Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meuzik
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-05 12:24
anie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Ik neem aan dat hij het terugvorderen van de btw bedoelt. Vriend van mij heeft de OPO op naam van zijn bedrijf gezet. Zal eens navragen, zie hem vanavond waarschijnlijk.
Dat is inderdaad wat ik bedoel ja. Zou leuk zijn als ik nog wat kan terugpakken bij onze vrienden van de blauwe enveloppen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-09 22:29
Meuzik schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:23:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoel ja. Zou leuk zijn als ik nog wat kan terugpakken bij onze vrienden van de blauwe enveloppen...
Helaas geen BTW op de factuur dus dat ik niet mogelijk. Uiteraard kan je hem wel meenemen in je resultaten (kosten) zodat je minder winstbelasting hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Mijn order is vannacht van "pending shipment" naar "processing" gesprongen 8)7 Lijkt mij een stap achteruit toch? Afgelopen dinsdag besteld trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Kapitein Edward schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:07:
Mijn order is vannacht van "pending shipment" naar "processing" gesprongen 8)7 Lijkt mij een stap achteruit toch? Afgelopen dinsdag besteld trouwens..
Nee hoor, dit is wel degelijk een stap vooruit. Pending Shipment is de eerste stap en processing volgt daarop. Bij pending shipment is er eigenlijk nog niks met je order gedaan, maar sta je als het ware 'in de wacht' totdat er een toestel voor jou op voorraad is, terwijl ze bij processing bezig zijn het pakketje met jouw order gereed te maken om over te dragen aan DHL. De volgende stap die je dus als het goed is zult zien verschijnen is een overdrachtsbevestiging van OnePlus aan DHL, die het dan vanaf daar overnemen om het pakketje jouw kant op te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03 09:04
Kapitein Edward schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:07:
Ben mij is ie gisteravond/middag overgegaan op processing, ik heb de bestelling woensdagavond geplaatst.
Support heeft mij verteld dat mijn OP2 uit engeland komt, en dat shipping 2-5 werkdagen kan duren. (dus nadat de status naar complete veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
Aha, thanks! Kwam op mij andersom over :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik zaterdag ook naar processing gegaan, nadat ik dinsdag besteld had. Vanochtend een sms gekregen van dhl en m'n opt is blijkbaar net door de douane gegaan in China... De order staat op de oneplus site wel nog op processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero91
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-07-2023
Zeer tevreden over de leveringstijd bij OnePlus :)

OnePlus 2 - Express DHL
Order date: 29 09 2015
Shipment date: 30 09 2015
Arrival date: 01 10 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
Xaero91 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:22:
Zeer tevreden over de leveringstijd bij OnePlus :)

OnePlus 2 - Express DHL
Order date: 29 09 2015
Shipment date: 30 09 2015
Arrival date: 01 10 2015
Wow dat gaat wel snel. Ik heb de volgende dag besteld (30-9) in de ochtend en ik heb pas net een berichtje gekregen dat hij bij de douane ligt in China.. Misschien komt het omdat ik er een rosewood achterkantje bij besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
anie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:12:
[...]

Wow dat gaat wel snel. Ik heb de volgende dag besteld (30-9) in de ochtend en ik heb pas net een berichtje gekregen dat hij bij de douane ligt in China.. Misschien komt het omdat ik er een rosewood achterkantje bij besteld heb.
Dat speelt zeker mee. Zodra je extra dingen meebesteld, loop je het risico dat ze je bestelling niet op voorraad hebben en het pakketje uit China ipv Engeland moet komen. En ja, dan duurt het inderdaad helaas wat langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Weet iemand hoe het zit als ik een invite heb geclaimd en het toestel niet op voorraad is? Beide zijn namelijk niet op voorraad op dit moment en m'n invite verloopt over 16 uur.

EDIT:

Er is ineens weer voorraad. Toch niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Framoes op 05-10-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:19

LankHoar

Langharig tuig

Framoes schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:27:
Weet iemand hoe het zit als ik een invite heb geclaimd en het toestel niet op voorraad is? Beide zijn namelijk niet op voorraad op dit moment en m'n invite verloopt over 16 uur.

EDIT:

Er is ineens weer voorraad. Toch niet.
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.. Mijn invite is nog 13 uur geldig..

