Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Denk dat ik dan super veel geluk heb gehad met mijn bestelling. Er lijkt dus iets fout te gaan bij shipments die vanuit Polen worden verzonden. Op dat forum inderdaad meerdere mensen die een T&T code hebben gekregen rond de 15de en nu nog steeds geen update hebben.

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:59
Yes! Bij mij is ie nu gelukkig ook veranderd! :D

Tuesday, February 23, 2016 Location Time Piece
2 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 13:56

1 Piece
Monday, February 22, 2016 Location Time Piece
1 Shipment picked up LONDON-HEATHROW - UK 04:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Bij mij is het inderdaad hetzelfde verhaal vanuit Polen. Ging er vanuit dat het een foutje was van DHL met de tracking. Zal zo maar even een ticket aanmaken bij OP en reactie doen op het forum. Misschien laten ze mijn telefoon dan ophalen :)

Dinsdag, februari 16, 2016 Locatie Tijd Collo
1 Zending informatie ontvangen SZCZECIN - POLAND 10:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachilnik
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-06 14:57
zojuist contact gehad met oneplus. Die vertelden mij dat je 15 werkdagen moet wachten. Ik blijf het echter erg raar vinden dat bestellingen na mijn besteldatum op 16 februari eerder verwerkt worden en wel de juiste T&T ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste ervaringen met Oneplus zijn al alles behalve positief, desondanks toch in bestelling.

9 februari de One Plus Two besteld, betaald via PayPal.
Stond 2 dagen in Pending Shipment en dan opeens naar Cancelled, blijkbaar hadden ze betaling niet ontvangen terwijl het wel van mij PayPal was gegaan... Via PayPal dispuut geopend en geld een dag later terug gekregen, terwijl ik bij Oneplus alleen antwoord kreeg dat ik niet betaald had, terwijl ik er duidelijk een screenshot van PayPal had bijgevoegd. 16/2 dan maar opnieuw besteld, tot zondag stond hij op Pending Shipment, gisteren (22/2) is hij naar Pending gegaan. Maar dus een week later na bestelling nog steeds geen verzending, ook niets gehad van bestelling bevestigd van OnePlus, enkel van PayPal dat het geld er is afgegaan. Vind het allemaal toch wel heel vaag en onduidelijk. Op hun site staat 3 werkdagen voor verwerking, ondertussen zijn we een week verder en heb er nog steeds niets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachilnik
voor degene die hetzelfde probleem als ik ervaren. hierbij respons van oneplus

Thank you for reaching OnePlus, this is Coco from Logistics team, I would be very glad to assist you with your concern. A lot of customers are actually having the same situation with you, all orders are being processed in our Poland Warehouse and is now ready for shipment. Also for some parcels, DHL does not update the tracking status, while sometimes it takes longer for the tracking to update.

Shipping is calculated based on shipping address and shipping method. The following options can be selected during checkout:

Standard Shipping (3 business days payment processing time + 3-7 business days for shipment)
Priority Shipping (3 business days payment processing time + 2-5 business days for shipment)

Please note that all delivery dates are estimates only. Additional charges will be necessary for shipping to addresses in remote locations. We are unable to ship to PO Box addresses.

Please let us know if you haven't got the package so we further assist you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 12:19

bebopper

I'm an absolute beginner...

Zelf op maandag 22 februari (einde van de dag) besteld en de mijne komt uit de UK. Is al onderweg en geschatte aankomst tijd is morgen (25e) einde van de dag. Dat is toch wel netjes :*)

Is naar België, dus mogelijk dat ie daarom uit de UK komt en niet uit Polen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
bebopper schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:18:
Zelf op maandag 22 februari (einde van de dag) besteld en de mijne komt uit de UK. Is al onderweg en geschatte aankomst tijd is morgen (25e) einde van de dag. Dat is toch wel netjes :*)

Is naar België, dus mogelijk dat ie daarom uit de UK komt en niet uit Polen?
Zo ver ik begrijp zijn ze tot nu toe eigenlijk bijna altijd uit Londen of China gekomen. Het lijkt erop dat ze met de Valentijnsactie een speciale batch in Polen neer hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachilnik
zojuist via de DHL gezien dat het pakket eindelijk terecht is en dat hij verzonden is.
Hoe staat het ervoor bij de anderen waarbij hun pakket ook uit polen kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Ik heb hem vandaag bij een DHL ophaalpunt kunnen ophalen!

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Nachilnik schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:43:
zojuist via de DHL gezien dat het pakket eindelijk terecht is en dat hij verzonden is.
Hoe staat het ervoor bij de anderen waarbij hun pakket ook uit polen kwam?
Ook vandaag eindelijk een status update gezien. Volgens planning wordt mijn pakket morgen bezorgd. We zullen zien, ben nog een beetje sceptisch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Sven Enthoven schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 18:54:
Ik heb hem vandaag bij een DHL ophaalpunt kunnen ophalen!
Nice! Hoe heb je dat geregeld?

Gefeliciteerd in ieder geval met je telefoon! 😊

Verwijderd

Bij mij nog steeds niets... 16/02 besteld zoals hierboven vermeld en bij mij staat hij nog steeds op processing, heel de week al, en heel vorige week stond hij op processing shipment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachilnik
Sinds gisteravond in bezit van mijn oneplus 2. Heeft de rest hem ook al gekregen die hem rond 15 februari besteld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Jazeker! Gisteravond ook mogen ontvangen. Simkaart er in gedouwd en aan de slag gegaan :D
Tot nu toe erg tevreden!

Ik kreeg wel even de kriebels toen DHL mijn verzending 'on Hold' zette. Maar uiteindelijk toch bezorgd eind van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb die van mij ook binnen! Wat is jullie productiedatum? Die van mij 21 september 2015.
Vinden jullie telefoons wel OTA updates trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 16:52

Suo

Hier ook geen OTA updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 21:16
Vorige week besteld, staat nog steeds op "Processing". Hmpff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
zunrob schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:06:
Vinden jullie telefoons wel OTA updates trouwens?
Dat soort vragen kan je beter stellen in: [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Munki schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:06:
Vorige week besteld, staat nog steeds op "Processing". Hmpff..
Ik heb hem vrijdag besteld en tot op heden is de betaling via Paypal nog niet eens afgeschreven. Enig idee hoe lang het dan nog duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
RikN89 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Ik heb hem vrijdag besteld en tot op heden is de betaling via Paypal nog niet eens afgeschreven. Enig idee hoe lang het dan nog duurt?
Bij mij was het wel direct afgeschreven via PayPal.. Denk dus dat er iets is misgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
Munki schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:08:
[...]

Bij mij was het wel direct afgeschreven via PayPal.. Denk dus dat er iets is misgegaan.
Ik zie dat bij eerdere betalingen (dec 2015) via PayPal het pas circa 11 dagen na de bestelling via PayPal van mn rekening werd afgeschreven. Doe ik hier iets fout of kan dit sneller?

Gaat hij overigens al door in het proces als het geld nog niet van mn rekening af is maar de transactie via PayPal wel gedaan is?

[ Voor 14% gewijzigd door RikN89 op 07-03-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
RikN89 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:12:
[...]

Ik zie dat bij eerdere betalingen (dec 2015) via PayPal het pas circa 11 dagen na de bestelling via PayPal van mn rekening werd afgeschreven. Doe ik hier iets fout of kan dit sneller?

Gaat hij overigens al door in het proces als het geld nog niet van mn rekening af is maar de transactie via PayPal wel gedaan is?
Ik heb PayPal gekoppeld aan mijn CC, dus het wordt direct afgeschreven van mijn CC. Ik denk dat ze pas wachten zodra ze het geld echt hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
Munki schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:09:
[...]

Ik heb PayPal gekoppeld aan mijn CC, dus het wordt direct afgeschreven van mijn CC. Ik denk dat ze pas wachten zodra ze het geld echt hebben ontvangen.
Toch is ie verzonden vannacht :P

En het geld nog niet afgeschreven van mn rekening, wel een bevestiging van PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:08
zaterdag de oneplus 2 besteld, vandaag sinds vandaag staat hij op processing :), hopelijk voor het weekend nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
Mijn order staat nu op complete, heb een track en trace die na 24 uur niet werkt...

Is dit de normale gang van zaken?

Edit:

Het gekke is dat ie niks kan vinden als ik hem probeer te tracken via de link op OnePlus, maar als ik de volgende website pak vindt ie hem wel:

https://www.dhlparcel.nl/en/private/receiving

Date Time Definition
08 Mar 2016 09:15 Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum.

EDIT

Klantenservice gemaild, hij wordt vandaag al bezorgd!

Voor wie er wat aan heeft:

Datum/tijd Plaats Status
ma, 07-03-2016 19.09 Tijd Rüdersdorf, Germany De internationale zending is in het eerste pakketcentrum verwerkt.

ma, 07-03-2016 19.35 Tijd -- De opdrachtgegevens voor deze zending zijn door de afzender elektronisch aan DHL doorgegeven.

di, 08-03-2016 05.16 Tijd Köln, Germany De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.

di, 08-03-2016 07.53 Tijd Köln, Germany De zending wordt naar het land van bestemming vervoerd en daar aan de bezorgdienst overgedragen. (Homepage / Online traceren van zendingen: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

di, 08-03-2016 19.13 Tijd Netherlands De zending is aangekomen in het land van bestemming.

wo, 09-03-2016 10.54 Tijd Netherlands De zending wordt in het bezorgdepot op de bezorging voorbereid.

wo, 09-03-2016 10.56 Tijd Netherlands De zending is in de bestelwagen geladen.

[ Voor 113% gewijzigd door RikN89 op 09-03-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:38

Nogne

>.<

Woensdag 9 maart in de middag de One Plus Two besteld, gisterenavond kreeg ik al bericht van One Plus dat de One Plus Two al verzonden is. Dat valt mij alles mee, ik had verwacht dat ik minimaal 2 weken moest wachten. T&T werkt nu nog niet, dus kan nog niet zeggen wanneer hij precies binnen komt. Ik verwacht hem voor volgend weekend binnen te krijgen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Nogne schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:20:
ik had verwacht dat ik minimaal 2 weken moest wachten.
Minimaal twee weken is echt lang. Gemiddeld duurt verzending zo'n 6 a 8 dagen. Mijn OPO had ik besteld op dinsdag en had hem de week erop op dinsdag binnen. Bestel je het toestel echter op maandag, kan het zijn dat je het al op vrijdag of zaterdag in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 22:38

Nogne

>.<

rens-br schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:40:
[...]

Minimaal twee weken is echt lang. Gemiddeld duurt verzending zo'n 6 a 8 dagen. Mijn OPO had ik besteld op dinsdag en had hem de week erop op dinsdag binnen. Bestel je het toestel echter op maandag, kan het zijn dat je het al op vrijdag of zaterdag in huis hebt.
Ik baseerde mij op het feit dat veel Tweakers hier de One Plus Two hebben besteld en soms wel 15 werkdagen moeten wachten. Daarom ging er zelf van uit dat het wel 2 weken zou duren, dat ik nu al melding heb gekregen dat de status is veranderd naar "Shipped" valt mij daarom alleen maar mee.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:43
Delivery attempted; recipient not home 11:02

Verdomme niet thuis :(

Weet iemand of DHL later vandaag nog een keer komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Bas. schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:15:
Delivery attempted; recipient not home 11:02

Verdomme niet thuis :(

Weet iemand of DHL later vandaag nog een keer komt?
Nee die komen vandaag niet meer, morgen doen ze een nieuwe poging. Je kan eventueel wel op deze website aangeven wat je met het pakket wil doen. Maar in alle gevallen zal het morgen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-09 15:47
is het betrouwbaar hier te bestellen?

http://www.eglobalcentral...Watch%20Comparison%20Site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Waarom zou je dat willen ? Via oneplus zelf kost hij maar 350€ en verzending duurt tegenwoordig maar enkele dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
omdat ik via mijn bedrijf de btw kan terugtrekken, via oneplus gaat dit niet omdat ze in het buitenland gevestigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

zierbeek schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:20:
omdat ik via mijn bedrijf de btw kan terugtrekken, via oneplus gaat dit niet omdat ze in het buitenland gevestigd zijn.
Geen idee of je garantie dan nog wel geldig is. Like: heb je garantie via OnePlus zelf als je hem via die site bestelt? En heb je überhaupt garantie via die site?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
1 jaar heb je via de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
Hoe lang duurt het ongeveer wanneer je bestelling in processing gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

zierbeek schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:08:
Als ik het me goed kan herinneren, 1 dag. Tenzij besteld op een zondag. Zie hier: productreview: OnePlus 2 64GB Zwart review door Anonymoussaurus

[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-03-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Laatst online: 07-06-2022
zierbeek schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:08:
De website van OnePlus geeft het volgende aan: "Orders are shipped within 3 business days of payment"
Dit is wat OnePlus zelf zegt:

Hong Kong & Taiwan
•Standard shipping: 8-15 business days
•Express shipping: 6-13 business days

Europe
•For standard shipping: 8-17 business days
•For express shipping: 7-15 business days

North America
•For standard shipping: 8-17 business days
•For express shipping: 7-15 business days

India
•For standard shipping: 3-5 business days
•For express shipping: 1-2 business days

Ik heb mijn telefoon in februari besteld via Express Shipping en had hem 2 dagen later in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Klopt toch niet ?
Garantie beleid
In overeenstemming met de Europese consumenten wetgeving, zijn mobiele telefoons van OnePlus, die via de website oneplus.net zijn gekocht, voorzien van een berperkte garantie van 2 jaar, beginnend op de dag van levering. De beperkte garantie dekt alleen gebreken aan het product als gevolg van fabricagefouten van gebruikte materialen. Voor het maken van een claim, presenteert u uw originele aankoopbewijs (factuur) en foto-bewijs dat het product was defect bij aankomst, naar de klantenservice van OnePlus op https://oneplus.net/nl/support. Voor meer informatie over retour zenden, verwijzen wij u naar onze retour voorwaarden.
Verzendkosten zullen worden gedekt door OnePlus gedurende het eerste jaar; verzendkosten voor het tweede jaar zijn niet gedekt onder deze garantie. Eventuele reparatie en of vervanging service onder garantie, zal vrij zijn binnen het eerste jaar.
OnePlus kan herbouwde, herstelde of nieuwe onderdelen en componenten gebruiken bij het repareren van elk product. Als alternatief kan het defecte product volledig vervangen worden door herbouwde, gereviseerde of nieuw OnePlus product.
https://oneplus.net/nl/privacy-and-legal

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
keek bij het foute ;) voor china mainland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
Ik had het juiste adres in getypt maar ze gaan het foute gebruiken.. Is er een of andere manier om dit te veranderen? via dhl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

Ben benieuwd. De Oneplus2 voldoet het beste aan mijn eisen, vandaag 24/03/2016 om 10:20 de betalingsbevestiging binnen van Paypal, besteld via de website van Oneplus zelf.. Now we play the waiting game B)

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zierbeek
een weekje moet je tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean Paul
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39

Jean Paul

Reservebelg

Hm. 25 maart de bevestiging dat hij verzonden is, maar vooralsnog is het trackingsnummer noch bij DHL, noch bij DHL Parcel bekend.. Zo te zien ben ik niet de enige die dit voorgehad heeft.

Edit:

Zojuist DHL gebeld welke wel wat konden zien, daarna doorverbonden naar DHL parcel welke niks konden zien, maar via dhl.de weer wel.. Blijkbaar is dat toch niet helemaal centraal daar. Pakketje komt dus vanuit Duitsland :)

Ze hadden het pakketje net ontvangen klaarblijkelijk en ze verwachten Vrijdag of Maandag te leveren *O*

Vandaag binnen, geen omweg gemaakt via UK gelukkig :9

Feitelijk dus dinsdag (2 werkdagen na bestelling, 1 werkdag na verzendbevestiging) op de post gezet door Oneplus, en met 2 werkdagen later al hier. Totaal 4 werkdagen sinds bestelling :*)

[ Voor 69% gewijzigd door Jean Paul op 31-03-2016 13:11 ]

Damn ye, you are a sneaking puppy, and so are all those who will submit to be governed by laws which rich men have made for their own security

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBombs
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
Bij mij staat er Pending Shipment, is hij dan al vertrokken? Of zijn ze het nog aan het verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Afgelopen vrijdag de OnePlus2 ook maar besteld. Twijfelde eerst om de OneX te nemen maar die ondersteunt geen 800Mhz en met KPN is dit toch wel een verademing in de steden. De OneX heeft daarnaast geen 5Ghz Wifi en in mijn flat is dit eigenlijk wel een vereiste omdat de gehele 2.4Ghz band vol zit.

Ik merk al wel dat ik gelijk moet updaten naar de 3.0 build, of Exodus, om een betere en stabielere ervaring te krijgen. Hoop dat ik de telefoon snel krijg!

Edit: pakketje is gisteren ontvangen door DHL

[ Voor 5% gewijzigd door The_Worst op 05-04-2016 12:32 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBombs
  • Niet online
The_Worst schreef op maandag 04 april 2016 @ 01:16:
Edit: pakketje is gisteren ontvangen door DHL
Mag ik je track&trace nummer anders even we zitten waarschijnlijk op dezelfde pallet, ik heb hem zaterdagavond besteld, en ligt ook sinds zondag bij DHL, de mijne ligt nu in het sorteercentrum in Brussel om verwerkt te worden. Al een paar keer gebeld, en ze zeggen dat hij van de ene container in de andere en dat hij daarom niet goed gevolgd kan worden en dat er daarom gaten in mijn T&T schema zitten. ze zitten nu ook in moeilijkheden met de stakingen van hun vrachtwagenchauffers, dus moet ik wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

iBombs schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 18:55:
Bij mij staat er Pending Shipment, is hij dan al vertrokken? Of zijn ze het nog aan het verwerken?
Zie dat je pakketje inmiddels bij DHL is geariveerd. Maar voor de duidelijkheid. Dit is de betekenis van de status orders:
  1. Pending Shipment: We are preparing the paperwork and product for shipment by the logistics company.
  2. Processing: The logistics company is processing the shipment.
  3. Complete: The tracking number is sent. The package is already on its way.

The_Worst schreef op maandag 04 april 2016 @ 01:16:
Twijfelde eerst om de OneX te nemen maar die ondersteunt geen 800Mhz
De OnePlus X ondersteund wel band 20 (800Mhz). We hadden daar laatste in [OnePlus X] Ervaringen & Discussie nog een discussie over.

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 06-04-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

iBombs schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:57:
[...]

Mag ik je track&trace nummer anders even we zitten waarschijnlijk op dezelfde pallet, ik heb hem zaterdagavond besteld, en ligt ook sinds zondag bij DHL, de mijne ligt nu in het sorteercentrum in Brussel om verwerkt te worden. Al een paar keer gebeld, en ze zeggen dat hij van de ene container in de andere en dat hij daarom niet goed gevolgd kan worden en dat er daarom gaten in mijn T&T schema zitten. ze zitten nu ook in moeilijkheden met de stakingen van hun vrachtwagenchauffers, dus moet ik wachten.
Mijn telefoon komt weg uit Duitsland en is inmiddels onderweg naar het Nederlandse sorteercentrum vanuit Keulen. Vanavond tussen 6 - 9 of anders morgenvroeg. Het wordt dus sowieso morgenvroeg omdat er vanmiddag niemand thuis is. ;(
rens-br schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:13:
[...]

De OnePlus X ondersteund wel band 20 (800Mhz). We hadden daar laatste in [OnePlus X] Ervaringen & Discussie nog een discussie over.
Kom je nu mee. :z ;)

De telefoon ondersteunde daarnaast ook geen 5Ghz en aangezien ik in een flat woon is dat ook wel een vereiste. De 2.4-band zit nokkie vol.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBombs
  • Niet online
The_Worst schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:32:
[...]

Mijn telefoon komt weg uit Duitsland en is inmiddels onderweg naar het Nederlandse sorteercentrum vanuit Keulen. Vanavond tussen 6 - 9 of anders morgenvroeg. Het wordt dus sowieso morgenvroeg omdat er vanmiddag niemand thuis is. ;(
Mijne zit in Brussels vast door die stakingen door de kilometerheffing, ze zouden die stakers gewoon moeten omverrijden, ze gaan er toch niets mee bereiken. En wij zijn er het slachtoffer, wat dhl aan de telefoon zei klonk niet te veelbelovend, ze gaat morgen terugbellen met de leverdatum, ze zei 'klopt het dat u een toestel van Oneplus hebt besteld', wat ik achteraf wel raar vond waarom moet ze dat weten het konden toch ook hoesjes zijn.

Heeft hier al iemand een pakket ontvangen van dhl waar de inhoud van gestolen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

The_Worst schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:32:
[...]
Kom je nu mee. :z ;)

De telefoon ondersteunde daarnaast ook geen 5Ghz en aangezien ik in een flat woon is dat ook wel een vereiste. De 2.4-band zit nokkie vol.
Je zei het niet eerder }) O-)

Dat de 5Ghz band niet ondersteund wordt klopt inderdaad, ik vind dit erg jammer want de OPO ondersteund dit wel gewoon.

Het is tegenwoordig een trend om de 5Ghz band niet te ondersteunen, ook op een hoop nieuw aangekondigde laptop / tablets zit het niet (meer). Terwijl de voorgangers het vaak wel hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Een tijdelijke actie: De OnePlus 2 kan tegenwoordig geleverd worden met een gratis StyleSwap Cover. Alle soorten zijn gratis, zolang je er maar één besteld. Als je er meer dan één besteld is er eentje voor niks en de rest kost €13,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Mijn ervaring tot nu toe;

Afgelopen woensdag (20/4) besteld, vanochtend (22/4) status naar "In-transit" en track&trace code ontvangen. De Track-button op de oneplus site doet het niet. Dus het vermelde track&trace nummer ingevuld op dhl.nl: daar staat nu alleen:

"Pakket is onderweg van de verzender naar ons sorteercentrum."

Op basis van een beetje research ook nog even de t&t code ingevuld op dhl.de en dan krijg je een stuk meer informatie. Blijkt dat hij nu van Keulen (DUI) onderweg is naar NL. Nog ff afwachten dus :)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

sjaakie schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 00:00:
Afgelopen woensdag (20/4) besteld
Op basis van een beetje research ook nog even de t&t code ingevuld op dhl.de en dan krijg je een stuk meer informatie. Blijkt dat hij nu van Keulen (DUI) onderweg is naar NL. Nog ff afwachten dus :)
Waarschijnlijk heb je het toestel maandag in huis. Mijn OnePlus X had ik besteld op dinsdag en had hem vrijdag ochtend al in huis. Telefoon kwam ook uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een tweetal vraagjes:

-Is het normaal dat de OP2 uit polen wordt verzonden?
-Ik heb een T&T code van DHL ontvangen via de sms, maar op mijn OP account staat nog steeds processing. klopt dit?

PS. Besteld op woensdag ochtend (0405) en is een express zending.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:52
Gistermiddag mijn OPO laten vallen, scherm kaduuk :(

Vanmorgen de OP2 besteld met priority levering. Ben benieuwd hoe snel het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

etienne001 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 15:59:
Vanmorgen de OP2 besteld met priority levering. Ben benieuwd hoe snel het gaat.
Dat is zuur! Maar waarschijnlijk heb je het toestel woensdag of donderdag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:52
rens-br schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Dat is zuur! Maar waarschijnlijk heb je het toestel woensdag of donderdag al binnen.
Ben toch bang dat het vrijdag/zaterdag zal worden omdat de bestelling nog steeds op processing/pending staat...

Edit: Ik krijg net een sms met verwachte leverdatum: morgen...

[ Voor 9% gewijzigd door etienne001 op 10-05-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Prijsdalingen in afwachting van OP3 release:

OP2 Sandstone Black with 64GB storage € 319,00

[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 25-05-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

anessie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:04:
Prijsdalingen in afwachting van OP3 release:

OP2 Sandstone Black with 64GB storage € 319,00
Bron? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Hmm, ziet er betrouwbaar uit ;). Nee maar ik dacht dat het een gerucht was.

Overigens: hij is nu zelfs nog goedkoper dan de duurste variant van de OnePlus 3 (vermoedelijk). Ze moeten natuurlijk de OnePlus 2's kwijt zien te raken :P. Ik kan begrijpen dat het voor veel mensen nu erg verleidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anonymoussaurus schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Overigens: hij is nu zelfs nog goedkoper dan de duurste variant van de OnePlus 3 (vermoedelijk). Ze moeten natuurlijk de OnePlus 2's kwijt zien te raken :P. Ik kan begrijpen dat het voor veel mensen nu erg verleidelijk is.
Dat klopt inderdaad. Maar na de launch van de OP3 is de OP2 natuurlijk geen slecht toestel. Voor mensen die moeten letten op de centen is de OP2 dan misschien een stuk voordeliger.

Overigens zijn alle OnePlus smartphones verlaagd in prijs.
vlam12 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:
iedereen die tot 14 voor deze prijsverlaging een telefoon heeft gekocht kan het verschil terug krijgen door contact op te nemen met de customer support.
Was ook al gepost in dit topic. Maar tot 14 dagen terug, neem ik aan?

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 25-05-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
de one plus two is in prijs verlaagd 64gb is nu voor 319 euro te verkrijgen, dit geld trouwens ook voor de andere telefoons. iedereen die tot 14 voor deze prijsverlaging een telefoon heeft gekocht kan het verschil terug krijgen door contact op te nemen met de customer support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

vlam12 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:34:
de one plus two is in prijs verlaagd 64gb is nu voor 319 euro te verkrijgen, dit geld trouwens ook voor de andere telefoons. iedereen die tot 14 voor deze prijsverlaging een telefoon heeft gekocht kan het verschil terug krijgen door contact op te nemen met de customer support.
Je zal wel 14 dagen en niet maanden bedoelen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
ja

volgens de mail van opo.
P.S. Just ordered a OnePlus smartphone? Not to worry! Anyone who purchased a OnePlus device within the last 14 days can contact our customer support at https://oneplus.net/support to request a refund of the price difference.

[ Voor 5% gewijzigd door vlam12 op 25-05-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Heb ik op 26 mei een flip cover en styleswap cover voor mijn OnePlus 2 besteld.. krijg ik vandaag bericht van klantenservice dat de leverdatum binnen 30 dagen is.. 30 dagen, serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

bulletrene schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:22:
Heb ik op 26 mei een flip cover en styleswap cover voor mijn OnePlus 2 besteld.. krijg ik vandaag bericht van klantenservice dat de leverdatum binnen 30 dagen is.. 30 dagen, serieus?
Binnen 30 dagen, het kan dus ook goed zijn dat die morgen al op de mat ligt. Heb je al een T&T gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
@rens-br; Ik begrijp dat het ook kan betekenen dat het morgen kan zijn.
Echter bij het bestellen kies je voor standard en staat er 4-7 business days als ik mij niet vergis.
Dan is 30 dagen ineens wel erg ruim genomen.

Daarbij doet Oneplus niet aan T&T bij accessoires bestellingen blijkbaar, dat is wat ze mij hebben gemeld.
Dit omdat het via Royal Mail loopt.
Er zit dus voor nu niets anders op dan rustig afwachten tot e.e.a. geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

bulletrene schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:01:
Echter bij het bestellen kies je voor standard en staat er 4-7 business days als ik mij niet vergis.
Dan is 30 dagen ineens wel erg ruim genomen.

Er zit dus voor nu niets anders op dan rustig afwachten tot e.e.a. geleverd wordt.
Ik verwacht dat ze zich gewoon willen indekken met de 30 dagen levertijd, zodat mensen niet gaan klagen als het niet binnen 7 dagen binnen is. Verder zullen ze het momenteel wel druk hebben met het verzenden van de VR brillen, waardoor andere orders ook vertraging oplopen.

Overigens wist ik niet dat accessoires zonder T&T verzonden werden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 16:09
Hallo,

Ik heb mijn Oneplus 2 besteld op 31 juli.
Gisteren heb ik een email gekregen dat het 'dispatched' is. Ik heb besteld via de free shipping, standard dus.

Klopt het dat ik helemaal geen tracking number heb?
Op de my orders pagina op oneplus site staat ook 'dispatched' maar op het overziicht staat bij shipment method niets.

Moet ik normaal gezien geen ups number krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Cowboy_Henk schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 06:52:
Moet ik normaal gezien geen ups number krijgen?
Normaal gesproken wel inderdaad. Ik geloof dat je UPS nummer ook in de e-mail staat die je hebt ontvangen, mocht dat niet zo zijn neem eens contact op met de klantenservice / chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
rens-br schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:05:
[...]

Normaal gesproken wel inderdaad. Ik geloof dat je UPS nummer ook in de e-mail staat die je hebt ontvangen, mocht dat niet zo zijn neem eens contact op met de klantenservice / chat.
Yep ik heb een DHL track nummer gekregen :)

Het is verzonden vanuit Duitsland, heeft Oneplus dan een Duits depot?

En dit is free shipping met DHL!? Waarom zou je dan een verzending 16,5 euro betalen voor misschien een paar dagen verschil? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Cowboy_Henk schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:02:
[...]
Het is verzonden vanuit Duitsland, heeft Oneplus dan een Duits depot?
OnePlus heeft sinds de OPO er een stuk meer depots bij gekregen. Waar de OPO voornamelijk uit Engeland geshipt werdt. Wordt de OP2, OPX en OP3 vanuit Duitsland, Engeland, Polen en China verscheept.
En dit is free shipping met DHL!? Waarom zou je dan een verzending 16,5 euro betalen voor misschien een paar dagen verschil? |:(
Nou je zegt het goed. Voor die paar dagen verschil :P 'Vroeger' maakte het wel dergelijk uit welke shipping je koos. Standaard was tussen de 7 en 14 dagen onderweg, terwijl priority er soms binnen 2 dagen al was.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 02-08-2016 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
rens-br schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:05:
[...]

Ik heb hem nu a! Echt snel, 31ste juli besteld, vandaag 3 augustus aangekomen _/-\o_
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de Levertijden en prijzen van de OnePlus 2.

Voor Invites: [OnePlus 2] Invite-topic
Voor Ervaringen: [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie
Voor Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic