Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:10:
Hey allemaal,
Ik werk bij PlayStation en heb de afgelopen tijd nauw in contact gestaan met Hello-Games om alle problemen aangaande het spel No Man's Sky te verhelpen voor alle gebruikers.
Helaas worden alle refund verzoeken die zijn ingediend bij PlayStation Network m.b.t. No Man's Sky afgewezen wanneer je het spel al gedownload en gespeelt hebt. Dit wordt later per mail met iedereen gecommuniceerd die een refund verzoek de afgelopen weken had ingediend.
De features die te zien waren in trailers en zijn toegezegd zullen middels updates en patches in de toekomst uitgebracht worden. Het is in feite nog een spel in ontwikkeling. Ik zal later vandaag een kleine toelichting geven hierover..
Beste XXXX,
Bedankt voor je contact met PlayStation Support.
Je hebt bij ons een refund-verzoek ingediend voor No Man`s Sky.
Wij van Playstation zijn reeds op de hoogte van de kritiek en klachten die via het web zijn gecommuniceerd met betrekking tot de game "No Man`s Sky". Graag willen we je hierbij het volgende toelichten.
Gedurende het ontwikkelen van het spel No Man`s Sky, is deze game gewijzigd alsook geëvolueerd richting een game dat ervoor moet zorgen dat je de beste gameplay ervaring alsook het meeste speelplezier kan opleveren. Deze keuzes hebben ze gebaseerd aan de hand van duizenden uren van gebruikers die deze game grondig getest hebben en hierover immens veel feedback hebben geleverd.
De ontwikkelaar, Hello Games, heeft tijdens het ontwikkelen van dit spel keuzes gemaakt waarvan zij overtuigd waren dat dit de best mogelijke beleving voor spelers zou opleveren . No Man`s Sky is bedoeld om een unieke, uitgebreide en inventieve ervaring te leveren en hiervan zijn we overtuigd dat Hello Games dit dan ook volbracht heeft. Hello Games heeft ons alvast bevestigd dat deze game blijft evolueren richting een optimale versie voor alle spelers en dat deze zullen blijven genieten van nieuwe features die zullen worden toegevoegd in de loop van de komende maanden. Aan de hand van deze verklaring maken we dan ook geen uitzonderingen wat betreft onze servicevoorwaarden voor een refund-verzoek.
Conform deze servicevoorwaarden is het dan ook niet mogelijk om games, game add-ons/DLC, Season Passes, in-game consumables of PlayStation® Video titels te vergoeden als de download/stream reeds is gestart. Wij hebben in dit geval jouw verzoek behandeld en we zien dat de download/stream reeds is gestart. Hierdoor is het niet mogelijk om het aankoopbedrag te vergoeden en terug te storten in de PlayStation-Portemonnee.
Op de volgende link kun je de voorwaarden lezen voor een refund-verzoek:
https://www.playstation.c...tore-cancellation-policy/
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: XXXX
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
XXXX
PlayStation Support
OzzieMann schreef op maandag 05 september 2016 @ 13:20:
[...]
Dan had het eigenlijk nooit in deze vorm uitgebracht mogen worden en is het in die zin nog steeds verkeerde advertising.
Disclaimer: ik heb geen refund aangevraagd en ben een redelijk tevreden gebruiker van No Man's Sky.
Ik ben tevreden met het spel, maar blijf het waardeloos vinden hoe ze het hebben uitgebracht. Dit had je net zo goed met 50-75% korting kunnen kopen, als het kennelijk toch pas over een jaar af is. De bovenstaande mail van Sony is bijzonder kansloos.
[
Voor 72% gewijzigd door
Verwijderd op 05-09-2016 15:45
]