Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Odinrage schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:26:
[...]

Voor alsnog geen succes in de lucht, hier vliegt maar 1 soort vogel en die heb ik al en water heb ik nog niet kunnen ontdekken op mijn planeet.
dan misschien naar de andere kant vliegen. merk vaak dat je dan toch wel andere dieren ziet.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Odinrage schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:21:
iemand tips voor het vinden van een laatste animal op een planeet? ben nu al zo'n 4 uur lang aan het rondlopen en alle stippen met me scanner af te lopen maar nog geen geluk.
Dit weekend heb ik ook lopen zoeken naar de laatste. Bleken het héééééle kleine vlinderachtige beestjes te zijn die je pas ziet als je dicht genoeg bent. Om ze te scannen was dat ook een kwartier rondlopen en ze proberen tegelijk uit de lucht schieten, hetgeen blijkbaar echt geen sinecure was :/ één planeet 100% scannen lijkt me zo wel meer dan genoeg :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 21:36

Fustje

Koel bewaren

Petje af voor mensen die meer dan 1 planeet 100% scannen idd, not my cup of tea. ;)

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Dakoina schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:29:
[...]
Dit weekend heb ik ook lopen zoeken naar de laatste. Bleken het héééééle kleine vlinderachtige beestjes te zijn die je pas ziet als je dicht genoeg bent. Om ze te scannen was dat ook een kwartier rondlopen en ze proberen tegelijk uit de lucht schieten, hetgeen blijkbaar echt geen sinecure was :/ één planeet 100% scannen lijkt me zo wel meer dan genoeg :p
Foto daarvan?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartjeuhz
pa1fw schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:31:
Petje af voor mensen die meer dan 1 planeet 100% scannen idd, not my cup of tea. ;)
als je een planeet zonder dieren hebt, moet je maar eens op de 100% drukken in het planeet overzicht.
dan upload hij dat en kan je alsnog aan je achievement werken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Geen idee of ik daar nog een screen van heb genomen, of welke planeet dat was. Zal eens proberen kijken. Eigenlijk leek het misschien meer op een soort 2d-engeltje

Als je scant, dan zie je wel de rode cirkels, maar je moet heel dichtbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Dakoina schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:37:
[...]
Geen idee of ik daar nog een screen van heb genomen, of welke planeet dat was. Zal eens proberen kijken. Eigenlijk leek het misschien meer op een soort 2d-engeltje

Als je scant, dan zie je wel de rode cirkels, maar je moet heel dichtbij komen.
Maar waren ze wel duidelijk zichtbaar? Ik zoek op een planeet ook nog 1 dier... maar ongekend... de frustratie is nabij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Bellerophon schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:38:[...]Maar waren ze wel duidelijk zichtbaar? Ik zoek op een planeet ook nog 1 dier... maar ongekend... de frustratie is nabij
Van op 2-3m afstand (visueel), scanner wat verder. Heb ook wel eerst ook paar keer een heel stuk verder gevlogen op zoek naar ze. Vergeet ook niet de grotten! Iemand zei hier iets over water met een vis in een grot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Die had ik idd net ook. Soort minuscule kwalletjes die omhoog ging zodra je dichterbij kwam.
Volledig ingezoomed en schietend begon hij ineens te scannen, maar dood schieten ging overigens totaal niet.

En vogels die rood waren, maar elke keer 1 uit de lucht schieten, maar, door het gras gewoon totaal niet meer kunnen vinden. De anderen in de lucht waren ook ineens weg. Zucht.

Zit op mijn huidige planeet met veel gras, bomen etc etc. Maar ook beesten die ineens agressief worden. Wel een super mooie planeet en vernoemd naar mijn vrouw uiteraard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Ik heb nog geen 1 planeet 100% dat boeit me ook nog niet zoveel haha.

Mijn suit net naar 30 slots gebracht net als mijn schip dus.. lekker wat ruimte :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
oehhyeahh, als je het erover hebt vind je net de laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
watercoolertje schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:59:
[...]

Zie het zo, als je in de trein stapt van alkmaar naar rotterdam maar je moet in amsterdam overstappen en dat vergeet je want je was in slaap gevallen, beland je misschien wel in breda... Uiteindelijk zit je dan wel iets dichterbij je einddoel, maar je hebt er veel verder voor gereisd dan dat je dichterbij je doel bent gekomen 8)
Is de afstand in een wormhole altijd rond de 1500 lightyear wat je dichterbij komt ? of is dat ook random en kan het zelfs zo zijn dat je verder weg gaat?

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
FreakGIB schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:57:
[...]

Is de afstand in een wormhole altijd rond de 1500 lightyear wat je dichterbij komt ? of is dat ook random en kan het zelfs zo zijn dat je verder weg gaat?
nee je gaat altijd ongeveer hetzelfde.
maar klein tipje, met een volledige gepimpte hyperdrive kan je net iets verder, en gaat er niks stuk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:12

ResuCigam

BOFH

Arunia schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:47:
En vogels die rood waren, maar elke keer 1 uit de lucht schieten, maar, door het gras gewoon totaal niet meer kunnen vinden. De anderen in de lucht waren ook ineens weg. Zucht.
Tip: Schiet er wat uit de lucht en volg de sentinel die er een scan van gaat maken. 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
ResuCigam schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:06:
[...]

Tip: Schiet er wat uit de lucht en volg de sentinel die er een scan van gaat maken. 8)
Dat van die sentinel is een goeie. Ben al een paar vogelkadavers kwijt geraakt.. ;(

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:45

watercoolertje

Untertitel

[...]

Die je daarna ook uit de lucht kunt schieten voor titanium en een verassingspakje :D

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ik vind het ook erg repetive worden na een paar dagen...

Je ogen zijn betere scanners dan die je in schip hebt, ik zie uit de lucht 3 plekken mijn scanner pakt er geen van op....

Bijna elke planeet die ik tegen kwam was vol met structures (behalve een ocean world met gravity balls en agressieve drones) daar bij heeft elk zonnestelsel heefft een trade station, je komt dus overal het zelfde tegen, daardoor zit je zo op je max van je suit en magic screwdriver (multitool).

En als je een toxic, radioactive of whatever hostile envirement planeet hebt, dan kom je genoeg zink, of andere materialen tegen om rond te kunnen blijven lopen zonder problemen.
.
Je schip is wat meer werk maar ook wel te doen, rondvliegen met minimale reparatie, paar keer schip swappen en pas alles repareren als je weer verder wil warpen. Door het scrappen van de items krijg je genoeg materiaal om de volgende te repareren.

Ik zag ook een leuk schip vliegen in de lucht boven een planeet, ik ben er maar achter aan gegaan en heb hem maar neer geschoten in de hoop hem op een crash site te vinden maar niets, geen crash site of interesante loot, ik geloof dat ik wat iron er voor kreeg

Op een gegeven moment moet je zo veel structures bekijken en krijgt je bijna geen nieuwe tech meer ik ben er maar mee gestopt en ging alleen nog maar achter ship crash sites aan.

Doordat alles zo overvloedig aanwezig is op elke planeet word het vliegen naar een andere planeet onnodig en kan je alles maxen op je start planeet, waarna je alleen nog maar hoeft te gaan warpen naar het centrum of de atlas quest te volgen (die volgens mij ook na x keer warpen een atlas space station geeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
[...]

Ja, eh. Heb alleen met een mod de random sentinels uit staan. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draconn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 11:04
Als je aan het zoeken bent naar dieren, kan je ook je scanner/verrekijker gebruiken. Dieren komen op als een wit puntje, als ze dichtbij zijn komt daar een groen randje omheen als je ze al kent en een rood randje als je ze nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Iemand al de cargo schepen/containers aangevallen? Ik zie dat het blijkbaar mogelijk is. Wat is het resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Dakoina schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:
Iemand al de cargo schepen/containers aangevallen? Ik zie dat het blijkbaar mogelijk is. Wat is het resultaat?
sentinels

ohja, en wat loot

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeuhz op 22-08-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promaxhunter
  • Laatst online: 17-01-2024
Dakoina schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:29:
Zelf al paar keer een vrachtschip aangevallen.
Het enige wat ik heb gevonden is een boel ijzer en Titanium. Geen waardevolle items helaas :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Sjo volgens mij ben ik klaar met nms.

Dacht vanmiddag eens zsm richting centre te gaan, en iets van 30 jumps gedaan richting the centre, maar it gets boring.

Geen zin meer om te grinden naar mines alleen om maar meer slots te krijgen uiteindelijk, heb genoeg slots vind ik. En nu iets van 60 of 70 planeten gezien en de flora en fauna is anders maar toch allemaal hetzelfde.

Klapte eruit met een error en ik was blij toe eigenlijk. Nou ja was fun while it lasted, wel een prima game, zijn heel wat uur in gaan zitten uiteindelijk. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schreef:

01221xxx
23433xAB
11221xCD
Bartjeuhz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 08:21:
Heb je hier een bron van? En wat gaat dit me schelen t.o.v een lijn?
http://www.gamefaqs.com/boards/739857-no-mans-sky/74159155

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Auredium schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:51:
Wat betreft pirates; Die hebben mijn eerste en enige dood tot nu toe veroorzaakt. Ik warpte een stelsel binnen en werd direct door 4 pirates aangevallen. R.I.P. :(
Gelukkig was dat de enige keer, ik vermijd pirates meestal, vechten is gewoon te taxing en de risico's zijn dat je dood gaat en je inventory moet ophalen bij je graf.
Tegenwoordig knal ik ze zo uit de lucht. Sterker nog, in een gevecht by een distress call raakte ik per ongeluk het vrachtschip en werd ik ook nog eens aangevallen door sentinel drones. Daar heb ik er 4 van vernietigd, maar ze bleven komen. Toen ben ik toch maar even naar een planeet gevlucht...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je de beams of de "minigun"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat ik mij afvraag nog, ik heb nu een paar meldingen dat andere spelers iets ontdekt hebben, maar hun ontdekkingen laat maar zeggen hebben allemaal nog van die standaard vage namen eigenlijk, wat ik me nu afvraag is dat als iemand een van mijn planeten bijvoorbeeld ontdekt, ziet hij of zij dan ook de naam die ik die planeet heb gegeven of niet, en andersom ook.

Als je altijd maar de standaard namen ziet en alleen maar discovered by playername vind ik dat eigenlijk ook alweer een beetje een "multiplayer" tegenvaller.

Iemand al iets van iemand anders ontdekt die een leuke naam bedacht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Vraagje(s)

1) hoe kun je aan bijvoorbeeld een post zien dat je er al geweest bent? Ben al eens bij een post geland waar ik gewoon al eerder geweest ben namelijk :S
2) Van animals kun je precies zien hoeveel je er nog moet zoeken om 100% discovery te hebben op een planet. Maar kan dat ook van het aantal posts/vegatables etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Als het goed is zie je de naam die de andere speler heeft gegeven. Ben al wat screenshots daarvan tegen gekomen. Zelf nog niet meegemaakt.

Als je bij een post geweest bent, altijd even bij zo'n paal opslaan, dan zie je volgende keer een icoon ipv vraagteken. Als je er al een keer bent geweest is dat icoontje grijs ipv rood.

Bij schepen staan er ook andere palen, soort lantaarn palen die standaard aan staan. Die zet ik nu steeds uit zodat je kunt zien dat je daar al bent geweest.

Tot nu toe worden allleen de dieren bijgehouden, je kunt planten en stenen ook wel hernoemen, maar daar wordt geen x% aan toegekend.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:29:
wat ik me nu afvraag is dat als iemand een van mijn planeten bijvoorbeeld ontdekt, ziet hij of zij dan ook de naam die ik die planeet heb gegeven of niet, en andersom ook.
Ja. Spelers zien de namen die anderen hebben gegeven.

Als je ziet dat een nieuw sterrenstelsel of planeet al door een ander bezocht is, maar toch een "standaard" naam heeft, dan heeft die ontdekker waarschijnlijk zijn ontdekte planeet wel ge-upload, maar niet een andere naam gegeven. Een beetje saai dus.

Zelf geef ik planeten en sterrestelsel wel een eigen naam. Ook zodat ik weet dat ik er geweest ben. Maar locaties geef ik geen eigen naam meer, daar is geen beginnen aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Twee eigenaardigheden.

1) Ik repareer altijd alleen engines van m'n nieuwe spaceship. Ik delete alle upgrades (voor materiaal, en om meer opslag te hebben). De phase cannon repareer ik nooit. Maar die kun je niet slopen.

Nog nooit een piraat gezien.
Ik zag bij een spacestation, tussen de meteorieten iets vreemds. Een ster vormige meteoriet. Geen cannon, dus ik kon het niet schieten. Ik denk, laat ik dan m'n phase cannon maar eens repareren, kost eigenlijk niks. Repareer, begin te schieten op die ster. Bam. Direct piraten op m'n tail !! Snel het space station binnen gevlucht.

Ik heb nu zo'n vermoeden dat als je geen wapens hebt, je ook geen piraten gaat tegen komen ! Ik heb geen bewijs, slechts een vermoeden. Omdat die piraten direct opdoken toen ik eindelijk een wapen had.

2) Op een koude planeet ? Wil je 's nachts emeril minen, bij -100C ? Is een beetje koud. Je kunt eigenlijk niet lang buiten blijven, zonder of terug je ship in te springen, of een grot in te vluchten. Oplossing ? Maak je eigen grot !!! Ren door de kou naar je berg emeril. Schiet onderaan een gat in de berg. Als een soort tunnel. Ren die tunnel in. Hehee ! Opeens ben je beschut tegen de kou ! Omdat je uit de wind staat of zo. Nu kun je gewoon rustig aan naar boven schieten, en de hele berg emeril minen. Zonder haast. Pas als je de "muren" rondom je zelf kapot schiet, en weer in de wind staat, dan pas ga je het weer koud krijgen.

Fantastisch, die kleine details. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:52:
Twee eigenaardigheden.

1) Ik repareer altijd alleen engines van m'n nieuwe spaceship. Ik delete alle upgrades (voor materiaal, en om meer opslag te hebben). De phase cannon repareer ik nooit. Maar die kun je niet slopen.

Ik zag bij een spacestation, tussen de meteorieten iets vreemds. Een ster vormige meteoriet. Geen cannon, dus ik kon het niet schieten. Ik denk, laat ik dan m'n phase cannon maar eens repareren, kost eigenlijk niks. Repareer, begin te schieten op die ster. Bam. Direct piraten op m'n tail !! Snel het space station binnen gevlucht.

Ik heb nu zo'n vermoeden dat als je geen wapens hebt, je ook geen piraten gaat tegen komen ! Ik heb geen bewijs, slechts een vermoeden. Omdat die piraten direct opdoken toen ik eindelijk een wapen had.

2) Op een koude planeet ? Wil je 's nachts emeril minen, bij -100C ? Is een beetje koud. Je kunt eigenlijk niet lang buiten blijven, zonder of terug je ship in te springen, of een grot in te vluchten. Oplossing ? Maar je eigen grot !!! Ren door de kou naar je berg emeril. Schiet onderaan een gat in de berg. Als een soort tunnel. Ren die tunnel in. Hehee ! Opeens ben je beschut tegen de kou ! Omdat je uit de wind staat of zo. Nu kun je gewoon rustig aan naar boven schieten, en de hele berg emeril minen. Zonder haast. Pas als je de "muren" rondom je zelf kapot schiet, en weer in de wind staat, dan pas ga je het weer koud krijgen.

Ik zit nu ook op zo'n koude planeet, als je van "buiten" in een warme plek komt zie je op je vizier ook langzaam de rijp weg smelten. Nog een voorbeeldje van de details....

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Denk dat met de tijd nog wel leuke updates komen. Ben benieuwd. De planeten beginnen inderdaad een beetje saai te worden soms.. sommige ga ik al weer snel van weg. Nu eindelijk weer een planeet met emril.. ga dat eens lekker farmen weer eens wat anders dan goud.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Nog een tip waar ik bij toeval achter kwam:

Kom je op een space station een hele hoge inkoop prijs tegen van dure artikelen (bij mij een ...resonator), zeg 100% boven de gemiddelde prijs, dan kan je daar vrij snel geld mee verdienen. Wacht op een aantal spaceships, koop zo'n artikel tegen de normale prijs bij elk spaceship en ga die daarna verkopen in de 'terminal'. Zo kon ik die resonator kopen voor 33.000 en verkopen voor bijna 60.000. Dit kon ik al gauw 5 a 6 keer doen in korte tijd to ze ook duurder werden bij de spaceships. Toch even mooi zo'n 150.000 winst gemaakt in korte tijd...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Grrrrrene schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:44:
Ik zit nu op 48 suit slots, 36 ship slots en 18 multitool slots. Vooral van die laatste krijg ik eigenlijk nooit meer een fatsoenlijke upgrade, maar 18 is vooralsnog ook wel prima (niet ontzettend beperkend). Ik heb vooral in mijn mining-laser geïnvesteerd.
Lekkere avond gehad: ship nu 40 slots en multitool 22. Ik had net m'n 20 slot multitool helemaal gelayout :( Nouja, nu alleen mine-dingen gedaan en wat scannerzaken. Ik wacht tot ik een mooie 24 slot multitool heb voor ik echt mijn best ga doen op iets moois. Zelfde met die schepen: meestal sloop ik alle tech direct al, omdat ik alleen de puls engine en launch thrusters nodig heb. Eventueel nog een laserrtje erbij voor verdediging en ik kan prima ontdekken en soms even de ruimte in :)

Dus nog 2 slots voor mijn multitool en nog 8 voor mijn schip. Ging vanavond best snel, want alles bij elkaar heb ik misschien maar 1,5 uur gespeeld :) Op deze planeet blijf ik nog even rondvliegen, want je hebt ook overal die parels die je weer mooi kunt verkopen. Met die railgun + volledig geupgrade mining tool schiet je die sentinels heel makkelijk uit de lucht, ook die loopdingen.

Kun je trouwens door een eigen actie voorbij 3 van die blokjes "wanted level" komen of moet je daarvoor lang wachten met weglopen / verdedigen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Ik ben vandaag ook lekker opgeschoten, schip nu 40 slots en berg kredits. Sta nu op een erg dorre planeet met veel goud. Lijkt wel maanlandschap. Gekke is dat temperatuur niet extreem is en ook geen straling oid. Zolang ik life support heb kan ik het eenvoudig uithouden. Is weer wat anders als steeds moeten schuilen. Morgen of overmorgen lukt het wel om schip met 48 slots te krijgen. Dan kan ik het verre onbekende in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Twee eigenaardigheden.

2) Op een koude planeet ? Wil je 's nachts emeril minen, bij -100C ? Is een beetje koud. Je kunt eigenlijk niet lang buiten blijven, zonder of terug je ship in te springen, of een grot in te vluchten. Oplossing ? Maak je eigen grot !!! Ren door de kou naar je berg emeril. Schiet onderaan een gat in de berg. Als een soort tunnel. Ren die tunnel in. Hehee ! Opeens ben je beschut tegen de kou ! Omdat je uit de wind staat of zo. Nu kun je gewoon rustig aan naar boven schieten, en de hele berg emeril minen. Zonder haast. Pas als je de "muren" rondom je zelf kapot schiet, en weer in de wind staat, dan pas ga je het weer koud krijgen.

Ik heb altijd het gevoel dat dat cheaten is, ook als je gewoon een grot binnen loop is opeens het envirement weg en regenereer je suit...

Een stervormige meteoriet is bij mij tot nu to alleen ijzer geweest, zou kunnen dat je ook iets anders kan vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:12:
Denk dat met de tijd nog wel leuke updates komen. Ben benieuwd.
Ik denk dat je No Man's Sky niet als een game moet zien.
Het is imho meer een zeer gepolishte "proof of concept".

Er is weinig gamey aan NMS. Ja, je kunt rondrennen, je kunt vliegen en je kunt schieten. Maakt dat NMS tot een game ? Niet naar mijn mening. Ik vermaak me wel. Maar dat is mijn "mmo instinct' dat van zich laat spreken. Ik heb in geen 2 jaar meer een MMO gespeeld. En alles wat NMS heeft dat op een game lijkt is voornamelijk de "grind tredmolen" van een MMO.

Meer exosuit-slots halen. Grotere multi-tool halen. Nieuw schip vinden. Nog grotere schepen vinden. 48-slots exosuit maken. 24-slot multi-tool maken. Alle receptjes halen. Je multi-tool vullen met de perfecte upgrades. Op naar de volgende planeet. Een paar upgrades voor je suit. Nog groter schip. Op naar het volgende sterrenstelsel. 48-slot schip vinden. Op naar het volgende sterrenstelsel. Je exosuit vol met handige upgrades stoppen. Enz enz enz.

Ik vind het net een MMO. Alleen de meeste MMOs kunnen heel veel tijd vragen. En ik denk dat bij NMS na een week of twee grinden de grind wel op is. Dan blijft er alleen nog planeten ontdekken over.

Maar wat gaat de toekomst brengen ?

Vergeet niet, NMS is gemaakt door een team van slechts 15 man. Dat vind ik ongelofelijk. Hoewel het spel een beetje slap is, is het universum en zijn planeten een echt uniek concept. Daar kun je veel meer mee. Veel meer. Maar daar heb je een veel groter team voor nodig. Wat als een (fatsoenlijke) developer Hello Games opkoopt. Of mee gaat samen werken. Meer geld, grotere teams, etc. Je kunt dan een vorm van multi-player toevoegen. Dan is de sky de limit !

Simpel voorbeeldje. Integreer een chat client in het spel. Gewoon, simpel /whisper naar je vrienden. Om het gevoel van afstand te behouden, voeg een vertraging van zo'n 10 seconden toe. Dus A whispert B. 10 Seconde later ontvangt B de whisper. Die tikt een reply, verstuurt dat 5 seconden later. Dan duurt het weer 10 seconden tot A het ontvangt. Het antwoord duurt dus 25 seconden, ipv 5 seconden. Geeft je het gevoel dat iemand in een andere uithoek van het universum zit. (Hoewel geheel onrealistisch). Zou heel makkelijk te maken moeten zijn. En geeft het spel een begin van een community.

Volgende stap. Maak screenshots. Zend die via /whisper over naar je vrienden. Simpel. Maar geeft je wel het gevoel dat je je avontuur een beetje kunt delen.

Nog mooier, co-op. Met z'n tweeen, of in een kleine groep planeten verkennen. Dat gaat serieus werk worden om te implementeren. Dan heb je servers nodig, een echt netwerk protocol, security, storage, etc. Dit zou een grote stap vooruit zijn.

Pratende NPCs. NPCs die bewegen. NPCs die een activiteiten verrichten, slapen, zich verplaatsen, etc. Vergelijk Morrowind met Skyrim. Dat was een grote vooruitgang voor de NPCs. Dat zou hier ook kunnen. Kost wel een kapitaal om te doen.

Een echt verhaal. Ik heb NMS nog niet uit, ik ga straks naar mijn 4e sterrenstelsel. Als er een verhaal is, dan heb ik er nog niks van gezien. En ik geloof (spoiler) dat er niet erg veel verhaal is. Maar stel je voor dat het er wel is. Een RPG of gewoon een exploration/survival/walking-simulator met een goed verhaal zou een goed uitgangspunt voor NMS2 kunnen zijn.

Afijn, de toekomst is zonnig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, verbeteringen... Ik vind vooral het vliegen over planeten in NMS echt irritant. Op de een of andere manier kan hij soms niet zo laag en als ik wil draaien eindig ik soms op de kop... Het is allemaal ook net even iets te makkelijk gemaakt. Tegelijkertijd snap ik niet waarom mijn schip zo oncontroleerbaar is als ik uit een pulse engine boost kom zonder op de rem te trappen. Een stuur-input geeft totaal onverwachte resultaten.

Hierboven werd al aangehaald dat je waarschijnlijk niet door piraten lastig gevallen wordt als je geen wapens hebt. Dat past helemaal in het "aan het handje meenemen" idee dat ik bij NMS heb. Dood gaan heeft geen gevolgen, crashen kan niet (ben al eens op de pulse engine met 9999 snelheid tegen een space station. Ik tolde wat rond en had geen schade) en die sentinels zijn erg makkelijk te verslaan danwel te ontlopen.

Desondanks vermaak ik me er wel mee, maar ik vraag me wel af hoelang nog. Op dit moment volg ik het pad naar het center van het universum en misschien dat ik het Atlas-pad nog eens volg. Maar zodra ik een 48 slot ship, suit en 24 slot multitool heb is geld niet erg nuttig meer. En ik heb vaker spelletjes gespeeld waarbij de progressie gewoon te snel ging en geld een waardeloos goed werd.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 23-08-2016 06:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:42:
[...]

Als er een verhaal is, dan heb ik er nog niks van gezien.
Er zit wel degelijk veel achtergrond verhaal in de ruins/monoliths. Weet nog niet hoe diep/ver het gaat, maar ben op die manier veel te weten gekomen over de Vy'Keen en hun leider (Hirk) en hun relatie (of liever gezegd: antirelatie :P) met de Gek en de Korvax.

Geen idee hoe diep of oppervlakkig het is, maar er is wel degelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Ik vermoed zelf dat het verschil zit in het gebruiken van je wapen, je trekt de aandacht met het meteorieten schieten. Als ik meer dan alleen een paar meteorieten schiet, vooral als je iets anders van waarde aan je lading hebt, dan duiken ze op zodra ik koers zet richting space station. Je Photon Cannon kun je niet verwijderen, toen ik daarmee (zonder upgrades) op meteorieten ging schieten kreeg ik ook al aandacht, dus in mijn geval lijkt jouw stelling (geen wapens geen piraten) niet helemaal op te gaan.

Heb er niet helemaal op gelet, maar heb het idee dat je met zeer waardevolle lading (vortex cubes oid) heel vaak aandacht krijgt en dus met meteorieten schieten. Maar of dat consequent is, weet ik niet precies.

Heb zo'n stervormige meteoriet ook al eens gezien, kreeg er ook alleen iets van ijzer van oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
Ik snap de kritiek wel een beetje. No Mans Sky heeft veel gameplay elementen zonder echt uit te blinken. Weinig verhaal voor een adventure, weinig diepgang voor een mmo, te weinig actie voor een shooter en voor een sandbox game is er ook niet veel ruimte voor creativiteit. Dat dit spel in het forum onder actie, adventure en platform staat geeft ook wel aan dat het moeilijk te plaatsen is.

Wel is het voor mij een uniek spel waar ik me nog wel even mee vermaak. Misschien straks niet dagelijks meer, maar gewoon om even op te pakken en te spacen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 00:42:
[...]

Ik denk dat je No Man's Sky niet als een game moet zien.
Het is imho meer een zeer gepolishte "proof of concept".

Er is weinig gamey aan NMS. Ja, je kunt rondrennen, je kunt vliegen en je kunt schieten. Maakt dat NMS tot een game ? Niet naar mijn mening. Ik vermaak me wel. Maar dat is mijn "mmo instinct' dat van zich laat spreken. Ik heb in geen 2 jaar meer een MMO gespeeld. En alles wat NMS heeft dat op een game lijkt is voornamelijk de "grind tredmolen" van een MMO.

Meer exosuit-slots halen. Grotere multi-tool halen. Nieuw schip vinden. Nog grotere schepen vinden. 48-slots exosuit maken. 24-slot multi-tool maken. Alle receptjes halen. Je multi-tool vullen met de perfecte upgrades. Op naar de volgende planeet. Een paar upgrades voor je suit. Nog groter schip. Op naar het volgende sterrenstelsel. 48-slot schip vinden. Op naar het volgende sterrenstelsel. Je exosuit vol met handige upgrades stoppen. Enz enz enz.

Ik vind het net een MMO. Alleen de meeste MMOs kunnen heel veel tijd vragen. En ik denk dat bij NMS na een week of twee grinden de grind wel op is. Dan blijft er alleen nog planeten ontdekken over.

Maar wat gaat de toekomst brengen ?

Vergeet niet, NMS is gemaakt door een team van slechts 15 man. Dat vind ik ongelofelijk. Hoewel het spel een beetje slap is, is het universum en zijn planeten een echt uniek concept. Daar kun je veel meer mee. Veel meer. Maar daar heb je een veel groter team voor nodig. Wat als een (fatsoenlijke) developer Hello Games opkoopt. Of mee gaat samen werken. Meer geld, grotere teams, etc. Je kunt dan een vorm van multi-player toevoegen. Dan is de sky de limit !

Simpel voorbeeldje. Integreer een chat client in het spel. Gewoon, simpel /whisper naar je vrienden. Om het gevoel van afstand te behouden, voeg een vertraging van zo'n 10 seconden toe. Dus A whispert B. 10 Seconde later ontvangt B de whisper. Die tikt een reply, verstuurt dat 5 seconden later. Dan duurt het weer 10 seconden tot A het ontvangt. Het antwoord duurt dus 25 seconden, ipv 5 seconden. Geeft je het gevoel dat iemand in een andere uithoek van het universum zit. (Hoewel geheel onrealistisch). Zou heel makkelijk te maken moeten zijn. En geeft het spel een begin van een community.

Volgende stap. Maak screenshots. Zend die via /whisper over naar je vrienden. Simpel. Maar geeft je wel het gevoel dat je je avontuur een beetje kunt delen.

Nog mooier, co-op. Met z'n tweeen, of in een kleine groep planeten verkennen. Dat gaat serieus werk worden om te implementeren. Dan heb je servers nodig, een echt netwerk protocol, security, storage, etc. Dit zou een grote stap vooruit zijn.

Pratende NPCs. NPCs die bewegen. NPCs die een activiteiten verrichten, slapen, zich verplaatsen, etc. Vergelijk Morrowind met Skyrim. Dat was een grote vooruitgang voor de NPCs. Dat zou hier ook kunnen. Kost wel een kapitaal om te doen.

Een echt verhaal. Ik heb NMS nog niet uit, ik ga straks naar mijn 4e sterrenstelsel. Als er een verhaal is, dan heb ik er nog niks van gezien. En ik geloof (spoiler) dat er niet erg veel verhaal is. Maar stel je voor dat het er wel is. Een RPG of gewoon een exploration/survival/walking-simulator met een goed verhaal zou een goed uitgangspunt voor NMS2 kunnen zijn.

Afijn, de toekomst is zonnig !
Verhaal zit deels verborgen in de Alien Monoliths e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07
pa1fw schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:47:
[...]Heb zo'n stervormige meteoriet ook al eens gezien, kreeg er ook alleen iets van ijzer van oid.
Elke keer ik er zo eentje stuk schiet, blijkt het aluminium te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Bellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:24:
[...]
Lore is nog geen verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Je maakt van een game wat je er zelf van wil maken. Als je alleen klaagd over wat het niet is dan heb je er nooit lol in.

Ik vermaak me voorlopig best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bellerophon schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:24:
[...]
Weet je wat ik echt denk wat er gebeurd is en het zelfde was toendertijd ik bij Destiny gaande.

Sony
Oke hoe gaan de voorderingen gaan we het halen 21juli er moet echt iets geleverd worden we hebben nu lang genoeg gewacht.
Hello Games nou we hebben toch redelijk wat uitdagingen we moeten de verschillende Factions nog meer uitwerken ook hebben we in de Trailers laten zien dat je verschillende career mogelijkheden heb bv als trader of Explorer en daar zijn we druk mee bezig.
Ook moeten we de schepen nog verschillende functies geven als je bv een Trader wil zijn wil je ook een schip waar meer Cargo in kan, of als explorer wil je beter kunnen scannen en verder /sneller kunnen reizen en als Piraat heeft je schip betere wapens nodig allerlij verschillen die we nog moeten implementeren.
En zo zijn er nog een hoop dingen die we moeten implenteren als we dat allemaal er in willen hebben zijn we misschien wel een jaar verder, de meeste dingen die we hebben laten zien in de laatste trailers zijn nog helemaal niet goed uitgewerkt.
Sony WHAT nog een jaar Q$#@^%!#$T DAT KAN ECHT NIET.
Uiterlijk volgende maand moet er een speelbaar spel zijn maak anders de Preview Demo maar gechilkt en haal je er uit wat nog niet klaar is dan stoppen we dat er later wel in.
Hello Games Huh maare dat is niet het spel wat wij voor ogen hadden.
Sony Jammer genoeg tijd gehad volgende maand thats it je heb dus 1 maand de tijd om het speelbaar te maken.
Hello Games Sean Murray mompeld in zich zelf had nooit in zee moeten gaan met Sony en beter misschien er een crowdfunding game van moeten maken Damm.
Hello Games Sean aan zijn programeurs oke we slopen het meeste er uit.

Uiteindelijke Release.
Heel veel kritiek veel dingen die waren beloofd en te zien waren in de trailers zitten er niet meer in of zijn nog half aanwezig maar lijken totaal niet uitgewerkt.
Zie de waazige hints die je krijgt bij de Monolith’s en handelaren in sommige gebouwen.

Maar nu een Week later speel ik het nog steeds op een of andere manier is de minimale Core game toch een soort van verslavend hoop nog steeds op een speciale planeet te vinden en wat brengt het midden van de Galaxy my en die Atlas Stations wat is daar het verhaal.
Ook ik hoop op nog vele leuke extra’s die gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

TgR_KILLER schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 09:13:
Je maakt van een game wat je er zelf van wil maken. Als je alleen klaagd over wat het niet is dan heb je er nooit lol in.

Ik vermaak me voorlopig best.
Dat dus... en soms de keuze maken, neem ik een voorraad van grondstof X mee? Besluiten het niet te doen, te jumpen naar een nieuw systeem en er daar achter komen dat die grondstof totaal niet te vinden is :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Moet je ship/exosuits upgrades ook linken om bonussen te krijgen? Of is dat alleen bin de multi tool?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Rudios schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

Moet je ship/exosuits upgrades ook linken om bonussen te krijgen? Of is dat alleen bin de multi tool?
overal... je krijgt toch ook de gekleurde lijntjes te zien in de andere twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 11:03:
[...]

Aan de gekleurde kaders te zien kun je dat overal doen. Alleen jammer dat bij je spaceship die vakjes altijd al gevuld zijn met de basiselementen. Ik denk dat dat ook de reden is dat ze nu al tech in het spel stoppen (blueprints) voor het bouwen van een pulse engine (ik noem maar wat), terwijl je die nu nooit hoeft te bouwen (alleen repareren). In de toekomst zul je die kunnen afbreken, zoals je nu al doet met je multitool als je een grotere vindt. Die zit ook altijd al gevuld met tech die je wil verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Ik ga binnenkort maar even op zoek naar een lijst met alle bekende blueprints.
Heel af en toe krijg ik nog een nieuwe, weet niet in hoe verre ik ze nu allemaal heb.

Al die upgrades maken het niet eenvoudiger. De helft van je exosuit en spaceship zijn zo al gereserveerd voor upgrades. Daarnaast moet wellicht alles weer opgeschoven worden bij ontdekken van nieuwe technologie. Zou leuk zijn als je straks je eigen spaceship kan samenstellen/editten qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
madcon schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:45:
Heel af en toe krijg ik nog een nieuwe, weet niet in hoe verre ik ze nu allemaal heb.

Al die upgrades maken het niet eenvoudiger. De helft van je exosuit en spaceship zijn zo al gereserveerd voor upgrades. Daarnaast moet wellicht alles weer opgeschoven worden bij ontdekken van nieuwe technologie. Zou leuk zijn als je straks je eigen spaceship kan samenstellen/editten qua uiterlijk.
Wat ik lastig vind je kan niet even snel zien wat voor Upgrades er allemaal zijn voor bv.. je exosuit als alle slot in gebruik zijn je moet eerst een leeg slot hebben dan kan je pas zien wat voor materialen je allemaal kan maken en wat voor upgrades, en dan is je Exosuit nog vrij makelijk meestal heb je een hoekje met upgrades en de rest is cargo die kan je soms nog wel verplaatsen naar je ship.
Maar je Multitool als die vol zit hoe kan je dan zien of je nog betere upgrades hebt?
Misschien dat ik iets mis? maar ik moet dan echt iets dismantelen en dan pas kan ik weer zien wat je allemaal aan upgrades hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
FreakGIB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:02:[...]
Weet je wat ik echt denk wat er gebeurd is en het zelfde was toendertijd ik bij Destiny gaande.
[knip]
Exact wat ik ervan denk. Hello Games is uiteindelijk onder de Sony druk moeten bezwijken. En ik denk inderdaad dat ze zich heel hard beklagen dat ze met Sony in zee zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wilibrord schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

Exact wat ik ervan denk. Hello Games is uiteindelijk onder de Sony druk moeten bezwijken. En ik denk inderdaad dat ze zich heel hard beklagen dat ze met Sony in zee zijn gegaan.
Heel hard beklagen weet ik niet, want het is een gigantisch verkoopsucces. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

Ik zeg NMS2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ik denk dat Sean maar weinig geeft om geld in dit geval. Dit was zijn brainchild, zijn levensdroom. Vanaf de eerste dagen van "project Skyscraper" heeft hij alles in het werk gesteld om dé game te maken waar hij al 25j van droomde en ik denk dat hij enorm teleurgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:12

ResuCigam

BOFH

Waarom zou hij teleurgesteld zijn, hij heeft die game uiteindelijk kunnen maken en er een heleboel exemplaren van verkocht. Ik lees alleen maar enthousiasme op zijn Twitter account.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje

Fustje

Koel bewaren

"Wiens brood men eet, diens woord men spreekt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
SqueakyClean schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Heel hard beklagen weet ik niet, want het is een gigantisch verkoopsucces. :)
Je hoort mij verder niet klagen kwa hoe ik me tot nu toe vermaak met het spel.
Maar als ik bv.. een vergelijk doe met The Witcher kwa open wereld en wat er te doen is.
dan ga ik in NMS niet zo veel uren me zelf kunnen vermaken als in The Witcher.
Hangt er nog vanaf wat ze gaan brengen met Gratis updates.
Maar als ik dan kijk wat ze allemaal lieten zien in de oude Trailers en zelfs die van net voor de release dan had er zo veel meer in kunnen zitten.
Dit was in Destiny ook gebeurd daar zag je in de oude game trailers ook gebieden en opties die er in het begin niet in zaten ?
Waarom altijd ons Gamers zo misleiden ik krijg zowiezo al kriebels als ik een mooie trailer zie met geen ingame beelden.
Ik heb ook mijn bedenkingen met DeusEX Minkind Devided.
Naarmate de release dichterbij kwam werden de beelden steeds minder mooi maar daar zal ik ook wel weer de eenigste in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Geen idee wat de hype-engine van NMS was. :p
Ik zag en hoorde het pas voor de eerste keer van bij de PS4 release dus ik kreeg precies wat ik bij de pre-order voor de PC kocht.

Ik verwacht wel dat Hello Games gepusht is door Sony en wellicht ook door deadlines en hardware beperkingen. Grafisch minder goed kan te maken hebben met de PS4 die wat gewoon minder kan pushen dan de gemiddelde gamePC. Wat dat betreft is de PC ook gewoon de masterrace voor spellen. Het feit dat zowel Sony alsook Microsoft echt hebben zitten haasten voor het maken van verbeterde versies die backwards compatible zijn met de PS4 en XBoX One ( het zijn heus geen nieuwe consoles :') ) zegt eigenlijk wel voldoende.

Maar ik heb al eerder gezegd dat het eigenlijk gewoon Subnautica is qua release. Het spel bevat dde barebones voor te spelen en content moet worden ingebouwt via patches. Dat werkt voor Subnautica ook goed (die weer een nieuwe update h=ebben gelanceerd overigens). Het enige echtee verschil is dat Subnautica pas eind dit jaar de 1.0 krijgt en NMS het nu al heeft. Maar de 1.0 is ook slechts een nummertje.

Sean blunderd wel meer qua marketing en ik vermoed dat we meer te maken hebben met over enthousiasme dan moedwillig liegen. Als je geconfronteerd wordt door een mega-corporatie die de druk op je voert en je herinnerd aan contractuele verplichtingen dan ben je gedwongen je visie in te perken. Coincidentally; Subnautica is uit voor de XBoX one sinds twee maandjes en wellicht wilde Sony een soort van tegenhanger ofzo in het genre exploratie en survival.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

madcon schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 12:45:
Dit is mijn builder's handleiding:
https://docs.google.com/s...E/edit?pref=2&pli=1#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Auredium schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:02:

Sean blunderd wel meer qua marketing en ik vermoed dat we meer te maken hebben met over enthousiasme dan moedwillig liegen. Als je geconfronteerd wordt door een mega-corporatie die de druk op je voert en je herinnerd aan contractuele verplichtingen dan ben je gedwongen je visie in te perken. Coincidentally; Subnautica is uit voor de XBoX one sinds twee maandjes en wellicht wilde Sony een soort van tegenhanger ofzo in het genre exploratie en survival.
Nou er is natuurlijk een verschil tussen praten over features die er gewoon niet zijn (liegen) en overdrijven over bestaande features (enthousiast praten).

Sean heeft gewoon het eerste gedaan: veel dingen zitten er compleet niet in, inplaats van een simpele variant.

De review van AngryJoe geeft mooie voorbeelden daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
FreakGIB schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:02:
[...]
wat brengt het midden van de Galaxy my
minispoiler
spoiler:
Kwam een gifje van voorbij ergens, was nogal underwhelmed. Wel passend in RNG

Megaspoilert

[ Voor 38% gewijzigd door eL_Jay op 23-08-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Basekid schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

Nou er is natuurlijk een verschil tussen praten over features die er gewoon niet zijn (liegen) en overdrijven over bestaande features (enthousiast praten).

Sean heeft gewoon het eerste gedaan: veel dingen zitten er compleet niet in, inplaats van een simpele variant.

De review van AngryJoe geeft mooie voorbeelden daarvan.
Ik ken AngryJoe van andere reviews en ik vind hem niet echt een geweldige reviewer om eerlijk te zijn. We weten ook niet hoeveel Hello games uit de game heeft moeten slopen door druk van Sony. Ik kan mij goed voorstellen dat de game grafisch omlaag is geschaald omdat het anders niet draait op de PS4. Sean zal vast wel onwaarheden hbben verteld, maar ik ben niet hier om hem te vededigen en ik heb uberhaupt niets gehoord over de game voor de PS4 launch dus so it. Ook moeten we gewoon toekomstige patches afwachten. That said; van wat ik zo hoor en van mijn eigen spelen ben ik wel onder de indruk, het spel is nu al geweldig en schijnbaar kon en kan het nog beter worden. Enfin; glas half vol en half leeg.

en betreffende AngryJoe...nouja ik zei het al: ik vind hem niet echt een geweldige reviewer. Luid en schreeuwerig en ik heb vaak het idee dat hij de populaire anti-stemming doet meeschreeuwen en dan als review bestempeld (ik heb zijn NMS review nog niet gezien maar baseer dit op andere reviews van hem) POersoonlijk laat ik mij nooit door hem leiden en geef ik meer om playthroughs van games zoals theRadBrad die wat het gewoon spelen en geen jota geven om gemaakte beloftes.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als je geconfronteerd wordt door een mega-corporatie die de druk op je voert en je herinnerd aan contractuele verplichtingen dan ben je gedwongen je visie in te perken.
En daar nogeens bovenop: je kunt niet jaren blijven ontwikkelen zonder hele diepe zakken met geld (lees: als je niet Rockstar bent of een andere grote studio). Op een gegeven moment is de koek op en moet je gewoon releasen, anders ga je failliet en staat iedereen op straat. En voor mensen over pre-orders beginnen: die worden pas uitbetaald in het kwartaal na release, dus daar ziet een developer helemaal niks van voordat er is gereleased. Uitstel betekent dat je weer financiering moet vinden om nog een aantal maanden/een jaar de hut te kunnen runnen. Zal Sony best wel wat geld achter hebben zitten, maar die willen op een gegeven moment ook gewoon cashen.

Wat niet wegneemt dat veel communicatie op zijn zachtst gezegd onhandig is, en het wel heel frappant is dat er nu helemaal niks meer wordt gecommuniceerd.

[ Voor 7% gewijzigd door NLxAROSA op 23-08-2016 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilibrord
Voor alle duidelijkheid, behalve marketing heeft Sony helemaal niks van NMS gefund. Dat heeft Hello Games helemaal zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar ik heb al eerder gezegd dat het eigenlijk gewoon Subnautica is qua release. Het spel bevat dde barebones voor te spelen en content moet worden ingebouwt via patches. Dat werkt voor Subnautica ook goed (die weer een nieuwe update h=ebben gelanceerd overigens). Het enige echtee verschil is dat Subnautica pas eind dit jaar de 1.0 krijgt en NMS het nu al heeft. Maar de 1.0 is ook slechts een nummertje.
Er is nog (erg) belangrijk verschil: Subnautica kost maar €19,99. Wat m.i. ook een goede prijs zou zijn voor NMS in z'n huidige staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
eL_Jay schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

minispoiler
spoiler:
Kwam een gifje van voorbij ergens, was nogal underwhelmed. Wel passend in RNG

Megaspoilert
Bedankt maar ik ga ze niet lezen wil dat toch zelf ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb ondertussen 35 slots in mijn suit.. vind het wel even best.. eerst maar voor een groter schip sparen nu..

Net wel wat leuks.. ik ging dood in mijn schip maar had geen zin in dat gedoe dus laade een andere save.. wat denk je toch op de map zon grave icoon.. mijn hele inventory zo gekopieerd.. ondertussen had ik alles al verkocht dus dat wat wel lekker haha :p

Edit. Is een bekende glitch lees ik.. naja deed het per ongeluk.. ben ondertussen een systeem verder maar die grave staat nog steeds op mijn map terwijl die niet eens in dit systeem zit.. hoop dat die wel weg gaat :/

[ Voor 22% gewijzigd door TgR_KILLER op 23-08-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

TgR_KILLER schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:01:
ben ondertussen een systeem verder maar die grave staat nog steeds op mijn map terwijl die niet eens in dit systeem zit.. hoop dat die wel weg gaat :/
Helaas, ik kom mijn grave tegen in elk stelsel, zelfs nadat ik dood was en mijn grave weer bezocht bleef hij toch in elk stelsel weer terugkomen. Ik kom er in ieder geval niet vanaf...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:01:
Ik heb ondertussen 35 slots in mijn suit.. vind het wel even best.. eerst maar voor een groter schip sparen nu..
Da's een manier om een groter schip te krijgen. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Ik denk dat je schepen kunt vinden die 4 slots meer hebben dan het jouwe. Dus stel je hebt een 16-slot ship, als je dan goed rond kijkt, kun je 20-slot schepen vinden om te kopen. Je hebt dan minimaal 8 schepen nodig om naar de 48-slots te gaan. (16 -> 20 -> 24 -> 28 -> ..... -> 44 -> 48). Kleinere schepen kosten al gauw een miljoen. Schepen van boven de 40 slots gaan voor 20 tot 50 miljoen. Dat hele plan gaat je dus gauw 50 to 80 miljoen kosten.

Of je kunt ship-hunting gaan. Vind ik zelf leuker.
Je kunt gecrashte ships vinden op iedere planeet. Die moet je zelf oplappen (niet al te duur, mats zijn makkelijk te vinden). Maar iedere keer is het wel maximaal een +1 slots sprong. Je moet dan dus 32 schepen vinden om van +16 naar +48 te gaan. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat 10x sneller gaat dan sparen voor 50 miljoen currency.

Gecrashte ships vinden is makkelijk:
1) vind een rode beam. je weet wel, vaak naast gebouwen, maar niet altijd. Schijnt recht omhoog
2) creeer een key chip. 10 ijzer en 10 plutonium.
3) "use" de beam
4) je krijgt 4 opties om iets te zoeken. klik op "transmission".
5) je kunt nu 3 verschillende dingen vinden. observatory, nog iets, en transmission tower
6) blijf de beam gebruiken tot je een transmission tower vind. kan een paar keer duren, wel 10x als je pech hebt.
7) vlieg naar die transmission tower
8 ) ga naar binnen, klik op het controle paneel
9) los de puzzel op. 720, 1440, 50 whatever. (als je je vergist, herlaad je laatste safe, en opnieuw)
10) de transmission tower laat je nu de locatie van een crash-site zien
11) vlieg naar de crash-site. kan soms aan de andere kant van de planeet zijn. soms ook 10 sec vliegen.
12) hoop dat het gecrashte ship een meer slots heeft.
13) zet je spullen over. vernietig de upgrades in je oude schip voor mats. accepteer je nieuwe ship
14) done !
15 repeat 32 keer om een 48 slots ship te krijgen

Soms wordt je naar een transmission tower gestuurd die je al hebt gebruikt. Jammer. Opnieuw. Soms wordt je naar een crash-site gestuurd met een kleiner ship. Jammer, opnieuw. Soms is er geen ship ! Jammer, opnieuw. Soms ben je er al geweest. Jammer, opnieuw. Als je dit vaak overkomt, kun je naar een andere planneet gaan. Helpt een beetje, maar ik weet nog steeds niet of het echt helpt. Ik ben van mijn starter-ship naar een 41-slots ship gegaan, op mijn starter-planeet ! Toen begon ik moeite te krijgen een nieuw ship te vinden, en ben ik verhuist naar mijn volgende planeet. Echter, ik weet niet of het toen beter werd. Ik had wel het idee dat mijn starter-planeet veel meer bebouwing had (transmission tower, handelsposten, landings-platforms, etc) dan alle planeten in volgende sterrenstelsels.

Happy crash hunting !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik weet wel hoe ik gecrashte schepen moet vinden. Paar keer geprobeerd maar ze waren steeds slechter dus toen maar opgegeven.

Je kan overigens niet maar +4 kopen dat is onbeperkt denk ik. Ben zelf van 21 naar 30 gegaan en heb nu al 40+ slot schepen gezien. Alleen waren ze onbetaalbaar.

Mijn lijk grave ding is weg trouwens.. alles maar opgehaald wat er lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Vandaag mijn 48 slot ship behaald. Nu technologie repareren en dan verder reizen.
Bijbde transmission tower kon ik meerdere keren de code invoeren om schepen te vinden. Deed dan dan 10x, dat schiet beetje op :) 1x lopen suffen en met een leeg schip vertrokken, inventaris naar verkeerde ship overgezet.. toen ik er achterkwam was oude niet mee4 te vinden.

Bij mijn ging het grave icoon vanzelf weg na verloop vam tijd. Al tijd niet meer dood gegaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
TgR_KILLER schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:44:
Ik weet wel hoe ik gecrashte schepen moet vinden. Paar keer geprobeerd maar ze waren steeds slechter dus toen maar opgegeven.

Je kan overigens niet maar +4 kopen dat is onbeperkt denk ik. Ben zelf van 21 naar 30 gegaan en heb nu al 40+ slot schepen gezien. Alleen waren ze onbetaalbaar.

Mijn lijk grave ding is weg trouwens.. alles maar opgehaald wat er lag..
Ik heb uiteindelijk voor het geld dat ik had het grootste schip gekocht, en kreeg ook steeds kleinere op crash sites, toen maar een geaccepteerd, en daarna werden ze steeds groter, heel soms kom ik een kleinere tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn spullen verbeterd naar een 24 slot multitool en een 43 slot exosuit. die laatste slots van exosuit tikken wel aan qua geld. nog 5 slots voor me suit dan ga ik door met schepen zoeken. tussendoor nog een paar keer gewarped op het atlas pad. moet ook nog veel technologieen installeren op mijn multitool, maar had niet genoeg resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb vandaag in één keer een aantal stelsels verder gewarped. Kwam meteen een atlas obelisk tegen op een planeet, maar omdat ik mijn eigen weg heb gekozen, krijg ik daar geen optie om de atlas route te kiezen. Wellicht later, maar anders is iets voor een nieuwe play through.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
De Honest Trailer voor No Man's Sky is uit! :)
Wel pijnlijk dat veel zaken van deze game niet eens overdreven zijn, maar goed dit is natuurlijk voor iedereen persoonlijk :P

NMS = BFL? Zit er trouwens echt Rick & Morty muziek in de game als mod?

[ Voor 13% gewijzigd door Nostordici op 23-08-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende tip is hier vast al wel eens voorbij gekomen....maar omdat deze mijn persoonlijke spelbeleving een pak verbeterde lijkt het me leuk hem nog eens te laten voorbij komen: horizontaal je jetpack gebruiken. Op deze manier kan je echt heel wat sneller bewegen:

sprint -> melee -> jetpack (R3 -> R1 -> X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren weer even gespeeld en voor het eerst met patch 1.05 (ps4) en zowaar: geen enkele keer een crash! Dat is een flinke vooruitgang t.o.v. vorige versies. Nu op naar meer content aub!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Heb mijn 47 slot ship opnieuw ingedeeld, mats on the go uit crashed ships gehaald. Indeling kan vast en zeker beter maar dit is hoe de indeling er nu uitziet.
47 Ship No Mans Sky
Wilde eerst een 48 slot schip maar die waren allemaal groot, log en lelijk. Dus heb het maar bij mijn 47 slot Fighter jet met ronde tailwing maar gehouden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 06:05:
Tsja, verbeteringen... Ik vind vooral het vliegen over planeten in NMS echt irritant. Op de een of andere manier kan hij soms niet zo laag en als ik wil draaien eindig ik soms op de kop... Het is allemaal ook net even iets te makkelijk gemaakt. Tegelijkertijd snap ik niet waarom mijn schip zo oncontroleerbaar is als ik uit een pulse engine boost kom zonder op de rem te trappen. Een stuur-input geeft totaal onverwachte resultaten.
low level fly mod van Hytek... kan je ook ermee onderwater :-)
nu nog een hoover mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
nnndoh schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:36:
[...]

low level fly mod van Hytek... kan je ook ermee onderwater :-)
nu nog een hoover mod.
Ga ik eens checken zodra het weer "binnenzitweer" is :P Vind het met deze hoge temperaturen een beetje zonde om met de laptop binnen op de bank te gaan zitten ;) Maar leuk dat die mods er zijn, helemaal goed. En die hover mod mogen ze inderdaad snel mee komen :Y)
OzzieMann schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:31:

Wilde eerst een 48 slot schip maar die waren allemaal groot, log en lelijk. Dus heb het maar bij mijn 47 slot Fighter jet met ronde tailwing maar gehouden.
Je kunt ook een 48 slot schip accepteren, dan is de kans dat je daarna een mooie 48 slot vindt groter. Anders kun je ok 46 slot schepen vinden ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 24-08-2016 08:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
marijnhak schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 08:12:
Gisteren weer even gespeeld en voor het eerst met patch 1.05 (ps4) en zowaar: geen enkele keer een crash! Dat is een flinke vooruitgang t.o.v. vorige versies. Nu op naar meer content aub!
Iemand na 1.05 nog als een malle de dampkring in geschoten bij het opstijgen? Of is dat er nu ook uit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren een aardige tijd gespeeld en wordt nog steeds zo nu en dan de dampkring in gelanceerd. Ik heb het idee dat het spel je een veilige afstand omhoog gooit bij het lanceren. Dus wanneer je de dampkring in gelanceerd wordt, zal het spel iets detecteren waardoor je zo hoog gegooid wordt. Just a thought.

Ben benieuwd of je met die flight mod je dit ook nog tegenkomt.

Iets anders, ik krijg bij zo'n grafische mod dat alles flitst. Ditzelfde krijg ik ook in een spacestation wanneer ik een module activeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Iemand na 1.05 nog als een malle de dampkring in geschoten bij het opstijgen? Of is dat er nu ook uit gehaald?
Gisteren 1x nu je het zo zegt. Het schip bleef ook ff 'hangen', daarna kon ik weer fatsoenlijk sturen en weer terug naar de planeet. Wel een bug, geen crash :).

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 14:18

Bullettooth

--VR--

Ik heb er spijt van dat ik hier bijna € 60,- aan uitgegeven heb. Heb de game letterlijk 1 avondje gespeeld, 5 uur lang. En volgens mij gaat het niet veel meer bieden dan wat ik tot nu gezien heb. Dan kun je beter even wat tijd spenderen om Elite Dangerous door te krijgen, daar zit 10x meer in dan in dit mormel van een spel. Daar zit tenminste een serieuze galaxy in die je kunt verkennen.

Deze game was clearly overhyped. Ik wilde het nog wel een kans geven, maar ben er in 2 weken tijd niet één keer meer naar teruggekeerd.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bullettooth schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:44:
Ik heb er spijt van dat ik hier bijna € 60,- aan uitgegeven heb. Heb de game letterlijk 1 avondje gespeeld, 5 uur lang. En volgens mij gaat het niet veel meer bieden dan wat ik tot nu gezien heb. Dan kun je beter even wat tijd spenderen om Elite Dangerous door te krijgen, daar zit 10x meer in dan in dit mormel van een spel. Daar zit tenminste een serieuze galaxy in die je kunt verkennen.

Deze game was clearly overhyped. Ik wilde het nog wel een kans geven, maar ben er in 2 weken tijd niet één keer meer naar teruggekeerd.
Mening vs Feit

Genoeg mensen hier die zich wel vermaken met deze game. Ben het trouwens wel met je eens dat 60 euro voor deze game misschien 'a bit too much' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ontzettende_Jan schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Al veel te vaak... die bug zit er nog wel in.

Overigens al die mensen die klagen dat het niks voor hen was. Leer ervan en kijk reviews en kijk youtube gameplay. Dan heb je een beter beeld of het wat is voor jou..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Thx super handing als je aan het handelen bent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Bellerophon schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Mening vs Feit

Genoeg mensen hier die zich wel vermaken met deze game. Ben het trouwens wel met je eens dat 60 euro voor deze game misschien 'a bit too much' was.
Het probleem van deze game is dat het slechts voor een beperkte doelgroep leuk is om te spelen en dat is erg fijn voor jou en anderen! :) Maar helaas vindt de overgrote meerderheid de game saai of maar even leuk. De game is op de markt gezet als mainstream game met veel hype, maar blijkt dus voor een kleine groep mensen leuk en daar ligt het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Nostordici schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Het probleem van deze game is dat het slechts voor een beperkte doelgroep leuk is om te spelen en dat is erg fijn voor jou en anderen! :) Maar helaas vindt de overgrote meerderheid de game saai of maar even leuk. De game is op de markt gezet als mainstream game met veel hype, maar blijkt dus voor een kleine groep mensen leuk en daar ligt het probleem.
Hoe klein is die kleine groep dan eigenlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Het grote probleem is dat iedereen blind mee gaat in hypes en vaak dingen preorderd voor het uit is.. zie dat bij elke game weer.. mensen leren t ook niet.

Maar lekker nutteloze discussie weer. Word echt een tweakers dingetje volgens mij. In ongeveer alle game topics die ik volg een hoop zuurpruimen die alleen klagen dat de game niet brengt wat ze hadden gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Is er al iets bekend over:

- basis bouwen.
- starten/joinen van facties/allianties (met andere spelers)

Ik twijfel om de game aan te schaffen, survival/mining/explore games spreken mij wel aan, maar met de vele uren streams ed die ik zie os de gameplay telkens hetzelfde op een net iets anders uitziende planeet.

Ik ben bang dat de inhoud van de game net iets te kort schiet om mij langer te boeien en dat het te veel herhaling wordt.

Wat is jullie (mensen die spelen en plezier hebben) mening hier over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
TgR_KILLER schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:39:
Het grote probleem is dat iedereen blind mee gaat in hypes en vaak dingen preorderd voor het uit is.. zie dat bij elke game weer.. mensen leren t ook niet.

Maar lekker nutteloze discussie weer. Word echt een tweakers dingetje volgens mij. In ongeveer alle game topics die ik volg een hoop zuurpruimen die alleen klagen dat de game niet brengt wat ze hadden gewild.
Ik ben het met je eens maar ik denk dat iedereen die een spel koopt voordat het uit is toch op een gegeven moment kijkt naar trailers hoe anders kom je te weten over een game.
In dit geval werden er nog vlak voor de Release 4 Trailers vrij gegeven met ingame beelden.
Video 1 Explore
YouTube: No Man’s Sky - EXPLORE Trailer | PS4
Video 2 Fight
YouTube: No Man’s Sky - FIGHT Video | PS4
Video 3 Trade
YouTube: No Man’s Sky - TRADE Video | PS4
Video 4 Survive
YouTube: No Man’s Sky - SURVIVE Video | PS4

en die zijn gewoon niet representatief met wat wij uiteindelijk kregen.

Maar goed ben zelf nog steeds vergroeit met het spel en ben nog 171005,5 light year verwijderd van het midden wil maar niet opschieten :)

[ Voor 5% gewijzigd door FreakGIB op 24-08-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb een beetje een probleem. Eergisteren het spel afgesloten terwijl ik in een Space Station was. Ik start het spel net op en spawn op dezelfde plek als ik heb afgesloten. Nu is m'n schip weg. :'(

Weet iemand hoe ik dit fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kaanmijo schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:49:
Ik heb een beetje een probleem. Eergisteren het spel afgesloten terwijl ik in een Space Station was. Ik start het spel net op en spawn op dezelfde plek als ik heb afgesloten. Nu is m'n schip weg. :'(

Weet iemand hoe ik dit fix?
Dood gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
FreakGIB schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Ik ben het met je eens maar ik denk dat iedereen die een spel koopt voordat het uit is toch op een gegeven moment kijkt naar trailers hoe anders kom je te weten over een game.
In dit geval werden er nog vlak voor de Release 4 Trailers vrij gegeven met ingame beelden.
Video 1 Explore
YouTube: No Man’s Sky - EXPLORE Trailer | PS4
Video 2 Fight
YouTube: No Man’s Sky - FIGHT Video | PS4
Video 3 Trade
YouTube: No Man’s Sky - TRADE Video | PS4
Video 4 Survive
YouTube: No Man’s Sky - SURVIVE Video | PS4

en die zijn gewoon niet representatief met wat wij uiteindelijk kregen.

Maar goed ben zelf nog steeds vergroeit met het spel en ben nog 171005,5 light year verwijderd van het midden wil maar niet opschieten :)
Ik koop pas spellen nadat ze uit zijn.. en kijk gewoon echte gameplay vids van youtubers en lees wat reviews. Werkt stukje beter imho :p

Ik ben bezig op het atlas path. Die route naar t centrum nog niet overwogen. Maar ik ontdek ook alle planeten waar ik langs kom dus duurt wel even zo haha.

Pagina: 1 ... 26 ... 47 Laatste