Overigens, wat zijn jullie ervaringen met douane? Maakt het daarvoor nog verschil of het uit China of Engeland komt?

EDIT: net even beter gezocht, en zie dat het dus inderdaad voor kan komen dat er douanekosten bij komen. Kan iemand bevestigen hoe hoog die doorgaans uitvallen en of ze inderdaad terug te claimen zijn? :)

[ Voor 16% gewijzigd door LankHoar op 06-10-2015 08:16 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
THWIT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Dat speelt zeker mee. Zodra je extra dingen meebesteld, loop je het risico dat ze je bestelling niet op voorraad hebben en het pakketje uit China ipv Engeland moet komen. En ja, dan duurt het inderdaad helaas wat langer...
Ach ja, ik heb ook geen haast. Mijn OPO doet het nog prima. Mss zelfs wel beter dan de op2 maar heb dual Sim nodig ivm telefoon van werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Order date: 02 10 2015
Shipment date: 05 10 2015

Afgelopen vrijdagavond besteld met bamboo cover. Hij is gisteren verstuurd vanuit U.K. Op dit moment in GATWICK.

Departed Facility in GATWICK - UK GATWICK - UK 07:35

Weet iemand of ik 'm vandaag dan nog kan verwachten? Of zal dat morgen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het al staan:

Estimated Delivery:
Wednesday, October 07, 2015
By End of Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero91
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-07-2023
anie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:12:
[...]

Inderdaad, bij de OnePlusOne duurde het 2 dagen langer.
Die van mij is afkomstig uit de UK, daar is hij allesinds opgestuurd richting België, dit vind ik terug in de DHL tracking tool.
Daarnaast heb ik ook een aantal covers bij besteld etc. Dus ik denk niet direct gerelateerd.
Misschien is de stock in de UK ondertussen leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb zondag de oneplus 2 besteld en nu staat hij op processing. Hopelijk komt hij vanuit UK (flip cover er bij besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Weet iemand of je zonder Paypal kan betalen? Ik kan alleen kiezen voor inloggen of betalen met CC en dan een nieuw account aanmaken. Beetje karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
Framoes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:26:
Weet iemand of je zonder Paypal kan betalen? Ik kan alleen kiezen voor inloggen of betalen met CC en dan een nieuw account aanmaken. Beetje karig.
Zover ik weet is PayPal je enige vriend als je iets bij OP wil bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 09:27

Mijnenveger

Veegt mijnen

Framoes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:26:
Je kan geld toevoegen via iDeal aan je paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
anie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Zover ik weet is PayPal je enige vriend als je iets bij OP wil bestellen
In Amerika kan je namelijk via Paypal, met je eigen creditcard, zonder een account aan te maken, betalen. Ik moest bij m'n bestelling verplicht een account aanmaken.
Mijnenveger schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:13:
[...]

Je kan geld toevoegen via iDeal aan je paypal.
Ik heb een creditcard en wilde paypal niet gebruiken. Het biedt me namelijk t.o.v. een creditcard weinig voordelen, maar is wel weer een extra account en een extra bedrijf dat mijn informatie verzamelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anie
Framoes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:43:
[...]

In Amerika kan je namelijk via Paypal, met je eigen creditcard, zonder een account aan te maken, betalen. Ik moest bij m'n bestelling verplicht een account aanmaken.

[...]

Ik heb een creditcard en wilde paypal niet gebruiken. Het biedt me namelijk t.o.v. een creditcard weinig voordelen, maar is wel weer een extra account en een extra bedrijf dat mijn informatie verzamelt.
Ja klopt, dat bedoelde ik ook. Je komt echt alleen verder met PayPal. Ik gebruikte voor OnePlus ook altijd PayPal met mijn CC zonder account. Inmiddels vind ik het wel makkelijk hoor PayPal. Bij CC heb je toch steeds vaker een scanner nodig van je bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
anie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Ja klopt, dat bedoelde ik ook. Je komt echt alleen verder met PayPal. Ik gebruikte voor OnePlus ook altijd PayPal met mijn CC zonder account. Inmiddels vind ik het wel makkelijk hoor PayPal. Bij CC heb je toch steeds vaker een scanner nodig van je bank.
Hoewel ik waarschijnlijk m'n cc nog steeds het meest zal gebruiken, is dit handig voor wanneer dat niet kan. M'n cc maakt overigens gebruik van een code uit een app als extra beveiliging.

