A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nee SteamMelkunie schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:28:
[...]
Ik hoop dat je de game via GOG hebt en niet via Steam, anders heb ik hier vast de reactie voor je:
[...]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik ben initieel op Aurelius 1 gecrasht schip tegen gekomen wat 1 slot extra had. Ik heb het echter toen alten liggen i.v.m. de reparatietijd. Maar mss ga ik nog even terug. Char heft overigens buiten wat plantleven geen dieren; te weinig atmosfeer.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Jij speelt liever 10 uur om de game dan geld terug te vragen? Je hebt binnen 2 uur wel gezien of deze game wat voor je is of niet. Het is niet dat er voor de release nog niets bekend was over deze game.HeatWave schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:30:
[...]
En de industrie zich maar afvragen waarom mensen toch maar "illegaal" blijven downloaden.
Zum kotzen.
En dankzij dat illegale downloaden zul je games als Destiny niet snel op de PC zien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tis ws allemaal al gezegd inmiddels ( ik ben 5 planeten 3 galaxies en 1 blackohole verder inmiddelsMartinspire schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:52:
[...]
Hoe kom je dan precies aan een betere exosuit? Ik zie wel wapens en spaceships, maar nergens iets anders (of upgrades die extra slots innemen maar dat is volgens mij iets anders?)
Verder iemand nog tips welke materialen je beter wel of niet in je exosuit of ship kunt opslaan? Lijkt me dat de opslag van de spaceship handiger is voor dingen waar je er nogal veel van gaat verkrijgen, maar weet eigenlijk niet precies welke stoffen ik rustig kan lozen/doorverkopen
Maar je hebt op zo'n beetje alle planeten gestrande pods die je kunt vinden daarin kan je je exosuit upgraden en dat betekend gewoon 10.000 untis aftikken (en ze worden iedere keer 10.000 duurder) voor een extra slot. Ik ben vanavond een planeet tegengekomen die alleen maar pods had volgens mij ben iig niks anders tegengekomen. Maar ik heb nu 36 slots nu en bij de laatste moest ik iets van 230.000 units achterlaten. Maar ja 6x6 slots staat netter en had toch nog 3 miljoen.
En emeril (oid) is voor mij tot nu toe de handigste delfstof. Veel planeten zitten er vol mee en zijn hele grote aders vaak. Een flinke ader levert mij ongeveer tussen de 100.000 en 125.000 units op.
En naaramte je meer slots krijgt kan je meer bewaren natuurlijk, maar iron, tharium, zinc ed daar heb ik meestal 1 vol slot van want dat gebruik je nog wel eens voor het craften van dingen (bypass chips oa) en plutonium is zo'n beetje de manus van alles die kan je voor zoveel dingen gebruiken dat ik minstens 2 slots continu vol heb. En eigenlijk nooit verkoop, brengt toch niks op.
En heb mij ship toch maar weer verruild voor een ander, deze heeft 23 slots en was maar 1,5 miljoen, kon ik niet laten gaan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Je kan ook exosuit upgrades vinden op spacestation als je de
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En de pc gamers zich maar afvragen waarom er steetds meer masterrace spellen zo slecht draaien en met bugs worden uitgegeven, en minimaal getest.HeatWave schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:30:
[...]
En de industrie zich maar afvragen waarom mensen toch maar "illegaal" blijven downloaden.
Zum kotzen.
Omdat er eerst een jaar "getest" wordt met een illegale versie en heel misschien later nog eens gekocht wordt uit de budgetbak om toch maar te kunnen zeggen dat je spellen koopt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Daardoor eigenlijk nog geen zin gehad om te exploren. Overal wordt ik wel verstoord. Daarom maar Atlas gaan volgen en eigenlijk nog wel wat upgrades kunnen bemachtigen (alleen nog maar een handvol slots erbij in totaal helaas). Ondertussen bijna een miljoen dus kan al wel rond gaan shoppen.
En bij enkele NPC's even dik veel woorden geleerd van 2 talen. Gewoon zo'n random NPC waar ik een goede relatie mee had. Patroon is vrij duidelijk en het is jammer dat de interface zo traag is, anders ging het veel sneller. Maar nu begrijp ik al wel wat meer (al is 75% van de woorden die je leert vrij nutteloos). Jammer dat er geen handige volgorde ligt in het leren van woorden zodat je in ieder geval de meeste aliens begrijpt.
In ieder geval merk ik dat ik voor veel herhaaldelijke zaken het prima kan combineren met de Olympische spelen kijken. Heb wel het idee dat ik voorlopig even moet grinden om er straks minder mee bezig te zijn (nu is inventoryspace echt gruwelijk irritant). Maar dat gaat goed komen en met afleiding vind ik het minder erg.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Kom ik op een donkere planeet met eigenlijk geen dieren. Wel gave rotsen die als een soort wormen door de lucht en de grond gaan.
Sentinels zijn redelijk passief iig.
Nu alleen dat laatste stukje van de hyperdrive. Alleen die alien wil iets hebben wat ik niet kan vinden en niet kan kopen. Maar om nu uncommon materiaal te geven terwijl ik RARE al wel kan lezen in zijn vraag.
Mij vallen ze nooit aan als ik goud of emeril mine... Is dat de bedoeling wel? Alleen als ik carbon en plutonium destroy.Lekker Ventje schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:55:
Heb 1 zo'n planeet gehad met agressieve sentinels en dat was op een planeet met heel veel goud helaas. De andere planeten in het stelsel hadden passieve sentinels.
Bij mij in de meeste werelden hoef ik maar te lopen. Maar ook al pak ik carbon of maak ik kistjes open dan kunnen ze al achter me aan komen.Verstekbakker schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 00:54:
[...]
Mij vallen ze nooit aan als ik goud of emeril mine... Is dat de bedoeling wel? Alleen als ik carbon en plutonium destroy.
Maak niet eens beestjes dood en ze gaan al full retarded.
Passief? Bedoel je dan de Relaxed modus? Bij landen zie je altijd de status van de planeet. Eigenlijk overal waar ik kom is de lucht toxic/koud/hot/radioactief en overal heb je drones. Soms is er niet eens flora en fauna maar dan nog zijn ze aanwezig (ben nog niet 1 planeet tegengekomen zonder drones). Verder zijn ze ook in Relaxed of Low modus gewoon hardstikke agressief. Hoef maar iets te gaan minen en ze komen achter me aan. Ok niet altijd als er toevallig niet 1 in de buurt is, maar ze vinden me dan binnen een minuut of 10 wel. Maar meestal binnen 1 minuut.Lekker Ventje schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 23:55:
Heb 1 zo'n planeet gehad met agressieve sentinels en dat was op een planeet met heel veel goud helaas. De andere planeten in het stelsel hadden passieve sentinels.
Erg irritant want ik kom gewoon niet aan minen toe. Ja alleen in space eigenlijk, maar dat levert weinig op en kost enorm veel storage.
Een test realm met de voornaamste fixes. Patch komt begin volgende week online.
Improved AMD Phenom Support
Thousands of lines of assembly have been rewritten overnight to support AMD CPUs. Unfortunately whilst the game code no longer relies on anything above SSE 2, Havok Physics still requires “Supplemental SSE 3”, which was not supported until “Bobcat” and above. We’re discussing with Havok.
Alt-Tab has improved
Some systems/configs were crashing or not pausing correctly on Alt Tab. This should now be resolved.
Shader Caching
Framerate was initially stuttering due to shaders not being correctly cached by the GPU on some systems. We have replaced the GPU caching system. You may notice some stutter during the Galactic Map intro to the game (the very first time you run), but it should be smoother from then on (this will be fixed in future). This is particularly true on ATI cards
Mouse Jitter
Smoothing on mouse movement has been improved to prevent hitching or stuttering, and is now adjustable through the Options menu in “Mouse Smoothing”.
Max FPS Cap
On some CPU/GPU configurations, setting Max FPS to 60 or 30 was not giving 60 or 30 FPS (causing stuttering). This has been improved.
Improved Performance
On CPUs with 4 threads or fewer, performance has been improved.
Intel GPUs
The game will now let you know if you are trying to run with an unsupported GPU. This will hopefully flag for some users that their high end GPU has not been selected.
Gsync
Gsync has been disabled by default, which was causing an issue for some users
http://steamcommunity.com...ons/7/360672304897578119/
Nu in mijn 2e System, maar ik snap niet waarom ze op iedere planeet dezelfde set aan alien shelters (ook wat betreft architectuur hetzelfde) hebben gezet. Planeten met alleen flora en fauna was ook goed geweest voor de variatie wat mij betreft. Nu is het net of het niet uit maakt naar welke planeet je gaat, je vindt er toch dezelfde alien dingen - alleen de planeet samenstelling is iedere keer anders (temperatuur, toxic, soort grondstoffen etc). Ik snap dat het om de grondstoffen draait, maar toch. Zonde, dat had de game nog vetter gemaakt.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
[ Voor 3% gewijzigd door Sssquirrel op 14-08-2016 07:53 ]
This is a Rapture reminder..
Anyhow, leuk spel. Ik vermaak me vooralsnog vooral met het verkennen van planeten en ben pas 1 zonnestelsel opgeschoven. Goed klimaat op deze planeet, alleen veel straling (vooral onderwater). Ik probeer alle dieren in kaart te brengen, maar wat ik mis (of niet kan vinden) is een kaart van de planeet met daarop de zaken die je hebt ontdekt. Mijn exosuit heeft inmiddels aardig wat slots (meer dan m'n ship
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat dus. Ondanks dat het héél groot is maakt het inderdaad niet uit in welk zonnestelsel je bent, elke planeet is toch hetzelfde en met dezelfde objectives, maar dan met iets andere variabelen. Net als de space stations, daar had van mij ook wat meer variatie in gemogen. De trophies houden eigenlijk ook in dat je bepaalde handelingen gewoon heel vaak moet doen, dat had ook wat inspirerender gemogen. Procedural generated klinkt tof op papier, maar de uitwerking schiet momenteel tekort om interessant te blijven, imo.Sssquirrel schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 07:50:
Nu in mijn 2e System, maar ik snap niet waarom ze op iedere planeet dezelfde set aan alien shelters (ook wat betreft architectuur hetzelfde) hebben gezet. Planeten met alleen flora en fauna was ook goed geweest voor de variatie wat mij betreft. Nu is het net of het niet uit maakt naar welke planeet je gaat, je vindt er toch dezelfde alien dingen - alleen de planeet samenstelling is iedere keer anders (temperatuur, toxic, soort grondstoffen etc). Ik snap dat het om de grondstoffen draait, maar toch. Zonde, dat had de game nog vetter gemaakt.
Hoe is jullie ervaring hiermee?
Ik heb mijn hoop gevestigd op Mass Effect Andromeda, die zich ook richt op exploration
P.S. Iemand al succes met de warp reactor V1?
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Laten staan kan niet, je wisselt gewoon van schip.Arunia schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:10:
Enige wat wel annoying is, is de melding dat je bonuscontent klaar hebt staan. Dat weet ik ook wel, maar hoef dat niet het hele spel te zien. Durf alleen niet die meuk op te vragen omdat ik deze run niet het bonusschip wil hebben. Wellicht dat ik hem gewoon moet activeren en laten staan, maar twijfel.
Edit: Vergeten door te strepen na mijn andere post vandaag
[ Voor 22% gewijzigd door swv op 14-08-2016 19:27 ]
Hij is ook al te testen met Steam en de Beta functienoaq schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 07:27:
Voor diegenen die het spel nog hebben en problemen ondervinden:
Een test realm met de voornaamste fixes. Patch komt begin volgende week online.
[...]
http://steamcommunity.com...ons/7/360672304897578119/
Je moet naar beta gaan en 3xperimental als wachtwoord invoeren.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Ik keek of het een goede upgrade was, zo niet dan op liet ik alles daar achter.
Maar het schijnt dat je beter altijd het schip kunt accepteren. Dan strip je hem helemaal leeg neemt alles weer mee naar je oude ship, deze blijft gewoon naast je crashed ship staan. En is het wel een goede upgrade dan doe je hetzelfde me de oude.
Zolang je je ship maar naast de crashed ship land blijft hij er gewoon staan.
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar ga vanavond wel ff kijken.
Op die ene planeet hoefde ik enkel uit mijn schip te komen en ik werd al meteen door meerdere drones tegelijk aangevallen. Op andere planeten gebeurde dat alleen wanneer ik teveel planten achter elkaar sloopte en ik zit nu op een planeet waar de drone's alleen voorbij vliegen, maakt niet uit hoeveel en wat ik sloop. Zolang ik metalen mine heb ik eigenlijk nooit last van drone's maar ben ook pas halverwege mijn derde stelsel, kan zijn dat ik mazzel heb gehad.Martinspire schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 01:09:
[...]
Bij mij in de meeste werelden hoef ik maar te lopen. Maar ook al pak ik carbon of maak ik kistjes open dan kunnen ze al achter me aan komen.
Maak niet eens beestjes dood en ze gaan al full retarded.
[...]
Passief? Bedoel je dan de Relaxed modus? Bij landen zie je altijd de status van de planeet. Eigenlijk overal waar ik kom is de lucht toxic/koud/hot/radioactief en overal heb je drones. Soms is er niet eens flora en fauna maar dan nog zijn ze aanwezig (ben nog niet 1 planeet tegengekomen zonder drones). Verder zijn ze ook in Relaxed of Low modus gewoon hardstikke agressief. Hoef maar iets te gaan minen en ze komen achter me aan. Ok niet altijd als er toevallig niet 1 in de buurt is, maar ze vinden me dan binnen een minuut of 10 wel. Maar meestal binnen 1 minuut.
Erg irritant want ik kom gewoon niet aan minen toe. Ja alleen in space eigenlijk, maar dat levert weinig op en kost enorm veel storage.
Helaas ben ik te snel naar mn dlc ship gemoved en heb ik geen warp blue print. Loop ook nog met een 5slot multitool.maar heb gister wat youtube gekeken,denk dat ikvandaag wel een upgrade krijg. Heb ook nog geel altas pas maar wel de steen.
Grtz
PS4: DonSigario
Benieuwd of de huidige 960M reeks bijvoorbeeld goed te doen zijn..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Ik wat hulp/advies nodig;Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:33:
Een tip die ik las op een ander forum was met crashed ships.
Maar het schijnt dat je beter altijd het schip kunt accepteren. Dan strip je hem helemaal leeg neemt alles weer mee naar je oude ship, deze blijft gewoon naast je crashed ship staan. En is het wel een goede upgrade dan doe je hetzelfde me de oude.
Ik kreeg een missie van dat crashed ship en dacht van items te wisselen maar heb blijkbaar van schip gewisseld. Nu dat crashed ship is zwaar beschadigd en ik vind op die planeet in de nabijheid geen zinq om het te herstellen. Het "leuke" is natuurlijk dat ik niet meer kan opstijgen eer ik dat repareer.
Wat zou nu het beste zijn? mijn oude schip terugzoeken en kijken of ik terug kan wisselen of steeds verder en verder wandelen om alles te gaan zoeken?
P.S. Ik ben een "super" piloot en ben geland in de buurt (dus
Hop, van het platform afspringen, snel al die sacks minen (even mijn inv. leeg gemaakt, dus 18 per keer) en dan weer even jetpacken naar het platform. Als mijn shield down is even snel terig naar het platform en die Sentinels geven het alweer op. Verkopen die handel voor 450K. Kassa
PSN-id: Chrasher
Het feit dat ik nog steeds in dit topic rondhang geeft aan dat ik het spel diep van binnen nog niet los kan laten. Maar dat heeft dan ook deels te maken met hoe ik het spel graag in de toekomst beter wil zien worden.
Op mijn 960m/i7/16gb is het hit-and-miss. Soms loopt het goed, soms niet vooruit te branden. Heb het wel op SSD gezet, maar lijkt niet veel uit te maken. Maar ff puzzelen met resoluties en detail.Vis schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:48:
Zijn er al laptop ervaringen met NMS?
Benieuwd of de huidige 960M reeks bijvoorbeeld goed te doen zijn..
Wil het spel nog niet opgeven, maar moet wel binnen niet al te lange tijd kunnen gaan spelen want dit is heel frustrerend zo. Het enige waar het echt aan kan liggen is mijn CPU want dat is een 955 Black edition en dus al wat ouder.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wel inventaris met 2 slots uit kunnen breiden
Stadia / PSN : whenheco
O en verder die standaard tool is echt crap, heb al 1000 upgrades unlocked maar met 5 slots kan ik niks gebruiken joh. Ooit 1x een nieuwe te koop gezien (had toen geen geld) maar nu kom ik juist niks meer tegen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Daarin zit meestal een upgrade voor je exo suit.
madcon schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:59:
Tot nu toe weinig succes met vinden van ander ruimteschip. 2 gevonden met 1 slot minder. 1 gevonden met 1 slot meer, maar was veel aan kapot, dus maar even laten liggen. Denk dat ik maar gewoon minen en handelen om zo groter schip te kopen.
