Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
TgR_KILLER schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:39:
Het grote probleem is dat iedereen blind mee gaat in hypes en vaak dingen preorderd voor het uit is.. zie dat bij elke game weer.. mensen leren t ook niet.

Maar lekker nutteloze discussie weer. Word echt een tweakers dingetje volgens mij. In ongeveer alle game topics die ik volg een hoop zuurpruimen die alleen klagen dat de game niet brengt wat ze hadden gewild.
Jeetje lezen is ook een vak? Ik ben juist blij dat mensen als jij het wel een leuke game vinden. Het enige wat ik zeg is dat de game te groots is neergezet en eigenlijk alleen door een kleine doelgroep gewaardeerd kan worden. Hoe maakt mij dit een zuurpruim? Je geeft zelfs toe het met mij eens te zijn, aangezien je zegt dat teveel mensen mee zijn gegaan met de hype. Oftewel de grote meerderheid vind het saai en dan is het jammer voor die mensen dat zij voor 60 euro in het schip zijn gegaan (en dit schip kan niet varen haha). Nogmaals leuk voor de kleine doelgroep, niet leuk voor de meerderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
FreakGIB schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

en die zijn gewoon niet representatief met wat wij uiteindelijk kregen.

Maar goed ben zelf nog steeds vergroeit met het spel en ben nog 171005,5 light year verwijderd van het midden wil maar niet opschieten :)
Niet representatief? Ik schrok eigenlijk negatief van die trailers. In al de 4 de trailers zit veel van hetzelfde en het laat al zien dat er niet bar veel verschillende dingen te doen zijn.

Neemt niet weg dat ik bij de doelgroep hoor (tot nu toe) en dat ik vind dat wanneer een spel gehyped wordt het niet rechtvaardigt om dit maar 'blind' te kopen of er vanuit te gaan dat het dan maar 'mainstream' is. Elk spel spreekt mensen wel of niet aan en een ieder moet dit voor zichzelf bepalen, niet op basis van marketing campagnes.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:44

kaanmijo

Picobello B.V.

Alt-Tab was blijkbaar voldoende. Alsnog bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
kaanmijo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:49:
Ik heb een beetje een probleem. Eergisteren het spel afgesloten terwijl ik in een Space Station was. Ik start het spel net op en spawn op dezelfde plek als ik heb afgesloten. Nu is m'n schip weg. :'(

Weet iemand hoe ik dit fix?
Soms staat je schip dan op een andere plek, is mij ook wel eens overkomen...
gewoon achter je of voor je kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben uit mijn start galaxy, heb een groot schip, een verbeterde multitool en 2 miljoen op de bank.

Vraag me nu wel serieus af wat ik er nog moet doen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijnhak
Donstil schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:30:
Ik ben uit mijn start galaxy, heb een groot schip, een verbeterde multitool en 2 miljoen op de bank.

Vraag me nu wel serieus af wat ik er nog moet doen.
Beetje vergelijkbaar met Minecraft vanaf een bepaald punt: waar haal je zelf je motivatie vandaan.
- Ga je voor alle achievements (van NSM zelf en de gekoppelde PSN's)
- Ga je voor zoveel mogelijk dieren en planten ontdekken?
- Ga je voor dat ene dure schip wat veel meer units kost
- Ga je voor de verhaallijn van de Atlas
- Ga je voor het bereiken van het Centrum van het universum
- Ga je de Ultieme trader of space pirate uithangen?

Of is dat allemaal niets voor jou en ga je voor het verkopen van het spel via welke route dan ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ikzelf vind het spel nog steeds vermakelijk. jammer dat ik het na een half uur moet afsluiten of herstarten vanwege de FPS.
Maar geloof ook wel dat er nog goede updates uitkomen die het spel nog leuker maken.
zie bijv X: rebirth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Kan iemand mij helpen met wat precies die sigma, theta en tau zijn?
heeft het zin om bijvoorbeeld een afweerverbetering van zowel sigma, theta en tau actief te hebben?
ook kan ik 2 dezelfde sigma +1 toevoegen, wat is hier het nut van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Odinrage schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:06:
Kan iemand mij helpen met wat precies die sigma, theta en tau zijn?
heeft het zin om bijvoorbeeld een afweerverbetering van zowel sigma, theta en tau actief te hebben?
ook kan ik 2 dezelfde sigma +1 toevoegen, wat is hier het nut van?
voor de Warp reactors weet ik het wel

Warp Reactor Sigma kan je naar de rode Systemen to gaan
Warp Reactor Tau kan je ook naar de Groene Systemen to gaan
Warp Reactor Theta en ook naar de Blauwe systemen
En waarom zou je dat willen
De standaard gele systemen zijn normaal kwa resourses en kwa leven en apparte eigenschappen.
de Rode systemen zijn al iets apparter daar kan je iets betere resourses vinden
Groen is nog beter.
En Blauw heeft de meeste kans op extreme system.
Maar dat is van wat ik er van gelezen heb
Kan sinds gisteren pas naar de Blauwe systemen en ga vandaag kijken of daar ook echt betere resourses te vinden zijn en hopelijk eindelijk eens de Atlas pass V2 en V3.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stacken van upgrades is wel zo slim, vooral op je schip geeft het een bonus in range, damage etc. als je de upgrades naast elkaar plaatst, dan komt er een gekleurd randje omheen. Als ze van het zelfde type zijn.

Geld ook voor je suit en multitool.

Ik heb nu bijvoorbeeld op mijn schip letterlijk alle upgrades zitten, kan heel ver jumpen, langer schieten en veel meer damage doen en nemen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: Vraagje voor hen die op weg zijn naar het centrum van het melkweg-stelsel.
Ik ben klaar voor de reis naar de core. 48-slot ship met alle engine-upgrades. Een warp-jump kan ~8 sterrenstelsels ver jumpen. Dat brengt me gemiddeld per jump 300 light-years dichter bij de core. Ik was 173000 light-years van de core verwijderd.

Betekent dat nu dat het gemiddeld 172000/300 = ongeveer 500 warp-jumps gaat duren voor ik bij het midden van onze galaxy ben aangekomen ?

Dat ga ik niet doen.
De GUI van de warp-jumps is ontzettend pijnlijk (imho). Dat ga ik geen 500 keer doen. En dan heb ik het nog niet eens over warp-cells. (Dat vind ik minder erg).

Ik ben ook na het eerste black hole geen andere black holes meer tegen-gekomen. Doe ik iets fout ? Bovenaan in de GUI van de warp-jumps kun je selecteren: "closer to the core", "towards way-point" of "free-roaming". Bij mijn springt dat steeds naar "towards way-point" terwijl ik closer to the core wil. Misschien is de way-point een black hole ? Ik had het eerst niet in de gaten, dus ik ben nu zo ver van dat way-point af, dat ik niet meer kan zien wat het is. Is het een black hole ? Zou ik er heen moeten, want anders kom ik Polo en Schmolo nooit meer tegen ?

Ik denk dat ik van plan ga veranderen. Ik heb, vlak voor ik Polo en Schmolo tegenkwam, een copy gemaakt van de ~\AppData\Roaming\HelloGames\NMS folder. Als ik die terug copieer, kan ik gewoon het pad van de Atlas volgen. Volgens mij veel sneller. En toch closure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:59:
spoiler: Vraagje voor hen die op weg zijn naar het centrum van het melkweg-stelsel.
Ik ben klaar voor de reis naar de core. 48-slot ship met alle engine-upgrades. Een warp-jump kan ~8 sterrenstelsels ver jumpen. Dat brengt me gemiddeld per jump 300 light-years dichter bij de core. Ik was 173000 light-years van de core verwijderd.

Betekent dat nu dat het gemiddeld 172000/300 = ongeveer 500 warp-jumps gaat duren voor ik bij het midden van onze galaxy ben aangekomen ?

Dat ga ik niet doen.
De GUI van de warp-jumps is ontzettend pijnlijk (imho). Dat ga ik geen 500 keer doen. En dan heb ik het nog niet eens over warp-cells. (Dat vind ik minder erg).

Ik ben ook na het eerste black hole geen andere black holes meer tegen-gekomen. Doe ik iets fout ? Bovenaan in de GUI van de warp-jumps kun je selecteren: "closer to the core", "towards way-point" of "free-roaming". Bij mijn springt dat steeds naar "towards way-point" terwijl ik closer to the core wil. Misschien is de way-point een black hole ? Ik had het eerst niet in de gaten, dus ik ben nu zo ver van dat way-point af, dat ik niet meer kan zien wat het is. Is het een black hole ? Zou ik er heen moeten, want anders kom ik Polo en Schmolo nooit meer tegen ?

Ik denk dat ik van plan ga veranderen. Ik heb, vlak voor ik Polo en Schmolo tegenkwam, een copy gemaakt van de ~\AppData\Roaming\HelloGames\NMS folder. Als ik die terug copieer, kan ik gewoon het pad van de Atlas volgen. Volgens mij veel sneller. En toch closure.
spoiler:
Met alleen een warp core theta, lukt het mij om ongeveer 1000 lichtjaar verder te warpen. Gewoon in de galaxy map eerst kijken waar ongeveer de weg naar het midden naartoe gaat (volgens mij altijd die soort 'zon' die je ziet). Dan free mode aanzetten en gewoon een eindje inzoomen. Dan met de camera op een ster mikken, selecteren en je kan gewoon je warp drive engagen zonder zonder dat je een direct verbinding naar jouw systeem nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AerosPhere schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 16:50:
spoiler:
Met alleen een warp core theta, lukt het mij om ongeveer 1000 lichtjaar verder te warpen. Gewoon in de galaxy map eerst kijken waar ongeveer de weg naar het midden naartoe gaat (volgens mij altijd die soort 'zon' die je ziet). Dan free mode aanzetten en gewoon een eindje inzoomen. Dan met de camera op een ster mikken, selecteren en je kan gewoon je warp drive engagen zonder zonder dat je een direct verbinding naar jouw systeem nodig hebt.
Bedankt, het is me nu wat duidelijker.

Ik heb
spoiler:
de Atlas questline afgemaakt.
Duurde ongeveer een uurtje vanaf
spoiler:
het moment dat je Nada en Polo tegen komt.
Een stuk sneller dus dan naar het midden van het melkweg-stelsel proberen te gaan.

Tijd om eens buiten te gaan kijken en zien of het echt wel zo'n lekker weer is ....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:33
Ik begin te denken dat die ik knal ie elke keer bij opstijgen de ruimte bug planeet gerelateerd is. Heb het bij die waar ik nu ben gewoon elke keer.. hoe ik ook opstijflg of wat ik ook probeer.. zwaar irritant.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• marijnhak
TgR_KILLER schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 21:45:
Ik begin te denken dat die ik knal ie elke keer bij opstijgen de ruimte bug planeet gerelateerd is. Heb het bij die waar ik nu ben gewoon elke keer.. hoe ik ook opstijflg of wat ik ook probeer.. zwaar irritant.
Ik hoor graag wat je ervaringen zijn wanneer je een volgende planeet bezoekt!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ben bezig met het atlaspad en ik volg in de voetsporen van een andere speler. Ieder zonnestelsel is door Diabora ontdekt geworden die zo te zien aan de stelsel niets meer dan warpen van stelsel naar stels heeft gedaan naar (wss) de atlaspunten. Planeten zijn niet door hem ontdekt iig. Ik ben zelf nu echter wel even gestopt met het hoppen van stelsel naar stelsel. Ik heb een nieuw 19 slots toestel op weten te pikken welke en hyperspace motor upgrade heeft. na het oplappen kan ik dus verder jumpen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:25

ResuCigam

BOFH

nnndoh schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:36:
[...]
low level fly mod van Hytek... kan je ook ermee onderwater :-)
Ik heb de low level fly mod eens geprobeerd en dit maakt het spel inderdaad een stuk leuker! Je kunt zo laag vliegen als je maar wilt en als je ergens tegenaan vliegt beschadig je je schip(!) wat ik ook prima vind. Verder kwam ik de fast action mod tegen die voor mij de grootste ergenis uit het spel haalt: Actie is instant in plaats van een seconde wachten 8) En als laatste was de colourful warp gewoon grappig. Ik wil zoveel mogelijk het originele spel spelen dus mods die bijvoorbeeld het brandstof verbruik aanpassen sla ik over maar deze kleine 'verbeteringen' maken de game een stuk beter voor mij.

Het voordeel van dit type mods is dat het gewoon een extra bestand is dat je kunt toevoegen (en weghalen). Er zijn ook complexere mods die gebruikmaken van .dll injectie en daar heb je meestal een mod manager voor nodig.

We do what we must because we can.

• FreakGIB
ResuCigam schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Ik heb de low level fly mod eens geprobeerd en dit maakt het spel inderdaad een stuk leuker! Je kunt zo laag vliegen als je maar wilt en als je ergens tegenaan vliegt beschadig je je schip(!) wat ik ook prima vind. Verder kwam ik de fast action mod tegen die voor mij de grootste ergenis uit het spel haalt: Actie is instant in plaats van een seconde wachten 8) En als laatste was de colourful warp gewoon grappig. Ik wil zoveel mogelijk het originele spel spelen dus mods die bijvoorbeeld het brandstof verbruik aanpassen sla ik over maar deze kleine 'verbeteringen' maken de game een stuk beter voor mij.

Het voordeel van dit type mods is dat het gewoon een extra bestand is dat je kunt toevoegen (en weghalen). Er zijn ook complexere mods die gebruikmaken van .dll injectie en daar heb je meestal een mod manager voor nodig.
Tsja dat is dan wel weer het grote voordeel van de PC die opties hebben we helaas niet op de PS4.

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

FreakGIB schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Tsja dat is dan wel weer het grote voordeel van de PC die opties hebben we helaas niet op de PS4.
Ik ben bang dat de verschillen in beleving tussen de PS4 versie en de PC versie alleen nog maar groter gaan worden wat dat betreft.

Zelf houd ik de twitterfeed wat in de gaten van Sean om te kijken wat ze aan het doen zijn. Ik zou zeggen dat het jagen naar bugs nu langzaamaan toch wel rond mag zijn. Ik hoop dat Hello Games net zoals Subnautica een roadmap gaat laten zien uiteindelijk waarin duidelijk wordt wat ze willen maken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Deze week komt er een patch 1.06 voor ps4 waarna 90% van de crash veroorzakende problemen verholpen zijn.
https://twitter.com/hellogames/status/768379070044307457

https://untappd.com/user/OzzBier

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Heej 90%. Knap dat ze dat zo kunnen zeggen. ;)

Overigens heb ik sinds 1.05 geen crash meer gehad.

PSN: jannvsdvinvs

• FreakGIB
Gisteren even bezig geweest in een Blauw Systeem maar had niet het gevoel dat er extremere dingen te zien/te vinden waren dan in een normaal systeem.
Maar goed ben pas in 1 Blauw systeem geweest.
Ben ook in een Rood systeem geweest was ook verder niet veel anders.
Alleen een Groen systeem moet ik nog proberen.
Iemand anders die andere ervaringen heeft misschien?

• marijnhak
FreakGIB schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:54:
Gisteren even bezig geweest in een Blauw Systeem maar had niet het gevoel dat er extremere dingen te zien/te vinden waren dan in een normaal systeem.
Maar goed ben pas in 1 Blauw systeem geweest.
Ben ook in een Rood systeem geweest was ook verder niet veel anders.
Alleen een Groen systeem moet ik nog proberen.
Iemand anders die andere ervaringen heeft misschien?
Hoe kan ik zien welke kleur een systeem heeft dan? Ik zie soms wel een groene gloed ofzo om een planeet, maar vooral van veraf in de Galaxy Map (enige wat ik tot nu toe heb gedaan) zie ik niet snel een verschil.

Ik zie vast iets over het hoofd hier :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FreakGIB
marijnhak schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Hoe kan ik zien welke kleur een systeem heeft dan? Ik zie soms wel een groene gloed ofzo om een planeet, maar vooral van veraf in de Galaxy Map (enige wat ik tot nu toe heb gedaan) zie ik niet snel een verschil.

Ik zie vast iets over het hoofd hier :X
Als je in de Galactic map bent waar je gaat jumpen naar een ander systeem dan zie je meerendeels gewoon gele systemen ( balletjes) maar er zitten ook hier en daar Rode Groene en Blauwe tussen.
Als je daar heen moved en je wil er heen jumpen krijg je onderaan te zien dat je daarvoor een andere Jump engine moet hebben, en er zijn 3 uitbreidingen

Default hyperdrive with no upgrades lets you warp to Yellow stars (Class F or G).
Sigma upgrade lets you warp to Red stars (Class M or K).
Tau upgrade lets you warp to Green stars (Class E).
Theta upgrade lets you warp to Blue stars (Class O or B).

ook word de afstand die je kan jumpen groter als je meerdere upgrades heb
Default Hyperdrive: 100 Light Years
Default + Sigma: 300 Light Years
Default + Tau: 500 Light Years
Default + Theta: 900 Light Years
Combining Upgrades, but NOT connecting them on the grid gives straight-forward results:
Default + Sigma + Tau: 700 Light Years
Default + Sigma + Theta: 1100 Light Years
Default + Tau + Theta: 1300 Light Years
All Upgrades (Default + Sigma + Tau + Theta): 1500 Light Years
Combining Upgrades and connecting them on the grid gives slight bonuses: (only tested select combinations)
Default + Sigma + Tau (with only Sigma + Tau connected): ~735 Light Years
All Upgrades (with only Sigma + Tau + Theta connected, and Sigma in the middle): ~1600 Light Years
All Upgrades (Linked 4x1 Configuration, ordered Default-Theta-Tau-Sigma): 1648 Light Years
All Upgrades (Linked in a T-Configuration with Theta at the center): 1670 Light Years
That final linked T-configuration looks to be the optimal setup in most cases. A square configuration would probably be a little better, but that's not going to be possible in most large ships due to the location of the default hyperdrive.

en met een T-Configursation bedoelt hij op je Schip waar je Upgrades staan dan moet je proberen ze bij elkaar te plaatsen en in een T zou dan dit zijn

Default Theta Sigma
---------- Tau

Maar het leverd maar iets van 150 light years meer op om daarvoor veel upgrades te moeten verplaatsen wat ook weer soms speciale materialen kost ik vind het wel best ik heb volgens mij de 3 upgrades bij alkaar staan en de Default ergens bovenaan links.

[ Voor 9% gewijzigd door FreakGIB op 25-08-2016 11:15 ]

• marijnhak
FreakGIB schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:07:
[...]

Als je in de Galactic map bent waar je gaat jumpen naar een ander systeem dan zie je meerendeels gewoon gele systemen ( balletjes) maar er zitten ook hier en daar Rode Groene en Blauwe tussen.
Als je daar heen moved en je wil er heen jumpen krijg je onderaan te zien dat je daarvoor een andere Jump engine moet hebben, en er zijn 3 uitbreidingen

Default hyperdrive with no upgrades lets you warp to Yellow stars (Class F or G).
Sigma upgrade lets you warp to Red stars (Class M or K).
Tau upgrade lets you warp to Green stars (Class E).
Theta upgrade lets you warp to Blue stars (Class O or B).

ook word de afstand die je kan jumpen groter als je meerdere upgrades heb
Default Hyperdrive: 100 Light Years
Default + Sigma: 300 Light Years
Default + Tau: 500 Light Years
Default + Theta: 900 Light Years
Combining Upgrades, but NOT connecting them on the grid gives straight-forward results:
Default + Sigma + Tau: 700 Light Years
Default + Sigma + Theta: 1100 Light Years
Default + Tau + Theta: 1300 Light Years
All Upgrades (Default + Sigma + Tau + Theta): 1500 Light Years
Combining Upgrades and connecting them on the grid gives slight bonuses: (only tested select combinations)
Default + Sigma + Tau (with only Sigma + Tau connected): ~735 Light Years
All Upgrades (with only Sigma + Tau + Theta connected, and Sigma in the middle): ~1600 Light Years
All Upgrades (Linked 4x1 Configuration, ordered Default-Theta-Tau-Sigma): 1648 Light Years
All Upgrades (Linked in a T-Configuration with Theta at the center): 1670 Light Years
That final linked T-configuration looks to be the optimal setup in most cases. A square configuration would probably be a little better, but that's not going to be possible in most large ships due to the location of the default hyperdrive.

en met een T-Configursation bedoelt hij op je Schip waar je Upgrades staan dan moet je proberen ze bij elkaar te plaatsen en in een T zou dan dit zijn

Default Theta Sigma
---------- Tau

Maar het leverd maar iets van 150 light years meer op om daarvoor veel upgrades te moeten verplaatsen wat ook weer soms speciale materialen kost ik vind het wel best ik heb volgens mij de 3 upgrades bij alkaar staan en de Default ergens bovenaan links.
Top, dat ga ik eens uitzoeken / proberen volgende week. was al op zoek naar een leuke uitdaging. Eerst ff Ship naar meer slots, zit nog maar op 20. Multitool nu al wel 24 slots, maar nog niet alle gewenste upgrades, en Exosuit of 45 slots.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Gisteren een vervelende bug gehad (PS4). Ik werd aangevallen maar na het vernietigen van alle aanvallers bleef er 1 'aanvalspunt' over met de melding dat er hostile activities waren, nadat ik eerst dus 'all enemies defeated' in beeld kreeg, terwijl er geen aanvallend schip te vinden was op de aangegeven locatie. Gevolg, geen pulse drive en kon midden in de ruimte dus niets meer doen dan doelloos rondvliegen. Toen kreeg ik een ingeving; Ik heb maar 'zelfmoord' gepleegd door tegen alle meteoren aan te vliegen die ik tegenkwam. Gelukkig was het 'aanvallende schip' toen verdwenen en kon ik na mijn graf bezocht te hebben weer de pulsedrive gebruiken. Misschien had ik achteraf ook wel naar een ander stelsel kunnen warpen, maar daar dacht ik even niet aan, vooral omdat ik nog wat doelen had in het huidige stelsel...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• bamboe
Is het jullie ook opgevallen dat als je crash sites zoekt je steeds een schip met iets meer 2-3 items tegen komt?

Ik vloog eerst leeg (minimaal 5 slots voor ship engines etc die je niet kan verwijderen), dan kom je steed een gecrasht schip tegen met max 8 slots gevuld, neem je die dan kom je daarna er weer een tegen met 10-11 slots vol, etc, zit nu op 21 slots al vol met items.

Wat ik nu doe is eerst het schip bekijken, en daarna pas de items recycelen voor de grondstoffen , en dan wissel ik van schip.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik doe dat ook: ik recycle de onderdelen van mijn oude schip pas na het accepteren van het nieuwe schip. Dus eerst accepteer ik de nieuwe, gooi ik vast grondstoffen over (om ruimte te maken), daarna ga ik terug naar mijn oude schip, accepteer ik die weer, recycle ik alle onderdelen die weg kunnen en ga ik terug naar het nieuwe schip om weer de grondstoffen over te gooien. Eventuele onderdelen als Carite Sheets die ik kan gebruiken voor mijn nieuwe schip neem ik mee in mijn exosuit.

Ik vind vooral die energy cells en shielding shars (ofzo) zo zinloos. Ze nemen een heel slot in beslag en met oxides of isotopes kom je veel verder. Waarom zou ik die dingen meenemen?

Gisteren echt een compleet zinloze avond gehad. Geen ship upgrades (ik blijf maar 39 slot ships vinden waar ik zelf al 40 slots heb :() en geen multitool upgrade, hoewel ik 22 slots wel prima vind zo. 24 slots geeft me alleen nog de mogelijkheid mijn granaten wat beter te maken.

Ik baal nog steeds dat dat zwarte gat me terug nam naar mijn beginstelsel. Ik volg nu denk ik eerst maar het Atlas-pad, hopend op Atlas Pass v2 en v3. Ik ben toch benieuwd wat er achter die deuren zit, hoewel ik vrees dat ik er niet zoveel meer aan heb tegen de tijd dat ik erdoor kan. Ik heb een kleine 10M op de bank staan, maar daar kan ik ook weinig mee (behalve rare elements kopen voor theta-upgrades). Misschien dat ik een Atlas-stone ga kopen, 2.8M is nu niet zoveel geld meer :D Heeft dat eigenlijk überhaupt zin?

Ik had gisteren trouwens wel iets extreems: ik kwam tijdens mijn jump een distress call tegen en moest echt tientallen spaceships verslaan :X Ik telde er eerst al een stuk of 10-15, maar ik had het idee dat hoe meer ik er versloeg, hoe meer er bij spawnden. Dat kostte me dus mijn volledige voorraad Iron, zinc, titanium, etc :( Uiteindelijk heb ik het net gehaald en ik had me nog voorgenomen om na die jump te landen in een spacestation en naar bed te gaan :D

[ Voor 50% gewijzigd door Grrrrrene op 25-08-2016 12:36 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dat iedereen al op zoveel slots is met zijn suit, ship en multitool. :P
Ik denk dat het upgraden toch al de nodige diepgang heeft als ik het zo lees. Omdat ik pas op 19 slots zit met mijn ruimteschip kan ik nog even vooruit.

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 20:51
Is er al een soort Roadmap voor NMS beschikbaar? zo als ik het nu zie is het alleen grinden..

Verwijderd

Huib_Bloodstone schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:18:
Is er al een soort Roadmap voor NMS beschikbaar? zo als ik het nu zie is het alleen grinden..
Grinding is the name of the game... Veel, heel veel reviews geven dat al aan, en na een uur of 40 voor mij, kan ik het alleen maar bevestigen.

• TgR_KILLER
Ik zou het wel leuk vinden als het spel wat meer stats zou laten zien.. km gevlogen op een planeet of aantal planeten bezocht.. de stats pagina is nu maar karig

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-01 07:31
Ik heb eergister voor het eerste een planeet met goud en vortexcubes gevonden. Dat is lekker farmen zeg. Zit nu op 3Mil nog even sparen en dan koop ik een groot cool ruimteschip.

Overigens vind ik het al leuker om tegen die space piraten te vechten. die zijn zo dood.. met al die upgrades

Ondanks dat het een "saai" spel is speel ik het toch graag een uurtje ofzo...

PS4: DonSigario

Verwijderd

Eerste planeet...
20 min bezig, goud etc, ziet er top uit.
Vastloper, dikke faal...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FrUUrnz.jpg

Ps4masterrace ;)

• TgR_KILLER
Ik heb al verschillende planeten gehad waar het goed farmen was. Maar blijf er nooit te lang. Word het te saai :p

Ben nu in mijn 12de stelsel ofzo. Ben aan het sparen voor een mooi 40ish slot schip.
Die wil ik dan ook ff upgraden want nu leg ik het snel af tegen 5/6 space pirates tegelijk..

Trouwens nog iets wat ze wat mij betreft wel mogen maken. Een soort bank functie ofzo. Zeul nu allemaal van die atlas shit mee.. kost hoop ruimte.

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoe komen jullie aan chrysonite?
Kan het maar niet vinden.
Alleen via crashed ships en af en toe een trader die het heeft.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:39

Aganim

I have a cunning plan..

bamboe schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 11:38:
Is het jullie ook opgevallen dat als je crash sites zoekt je steeds een schip met iets meer 2-3 items tegen komt?
Ik denk toeval, ik doe het nog met het schip waar ik mee begonnen ben. Tot nu toe hebben alle schepen die ik gevonden heb juist minder slots. :F

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik ben nu al een aantal uurtjes zoet met de game en het bevalt goed op wat kleine dingetjes na.
Wat hierboven al staat zou een vault functie wel lekker zijn. Of dat meer items te stacken zijn in je inventory.
De helft van je spaceship word al ingenomen door technology, dus weinig ruimte over om belangrijke stuff mee te slepen.
Had eindelijk een planeet gevonden met massa's Gravitino balls en Chrysonite, maar blijkt dat de sentinals daar 'frenzied' zijn... in andere woorden is het een constante run-and-hide. :D
Ook grappig dat ik blijkbaar het spoor volg van een andere speler, behalve dat die door alle systems is ge-jumped en geen planeet bezocht heeft.

Meest frusterende is het zoeken naar dat laatste beest op een planeet. Laatst anderhalf uur rondgezocht, onder water, in de lucht en in grotten, maar niets gevonden... gaf het toen maar op. :S

PSN ID: Ancta

• OzzieMann

OzzieMann

Koos2009 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:24:
Hoe komen jullie aan chrysonite?
Kan het maar niet vinden.
Alleen via crashed ships en af en toe een trader die het heeft.
Eerlijk gezegd ben ik nog nooit Chrysonite kristallen tegengekomen, blijkbaar zouden dat blauwe kristallen zijn. Ik haal het dus uit crashed ships en probeer altijd een slot van 500 bij me te hebben in mn ship, just in case.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
OzzieMann schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik nog nooit Chrysonite kristallen tegengekomen, blijkbaar zouden dat blauwe kristallen zijn. Ik haal het dus uit crashed ships en probeer altijd een slot van 500 bij me te hebben in mn ship, just in case.
Er zijn soms kleine blauwe kristallen (net als Plutonium). Je komt ze niet heel veel tegen overigens.

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik zit nu op een planeet en daar giert het van de Chrysonite. Ze hebben dezelfde vorm als plutonium-kristallen. Het is een planeet met extreem koude condities, zeer vriendelijke sentinels en veel goud/chrysonite/heridium.

[ Voor 36% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 25-08-2016 15:16 ]

PSN: jannvsdvinvs

• Ghostley
OzzieMann schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Zijn inderdaad donker-paarse kristallen. Nu voor het eerst tegengekomen. Maar sentinals zijn er frenzied dus zitten voortdurend achter me aan. Dat is niet lekker rustig verzamelen. :P
(zelfs als je niets doet vallen ze aan.)

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ghostley schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:37:
[...]
Zijn inderdaad donker-paarse kristallen. Nu voor het eerst tegengekomen. Maar sentinals zijn er frenzied dus zitten voortdurend achter me aan. Dat is niet lekker rustig verzamelen. :P
(zelfs als je niets doet vallen ze aan.)
Gewoon neerhalen 8) Wat ik wel irritant vind is dat ze je blijven aanvallen als je bijvoorbeeld een nieuw schip wilt pakken, geen doen om zo je materialen over te zetten. Je schiet ze kapot en er komen alweer nieuwe voor je klaar bent..

• bamboe
Aganim schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Ik denk toeval, ik doe het nog met het schip waar ik mee begonnen ben. Tot nu toe hebben alle schepen die ik gevonden heb juist minder slots. :F
Voor mij was het nodig om 1x een slot minder te accepteren, en daarna gingen ze wel omhoog, en heel soms kom ik een lagere tegen.
Maar ja je kan ook pech hebben...

• FreakGIB
bamboe schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 14:53:
[...]

Voor mij was het nodig om 1x een slot minder te accepteren, en daarna gingen ze wel omhoog, en heel soms kom ik een lagere tegen.
Maar ja je kan ook pech hebben...
Wat ik zo jammer vind en het kost veel tijd ik heb nu een 24 slots ship maar uitgerust met alle warpdrive upgrades.
als ik een nieuw schip vind dan zit daar meestal 1 warpdrive upgrade in en moet ik die andere 2 weer maken

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Hoe doen jullie dat? Heb in het begin bij die orb gekozen voor mijn eigen pad en kan nu met geen mogelijkheid kiezen voor het atlas pad.
Of is dit gewoon niet mogelijk tot later.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik ben nu 4 dagen, maar wat geniet ik van de pracht en praal van deze game.
Alleen standaard na 45 min. gaat ie stotteren. Zodra ik save en uit en inlog gaat het weer 45 min goed.

Verder heb ik niet echt missies oid, Ik vond het wel leuk om zoveel over de Gek te leren, maar naar een ander sterren stelsel en heb ik opeens Korvax, kan ik weer opnieuw beginnen :)

Grootste ergenis, altijd te weinig inventory.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
Arunia schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 15:25:
Hoe doen jullie dat? Heb in het begin bij die orb gekozen voor mijn eigen pad en kan nu met geen mogelijkheid kiezen voor het atlas pad.
Of is dit gewoon niet mogelijk tot later.
Ik wist het in het begin ok niet.
Maar naardat je zo 4 a 5 keer hebt gejumped kom je in contact met een nieuw schip en daar krijg je weer wat optie's.

• Rubman
  • Laatst online: 07:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb eerder in het begin de atlas afgewezen (dacht kan nog wel een keer aanklikken maar helaas) kom nu echter op een maan met een monoliet die duidelijk van de atlas is.

Die zegt zoek het centrum of eigen weg. Niet volgen is geen hulp van Atlas.

Ik heb echter maar 1 keuze en dat is atlas afwijzen.

Moet ik nu gewoon verder gaan en dan komt het vanzelf weer goed of moet ik iets anders doen km Atlas passes te kunnen gaan krijgen straks.

Anders kijk je ff 1 post boven je met nagenoeg dezelfde vraag :X
Ik doe dus even niks na de monoliet en wacht het af. Kan altijd terug komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rubman op 25-08-2016 16:56 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben nu 2 dagen met de game bezig, beperkte inventory ruimte gaat wel snel frustreren... :|

Ik begrijp dat ik mijn exosuit pas kan uitbreiden als ik de atlas v1 pass heb? En die zou ik automatisch moeten krijgen als ik het atlas path volg?

Ben 1x in space dood geschoten en dan komt er zo'n waypoint naar je graf, ik ben daarheen gevlogen maar kon daar verder niets?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Echt jammer, het type spel als No Man's Sky zou echt wat voor mij zijn, maar de reviews en vooral de prijs (momenteel zelfs nog €45, via de grijze kanalen) weerhouden mij op dit moment op het spel te kopen.

En als ik deze video bekijk, heb ik ook vooral te doen met die Sean Murray. Zoals ik het zie, heeft hij het totaal niet onder controle en laat hij zich erg in lastige situaties brengen door zijn vaagheid. Hij had gewoon veel duidelijker moeten zijn en ook nee durven te zeggen, in plaats van alles weg te lachen. Erg 'onervaren', zal ik maar zeggen. Dat vind ik, naast erg stom, ook wel zielig, want hij zal nu geen fijne tijd hebben.

Als het gewoon een indie-game was geweest, met bijbehorende prijs en early release-status, zou dit een geweldige game kunnen worden. Maar nu is het gebracht als 'af', terwijl het nog lang niet af is.

Ik ben heel benieuwd wat komende updates gaan doen en of er nog features toegevoegd gaan worden. Gameplay-technisch vind ik de minimale inventory-ruimte erg frustrerend (als ik de Let's play's bekijk). Het aantal mods belooft overigens wel veel goeds.

Ik wil het spel wel eens spelen, maar pas als het onder de €15-€20 kost.

[ Voor 42% gewijzigd door Room42 op 26-08-2016 03:33 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Chaoss schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:37:
Ben nu 2 dagen met de game bezig, beperkte inventory ruimte gaat wel snel frustreren... :|

Ik begrijp dat ik mijn exosuit pas kan uitbreiden als ik de atlas v1 pass heb? En die zou ik automatisch moeten krijgen als ik het atlas path volg?

Ben 1x in space dood geschoten en dan komt er zo'n waypoint naar je graf, ik ben daarheen gevlogen maar kon daar verder niets?
Je kunt je suit ook uitbreiden bij 'pods' die op een hoop planeten te vinden zijn. Bij volgen Atlas path krijg je inderdaad op een bepaald moment de V1 pass. Over je graf, als het goed is pak je automatisch je spullen op als je er bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Chaoss schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:37:
9
Als de post boven mij nog niet duidelijk was. Je hebt de pass niet nodig. Droppods staan op alle planeten. Met zon zender waarvoor een bypass chip nodig is kan je ze ook vinden volgens mij.

Met een pass komt alleen de optie vrij om ook suit upgrades te kopen in space stations. Mijn suit is nu 35. Ik ga eerst voor een beter schip nu die is nog maar 30.. heb al paar stelsels niet meer mijn suit geupgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 22:30
Room42 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 02:53:
Echt jammer, het type spel als No Man's Sky zou echt wat voor mij zijn, maar de reviews en vooral de prijs (momenteel zelfs nog €45, via de grijze kanalen) weerhouden mij op dit moment op het spel te kopen.

En als ik deze video bekijk, heb ik ook vooral te doen met die Sean Murray. Zoals ik het zie, heeft hij het totaal niet onder controle en laat hij zich erg in lastige situaties brengen door zijn vaagheid. Hij had gewoon veel duidelijker moeten zijn en ook nee durven te zeggen, in plaats van alles weg te lachen. Erg 'onervaren', zal ik maar zeggen. Dat vind ik, naast erg stom, ook wel zielig, want hij zal nu geen fijne tijd hebben.

[video]
Als het gewoon een indie-game was geweest, met bijbehorende prijs en early release-status, zou dit een geweldige game kunnen worden. Maar nu is het gebracht als 'af', terwijl het nog lang niet af is.

Ik ben heel benieuwd wat komende updates gaan doen en of er nog features toegevoegd gaan worden. Gameplay-technisch vind ik de minimale inventory-ruimte erg frustrerend (als ik de Let's play's bekijk). Het aantal mods belooft overigens wel veel goeds.

Ik wil het spel wel eens spelen, maar pas als het onder de €15-€20 kost.
Ik begrijp precies wat je zegt, en ik had dit van mijlen ver zien aankomen. En inderdaad, ik zou het spel ook wel willen proberen voor €15-20,- (en dan misschien nog geneens). Er zijn zoveel factoren die niet in de game zijn gekomen, of waarover is gelogen, dat is niet meer normaal. Ik denk dat ik mij nog nooit zo bedrogen heb gevoelt bij een release van een game zoals nu bij No Man's Sky.

spoiler:
Vooral het einde van het filmpje waar het midden van de universe is te zien, en waar uiteindelijk niets gebeurd 8)7 maakt het totaal onbegrijpbaar. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Vooral bij een spel van €60,- mag je toch wel iets meer verwachten...

De review van Angry Joe laat ook goed zien welke features er wel en niet inzitten (pas op, er zitten spoilers in de review!):

En ik ben blij dat sommige mensen wel plezier hebben in dit spel, en dat meen ik ook. Maar het is gewoon jammer dat de ontwikkelaar hier zoveel geld voor krijgt, wat betekend dat ondanks de slechte reviews, dat ze toch gaan denken wat was No Man's Sky toch een goed lopend speld omdat we er zoveel mee hebben verdiend. Maar ik denk dat heel veel mensen zich wel 2x achter de oren gaan krabben voordat ze een spel gaan kopen van deze uitgever :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.vg247.com/2016...n-two-weeks-from-release/

Wat ik me afvraag, wanneer valt iets onder 'false advertising'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Diigii schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

Ik begrijp precies wat je zegt, en ik had dit van mijlen ver zien aankomen. En inderdaad, ik zou het spel ook wel willen proberen voor €15-20,- (en dan misschien nog geneens). Er zijn zoveel factoren die niet in de game zijn gekomen, of waarover is gelogen, dat is niet meer normaal. Ik denk dat ik mij nog nooit zo bedrogen heb gevoelt bij een release van een game zoals nu bij No Man's Sky.

spoiler:
Vooral het einde van het filmpje waar het midden van de universe is te zien, en waar uiteindelijk niets gebeurd 8)7 maakt het totaal onbegrijpbaar. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Vooral bij een spel van €60,- mag je toch wel iets meer verwachten...

De review van Angry Joe laat ook goed zien welke features er wel en niet inzitten (pas op, er zitten spoilers in de review!):

[video]

En ik ben blij dat sommige mensen wel plezier hebben in dit spel, en dat meen ik ook. Maar het is gewoon jammer dat de ontwikkelaar hier zoveel geld voor krijgt, wat betekend dat ondanks de slechte reviews, dat ze toch gaan denken wat was No Man's Sky toch een goed lopend speld omdat we er zoveel mee hebben verdiend. Maar ik denk dat heel veel mensen zich wel 2x achter de oren gaan krabben voordat ze een spel gaan kopen van deze uitgever :).
Je hebt het van mijlenver aan zien komen, je koopt het spel niet en je voelt je toch bedrogen.... 8)7
Of was dit een procedureel gegenereerde reactie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nee het is de nieuwe tweakers trent van 2016. Games alleen komen afzeiken in topics :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jongens, nogmaals. Ik heb het al eens gezegd. Kunnen we kappen met het bashen van een dood paard? Het is allang geleden besproken. Dit topic is voornamelijk bedoeld om te spreken over mensen die het spel spelen en over wat ze meemaken en erin doen. Niet om te blijven bashen en constant te verwijzen naar reviews zoals die van Angry Joe (die ik persoonlijk als een slechte reviewer zie).

* Auredium vraagt zich nogsteeds niet af waarom er geen modbreak is omtrend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren het Atlas pad afgerond maar heb een vraag?
Mega Spoiler over het einde dus alleen lezen als je het zelf al heb gehaald.
spoiler:
je krijgt een keuze 1 lever je 10 atlas stones in en er word een nieuwe ster geboren waar dan een nieuwe speler start ? je krijgt zelf die ster nooit te zien? maar je kan vanaf dit moment in de Galactic map wel zelf blackholes zien.
optie 2 vervolg je zoektocht.
Nou ik ging even googelen.
Als je optie 1 kiest ben je dus de 10 atlas stones kwijt en er word "een ster geboren maar je krijgt hem niet te zien" maar je kan dan wel verder gaan naar het midden door gebruikt te maken van BlackHoles.
optie 2 Vervolg je eigen zoektocht als je dit kiest krijg je ook de Blackholes te zien in de Galactic map er word alleen geen nieuwe Ster geboren "als dat uberhoubt gebeurd"
Als je in het midden aankomt Gebeurd er eigenlijk niks en word je weer terug geplaatst naar het uiteinde van de Galaxy en je start opnieuw NG+ zeg maar en er word beweerd dat je misschien "in je zelf gagemaakte nieuw Systeem" Start?
Ik heb optie 2 gekozen heb nu alle atlas stones nog steeds en als ik in het midden kom hoop ik toch op iets anders dan naar mijn eigen systeem geslingerd te worden.
Maar goed zal wel het zelfde zijn en ook weer opnieuw starten aan het uiteinde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:17:
Jongens, nogmaals. Ik heb het al eens gezegd. Kunnen we kappen met het bashen van een dood paard? Het is allang geleden besproken. Dit topic is voornamelijk bedoeld om te spreken over mensen die het spel spelen en over wat ze meemaken en erin doen. Niet om te blijven bashen en constant te verwijzen naar reviews zoals die van Angry Joe (die ik persoonlijk als een slechte reviewer zie).

* Auredium vraagt zich nogsteeds niet af waarom er geen modbreak is omtrend dit.
Nou, ik maak dus dit mee: :*)

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/csm9cnnm9/Naamloos.jpg

Hoe groot is de kans, dat je op zo'n gigantische planeet precies bovenop een paal land? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

TgR_KILLER schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Als de post boven mij nog niet duidelijk was. Je hebt de pass niet nodig. Droppods staan op alle planeten. Met zon zender waarvoor een bypass chip nodig is kan je ze ook vinden volgens mij.
Wierd, heb aardig wat planeten bezocht maar ben nog nooit zo'n droppod tegen gekomen, of er zat nooit een suit upgrade in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 09:58
Ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://s3-us-west-1.amazonaws.com/shacknews/assets/editorial/2016/08/avermedia_capture_snapshot-2016-08-10-15-37-0_720.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
TgR_KILLER schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 09:17:
Nee het is de nieuwe tweakers trent van 2016. Games alleen komen afzeiken in topics :)
Ah, ja. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik post juist omdat de game me bijzonder interesseert. Ik wil juist deze game graag goed vinden! Ik heb al veel tijd gestoken in let's plays en reviews en veel moeite gedaan voor het vinden van de game voor een schappelijke prijs. En ik koop veel spellen, meestal indie. Ik download trouwens al jaaaren geen warez meer. Als een spel z'n geld waard is, koop ik het direct.

Maar zoals ik het nu zie, is NMS z'n geld gewoon niet waard. Er zijn veel punten die mij zeggen dat ik hier, in de huidige vorm, niet zoveel uren in ga steken dat het 50-60 euro waard is. Ze hebben de port gewoon volledig verknald, als ik dat zo hoor. De keyboard+muis-bediening is half af (veelal geen scrollweel-implementatie, etc) en alle ontbrekende features van de game.

Echt, m'n handen jeuken om het spel toch te proberen, maar mijn ratio zegt me dat ik het niet moet doen. Vooral omdat ik ze dat geld niet gun.

Het is gewoon een indie-game voor 'n AAA-prijs. Als ze dat toe zouden geven, en de game gewoon nog als alpha-release ingezet zouden hebben, zouden ze mijn geld allang op de rekening hebben staan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Je zou de game altijd kunnen aanschaffen via steam en hem anderhalfuur uiproberen. Bevalt ie niet kun je om een refund van het volledige aankoopbedrag vragen.

Ik heb de game de eerste anderhalf uur als laggy en atotterig ervaren, ook de controls op pc werken noet zoals ze zouden moeten werken.

De game is inderdaad niet heel mainstream te noemen en toekomstige updates zouden meer "andere" content moeten gaan toevoegen en de besturing wellicht wat verbeteren ( nu voelt het echt aan als een game die je met een controller moetspelen), naar mijn mening althans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vind een beetje kritiek in dit topic helemaal niet zo gek. Het is een spel dat je moet liggen. Ik rijd ook doelloos rondjes in Amerikaanse en Europese trucks in American Truck Simulator en Euro Truck Simulator. Dat zal ook niet iedereen aanspreken: tergend langzaam rondrijden met een vrachtwagen, uren onderweg zijn om een paar duizend euro te verdienen en een betere truck te kunnen betalen of mensen in dienst te nemen.

Maar ook ik moet me wel een beetje achter de oren krabben dat dit niet is wat er vooraf voorgespiegeld is. Wetende wat ik nu weet, weet ik niet of ik het weer zou kopen voor 60 euro (dat is veel "weet" in 1 zin :P).

Maar goed, 15 man personeel toch? Met die inkomsten die het spel in de pre-release tijd genereeerde kunnen ze toch wat extra personeel aannemen en dit spel in een paar maanden tijd alsnog maken tot wat het had moeten zijn? Dan noemen we dit een erg dure beta en noemen we de (gratis!) DLC die de boel fixt de final versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

[afbeelding]

Hoe groot is de kans, dat je op zo'n gigantische planeet precies bovenop een paal land? :D
Ik had bijna een vergelijkbaar iets. Bovenin een boom geparkeerd wat een uitdaging was om weer in mijn schip te komen. Ook een keer geparkeerd op een rotszuil waardoor het een hele toch was om weer bovenop die zuil te komen. Echt zoiets van 'Wat een mooie groene planeet, hier land ik.' * Stapt uit, jetpacked van richel. ...en toen moest ik dus kilometers omlopen om weer bij mijn schip te kunnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Chaoss schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

Wierd, heb aardig wat planeten bezocht maar ben nog nooit zo'n droppod tegen gekomen, of er zat nooit een suit upgrade in...
Ze zijn het makkelijkste te vinden door eerst te zoeken naar een Signal Scanner.
Het beste te herkennen door een rode lichtstraal die omhoog schijnt.
Maak een Bypass Chip (10 plutonium, 10 iron) en activeer de scanner en selecteer Shelter.
Deze komt 7 van de 10 keer uit bij een Droppod. (gemiddeld op 2 minuten afstand van je huidige locatie.)

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vox-cdn.com/thumbor/82y5FMEUEfipz4lsybhzf9oRCI0=/0x0:1280x720/960x540/filters:format(webp)/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/50341625/Signal_20Scanner.0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Ik had bijna een vergelijkbaar iets. Bovenin een boom geparkeerd wat een uitdaging was om weer in mijn schip te komen. Ook een keer geparkeerd op een rotszuil waardoor het een hele toch was om weer bovenop die zuil te komen. Echt zoiets van 'Wat een mooie groene planeet, hier land ik.' * Stapt uit, jetpacked van richel. ...en toen moest ik dus kilometers omlopen om weer bij mijn schip te kunnen. :P
Hahaha geweldig toch! Ik kwam overigens nog nét naar boven met mijn jetpack. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Hahaha geweldig toch! Ik kwam overigens nog nét naar boven met mijn jetpack. :*)
Je kunt van veraf ook helemaal niet zien of een planeet vriendelijk is of niet. Ik kwam op een mooie groene planeet uit. Alles mooi en goed, ik stap uit en meteen een hittestorm. *Vijandigheid, check!
Maar soms kom ik uit op planeten die gewoon perfect zijn. Waar mijn enige zorg is dt ik niet uit energie voor mijn exoskelet loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Ik had mijn schip en keer geparkeerd op zo'n zwevend eiland alleen zweefde die net langs de kust boven water, ik keek iets te ver over de rand en viel naar beneden.
Ik kon nog net met mijn Jetpack hoog genoeg komen en het laatste stuk drukte ik tegen de rots van het zweefeiland aan zodat mijn Jetpack bleef werken Pfff volgende keer let ik beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakGIB schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Ik had mijn schip en keer geparkeerd op zo'n zwevend eiland alleen zweefde die net langs de kust boven water, ik keek iets te ver over de rand en viel naar beneden.
Ik kon nog net met mijn Jetpack hoog genoeg komen en het laatste stuk drukte ik tegen de rots van het zweefeiland aan zodat mijn Jetpack bleef werken Pfff volgende keer let ik beter op.
Hmmz, en wat nou als je er niet meer kunt komen? Ik heb namelijk nog niet zo'n kaartje waarmee je je schip op kunt roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

[afbeelding]

Meestal geeft hij aan no free landing space...
maar wel erg knap van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Ik was zelf een keer op een hoge berg emeril geland. Die berg daarna volledig weggemined en verwachtte dat mijn schip dan wel naar beneden zou komen. Niet dus. En natuurlijk te hoog om te jetpacken.

Het enige wat ik nog kon doen om in mijn schip te komen was vanaf een naastgelegen berg bovenop mijn schip jetpacken over een vrij grote afstand. Dit ging natuurlijk 5x fout. Het lullige was dat ik om op die berg te komen steeds een heel end om moest lopen en mijn energie voorraden raakten ook steeds meer op. Pogin 6 lukte het uiteindelijk om op mijn schip te landen.

Eens maar nooit meer land ik op een bergtop die ik wil wegminen :)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Hmmz, en wat nou als je er niet meer kunt komen? Ik heb namelijk nog niet zo'n kaartje waarmee je je schip op kunt roepen.
Dood gaan en hopen dat je weer in de buurt van je schip respawned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
[...]

Zo'n Kaartje kan je maken voor 10 iron en 10 plutonium kan je standaard al bij start van de game, een ronde chip zo ziet het er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
[...]

Zo'n kaartje is zo gemaakt, de materialen ervoor zijn overal te vinden.
(alleen even zoeken naar een locatie die zo'n ANWB paal of landings-platform heeft.)
Anders kun je altijd nog je laatste savegame herladen. Dan spawn je als het goed is weer bij je cockpit. Voordat je naar beneden lazert snel je jetpack aan en achterwaarts op je schip landen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Zo'n Kaartje kan je maken voor 10 iron en 10 plutonium kan je standaard al bij start van de game, een ronde chip zo ziet het er uit.
Haha ok, ik speel al ruim 40 uur, naast gekeken waarschijnlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Meestal geeft hij aan no free landing space...
maar wel erg knap van je.
Ja das waar, mijn laptop is eigenlijk te oud om dit spel mee te spelen. Waarschijnlijk was ie nog bezig met opbouwen ofzo :)

Heb een GT-555M met i7 2670QM
@ 722 × 576 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ghostley schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:00:
[...]

Ze zijn het makkelijkste te vinden door eerst te zoeken naar een Signal Scanner.
Het beste te herkennen door een rode lichtstraal die omhoog schijnt.
Maak een Bypass Chip (10 plutonium, 10 iron) en activeer de scanner en selecteer Shelter.
Deze komt 7 van de 10 keer uit bij een Droppod. (gemiddeld op 2 minuten afstand van je huidige locatie.)

[afbeelding]
Ik was ze random nog nooit tegen gekomen en ik heb toch zeker al 15+ uur in de game zitten, tot ik net met wat rondvliegen er 2 achter elkaar vind, eerste 2 upgrades zijn dus eindelijk binnen. :P

Inmiddels ben ik ook bij de eerste Atlas station geweest. Jammer genoeg nog steeds geen atlass pass.

Ook mijn eerste schip gekocht, dikke upgrade naar 19 slots. Gecrashte schepen vinden vindt ik vrij omslachtig, neemt vrij veel tijd en dan moet je ook nog de esources hebben om de engine's te repareren. Laatste had ik er eindelijk een gevonden die 1 slot groter was, had ik geen zink ee dat was ook nergens te vinden op die planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Chaoss schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
Gecrashte schepen vinden vindt ik vrij omslachtig, neemt vrij veel tijd en dan moet je ook nog de esources hebben om de engine's te repareren. Laatste had ik er eindelijk een gevonden die 1 slot groter was, had ik geen zink ee dat was ook nergens te vinden op die planeet.
Ik verwijs je graag naar mijn eerdere post waarin ik het eea uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Chaoss schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:55:
[...]

Ik was ze random nog nooit tegen gekomen en ik heb toch zeker al 15+ uur in de game zitten, tot ik net met wat rondvliegen er 2 achter elkaar vind, eerste 2 upgrades zijn dus eindelijk binnen. :P

Inmiddels ben ik ook bij de eerste Atlas station geweest. Jammer genoeg nog steeds geen atlass pass.

Ook mijn eerste schip gekocht, dikke upgrade naar 19 slots. Gecrashte schepen vinden vindt ik vrij omslachtig, neemt vrij veel tijd en dan moet je ook nog de esources hebben om de engine's te repareren. Laatste had ik er eindelijk een gevonden die 1 slot groter was, had ik geen zink ee dat was ook nergens te vinden op die planeet.
De reparatie resourses vallen wel mee, je oude schip recyclen levert vaak al meer op, maar je kan gewoon iron met de granaat werper mijnen, dan heb je het in minder dan een minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Bijna atlas quest afgerond maar moet nog 4 reis mijlpalen halen voordat ik laatste bal kan claimen. Eerste keer geland op giftige planeet, maar met genoeg exosuit upgrades heb ik daar een last van :)

Ik heb nog steeds geen atlas pas, vraag me af of ik iets gemist heb.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ben je wel steeds die atlas stations af geweest en met iedereen gepraat? Ik had de v1 pass vrij snel. De andere nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

In de eerste station kun je met niemand praten toch? Alleen maar die sphere activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Ik heb in geen 1 atlas station met iemand gepraat. In 1e station wat rondgelopen maar kan niet echt wat zien. Bijnde andere stations dan ook niet verder gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Je hebt die Atlas dingen waar je al die talen ook kan leren. Maar je hebt ook space stations waar je wel kan praten met aliens.. zal niet meer spoileren dan dat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Da's een manier om een groter schip te krijgen. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Ik denk dat je schepen kunt vinden die 4 slots meer hebben dan het jouwe. Dus stel je hebt een 16-slot ship, als je dan goed rond kijkt, kun je 20-slot schepen vinden om te kopen. Je hebt dan minimaal 8 schepen nodig om naar de 48-slots te gaan. (16 -> 20 -> 24 -> 28 -> ..... -> 44 -> 48). Kleinere schepen kosten al gauw een miljoen. Schepen van boven de 40 slots gaan voor 20 tot 50 miljoen. Dat hele plan gaat je dus gauw 50 to 80 miljoen kosten.

Of je kunt ship-hunting gaan. Vind ik zelf leuker.
Je kunt gecrashte ships vinden op iedere planeet. Die moet je zelf oplappen (niet al te duur, mats zijn makkelijk te vinden). Maar iedere keer is het wel maximaal een +1 slots sprong. Je moet dan dus 32 schepen vinden om van +16 naar +48 te gaan. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat 10x sneller gaat dan sparen voor 50 miljoen currency.

Gecrashte ships vinden is makkelijk:
1) vind een rode beam. je weet wel, vaak naast gebouwen, maar niet altijd. Schijnt recht omhoog
2) creeer een key chip. 10 ijzer en 10 plutonium.
3) "use" de beam
4) je krijgt 4 opties om iets te zoeken. klik op "transmission".
5) je kunt nu 3 verschillende dingen vinden. observatory, nog iets, en transmission tower
6) blijf de beam gebruiken tot je een transmission tower vind. kan een paar keer duren, wel 10x als je pech hebt.
7) vlieg naar die transmission tower
8 ) ga naar binnen, klik op het controle paneel
9) los de puzzel op. 720, 1440, 50 whatever. (als je je vergist, herlaad je laatste safe, en opnieuw)
10) de transmission tower laat je nu de locatie van een crash-site zien
11) vlieg naar de crash-site. kan soms aan de andere kant van de planeet zijn. soms ook 10 sec vliegen.
12) hoop dat het gecrashte ship een meer slots heeft.
13) zet je spullen over. vernietig de upgrades in je oude schip voor mats. accepteer je nieuwe ship
14) done !
15 repeat 32 keer om een 48 slots ship te krijgen

Soms wordt je naar een transmission tower gestuurd die je al hebt gebruikt. Jammer. Opnieuw. Soms wordt je naar een crash-site gestuurd met een kleiner ship. Jammer, opnieuw. Soms is er geen ship ! Jammer, opnieuw. Soms ben je er al geweest. Jammer, opnieuw. Als je dit vaak overkomt, kun je naar een andere planneet gaan. Helpt een beetje, maar ik weet nog steeds niet of het echt helpt. Ik ben van mijn starter-ship naar een 41-slots ship gegaan, op mijn starter-planeet ! Toen begon ik moeite te krijgen een nieuw ship te vinden, en ben ik verhuist naar mijn volgende planeet. Echter, ik weet niet of het toen beter werd. Ik had wel het idee dat mijn starter-planeet veel meer bebouwing had (transmission tower, handelsposten, landings-platforms, etc) dan alle planeten in volgende sterrenstelsels.

Happy crash hunting !
Thanks voor deze uitgebreide info! Deze video laat het visueel nog eens zien hoe het werkt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Blij dat ik hier over de venom sacks gelezen heb, ben nu op een planeet waar ze groeien. Helaas krijg ik wel gelijk elite sentinels op mijn dak zodra ik er 1 harvast, maar met wat geluk Jan ik er 5-7 per run binnen halen wat snel 125-175k oplevert. Ik heb inmiddels al 6 miljoen bij elkaar geoogst :P

Wel last van een irritante bug dat ik soms geen vanom sacks meer kan harvasten, ze krijgen dan geen damage en dan moet ik een save + reload doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb toevallig ook sinds vandaag venom sacs gevonden. Mijn schip is nu 48 slots, suit ook, alleen mijn multitool kan nog een tikkeltje beter (22 slots nu), maar ik vraag me af of ik hem daarvoor ga ruilen. Maarja, ik heb nu dus 15M op de bankrekening staan, waarvoor heb ik al dat geld nodig eigenlijk?

Ik heb mijn hyperdrive in de optimale T-configuratie gezet en mijn shield en pulse drive in rechte lijnen. Mijn laser staat ook in T-vorm en met mijn proton cannon heb ik niks verbeterd (gebruik ik toch niet).

Al met al een goede dag gehad, flink wat progressie richting de core geboekt, maar nog niks tegengekomen van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:16:
Ik heb toevallig ook sinds vandaag venom sacs gevonden. Mijn schip is nu 48 slots, suit ook, alleen mijn multitool kan nog een tikkeltje beter (22 slots nu), maar ik vraag me af of ik hem daarvoor ga ruilen. Maarja, ik heb nu dus 15M op de bankrekening staan, waarvoor heb ik al dat geld nodig eigenlijk?

Ik heb mijn hyperdrive in de optimale T-configuratie gezet en mijn shield en pulse drive in rechte lijnen. Mijn laser staat ook in T-vorm en met mijn proton cannon heb ik niks verbeterd (gebruik ik toch niet).

Al met al een goede dag gehad, flink wat progressie richting de core geboekt, maar nog niks tegengekomen van andere spelers.
Ik kon gisterrn een ruimteschip aanspreken (poppetjes zie je nooit lopen) om hem vervolgens te kunnen kopen. Kosten c.a. 47miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03:21
Zijn jullie al een beetje aan het modden geslagen? De LowFlight mod is waarschijnlijk de eerste die ik zou installeren als ik dit spel nog zou spelen :) .

YouTube: Hover feature in LowFlight v2.0 mod for No Man's Sky by Hytek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:13:
Over het upgraden van je ruimteschip:
Zoek een willekeurig beacon (oranje lichtstraal) of beter nog: let onderweg op of je een transmission tower tegenkomt, ze zijn duidelijk herkenbaar als gebouwtjes met een hoge antenne er op. Gebruik bypass chips om met het beacon te zoeken en ga door tot je ook werkelijk een transmission tower krijgt, geen shelters of observatoriums etc. Los de puzzel op en check het nieuwe schip. Vaak is het schip 1 slot groter, verplaats je spullen en repareer alleen de vertical launcher en de pulse engine. Stop alleen fuel in de launcher en herhaal de hele cyclus. Mocht het nieuwe schip niet groter zijn dan neem je het toch maar zet niet je spullen over: Sloop alle onderdelen voor materialen, stop die in je suit en loop terug naar je oude schip (weet waar je oude schip is wat je hebt nu geen pijltje meer!) Bonus bug: Als je dit op een Gek planeet doet bij een Gek transmission tower dan kan je meerdere crashed schepen achter elkaar bij 1 tower vinden...

@Gregory76 Het 3D grid zie je zodra je een scan doet bij zo'n blok rare spul.
Ik krijg altijd 4 opties, maar volgens mij staat daar geen transmission tower tussen. Zit nu op mijn beginplaneet (een Gek planeet). Dus zou hier in principe naar een 48 slot toe kunnen werken? Moet ik een bypass chip blijven craften tot hij die optie geeft? Na 1 keer doet hij niks meer toch? Hoor graag, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bamboe
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:09:
[...]

Ik krijg altijd 4 opties, maar volgens mij staat daar geen transmission tower tussen. Zit nu op mijn beginplaneet (een Gek planeet). Dus zou hier in principe naar een 48 slot toe kunnen werken? Moet ik een bypass chip blijven craften tot hij die optie geeft? Na 1 keer doet hij niks meer toch? Hoor graag, thanks!
Transmisson tower valt onder de 3e optie samen met zendmasten, observatoriums en shelters,
het kan zijn dat je een transmission tower vind, maar dat hij dan shelter heet, gewoon heen vliegen
maar er staan dan net iets meer gebouwtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bamboe schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:23:
[...]

Transmisson tower valt onder de 3e optie samen met zendmasten, observatoriums en shelters,
het kan zijn dat je een transmission tower vind, maar dat hij dan shelter heet, gewoon heen vliegen
maar er staan dan net iets meer gebouwtjes.
Thanks voor het verduidelijken :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://i.reddituploads.com/e82a3a012a7c4cb48fe1b665ad260ac5?fit=max&h=1536&w=1536&s=01dda5279ac4768ebf3311288b2640b6

:D praise gaben!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Vandaag 24 slot multitool en altas v1 pas behaald :) nog een keer tijd nemen om alles zo efficiënt in te delen, lastig om aan alle grondstoffen te komen, zodat alle upgrades naast elkaar staan. Nu credits genoeg op de bank, vraag me af dat ooit nog nodig te hebben.

Volgende missie is rustig te voet planeten verkennen + beesten scannen.
Kwam laatst echt heel grappig wezen tegen, soort Gek, lopend op 2 benen, was kwaadaardig dus moest hem wel afmaken : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:39:
[...]

Ik kon gisterrn een ruimteschip aanspreken (poppetjes zie je nooit lopen) om hem vervolgens te kunnen kopen. Kosten c.a. 47miljoen
Maar wat voor beter ruimteschip kan ik in hemelsnaam nog kopen? Degene die ik nu heb heeft een mooi uitzicht naar buiten, 48 slots, is helemaal naar mijn smaak geüpgrade... Ik wil nog een Atlas pass v2 en v3 zodat ik meer deuren kan openen en dan is mijn doel wel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

Ik ben vandaag op een planeet gekomen die bezaait ligt met vortex cubes. Deze kan ik verkopen voor veel geld dus ben bezig mn pak groot te krijgen. Ik krijg overigens geen sentinels achter me aan als ik ze oppak, fijn!

Ik denk dat ik nog wel even farm op deze planeet!

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er eigenlijk een manier om meer slots in je huidige schip te krijgen?

Edit: Ooh en iemand een tip voor de V1 pas? Ik heb nu 15 uur in die game zitten en ik heb dat pasje nog niet.

[ Voor 43% gewijzigd door Donstil op 27-08-2016 23:01 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 16:11

Joran

<3 natalee

[b]Donstil schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:01[:b]

Edit: Ooh en iemand een tip voor de V1 pas? Ik heb nu 15 uur in die game zitten en ik heb dat pasje nog niet.
Ik vond mijne in de eerste space anomally die ik tegen kwam.

Send me your gameboys

Pagina: 1 ... 27 ... 47 Laatste