• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:50
ik had even een opleving toen ik het "atlas pad" vond...maar merk nu dat ik alleen maar naar planeten ga om mijn hyperdrive op te laden en daarna snel weer door...neem ook niet meer de moeite om de planeten te hernoemen enz...

vind het ook erg stil over de komende updates??..

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Bellerophon schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:05:
[...]

Boltcaster of een plasma grenade
Of mining beam met railgun. Als je die hebt toegevoegd heb je eigenlijk geen boltcaster meer nodig.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Precies, de boltcaster zit niet eens meer op mijn multitool. Enige nadeel: het gebeurt me soms dat ik geen isotopes meer heb om mijn mining beam op te laden. Dan wordt het wel lastig om weer verder te mijnen. Ik loste dat vroeger op door met mijn boltcaster even wat plutoniumkristallen kapot te schieten. Dat gaat nu niet meer, hoewel het met een granaat ook kan geloof ik :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

:+ Mat de meleeknop kan je gewoon van dichtbij minen hoor. Geen brandstof voor nodig, alleen gaat het wat langzaam.

PSN-id: Chrasher

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Lasteraar schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:29:
Niet om de negatieve harry uit te hangen. Ben notebene de TS van dit topic.
Ik was heel erg enthousiast. Maar de game ligt nu gewoon stof te happen. Had ik niet verwacht. Dacht echt dat dit een hele vermakelijke game zou worden maar het valt mij persoonlijk toch wat tegen.

Deze 'angry' review vat het goed samen voor mij.
YouTube: No Man's Sky Angry Review
Precies wat ik dacht. Ben zelf net terug van twee weken vakantie en ik was nieuwsgierig naar de reviews op dit moment en ruim de meerderheid zegt hetzelfde als jij op dit moment.

Wel behoorlijk jammer, dit spel had groot kunnen worden.

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Grrrrrene schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:20:
Precies, de boltcaster zit niet eens meer op mijn multitool. Enige nadeel: het gebeurt me soms dat ik geen isotopes meer heb om mijn mining beam op te laden. Dan wordt het wel lastig om weer verder te mijnen. Ik loste dat vroeger op door met mijn boltcaster even wat plutoniumkristallen kapot te schieten. Dat gaat nu niet meer, hoewel het met een granaat ook kan geloof ik :P
je kan beter je mining beam gebruiken, dan je boltcaster, die levert meer resultaat op....
ook bij plutonium kristallen.
Je kan altijd een boom afschieten en daarmee je gun en granades opladen.

[ Voor 5% gewijzigd door bamboe op 01-09-2016 22:13 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Finaly! Success })

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dIKDN5t.jpg

Ze lagen in dit geval in het water bij 'grote versies' van de AquaSpheres:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aoYZAQe.jpg

Ik heb wel het idee dat ze 'komen en gaan'. De scanner vindt ze ook alleen relatief in de buurt en ik ben er een keer eentje kwijtgeraakt toen ik eerste de overliggende steen moest minen.

edit:
What. The. Fuck... Ik kan nu niet meer een space station invliegen, want dan crasht de game. #FML! 8)7

edit:
Ok, dat crashen bleek gelukkig aan een mod te liggen! "25-Fewer Asteroids-119-1-3" laat hem bij mij crashen. Zonder die mod is er geen probleem.

[ Voor 59% gewijzigd door Room42 op 02-09-2016 00:23 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ferio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:02:
[...]

Precies wat ik dacht. Ben zelf net terug van twee weken vakantie en ik was nieuwsgierig naar de reviews op dit moment en ruim de meerderheid zegt hetzelfde als jij op dit moment.

Wel behoorlijk jammer, dit spel had groot kunnen worden.
All Die bullshit in Angry Jow video is prachtig, hij heeft wel gelijk.

Denk je dat de "beloofde features" wel komen ? lijkt mij wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:50:
[...]

All Die bullshit in Angry Jow video is prachtig, hij heeft wel gelijk.

Denk je dat de "beloofde features" wel komen ? lijkt mij wel mogelijk.
Ik ben niet alleen uit gegaan van zijn review. Tuurlijk kan het spel waar maken wat ze beloofd hebben, maar het zal zijn tijd nodig hebben. Ik had alleen het gevoel dat het snel saai zal worden na een aantal weken en zoals ik het nu zie denk ik dat ik gelijk had.

Hoe is het nu eigenlijk afgelopen met het gebeuren dat spelers elkaar niet zagen? Is er nu al bekend geworden hoe dit precies zit?

Zag overigens ook dat je discoversies gewist worden na een bepaalde tijd? Zo wordt de universum inderdaad oneindig.. :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Ferio op 02-09-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
Discoveries gewist? Waar komt dat nu weer vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Wilibrord schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 10:36:
Discoveries gewist? Waar komt dat nu weer vandaan?
Dat is onzin en ook alweer ontkracht. Er waren spelers die hun eigen discoveries niet terug konden vinden, maar dat kwam omdat ze niet online waren.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Tormbo schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:13:
[...]

Dat is onzin en ook alweer ontkracht. Er waren spelers die hun eigen discoveries niet terug konden vinden, maar dat kwam omdat ze niet online waren.
Lees het nu inderdaad. Het duurt een tijdje voordat de server je ontdekkingen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat ik overigens ook echt geniaal vind van No Man's Sky... De soundtrack!!! _/-\o_ _/-\o_

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MgETpYjVjSo]

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 02-09-2016 21:21 . Reden: Langere versie. ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Grrrrrene schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:39:
Grappig, ik heb het ook al een dag of 4-5 niet meer gespeeld en eigenlijk kan ik me er ook niet zo toe zetten om het weer op te starten. Misschien dat de lol over een week of 2 terug komt, ik weer een paar jumps maak, maar voorlopig komt het niet eens in me op om het op te starten. Ik kwam dit topic toevallig weer tegen en werd herinnerd aan mijn "60 euro not very well spent" ;)

Ik zal de vinger aan de pols houden qua mods en updates, misschien komt er nog een update die het spel maakt wat ik ervan had gehoopt. Ik ga met mijn tientallen uren gameplay in ieder geval niet geld terug vragen, zo erg is het ook weer niet.
Maar wat ik niet zo goed begrijp - bij het zien van de eerste trailer was ik enthousiast. Ik heb daarna een stuk of 4-5 andere videos geconsumed, en kwam direct tot de conclusie dat dit een gehyped spel zou worden. En precies om de (hoofd) redenen waarom het spel nu ook afgekraakt wordt. Kortom : Voor mij was het kristalhelder dat het spel zou floppen, alleen bij het zien van wat videos (toen ik de actual gameplay zag die niet gedirigeerd werd was t' helemaal onmiskenbaar - het laatste spoortje hoop ...poef...verdwenen).

Misschien over een jaar of anderhalf is dit spel volwassen na héél veel updates. En hebben de mensen met een pre-order toch misschien nog iets terug voor hun geld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wilibrord
Ik heb me al prima geamuseerd en zal het spel nog wel enige tijd spelen. Moet zeggen dat het ongeveer voor 90% overeenkomt met wat ik ervan verwachtte. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen die enkel de hype gezien hebben en zich er niet in verdiept hebben wel teleurgesteld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Wilibrord schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:18:
Ik heb me al prima geamuseerd en zal het spel nog wel enige tijd spelen. Moet zeggen dat het ongeveer voor 90% overeenkomt met wat ik ervan verwachtte. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen die enkel de hype gezien hebben en zich er niet in verdiept hebben wel teleurgesteld zijn.
Ik heb er ook al heel veel uren in zitten en vermaak me nog steeds wel.
Maar eigenlijk vermaak ik me om niks ik zit uren het zelfde te doen en toch blijf ik het doen ?
Soms snap ik me zelf niet in bv.. The witcher heb ik me veel beter vermaakt omdat daar gewoon veel meer in te doen was.
Daarom hoop ik wel dat ze er toch nog wat meer diepgang in proberen te stoppen,
Zoals echte Factions en dus de beloofde ruimte gevechten waar je dan ook een party kan kiezen.
Portals die wel werken op de Planeten.
Schepen die onderling wel verschill hebben en opties zoals andere wapens als je een figher schip kiest.
en meer Scan optie's bv.. in een Explorer schip noem maar op
Zo zijn er nog een hoop dingen die veel beter kunnen.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zag dat zojuist 1.08 geïnstalleerd is. Patch notes zullen wel komen. Waarschijnlijk wat bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
reageerde gisteren op een distress call werd het schip aangevallen door 25 vijandige schepen :X , dat ging de eerste 10 goed maar toen was ik door mijn iron heen en kon ik mijn schild niet meer repareren, 25 stuks is toch wel wat veel van het goede 8)7

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
majic schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 10:30:
[...]

Maar wat ik niet zo goed begrijp - bij het zien van de eerste trailer was ik enthousiast. Ik heb daarna een stuk of 4-5 andere videos geconsumed, en kwam direct tot de conclusie dat dit een gehyped spel zou worden. En precies om de (hoofd) redenen waarom het spel nu ook afgekraakt wordt. Kortom : Voor mij was het kristalhelder dat het spel zou floppen, alleen bij het zien van wat videos (toen ik de actual gameplay zag die niet gedirigeerd werd was t' helemaal onmiskenbaar - het laatste spoortje hoop ...poef...verdwenen).

Misschien over een jaar of anderhalf is dit spel volwassen na héél veel updates. En hebben de mensen met een pre-order toch misschien nog iets terug voor hun geld?
Daar hoop ik op. Ik hoef ook niet per se mijn geld terug (een discount zou terecht zijn gezien de zeer beperkte gameplay). Het spel heeft enkele heel sterke punten (het overleven op zeer vijandige planeten, het gevoel van eenzaamheid als je weer eens op een van de 18 quintillion planeten staat en nog steeds geen enkel spoor van andere spelers hebt gevonden...

Maar je hebt gelijk, ik had beter moeten weten.
Svennie schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:22:
reageerde gisteren op een distress call werd het schip aangevallen door 25 vijandige schepen :X , dat ging de eerste 10 goed maar toen was ik door mijn iron heen en kon ik mijn schild niet meer repareren, 25 stuks is toch wel wat veel van het goede 8)7
Ze vallen je toch niet alle 25 tegelijk aan :? Bij mij vallen ze juist zo'n groot schip aan (dat nooit kapot gaat) en als ik er 1 aanval, komt dat schip + een vriendje achter me aan :P Als je schilden een beetje gerepareerd zijn kun je dat prima aan met misschien eens 1x schilden laden.

[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 05-09-2016 09:16 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik begin nu in de fase te komen dat ik meer om andere spellen ben gaan geven. Niet zozeer omdat No Man's Sky niet leuk is, ik vind het best leuk maar meer omdat het vanuit Hello Games erg still blijft. Ik ad een tweet verwacht vanuit Sean of Hello Games dat de bugs grotendeels zijn gesolved en ze bezig zijn met het analyseren van spelerservaringen of het werken aan content. Echter is het nu voor twee weken radiostilte.

In de tussentijd heeft Subnautica een update gepusht die nieuwe content heeft toegevoegd en het landschap heeft aangepast waardoor ik nu weer bezig ben met Subnautica. (en WoW)

Ik verwacht NMS weer op te pakken op het moment dat content gepusht wordt maar ik schat dat dit pas op zijn vroegst over een maand of drie is.

[ Voor 10% gewijzigd door Auredium op 05-09-2016 09:24 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Voor de mensen die echt willen space exploren, andere spelers willen tegenkomen, traden, aliens(?) tegenkomen, landen op planeten, minen, privateeren.

Ga Elite Dangerous spelen, daar zit het ECHT allemaal in. En dan niet in een simpele afgeslankte "playmobil" stijl zoals hier, maar het serieuze werk. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://www.frontier.co.uk/docs/images/srv.jpg

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik werk bij PlayStation en heb de afgelopen tijd nauw in contact gestaan met Hello-Games om alle problemen aangaande het spel No Man's Sky te verhelpen voor alle gebruikers.

Helaas worden alle refund verzoeken die zijn ingediend bij PlayStation Network m.b.t. No Man's Sky afgewezen wanneer je het spel al gedownload en gespeelt hebt. Dit wordt later per mail met iedereen gecommuniceerd die een refund verzoek de afgelopen weken had ingediend.

De features die te zien waren in trailers en zijn toegezegd zullen middels updates en patches in de toekomst uitgebracht worden. Het is in feite nog een spel in ontwikkeling. Ik zal later vandaag een kleine toelichting geven hierover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:10:
Hey allemaal,

Ik werk bij PlayStation en heb de afgelopen tijd nauw in contact gestaan met Hello-Games om alle problemen aangaande het spel No Man's Sky te verhelpen voor alle gebruikers.

Helaas worden alle refund verzoeken die zijn ingediend bij PlayStation Network m.b.t. No Man's Sky afgewezen wanneer je het spel al gedownload en gespeelt hebt. Dit wordt later per mail met iedereen gecommuniceerd die een refund verzoek de afgelopen weken had ingediend.

De features die te zien waren in trailers en zijn toegezegd zullen middels updates en patches in de toekomst uitgebracht worden. Het is in feite nog een spel in ontwikkeling. Ik zal later vandaag een kleine toelichting geven hierover..
Dan had het eigenlijk nooit in deze vorm uitgebracht mogen worden en is het in die zin nog steeds verkeerde advertising.

Disclaimer: ik heb geen refund aangevraagd en ben een redelijk tevreden gebruiker van No Man's Sky.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Bullettooth schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:23:
Voor de mensen die echt willen space exploren, andere spelers willen tegenkomen, traden, aliens(?) tegenkomen, landen op planeten, minen, privateeren.

Ga Elite Dangerous spelen, daar zit het ECHT allemaal in. En dan niet in een simpele afgeslankte "playmobil" stijl zoals hier, maar het serieuze werk. _/-\o_

[afbeelding]
Vloeken in de kerk. Doei.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Beste XXXX,

Bedankt voor je contact met PlayStation Support.

Je hebt bij ons een refund-verzoek ingediend voor No Man`s Sky.

Wij van Playstation zijn reeds op de hoogte van de kritiek en klachten die via het web zijn gecommuniceerd met betrekking tot de game "No Man`s Sky". Graag willen we je hierbij het volgende toelichten.

Gedurende het ontwikkelen van het spel No Man`s Sky, is deze game gewijzigd alsook geëvolueerd richting een game dat ervoor moet zorgen dat je de beste gameplay ervaring alsook het meeste speelplezier kan opleveren. Deze keuzes hebben ze gebaseerd aan de hand van duizenden uren van gebruikers die deze game grondig getest hebben en hierover immens veel feedback hebben geleverd.

De ontwikkelaar, Hello Games, heeft tijdens het ontwikkelen van dit spel keuzes gemaakt waarvan zij overtuigd waren dat dit de best mogelijke beleving voor spelers zou opleveren . No Man`s Sky is bedoeld om een unieke, uitgebreide en inventieve ervaring te leveren en hiervan zijn we overtuigd dat Hello Games dit dan ook volbracht heeft. Hello Games heeft ons alvast bevestigd dat deze game blijft evolueren richting een optimale versie voor alle spelers en dat deze zullen blijven genieten van nieuwe features die zullen worden toegevoegd in de loop van de komende maanden. Aan de hand van deze verklaring maken we dan ook geen uitzonderingen wat betreft onze servicevoorwaarden voor een refund-verzoek.

Conform deze servicevoorwaarden is het dan ook niet mogelijk om games, game add-ons/DLC, Season Passes, in-game consumables of PlayStation® Video titels te vergoeden als de download/stream reeds is gestart. Wij hebben in dit geval jouw verzoek behandeld en we zien dat de download/stream reeds is gestart. Hierdoor is het niet mogelijk om het aankoopbedrag te vergoeden en terug te storten in de PlayStation-Portemonnee.

Op de volgende link kun je de voorwaarden lezen voor een refund-verzoek: https://www.playstation.c...tore-cancellation-policy/

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: XXXX

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXX
PlayStation Support
OzzieMann schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:20:
[...]

Dan had het eigenlijk nooit in deze vorm uitgebracht mogen worden en is het in die zin nog steeds verkeerde advertising.

Disclaimer: ik heb geen refund aangevraagd en ben een redelijk tevreden gebruiker van No Man's Sky.
Ik ben tevreden met het spel, maar blijf het waardeloos vinden hoe ze het hebben uitgebracht. Dit had je net zo goed met 50-75% korting kunnen kopen, als het kennelijk toch pas over een jaar af is. De bovenstaande mail van Sony is bijzonder kansloos.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:30
Zit nu op een sneeuwachtige planeet. Veel water, kleine eilandjes, obelisks onderwater etc, vortex cubes. Maar, geen transfer station te vinden. Iig niet regelmatig.
Had ik eindelijk zo'n zwevende bol gevonden om alles te verkopen. Denk, ren nog even rond vluchtend ondertussen voor sentinels om nog wat cubes te vangen. Spring even om ze kwijt te raken in mijn schip en stijg op. Je raad het wellicht al, meteen omdraaien en niet meer terug te vinden. Ook die save paal wordt niet zichtbaar met een icoontje. Zucht. Dan maar weer verder vliegen. Heb nu 2 mods aan staan. No random sentinels en dat je inventory in je schip 4x groter is met stapelen en je alles zo'n beetje kunt stapelen tot een redelijk max in je eigen inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hey allemaal,

Ik werk bij PlayStation ....................... ---> Het is in feite nog een spel in ontwikkeling. Ik zal later vandaag een kleine toelichting geven hierover..
--------> Het is in feite nog een spel in ontwikkeling <--------

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Dus sony verkoopt een spel in ontwikkeling voor de volle prijs? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
majic schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:12:
[...]

--------> Het is in feite nog een spel in ontwikkeling <--------

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 Dus sony verkoopt een spel in ontwikkeling voor de volle prijs? 8)7
Nee, dat is Hello Games. Die is ontwikkelaar én uitgever. Sony is de distributeur en hielp een handje met de marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
En al die features die er oorspronkelijk er nu in zouden moeten zitten worden betaalde DLC Let maar op. Ik heb alles max slots en moet alleen nog naar center. Krijg al tijden geen plans meer die ik nog niet had. Nu is alleen maar warpen en zwarte gaten in. Planeten lijken steeds meer op elkaar. Heb wel wat uren vermaakt maar voor 60 euro nee te weinig content/afwisseling. Ga nog wel naar center maar dan is denk ik wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bullettooth schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:23:

[afbeelding]
NMS en ED hebben allebei hun eigen charmes, maar ik sluit me erbij aan dat ED wel erg tof is (het staat bij mij in de top 5 leukste spellen ooit).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Eindelijk alle 3 de Atlas passen Pfff dat heeft lang geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Eindelijk een mooie planeet gevonden om snel geld te verdienen :D Veel vortex cubes te vinden, sentinels kijken niet op of om als ik ze meeneem, cubes kan ik per keer een stuk of 25 meenemen, space station op 20 seconden vliegen, wachten tot ik een verkoper vind die ze koopt voor 90% boven de marktwaarde en 1.5 mln per keer vangen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Svennie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:46:
Eindelijk een mooie planeet gevonden om snel geld te verdienen :D Veel vortex cubes te vinden, sentinels kijken niet op of om als ik ze meeneem, cubes kan ik per keer een stuk of 25 meenemen, space station op 20 seconden vliegen, wachten tot ik een verkoper vind die ze koopt voor 90% boven de marktwaarde en 1.5 mln per keer vangen _/-\o_ .
En ik lijk alleen maar gravitino-balls-planeten te vinden 8)7 . Al zeker een stuk of 6, maar nog geen vortex cubes.

Vorige week beseft dat ik geen neutrino modules of wat dan ook meer moet kopen als ik iets moet maken daarmee. Gewoon drones afknallen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dakoina op 06-09-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 09:46:
Ik zit ook al op zo'n heerlijke goudmijn, ook vortex cubes. Vooral (eigenlijk alleen) in grotten. Ik hang al lang rond op die planeet, maar heb nog geen koper gevonden die boven de 2% extra geeft. Meestal juist wat minder, maar dat mag de pret niet drukken. Ben in korte tijd van 4 naar 20 miljoen gegaan.

Heb jij trouwens ook last van spook-cubes? Dan kom ik op een plek waar ik al geweest ben maar dan lijkt er (weer) een cube te staan. Echter als ik er bijna ben, verdwijnt deze (want ik had hem al gepakt). :o Dat is echt een lullige bug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Room42 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:35:
[...]

Ik zit ook al op zo'n heerlijke goudmijn, ook vortex cubes. Vooral (eigenlijk alleen) in grotten. Ik hang al lang rond op die planeet, maar heb nog geen koper gevonden die boven de 2% extra geeft. Meestal juist wat minder, maar dat mag de pret niet drukken. Ben in korte tijd van 4 naar 20 miljoen gegaan.

Heb jij trouwens ook last van spook-cubes? Dan kom ik op een plek waar ik al geweest ben maar dan lijkt er (weer) een cube te staan. Echter als ik er bijna ben, verdwijnt deze (want ik had hem al gepakt). :o Dat is echt een lullige bug!
Cubes liggen inderdaad alleen bij/in grotten. Ik heb (tot nu toe) het geluk dat ik steeds een koper vind die bij de cubes een ster heeft staan en dat tikt lekker aan (+90%). Als een koper dat niet heeft dan probeer ik de volgende.

Spook cubes is niet een probleem van cubes specifiek maar van alle resources (ik speel op de PS4). Als je bv een emeril pilaar gemined hebt en je loopt weg en kijkt een stukje verder om dan staat deze er ook weer tot je weer dichterbij komt, erg irritant ja. Heb het bij de cubes nog niet gehad maar ik vlieg op en neer naar het space station en de kans dat je bij dezelfde grot land is niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Emeril, gravitino balls, goud, heridium... alle resources op PS4 :/

Gisteren zelfs voor de eerste keer door de wereld gevallen :o heel surrealistisch. Het rare was dat ik precies in water viel (gezien de druppels die op mijn vizier kwamen toen ik naar omhoog probeerde te jetpacken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:07

Aganim

I have a cunning plan..

Arunia schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:48:
Heb nu 2 mods aan staan. (...) en dat je inventory in je schip 4x groter is met stapelen en je alles zo'n beetje kunt stapelen tot een redelijk max in je eigen inventory.
Enig idee hoe die mod heet? Mijn zoektocht heeft dusverre niets opgeleverd, met name dat bepaalde items niet stacken is voor mij wel een minpuntje. De keuze om tig kilo erts in een slot te proppen, of 1 mysterieuze set kralen is wat apart. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Aganim schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:11:
[...]

Enig idee hoe die mod heet?
Wat dacht je van [google=no man%27s sky inventory mod] -> [MOD][NMSE][Item Stacking] F*** Inventory Management ;)
De keuze om tig kilo erts in een slot te proppen, of 1 mysterieuze set kralen is wat apart. :)
Gameplay-keuzes. De game designers vonden het gewoon leuker voor het spel als je niet teveel van waarde tegelijk mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Idd wat hierboven aangegeven is.
Je kunt in de settingsfile precies aangeven hoe je het wilt hebben. Dus x4 voor schip en hoeveel per stapel enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Dakoina schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:02:

Gisteren zelfs voor de eerste keer door de wereld gevallen :o heel surrealistisch. Het rare was dat ik precies in water viel (gezien de druppels die op mijn vizier kwamen toen ik naar omhoog probeerde te jetpacken)
Ik ben zelf een paar keer door een Space Station heen gevlogen en zo vast komen te zitten in het Space Station. Je ziet dan af en toe de plek waar je normaal naar toe moet maar je komt er niet. Je wordt een beetje heen en weer geslingerd en komt zeer lastig weer uit het Space Station...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Heeft er iemand (al) een mod om het 'discoveren' van locaties wat sneller te maken? Elke keer dat uitzoomen en die witte flits vind ik maar veel tijd kosten...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cGA37cR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Svennie schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:00:
[...]

Cubes liggen inderdaad alleen bij/in grotten. Ik heb (tot nu toe) het geluk dat ik steeds een koper vind die bij de cubes een ster heeft staan en dat tikt lekker aan (+90%). Als een koper dat niet heeft dan probeer ik de volgende.

...
Dat is niet (helemaal?) waar, ik heb er honderden gemined die gewoon in het open veld lagen (op 1 minuut lopen van een handelsstation). Ze respawnden ook nog eens met enige regelmaat op vrijwel dezelfde locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
MrBasta schreef op woensdag 07 september 2016 @ 07:47:
[...]

Dat is niet (helemaal?) waar, ik heb er honderden gemined die gewoon in het open veld lagen (op 1 minuut lopen van een handelsstation). Ze respawnden ook nog eens met enige regelmaat op vrijwel dezelfde locatie.
goed om te weten, ik heb ze enkel vlak bij of in grotten gezien maar ze kunnen er dan ook buiten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Room42 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 20:36:
Heeft er iemand (al) een mod om het 'discoveren' van locaties wat sneller te maken? Elke keer dat uitzoomen en die witte flits vind ik maar veel tijd kosten...

[afbeelding]
Gevonden!! Remove Waypoint Saving Animation

Deze mod haalt van de waypoints de 'discovered'-animatie weg en kan er optioneel ook een shop of een SignalScanner van maken! _/-\o_

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Hey allemaal,

En waar blijft de toelichting? :)

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Dakoina schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:52:
[...]
En waar blijft de toelichting? :)
Afbeeldingslocatie: https://static4.fjcdn.com/thumbnails/comments/Surely+he+was+the+only+person+helped+out+of+the+_7c41d09d3548962dcef565bb8fae8c9d.jpg

Maar even serieus, het voelt eerder aan als een troll

PSN: Bellerophon-

• Arunia
Sowieso denk ik niet dat je baas blij gaat zijn met ongeautoriseerde berichtgeving op een forum.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik had de game gekocht via Humble Bundle. Heb na een tijdje uiteindelijk een refund aangevraagd, ook via Humble Bundle, en vandaag het geld op m'n PayPal rekening gekregen. Ik had de HB key in Steam geactiveerd maar zie dat ik nog steeds het spel kan starten in Steam. Iemand enig idee hoe dat werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:09:
Sowieso denk ik niet dat je baas blij gaat zijn met ongeautoriseerde berichtgeving op een forum.
Waarschijnlijk is die inmiddels ontslagen of heeft hij een uitbrander gehad en horen we niks meer :+

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Vanmiddag heb ik de review gezien van Angry Joe, en dat liegt er niet om. Ook als je ziet wat hij allemaal verzameld heeft wat ze in de media hebben gezegd en er niet in zit, zou je je kunnen afvragen of ze bewust een heleboel gelogen hebben om de pre-orders in ieder geval binnen te hengelen. Ik begreep dat de game in prijs op sommige sites al is gedaald naar 15 euro. Dat zegt ook iets.

Mijn portfolio op Instagram

• Room42
  • Niet online
RoyK schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:09:
[...] Ik begreep dat de game in prijs op sommige sites al is gedaald naar 15 euro. Dat zegt ook iets.
Waar dan? AllKeyShop heeft nog steeds €41.12 als laagste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Room42 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:41:
[...]

Waar dan? AllKeyShop heeft nog steeds €41.12 als laagste prijs.
Angry Joe meldt dat aan het einde van zijn review, met naam etc... ik heb het niet gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

:)

Ik vind gewoon dat ze eens mogen zeggen wat ze in godsnaam nog van plan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dakoina schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:02:
:)

Ik vind gewoon dat ze eens mogen zeggen wat ze in godsnaam nog van plan zijn...
Dit.

Ik vind het geen miskoop want ik hoef alleen maar op mijn steamteller te kijken en te zien dat ik meer dan 24 uur erin heb gestopt tot nu toe terwijl andere spellen minder dan een uur hebben gekregen van mij.

Alleen...zowel de Twitter van Sean alsook Hello Games zijn stilgevallen ergens net na 18 Augustus. Het laatste bericht is dat ze werkte aan een patch die 90%+ van de bugs zou oplossen. Die is uit en daarna is het radiostilte.
Ik vermoed dat de negatieve fallout alsook de refundcases e.d. wellicht de spirit van het team alsook de financien hebben laten opdrogen wat erg jammer is want met updates en patches zou dit spel de volgende subnautica kunnen zijn (die het wel goed doen).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Ja, dat verwondert me niet. Ik zou mij ook zo voelen (en ik weet zelf wat het is, developer zijnde :D). Het is voor mij ook een van de weinige games waar ik al zoveel uren heb ingestoken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Auredium schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:45:
[...]
Alleen...zowel de Twitter van Sean alsook Hello Games zijn stilgevallen ergens net na 18 Augustus. Het laatste bericht is dat ze werkte aan een patch die 90%+ van de bugs zou oplossen. Die is uit en daarna is het radiostilte.
Niet complete radiostilte. ;)

http://www.no-mans-sky.com/news/
Development Update
Hello Games | September 2, 2016

Hello,
Over the last few weeks since No Man’s Sky released we’ve been inundated with feedback and discussion about No Man’s Sky.

No matter what feedback you gave us, you have been heard and we are listening carefully. Thank you.

Here’s what we’ve been busy with over the 2-3 weeks since release:
• A community/support management team has been brought on board.
• Support issues raised are been categorised by that team, and we are fixing them in order of priority.
• We’ve released 4 patches for PC and 4 patches for PS4.
• We’ve written up patch notes for all those patches. You can find them here.

What matters now, as always, is what we do rather than what we say. We’re developers, and our focus is first on resolving any issues people have with the game as it is, then on future free updates which will improve, expand and build on the No Man’s Sky universe.

This is a labour of love for us, and it’s just the beginning.

If you have suggestions please mail feedback@hellogames.co.uk

Thank you,
Hello Games

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Met de weinige tijd die ik heb, kan ik echt niet meer genieten van deze game.

Ik zit met een brakke quest. Waardoor ik gewoon niet verder kan. Ik moet een knop indrukken met E maar die E verschijnt niet.

Het uitbreiden van mijn inventory (met de bekende, zoeken naar een schuilplaats) al 20 stuks achter elkaar en nog geen uitbreidingspod gevonden.

Begin ik er een beetje klaar mee te zijn.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:52:
Met de weinige tijd die ik heb, kan ik echt niet meer genieten van deze game.

Ik zit met een brakke quest. Waardoor ik gewoon niet verder kan. Ik moet een knop indrukken met E maar die E verschijnt niet.

Het uitbreiden van mijn inventory (met de bekende, zoeken naar een schuilplaats) al 20 stuks achter elkaar en nog geen uitbreidingspod gevonden.

Begin ik er een beetje klaar mee te zijn.
Naar een ander stelsel gaan, werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Alsof ze het ruiken... 3 schuilplaatsen achter elkaar 3 uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

lol, maandagochtend... ik las bijna "3 DLC" staan klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 09:50
Deze review vind ik beter en eerlijker dan de meeste andere;

No man's sky heeft zeker problemen, maar het is ook een mijlpaal die iets nieuws doet.

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

• Svennie
Prima review inderdaad.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind de review van Angry Joe anders prima scherp. Wat je er ook van vind, er is niet geleverd wat ze beloofd hebben. En of dat in een DLC komt of niet, heel veel mensen hebben een pre-order geplaatst aan de hand van de beloftes. Nu is het onderwerp pre-order wat mij betreft sowieso een ding, dus ergens zeg ik eigen schuld dikke bult. Aan de andere kant is het wel weer zonde. Een dergelijke anticlimax had ik recent met Sim City. Zowel de problemen als de beperkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
dat geschreeuw en gescheld moet je van houden, als je dat leuk vind zal het best een goede review zijn maar ik kan het niet langer kijken dan 5 minuten en dat kost me al moeite.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Persoonlijk vind ik Angryjoe een slechte reviewer. Het is duidelijk in zijn YouTubee video's hoe hij aan zijn kijkersaantallen komt; zijn manier van reviewen. Niet de content, maar vooral de manier van reviewen. ik heb vaker reviews van hem gezien en ze vielen mij altijd tegen (zelfs als ik het met hem eens was).

That said...ik hecht zelf meer waarde aan playthroughs van speler dan dat ik waarde hecht aan reviews.Blinde playthroughs laten vaak meer zien van wat het spel echt is dan een review die vaak toch door de reviewer en diens motivatie wordt gekleurd.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tja, hij heet natuurlijk Angry Joe haha en het hoort bij zijn act. Maar zn voors en tegens zijn (vind ik) prima. Er is nog geen review of lets play geweest die me tot een koper hebben gemaakt. Misschien als de dlc's de game uitbreiden tot wat het had moeten zijn.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Wat ik vooral raar vind is dat het twitter account https://twitter.com/NoMansSky al bijna een maand niks meer heeft gepost (waar dat voor release dagelijks was)

Ze hebben binnen een week na release 2 updates uitgebracht en er zijn nog steeds mensen met problemen.

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

En Sony blijft maar reclame maken op FB, youtube etc... :) dus ze zullen nog wel iets in petto hebben

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
De reclame lijkt me geen relatie te hebben met de ontwikkelplannen. Zolang ze nog genoeg geld binnenharken gaan ze door met reclames hoor.

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Het was de best verkochte game afgelopen maand in de PS store las ik gisteren ergens (bron weet ik niet meer)

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

RoyK schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:15:
Tja, hij heet natuurlijk Angry Joe haha en het hoort bij zijn act. Maar zn voors en tegens zijn (vind ik) prima. Er is nog geen review of lets play geweest die me tot een koper hebben gemaakt. Misschien als de dlc's de game uitbreiden tot wat het had moeten zijn.
Nouja, daar zit dan ook het verschil. Ik wist helemaal niets van de hype over NMS. Ik zag gewoon de PS playthrough van theRadBrad voordat de PC versie was gelaunched. Ik heb mijn koop darop gebaseerd. Ik zg de zwakke punten vrij snel:

- Spore creature creation op de creatures.
- Vergelijkbare planten en mineralen op alle planeten
- Zeer beperkte keuzes en variaties op je ruimteschip en in de ruimte
- Geen multiplayer

Dat schrikte ij niet af. Ik heb qua survivalgames van Indie developers veel ervaring. De 1.0 versie die NMS heeft gelanceerd komt door Sony; dat zijn eikels. Zowel de Sony games development als hun filmdivisie tankt vrij hard als gevolg van hun chronische mismanagement, budgetbeheer en deadlines. Dat bedrijf is gewoon ind e toplaag compleet fout gemanaged, beetje EA maar dan erger. Hello Games is echter niet Sony.

Bij een indie Survival game in beta (want dat is NMS in mijn ogen) neem je altijd een risico dat het tankt. Er zijn zat Day Z clones kapot gegaan waar mensen geld in hebben gegoten. NMS is vrij groots opgezet en heeft dus een redelijke kans om 'iets' te worden als Hello Games doorzet in zijn developmentfase en daar reken ik nog steeds op (alhoewel ze in mijn ogen nu wel te weinig communiceren).

Mijn einge echte kritiekpunt is de initiele verkoopprijs. Survival games (ook survival explore) liggen typischerwijs tussen de 20 en 30 euro. Ik weet zeker dat Sony iets met die prijs heeft te maken in verband met de returns en ik weet dat de PC prijs vergelijkbaar moet ijn met de PS prijs ivm verkoopaantallen van de PS versie.

In mijn ogen was het koppelen van NMS aan de PS voor een zak geld een slechte beslissing, maar niet perse de nagel aan de doodskist.

• Promaxhunter
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2024
DeerDitch schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:12:
Het was de best verkochte game afgelopen maand in de PS store las ik gisteren ergens (bron weet ik niet meer)
No Man's Sky staat ook nog op de 10e plek in de best verkochte spellen op steam.

Zelf heb ik ongeveer 95 uur in het spel zitten en zal waarschijnlijk nog een tijd doorgaan.
Vermaak me nogsteeds :)

• Svennie
Ik kan niet zien hoeveel uur ik er in heb zitten (PS4). Ik ben bezig met het uitbreiden van mijn ruimteschip, eerst het aantal sloten en daarna de motor/verdediging. Van planeet naar planeet reizen en crashed ships zoeken (leuker dan genoeg geld sparen). Vooralsnog vermaak ik me ook nog maar als mijn ship dadelijk ook op het maximum aantal slots zit dan weet ik niet of het nog leuk blijft. Echt veel verhaal zit er niet in en planeet na planeet bekijken lijkt me ook niet echt lang leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Sony's Shuhei Yoshida on No Man's Sky

http://www.eurogamer.net/...ei-yoshida-on-no-mans-sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Is het max aantal slots in ruimteschepen vergroot? Dat was toch 42? Is zit nu op 45 slots en kon er gisteren een schip kopen met 46 sloten (die kostte 150 miljoen). Het lijkt ook wel of ze het aantal slots van crashed ships die je kan vinden veranderd hebben, elke die ik nu vind heeft een slot meer, wel makkelijk want zo vergroot je het aantal sloten van je schip snel.

En een goede wijziging is dat het veel makkelijker is om vogels te scannen, hoef je ze niet meer neer te schieten om ze te kunnen scannen.

[ Voor 16% gewijzigd door Svennie op 19-09-2016 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
Svennie schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:59:
Is het max aantal slots in ruimteschepen vergroot? Dat was toch 42? Is zit nu op 45 slots en kon er gisteren een schip kopen met 46 sloten (die kostte 150 miljoen). Het lijkt ook wel of ze het aantal slots van crashed ships die je kan vinden veranderd hebben, elke die ik nu vind heeft een slot meer, wel makkelijk want zo vergroot je het aantal sloten van je schip snel.

En een goede wijziging is dat het veel makkelijker is om vogels te scannen, hoef je ze niet meer neer te schieten om ze te kunnen scannen.
Dat van die Max slots voor ships is altijd 48 geweest. Crashed ships zijn altijd 1 slot meer of minder geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ben Max suit, Max tool en maar 25 voor mijn ship en nog met die mod kom ik vaak te kort haha. Heen en weer schuiven tussen schip en suit is een uitdaging omdat de slots in het schip x4 zijn. Nadeel overigens van die mod is dat als je warpcells op elkaar heb, hij ze er ook tot het max in je engine gooit. Nu is dat niet zo erg omdat ik toch volledig vul en hen leeg vlieg voordat ik echt ga landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Huntard schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:47:
[...]

Dat van die Max slots voor ships is altijd 48 geweest. Crashed ships zijn altijd 1 slot meer of minder geweest.
48, ok, dan kan ik nog een paar crashed ships gaan zoeken, zit nu op 45 geloof ik. Zou dat veranderd zijn, de laatste ik denk wel 10 crashed ships die ik vond waren allemaal 1 slot groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Het upgraden van mijn schip steekt me tegen de laatste 2 weken. Vind niets deftig en ben te snel afgeleid door speciale resources die ik vind (terwijl ik amper nog plaats over heb in suit :D ). Heb amper tijd en kom - gevoelsmatig - niet dichter bij "mijn" doelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:59:
Volgens mij hangt het er vanaf hoeveel geld je hebt. Als je genoeg geld hebt voor een groter schip vindt je alleen maar crashed ships met 1 slot minder, maar als je geen geld hebt voor een groter schip dan vindt je juist crashed ships met 1 slot meer. Heel flauw en simpel. Dus of je spaart voor een nieuw schip of je gaat voor crashed ships. Allebei heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
tip: Crashed ships die je niet wilt, evengoed accepteren, alle aanwezige tech scrappen, grondstoffen overnemen, en originele schip terug nemen.
Levert aardig wat geld op zo.

Heb zelf suit, wapen en ship helemaal max.
En ca 70M credits.
En nog steeds geen Atlas pass, en de atlas route zelf is ook verdwenen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:39:
[...]

Volgens mij hangt het er vanaf hoeveel geld je hebt. Als je genoeg geld hebt voor een groter schip vindt je alleen maar crashed ships met 1 slot minder, maar als je geen geld hebt voor een groter schip dan vindt je juist crashed ships met 1 slot meer. Heel flauw en simpel. Dus of je spaart voor een nieuw schip of je gaat voor crashed ships. Allebei heeft geen zin.
ik heb iets van 12 miljoen op de bank, bij lange na niet genoeg om een schip te kopen met max slots, ik kreeg gisteren 1 keer een schip met minder slots, de rest was met meer slots, zit nu aan de max. Voor crashed ships gaan heeft wel degelijk zin, ten minste voor mij wel, vond 90% schepen die 1 slot meer hadden. Stuk of 5 per planeet zoeken en het schiet lekker op.

Wat Marco ook zegt, ook een kleiner schip accepteren, alles slopen en verkopen, de grotere schepen hebben 5 van die lichtgevende ballen, dat levert lekker op, een stuk of 20 van die dingen verkopen voor 1 miljoen+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Zelfs als je een 48 slots schip hebt blijven crashed schepen een goede bron van zeldzame grondstoffen, als je zelf alle upgrades op je schip hebt vind je ook allemaal schepen vol waardevolle (qua materialen) upgrades en de materialen die je eruit haalt stacken ook nog eens :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ResuCigam schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 07:19:
Zelfs als je een 48 slots schip hebt blijven crashed schepen een goede bron van zeldzame grondstoffen, als je zelf alle upgrades op je schip hebt vind je ook allemaal schepen vol waardevolle (qua materialen) upgrades en de materialen die je eruit haalt stacken ook nog eens :)
dat stacken is gepatched heb ik het idee, gebeurd namelijk niet meer, de stacks die je hebt blijven bewaard maar nieuwe krijg je niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
klopt. is aangepast in de 1.09 patch van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 18:31
Room42 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:16:
Wat ik overigens ook echt geniaal vind van No Man's Sky... De soundtrack!!! _/-\o_ _/-\o_

[video]
65daysofstatic, de band die de soundtrack ingespeeld heeft, staat in oktober in de 013 in tilburg en in november in Amsterdam. Heb ze een aantal jaar geleden een keer live gezien, als je er van houdt zeker een aanrader (duh).

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Hebben crashed ships enkel uitbreidingen die je al zelf kan maken? Ik kan pulse jet theta nog niet maken en die vind ik op geen enkel crashed ship. Ik was er naar op zoek maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 09:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Svennie schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:49:
Hebben crashed ships enkel uitbreidingen die je al zelf kan maken? Ik kan pulse jet theta nog niet maken en die vind ik op geen enkel crashed ship. Ik was er naar op zoek maar helaas.
Voor een crashed schip met nieuwe onderdelen moet je geluk hebben. Zo ben ik ooit ook aan een andere warpdrive gekomen. Mijn ervaring is dat er "soms" een nieuw onderdeel opzit, maar dit wordt random bepaald. Je hebt ook een kleine kans op nieuwe onderdelen door die defecte losse pods die je overal vindt en die pods bij een gecrashed schip te doorzoeken.

Uiteindelijk zal je die warpdrive(s) van Polo krijgen, maar daarvoor moet je dus je achievements halen en altijd een anomalie bezoeken indien er eentje aanwezig is.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Is er nog iemand die NMS doet opstarten hier? Ik heb het inmiddels een weekje of twee niet meer opgestart. Ik zie ook vooralsnog geen nieuwe updates staan op de website sinds 02-09-2016. Op Youtube zijn ook steeds minder nieuwe video's aan het verschijnen. Ik vermoed dat het spel zo ongeveer dood is in de mainstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Ik heb er één keer een flinke sessie aan besteed van een paar uur, en toen was ik er wel klaar mee. Het spel is inmiddels ook dood, heb cijfers gehoord (niet bevestigd) van 94% van de spelers die ermee gestopt zijn.

Grootste teleurstelling van de afgelopen 10 jaar wellicht, wat een spel... :(

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

Ik heb hem ook al twee weken niet aan gehad. Ik hoop op een goeie update, want het lijkt me nog steeds veel potentie hebben.

Ik blijf berichten rond deze game in de gaten houden.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik speel nog, ben nog wat exotische grondstoffen aan het zoeken om de laatste uitbreidingen te krijgen (Radnox bv, gisteren eindelijk een planeet gevonden waar dat spul groeit). Daarnaast ben ik nog bezig met de platinum, moet nog een paar uur op een extreme planeet doorbrengen en nog een keer of 20 warpen geloof ik. Daarna ben ik er ook wel klaar mee denk ik. Het spel heeft gezien de uren die erin zitten zijn geld wel opgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb het pad van de atlas afgerond. En nu eigenlijk een beetje gecrashte schepen aan het zoeken.
Volgende doel is langzaamaan naar het centrum te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ik speel ook nog af en toe, maar beduidend minder dan in het begin.
Ben met wat andere dingen bezig geweest de laatste 2 weken, maar plan om terug wat meer NMS te gaan spelen. Maar eens kijken of ik dat Atlas pad kan afronden en dan idd ook naar het centrum. Eens dat afgerond is zal het er wel opzitten voor mij, tenzij er nog serieuze content patches uitkomen. Gezien de stilte rond Hello Games de laatste weken, lijkt me dat weinig waarschijnlijk.
Overigens had de reddit moderator er zo genoeg van dat hij de hele NMS subreddit op private had gegooid. 't Is ondertussen teruggedraaid maar even stond de community weer op z'n kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

Ja ik speel het nog wel maar niet zo veel meer, ik heb bijna alle achievements en het atlas pad afgerond dus ik doe soms een uurtje dichter bij het centrum komen 8) Het blijft een mooie game.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Gisteren een planeet gevonden, die zat helemaal vol met kubussen en proteïne parels.
Ik ging van een schamele 10k credits zo naar de 4m.
Nu bezig om te sparen voor een betere drive om te kijken of ik dichter bij het centrum kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBasta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 15:22
Bullettooth schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:14:
Ik heb er één keer een flinke sessie aan besteed van een paar uur, en toen was ik er wel klaar mee. Het spel is inmiddels ook dood, heb cijfers gehoord (niet bevestigd) van 94% van de spelers die ermee gestopt zijn.

Grootste teleurstelling van de afgelopen 10 jaar wellicht, wat een spel... :(
Eens, topic is hier ook zo goed als dood. Dat zegt ook wel genoeg denk ik.
In het begin toch wel 20 a 30 uur gespeeld, maar kon me er vervolgens niet meer toe zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Deze jongen heeft een zeer verhaal... helaas. En als je de video niet helemaal wilt bekijken, moet je zeker even vanaf 32:35 kijken :D :'( ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
Room42 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:34:
Deze jongen heeft een zeer verhaal... helaas. En als je de video niet helemaal wilt bekijken, moet je zeker even vanaf 32:35 kijken :D :'( ;w

[video]
Zeg je er ook meteen even bij dat aan het einde je ook meteen het einde van het spel te zien krijgt. Is wel even handig voor mensen die dat niet door hebben.

Nu ben ik er ondertussen al achter wat het centrum is etc omdat iemand zijn waffel niet kon houden onder de nieuwsitems, maar ook hier geldt dat dus.

Wil je dat niet weten omdat je het nog niet wist, niet richting het einde kijken.

ps, ik val je niet aan overigens hoor. Maar wilde het even aan de rest laten weten waarom ze wel of niet zouden moeten kijken naar het filmpje. Heb zelf weer iets te veel gezien. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 07-10-2016 11:24 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 47 Laatste