Wel inventaris met 2 slots uit kunnen breiden2x zag ik op de grond van een planeet een apparaat staan, als je daarin loopt krijg je slot extra. Vanaf nu houd ik de grond goed in de gaten.
apollo13
Na +/- 15 hyperjumps kwam ik bij een "Space Anomaly" uit waar ik een Multi Tool met 15 slots kreegMattie112 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:04:
Ik snap nog niet helemaal of ze nou graag willen dat je de quest lijn doet (atlas) of dat je lekker gaat exploren. Vanochtend even wat met de questlijn bezig geweest maar dan vragen ze of je even 1 tel wil landen op 1 planeet en iets wil doen en hop dan moet je maar weer verder.... Tja kan zelf wel rondlopen maar allicht is dat later "leuker"?
O en verder die standaard tool is echt crap, heb al 1000 upgrades unlocked maar met 5 slots kan ik niks gebruiken joh. Ooit 1x een nieuwe te koop gezien (had toen geen geld) maar nu kom ik juist niks meer tegen
Maar ik volg(de) ook het Atlas pad, maar ik liep tegen hetzelfde probleem aan... Atlas wil dat ik "ff" 7 jumps maak naar het volgende punt, maar ik wil eigenlijk toch liever her en der wat planeten exploren... Ik combineer het een beetje en ga verder met de Atlas route als ik ''klaar'' ben met een zonnenstelsel.
Uiteindelijk boeit het denk ik niet of je op je 2e zonnenstelsel op 6 planeten ieder plantje gaat looten en minen of dat je 8 jumps doet en het daar gaat doen. Hoe dan ook is het te veel om allemaal te ontdekken.
Planeten in een ander systeem hadden om de paar honderd meter huisjes, sites, outposts en ruins. De planeet (de enige) in dit systeem heeft amper wat. Tot nu toe alleen ruins, beacons en een shitload aan plutonium en goud kristallen.
Wel oppassen ik weet niet hoe het bij mij gebeurd is maar ik had er ook 1 gestript toen terug naar mijn oude en kwam er later achter dat mijn schip opeens de skin had van degene die ik gestript had. Maar wel gewoon de slots en items had van mijn gekochte. Snap nog niet hoe dat nou kanVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:33:
Een tip die ik las op een ander forum was met crashed ships.
Ja ik zit alleen met die Atlas pas, zovaak kom je shit tegen, van deuren tot loot waar je die pas voor nodig hebt. Denk dat ik maar even de quest ga doen tot ik die pas heb, kan daarna altijd nog terug vliegen (naja als ik de weg nog kan vindenFeihcretsam schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:17:
[...]
Na +/- 15 hyperjumps kwam ik bij een "Space Anomaly" uit waar ik een Multi Tool met 15 slots kreegGratis en voor niks
Maar ik volg(de) ook het Atlas pad, maar ik liep tegen hetzelfde probleem aan... Atlas wil dat ik "ff" 7 jumps maak naar het volgende punt, maar ik wil eigenlijk toch liever her en der wat planeten exploren... Ik combineer het een beetje en ga verder met de Atlas route als ik ''klaar'' ben met een zonnenstelsel.
Uiteindelijk boeit het denk ik niet of je op je 2e zonnenstelsel op 6 planeten ieder plantje gaat looten en minen of dat je 8 jumps doet en het daar gaat doen. Hoe dan ook is het te veel om allemaal te ontdekken.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Nu vraag ik me alleen af wanneer je Atlas pass v2 krijgt? Kan je die na de eerste pass random krijgen wanneer er random opeens een "Space Anomaly" tevoorschijn komt, want zelfs dan krijg je hem niet altijd.
In de afgelopen 5 hyperjumps ben ik wat korter gebleven op de planeten omdat ik elke keer door wilde gaan naar de Atlas interfaces.
sww89 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:25:
Ik heb nog bonuscontent voor de PS4 versie trouwensDie kreeg ik later gemaild van Media Markt. Stuur maar een berichtje.
Even mijzelf quoten. Ik was niet duidelijk genoeg met mijn slaperige hoofd.
GRATIS: Ik heb codes over voor bonuscontent die ik bij mijn PS4 pre order heb gekregen
Vergeven, nu ging het snel
[ Voor 6% gewijzigd door swv op 14-08-2016 13:33 ]
Ik speel op de PS4, dus kom maar door als je er vanaf wilt!sww89 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:27:
[...]
offtopic:
Even mijzelf quoten. Ik was niet duidelijk genoeg met mijn slaperige hoofd.
GRATIS: Ik heb codes over voor bonuscontent die ik bij mijn PS4 pre order heb gekregenDus als ik daar iemand mee blij kan maken dan weet je mij te vinden. Ik heb er zelf immers niks meer aan.
Dank alvast!
Ik vermaak me prima met de game maar die crashes en die onnodige ruimtegevechten vergallen het voor mij. Zorg dan dat je guntourets op je schip kan zetten die aanvallen van achter af kunnen slaan. Met zo'n log vrachtschip kun je geen kant uit. Een neerhalen lukt wel maar bij de tweede ben je al zoveel beschadigd dat het hopeloos is en over de derde vijand hoef je niet eens na te denken.
volgens mij kun je op rode en groene sterrenstelsels de andere atlas pas versies krijgen.. Dat vermoede heb ik iigRecon24 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:18:
Ben ondertussen al 20 hyperjumps verder, omdat ik Atlas volg. Op het moment kan ik 4/5 stelsel in 1x doorheen warpen, om in de buurt komen van een volgende Atlas interface.
Nu vraag ik me alleen af wanneer je Atlas pass v2 krijgt? Kan je die na de eerste pass random krijgen wanneer er random opeens een "Space Anomaly" tevoorschijn komt, want zelfs dan krijg je hem niet altijd.
In de afgelopen 5 hyperjumps ben ik wat korter gebleven op de planeten omdat ik elke keer door wilde gaan naar de Atlas interfaces.
Ik ga de beta maar eens proberen. Spel draait verder wel stabiel, nog geen crash gehad op mijn i7-4700HQ en GT755M in SLI in m'n laptop. Moet wel de resolutie omlaag zetten, anders is hij soms wat traag. Ander irritant puntje trouwens: die intro, mijn god was is die lang voor een niet te skippen intro
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 14-08-2016 14:04 ]
nieuws: No Man's Sky lijkt definitief geen multiplayer te bevatten
Sean Murray Geeft in een aantal interviews voor launch aan dat we "elkaar" konden zien maar dat de kans "zeer klein" is. Terwijl hij met zeer klein eigenlijk bedoelde te zeggen "Ik gok erop dat niemand elkaar vind. Dan hoef ik het ook niet in te bouwen"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je dat sterrenveld na de logo's bedoeld: Is bij mijn weten geen intro maar het laadscherm voor de Shader Cache (zoals bijv ook Elite heeft). Grote kans dat dat aan je gpu ligt, is lang niet de snelste en SLI werkt volgens mij nog niet. Met mijn RX 480 heeft ie vaak niet eens de tijd om "No Man's Sky" te laten zien.Grrrrrene schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:04:
Ik heb sinds vandaag ook last van een bug: ik kan mijn bolt charger niet opladenAls hij leeg is kan ik klikken wat ik wil (zoals je je mining laser oplaadt), maar hij doet niks. Pas als ik hem verwijder van m'n multitool en weer toevoeg kan ik opladen. Wordt wel duur schieten zo
Ik ga de beta maar eens proberen. Spel draait verder wel stabiel, nog geen crash gehad op mijn i7-4700HQ en GT755M in SLI in m'n laptop. Moet wel de resolutie omlaag zetten, anders is hij soms wat traag. Ander irritant puntje trouwens: die intro, mijn god was is die lang voor een niet te skippen intro
Het is alsof het getest is op mijn systeem. Geen crashes, geen vage bugs waardoor het spel onspeelbaar word.
Ik heb een i7 4790K met een 970.
Ik vermaak me kostelijk. Het 'geen multiplayer hebben' zit wel wat in m'n achterhoofd maar ik maak me er niet druk om. Als dit er wel in had gezeten waren mensen wel aan het klagen dat ze elkaar niet konden vinden (joh).
Graphics: Als je van The Division graphics houd en geen stap terug wilt. Dan is dit spel niet voor jou. Texture resoluties van het gegenereerde terrain, flora en fauna zijn niet super scherp.
Geluid: Opzich wel goed, maar dat stemmetje word vervelend na een lange gamesessie waar je een ship aan het fixen bent geweest. Ook heb ik het muziek uitgezet en m'n eigen tunes opgezet.
Speelbaarheid: Goed tot zeer goed. Ondanks dat planeten er redelijk zelfde uit zien (als je er 10 hebt gehad) vind ik nog steeds leuke dingen en kan ik doelen stellen die ik wil voltooien. (Zoals ship upgrades, nieuwe schepen, geld). Ook vind ik de mogelijkheid van keyboard/mouse en controller fijn. Zo kan ik lopen met de k/m en vliegen met de pad.
Replayability: Volgens mij is dit het woord van het jaar. Ik denk als ik 1 maal bij de center van de universe ben dat ik hem niet direct overnieuw begin. Misschien over een tijd als de patches en dlc's er zijn. Dit is opzich een goed platform om verder uit te bereiden.
Performance: Geen problemen so far. Naja 1 keer. Leek het alsof de tijd 4x langzamer ging. Ship uit en weer in. Fixed.
Ik geef de game een cijfer 7. De cijfer had ik misschien wat hoger kunnen brengen, maar ik neem de reviews en klachten van iedereen wel in rekening. Sommige reviews zijn gewoon trolls ofzo. Maar de genuine klachten zijn soms nogal serieus. Klein voorbeeld: game was OpenGL 4.2 beloofd. Niets is minder waar. Het is 4.5. Wat natuurlijk wat mensen buiten de boot zet met wat oudere software.
Als je het speelt, moet je wel een doel stellen. Zo snel mogelijk naar de centre, zo snel mogelijk alle atlas stations af, lekker alles upgraden, ships, multi-tool, exosuit of lekker exploren en vage beesten kijken.
Natuurlijk is alles wat ik hier heb geschreven mijn mening en ervaring.
Hou het bij een PS4 versie dan maar een steam refund gevraagd.
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt alsof ze de cpu optimalisatie niet goed voor elkaar hebben. De PS4 is natuurlijk een geval apart, zouden ze dat werkelijk 1:1 naar de pc geport hebben? Hij moet je processor natuurlijk wel goed benutten ipv enkele delen! Is alles op 90-100% of enkel een deel ervan? Kun je bij task manager zien geloof ik.Jeroenske schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:00:
De pc versie kraakt en piept op mijn 4670K/8GB/770GTX met 90 tot 100% cpu belasting. Veel stutters en fps drops op low settings zelfs met alle tweaks en opengl driver. Win10 sluit zelfs soms gewoon uit zich zelf af tijdens het spelen.
Hou het bij een PS4 versie dan maar een steam refund gevraagd.
Whut!? Hoe doen die dingen eruit? Ik was blij met mijn mega eieren van goud en emeril maar dit verandert de zakenChrasher schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:31:
Vond net een maan met heel weinig flora en fauna, alleen maar kale rotsen maar wel vol met van die "Venom Sacks". (+/- 25k/stuk). Vond zo'n handelpost met 7 landingsplaatsen en daar omheen allemaal van die Venom Sacks.
Hop, van het platform afspringen, snel al die sacks minen (even mijn inv. leeg gemaakt, dus 18 per keer) en dan weer even jetpacken naar het platform. Als mijn shield down is even snel terig naar het platform en die Sentinels geven het alweer op. Verkopen die handel voor 450K. KassaAl bijna 5M in ongeveer 45 minuten
Is er trouwens een handige manier om "je weg terug" te vinden"? Wil graag nog even langs mijn startplaneet nu ik wat meer van het spel snap
(voor zover interessant, spawn was alles "gek" nu zit ik bij "korvax")
Alle cores op 80% met uitschieters naar 100% en tijdens het vliegen 100%. Sloot net het spel af en bats weer "windows is shutting down"Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:23:
[...]
Klinkt alsof ze de cpu optimalisatie niet goed voor elkaar hebben. De PS4 is natuurlijk een geval apart, zouden ze dat werkelijk 1:1 naar de pc geport hebben? Hij moet je processor natuurlijk wel goed benutten ipv enkele delen! Is alles op 90-100% of enkel een deel ervan? Kun je bij task manager zien geloof ik.
Heb net voor het eerst zo'n warp jump gemaakt en kan die lijn wel verder volgen maar niet terug (of ik moet het echt missen) had ook nog wel terug willen gaan.Mattie112 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:19:
Zo. eindelijk een nieuwe multi tool pft 8 slotsKan ik eindelijk eens gaan kijken naar die 1000 upgrades die ik unlocked heb.
Is er trouwens een handige manier om "je weg terug" te vinden"? Wil graag nog even langs mijn startplaneet nu ik wat meer van het spel snap
(voor zover interessant, spawn was alles "gek" nu zit ik bij "korvax")
Ja, heb eerst een stuk of 2 jumps gemaakt "towards center" en toen een stuk of 2 a 3 naar "atlas" maarja geen idee welke richting dat op wasSipio schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:16:
[...]
Heb net voor het eerst zo'n warp jump gemaakt en kan die lijn wel verder volgen maar niet terug (of ik moet het echt missen) had ook nog wel terug willen gaan.
Althans heb het idee dat mn map oriëntatie niet hetzelfde is bij elke jump.
Thx ga even kijken of ik dat zie!Repelsteelke schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:19:
Stelsels die je al hebt ondekt knipperen met drie streepjes. Daaraan kun je ze herkennen
[ Voor 19% gewijzigd door Mattie112 op 14-08-2016 19:20 ]
Nu ik het spel ook veel beter snap, ben ik maar opnieuw begonnen. Voor wie opnieuw wilt beginnen: schakel steam cloudsave voor NMS uit en verwijder de map NMS uit C:\Users\JEGEBRUIKERSNAAM\AppData\Roaming\HelloGames
Ben nu al een uur of twee bezig op de startplaneet en dat lijkt echt een goudmijn te zijn want kom echt overal van die goudrotsen tegen
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ze lijken op paarse golfballen en schieten stekels uit als je er te dicht langs loopt.Sumerechny schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:25:
[...]
Whut!? Hoe doen die dingen eruit? Ik was blij met mijn mega eieren van goud en emeril maar dit verandert de zaken
Heb wel het idee dat je ze alleen tegenkomt op sommige manen (niet op de grote planeten).
Die zeldzame items kun je trouwens herkennen aan het groene uitroepteken na een scan.
Ondertussen heb ik een nieuw schip met 28 slots en mijn ruimtepak al kunnen upgraden naar 36 slots. Op veel van die kleine barre manen hoef je alleen maar een tijdje laag over te vliegen en je komt regelmatig die droppods tegen die (voor geld) je pak kunnen upgraden. Deze zijn vanuit de lucht te herkennen
Nog een paar screens:
Eerst het nieuwe schip, later het oude met nog wat mooie screens.

[ Voor 3% gewijzigd door Chrasher op 14-08-2016 20:07 ]
Nouja, hij draait het verder redelijk, dus ik moet het er maar mee doenjaquesparblue schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Als je dat sterrenveld na de logo's bedoeld: Is bij mijn weten geen intro maar het laadscherm voor de Shader Cache (zoals bijv ook Elite heeft). Grote kans dat dat aan je gpu ligt, is lang niet de snelste en SLI werkt volgens mij nog niet. Met mijn RX 480 heeft ie vaak niet eens de tijd om "No Man's Sky" te laten zien.
[ Voor 55% gewijzigd door Grrrrrene op 14-08-2016 20:02 ]
En op die manier heb ik dus 2 stelsels gevonden waar iemand anders al was langs geweest.Repelsteelke schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:19:
Stelsels die je al hebt ondekt knipperen met drie streepjes. Daaraan kun je ze herkennen
Trouwens:
[ Voor 3% gewijzigd door Recon24 op 14-08-2016 20:07 ]
Die blueprint van de Atlaspass krijg je bij een "Anomaly" in vermoedelijk het eerstvolgende zonnestelsel dat je bezoekt. Komt vanzelf een melding van.Grrrrrene schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:01:
Hmm, ik heb nu eindelijk dat Atlas-spacestation bezocht. Daar hoor ik toch een Atlas-stone _en_ een blueprint voor een Atlas-pass te krijgen (dat lees ik her en der op internet)? Ik krijg nml alleen de stone
Pass krijg je wat laterGrrrrrene schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:01:
Hmm, ik heb nu eindelijk dat Atlas-spacestation bezocht. Daar hoor ik toch een Atlas-stone _en_ een blueprint voor een Atlas-pass te krijgen (dat lees ik her en der op internet)? Ik krijg nml alleen de stone
Mooi. Valt zeker nog een hoop te optimaliseren door de devs, ik draai m nu op 4k in VSR en dat lijkt niet veel te doen, ook geen performance hit ivm 1080pNouja, hij draait het verder redelijk, dus ik moet het er maar mee doen
Wat hierboven vermeldt wordt van 80-100% cpu, toenstraks ff de resourcemonitor er eens bij gepakt en bij mij komt ie amper boven de 50% op wat uitschieters na. X5650, 6c/12t
Hm ik zie geen verschil, enige wat ik zie is huidige system // geselecteerd system. Allicht komt dit later pas beschikbaar? (ben net bij atlas space station geweest)Repelsteelke schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:19:
.......Chrasher schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:57:
[...]
Ze lijken op paarse golfballen en schieten stekels uit als je er te dicht langs loopt.
Heb wel het idee dat je ze alleen tegenkomt op sommige manen (niet op de grote planeten).
Die zeldzame items kun je trouwens herkennen aan het groene uitroepteken na een scan.
Ziet er goed uit overigens, ik ben aan jagen naar gecrashte schepen..ook leuk
Er zit een maximum aan begrijp ik hieruit?WeAreLegion schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:43:
Zooo heb nu alle upgrades van me exosuit. Wel handig zoveel ruimte het nut van een groter schip is dan ook iets minder althans is leuk om te hebben maar kan vrij veel meenemen nu. Het kost alleen wat.
-edit- of bedoel je niet het aantal vakjes?
[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 14-08-2016 21:01 ]
https://tweakers.net/ext/...EyF/full.jpg?nohitcount=1
PSN: FreakGIB
Ik bedoel een Portal de Monolith heb ik geen probleem mee.StarWolfer schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:22:
Op de grond zit een symbool wat je kunt klikken om deze Monoliet aan te krijgen
PSN: FreakGIB
Verwijderd
Dit was inderdaad de beste manier want na lang zoeken geen resources gevonden en uiteindelijk ergens over een meer/zee een station gevondenVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:17:
Probeer handelsstations te zoeken en zinc te kopen icedorion
Bedankt, door het langdurig zoeken en repareren/herladen van het eerste gecrashte ship heb ik formules gevonden om de warp drive te vullenVerwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 17:21:
Voor mensen die snel (en gratis) eenspoiler:volledig geupgrade ship willen hebben zie48 slot
Ik heb vandaag een planeet gevonden met Vortex Cubes.Chrasher schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 11:31:
Vond net een maan met heel weinig flora en fauna, alleen maar kale rotsen maar wel vol met van die "Venom Sacks". (+/- 25k/stuk). Vond zo'n handelpost met 7 landingsplaatsen en daar omheen allemaal van die Venom Sacks.
Hop, van het platform afspringen, snel al die sacks minen (even mijn inv. leeg gemaakt, dus 18 per keer) en dan weer even jetpacken naar het platform. Als mijn shield down is even snel terig naar het platform en die Sentinels geven het alweer op. Verkopen die handel voor 450K. KassaAl bijna 5M in ongeveer 45 minuten
Die dingen liggen echt overal en verkopen ook voor +/-25K het stuk!
Nu ook een handels post op de planeet gevonden en lekker heen en weer aan het hobbelen!
psn: taker-mart
Goed om te horenBosmonster schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 23:43:
Ben hooked aan NMS! Na wat random rondvliegen begin ik het nu door te krijgen en ben bezig om mn schip te upgraden met de crashed ships. Kost wat tijd maar vermaak me goed!
Ja dat is wel nice! Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen, scheelt een hoop tripjes naar het space station.Cowamundo schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 00:25:
[...]
Ik heb vandaag een planeet gevonden met Vortex Cubes.
Die dingen liggen echt overal en verkopen ook voor +/-25K het stuk!![]()
Nu ook een handels post op de planeet gevonden en lekker heen en weer aan het hobbelen!
Ben ik de enige die echt problemen heeft met het compleet scannen van een planeet? Ik mis altijd de laatste 1-2. Dan ben ik 2-3 uur bezig op die planeet en vind ik het ook wel best. In de tussentijd vermaakt ik mij dan wel met resources minen, manufacturing facilities overvallen
Ik kijk veel door de scanner zelf omdat je dan soms die rooie puntjes ziet, maar dat helpt niet altijd. Probeer altijd wel alle biomes—berg, grot, lucht, dal, etc—af te gaan, maar toch wil het niet lukken. Ik verdenk sommige planeten ervan ergens een klein meertje te hebben met één vis
Ik heb het eenmalig geprobeerd maar daarna niet weer want idd. ik heb nog geen manier gevonden hoe je dat laatste beest kan vinden.Good Fella schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:26:
[...]
Goed om te horen
[...]
Ja dat is wel nice! Ik probeer dat ook zoveel mogelijk te doen, scheelt een hoop tripjes naar het space station.
Ben ik de enige die echt problemen heeft met het compleet scannen van een planeet? Ik mis altijd de laatste 1-2. Dan ben ik 2-3 uur bezig op die planeet en vind ik het ook wel best. In de tussentijd vermaakt ik mij dan wel met resources minen, manufacturing facilities overvallenen dergelijke, maar zou het toch ook wel fijn vinden om die lekkere bonus te vangen. Heb nu van de ±30 planeten zo'n vijf compleet gescand. Sommige waren dood, maar bij sommige was ik het gewoon beu op een gegeven moment.
Ik kijk veel door de scanner zelf omdat je dan soms die rooie puntjes ziet, maar dat helpt niet altijd. Probeer altijd wel alle biomes—berg, grot, lucht, dal, etc—af te gaan, maar toch wil het niet lukken. Ik verdenk sommige planeten ervan ergens een klein meertje te hebben met één vis
Ook zie ik af en toe vogels vliegen en is het me nog nooit gelukt eentje te scannen. (weet niet eens of ze meetellen in de NMS animal kingdom).
Helaas zien de beesten er, vooral de kleinere, vaak toch iets hetzelfde eruit waardoor ik altijd weer verrast ben als ik er eentje scan en het blijkt toch idd. een nieuw soort te zijn.
Daar moet inderdaad iets voor komen. Een tip voor welke biome of zoiets.Marcade schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 03:11:
[...]
Ik heb het eenmalig geprobeerd maar daarna niet weer want idd. ik heb nog geen manier gevonden hoe je dat laatste beest kan vinden.
Die moet je ook hebben. Heb al meer mensen daar over horen praten. Je kan ze—als je niet bij Greenpeace zit—ook gewoon uit de lucht schietenOok zie ik af en toe vogels vliegen en is het me nog nooit gelukt eentje te scannen. (weet niet eens of ze meetellen in de NMS animal kingdom).
Soms is het een variate/man/vrouw/kind oid.Helaas zien de beesten er, vooral de kleinere, vaak toch iets hetzelfde eruit waardoor ik altijd weer verrast ben als ik er eentje scan en het blijkt toch idd. een nieuw soort te zijn.
Ah, ik las ergens dat ik een Atlas-stone en een blueprint zou krijgen van die Orb, maar dat was dus foutChrasher schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:10:
[...]
Die blueprint van de Atlaspass krijg je bij een "Anomaly" in vermoedelijk het eerstvolgende zonnestelsel dat je bezoekt. Komt vanzelf een melding van.
Ik heb gisteren een paar uur besteed aan het verkennen van een planeet, inclusief in kaart brengen van alle fauna en verdwalen in een ondergrondse grot. Wat was dat laatste kut trouwens, die grotten ga ik niet meer zomaar in
Wel heel realistisch trouwens, soms lees je dat duikers in ondergrondse grotten ook verzuipen omdat ze de weg terug niet kunnen vinden.
Edit: gisteren trouwens voor het eerst een schip gekocht: 1.2M lichter, maar dat geld heb ik inmiddels weer bijna terug. Ik lees nu de truc met crashed ships, ben benieuwd hoe snel me dat verder brengt
[ Voor 40% gewijzigd door Grrrrrene op 15-08-2016 08:09 ]
Ligt aan hoe hard je t geluid zet... of wat bedoel je? hoor niets uit de ps4 zelf komen. Stil als een muistaker1987 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:13:
maakt de ps4 versie niet enorm veel lawaai tijdens het spelen van deze game ?
Niet meer "lawaai" dan normaal eigenlijk. Je hoort hem gewoon draaien / blazen met de disc erin, maar dat doet ie met bijna iedere game (dark souls 3, GTA5). Ik lees vaker dat men zegt die ie muisstil is, maar die van mij iig niettaker1987 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:13:
This is a Rapture reminder..
Ja daar zit een maximum aan inderdaadVerstekbakker schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 20:59:
[...]
Er zit een maximum aan begrijp ik hieruit?
-edit- of bedoel je niet het aantal vakjes?
Altijd geluid, soms meer blazen wanneer ik zo'n flinke rots met Aluminium ofzo aan het minen ben. Dan moet er ff extra gekoeld worden blijkbaar.taker1987 schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 01:13:
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Ah, je kan dode dieren ook gewoon scannen?Good Fella schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 03:23:
Die moet je ook hebben. Heb al meer mensen daar over horen praten. Je kan ze—als je niet bij Greenpeace zit—ook gewoon uit de lucht schieten
Spoiler:WeAreLegion schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:14:
[...]
Ja daar zit een maximum aan inderdaadZal niet zeggen hoeveel voor spoilers misschien dat mensen dat niet leuk vinden, maar op een gegeven moment is het klaar
maar dan heb je er ook wel vrij veel.
Yep, beste manier om die kleine vliegende beestjes te pakken te krijgen. Met de laser vind ik het makkelijkst.Marcade schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:20:
[...]
Ah, je kan dode dieren ook gewoon scannen?
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Ik hop van de ene naar de andere planeet.
Voor de completionists onder ons. Ben er zelf geen, dus mij boeit die bonus niet, zeker omdat andere farming methoden sneller zijn (voor het verkrijgen van units).Bosmonster schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 08:59:
Waarom al die moeite om een planeet volledig te scannen? Er zijn er 18 triljoen ofzo
Heb een planeet ontdekt met van die eggsacks met een pearle erin, en die liggen en freakin overal. Alleen is het een planeet met max security... Maar beetje farmen en had zo paar miljoen bij elkaar, toen lekker rond vliegen en zoeken naar droppods voor upgrades van exosuit.
Nu eens beetje farmen en een betere vliegtuig regelen want 19 slots is erg weinig....
Vermaak me nog steeds prima al begint het soms beetje saaier te worden, maar dat komt voornamelijk door mijn eigen speelstijl want ik doe amper missies.
Zal volgende keer weer eens de atlusmissies verder gaan.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mijn vrouw heeft normaal niet de tv aan op haar tablet of telefoon als ik een spelletje op de tv doe. Maar ze vind het spel wel saai om naar te kijken. Dat kan ik me best voorstellen omdat je vaak een eind aan het lopen bent.
Op iedere planeet met leven heb ik 100% weten te scannen, al ben ik bij een paar planeten enorm lang bezig geweest (1 planeet had amper vogels, maar wel 2 verschillende vogelrassen, heeft me veel tijd gekost. Een ander moest ik nog een springende spin met samengesmolten poten uiteindelijk nog vinden, maar kwam 'em maar niet tegen).
M'n ruimteschip zit nu op 30 slots en m'n inventory op 32-33, dus ruimtegebrek heb ik niet echt meer. Maar ik wil m'n ruimteschip nog wat verder vergroten voordat ik ga investeren in de warp / pulse / schild upgrades.
Ik moet wel zeggen, heel veel zin heeft het farmen van units nou ook weer niet? Ik doe het eigenlijk amper tot niet, en heb de units ook amper nodig (alleen voor de suit expansions). Qua materiaal pak ik ook alleen maar wat nodig is op dat moment, en ik sla niks meer op behalve de enorm rare materialen (Radox, Omegon).
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch