Laat ik eerst zeggen, No Man's Sky staat bij mij ook in de pre-order dus ik hoop zelf natuurlijk ook dat het een geweldig spel word en dat het artikel wat eerder aangehaald was niet representatief was.
En inderdaad, we gaan het zien 10 (of 12) augustus!
De reactie was een aanname dat het artikel accuraat is; dat met het feit dat het spel al eenmaal vertraagd is, wat nooit een goed signaal is. Ook dat het om een kleine studio gaat met nog niet zoveel ervaring achter de riem, waar een grote reus als Sony tegenover staat; een groot bedrijf wat over het algemeen wat anoniemer en onpersoonlijker te werk zal gaan en bij hun het alleen om de nummertjes gaat. (ja weer een aanname, hoe durf ik

)
Daarnaast ja mss. had ik het generieker op moeten schrijven. het Arkham Knight dilemma zit me ook nog vers in het geheugen.
uiteindelijk punt van m'n reactie was, maakt niet uit wie je bent, common sense is over het algemeen dat je niet met game-brekende/kritische defecten Gold gaat.
Mocht dat artikel inderdaad waarheid bezitten; frequente crashes, zee-dieren die bijna-altijd vast komen te zitten, wapens die slechter worden na upgrades zijn, IMHO, allemaal game/sfeer brekende kritische defecten en Hello Games/Sony had daarmee niet Gold moeten gaan en/of het naar reviewers moeten sturen.
Mocht het artikel niet waar zijn, hey, joepie.

Maar het zou niet de eerste keer zijn dat een publisher te vroeg een game released, hmm?