Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Niemand speelt toch PS4 games vanaf schijf? Alles wordt toch geïnstalleerd sinds deze generatie.Verstekbakker schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:47:
Ik heb al 3 dagen erop zitten op de ps4, maar nog niet 1x een crash gehad. Spelen jullie van een schijf? Ik heb hem digitaal.
(Volgens mij is het zelfs zo dat als je de schijf erin doet en internet hebt, hij de game download i.p.v. installeert vanaf schijf)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Was even flink zoeken in de interface. Gevoel van vrijheid is inderdaad subliem.
Laat even weten welke je fijner vindDazzler2120 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:00:
Ik heb ze toch beiden, dus ik probeer het vanavond of morgen gewoon even wat fijner werkt
Will do! Vanwaar de keuze van jou om hem voor de PS4 te halen wanneer je PC hem ook makkelijk aankan en dus betere graphics heeft?RuttoG schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:12:
[...]
Laat even weten welke je fijner vindHeb hem ook op PS4, maar heb ook nog PC staan met een 1070 erin en draai beide op zelfde scherm dus plek maakt niet uit. Maar twijfel of het waard is om op nieuw te beginnen
PS4 PSN: Dazzler2120
Offtopic Dark Souls II voor de PS4 is 60fps kan ik zeker aanraden.bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
Ik heb er ook geen last van, eerlijk gezegd. En ja, 60fps of hoger is uiteraard altijd beter. Dat geef ik ook gewoon toe. Ik ben er echter zo weer aan gewend. Ik speel bijna anderhalf jaar na release nog steeds mijn favoriete game allertijden Bloodborne, die op 30fps draait. Prima.
PSN: FreakGIB
Thanks! Eigenlijk maar 1 reden, ongeguldigDazzler2120 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:15:
[...]
Will do! Vanwaar de keuze van jou om hem voor de PS4 te halen wanneer je PC hem ook makkelijk aankan en dus betere graphics heeft?

Die heb ik snel weer te koop gezet. Ondanks dat die 60fps is, speelt BB een stuk sneller en vloeiender.FreakGIB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:16:
[...]
Offtopic Dark Souls II voor de PS4 is 60fps kan ik zeker aanraden.
Mensen die nog twijfelen over het kopen van de pc versie vanavond; lees deze gebruikersreview eens door. Dit om een genuanceerder signaal uit te geven sluit ik me aan bij die review die goed de positieve en negatieve punten kort en bondig belicht
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 12-08-2016 12:26 ]
(Ofwel als je je te snel je pre-order ship activeert je geen hyperdrive blueprint kan krijgen).
Het veiligste is natuurlijk spelen totdat je de blueprint hebt maar was benieuwd of het al gefixed is voor de PC gamers (kan het namelijk niet vinden op reddit xD)
@SacreBleu
True maar wie weet zijn er al patchnotes/uitspraken van de ontwikkelaar
[ Voor 11% gewijzigd door Ikke_Niels op 12-08-2016 12:35 ]
User Error -- Please Replace User
Komt misschien omdat het spel nog niet uit is?Ikke_Niels schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
Voor de PC gamers vanavond: is het al duidelijk of de "hyperdrive bug" is opgelost?
(Ofwel als je je te snel je pre-order ship activeert je geen hyperdrive blueprint kan krijgen).
Het veiligste is natuurlijk spelen totdat je de blueprint hebt maar was benieuwd of het al gefixed is voor de PC gamers (kan het namelijk niet vinden op reddit xD)
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
https://www.reddit.com/r/...it_was_already_worth_the/
Gisteren ook eens geproberd wat er dus gebeurd als je sommige beesten te eten geeft
[ Voor 36% gewijzigd door FreakGIB op 12-08-2016 12:51 ]
Ik kan me ook vinden in deze review maar ik denk ook dat deze game met de tijd beter zal worden.sww89 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
Ik heb gisteren nog een paar uurtjes gespeeld na mijn zeikpost van de dag ervoorIk heb er dan ook een uurtje of 10 opzitten gok ik. Maar het spel is al weer opweg naar zijn volgende eigenaar.
Mensen die nog twijfelen over het kopen van de pc versie vanavond; lees deze gebruikersreview eens door. Dit om een genuanceerder signaal uit te geven sluit ik me aan bij die review die goed de positieve en negatieve punten kort en bondig belichtHoudt wel rekening met mogelijke spoilers. Voor zover dat van toepassing is, immers volgt elke speler zijn eigen levensweg.
Denk dat ze de game alsnog gerushed hebben (mogelijk door invloed sony).
als je ziet dat ze nieuwe functies snel willen toevoegen (base freighters) dan heb ik hoop dat tegen kerst deze game weleens heel anders kan spelen als nu!
Best is inderdaad deze game gewoon een uurtje of 2-3 spelen genieten van de dingen die er te zien zijn en van de muziek en rustig aan doen
Nee, echt geen deur om binnen te komen. De marker zit binnenin dus geen mogelijkheid om de marker te laten verdwijnen. Zelfs op een andere planeet blijft de marker midden in beeld staan.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:47:
[...]
geen mogelijkheid om binnen te komen? Gesloten deuren kun je kapot schieten (met granaatlauncher gaat het nog sneller!). Of zit de deur geclipt in een berg ofzo?
Ik heb het getroffen met mijn 3 laatste planeten. Geen dieren, planten, niks. Ik een schip omgeruild die gecrasht was. Helemaal gerepareerd tot de pulse engine, heb ik zink nodig. Wat ik niet heb op een wereld zonder planten...
Halve planeet afgelopen (!) bedacht ik mij ineens dat ik technologie ook kan afbreken. Gelukkig bij de multitool een technologie wat mij 75 zink gaf.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat ik goed vind aan die review is dat er punten worden benoemd zoals ze zijn. Het is aan jezelf hoe je daar mee omgaat en wat je daar van vindt.Tiboluk schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:52:
[...]
Ik kan me ook vinden in deze review maar ik denk ook dat deze game met de tijd beter zal worden.
Denk dat ze de game alsnog gerushed hebben (mogelijk door invloed sony).
als je ziet dat ze nieuwe functies snel willen toevoegen (base freighters) dan heb ik hoop dat tegen kerst deze game weleens heel anders kan spelen als nu!
Best is inderdaad deze game gewoon een uurtje of 2-3 spelen genieten van de dingen die er te zien zijn en van de muziek en rustig aan doen
Ik heb al eerder gezegd dat ik het spel een nieuwe kans wil geven. Maar nu nog niet. Wellicht bij een GOTY editie op steam of PS4 Neo als dat allemaal komt. Nu wil ik mijn geld beter besteden. Het voordeel is dat de developers mijn geld al hebben dus daarmee kunnen ze verder ontwikkelen
Yep, ik laat de game aan me voorbij gaan. Ik heb niet fysiek gespeeld. Maar zo een beetje alles wel gezien op youtube. Het triggert me niet om de game zelf te spelen.sww89 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
Ik heb gisteren nog een paar uurtjes gespeeld na mijn zeikpost van de dag ervoorIk heb er dan ook een uurtje of 10 opzitten gok ik. Maar het spel is al weer opweg naar zijn volgende eigenaar.
Mensen die nog twijfelen over het kopen van de pc versie vanavond; lees deze gebruikersreview eens door. Dit om een genuanceerder signaal uit te geven sluit ik me aan bij die review die goed de positieve en negatieve punten kort en bondig belichtHoudt wel rekening met mogelijke spoilers. Voor zover dat van toepassing is, immers volgt elke speler zijn eigen levensweg.
Ik vind dit soort reviews altijd doordrenkt van een persoonlijke apathy, niet neutraal genoeg. Een goeie review is wat mij betreft neutraler, of weet ook de positieve punten goed te benoemen, deze reviewer licht vooral de negatieve punten uit met daarna kort nog een aantal pluspunten te benoemen omdat hij anders "te zuur overkomt"...sww89 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
Ik wacht het iig met spanning af vanavond!
Hier zie ik bijvoorbeeld een heel andere ervaring. Denk dat het veel verschil maakt wat je nu zelf liever hebt bij een game.FreakGIB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:49:
leuk om te lezen ik had zelf ook zoiets met mijn zoon van 9
https://www.reddit.com/r/...it_was_already_worth_the/
Gisteren ook eens geproberd wat er dus gebeurd als je sommige beesten te eten geeft
spoiler:Tot nu toe gingen ze voor mij best wel goeie materialen opgraven elke keer zo rond de 12 units
[ Voor 20% gewijzigd door Dazzler2120 op 12-08-2016 13:15 ]
Een forum is geen forum als het alleen dingen zijn dat precies jou aanspreken. Dan zou je namelijk alleen in dat forum zitten...Thommiie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:21:
Het is weeral jammer ik kom hier eventjes om te lezen over de game... en zoals steeds gaat de discutie hier grotendeels over framerate, Pc vs PS4....enz Kan er geen formum gemaakt worden voor games enkel over de spelinhoud ? dan hoef ik telkens geen 50 post te scrollen voor het weer eventjes over de game zelf gaat...
Mij lijkt dat dit soort dingen over framerate e.d. hier thuis horen. Ik herken zelf de PC vs PS4 discussie niet echt hier...
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 12-08-2016 14:48 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Jouw post en die review vatten voor mij wel een beetje samen waar ik bang voor was en wat ik ook zie bij verschillende streams. Op papier schieten de superlatieven misschien tekort, in de praktijk is het vooral veel van hetzelfde met maar kleine variaties.sww89 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
Ik begrijp bv ook dat er geen gasreuzen in NMS zitten, maar wat was er nou mooier geweest dan op een maan landen met iets ala Saturnus aan de hemel?
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Wat ik wel zou willen maar dat is persoonlijk een Topic over de coole dingen en je eigen verhaal kwijt kunnen over dit spel zonder dat er geregeld berichten tussen zitten van mensen die het helemaal niks vinden of maar blijven twijfelen wel kopen niet kopen.Dazzler2120 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Een forum is geen forum als het alleen dingen zijn dat precies jou aanspreken. Dan zou je namelijk alleen in dat forum zitten...
Mij lijkt dat dit soort dingen over framerate e.d. hier thuis horen. Ik herken zelf de PC vs PS4 discussie niet echt hier...
Lees reviews en reageer eventueel daar op als je het er niet mee eens bent.
Maar goed ik zeg dit nu omdat ik het wel een leuk spel vind en op zo'n moment negatieve kritiek minder leuk/ niet boeit en liever praat met anderen over hun ervaring.
Met alle respect, maar over de positieve punten kan je gewoon niet lang uitweiden. Het spel blinkt uit in drie peilers, zoals je ook kunt lezen in dit topic bij anderen: Ontdekken, soundtrack en vrijheid. Daar kan je lang bij stilstaan, maar een paar woorden zeggen genoeg toch? Wat je ziet is dat mensen leuke gebeurtenissen delen als zijnde positieve punten die het spel aantrekkelijk maken. Dat bewijst die reddit post weer. Het spel heeft geen verhaal, maar iedere gebruiker heeft zijn eigen verhaal omdat ieder zijn eigen levensweg heeft. Dat is uniek.Dazzler2120 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Ik vind dit soort reviews altijd doordrenkt van een persoonlijke apathy, niet neutraal genoeg. Een goeie review is wat mij betreft neutraler, of weet ook de positieve punten goed te benoemen, deze reviewer licht vooral de negatieve punten uit met daarna kort nog een aantal pluspunten te benoemen omdat hij anders "te zuur overkomt"...
Ik wacht het iig met spanning af vanavond!
[...]
Hier zie ik bijvoorbeeld een heel andere ervaring. Denk dat het veel verschil maakt wat je nu zelf liever hebt bij een game.
Als je daar echter doorheen prikt, dan kom je een aantal zaken tegen die het spel in de beleving aan kunnen tasten. Die punten kunnen aangepakt worden om het spel nóg beter te maken. En dat is hoe ik die gebruikersreview lees en hoe ik het ook zelf heb ervaren.
Dit is exact wat ik mij een paar minuten geleden ook bedacht. Echt een gemis en een toevoeging hiervan maakt het spel toch diverserClay schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:25:
Ik begrijp bv ook dat er geen gasreuzen in NMS zitten, maar wat was er nou mooier geweest dan op een maan landen met iets ala Saturnus aan de hemel?
[ Voor 11% gewijzigd door swv op 12-08-2016 13:38 ]
Dat komt vanzelf, maar omdat het spel nieuwe is zijn er nog veel mensen die twijfelen, niet zo gek dus.FreakGIB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:30:
[...]Wat ik wel zou willen maar dat is persoonlijk een Topic over de coole dingen en je eigen verhaal kwijt kunnen over dit spel zonder dat er geregeld berichten tussen zitten van mensen die het helemaal niks vinden of maar blijven twijfelen wel kopen niet kopen.
Maar goed ik zeg dit nu omdat ik het wel een leuk spel vind en op zo'n moment negatieve kritiek minder leuk/ niet boeit en liever praat met anderen over hun ervaring.
Anyway is de discussie die je nu zelf start net zo min game-related als hetgeen je over klaagt. Niet vervelend bedoeld verder (want ook dat mag hier), maar jij stoort je aan bepaalde dingen en een ander ook, en blijkbaar willen jullie daar beide verhaal over doen.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
https://twitter.com/NoMansSky/status/764060827833905153
Helemaal mee eensFreakGIB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:30:
[...]
Wat ik wel zou willen maar dat is persoonlijk een Topic over de coole dingen en je eigen verhaal kwijt kunnen over dit spel zonder dat er geregeld berichten tussen zitten van mensen die het helemaal niks vinden of maar blijven twijfelen wel kopen niet kopen.
maar ik denk dat het iets is wat altijd voor zal komen...
Klopt maar zoals Watercoolertje al aangaf zal het met de tijd wel veranderen en word er uiteindelijk meer over het spel gepraat dan alle verhalen over goed niet goed Frame rate en noem maar op,Dazzler2120 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:37:
[...]
Helemaal mee eensNa vanavond kan ik met je meebabbelen over mijn ervaringen
maar ik denk dat het iets is wat altijd voor zal komen...
Ik vind dat ook wel interessant maar nu wil ik gewoon spelen
Dus ja kan de kritiek van anderen niet verdragen op dit moment?FreakGIB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:30:
[...]
Wat ik wel zou willen maar dat is persoonlijk een Topic over de coole dingen en je eigen verhaal kwijt kunnen over dit spel zonder dat er geregeld berichten tussen zitten van mensen die het helemaal niks vinden of maar blijven twijfelen wel kopen niet kopen.
Waarom lees je dan het forum, je weet toch zowiezo dat er kritiek zal zijn?
Een forum waar je enkel mag goed praten over iets bestaat niet :-)
Als je L1 indrukt krijg je de animatie te zien van mêlee aanval. Tijdens die animatie op X drukken en dan kan je veel sneller voort bewegen 😀
Ik had het over de wens van een appart Topic gameplay related only misschien had ik het iets duidelijker moeten zeggen.Tiboluk schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:46:
[...]
Dus ja kan de kritiek van anderen niet verdragen op dit moment?
Waarom lees je dan het forum, je weet toch zowiezo dat er kritiek zal zijn?
Een forum waar je enkel mag goed praten over iets bestaat niet :-)
Je kan ook gewoon sprinten met R3 (meen ik)Jeroen_DB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:53:
Goeie tip voor mensen als je aan het exploren bent te voet.
Als je L1 indrukt krijg je de animatie te zien van mêlee aanval. Tijdens die animatie op X drukken en dan kan je veel sneller voort bewegen 😀
Ik heb zelf een sprint-upgrade op mijn exo-suit, om langer te sprinten
This is a Rapture reminder..
Lol dat wist ik niet eens Damm ik vond hem al zo langzaam lopen en deed zeg maar een soort van Moon Jumps met mijn Jetpack.Sssquirrel schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Je kan ook gewoon sprinten met R3 (meen ik)![]()
Ik heb zelf een sprint-upgrade op mijn exo-suit, om langer te sprinten
Verwijderd
jup, 1x r3 indrukken tijdens het lopen is genoeg om te blijven sprinten. Zodra je springt/jetpacked/valt houdt het sprinten op.FreakGIB schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Lol dat wist ik niet eens Damm ik vond hem al zo langzaam lopen en deed zeg maar een soort van Moon Jumps met mijn Jetpack.
thanks. ik liep ook echt in slo-mo modus haha! ga t vanavond eens proberenVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:02:
[...]
jup, 1x r3 indrukken tijdens het lopen is genoeg om te blijven sprinten. Zodra je springt/jetpacked/valt houdt het sprinten op.
PSN: jannvsdvinvs
Iets zegt me dat alle updates nu ook gewoon 2,6gb gaan zijn. Zo van "push de hele game maar"Auredium schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:28:
[...]
Vergeet wel niet dat de ruimte op je schijf meer gebruikt gaat worden dan dat omdat No Mans Sky dingen lokaal doet opslaan! (niet alles natuurlijk)
That said; 2.6 G is niets vergeleken met een spel zoals World of Warcraft die rustig een aptch van 14 Gb er doorheen duwen.
Eens. Ik zie het wel, maar het stoort me gewoon niet.bram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
Ik heb er ook geen last van, eerlijk gezegd. En ja, 60fps of hoger is uiteraard altijd beter. Dat geef ik ook gewoon toe. Ik ben er echter zo weer aan gewend. Ik speel bijna anderhalf jaar na release nog steeds mijn favoriete game allertijden Bloodborne, die op 30fps draait. Prima.
Al haal ik deze ook op PC omdat ik het idee heb dat de menu's en navigatie toch wat makkelijker zijn met toetsenbord en muis. Hou er niet zo van als een cursor gebruikt wordt voor iets wat ook met de d-pad gedaan kan worden.
En het typen van lange planeetnamen gaat me op den duur ook wel irriteren. En sure ik kan hem dan ook op PS4 halen en daar die dingen op aansluiten, maar dan moet ik weer gaan wisselen en bij mn pc hoeft dat niet. Gezien mn consoles en pc op dezelfde plek staan, maakt het voor mij dus niet uit.
Anyways, als een game me weet te pakken vanwege sfeer, karakters of verhaal, dan boeit mij heel die FPS niet meer. Zo had ik er bij GTA op de 360 ook geen problemen mee. Sure op de X1 of pc draait ie beter, maar ik ben niet zo van het wachten op releases
En ja ik weet dat jij GTA niks vind, maar dat heb ik weer met bloodborne, geeft niet ieder zijn game maar als voorbeeld gaat het prima
Lekker duur inderdaad. Maar het feit dat het erin zit, stemt me wel gerust dat je op een gegeven moment een punt bereikt waarop inventoryspace niet zo'n heel groot probleem meer is.
Ik ga hem ook op PC spelen, maar wel met een 360 controller
Ik zou dan eerder de stick gebruiken. Je weet wat de D-pad is?Dubrillion schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:33:
En toch lijkt me het vliegen met een D-Pad beter/leuker.
Verwijderd
iets wat niet werd uitgelegd: wanneer je een erg steile rotswand wil beklimmen kan je tegen de rotswand ook je jetpack gebruiken....zonder fuelcost :-)
vliegen = controllerDubrillion schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:33:
schieten / verkennen op planeet met muis / keyboard
ik zou t zo doen
had ik dat eerder gewetenVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:36:
Het is opvallend hoeveel vragen hier worden gesteld over functionaliteit die duidelijk werd uitgelegd aan het begin van het spel....
iets wat niet werd uitgelegd: wanneer je een erg steile rotswand wil beklimmen kan je tegen de rotswand ook je jetpack gebruiken....zonder fuelcost :-)
Sorry je hebt helemaal gelijkbram1984 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:35:
[...]
Ik zou dan eerder de stick gebruiken. Je weet wat de D-pad is?

Hahah dan verklaart me vriendin me voor gek denk. Zit ik op de bank met een hele bups aan controllers, toetsenbord en muisspartacusNLD schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:38:
[...]
vliegen = controller
schieten / verkennen op planeet met muis / keyboard
ik zou t zo doen
[ Voor 44% gewijzigd door Dubrillion op 12-08-2016 14:43 ]
bijna.. nog 4 uurtjesVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:47:
Is het al bijna 7 uur?
[ Voor 0% gewijzigd door Geo001 op 12-08-2016 14:50 . Reden: geen 3 maar 4 uurtjes wachten :( ]
https://ishetalbijna.nl/7uurVerwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:47:
Is het al bijna 7 uur?
Ik heb helemaal geen uitleg gehad aan begin van spel bedenk ik me net.... Ik begon met het klimmen uit mijn vliegtuig, en toen kon ik rondlopen... Waar is de tutorial dan?!?Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:36:
Het is opvallend hoeveel vragen hier worden gesteld over functionaliteit die duidelijk werd uitgelegd aan het begin van het spel....
Verwijderd
Ik kreeg tips a.h.v onscreen text (en krijg dat nu soms zelfs nog) ...zoals bvb hier rechtsonder te zien is:Sssquirrel schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:56:
[...]
Ik heb helemaal geen uitleg gehad aan begin van spel bedenk ik me net.... Ik begon met het klimmen uit mijn vliegtuig, en toen kon ik rondlopen... Waar is de tutorial dan?!?

[ Voor 28% gewijzigd door Sssquirrel op 12-08-2016 15:02 ]
Opzich ben ik het met je eens maar je deelt dit topic nu eenmaal met PC spelers, en die hebben nu eenmaal met specs te maken. Ervaring is dat deze posts na verloop van tijd afnemen en er meer over inhoud gediscusieerd wordt.Thommiie schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:21:
Het is weeral jammer ik kom hier eventjes om te lezen over de game... en zoals steeds gaat de discutie hier grotendeels over framerate, Pc vs PS4....enz Kan er geen formum gemaakt worden voor games enkel over de spelinhoud ? dan hoef ik telkens geen 50 post te scrollen voor het weer eventjes over de game zelf gaat...
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
http://www.pouet.net/prod.php?which=1221
Een demo in 64KB :-)
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Alle aankopen voor release zijn per definitie een ''pre-order''Kek schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:28:
Als ik 10 dagen geleden het spel op steam heb gekocht, betekend dat ik dan de pre-purchase offers krijg? en hoe zou ik die krijgen...?
De extra content claim je in game..
TIP: claim je extra content pas na de tutorial anders raak je vast (is een bug)
Als je kunt programmeren: https://github.com/farbrausch/fr_publicGabberKooij schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:23:
Voor de mensen die de 2.6GB download nogal klein vinden voor een spel als dit. Moet je zien wat er gebeurd als je zowel beeld als geluid procedureel maakt:
http://www.pouet.net/prod.php?which=1221
Een demo in 64KB :-)
Overigens worden niet alle textures/audio in de fb demos en intros procedureel gegenereerd Het is eigenlijk een combi van procedureel genereren en compressie.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
PSN: jannvsdvinvs
http://www.geforce.com/wh...s-settings-4k-screenshots
Ook nog 3 mooie 4k screenshots
Pfff....mijn PC zal nooit de settinbgs zo hoog kunnen maar het ziet er gewoon prachtig uit. Je kunt wel merken dat de PS4 gewoon de low-end versie van het spel is qua graphics. Toch binnenkort maar eens een nieuwe grafische kaart halen.Denow schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:36:
Artikel over de instellingen van de PC versie:
http://www.geforce.com/wh...s-settings-4k-screenshots
Ook nog 3 mooie 4k screenshots
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Zo bijzonder is deze game sowieso niet wat betreft graphics.Auredium schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:45:
[...]
Pfff....mijn PC zal nooit de settinbgs zo hoog kunnen maar het ziet er gewoon prachtig uit. Je kunt wel merken dat de PS4 gewoon de low-end versie van het spel is qua graphics. Toch binnenkort maar eens een nieuwe grafische kaart halen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee, ik ken betere hoor. Ik heb Doom 4 o.a. gezien.Jumpman schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:48:
[...]
Zo bijzonder is deze game sowieso niet wat betreft graphics.
Maar ik vergelijk het dan ook met de PS4 versie.
That said...ik ben vrij makkelijk in het mooi vinden van iets aangezien ik nog van de oude garde ben.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 12-08-2016 16:58 ]
Whole lot of stars ***
Valt mee het verschil tussen een simpele game PC en PS4, echter met een goede game PC kan je op 4K spelen.Auredium schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:51:
[...]
Nee, ik ken betere hoor. Ik heb Doom 4 o.a. gezien.
Maar ik vergelijk het dan ook met de PS4 versie.
That said...ik ben vrij makkelijk in het mooi vinden van iets aangezien ik nog van de oude garde ben.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik ga hier ook gewoon een controller aansluiten, maar voor veel zaken pak ik er gewoon de muis bij denk ik.Dubrillion schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:33:
Nu hopen dat Steam nog een beetje vooruit wil komen als straks iedereen gaat downloaden/spelen. Zal niet de eerste keer zijn dat Steam het een beetje moeilijk heeft. Of de servers van de game

Hoe zijn de ervaringen van de PS4 spelers met de servers bij launch en nu?
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 12-08-2016 17:39 ]
Als de download eenmaal binnen is kun je er altijd nog voor kiezen om even en paar uur Offline te spelen, tot de drukte eraf is.
Ik heb nu 2 gamesessies achter de rug, elk van minstens 6 uur en geen enkele crash gehad.Hoe zijn de ervaringen van de PS4 spelers met de servers bij launch en nu?
Zelfs even op het werk geprobeert via remote play en dat werkt ook goed.
edit: ah, schommelt tussen de 0,8 en 2,5
[ Voor 27% gewijzigd door SilencerNL op 12-08-2016 19:03 ]
Don't dream your life, live your dreams!
Pagina blijft op 20 seconden na refresh.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Heb nu de Turkije download locatie geselecteerd, pak nu 6 10 MB/s.SilencerNL schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:02:
poeh, nog geen 1 MB/s, terwijl ik normaal 10+ MB/s haal
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 19:04 ]
12.4MB , nou ik ben zo klaar, kunnen jullie verder..
[ Voor 48% gewijzigd door Kek op 12-08-2016 19:06 ]
Mijn naam is niet Peter!
Bedankt voor de tipWasp schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:03:
[...]
Heb nu de Turkije download locatie geselecteerd, pak nu 6 10 MB/s.
Oh ik moest op decontroller drukken
[ Voor 23% gewijzigd door Michel242186 op 12-08-2016 19:10 ]
Je moet blijkbaar de e toets ingedrukt houden...Michel242186 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:10:
Hij is bij mij na de download aan het initialiseren....duurt lang
[ Voor 4% gewijzigd door Wasp op 12-08-2016 19:11 ]
Dit is helemaal geen issue. Mensen willen te snel door knallen en dat kan dan niet. Je kunt nog steeds de hyperdrive blueprint vinden als je begint met het pre-order schip. Ikzelf heb die ergens in het 2e systeem gevonden en toen ging de bijbehorende questline over het craften van brandstof enzo vanzelf verder.Ikke_Niels schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:25:
Voor de PC gamers vanavond: is het al duidelijk of de "hyperdrive bug" is opgelost?
Ofwel, hij is met max verbinding aan het downloaden.
Jammer genoeg gisteren afgesproken dat mijn ouders welke oppassen op onze dochter vanavond lekker hier eten en nog een spelletje komen doen als de kleine op bed ligt.
Lekker gepland, maar aan de andere kant. Boeit het me niet echt. Morgen kan ik ook gewoon aan de slag.
Handig DRM vrije games

Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2016 19:21 ]
Verwijderd
Yup ben al aan het downloaden.. perfect voor mij want ik twijfel enorm of ik hem wel leuk vind.. kan ik even testen.. is ie de moeite waard krijgen ze me geld.. zoniet.. no cashDonstil schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:19:
*Kuch* dertien minuten na de release staat de GOG versie ook "ergens anders" online.
Handig DRM vrije games
Steam versie ook al hoor met crack. Het is wel zuur dat ik de illegale versie eerder binnen zou kunnen hebben dan de legale versie die maar door sputters op 2MB/sDonstil schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:19:
*Kuch* dertien minuten na de release staat de GOG versie ook "ergens anders" online.
Handig DRM vrije games
Ja ik gebruik het ook even als Demo om te kijken of de videokaart genoeg is.Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:22:
[...]
Yup ben al aan het downloaden.. perfect voor mij want ik twijfel enorm of ik hem wel leuk vind.. kan ik even testen.. is ie de moeite waard krijgen ze me geld.. zoniet.. no cash
Als dat zo is koop ik hem wel btw. Voor de updates in de toekomst enz.
Net geactiveerd :Dd
Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Had 5 minuten voor release de pagina nog openstaan, dacht zal ik het doen.. Eerst even de klachten afwachten
Hoop dat het allemaal ook bij jullie wel meevalt straks!
[ Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 12-08-2016 19:28 ]
Sean had toen straks nog een tweet er uit gegooit dat ie het op een triple setup aan had staan, das wel zuur als ie dat niet gepusht zou hebben naar de release. (maar wie weetWasp schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:29:
Goed... triple screen wordt 'm dus niet. Hele GUI / HUD wordt opgerekt.
Met 60 euro vraag je er imho ook om.Donstil schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:19:
Handig DRM vrije games
Goede developers met creatiev/nieuwe ideeen moeten gesupport worden maar als (denk ook dat Sony medeverantwoordelijk is voor de prijsstelling en misschien ook SKY (o shit dat woord mag ik niet zeggen)) ze hebzuchtig worden dan kunnen ze de wind van voren verwachten.
Spellen die met een lagere prijs openen leveren nl niet per definitie minder geld op, maar wel zeker veel meer plezier.
How do you save a random generator ?