Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
BBC First HD is toch een kwaliteitszender waar je als serieus aanbieder niet om heen kan.
Maar Caiway is niet vooruit te branden.
Glazvezel: Caiway
Kabel: Caiway, en snelheden die 10 jaar achterlopen
ADSL: Laat me niet lachten, 20 Mb, in 2016...
Dus lekker een 'keuze' uit drie alles-in-één pakketten, en elk jaar de prijzen verhogen. 'Onafhankelijke' glasaanbieders Fiber en Solcon zijn natuurlijk een grap.
[ Voor 3% gewijzigd door jordje op 01-11-2016 16:28 ]
En nummer vijf is Spike 24/7 per december wordt deze toegevoegd bij Ziggo. Dit is in een HD zender maar of Ziggo deze in HD toevoegt vermeld het bericht niet.Sjakie0101 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 18:01:
En weer een nieuwe zender bij Ziggo; Viceland
Dat naast BBC First HD, Shorts TV en Secret Circle.
Ik tel al vier kanalen die Ziggo minimaal heeft toegevoegd sinds juni.
Hebben we het nog niet over de vele HD zenders zowel bij Ziggo als KPN, maar ook bij andere aanbieders. Dat zijn er grof veel meer dan bij Caiway, zelfs op COAX presteert Ziggo het om meer dan 55 HD zenders door te geven (incl premiums) en ook Kabel Noord heeft een inhaalrace gemaakt.
Zenders die ik bij Caiway ook niet heb:
- Tal van zenders niet in HD zoals: 24Kitchen, ARD, ZDF, Nickelodeon, Disney Channel, E!, Ziggo Sport Voetbal, Travel Channel, Film1 en Fox Sports.
- Diverse Regionale zenders, Rijnmond, AT5, L1 etc ontbreken
- RTV7
- 2M
- Mediaset Italia
- AMC in HD
- Fashion TV HD
- MyZen HD
- Food Network
- Fine Living
- RT (Nieuwszender)
- CCTV News
- DanceTrippin
Ik tel voor mezelf in elk geval ca 20 zenders extra bij Ziggo tov Caiwaypakket.Twente en ik tel vele HD zenders meer tov Caiway.
[ Voor 28% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-11-2016 17:54 ]
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Aan de andere kant mag je blij zijn dat je ruim 500Mbit D/U mag ontvangen. Denk dat veel mensen jaloers zijn. Alleen Fiber heeft internet los maar is dan net zo duur als de G500 van Caiway waar alles bij zit.jordje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:27:
Ik wil geeneens TV, ook geen telefoon, gewoon fatsoenlijk internet. Maarja, die bloedzuigers bij Caiway weten dat ze een monopolie hebben op fatsoenlijk internet hier in de regio.
Glazvezel: Caiway
Ik hou het graag volwassen op een forum. Ik hoop de anderen ook.
Jeetje de meeste hebben we gewoon via IPTV en ook via de kabel. Krijgen jullie zoveel korting daar dan in het CogasgebiedSjakie0101 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:41:
[...]
Zenders die ik bij Caiway ook niet heb:
- Tal van zenders niet in HD zoals: 24Kitchen, ARD, ZDF, Nickelodeon, Disney Channel, E!, Ziggo Sport Voetbal, Travel Channel, Film1 en Fox Sports.
- Diverse Regionale zenders, Rijnmond, AT5, L1 etc ontbreken
Ik tel voor mezelf in elk geval ca 20 zenders extra bij Ziggo tov Caiwaypakket.Twente en ik tel vele HD zenders meer tov Caiway.

Nee bij Caiway zijn het simpele zielen die niet snappen dat wanneer Ziggo iets upgrade naar HD dat Caiway dit ook in het Cogasgebied moet doen, zelfde geldt voor de regionale zenders.Roberto...... schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:07:
[...]
Jeetje de meeste hebben we gewoon via IPTV en ook via de kabel. Krijgen jullie zoveel korting daar dan in het Cogasgebied![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer je er naar vraagt dan zegt men dat men had beloofd het Ziggo-pakket zo te laten omdat klanten dit wouden! Dan denk ik waar halen ze die arrogantie vandaan! Alsof Twente die ontbrekende HD en regionale zenders die Ziggo twee jaar terug al heeft toegevoegd niet wil! We willen helemaal niet houden wat we hebben al twee jaar lang, we willen een TV-pakket dat meebeweegt met deze tijd van meer HD en meer zenders zoals we dat al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bij Ziggo gewend waren.
Men heeft het Ziggopakket overgenomen (alleen de HD premium zenders niet) en er gewoon twee jaar lang geen fuck aan gedaan. We hebben nu een sterk achterhaald tv-pakket op COAX door toedoen van een ronduit ingedut Caiway.
En korting hebben we nooit gekregen, dat bekt leuk, maar we betalen gewoon wat we bij Ziggo ook al betaalden met inflatie, maar krijgen qua tv-pakket stukken minder geleverd. Kortom we betalen nu meer voor minder. De COAX internetsnelheid is miv januari/februari 2017 ook ca 60 Mbit lager dan we bij Ziggo zouden hebben....
Toen Caiway kwam met zijn prijzen ging heel Twente door het lint, omdat ze gewoon aantoonbaar graaiers zijn van de bovenste plank. Alles wat bij Ziggo standaard was betaal je bij Caiway de hoofdprijs voor en sommige zaken had Caiway niet eens, zoals interactief via COAX of IMAP mail laat staan personenalarmering.
De keuze in Twente is dus voor:
- COAX Caiway: inferieur pakket tov wat we hadden kunnen hebben bij Ziggo voor dezelfde prijs
- Glas Caiway: leuke internetsnelheid, matig TV pakket maar ook veel hogere maandlasten ivm allerlei zaken waarvoor extra betaald moet worden die bij Ziggo gratis waren (nieuwsgroepen, smartcard en eventueel entone om nog enigszins meer HD te krijgen en interactief)
- Glas Solcon of Fiber: veel te duur.
- ADSL van max 20 Mbit (meer haal je er echt niet uit)
Goede alternatieve meer aansprekende providers als KPN met dochters, TELE2, Vodafone etc worden door CIF tegengehouden.
Ik ken iemand die zou roepen dat je dan eerst maar moet zien of ze technisch zo goed zijn en kwaliteit leveren en goed aangesloten kunnen worden

En zoals HDR al zegt, als we te negatief zijn, kom dan met beter tegenargumenten. Discussie is prima, maar veelal hoor ik: "Daar heb je hem weer". Ja gek he? Ik ben nu eenmaal iemand die het er niet zo maar bij laat zitten, we zijn gedwongen Caiway af te nemen en ze hebben Ziggo er af geschopt. Dan moet Caiway ook gaan presteren!
[ Voor 74% gewijzigd door Sjakie0101 op 01-11-2016 20:52 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Roberto...... op 01-11-2016 20:58 ]
Nou positief ben je ook nietH D R schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:03:
Je kan niet de rest van je product versloffen omdat je 500 mbit/s levert. Dat is nu wel wat al geruime tijd gebeurt. Ik zou het trouwens op prijs stellen als er mensen zijn die mij te negatief vinden over Caiway, dat ik dat graag van hun verneem en ook wat er niet klopt aan mijn uitlatingen.
Ik hou het graag volwassen op een forum. Ik hoop de anderen ook.
Ik ben het met je eens dat deze mensen actief hier mee moeten doen ipv achterbaks naar een moderator gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto...... op 01-11-2016 18:54 ]
/\/\ Dit!H D R schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 18:52:
Sjakie, het kan altijd nog erger hoor. In Albrandswaard hebben ze maar 3 HD zenders in het basispakket van Caiway. Volgens mij loopt deze kwestie al een jaar of vier daar. Dan hebben jullie daarbij vergeleken weer een wahallahDan boffen jullie toch maar in de Achterhoek
Wat dat betreft is het van de zotte dat we 8 euro per maand extra moeten betalen om tv via glas te kunnen kijken en zo een beetje up to date aanbod te kunnen ontvangen. 24Kitchen? E! Geen idee wat die uitzenden, hebben we hier in Albrandswaard niet.
Omdat CIF glas uit wilde rollen waren ze hier de helden. Tot die tijd had je beroerd kabelinternet van Caiway of adsl dat max 4Mbit/s haalde vanwege de achterlijke afstanden tot centrales.
Ook wij kregen te horen dat het pakket eerst gelijk gehouden zou worden, maar dat dat na een paar jaar (ik meen 2014) vrij gelaten zou worden aan Caiway. Je raadt het al, ze hebben geen reet veranderd. Als je het ze vraagt krijg je het 'we zijn er mee bezig' antwoord. Wat ze daar eigenlijk mee willen zeggen is volgens mij 'niet zeuren, next!'.
Ik ben het dan ook met je eens, het is een ingedut zooitje dat geld boven klanttevredenheid stelt.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Het had netjes geweest als Caiway aan jullie in Albrandswaard niks extra zou vragen voor zo'n IPTV kastje omdat jullie op de coaxkabel al jaren slechts 3 HD zenders hebben.
[ Voor 67% gewijzigd door H D R op 02-11-2016 04:47 ]
Heb je wel eens gebeld naar Caiway en uitgelegd dat je op je 2e tv geen gelijkwaardig aanbod hebt in tegenstelling tot de andere in het CIF gebied.PaT schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:35:
[...]
/\/\ Dit!
Wat dat betreft is het van de zotte dat we 8 euro per maand extra moeten betalen om tv via glas te kunnen kijken
Het lijkt mij simpel en zou eisen/vragen om het F-pakket van Caiway. Wel de afdeling verkoop bellen en dreigen met opzegging. In het F pakket is de 1e ontvanger gratis en de 2e 5 euro. Dat lijkt mij dik in orde wanneer ze niet meer investeren in de coax bij jullie
https://www.caiway.nl/sit...etten/alles-in-1-glas-f75
https://www.caiway.nl/sit...tten/alles-in-1-glas-f500
https://www.caiway.nl/sit...tten/alles-in-1-glas-f250
[ Voor 3% gewijzigd door Roberto...... op 02-11-2016 07:50 ]
Wil je echter in dat pakket iptv, dan komt er 6 euro bij en zijn we dus uiteindelijk 2 euro duurder uit dan bij dat F-pakket.
Doet Ziggo dat nou ook? Regionale prijsverschillen of is dat in heel Nederland gelijk?
[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 02-11-2016 07:58 ]
De F pakketten zijn eigenlijk bedoeld voor gebieden die geen coax hebben. Ik zal als ik jou was echt gaan bellen misschien krijg je ook nog eens een leuke korting.
[ Voor 20% gewijzigd door Roberto...... op 02-11-2016 08:15 ]
Ja, Ziggo heeft nog altijd te maken met gemeentelijke afspraken omtrent analoge TV met bijbehorende tarieven. Zo kan het zijn dat je in een bepaalde gemeente geen 18,75 betaalt, maar 15,45. Gek veel verschil is het echter niet.PaT schreef op woensdag 02 november 2016 @ 07:56:
Doet Ziggo dat nou ook? Regionale prijsverschillen of is dat in heel Nederland gelijk?
Waarom schandaliger? Je gaat een overeenkomst aan waarin staat dat deze na de verplichte duur met onbepaalde tijd en dezelfde voorwaarden verlengt wordt. Dat jij te lui bent om de voorwaarden te lezen en erop te acteren is niet de schuld van de leverancier.Roberto...... schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:06:
Kpn is nog schandaliger. Verlaagd prijzen van bestaande pakketten maar als je niet oplet als bestaande klant betaal je voor hetzelfde pakket 10 euro meer ipv dat deze voor iedereen in prijs naar beneden gaat.
Zoals met alles tegenwoordig, energie, telecom en zelfs Hypotheken. Ken je contract, lees de voorwaarden en acteer daarop. Persoonlijk bespaar ik zo honderden euro's per jaar (alles bij elkaar, ex. hypotheek).
Ondertussen begint Caiway dezelfde perikelen te krijgen als Android. Veel te defragmenteert met elk regio eigen voorwaarden. Kennelijk verdienen ze er nog genoeg aan.
[ Voor 6% gewijzigd door vr6-only op 02-11-2016 08:25 ]
It ain't stupid if it works!
Dat komt omdat Caiway zijn pakketten vaak een andere naam geeft als er inhoudelijk veranderingen plaats vinden. Je mag daar wat van vinden maar vind dit netter naar de klant toe i.p.v. dat mijn oude ouders al ruim 1 jaar teveel hebben betaald aan KPN voor dezelfde pakket die nu 62,50 kost terwijl zij 72,50 hiervoor moesten betalen. Vind ik een teken van disrespect.vr6-only schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:20:
[...]
Waarom schandaliger? Je gaat een overeenkomst aan waarin staat dat deze na de verplichte duur met onbepaalde tijd en dezelfde voorwaarden verlengt wordt. Dat jij te lui bent om de voorwaarden te lezen en erop te acteren is niet de schuld van de leverancier.
Zoals met alles tegenwoordig, energie, telecom en zelfs Hypotheken. Ken je contract, lees de voorwaarden en acteer daarop. Persoonlijk bespaar ik zo honderden euro's per jaar (alles bij elkaar, ex. hypotheek).
Ondertussen begint Caiway dezelfde perikelen te krijgen als Android. Veel te defragmenteert met elk regio eigen voorwaarden. Kennelijk verdienen ze er nog genoeg aan.
IPTV aanbieden voor een woekertarief uitsluitend tegen extra betaling.
Zo lust ik er nog wel tien !
We zijn ingestapt bij Caiway twee jaar terug en toen hadden we al een minder pakket tov Ziggo (minder HD en minder regionalen). Ondertussen zijn er ook nog eens tal van zenders verdwenen en per 1 januari stopt HBO (3 zenders) en FoxLife HD. Kortom per 1 januari weer minder zenders.
We betalen nu voor aanzienlijk minder HD en aanzienlijk minder zenders tov Ziggo MEER!!!
PURE VOLKSVERLAKKERIJ!
Dit is pure minachting naar Twente toe van Caiway!
[ Voor 10% gewijzigd door Sjakie0101 op 02-11-2016 18:45 ]
Klantenservice denkt goed mee, zelf een winkel in de stad voor hulp. Prima geregeld.
Ik ben een tevreden gebruiker.
Ik heb altijd al gedacht; 20 HD zenders is genoeg voor die Tukkers
[ Voor 22% gewijzigd door H D R op 03-11-2016 07:04 ]
Ik was er bezig en de router aan het vervangen en dat moet nog met Mac clone, anders ben je nog twee uur bezig om een ip adres te krijgen.
Dan vraag je waar is de modernisering?
Caiway loopt al jaren achter. Ook het gewoon maar afsluiten van analoog signaal is al een teken aan de wand. Leuk glas maar nu de rest. En het werkt prima maar de rest van de diensten laat het vaak afweten. Dan vraag je om cbizz en dan kunnen ze toevallig niet leveren. Dat is echt fijn als je zakelijk nodig hebt.
Dan kijk je naar de inloggegevens, ook vaak drama en vaak gaat dat per post.
[ Voor 11% gewijzigd door itsalex op 03-11-2016 07:49 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Ik kom wel http://caiway.gebruikers.eu/forum/ tegen, maar dat lijkt mij niet van Caiway zelf?
Ze hebben het forum op mijncaiway opgeheven. Volgens de website van Caiway is webcare wel actief op Tweakers. Op het andere gebruikersforum komen ze niet meer.PaT schreef op donderdag 03 november 2016 @ 07:48:
Heeft Caiway iets van een gebruikersplatform waar men in overleg treedt met die gebruikers?
Ik kom wel http://caiway.gebruikers.eu/forum/ tegen, maar dat lijkt mij niet van Caiway zelf?
Volgens mij zijn we nu al in 1 jaar tijd een stuk of zeven zenders kwijtgeraakt bij Caiway.
Waarom komt er geen prijsverlaging dan? Toch veel minder contentkosten en doorgifte kosten?
@HDR: klopt helemaal, doet in Twente helemaal opgeld. Bij ons verdwijnen die zenders ook nog eens, maar we hebben al minder HD zenders en regionale zenders.
@mientje: mooi dat jij zo tevreden bent. Echter wanneer ik in mijn woonplaats Caiway laat vallen (en ik spreek echt veel mensen) dan hoor ik dezelfde geluiden die ik hier post: digitaal TV-pakket op COAX ondermaats en met zo weinig HD niet meer van deze tijd, internsnelheid op COAX te laag tov Ziggo. En tot slot: opdonderen, graag Ziggo terug. Dat zijn de reacties die ik krijg. En verder heeft de plaatselijke politiek ook al vragen gesteld over de ondermaatse diensten van Caiway op COAX, de veel te dure pakketten op glasvezel die geen hond gaat afnemen omdat men Caiway niet pruimt en het verdomt om te gaan betalen voor smartcards, entone voor wel meer HD en nieuwsgroepen. Kortom zaken die we bij Ziggo gratis hadden. En daarnaast zijn vragen gesteld over het feit dat CIF/Caiway monopolie claimt op hun glasvezel en grote namen als KPN, TELE2, Vodafone niet toelaat en er dus ook geen alternatieven zijn.
Er is ons een Provider in de strot geduwt waar geen fatsoenlijke alternatieven voor zijn en de Caiway denkt zelf daardoor alles te kunnen maken en breken. Dat is een totaal verkeerde insteek van een COAX- of glasnetwerk zonder concurrenten.
En voor je komt met Ziggo die ook alleen op de COAX zit: Ziggo voelt de hete adem van Reggefiber en doet er dus WEL alles aan om de klanten tevreden te stellen en om met de tijd mee te gaan.
Caiway denkt vanuit een monopolische arrogantie niets te hoeven doen, de klanten moeten het maar pikken.
Voorbeelden te over van gebieden die nu nog maar 3 HD zenders hebben op COAX omdat Caiway in al zijn arrogantie denkt dat men dat wel overstapt op zo'n duur glasvezelpakket.....
Op Twitter kapt men iedere vraag naar vooruitgang af:
- We hebben hier geen plannen voor
- Wanneer we dit gaan doen dan zullen we u daar over via de gebruikelijke kanalen laten weten
Er zit ook totaal geen voorschrijdend inzicht in waarbij terugkerende onderwerpen intern worden besproken en er zit geen lijn in dat men in positieve zin eens terugkomt met nieuws omdat dit intern is besproken.
Ik twijfel zelfs of alles wat er wordt gevraagd wel echt intern bij de juiste personen terecht komt, anders zo men veel strijdvaardiger zijn om zaken nu eens echt op de rit te zetten.
Ik zal niets slechts zeggen over wat men WEL levert, dat is stabiel. Maar ben zeer ontevreden waar het gaat om meedenken, vooruitgang en met de tijd mee gaan op zowel COAX als glasvezel.
De wijze waarop Caiway met het tv-pakket om gaat (kijk ook maar eens naar hoe lang de klanten moeten drammen aleer SBS9 en RTL Z kwamen!) is echt ver beneden alle normen die ik als klant stel aan een goede provider die Triple Play aanbiedt, waar een tv-pakket nu eenmaal onderdeel van uit maakt.
Ik heb geen HD-televisie gekocht om vervolgens door Caiway opgescheept te zitten met SD-zenders die ik o.a. bij KPN en Ziggo gewoon in HD krijg.
[ Voor 60% gewijzigd door Sjakie0101 op 03-11-2016 19:23 ]
Verwijderd
Als je de statistieken bekijkt wordt er vaak maar mondjesmaat naar gekeken.
Dat maakt het toevoegen ervan ook een slechte business case (content is
erg duur).
Het gaat hier om doorsnee kanalen als o.a. ZDF HD, ARD HD, ARTE, 24 KITCHEN, NICKELODEON/SPIKE, DISNEY CHANNEL HD, FOOD NETWORK CHANNEL (heeft Twente nog niet), Stingrat Djazz HDVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 13:02:
Blijf de klaagzangen over het ontbreken van bepaalde kanalen wel apart vinden.
Als je de statistieken bekijkt wordt er vaak maar mondjesmaat naar gekeken.
Dat maakt het toevoegen ervan ook een slechte business case (content is
erg duur).
Daarnaast kijk ik zelf graag naar Rijnmond, L1 en AT5. Deze kan ik ook niet ontvangen....
Duitse kanalen worden hier in de grensstreek veel bekeken. Verder is het zo dat ik geen HDTV heb gekocht om vervolgens met enige verbazing te zien dat ik gedwongen moet overstappen naar een provider die mij een pakket geeft dit niet strook met hun "eigen pakket" met meer HD zenders en al helemaal niet met het pakket van Ziggo of KPN.
Even een paar cijfers op een rij:
- We hebben in het pakket 7 HD-zenders minder, waarvan 6 BASISZENDERS!
- Niet alle regionale zenders worden doorgegeven in het basispakket. We missen dus zenders in het basispakket.
- Het Plus-pakket is even duur als het plus-pakket van Caiway, we hebben alleen 13 minder zenders.
- De premium zenders zijn niet allemaal in HD, ca. 7 zijn er niet in HD (o.a.. Fox Sports international, Film1 zenders en Ziggo Sport zenders).
- Bij Ziggo en KPN totaal ca 60 zenders in HD, bij Caiway in totaal ca 33.
Dit is het topic glasvezel van Caiway. Op de Entone/iptv heb je wel alle regio zenders en Fox sport is wel allemaal in HD en nog 10 euro goedkoper dan Ziggo. Ook de Duitse zenders, 24 Kitchen en nog meer zijn allemaal in HD op glasvezel/iptv. Ook in Twente via de Entone_/-\o_Sjakie0101 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 15:38:
[...]
Het gaat hier om doorsnee kanalen als o.a. ZDF HD, ARD HD, ARTE, 24 KITCHEN, NICKELODEON/SPIKE, DISNEY CHANNEL HD, FOOD NETWORK CHANNEL (heeft Twente nog niet), Stingrat Djazz HD
Daarnaast kijk ik zelf graag naar Rijnmond, L1 en AT5. Deze kan ik ook niet ontvangen....
!
- Niet alle regionale zenders worden doorgegeven in het basispakket. We missen dus zenders in het basispakket.
- Het Plus-pakket is even duur als het plus-pakket van Caiway, we hebben alleen 13 minder zenders.
- De premium zenders zijn niet allemaal in HD, ca. 7 zijn er niet in HD (o.a.. Fox Sports international, Film1 zenders en Ziggo Sport zenders).
- Bij Ziggo en KPN totaal ca 60 zenders in HD, bij Caiway in totaal ca 33.
Je zit in het verkeerde topic ben ik bang
Ben bang van niet. Voor de tweede en derde televisie ben ik dan toch echt afhankelijk van COAX.Roberto...... schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:02:
[...]
Dit is het topic glasvezel van Caiway. Op de Entone/iptv heb je wel alle regio zenders en Fox sport is wel allemaal in HD en nog 10 euro goedkoper dan Ziggo. Ook de Duitse zenders, 24 Kitchen en nog meer zijn allemaal in HD op glasvezel/iptv. Ook in Twente via de Entone_/-\o_
Je zit in het verkeerde topic ben ik bang
Bovendien kost de entone 6 euro. Dat wil zeggen dat ik dus elke maand 6 euro meer kwijt ben voor mijn abonnement. Vergeet ik nog de twee extra smartcard en de nieuwsgroepen. Ben dan 15 euro duurder uit voor een paar HD zenders. Lijkt me niet de bedoeling en dat zal Caiway toch ook wel snappen!
PS waarom heet dit topic niet gewoon Caiway COAX/kabel en glasvezel. Dat geeft iedereen de ruimte.
Die twee gaan hand in hand ben ik bang...
[ Voor 7% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-11-2016 17:28 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Roberto...... op 04-11-2016 17:29 ]
1) Multiscreen moet in het basisabonnement evenals de eerste decoder. Dat hebben KPN en Ziggo ook. Caiway vraagt daar maar liefst 6 euro voor!!!Roberto...... schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:27:
Dat is waar maar wat krijg je extra voor die 15 euro. Replay tv. Multiscreen Overal. 10HD zenders en Fox Sport Int in HD en 130 Mbit meer snelheid en alle regio zenders. Vind ik wel 15 euro waard
2) Fox International heb ik niet (meer) sinds daar geen Engels voetbal meer is. Dus voor mij geen argument.
3) Snelheid van 120 Mbit is voldoende daar hoef ik niet voor over. Dit snelheid is bij Ziggo 150 Mbit en zal begin 2017 verder stijgen naar 180 of 200 Mbit.
Kortom die 15 euro is me dat niet waard. Ik ben bereid tot 4 euro per maand meer te betalen voor een 250Mbit glaspakket waarbij ik minimaal wil houden wat ik heb en de entone met replay TV gratis is. Verder ga ik niet.
Bij Ziggo voor € 59,95: daar zit interactief, Multiscreen binnen en BUITEN DE DEUR, MyPrime, gratis Horizon box, smartcards tot 4 stuks (voor nieuwe klanten wel 2 euro huur), nieuwsgroepen, internetbeveiliging, Ziggo Sport zenders met formule 1, IMAP mail allemaal bij in, en daar had ik nu op COAX meer dan 60 HD zenders gehad.... Dus volgens mij heb je weer aangetoond wat voor een dure provider Caiway is en hoe duur hun glasvezelpakket is!
Overigens had ik als bestaande klant van Ziggo nu voor dit pakket € 56 euro betaald net als bij Caiway alleen dan zonder Horizon.
Ik kom nu nog iets anders vreemds tegen. Op de Ziggo-site kan ik weer bestellen onder mijn postcode
Kijk ik naar de kosten dan betaal ik voor de basis 8 euro meer, maar met Ziggo Sports gratis in dit abonnement betaal ik per saldo even vee/ een kleine twee eurol als bij Caiway nu (abo is 56 euro) op COAX, ik krijg er alleen veel meer voor.
[ Voor 31% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-11-2016 18:18 ]
Zal je wat zeggen Sjakie. Ook ik kan bestellen en kom echt uit het oorspronkelijke Cif gebied. Foutje bij Ziggo of ......Sjakie0101 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:32:
[...]
Ik kom nu nog iets anders vreemds tegen. Op de Ziggo-site kan ik weer bestellen onder mijn postcode![]()
OF... zijn we op iets gestuit wat we nog niet mochten weten.... Ik kon tot voor kort niets bestellen.Roberto...... schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:24:
[...]
Zal je wat zeggen Sjakie. Ook ik kan bestellen en kom echt uit het oorspronkelijke Cif gebied. Foutje bij Ziggo of ......
[ Voor 5% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-11-2016 18:26 ]

Ziggo heeft dat echt wel voor elkaar. Die zet daar niet zo maar postcodes in waar ze niet kunnen leveren.Migow schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:30:
Nou is gewoon fout op site. Kan het hier in ijsselstein ook bestellen en is toch echt al jaren en jaren caiway. Nog nooit mogelijk geweest![]()
Wanneer Caiway de hele COAX-divisie overdoet naar Ziggo en glas aan een andere partij....
Wanneer je kijkt naar de manier waarop ze acteren en niets meer doen eigenlijk lijkt het er verdacht veel op dat ze overnamekandidaten hebben die alleen nog maar moeten tekenen of dat wellicht al gedaan hebben door middel van een intentie.
[ Voor 31% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-11-2016 18:33 ]

Jeetje wat is dat Ziggo duur zeg
[ Voor 39% gewijzigd door Roberto...... op 04-11-2016 18:34 ]
Wie weet heb je verlengd bij KPN?Roberto...... schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:31:
Ik heb net van de week verlengd met een jaar bij Caiway. Wel korting gekregen
[ Voor 7% gewijzigd door Roberto...... op 04-11-2016 18:38 ]
Het lijkt een fout in hun site.... maar goed je weet het niet.Roberto...... schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:38:
Ik zou gewoon 100 euro kwijt zijn bij Ziggo en heel traag internet hebben max 300 en een soort adsl upload. Blij dat ik Caiway glasvezel heb![]()
![]()
[ Voor 59% gewijzigd door Sjakie0101 op 04-11-2016 18:51 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Roberto...... op 04-11-2016 18:52 ]
Ik wacht het even af. Ik vraag me af of dit technisch wellicht toch mogelijk blijkt. Stel men maakt gebruik van hetzelfde kopstation en allebei op een andere frequentie? Wie weet dat Ziggo overigens mag leveren en Caiway gewoon stopt met COAX? Dan heeft men de ACM niet nodig.Roberto...... schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 18:52:
Zo iets moet eerst beoordeeld en goedgekeurd worden door de ACM. Erg slordig van zo'n provider die zich de top noemt.
Volgens mij niet, maar het vreemde is dat ik door de postcodecheck van Ziggo kom, terwijl dat een maand geleden nog niet zo was.H D R schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:04:
Ik volg het even niet meer. Gaat Ziggo leveren op de coaxkabel van CIF ?
Overigens hoeft CIF niet te verkopen. Ze kunnen Ziggo toelaten op COAX en voor Caiway alleen verder gaan met glasvezel. Caiway onderhoudt de COAX nu niet, zeker in Twente is dat een doorn in het oog.
Natuurlijk kan men ook de COAX verkopen. Lijkt me niet dat de ACM daar voor nodig is.
Is dit een voorbode dat Caiway zich alleen nog gaat richten op de glasvezel en de coaxkabel afstoot aan Ziggo?
Ik vind dit echt heel vreemd hoor.
Er is niets tussen Ziggo en Caiway aan de hand op dit moment...
Druk je een bestelling door dan wordt het geweigerd op we leveren niet op de postcode.
Jullie maken er hier zelf, omdat het bijna Sinterklaas is?, een speculaas verhaal van dat Caiway wordt overgenomen enz...
En kadootjes van Caiway, daar geloof ik niet meer in.
Wellicht dat het toch verkocht wordt omdat het teveel kost om het te onderhouden, laat staan upgraden van hardware.
It ain't stupid if it works!
Waar baseer je op dat COAX verwaarloosd wordt?Sjakie0101 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 18:48:
Daarnaast is dat speculeren wel ergens op gebaseerd: Caiway verwaarloosd de COAX. Op het moment dat een bedrijf ergens geen centen meer in stopt duidt dit op afstoten of een overnamekandidaat.
Dat er geen product ontwikkeling is tegenover de concullega houdt niet in dat er geen onderhoud plaats vind en er geen centen meer ingestopt worden.
Waar haalt Caiway even gemiddeld genomen 70.000 Entones extra vandaan(voor 2e/3e tv) voor bestaande klanten terwijl ze een gebied van 500.000 potentiële klanten erbij krijgen de komende jaren?.vr6-only schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 20:52:
Een zeer plausibel onderwerp.
Wellicht dat het toch verkocht wordt omdat het teveel kost om het te onderhouden, laat staan upgraden van hardware.

Meerdere mensen lijken hier last van te hebben als ik het zo rondvraag.
Hier ook alles down. Ook IPTV. Is een landelijke storing. Gelukkig nog de coax voor de tvwesley17 schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:36:
Internet ligt eruit hier sinds 8.25. Regio Almelo.
Meerdere mensen lijken hier last van te hebben als ik het zo rondvraag.
[ Voor 4% gewijzigd door Roberto...... op 06-11-2016 08:41 ]
Hier ook coax voor de tv, dat werkt nog prima. Mijn ouders hebben nog internet via de coax kabel (oude ziggo coax internet welke overgenomen is door caiway natuurlijk) en dat werkt prima volgens mn ma. Dus lijkt erop dat het alleen glasvezel betreft.Roberto...... schreef op zondag 06 november 2016 @ 08:39:
[...]
Hier ook alles down. Ook IPTV. Gelukkig nog de coax voor de tv
Hier in Twente hebben we een netwerk dat klinkt als een klok, toch krijgen we niet het Caiway-pakket.MediaZoo schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 21:03:
[...]
Waar baseer je op dat COAX verwaarloosd wordt?
Dat er geen product ontwikkeling is tegenover de concullega houdt niet in dat er geen onderhoud plaats vind en er geen centen meer ingestopt worden.
In andere regio's hebben ze slechts 3 HD zenders of ook een ander pakket dat maar niet geupgrade wordt.
COAX lijkt niet de Core Business te zijn waar Caiway zich nog mee bezig wil houden, dat blijkt uit hun houding. Anders zorg je wel dat Twente minimaal of het Caiwaypakket krijgt of de HD zenders en regionale zenders erbij.
De storing is opgelost zo lijkt het, maar Caiway was trending op Twitter. Opvallend (of eigenlijk ook niet) te lezen dat klanten boos zijn vooral omdat er geen alternatieven zijn en die door CIF/Caiway worden tegengehouden.
Caiway presteert ondermaats en is veel duurder dan andere providers, maar kan nog steeds alles maken en breken omdat ze zelf bepalen wie er verder nog op de glasvezel mag.
Waar ik me verschikkelijk aan stoor is het feit dat klanten overal om moeten bedelen (zaken die bij ander providers al geregeld zijn zoals nieuwe zenders) en Caiway dan ook nog roep dat er geen plannen zijn.
Dat geeft eigenlijk maar aan hoe arrogant en niet klantgericht Caiway is. Ze gaan voor geld, niet voor de klant.
[ Voor 61% gewijzigd door Sjakie0101 op 06-11-2016 12:30 ]
Het is toch om moe van te worden met zo'n luie aanbieder als Caiway.
Is er nou niemand die Caiway wakker kan rammelen?
Twente heeft zich twee jaar geleden al min of meer uitgesproken over CIF en Caiway en wat ze er van vonden. Twente denkt er nu niet anders over maar ziet dat er geen beweging is te krijgen en roert zich niet meer (al is de mening niet anders anno nu!).
De wijze waarop ze de zaken van Ziggo hebben overgenomen verdient niet de schoonheidsprijs.
Tot nu toe laten ze ons op COAX achter met aantoonbaar mindere diensten en extra's.
Op glasvezel zijn ze domweg te duur. Alleen al de entonehuur voor de eerste entone van € 6,= is ronduit te zot voor woorden, daar waar KPN en Ziggo dit gratis doen. Tel daar bij op de smartcardtax die Twente bij Ziggo nooit gehad zou hebben en het betalen voor de nieuwsgroepen en virusscan die bij Ziggo en KPN ook in het abonnement zitten (ok, Ziggo en KPN hebben het misschien niet of niet meer), maar is een voorbeeld)
Daarnaast geen Spotify gratis, geen Fox Sports gratis, geen Ziggo Sportskanaal gratis om formule 1 te kijken, geen films in het extra pakket zoals Ziggo dat heeft per 1/1/2017. Aantoonbaar minder HD kanalen op glasvezel (zeker 25 stuks minder), geen regiozenders in HD, geen vervangingen voor vervallen zenders etc etc.
Bij KPN en Ziggo een veel goedkoper mobiel abonnement, hebben we ook niet.... ga zo maar door.
Bij Caiway weinig room voor klant, die heeft Caiway al voor ons opgegeten. Voor alles fors extra betalen, daar was Twente twee jaar terug al achter! Wie riepen niet voor niets zo hard dat we Ziggo wilden houden!
[ Voor 12% gewijzigd door Sjakie0101 op 08-11-2016 19:36 ]
Nou, ik heb er nog geen één ontvangen !!!
De stand van zaken met betrekking tot Caiway is nou ook niet bepaald om te glimlachen als klant vind ik.
Enig nieuws over de toekomst of dat deze providers alleenrecht blijven behouden???
Ik wil dan toch even iets anders kwijt. Laat ik voorop stellen dat Caiway naar mijn eigen ervaring een stabiele provider is qua stabiliteit van internet en televisie. Daarover alleen maar lof. Dat vergeten we wel eens te vertellen.Patavorene schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:56:
Ik word hier een beetje bang van. Ben op dit moment aan het kijken naar de mogelijkheden voor een alles-in-een pakket vanaf december (verhuizing). Heb de keuze uit Fiber of Caiway. Beide fora staan vol met klachten en slechte klantenservice / klanttevredenheid.
Enig nieuws over de toekomst of dat deze providers alleenrecht blijven behouden???
Dus zoek je dat en ben je tevreden met wat men levert en in weet in je achterhoofd dat dit niet snel meer wordt dan ze je gaan leveren dan zou ik zeker Caiway adviseren (veel andere alternatieven heb je ook niet)
[ Voor 34% gewijzigd door Sjakie0101 op 08-11-2016 22:02 ]
Het internet over glas is uitstekend, maar het televisieaanbod is helemaal vastgeroest bij Caiway en zelfs gekrompen.
Moet jij eens zien als er ook voor KPN gekozen kon worden op de CIF glasvezel, dan was Caiway echt niet zo laks geweest.

[ Voor 10% gewijzigd door Roberto...... op 09-11-2016 16:10 ]
1) Niet alle klanten hebben MultiscreenRoberto...... schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:09:
Waar ik me zorgen over maak is of dat Caiway wel snel een update voor ondersteuning van Multiscreen gaat leveren icm Android Nougat. Dit gaat toch niet weer maanden duren. Ook nog steeds geen Windows10 app. Net gelezen dat Ziggo ermee komt hopelijk volgt Caiway snel.
2) Niet alle klanten hebben Multiscreen buiten de deur
3) De app loopt vaak achter en krijgt ook niet snel een update.
4) Windows 10 app zou zeer welkom zijn
Kijken we even naar de andere providers dan zit dit allemaal behalve punt 4 in het basisabonnement.
[ Voor 19% gewijzigd door Sjakie0101 op 09-11-2016 19:08 ]
Als Caiway een Windows 10 universal app maakt hebben ze direct iets voor dat handjevol Windows 10 Mobile gebruikers, maar ook voor miljoenen gebruikers van de Windows 10 desktop versie. Er komen steeds meer voordelige Windows 10 tablets op de markt en die moeten nu allemaal maar via de browser (wat bij mij stukken slechter werkt dan de Android app) Multiscreen tv kijken.H D R schreef op maandag 14 november 2016 @ 06:06:
Stopt Windows mobile er niet mee? Wat ik lees stort het marktaandeel van Windows Phone steeds verder in.
Ik hoop begin volgend jaar bijvoorbeeld een Surface Book te kunnen kopen en dan zou een W10 app zeer welkom zijn.
Dus daar mag Caiway nog wel wat energie insteken vind ik.
Coax?. Huhh dat is toch alleen voor de 2e tv.Sjakie0101 schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:00:
Laat Caiway eerst maar beginnen met het COAX pakket in Twente. Dat is dramatisch!
En voor de eerste. Ben al 20 jaar dit gewend en was bij Ziggo super tevreden!Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:02:
[...]
Coax?. Huhh dat is toch alleen voor de 2e tv.
En al zou het de tweede tv zijn, dat is ook een HDTV.
Naar glas ga ik niet over zo lang Caiway dat voor die woekertarieven aanbiedt.
In Twente heeft iedereen een aansluiting maar men gaat domweg niet over.
Men is de situatie goed zat met Caiway en wil het liefst Ziggo op COAX terug en fatsoenlijke aanbieders op glasvezel.
De uitrol van glas is hier op een zeer politiek incorrecte manier gedaan dat men niets anders doet dan de hakken in het zand zetten. Wanneer je mensen iets gaat opleggen of verplichten dan gaat het goed fout.... zeker in Twente.
[ Voor 42% gewijzigd door Sjakie0101 op 14-11-2016 18:26 ]
De meeste die ik ken zijn over op glas in de gemeente "Hof van Twente" ..... hoor ook niemand klagen over de tarieven. Wel is er onvrede over het gebrek aan keus van ISP's op glas, maar buiten dat ervaar ik die zware toon van jou hier helemaal niet!Sjakie0101 schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:18:
[...]
En voor de eerste. Ben al 20 jaar dit gewend en was bij Ziggo super tevreden!
En al zou het de tweede tv zijn, dat is ook een HDTV.
Naar glas ga ik niet over zo lang Caiway dat voor die woekertarieven aanbiedt.
In Twente heeft iedereen een aansluiting maar men gaat domweg niet over.
Men is de situatie goed zat met Caiway en wil het liefst Ziggo op COAX terug en fatsoenlijke aanbieders op glasvezel.
De uitrol van glas is hier op een zeer politiek incorrecte manier gedaan dat men niets anders doet dan de hakken in het zand zetten. Wanneer je mensen iets gaat opleggen of verplichten dan gaat het goed fout.... zeker in Twente.
Heb ik inderdaad net ook aangegeven in het topic Cogas glasvezel. Caiway is erg succesvol in het Cogas gebied.Svennos1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:01:
[...]
De meeste die ik ken zijn over op glas in de gemeente "Hof van Twente" ..... hoor ook niemand klagen over de tarieven. Wel is er onvrede over het gebrek aan keus van ISP's op glas, maar buiten dat ervaar ik die zware toon van jou hier helemaal niet!
Iedereen is dik tevreden met Caiway glasvezel zeker icm aanbod/prijs.
Ik wil ook even aanvullen dat de eerste lichting die over is gegaan een FATSOENLIJK aanbod kregen voor G150 voor nagenoeg de prijs van nu G75. Daar zijn er inderdaad een aantal op toegehapt. Degene die even de stabiliteit wouden afwachten kunnen nu niets meer en krijgen dit aanbod niet meer!Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:13:
[...]
Heb ik inderdaad net ook aangegeven in het topic Cogas glasvezel. Caiway is erg succesvol in het Cogas gebied.
Iedereen is dik tevreden met Caiway glasvezel zeker icm aanbod/prijs.
Overigens zou ik graag keiharde cijfers willen zien, dat praat makkelijker
Kwam Caiway nu met zo'n aanbod dan ben ik de eerste die overstapt, nu is er alleen een 250 Mbit glaspakket als overstapmogelijkheid waarbij je echt veel te veel betaald tov 120Mbit COAX. De uitleg heb ik al eens gegeven. Alleen de entone betaal je al 6 euro meer tov nu het 120 MBit Twente HD pakket. Voor de derder tv dan nog eens € 2,= en wil je de nieuwsgroepen houden nog eens € 5,=. Tel maar op, dat is 11 euro.
G75 (dat was dus G150) kost 45,= + 11 = 56,=
120Mbit HD Twente = € 56,=.
Dus ja, als Caiway mij ook zo'n aanbod weer wil doen voor G150 voor € 44,95 dan zeg ik: waar mag ik mijn handtekening zetten?
[ Voor 16% gewijzigd door Sjakie0101 op 15-11-2016 21:15 ]
Robert,Roberto...... schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:09:
Waar ik me zorgen over maak is of dat Caiway wel snel een update voor ondersteuning van Multiscreen gaat leveren icm Android Nougat. Dit gaat toch niet weer maanden duren. Ook nog steeds geen Windows10 app. Net gelezen dat Ziggo ermee komt hopelijk volgt Caiway snel.
Multiscreenapp werkt gewoon icm android nougat. bij mij op me nexus tel. Geen probleem
nieuws: KPN breidt aanbod Plus-pakket uit per 1 januari na verdwijnen HBO
Caiway heeft dit jaar bij geen enkele verdwijning van welke zenders dan ook, iets gecompenseerd met nieuwe zenders voor de klanten.
Zal Caiway ook nu weer gewoon om zich heen kijken en niets doen?
Ik verwacht dat BBC First met ingang van 1 januari komt.
Caiway luistert echt wel naar de klant alleen moet je soms wat geduld hebben.
De komst van alleen BBC First zou ik wat magertjes willen noemen in vergelijking wat een KPN en Ziggo doen voor de klant. Beide bieden door het wegvallen van HBO film en seriemogelijkheden via het Plus of Extrapakket. Dat HBO gratis was bij KPN, beetje raar argument aangezien er ook betalende HBO klanten waren bij KPN.Roberto...... schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:31:
HBO is nooit gratis geweest bij Caiway in tegenstelling tot KPN. Wel verkrijgbaar tegen een gereduceerd tarief. Dus dit met KPN vergelijken is natuurlijk niet eerlijk.
Ik verwacht dat BBC First met ingang van 1 januari komt.
Caiway luistert echt wel naar de klant alleen moet je soms wat geduld hebben.
Wanneer Caiway echt iets gaat doen dan verwacht ik per 1 januari niet alleen BBC First HD maar toch nog enkele zenders meer en een breder aanbod on demand en daarnaast ook omschakeling naar meer HD.
Er is erg veel weggevallen, dat zal men links of rechtsom moeten compenseren.
Daarnaast doet Caiway er verstandig aan alle COAX-pakketten recht te trekken in den lande.
Het zou mij niet verbazen dat financiële problemen en ontbrekende investeringen (wat al eerder werd gesuggereerd) de basis vormen voor de achterstand van Caiway. Ik kan nml niet gauw iets anders verzinnen waarom Caiway hierin achterloopt vergeleken met andere aanbieders in Nederland.
Zijn er jaarverslagen beschikbaar van Caiway wat wellicht hier meer over kan zeggen?
[ Voor 6% gewijzigd door Svennos1 op 21-11-2016 22:33 ]
Bedrijven kunnen ook te snel groeien. Het is vaak genoeg gebeurd bij snelgroeiende organisaties dat er teveel focus lag bij aanwas van nieuwe klanten terwijl bestaande apparatuur ook na zo veel jaar vervangen moet worden. Tevens vergeet men vaak de bestaande klant.Svennos1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:28:
...
Het zou mij niet verbazen dat financiële problemen en ontbrekende investeringen (wat al eerder werd gesuggereerd) de basis vormen voor de achterstand van Caiway. Ik kan nml niet gauw iets anders verzinnen waarom Caiway hierin achterloopt vergeleken met andere aanbieders in Nederland.
Zijn er jaarverslagen beschikbaar van Caiway wat wellicht hier meer over kan zeggen?
Caiway heeft dan ook nog eens "pech" dat als het al winst maakt dit moet afdragen aan Cif die er vervolgens weer kabels van koopt.
Het valt niet uit te leggen als we binnenkort weer een prijsverhoging krijgen terwijl het pakket uitgedund is.
[ Voor 6% gewijzigd door Roberto...... op 21-11-2016 22:45 ]
"... Er zullen geen verdere upgrades van het kabelinternetproduct volgen."
Ik weet niet waar deze informatie vandaan komt, maar komt wel overeen met wat vele ervaren! Weer geeft het aan dat Caiway primair op glas inzet.
[ Voor 8% gewijzigd door Svennos1 op 21-11-2016 22:57 ]
Maar Caiway verhoogt alleen de prijs en doet verder niets!!
Zelfs op Facebook klagen mensen om het uitblijven van BBC First HD en straks komt daar ook nog het verdwijnen van de HBO zenders bij.
Ondertussen slaapt men in Naaldwijk rustig verder en komt de volgende prijsverhoging er vast wel weer aan vanwege gestegen kosten..
Ja, de kosten van dividend en bonussen .
http://www.nieuwsbank.nl/...-providerbranche/30672596
Dus je mag verwachten dat ze snel hun tv aanbod aanvullen
[ Voor 10% gewijzigd door Roberto...... op 22-11-2016 07:53 ]
De superlatieven schieten te kort als je het stuk leest! Lijkt wel een ander bedrijf als je het vergelijkt met het commentaar hier!Roberto...... schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 07:47:
‘Innovatie is het sleutelwoord bij Caiway, want men is continu bezig zijn producten en diensten te verbeteren en af te stemmen op de wensen van de klant.’
http://www.nieuwsbank.nl/...-providerbranche/30672596
Dus je mag verwachten dat ze snel hun tv aanbod aanvullen
Ik neem Wiki niet zo serieus. Iedere malloot kan het daar op hebben geschreven.Svennos1 schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:55:
Ik lees trouwens net het volgende op de Wikipedia pagina over Caiway (https://nl.wikipedia.org/wiki/Caiway):
"... Er zullen geen verdere upgrades van het kabelinternetproduct volgen."
Ik weet niet waar deze informatie vandaan komt, maar komt wel overeen met wat vele ervaren! Weer geeft het aan dat Caiway primair op glas inzet.
We zijn nog steeds afhankelijk van COAX en ze bieden het product aan. Je mag dan ook onderhoud verwachten anders was afstoten een veel betere optie geweest. In Twente is dit onderdeel zeer bewust wel naar Caiway gegaan ipv dat Ziggo daar op kon blijven. Dat doe je niet wanneer je het niet gaat onderhouden en de diensten vervolgens niet gaat verbeteren. Dan had men beter het hele COAX gebeuren kunnen verkopen aan Ziggo.
Vorig jaar december is de snelheid van het internet nog verhoogd, en ik verwacht dat de COAX internetsnelheid opnieuw verhoogd gaat worden en dat ook het TV pakket aangepakt wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Sjakie0101 op 22-11-2016 17:59 ]
Ik hoop voor de coax gebruikers dat je gelijk hebt ..... maar ik heb sterk de indruk dat Caiway "afzetgebied" heeft gekocht en niet zozeer een coax netwerk. Coax stilletjes dood laten bloeden (alleen het hoog noodzakelijke) en de nadruk leggen op glas. Maar wellicht denk ik te zwartSjakie0101 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:51:
[...]
Ik neem Wiki niet zo serieus. Iedere malloot kan het daar op hebben geschreven.
We zijn nog steeds afhankelijk van COAX en ze bieden het product aan. Je mag dan ook onderhoud verwachten anders was afstoten een veel betere optie geweest. In Twente is dit onderdeel zeer bewust wel naar Caiway gegaan ipv dat Ziggo daar op kon blijven. Dat doe je niet wanneer je het niet gaat onderhouden en de diensten vervolgens niet gaat verbeteren. Dan had men beter het hele COAX gebeuren kunnen verkopen aan Ziggo.
Vorig jaar december is de snelheid van het internet nog verhoogd, en ik verwacht dat de COAX internetsnelheid opnieuw verhoogd gaat worden en dat ook het TV pakket aangepakt wordt.
Dit topic is gesloten.