Andere vraag:
Weet iemand trouwens of de genoemde 5-10 dagen genoemd in de bevestigingsmail klopt of dat ze eerder verzenden?
You will receive a tracking number by email once your package ships. Orders are normally processed within 5-10 business days, excluding shipping time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ik kon geen goede post vinden om te kunnen posten maar ik heb nog een invite code over.
Snel gebruiken want ik kreeg hem gister en bekeek vandaag pas mijn mail

GLBK-UQ3Y-CMPW-EOQM
http://onepl.us/GLBK-UQ3Y-CMPW-EOQM

[ Voor 9% gewijzigd door snoos op 07-10-2015 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Ik kreeg vanochtend een SMS. Mijn order is opgehaald in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
Framoes schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:48:
[...]

Hoewel ik waarschijnlijk m'n cc nog steeds het meest zal gebruiken, is dit handig voor wanneer dat niet kan. M'n cc maakt overigens gebruik van een code uit een app als extra beveiliging.

Andere vraag:
Weet iemand trouwens of de genoemde 5-10 dagen genoemd in de bevestigingsmail klopt of dat ze eerder verzenden?

[...]
Als je dit topic doorleest zie je dat het heel verschillend is, sommigen hebben de telefoon in een dag of 3. Anderen moeten ruim een week wachten.. Ikzelf had vorige week dinsdag besteld en mijn OP2 is vanochtend in Engeland aangekomen. Hopelijk is ie morgen bij mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Kapitein Edward schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Als je dit topic doorleest zie je dat het heel verschillend is, sommigen hebben de telefoon in een dag of 3. Anderen moeten ruim een week wachten.. Ikzelf had vorige week dinsdag besteld en mijn OP2 is vanochtend in Engeland aangekomen. Hopelijk is ie morgen bij mij :9
Ik heb de berichten wel gelezen, maar nergens een opmerking over de 5-10 dagen verwerktijd voordat ze überhaupt overgaan tot verzenden.

Vroeg me af of mensen dat ook hadden of dat er misschien minder voorraad is of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Ik heb de berichten wel gelezen, maar nergens een opmerking over de 5-10 dagen verwerktijd voordat ze überhaupt overgaan tot verzenden.

Vroeg me af of mensen dat ook hadden of dat er misschien minder voorraad is of iets dergelijks.
Zie ook mijn eerdere post als je iets naar boven scrollt. Order date was bij mij vrijdag, en vandaag wordt er geleverd. Dus in totaal 3 werkdagen/5 kalenderdagen inclusief verwerktijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Niet online
Framoes schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:45:
[...]

Bij mij was dit 4 dagen. Volgens mij zeggen ze dit alleen om zich in te dekken, want naar mijn weten is het nog niet voorgekomen dat ze daar overheen zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:57:
[...]

Zie ook mijn eerdere post als je iets naar boven scrollt. Order date was bij mij vrijdag, en vandaag wordt er geleverd. Dus in totaal 3 werkdagen/5 kalenderdagen inclusief verwerktijd.
lllustrious schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:04:

[...]

Bij mij was dit 4 dagen. Volgens mij zeggen ze dit alleen om zich in te dekken, want naar mijn weten is het nog niet voorgekomen dat ze daar overheen zijn gegaan.
Ik krijg net een sms dat DHL het pakketje heeft, dus dat is veel sneller dan 5-10 dagen om de order alleen te verwerken. Het pakketje komt vanuit China, dus met een beetje geluk ook 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
De mijne ligt sinds maandag in China, hopen dat ie binnenkort verstuurd word.
Ik las op het forum dit: https://forums.oneplus.ne...ina.377842/#post-13525152
Blijkbaar hebben ze daar feestdagen.

[ Voor 3% gewijzigd door teunw op 07-10-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsovic
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-08 08:19
Gezien de vele fans verwacht ik niet een invite te bemachtigen.
Wanneer is de verwachting dat je de oneplus2 "gewoon" kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prutsovic schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:38:
Er worden redelijk wat invites weggegeven. Bijvoorbeeld in dit topic: [OnePlus 2] Topic voor shareable Invites (gratis!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Dat kan nog wel even duren. De One ging in april in de verkoop en had toen pas 4 maanden later dat er zeeer kortstondig een kleine hoeveelheid smartphones zonder invite gekocht konden worden. Pas in het nieuwe jaar (ergens in januari dacht ik) kwam er vaker (eerst alleen op dinsdag) vrije verkoop.
De Oneplus 2 verkoopt volgens mij wel minder, dus wellicht dat ze hem wat eerder in de vrije verkoop doen, maar dat valt moeilijk te zeggen.

Overigens zal ik, net als de persoon hier boven mij al zei, gewoon proberen nu een invite te bemachtigen. Wanneer je bereid bent ervoor te betalen is het niet moeilijk om er aan 1 te komen (Zie Vraag en Aanbod), maar ook worden er regelmatig gratis invites weggegeven via het Invites topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Maandag ochtend besteld met een witte powerbank, express zending.

5-10 / Pending Shipment
7-10 / Processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
teunwillems schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:41:
De mijne ligt sinds maandag in China, hopen dat ie binnenkort verstuurd word.
Ik las op het forum dit: https://forums.oneplus.ne...ina.377842/#post-13525152
Blijkbaar hebben ze daar feestdagen.
Feestdag/week ter ere van de oprichting van The People's Republic China. Vandaag de laatste dag.
Heb je je ingeschreven voor invites bij Oneplus? Ik was volgens mij nummer 400.000+ en kreeg maandag ineens uit het niets een invite.

[ Voor 37% gewijzigd door Framoes op 07-10-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Framoes schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:28:
[...]

Feestdag/week ter ere van de oprichting van The People's Republic China. Vandaag de laatste dag.

[...]

Heb je je ingeschreven voor invites bij Oneplus? Ik was volgens mij nummer 400.000+ en kreeg maandag ineens uit het niets een invite.
Ja deze week zijn er ineens veel invites verstuurd naar mensen op die lijst. Zowel ik als een vriend kregen er ook één. Ik stond ongeveer 50,000ste en van hem weet ik t niet. Wat op lijkt te vallen is dat vooral mensen met een Oneplus account (en dus in de meeste gevallen ook al een OPO hebben) nu een invite krijgen, terwijl andere mensen nog steeds moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 15:29
Ik heb afgelopen zaterdag een invite gehad en het toestel zondag besteld samen met een Black Apricot StyleSwap Cover. Ik kon enkel kiezen voor Express Shipping tijdens de bestelling.

Hieronder de huidige status van DHL:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/55VXYPV.png

Wanneer zou ik de OnePlus 2 kunnen verwachten en hoe zit het met de douane kosten? :)

[ Voor 32% gewijzigd door RJ-NL op 08-10-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Niet online
lllustrious schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:28:
Ik zaterdag ook naar processing gegaan, nadat ik dinsdag besteld had. Vanochtend een sms gekregen van dhl en m'n opt is blijkbaar net door de douane gegaan in China... De order staat op de oneplus site wel nog op processing.
En jahoor, vanaf m'n gloednieuwe OP2 :+ Heeft 8 dagen geduurd, wat ik overigens erg redelijk vind vanuit China!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
RJ-NL schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:00:
Ik heb afgelopen zaterdag een invite gehad en het toestel zondag besteld samen met een Black Apricot StyleSwap Cover. Ik kon enkel kiezen voor Express Shipping tijdens de bestelling.

Hieronder de huidige status van DHL:

[afbeelding]

Wanneer zou ik de OnePlus 2 kunnen verwachten en hoe zit het met de douane kosten? :)
Helaas kan ik je afbeelding niet zien.
Wat betreft douanekosten. Die zijn voor rekening van OnePlus. Mocht er iets mis gaan en de douane klopt toch bij jou aan voor de kosten, neem dan snel contact op met OnePlus, want zij betalen die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
lllustrious schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:36:
[...]

En jahoor, vanaf m'n gloednieuwe OP2 :+ Heeft 8 dagen geduurd, wat ik overigens erg redelijk vind vanuit China!
Mijn OP2 ligt nog steeds in China te wachten :'(, hopen maar dat ik m vrijdag nog krijg, anders word t volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Niet online
teunwillems schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:05:
[...]

Mijn OP2 ligt nog steeds in China te wachten :'(, hopen maar dat ik m vrijdag nog krijg, anders word t volgende week.
Kom vanzelf goed :P Je bent nog blijer als je hem na de invite system en een paar dagen wachten eindelijk in ontvangst kan nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
THWIT schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 18:56:
[...]

Ja deze week zijn er ineens veel invites verstuurd naar mensen op die lijst. Zowel ik als een vriend kregen er ook één. Ik stond ongeveer 50,000ste en van hem weet ik t niet. Wat op lijkt te vallen is dat vooral mensen met een Oneplus account (en dus in de meeste gevallen ook al een OPO hebben) nu een invite krijgen, terwijl andere mensen nog steeds moeten wachten.
Dan heb ik waarschijnlijk heel veel geluk gehad, want ik heb geen OPO. De teller stond ook echt op 400.000 inschrijvingen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
THWIT schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

Helaas kan ik je afbeelding niet zien.
Wat betreft douanekosten. Die zijn voor rekening van OnePlus. Mocht er iets mis gaan en de douane klopt toch bij jou aan voor de kosten, neem dan snel contact op met OnePlus, want zij betalen die.
Ik zie het inderdaad... :o Vanavond even in orde maken.

Vannacht is het toestel aangekomen in de UK. Wellicht heb ik hem dus nog morgen in huis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

MrJames schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:00:
Maandag ochtend besteld met een witte powerbank, express zending.

5-10 / Pending Shipment
7-10 / Processing
8-10 / Word vandaag geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames

MrJames

-/

Framoes schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Dan heb ik waarschijnlijk heel veel geluk gehad, want ik heb geen OPO. De teller stond ook echt op 400.000 inschrijvingen ofzo.
Ze pakken iemand random uit die lijst, uit mijn ervaring dan. Ik sta op 650K en mijn neef stond op ~850K maar die heeft al een invite gekregen vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdagavond besteld de 64 GB versie met bamboo cover. Vanuit UK geleverd gisteravond. Gaat redelijk snel. 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik heb die van mij 06-10 besteld, dus hopen dat hij morgen wordt geleverd. Vanochtend (14:40 in China) 'clearance' bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Framoes schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:27:
Ik heb die van mij 06-10 besteld, dus hopen dat hij morgen wordt geleverd. Vanochtend (14:40 in China) 'clearance' bij de douane.
Ik heb die ook op 06-10 besteld. Dit staat er bij mij:

Wednesday, October 07, 2015 Location Time Piece
5 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:52
1 Piece
4 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:50
1 Piece
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:47
1 Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:46
1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:40
1 Piece

Hij is dus al sinds gister op Clearance event. Bij sommigen duurt dat maar een half uur. Dus ik hoop dat die idd morgen binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnePlus 2:
Order date: 05-10-2015

Items:
OnePlus 2 64 GB
OnePlus Type-C Cable (100cm)
OtterBox Case for OnePlus 2 Black (Black)

Prijs inclusief shipping (normal €20): €449,44

05-10-2015: Ordered / Pending Shipment
07-10-2015: Processing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
RJ-NL schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:53:
[...]

Vannacht is het toestel aangekomen in de UK. Wellicht heb ik hem dus nog morgen in huis? :)
Waarschijnlijk wel, die van mij is net aangekomen in Eindhoven.
Gaat toch wel echt snel als je je bedenkt dat ie ~12 uur geleden nog in de UK was.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/kCJPG/727bf8bcc6.png

[ Voor 9% gewijzigd door teunw op 08-10-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
teunwillems schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Waarschijnlijk wel, die van mij is net aangekomen in Eindhoven.
Gaat toch wel echt snel als je je bedenkt dat ie ~12 uur geleden nog in de UK was.
[afbeelding]
Het duurde bij mij wel 2 dagen voordat hij eindelijk verzonden was...
Chinezen zijn niet al te snel :P zelfde met aliexpress, duurt ook altijd een eeuwigheid.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 13:53
jurgenb1990 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:01:
[...]

Het duurde bij mij wel 2 dagen voordat hij eindelijk verzonden was...
Chinezen zijn niet al te snel :P zelfde met aliexpress, duurt ook altijd een eeuwigheid.
Mee eens:
De mijne staat al vanaf gistermorgen (7-10) nederlandse tijd op 'inklaring'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
RJ-NL schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 07:53:
[...]

Wellicht, af en toe zie je echt dat het dan heel snel kan gaan, dus misschien morgen al wel. Kan ook dat t nog even wat langer duurt, maar binnen 3 werkdagen moet nu wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Ik heb een vraag. Hij staat sinds gistermiddag al op Inklaring. Maar bij sommigen duurt dat maar 10 minuten. Is er iets mis gegaan met mijn pakket? Of kan dit gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Mijnenveger schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:32:
Ik heb een vraag. Hij staat sinds gistermiddag al op Inklaring. Maar bij sommigen duurt dat maar 10 minuten. Is er iets mis gegaan met mijn pakket? Of kan dit gebeuren?
kan gewoon gebeuren, bij mij duurde dat ook 2 dagen..... Ik was ook bang dat de creditcard betaling misschien niet goed was gegaan ofzo... Maar dus niets aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Mijnenveger schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Ik heb die ook op 06-10 besteld. Dit staat er bij mij:

Wednesday, October 07, 2015 Location Time Piece
5 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:52
1 Piece
4 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:50
1 Piece
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:47
1 Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:46
1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:40
1 Piece

Hij is dus al sinds gister op Clearance event. Bij sommigen duurt dat maar een half uur. Dus ik hoop dat die idd morgen binnenkomt.
Ik denk dat het updaten van de site niet altijd even snel gaat. Daarnaast was er t/m gister (07-10) een nationale feestdag/week in China en dus mogelijk de douane (deels) vrij/gesloten.

We merken het wel. Weer eens wat anders dan "voor 23.59 besteld, morgen in huis."

p.s. Bij mij is dat 'clearance event' stap 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
Mijnenveger schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:32:
Bij mij heeft het 3 dagen geduurd, komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnePlus 2:

Items:
OnePlus 2 64 GB

08-10-2015: Order Complete

DHL Status:
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 05:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:56:
OnePlus 2:

Items:
OnePlus 2 64 GB

08-10-2015: Order Complete

DHL Status:
1 Zending informatie ontvangen LONDON-HEATHROW - UK 05:51
ow londen, dat is een half uurtje vliegen, zijn ze zo hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
THWIT schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:25:
[...]

Wellicht, af en toe zie je echt dat het dan heel snel kan gaan, dus misschien morgen al wel. Kan ook dat t nog even wat langer duurt, maar binnen 3 werkdagen moet nu wel lukken.
De telefoon is al een stuk verder dan vanochtend:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lFDHv9j.png

Ik vind dat het behoorlijk snel gaat! Vanochtend om 7 uur was het toestel nog in de UK :) Hopelijk komt de OnePlus 2 morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Clearance processing complete at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Dat wordt op z'n vroegst maandag. Inklaring duurde ongeveer een dag. Verschilt dus sterk per bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
OPT gisteren in ontvangst mogen nemen, tijd stond tussen 18 en 21u, hij lag 's middags al bij de buren.

even korte timeline:
Za 3 okt ineens een invite gekregen (terwijl ik 180.000e op de lijst stond ofzo) en die avond besteld.
za-ma in behandeling gestaan en op 6 okt verzonden;

13 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:33
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 12:39
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:20
10 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:42
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:32
8 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 07:07
1 Collo
7 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 03:29
1 Collo
Dinsdag, oktober 06, 2015 Locatie Tijd Collo
6 Douane inklaring compleet om SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:06
5 Inklaring SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:55
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:53
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:50
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:28
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Vrijdag, oktober 09, 2015 Locatie Tijd Collo
14 Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:20
1 Collo
13 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:41
1 Collo
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:08
1 Collo
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:19
1 Collo
10 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:46
1 Collo
9 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:20
1 Collo
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:19
1 Collo
7 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 06:57
1 Collo
6 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 04:12
1 Collo
Woensdag, oktober 07, 2015 Locatie Tijd Collo
5 Inklaring SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:52
1 Collo
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:50
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:47
1 Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:46
1 Collo
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:40
1 Collo

Niemand thuis :(. Nou maandag maar op mijn stage adres laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
De OnePlus 2 is vandaag binnengekomen :) Eerste indruk is zeer goed, mooi toestel! Ik ga naar het andere forum 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Mijnenveger schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:34:
14 Afleverpoging; ontvanger niet aanwezig AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 14:20
1 Collo
13 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:41
1 Collo
12 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:08
1 Collo
11 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 11:19
1 Collo
10 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:46
1 Collo
9 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:20
1 Collo
8 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:19
1 Collo
7 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 06:57
1 Collo
6 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 04:12
1 Collo
5 Inklaring SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:52
1 Collo
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:50
1 Collo
3 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:47
1 Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:46
1 Collo
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:40
1 Collo

Niemand thuis :(. Nou maandag maar op mijn stage adres laten bezorgen.
We hebben het toestel op dezelfde dag besteld, maar die van mij staat bij DHL nog steeds op clearance event complete en bij jou is de eerste bezorgpoging al geweest.

Mijn bestelling is zelfs niet in de UK aangekomen vannacht. Beetje jammer, want ik denk dat het toestel met dit tempo er maandag ook niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn OPT 5 oktober besteld. Het rare is dat hij gisteren in Brussel zat en vanochtend in Amsterdam. Is toch raar want ikzelf brn van Brugge en hij zou hier moeten leveren. Normaal gezien morgen in huis.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Laatst online: 18:37
Waar zijn de eventuele transport kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
TheBouwman schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:38:
Waar zijn de eventuele transport kosten?
Verzendkosten zie je verder in het bestelproces. Express verzending was ongeveer €25,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
Zondag, oktober 11, 2015 Locatie Tijd Collo
13 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 09:41
1 Collo
Zaterdag, oktober 10, 2015 Locatie Tijd Collo
12 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 13:41
1 Collo
11 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:50
1 Collo
10 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie LEIPZIG - GERMANY 07:52
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:39
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:17
1 Collo
7 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 00:09
1 Collo
6 Inklaring SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:51
1 Collo
5 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:49
1 Collo
4 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:53
1 Collo
3 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:50
1 Collo
Dinsdag, oktober 06, 2015 Locatie Tijd Collo
2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:54
1 Collo
1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:42
1 Collo

Nog even over Rio de Janeiro: dan zou de omweg compleet zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Bij mij ondertussen ook beweging sinds het verzenden leek te blijven hangen in China.

Nu via UK in Duitsland. Hopen dat het toestel toch wordt geleverd morgen.

EDIT:
Hij komt vanavond tussen 18:00-21:00.

[ Voor 12% gewijzigd door Framoes op 12-10-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
Zojuist besteld na 1,5 uur uit het systeem gegooid te worden. Hopen dat het niet al te lang zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B3rtj3666
B3rtj3666 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:09:
Zondag, oktober 11, 2015 Locatie Tijd Collo
13 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 09:41
1 Collo
Zaterdag, oktober 10, 2015 Locatie Tijd Collo
12 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 13:41
1 Collo
11 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:50
1 Collo
10 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie LEIPZIG - GERMANY 07:52
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:39
1 Collo
8 Vertrokken van DHL vestiging in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:17
1 Collo
7 Verwerkt in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 00:09
1 Collo

...................

Nog even over Rio de Janeiro: dan zou de omweg compleet zijn....
EDIT: Hij is binnen!!

[ Voor 24% gewijzigd door B3rtj3666 op 12-10-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijnenveger

Mijnenveger

Veegt mijnen

Hem hem ook binnen.

Mijn eerste indruk:

Super toestel

Positieve punten:

Snel
Bijna kale Android
Vingerafdruk sensor werkt perfect. Heerlijk dat je nu je vinger erop legt en je telefoon ontgrendeld, zelfs wanneer het scherm uit staat.

Mijn negatieve punten:
Geen standaard muziek app (Ik kom van HTC af)
Geen FM-radio (Niet dat het superveel uitmaakt, maar toch een leuke functie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Bij bestelling krijg ik te zien dat het 5 tot 10 dagen gaat duren voordat de order verwerkt is.
Dat moet ik dus bij de verzendtijd tellen, heeft iemand daar een betrouwbare indicatie voor?
Ik heb gekozen (want een andere optie was er niet :P) voor Express Shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
HTT-Thalan schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:56:
Bij bestelling krijg ik te zien dat het 5 tot 10 dagen gaat duren voordat de order verwerkt is.
Dat moet ik dus bij de verzendtijd tellen, heeft iemand daar een betrouwbare indicatie voor?
Helaas... Na het verwerken van de order komt er nog verzendtijd bij, dat is dus los van elkaar. De verzendtijd varieert heel erg op het moment. Soms duurt het bij iemand twee weken, soms hoor ik ook dat iemand hem binnen 3 dagen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
HTT-Thalan schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:56:
Dat stond er bij mij ook, maar ik had 'm na 4 werkdagen binnen. Dus verwerken en verzenden. 6 oktober besteld, 12 oktober binnen.

Het kan wel dat het nu langer duurt vanwege de open verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 09:22
Ik heb mijn toestel vorige week dinsdagochtend besteld, op vrijdag stond er een koerier aan de deur. M.i. dus pretty fast voor shipping vanuit China; alhoewel dat ook wel mag voor die 25 euro!

[ Voor 31% gewijzigd door Dix0r op 13-10-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomvh
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-08 15:25
Mijn toestel Maandag besteld. Staat op processing. Nu hopen dat hij snel binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ook maandag, in de open sale. Staat sindsdien (al sinds de betaling) op 'pending shipment'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:29
Ik heb hem ook maandag besteld, hij is net verzonden vanuit Engeland. Dus waarschijnlijk morgen al de bezorger voor de deur. Express shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:00
Met de open Sale besteld afgelopen maandag.

Gisteren is hij ingeklaard bij de Douane in SHENZEHN, als ik de andere track/trace hier zo lees, kan ik hem dan morgen of zaterdag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Waarom staat er dan bij mij nog steeds 'pending shipment' ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark117
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 07:44
Ik heb hem ook afgelopen maandag besteld, ik heb nu de plek waar eerst "pending shipment" stond, "processing" staan. Een beetje onduidelijk of dit een stap voorwaarts of naar achteren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
In de shop staat bij mij al 'Completed'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
mark117 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:07:
Ik heb hem ook afgelopen maandag besteld, ik heb nu de plek waar eerst "pending shipment" stond, "processing" staan. Een beetje onduidelijk of dit een stap voorwaarts of naar achteren is :)
Dan ga ik die van mij op dezelfde dag ontvangen. Bij mij staat er nu ook processing. Maar het schijnt bij oneplus onduidelijk te zijn in welke volgorde het het wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
  • Laatst online: 03-09-2024
HTT-Thalan schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 08:04:
Waarom staat er dan bij mij nog steeds 'pending shipment' ;(.
Zoals je wellicht weet ook maandag besteld. Bij mij staat hetzelfde... Misschien een andere batch.

[ Voor 5% gewijzigd door Dext op 15-10-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Sparrow
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:29
Momenteel is de mijne on-hold in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Nu staat er bij mij ook 'processing'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
Ik heb zojuist den bericht gekregen dag het verwerkt is in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik ook, DHL smsje met track & trace code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb er ook eentje besteld, nog niks aan de status veranderd. Maar goed om te lezen dat de eerste al zijn verzonden. Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

De website van zegt nog steeds 'processing' echter... beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond besteld, zojuist alweer een SMS gekregen dat die opgehaald is door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
De mijne ligt sinds vanochtend 7.44 in Eindhoven bij DHL. Nu nog even die laatste 2km met de koerier naar m'n huis ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

16 okt 2015 - 16:42
Clearance delay
16 okt 2015 - 16:40
Arrived at DHL facility in Shenzhen - China, People's Republic
16 okt 2015 - 16:37
Departed from DHL facility in Shenzhen - China, People's Republic
16 okt 2015 - 14:21
Processed at Shenzhen - China, People's Republic
16 okt 2015 - 12:57
Processed at Shenzhen - China, People's Republic
16 okt 2015 - 12:13
Shipment picked up

Grmbl! Wat voor delay! Stuur gewoon door dat ding! :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Hmm

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:09

En doorrrrr:

14 Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:55

[ Voor 34% gewijzigd door Sahi_NL op 16-10-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
De site van oneplus zegt complete. En dhl zegt inklaring in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 11:56
HTT-Thalan schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:30:
Ik ook, DHL smsje met track & trace code.
Ook maandag besteld. Staat op Processing maar nog geen verzend bericht gehad ofzo.
Hopelijk duurt het niet ang meer.

Edit: kreeg net een t&t

[ Voor 4% gewijzigd door N00bi3 op 16-10-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Zojuist is mijn order op complete gezet en heb dus een T&T. Er wordt dus lekker doorgewerkt in het weekend ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de Levertijden en prijzen van de OnePlus 2.

Voor Invites: [OnePlus 2] Invite-topic
Voor Ervaringen: [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie
Voor Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic