtrij), toen ik aan de beurt was sprong hij meteen door naar het schermpje om de livechat een cijfer te geven, niet gepraat met de mensen van Oneplus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
Zojuist contact gehad met DHL, deze wisten mij te vertellen dat het pakketje inderdaad weinig scans heeft gehad, maar dat deze vanmorgen ingescand is in Engeland. En dat ik hem morgen kan verwachten.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

ThijsLuke schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:32:
ON HOLD. Heb ik weer :).
Vandaag gaat niet meer lukken denk ik, misschien heb ik em morgen.

(...)
Same here. Woensdag besteld, vanmorgen 2 DHL-updates vanuit Leipzig (aangekomen en on hold).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Donvincento schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:40:
Zojuist contact gehad met DHL, deze wisten mij te vertellen dat het pakketje inderdaad weinig scans heeft gehad, maar dat deze vanmorgen ingescand is in Engeland. En dat ik hem morgen kan verwachten.

Ben benieuwd.
Nu hoop ik voor je dat deze niet via Duitsland vliegt, daar vervolgens ON HOLD komt zoals bij mij....
Is weer een dag vertraging. Blegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Ram0n schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:45:
[...]

Same here. Woensdag besteld, vanmorgen 2 DHL-updates vanuit Leipzig (aangekomen en on hold).
Grote kans dat je morge je telefoon hebt. Nog 1 dagje geduld:)

En heeeel misschien vandaag nog als deze nu snel naar NL wordt gevlogen. Afstand is niet zo groot.
Maar reken maar op morgen. Valt het altijd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-10 14:46
Wachten is toch nooit mijn sterkste kant geweest. Probeer het opzij te zetten maar blijf toch af en toe naar de DHL-tracking pagina gaan, terwijl ik gewoon nieuwe meldingen ge-sms'd krijg 8)7

07 nov 2015 - 14:00
Departed from DHL facility in Shenzhen - China, People's Republic
07 nov 2015 - 13:55
Processed at Shenzhen - China, People's Republic
06 nov 2015 - 17:45
Processed at Shenzhen - China, People's Republic
06 nov 2015 - 17:40
Shipment picked up

Staat momenteel hier op, sinds zaterdag dus. Heeft mijn OPT net het zaterdagmiddag vliegtuig gemist? :'(

Ach, had hem eind van deze week verwacht, en heb hem totaal niet per direct nodig. Maar na aankoop is wachten toch altijd lastig.. (Maar dat heb ik ook met een bestelde muis oid ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn OPT vandaag besteld, via de website met de Invite van mijn vriend, de telefoon staat dus op zijn naam, alleen zit hij in Taiwan. Weet iemand om je je moet identificeren bij levering? En als ik hem vandaag heb besteld wanneer komt hij dan binnen denken jullie? Ik heb express zending, want dat was het enige dat ik kon kiezen..

Voor de mensen die hem al hebben, hoe nuttig is het om een extra oplader te hebben? Ik ben van plan hem DualSim te gaan gebruiken, ook op mijn werk waar ik veel mobiel bel. Ik wilde eigenlijk gelijk een extra oplader kopen, maar die waren uitverkocht.. :(

Thanks voor jullie reacties alvast!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
Telefoon staat op zijn naam? Ik heb hem ook besteld via het account van een vriend (non-shareable invite), maar kon wel gewoon de order op mijn naam zetten. Zolang het account niet op een naam staat (en zelfs dat is te wijzigen) kun je iig per order samen met het billing en shipping adress ook de naam van de ontvanger aanpassen. Nu ik ge-orderd heb kan dat niet meer met deze order, maar met de volgende wel weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakob558 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:57:
Telefoon staat op zijn naam? Ik heb hem ook besteld via het account van een vriend (non-shareable invite), maar kon wel gewoon de order op mijn naam zetten. Zolang het account niet op een naam staat (en zelfs dat is te wijzigen) kun je iig per order samen met het billing en shipping adress ook de naam van de ontvanger aanpassen. Nu ik ge-orderd heb kan dat niet meer met deze order, maar met de volgende wel weer gewoon.
Oh shit, ik dacht dat dat niet kon.. Kan het nu inderdaad niet meer wijzigen. Maar moet je je legitimeren dan? Anders moet ik maar even contact met hen of DHL opnemen, hij komt voorlopig nog niet terug namelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
Dat weet ik dan weer niet. Heb me nooit eerder hoeven legitimeren bij orders via DHL/China. Maar nooit eerder via Oneplus.net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké duimen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Ik heb ook gewoon succesvol mijn OP2 besteld via het account van een vriend van mij. Gebruikersnaam blijft hetzelfde. Wachtwoord ook. Alleen persoonlijke gegevens veranderd, en het bezorgadres veranderd. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostb1te1992
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:41
Als ik op de site van OnePlus kijk is het 16gb model out of stock, is deze nu dus niet bestelbaar met een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
Frostb1te1992 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:17:
Als ik op de site van OnePlus kijk is het 16gb model out of stock, is deze nu dus niet bestelbaar met een invite?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Frostb1te1992 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:17:
Nope. Is niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostb1te1992
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:41
Bedankt voor de snelle reply's, erg jammer dat deze nu niet beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikenmaik
Oke, ik heb zojuist mijn track and trace code gekregen, mijn toestel ligt in Eindhoven On Hold.

Via UK naar Amsterdam, vervolgens via Brussel naar Eindhoven

[ Voor 19% gewijzigd door Maikenmaik op 09-11-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Maikenmaik schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:22:
Oke, ik heb zojuist mijn track and trace code gekregen, mijn toestel ligt in Eindhoven On Hold.

Helemaal niet via Duitsland gegaan, via Brussel richting Eindhoven
Dan krijg je hem vanavond binnen als het goed is! Veel plezier alvast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Maikenmaik schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:22:

Via UK naar Amsterdam, vervolgens via Brussel naar Eindhoven
Waarschijnlijk krijg je deze later in de avond.
Veel plezier met dit leuke speelgoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
Vanochtend 04:00u is mijn telefoon verwerkt in Amsterdam! Laatste stappen kwamen heel snel achter elkaar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Bij mij maken ze er een hele show van. Rondje Europa? Hij is nu onderweg naar Eindhoven. Komt vandaag binnen.

Dinsdag, november 10, 2015 Locatie Tijd Collo
13 Vertrokken van DHL vestiging in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:11

1 Collo
12 Verwerkt in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:24

1 Collo
11 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:11

1 Collo
10 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:52

1 Collo
9 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:27

1 Collo
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 07:22

1 Collo

1 Collo

1 Collo

1 Collo

1 Collo

1 Collo

1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Eagle has landed.

14 Zending gearriveerd op DHL-vestiging EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:24

1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
9 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:57
1 Collo
7 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:00
1 Collo
6 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 02:06
1 Collo
5 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:36
1 Collo
4 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 20:51
1 Collo
1 Collo
1 Collo
1 Collo

Daar zijn we dan, ben benieuwd of dit vandaag nog wordt, ga eruit van niet eigenlijk, morgen dan maar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Denk dat je de telefoon vanavond hebt hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
ThijsLuke schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:34:
Denk dat je de telefoon vanavond hebt hoor:)
wohooo laten we het hopen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Ik hoop met je mee, als het goed is ga ik em vandaag ook nog krijgen. Thans, als ze daar in Eindhoven nu eens opschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
ThijsLuke schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:04:
[...]

Ik hoop met je mee, als het goed is ga ik em vandaag ook nog krijgen. Thans, als ze daar in Eindhoven nu eens opschieten!
Hoppaaa :-)

10 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:12
1 Collo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Donvincento schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:17:
[...]

Hoppaaa :-)

10 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:12
1 Collo
Toppie! Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
Thanks jij ook, heb hem net mogen ontvangen, binnen 4 werkdagen, toch netjes!
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de Levertijden en prijzen van de OnePlus 2.

Voor Invites: [OnePlus 2] Invite-topic
Voor Ervaringen: [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie
Voor Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic